Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Papa
Pracownik

Lubi i to bardzo. Widać jak się przy nas zachowuje ;) ludzie, te wszystkie opinie to prawda a pan sobie nadal pracuje. Voice lubi widocznie takich ludzi. Pan musi być czyimś synkiem chyba.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nom
Były pracownik

Pan W to lubi sobie znaleźć zawsze jakąś dziewczynę, do której się przyczepi. Oczywiście musi być atrakcyjna. :)

3
tralala
Pracownik
@Nom

@Nom zauważyłam na swoim szkoleniu, pan W lubi się poślinić :) innych traktuje chłodno, ale jak masz coś w zprzodu i ładną buźkę to masz nawet lżej w innych kwestiach ;)

Tytus
Kandydat
 Pytanie

Hej mam pytanie czy jest u was projekt Red Bulla?

Andrzej
Inne
 Pytanie

Czy w VCC jest home office, czy trzeba siedzieć na sali operacyjnej a jeśli tak jak wyglądają odstępy?

Pracownik
Pracownik
@Andrzej

Na szkoleniu odstępy, później już home office

tuba
Pracownik
@Andrzej

W Lublinie jest to nagroda za dobre wyniki sprzedaży. Kierownictwo utrzymuje, że nie ma możliwości technicznych do pracy zdalnej. w projekcie dotyczącym obsługi klientów banku, kierownictwo komunikuje, że bank nie ma możliwości pracy zdalnej. Zdaniem tych osób, banki nie pracują zdalnie. Wyjątkowo obrzydliwe podejście.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

5
Voice Contact Center
Pracownik
@Bardzo na nie

To bardzo poważny zarzut. Nikt nie zgłaszał, że czuje się prześladowany w naszej firmie, a mamy dedykowanego maila do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Na którego nikt nie odpowiada? :)

Voice Contact Center
Pracownik

Kierownicy projektów w VCC to ludzie o wysokich kompetencjach i doświadczeniu w branży. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z komunikacją, prosimy o zgłoszenie sprawy do działu HR lub wysłanie maila na myvoice@oex-vcc.com. Zaglądamy tam regularnie.

Voice Contact Center
Pracownik

Widocznie napisałeś coś niezgodnego z regulaminem, skoro gowork usunął Twój wpis. My nie mamy takiej możliwości.

Bardzo na nie
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

No pewnie, nie ma to jak zamiatać sprawy pod dywan! W ostatnim czasie posypały się skargi, niejednokrotnie pojawiał się zarzut mobbingu, a co zrobił Voice? Stwierdził, że pracownik, któremu się coś nie podoba może przyjść po wymówienie- takie jest wasze stanowisko.

Masakra
Były pracownik
 Pytanie
@Bardzo na nie

No jak Ci się nie podoba to po co tam pracujesz? To jest Twoja praca życia, musisz tam pracować i tylko tam? Jak Ci się nie podoba to znajdź inna. Mi się nie podobało w 2014 roku wynagrodzenie i znalazłem inną pracę. Siłą trzymają biednego człowieka

Nie polecam!
Kandydat
 Pytanie
@Bardzo na nie

Miałam bardzo podobną sytuację w oddziale w Lublinie, jeszcze jako kandydatka. Jestem bardzo zrażona do tej firmy! W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Nie polecam!

Szanowna Pani, firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

Tur
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

A jak osoba na wózku ma sobie sama otworzyć ciezkie drzwi na kartę? Niewykonalne. Taka osoba bez pomocy nie dostanie się na salę.

Milos
Pracownik
 Pytanie

Nico, chyba cos ci sie na leb rzucilo. Pani K zastąpiła pana S, nikt inny. A Pani N, Pan W i Pan A są najlepszymi ludźmi na tym projekcie. Kosza dostałeś, że teraz piszesz takie glupoty? widac, ze tu nie pracujesz, skoro nie ogarniasz kto jest kim w tej firmie. na przyszlosc polecam najpierw zrobic research ;)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mogę napisać jak to jest aktualnie z mojej perspektywy (pracuje miesiąc). Ogólnie szkolenie fajne, chociaż czasem się dłużyło. Test to tak naprawdę formalność. Nie należy do najłatwiejszych, ale trzeba się postarać żeby to nie zdać. Zawsze jest drugie podejście. Kasa średnia, ale przynajmniej po tygodniu pracy jest home office wiec koszty dojazdu się jakoś wyrównują z zarobkami. Czy jest (usunięte przez administratora) Osobiście nie zauważyłam, raczej przeciwnie - mega miłe nastawienie i liderzy są bardzo pomocni, to samo jest na szkoleniu. Ale wiadomo, praca w domu rządzi się swoimi prawami i jest dużo mniejszy kontakt. Miałam bardzo dużo wątpliwości jak dostałam tu prace, przyjęłam bo nie miałam lepszych perspektyw ale nie żałuje.

Jestem na nie....
Były pracownik
 Pytanie

Czy ktoś zwolni w końcu Pana S Pana K i Panią K ???? Mobbing

Ktoś
Były pracownik
@Jestem na nie....

Ciekawe rzeczy się tutaj teraz dzieją. Pamiętam Panią K jako miłą osobę, pan K też był miły, ustalał grafik, a tu proszę jak się zachowują teraz. Być może po prostu dobrze to ukrywali i ich prawdziwe zachowania nie były tak dobrze widoczne. Co do Pana S, to on niby był miły, a w rzeczywistości nie. I jeszcze Pan M bardzo podobne zachowanie

Łukasz
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Innym brakuje wyjazdów integracyjnych :) na to wszystkich stać :) jak się zachowuje ???

Olo
Pracownik
@Jestem na nie....

Pan K i Pani K za mocno się ustawili. Voice serio lubi takich co mobbingują ;)

Coca
Były pracownik
 Pytanie

Ten brodaty (usunięte przez administratora)dalej jest liderem w projekcie Allegro czy zastąpili tego bufona kimś ogarniętym?

ktoś
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Chodzi Ci o Pana na S? Też byliście z niego niezadowoleni?

Nico
Były pracownik
@ktoś

Tak miałem do czynienia z panem S. Wydawał się miły a tak na prawdę był (usunięte przez administratora) Były zgłaszane do niego braki dostępu do adminek allegro , problemy ze sprzętem komputerowym ( komputery się psuły ), problemy z logowaniem do zdalnego pulpitu oraz wątpliwości do skilla Pa Ghelp ( jak ktoś nie sprzedaje na Allegro to niech lepiej nie aplikuje na projekt Allegro w tej firmie) oraz brak pomocy liderów na teamsach ... W firmie jak masz problem z osiągnięciem 75% a w późniejszym etapie 100% to rozwiązują z tobą umowę zlecenie .

Mac
Były pracownik
 Pytanie
@Coca

Mnie dalej dziwi ze na projekcie Allegro nadal pracuje liderka K. Mobbing, szydzenie z pracowników i ktoś taki miał nam pomagać. Tyle skarg tu na nia było i co? Voice chyba lubi takich ludzi na stanowiskach. Szkoda, bo pracownicy już nie.

Nico Toscani 44
Były pracownik
 Pytanie

Czy jeszcze będzie rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Allegro ?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

@bardzo na nie
Pracownik
@Pytanie

Nie masz co liczyć na jakąkolwiek reakcje.

Voice Contact Center
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Na bieżąco analizujemy i reagujemy na wszelkie zgłoszenia, które wpływają do nas na wewnętrznego maila dedykowanego do feedbacku pracowników myvoice@oex-vcc.com

@odpowiedz
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

@voicecontactcenter to jakiś żart?! Ty mówisz jedno np. Na liderów, a liderzy i tak zawsze mają rację.... . A ty zostajesz potraktowany jako kłamczuch ???? ????, że utrzymujecie jeszcze te kłamstwa.

Pati
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie co do pracy na projekcie allegro. Jak ona wygląda?

nick
Były pracownik
@Pati

To zależy jakie dostaniesz maile i czego one dotyczą, ale musisz wyrobić normę, która jest w dużej mierze nie do wyrobienia. Na niektóre naprawdę trzeba dużo czasu poświęcać, ale były osoby, które dostawały same łatwe maile. Do tego dochodzą czaty. Musisz najpierw zaliczyć szkolenie żeby zacząć pracę i dostać wypłatę. Jest to umowa zlecenie, trzeba przychodzić w weekendy czasami, pracuje się we wszystkie dni tygodnia na tym projekcie, ale grafik można sobie dopasować., przynajmniej tak było kiedyś. Ogólnie za mała pensja jak na takie wymagania

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Pati

Czy praca jest zdalna? Czy jest szansa na UoP po jakimś czasie? Wg info w ogłoszeniu wraz ze stażem wzrasta stawka? Po jakim czasie i do jakiej kwoty? Czy praca jest zawsze czy faktycznie na allegro również zdarza się, że brakuje pracy i wcześniej się kończy? Jak duży jest projekt i jakie ew. są szanse na dalszy rozwój w firmie? :)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@nick

+ jak długo trwa szkolenie przed rozpoczęciem pracy? Ile ok wynosi wynagrodzenie na rękę?

nick
Były pracownik
@Zainteresowana

u mnie trwało 4 tygodnie, wynagrodzenie było niewiele wyższe niż najniższa krajowa, niestety to umowa zlecenie i nikt z nas nie miał żadnej umowy o prace

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Voice Contact Center Sp. z o.o.? Chętnie zatrudniają?

Voice Contact Center
@Pytanie

Oczywiście jeśli studenci są dyspozycyjni do pracy w dniach i godzinach realizacji projektu chętnie nawiążemy współpracę.

Iza
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Warszawa w dalszym ciągu realizuje projekt AFFIDEA?

Voice Contact Center
@Iza

Witam, Tak wciąż realizujemy choć duża część projektu została przeniesiona do naszej lokalizacji w Lublinie. Nowe rekrutacje do tego projektu odbywać się zatem będą w Lublinie. Pozdrawiam serdecznie

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. podczas okresu próbnego?

pracowałem tam
@Pytanie

umowa zlecenie z najniższą stawką godzinową. z tego co pamiętam 14,00 czy 14,5 netto

Voice Contact Center
@Pytanie

Umowa zlecenie. Stawka uzależniona jest od konkretnego projektu. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z działem HR w naszej firmie.

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście do liderów z zewnątrz w firmie Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Voice Contact Center
@Pytanie

Cześć dziękujemy bardzo za zainteresowanie firmą Voice Contact Center. Jeśli Twoje pytanie dotyczy zatrudnienie liderów spoza organizacji to oczywiście jesteśmy otwarci i zapraszamy wszystkie osoby z doświadczeniem liderskim do wzięcia udziału w rekrutacji. Nawet jeśli w obecnej chwili nie prowadzimy takowej, prosimy o przesłanie aplikacji na rekrutacja@voicecc.pl i na pewno skontaktujemy się gdy pojawi się potrzeba rekrutacyjna. W naszej firmie w ramach otwartych ścieżek kariery zawsze staramy się najpierw przeprowadzić konkurs/rekrutację dla liderów wewnątrz firmy lub projektu ale oczywiście zachęcamy wszystkich do przesłanie swojego CV. Zapraszamy!

Meg
 Pytanie

Czy ktoś pracuje na projekcie (usunięte przez administratora)i może powiedzieć coś więcej?

nickt carter
 Pytanie

siema, dali ogloszenie w Warszawie. pytanie krotka pilka: Da sie poobijac ???

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii