Komex, 5 10 15

1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Komex, 5 10 15

Agatab Nowy wpis
Były pracownik

Czesc ,miałam nie dawać opinii ,lecz widzę ,że na forum ludzie się uaktywnili , także napisze i ja:) .firma dramat, menagerowie to jakieś nieporozumienie,brak jakiejkolwiek asertywności z Ich strony .zostałam zwolniona ,nic na to się nie zapowiadało, ,ale z biegiem czasu wyszło to mi na dobre .ale po opiniach widzę ze nic się nie zmieniło z PENSJAMI, PARKINGAMI, ,KUCHNIAMI(5pietro ,nie wiem jak na 6 więc się nie wypowiadam ) i brakiem POMYSŁÓW (strona internetowa to niestety jakies średniowiecze-zero pomysłów na promocje /banery -non stop to samo ,a co niektórzy myślą że pozjadali wszystkie rozumy)j3majcie się ciepło Komexowicze i dziękuję za uwagę.

Fr Nowy wpis
Były pracownik

@pewnaosoba dodatkowo szkolenie z kultury wśród pracowników co niektórych :) @Agnieszka oj coś za cukierkowo napisane ;) każdy kto tam pracował i pracuje wie jak jest i kto co odwala zarówno jeżeli chodzi o k... jak i zwykłych podwładnych,nie ma co upiększać.

Ania anula anuleczka Nowy wpis
Były pracownik

@aza,@zaz Cyrk ... nic dodać nic ująć. Brak dosłownie wszystkiego. Koczowanie w kuchni to już chyba standard widzę:)myślałam, że się coś zmieniło, ale dobrze, że mnie tam nie ma, szkoda zdrowia i nerwów -tak dla osób które zastanawiają się nad pracą w tej firmie-tak czy siak trzymam kciuki za wytrwałych! pozdrawiam

On Nowy wpis
Pracownik

Dzień dobry,ze wszystkim się zgadzam co zostało wyżej napisane ,brak podwyżek,brak awansów,brak parkingu(dramat dla ludzi którzy chodzą na 9 do biura ,wtedy nie ma już kompletnie gdzie zaparkować), brak Ho,zmniejszenie powierzchni biura co wiąże się ze ściskiem.Tak to prawda, są szefowie którzy nie panują nad swoimi pracownikami ,siedzenie na kawie/herbacie kilka razy dziennie,myślę ,że każdy to widzi ale nikt nie zareaguje.Połowa osób została pozwalniana,połowa sama odeszła .Były szanse ,że sytuacja się poprawi po zatrudnieniu nowych ludzi ,ale jest coraz gorzej... chociaż nie ukrywam,że mam nadzieję że w końcu coś się zmieni w tej firmie...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy brałeś udział w spotkaniu rekrutacyjnym w firmie Komex, 5 10 15? Czy rekruter weryfikował w jakiś sposób Twoje umiejętności? Jak oceniasz stosunek wymogów podanych w ogłoszeniu do rzeczywistych? Czy była to dla Ciebie łatwa, a może trudna rozmowa?
Aza
Były pracownik

Nie dzieje się dobrze od dłuższego czasu w tej firmie. Płaca zaraz będzie minimalną krajowa , oczywiście podwyżek brak i perspektywy marne. Jeśli chodzi o awanse wewnątrz firmy , to coś takiego praktycznie nie istnieje - lepiej zatrudnić kogoś zza firmy za dwa razy większą pensje kto praktycznie nie pracuje, albo jego wkład w firmę nie przynosi żadnych efektów. Jeśli chodzi o atmosferę w biurze to jest istny kalejdoskop... Jeden dział nie może nic, a drugi potrafi przez cały dzień okupować większą kuchnię (w której powinno się jeść) i drzeć się w niebo głosy, zasmiewajać się przy tym non stop. Taki mały, krzykliwy kilkuosobowy krąg. Nie wiem jak to możliwe, że szefowie działów mają tak skrajnie różne podejście i nikt nie panuje nad tym, że wąska grupa pracowników ma nieograniczone przywileje - jest to niesprawiedliwe w stosunku do innych działów, których menadżerowie wymagają choć trochę dyscypliny! Kwestia parkingu to kolejny żart, w zasadzie nie istnieje. Ludzie parkują po krzakach i uciekają co jakiś czas przed strażą miejską. Całe szczęście można tam trafić na kilka normalnych osób, ale to trochę mało plusów jak na tyle wad. Poza tym na wielu stanowiskach przydała by się możliwość HO, żeby nie trzeba było się kisić w małej przestrzeni biurowej.

2
zaz
Pracownik
@Aza

potwierdzam, brak systemów, brak planu, brak zarządzania, brak procesów, szkoda....

@jestem
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Inne
 Pytanie

Po jaki ten (usunięte przez administratora) ja nie pasuje praca i warunki czas na zmiany!!! po co ten HEJT!!!??? NIech kazdy napisze jakie ma doswiadcznie w zarzadzaniu firma... i pozniej ocenia!

2
Agnieszka
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie 16 lat, bywało różnie raz lepiej raz gorzej. Ta firma to ludzie, atmosfera jak nigdzie indziej do powtórzenia. Uważam, że w głównej mierze to od nas i naszego podejscia zależy jak będzie nam się pracowało. Pracuje się w normalnych godzinach za rynkowe pieniądze jak na ten rozmiar firmy i zakres obowiązków. Szefowie działów są elastyczni i wyrozumiali. A to że się zmienia, no cóż tak bywa. Zmienia się świat. Niezależnie od nas zmienia się też rynek i oczekiwania klientów. Idzie nowe, czekam i kibicuje ludziom, którzy zostali aby ten wózek pchać dalej. Trawa jest zawsze bardziej zielona u sąsiada, przynajmniej tak nam się wydaje. Agnieszka

17
Róża
Były pracownik

Pracowałam kilka lat jako kierownik w 5.10.15, teraz pracuje w Smyku i uważam, że nigdy nie znajdę lepszej pracy niż była 5.10.15. godziny pracy stabilne 9-17, bez nadgodzin. Jeśli dobrze się prowadzi sklep, to wszystko dobrze wygląda. Pracowaliśmy we dwie, więc szału nie było, ale dobra organizacja to podstawa pracy. Miałyśmy czas wyjść na zakupy, czy załatwić szybka prywatną sprawę. Nie ma presji ze strony regionalnych, czy VM. Szczerze liczę na to, że jeszcze będę miała okazję pracować w takim sklepie. Mały wachlarz obowiązków, stawka zależna od właściciela sklepu bo to franczyza. Więc jeśli chodzi o pracę w samych sklepach, to szczerze polecam.w porównaniu z innymi sieciówym sklepami, jest naprawdę mało obowiązków.

13
Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jestem kandydatem na stanowisko Młodszy Administrator Systemów IT. Niestety nie widzę zbyt wielu pochlebnych opinii. Czy warto rozważać ewentualne zatrudnienie w tej firmie? Jak wygląda współpraca w firmie z działem IT? Czy sytuacja kadrowa się poprawiła?

1
inside
Były pracownik
@Kandydat

Bez względu na to co Ci mówią sytuacja w firmie jest ekstremalnie niestabilna i były przypadki zwalniania w IT po 3-4 mies. po prostu ot tak bo oszczędności albo projekt ubity więc nie masz żadnej gwarancji, że to poważne nawet jak się będziesz realnie starał. Sprzedaż w firmie spada a koszty rosną i to od co najmniej 8-10 kwartałów więc sobie sam odpowiedz w jaką stronę to jedzie. Nie ma żadnych racjonalnych przesłanek odwrócenia tego trendu w dającej się przewidzieć przyszłości, firma przegrywa konkurencję cenową w swojej kategorii tj. "najtańsze szmatki dla dziecka bo i tak wyrośnie więc jakość się nie liczy" z innymi graczami na rynku (głównie przez brak efektu skali i dojścia do super tanich szwalni w RPA tudzież posiadania własnych na tym kontynencie) a nie jest w stanie mimo ciepłych snów zarządu zmienić się w pożądaną, lubianą, szanowaną, kochaną, utulaną i jakościową markę premium tudzież pół premium głównie na skutek błędów w zarządzaniu działem projektu w czasie ostatniej dekady kiedy sprzedawało się wszystko i poszli w tani chłam i skalę na chłamie z Bangladeszu a dziewczyny w akcie buntu się rozeszły na przestrzeni lat. Bo team projektantek, które tutaj pracowały zasila teraz operujące z sukcesem inne marki już nie dziecięce, ale jednak (w dziecięcych był ban na przejścia pracowników bo się panowie z Cocodrillo i ze Smykiem znają/znali i nie zatrudniali od siebie przez lata). Taki nielegalny dżentelmensagriment (wymowa dostosowana do uczestników tych spotkań).

on
Były pracownik
 Pytanie

Nie no, serio. Kiedy (usunięte przez administratora)odchodzi?

heh
Pracownik
@on

Ktoś już tutaj (usunięte przez administratora)jakieś dwa lata temu przepowiedział kolejność, wisi wpis, po kolei miało lecieć (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora), i góra. Na razie się sprawdza. Jakaś wróżka to była.

matematyk
Były pracownik
@heh

Ja czekam na ostateczne rozwiązanie, likwidację sklepu i trzy kategorie na stronie: wszystko po 1 zł, wszystko po 2 zł i wszystko po 5 zł. Ja wiem, że brzmi jak mokry sen ducha (usunięte przez administratora), ale na serio, to byłaby w końcu prawdziwa likwidacja, tyle razy wieszali banner likwidacja a ani razu słowa nie dotrzymali. I wtedy mogliby na czarnym papierze ... tylko bez krzyży bo to jednak tylko firma jest.

ecom
Były pracownik

Zwolnili (usunięte przez administratora) jako podkładkę pod niekompetentne zarządzanie sprzedażą i zapasem z poziomu (usunięte przez administratora). W (usunięte przez administratora)posypał się cały dział, dosłownie 10 osób poszło, została tylko (usunięte przez administratora) W innych działach nie lepiej, (usunięte przez administratora)leży i płacze, dziewczyny nie ogarniają tabel sprzedaży i kupują (usunięte przez administratora) których nie idzie sprzedać, (usunięte przez administratora)Jeszcze ten (usunięte przez administratora)biega z żarem w kieszeniach jakby mu ktoś ładunek zbliżeniowy na krześle podłożył i wywala firmy z kontraktów (jakby wywalenie masy ludzi + samoczynne odejścia to było za mało to jeszcze support podwykonawców się posypie). Mało kto nie szuka roboty ... a o dziwo (usunięte przez administratora)z 3 osób zwiększony do 4 osób ... nie wiem za co. Jedna to top w takiej firmie.

3
P.
Pracownik
@ecom

Już niedługo pozostanie tylko zarząd i dz.operacyjny

tia
Kandydat
 Pytanie
@P.

Coraz więcej ofert pracy z Komexu. Czy warto składać cv, bo ewidentnie jest jakiś problem. Napisz proszę, czy warto sobie zawracać głowę. W czym jest problem?

P.
Pracownik
@tia

Nie polecam. Chyba, że ktoś jest odporny na stres...

info
Były pracownik
@ecom

Już zmniejszony, po odejściu (usunięte przez administratora)znowu 3 osoby. Ciekawe jak długo zajmie im ogarnięcie wymiany (usunięte przez administratora). To będą dwie ...

bebe
Inne
@info

Jak znam Komex to najpierw (usunięte przez administratora)wytnie z sukcesem tego (usunięte przez administratora)a kilka miesięcy później wytną (usunięte przez administratora), dokładnie case (usunięte przez administratora). Ta firma już tak ma, ciągłe wojenki i spory nawet już nie ukrywane przed nie tylko średnim ale i niskim levelem pracowniczym. Wojna podjazdowa a w sumie to nie wiadomo nawet o co bo przecież żadnemu z nich chyba nie płacą więcej za wygranie kolejnej (usunięte przez administratora).

klara
Były pracownik
@bebe

No i dobrze. W końcu skończą się przydługie encykliki (usunięte przez administratora). Generalnie jesteśmy w ciemnej (usunięte przez administratora) niezależnie od tego kto będzie trzymał stery, (usunięte przez administratora), a wiadomo jaka jest sytuacja na rynku. Dziecko będzie chodzić dopóki mu się nie podrze i się oszczędza. Inna sprawa, że przydałaby się rewolucja w podejściu do pozyskania klienta.

prorok
Pracownik
@bebe

Faktycznie (usunięte przez administratora)zwolnił tego (usunięte przez administratora)w końcu ... teraz dorzucił do tego dodatkowe 40 osób więc już niedługo na serio nie będzie komu pracować.

staryktos
Były pracownik

(usunięte przez administratora)się trzyma jedynie przez nową, ale (usunięte przez administratora)swoją kręcą i (usunięte przez administratora)..., będzie zdziwko jak ludzie odejdą... A może sama pójdzie po rozum i coś się uratuje.... bo czas jej rządów się skończył... degradacja nastąpiła.... Nie będzie dobrze w (usunięte przez administratora)dopóki jest tam taki szkodnik...

ona
Były pracownik
 Pytanie

A z tą (usunięte przez administratora)to latami już trwa, ona taka sama, jak w PRL na budowie z wielkiej płyty, podszepty, konszachty, temu przygadam, tamtej szepnę, obchód po firmie po ploteczki i do (usunięte przez administratora)na górę szeptać jak szpieg z krainy deszczowców kto jest dobry a kto zły i tak codziennie, do (usunięte przez administratora)zmierzchu. Od rana. Nie wiem kiedy ma czas do WC wejść. Non stop coś knuje. Oni chyba jej nie mogą zwolnić, a nie może na (usunięte przez administratora)iść? Siedziałaby w jednym miejscu to nie musiałaby chodzić na ploty, na wejściu mogłaby ludzi zaczepiać … i na wyjściu też. Przy okazji mogłaby skrobnąć raporcik kto o której wchodzi, o której wychodzi, ja(usunięte przez administratora) B(usunięte przez administratora)

apocoona
Inne

(usunięte przez administratora)pionier (usunięte przez administratora). Nowy skład nie jest poddatny na jej stare metody. Oj będzie płacz, nawet chodzenie na górę nie pomoże. (usunięte przez administratora)

Topocoona
Inne
@ona

(usunięte przez administratora)niedoruszenia... dziw bierze, że pomimo tyłu skarg na nią nadal to wszystko góra toleruje, innych zwalniają, a ta trasę codzienną pokonuje... przyzwolenie jest to czego chcieć więcej.

bobo
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)tak się drze, że aż na górze słychać. Widać ludzie mają dość i odchodzą. Swego zdania nie ma, przesiąkła już(usunięte przez administratora). To kto kolejny?

Bobo2
Inne
 Pytanie
@bobo

A może Ty?

Bobik
Inne
@bobo

Spójrz w lustro I popatrz jak ty się zachowujesz. Czy jesteś akceptowana że swoją elastycznością w....

snns
Inne
@apocoona

Tak jest super, że składu już nie ma, jeszcze chwila, a nie będzie miała z kim pracować i paczki rozkładać...

profil
Inne
@bobo

Tam nie będzie zaraz miała na kogo.

inside
Były pracownik
 Pytanie
@bebe

To kiedy (usunięte przez administratora)odchodzi?

@agent
Pracownik
 Pytanie

Prowadzę sklep w ramach franczyzy z Komex. Zauważam, że ostatnio jest bardzo słabo z ilością dostarczanego towaru, bałagan w towarze i dokumentach, sklepy tracą rentowność przez spadek obrotów 20-30% a do tego rosną koszty utrzymania niemożliwe już do pokrycia z bieżących obrotów. Czy ktoś może podzielić się wiedzą jaką jest sytuacja w Komex? M.in. z logistyka ale też marketing i zarządzanie. Są jakieś maile od prezesa? Kadry zarządzającej? Jakie zmiany na 2024? W którym kierunku zmierza firma? Czy jest to tylko kierunek w e-commerce? Bo w sklepy to nie bardzo. Szkoda, że nikt nam (franczyzobiorców)nie przekazuje żadnych informacji a przecież firmę prowadzimy nie tylko w oparciu o bieżące obroty ale również o prognozy? A może ktoś wie czy właściciele sklepów mogą równolegle prowadzić sprzedaż internetową produktów Komex np. w ramach drop shipping lub w inny sposób? Nie zadawałabym tutaj pytań gdyby firma Komex stworzyła taki panel rozmów dla właścicieli sklepów przez co odnoszę wrażenie, że wszystko przed wszystkimi jest ukrywane, być może dlatego że nie ma czym się chwalić…

tia
Były pracownik
@@agent

To jest firma w której nikt nic nie wie, z jakiegoś powodu wszystko owiane jest jedną wielką tajemnicą, albo nie ma tajemnicy, tylko jeden wielki bałagan, już sama nie wiem. Nie dowiesz się niczego. Nikt Ci nie odpowie na pytania, bo nikt nic nie wie. Nikt nie wie, dlaczego nikt nic nie wie. A nawet jak ktoś wie, to i tak nie powie. Śmieszna firma i zadufani ludzie na kierowniczych stanowiskach.

@pracuś
Pracownik
@@agent

Sklepy zamykają się w naszej sieci w takim tempie, że szkoda budżetu na jakąkolwiek komunikację. Poza tym siecią sprzedaży zarządza w tej chwili dziewczyna od marketingu, która zarządza jednocześnie ecommerce, na którym zna się lekko i to głównie od strony marketingu, na sklepach nie zna się wcale, nigdy tego nie robiła. Nie sądzę aby cokolwiek się zmieniło pod jej kierownictwem.

@Pracodawca
Pracownik
@@pracuś

Nie dziwię się, że sklepy zamykają się w takim tempie przy spadających cenach produktów jak z pepco a coraz wyższych kosztach działalności. Do tego brak inwestycji w marketing pogarszającą się jakość produktów i katastrofa gotowa. Klient wybierze dużą tanią sieciówkę bo tam dokładnie dostanie to samo ale z większym wyborem. Inwestowanie jedynie w e-commerce z pominięciem sprzedaży stacjonarnej (franczyzowej) nie jedną firmę już położyło. Jest jeszcze ratunek dla całej firmy. Dajcie agentom a jest nas ponad 100 osób możliwość sprzedaży przez internet (dla chętnych), my uratujemy swoje biznesy a Wy zyskacie zwiększoną sprzedaż. To musi się zadziać natychmiast bo za rok może już być za późno.

@ecom
Były pracownik
@@Pracodawca

Taaa ... żeby sprzedaż poleciała w naszym ecom, wtedy już nawet marzeń o premiach nie będzie, spadną wydatki na emarketing, z którego się kumple utrzymują, być może będą zwolnienia w ecom, z naszego punktu widzenia lepiej żeby sieć się przeczesała a sprzedaż ecom pozostała scentralizowana tak jak do tej pory.

@pracodawca
Pracownik
@@ecom

Myślenie krótkowzroczne. Jeśli nie będzie sieci stacjonarnej (a wszystko zmierza w tym kierunku) to zapomnij też o wynagrodzeniach w ecom. Są różne formy sprzedaży przez internet bez wprowadzania wewnątrz firmowego kanibalizmu. Ale nie piszę tego dla bicia piany tylko po to, aby zwrócić uwagę na problem, który narasta i jeśli się go nie rozwiąże to dotnie cała sieć i będzie bolało nas wszystkich.

pytanie
Pracownik
 Pytanie
@@pracodawca

(usunięte przez administratora) sklepy, które powodują niepotrzebny ruch towaru na magazynie i nieproporcjonalny wzrost kosztów logistycznych?

@pracodawca
Pracownik
@pytanie

Tak, te same sklepy co pozyskują klientów, reklamują markę i produkty, które klient może dotknąć, przymierzyć, odebrać w sklepie a zakupione w ecom. Za ruch towarów odpowiada logistyka nie sklepy. Za sposób pakowania towarów też logistyka (pakowanie w małe paczki) a koszty otrzymywanych paczek pokrywają sklepy. Magazynowanie na sklepach nietrafionych modeli też pokrywają sklepy, bo nikt tego nie chce odbierać. Firmę tworzą ludzie a tu widzę grabie chcą grabić tylko w jedną stronę dlatego nigdy dobrze nie będzie. Ale to też jest informacja.

inside
Były pracownik

Według mnie wkurzą się na maksa kolejnymi (usunięte przez administratora) i po prostu odwołają (usunięte przez administratora)zaraz po tym jak skończy (usunięte przez administratora) swoje porządki na niższych szczeblach … zarówno (usunięte przez administratora), która do niczego nie jest potrzebna w zeskalowanej w dół firmie. (usunięte przez administratora)

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Witam mam pytanie czy na Święta dostaje się jakieś premie, bony albo cokolwiek?

MC
Pracownik
@Anonim

(usunięte przez administratora)!

minona
Pracownik
@Anonim

Ciasto niedojedzone z imienin (usunięte przez administratora) piątkowych w poniedziałek.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

minona
Pracownik
 Pytanie

A tam w cyrku. (usunięte przez administratora) ogląda jak pochód pierwszomajowy, zero uśmiechu. Ciekawe jak (usunięte przez administratora) nadal na poważnie to może brać. Serio. Jak takie ustawianie się mentalne do pracy wygląda (usunięte przez administratora)? (usunięte przez administratora)... Czy dam radę dam radę dam radę?

Alvaro
Inne

(usunięte przez administratora) najgorsza zakała Komex

zy
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś mógłby (usunięte przez administratora) uprzedzić, że zbieranie kicków od dostawców w obecnej sytuacji firmy jest wysoce nieetyczne i szkodliwe dla ogółu pracujących? Co innego w 2020 czy 2021, nawet 2022, ale teraz to już na serio miazga(usunięte przez administratora)Niech się zajmie ogródkiem jak nie ma co robić po godzinach a nie będzie się po siedzibach naszych firm marketingowych szlajał.

biuro
Były pracownik
 Pytanie

Pytanie otwarte. Ale skoro jest tak źle, że 30-40 osób trzeba zwolnić i nie ma widoków, że będzie lepiej to dlaczego nie tnie się przede wszystkim biura? Nie tylko jego rozmiaru, ale także stanowisk biurowych? Po co nam (usunięte przez administratora)w ogóle wewnętrzne? Nie może być jedna (usunięte przez administratora) i tyle? Rekrutacje i tak robią managerowie. Po co nam (usunięte przez administratora)? (usunięte przez administratora) sami kopiarki obsłużyć nie mogą? To na kurs! Po co nam jakakolwiek biurokracja jak tniemy?! Od tego zaczynajcie. (usunięte przez administratora)Jeden (usunięte przez administratora)i tyle. Niech jednocześnie będzie od jakiegoś departamentu dyrektorem i stanowisko mniej będzie, ale nie do ludzi z (usunięte przez administratora)jak złe decyzje szły zawsze z góry! ZAWSZE! Ludzie przez nie latami papierami rzucali!!!

p.
Były pracownik
@biuro

Zgadzam się, że wewnętrzne (usunięte przez administratora)osobne jak i tzw.(usunięte przez administratora) są w tej firmie niepotrzebne zupełnie. I tak w niczym realnie nie pomagają, nikt ich już od dawna poważnie nie traktuje.

czasy
Pracownik
@biuro

Góra podejmuje decyzje dzięki doradzcom.., najwyraźniej czas zmienić strategię i ludzi.

1
czasu
Były pracownik
@czasy

Czas zmienić strategię i (usunięte przez administratora). O nowy (usunięte przez administratora) znacznie łatwiej na rynku niż (usunięte przez administratora). Jeszcze zobaczymy. To kwestia góra miesiąca, dwóch ...

ważne
Pracownik
 Pytanie
@czasu

Czy ktoś mógłby poprosić (usunięte przez administratora)aby się wzięła za robotę zamiast wszystko zrzucać na innych? Sama non stop klepie na gowork a nikt u nas nie ma odwagi jej tego wygarnąć.

tia
Były pracownik
@ważne

Dobra, jutro do niej zadzwonię i jej powiem.

tia
Były pracownik
@ważne

Dzwoniłam, przekazałam, obiecała poprawę.

insider
Pracownik
 Pytanie

W 5.10.15 zwolnienia, z końcem września ok. 20% załogi dostało wypowiedzenia. Ile w jakich działach? Zgłaszajcie się.

ina
Były pracownik
@insider

Outlet zamykają obok siedziby i obsługa odchodzi. Podobno w centrali też bardzo dużo.

JOANNA
Pracownik
@ina

Fajnie dowiedzieć się o stracie pracy z forum,dzięki za informację inaczej zylabym w nieświadomości Bóg wie ile .

2
tia
Były pracownik
 Pytanie

Od kiedy wiadomo, że outlet się zamyka?

uwaga
Pracownik
@insider

Zwolnienia, zwolnienia i jeszcze raz zwolnienia. Co ciekawe pracę rzucają też ludzie, których nie ma na listach zwolnień. Gdyby nie to, że część jest na B2B to chyba musieli by do PUP zgłosić zwolnienia masowe. (usunięte przez administratora)

hej hej
Pracownik

De fakto tak, ale prawnie to zależy ilu było na B2B i ilu podpisało porozumienia stron, ale przepis jest taki: zwolnienia grupowe muszą obejmować co najmniej: 10 pracowników, gdy pracodawca zatrudnia mniej niż 100 pracowników, 10% pracowników, gdy pracodawca zatrudnia co najmniej 100, jednakże mniej niż 300 pracowników.

Jola
Kandydat
 Pytanie
@ina

Trochę to dziwne, bo jeszcze chwilę temu poszukiwali pracownika. Więc jaki sens jeżeli wiadomo, że sklep będzie zamykany? Zatrudnić kogoś, żeby za chwilę zwolnić? Coś tu nie gra...

heh
Były pracownik
@tia

Już dawno, miesiące … pewnie do ostatniej chwili nie mówili na dole aby paniki nie siać.

tia
Były pracownik
@heh

Ale, nie przynosił zysku, czy były jakieś inne powody. Outlet miał sens, chociażby ochrona środowiska i mniej wyrzucanych ciuchów, a co za tym idzie dbałość o planetę.

Ciekawski
Inne
 Pytanie

Czy ta firma sprzedaje ubrania made in Poland? W jaki sposób kontrolujecie jakość swoich wyrobów?

kk
Pracownik
@Ciekawski

Przecież to jest klepane gdzieś w Indiach i Bangladeszu na akord a 5.10.15 umywa ręce od tego tematu. Nie zdziwiłbym się gdyby wyszło z tego jeszcze kiedyś mnóstwo (usunięte przez administratora) jak się jakiś dziennikarz zainteresuje kto i w jakich warunkach to produkuje. Wtedy cała marketingowa papka legnie w gruzach jak domek z kart. A jeśli chodzi o jakość to kup cokolwiek 2 szt., upierz 10 razy i porównaj kolory. Wnioski wyciągnij sam. Albo kup u konkurencji i dotknij obu. Przecież znaczna część kolekcji jest...

ooo
Inne
@kk

nikt się nie zainteresuje, bo każdy ciuch, który kosztuje "normalnie" jest produkowany w takich samych warunkach jak chcesz mieć coś co jest cruelty free, to nie płacisz 100 zł, a 400, konsumenta nie interesuje skąd ma jednosezonowe ciuszki

4
romek
Inne

Tomku, zejdź na ziemię, rozejrzyj się co się dookoła dzieje. W tym dzisiejszym świecie. Nikogo nie obejdzie jakieś tam 5.10.15., chyba że ktoś zapłaci i posmaruje za podgrzewanie afery, a i tak to wątpliwe. "Miasto" się kimś przejmie. XD Miasto przejmie się tylko cenami.

3
heh
Pracownik
 Pytanie
@romek

Skoro miasto przejmie się tylko cenami to dlaczego zaprzestaliście świecenia czerwonej i czarnej strony co dwa/trzy dni? Jeszcze zobaczymy.

Zostaw merytoryczną opinię o Komex, 5 10 15 - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Komex, 5 10 15?

    Zobacz opinie na temat firmy Komex, 5 10 15 tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Komex, 5 10 15?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Komex, 5 10 15
Przejdź do nowych opinii