Opinie o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. w Warszawa

Nie lat
Pracownik

Przypominam o nieoficjalnym przyłączeniu do strajku wiadomo kiedy i kogo forma protestu ta jak ustalono na spotkaniu poza zakładowego związku zawodowego .

Naczelnik
Pracownik
@Nie lat

Opamiętajcie się będą wyciągane konsekwencję służbowe działanie szkodliwe na rzecz spółki jest bardzo źle odbierane nie obronimy was . Nie dajcie się podpuścić wrogiej propagandzie nie bierzcie przykładu z kontrolerów lotu nie idźcie tą drogą ta droga jest zła.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Jak myslicie czy prowadzenie takich warunków pracy jak u innych przewozników powstrzymało by odchodzenie maszynistów z tej firmy?

Justyna
Inne
@Mazowieckie@poczta.fm

A co takiego robi firma ze tylu ich odchodzi? :P Czyli rotacja jest spora?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Justyna

Np godziny pracy, niprawidłowy socjal, pensje, presja na czeste zabieranie premii( chociaż podobno w wyniku odejsc i naszych działań to troche ucichło) no i pensje. Brak czasu na wykonanie czynnosci pracowniczych. Zaległości urlopowe siegajace przeszłości nawet trzech lat. Duże ilości nadgodzin. Ja uważam że to może być przyczyna.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Szanowni pracownicy drużyn pociągowych. Informujemy , że odbyła się kontrola Inspekcji Pracy zainicjowana naszym wnioskiem. Tym razem kontrola dotyczyła zaopatrzenia pracowników w wodę , oraz brak pomieszczeń socjalnych, szatni. Faktycznie kontrola potwierdziła brak szatni dla maszynistów i fakt przedstawienia rachunku za zakup wody tylko z miesiąca czerwca. Niestety otrzymujemy ponowne informacje że nic się w tej sprawie nie zmienia. Proszę więc o dokładne informacje jak to faktycznie wygląda. Można pisać tutaj lub na mazowieckie@poczta.fm Korespondencja może byc w pełni anonimowa.

Anilewe
Inne
 Pytanie

Dzień dobry. Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda grafik pracy kierowników pociągów. Dokładnie chodzi mi o to czy osoby które planują grafik dostosowują się do pracownika pod względem miejsca zamieszkania? Np. zaczynam w Radomiu kończę koło Radomia?

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Anilewe

Pytanie które zadajesz jest bardzo ogólne. Może tak być że grafik będzie skonstruowany w ten sposób że będzie dla Ciebie zadowalający. Niestety system pracy. Obowiązujący w tej spółce nie gwarantuje Ci w żaden sposób miejsca w którym będziesz kończyć i zaczynać pracę.Nie gwarantuje też określonych godzin pracy ani określonego systemu pracy. Jeśli w umowie masz wpisane równoważny system pracy, uprawnia to pracodawcę do tego aby ustalić Ci rozpoczecie zakończenie pracy o różnej porze dnia i nocy. To samo dotyczy miejsca pracy. Jesli nawet w umowie masz wpisane konkretne miejsce pracy, nie oznacza to że nie dostaniesz wypowiedzenia zmieniającego określającego inne miejsce pracy. Spółka stosowała juz takie rozwiązania. Nie licz więc na żadne zasady. Tu nie ma zasad. Bardziej patrz na to co wpisują w umowie.

Jest super
Kandydat
@Anilewe

Najlepiej popytaj kolegów z pewnym stażem w tej firmie. Zwróć uwagę że z tej firmy sporo osób odeszło do innych przewozników. To też daje do myślenia.

Mlody
Były pracownik
@Jest super

Na Brzeskiej to się napewno dostosują do ciebie haha. Chłopie ta firma to (usunięte przez administratora) jak w niej nie jesteś to siedź cicha a jak nie to Zabieraj Manatki. Banda Nieudaczników życiowych, (usunięte przez administratora) i Karierowiczów Tfuuu. Newer Again KM

Zbyś
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Rysiek ale ty musisz być nieszczęśliwy i samotny że w święta nie masz co robić tylko głupoty pisać. Wesołych świąt Wielkanocnych

Anilewe
Kandydat
 Pytanie
@Jest super

No ok... A jakie zarobki są po szkoleniu? Ktoś się orientuje w ogóle jak to wygląda?

Katolik
Kandydat
 Pytanie
@Zbyś

A jakie to swieta wypadają w tym roku 16 kwietnia?

1
Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Anilewe

Po jakim szkoleniu?

Anilewe
Kandydat
@Mazowieckie@poczta.fm

Na kierownika pociagu

Maszynista
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Zadzwoniono do mnie. Przedstawiono wszystko w kolorowych barwach. Zaproponowano II opcję, wg nich lepszą, dzieki czemu straciłem możliwość szybkiego zdobywania kolejnych kwalifikacji. Czyli wprowadzono mnie swiadomie w błąd. Naobiecywano, że szkolenie trwać bedzie max rok, trwało 2 lata... A sama rozmowa była nieprzyjemna, bo osoba decyzyjna miała uprzedzenia i non stop po mnie jechała jak po burym psie. Niestety się dostałem... Odradzam....

Pytania

Znając moje wykształcenie z CV, a nie bylo ono elektryczne, pan dyrektor zadawał mi pytania z tym zwiazane. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem w stanie odpowiedzieć na część z tych pytań, ale wydaje mi się, że skoro jest szkolenie, to jest po to, żeby dowiedzieć się tego, czego nie wie się przed szkoleniem. Dowiedzialem się, że nie są im poterzebni tacy ludzie jak ja, bo jest ich na pęczki. Jednak i tak mnie przyjęli. Byłem jednym z lepszych pracownikow, pod wzgledem prowadzenia i obslugi sprzetu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kucharz do nowoczesnego hotelu w Centrum - praca stała
Warszawa
Leonardo Hotels Warsaw Sp. z o.o.
(4 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

W wyniku naszego wniosku o przeprowadzenie kontroli do Inspekcji Pracy, po baaaardzo dlugim oczekiwaniu wreszcie otrzymaliśmy wyniki kontroli. Inspekcja faktycznie stwierdziła brak szafek ubraniowych dla maszynistów. Stwierdzono że maszyniści są wyposarzone w walizki. Czekaliśmy więc aż spółka wreszcie przrstanie łamać przepisy prawa pracy i stworzy szatnie dla maszynistów. Niestety nie dotarły do nas informacje aby coś takiego zaistniało. W związku powyższym powracamy do działań w tym temacie. Pierwsze co zrobimy to przedstawiciele naszego centrum rozeslą zapytania do inspektoratów Inspekcji Pracy w różnych regionach kraju z zapytaniem o wyłączenia w tym zakresie. Dla których pracowników szatnie nie muszą być tworzone.

KM MZZPKM
Były pracownik

Znacie kawał jak to przewodniczący z Siedlec sprzedał podwyżki wynagrodzeń za to żeby pewna Pani została kontrolerem..... Muszę Was zasmucić. To nie kawał to PRAWDA. Poprostu żenada

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@KM MZZPKM

Może podasz jakieś szczeguły. W tejchwili twój wpis to zwykłe pomówienie. Poza tym ten portal ma na celu poruszać sprawy pracownicze a nie sprawy związkowe.

Robi
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Po pierwsze to szczegóły piszemy przez ó a nie u. Po drugie to chyba logiczne i nie trzeba zbyt wiele udowadniać. W normalnych warunkach nie zostaje kontrolerem osoba która niedopełniajac swoich obowiązków służbowych jeszcze niedawno razem z maszynistą wykoleiła pociąg. Popytaj kolegów maszynistów.

Jarek
Pracownik
@Robi

A.... to dobre , kierownik wykoleił pociąg dowcip dnia. Tylko rudy z łukowa mógł na to wpaść. Chyba coś nie po jego myśli poszlo. Nerwy puszczają.

EN57
Kandydat
@Jarek

Czytaj ze zrozumieniem. Napisał że razem z maszynistą.

Cichy
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

Mam pytanie jak to jest z tym wszechobecnym monitoringiem? Teraz nawet w pokoju oczekiwań dla maszynistów na ochocie jest kamera. Czy to jest zgodne z przepisami że kierownictwo zagląda mi do miski co jem? Bo jakby nie było jest to miejsce wyznaczone dla maszynistów do tego by mogli zjeść w przerwie.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Cichy

Monitoring w pomieszczeniach socjalnych , również stołówkach pracodawca może zainstalować tylko jeśli wykrze fakt zapewnienia w ten sposób bezpieczeństwa. Pytanie tylko czy pokój oczekiwań stanowi stołówkę lub pomieszczenie socjalne?

1
Cichy
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Dzięki za odpowiedź. Sam nie wiem jak to jest traktowane i pewnie nigdy się nie dowiemy. Inwigilacja pełną parą

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Cichy

Proponuje zgłosić sprawę do IP

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Mam pytanie. Dlaczego spółka pobiera opłaty za kurs na licencje maszynisty, skoro kurs nie uprawnia do samodzielnego prowadzenia pociągu a w ogłoszeniu jest zaznaczone że kurs ma na celu pozyskanie pracowników dla własnych potrzeb. Czy w tej spółce za kurs bhp tez trzeba płacić? Panie prezesie może czas zmie nić politykę kadrową firmy, mając na uwadze fakt poszukiwania tak dużej ilosci pracowników . Zauważam że na niektóre etaty ogłoszenia widnieją już od wielu lat. Cieeeeekaaaawe dlaczego.

Putin
Pracownik

Jest tak pięknie w kolejach Mazowieckich, że ich duma pierwsza maszynistka, szykuje się do ucieczki na pociągi towarowe... To świadczy o tym co to za (usunięte przez administratora) i metr mułu..

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Putin

To naprawdę musi być słabo w tej spółce skoro już nawet kobieta , która miała być chluba firmy woli pracować w ruchu towarowym. Ciekaweee dlaczego

TEM2
Pracownik
@Putin

No, jeszcze nie wie jaka tam jest nędza, słyszałem, że 17 maszynistów rzuciło papiery. Podobno jest tam jakiś kierownik, pokroju naczelnika z MNO. W sumie mieli dobrą opinię, ale widomo na początku wszędzie słodko pierdzą...

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@TEM2

ojej ojej . Co to jest przyczyną że ludzie uciekają z tej firmy tak jak tu piszą.????????

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@TEM2

Też uważam że w kolejach mazowieckich jest nędza tak jak piszesz. Dowodem na to jest stałe zapotrzebowanie na pracowników. Panie prezesie ludzie wam uciekają . nie $pij

Ogór69
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Ogłoszenie że zatrudnia maszynistów wisi od 2019r.. Też powinno to dawać do myślenia...

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Na wstępie gratulujemy spółce małego ale zawsze ,zaangażowania sie w pomoc Ukrainie. Jednak niestety spółka nie da o sobie zapomnieć powielając nieprawidłowości w kwestii praw pracowniczych. Po długim czasie wreszcie udało nam się zmusić Inspekcje Pracy . Wspomne o tym że jest już odpowiedz aby znowu jakiś dziwny forumowicz, podający się za maszyniste, nie dopytywał się znowu po 10 razy dlaczego nie zamieszczam odpowiedzi. Jak już wcześniej wspomniałem, ze względów formalnych jest to nie możliwe. Całość zagadnienia przedstawie do omówienia jak sytuacja się trochę uspokoi. Natomiast jako ciekawostkę podam to że spółka jako dowód na całoroczne zaopatrzenie pracowników w wodę, predstawiła fakturę z czerwca. Pytam a gdzie reszte faktur. Oczywiscie zaproponujemy Inspekcji Pracy przeliczenie ilości wody z faktury i podzielenie ich na roboczodniówki zakladając że każdy pracownik otrzymuje 1 butelkę wody na zmiane roboczą. A przepraszam a może pracownicy piją z jednej butelki kilka osób. Ciekawe prawda? Jak uważacie. Więcej o sprawie potem. Na razie nie ośmielam sie zawracac nikomu głowy sprawami przyziemnymi. Kochani proszę angażujcie sie w pomoc na miarę swoich możliwości. Niech to będzie krew. Pomoc fizyczna, małe 5 zł w ramach zbiórki publicznej czy chociaż dobre słowo. Pozdrawiam i módlmy się o szybkie zakończenie tego koszmaru

Nie lat
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Jaka zmiana ciekawe ciekawe. Jak Putin kolej zablokuje to co będzie.

Ogór69
Były pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Ale z Was Tępe ch.u.e, cytując klasyka. Od 4 lat spuszczacie się na tej stronie i nic z tego nie wynika płaczecie że źle, że małe zarobki itd. A kiełbasiarze z lubelskiej to czytają i się wam w r.y.j śmieją na wschodnim. Szczekacie jak pies Czesława i nic nie robicie.. Parodia firmy i parodia pracowników...

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Ogór69

Może powiesz najpierw kim jesteś skoro twierdzisz że nic nie wynika. Jak widać wiedzę masz naprawdę niewielką.

1
Karol
Inne

niebywały brak szacunku do klienta. pociągi spóźniają się notorycznie bez względu a dzień porę dnia porę roku pogodą. Jak pociąg KM spóźni się mniej niż 10 min to jest święto. pracownicy pociągu nie widzą żadnego problemu bo cytuję " tak jest przecież zawsze". jest to wręcz żałosne. za to kupując bilety w pociągu co czasami mi się zdarza pracownicy potrafią doliczyć sobie 10 zł opłaty serwisowej. hieny. jeżeli ktoś ma wybór i nie jest zmuszony jeździć tymi gratami to niech wybierze SKM które praktycznie się nie spóźniają a komfort jazdy jest o niebo lepszy.

Nie lat
Pracownik
@Karol

Proszę podać datę godzinę i numer pociągu a także stację gdzie pan wsiadał konsekwencję wyciągniemy natychmiast.

Nie lat
Pracownik

Co "Dziady z Km" polregio potrafi się postawić i strajkem zagrozić a wy co dalej między sobą się gryziecie latlerki o 50 zł podwyżki wstyd mi za was na tle innych spółek. Dlaczego KM razem z polregio nie zastrajkuje.

Ochociak
Pracownik
 Pytanie
@Nie lat

To strajkuj. Czemu tego nie zrobisz?? Boisz się swojego mocodawcy??

Nie lat
Pracownik
@Ochociak

Strajk musi być legalny. Wiesz o tym i prędzej czy później rozleje się na cało Polskę w KM tylko Nasielszczaki potrafili zastrajkować stara gwardia to pamięta.

Młody
Pracownik
@Nie lat

Bo km to Pasztety z Łukowa w większości.Chlopie nie po to Biuro rozrosło by teraz strajkowało.Czemu obsługa pociągu nie jest na zdalnym,...pamiętaj im więcej Bezmózgowcow w biurze tym lepiej dla Władzy.(usunięte przez administratora)

Nie lat
Pracownik
 Pytanie

do mazowieckie@info.pl i innych chodzicie na pasku prezesa. Dlaczego milczycie na temat strajku polregio. Boicie się że w KM też będą chcieli podwyżki i zastrajkują? Jak łatwo wychodzi szydzło z wora. 2 marca w porannym szczycie setki pociągów Polregio mają zatrzymać się na torach. Pracownicy spółki żądają 700 zł podwyżki. Zarząd firmy odsyła ich do marszałków województw. – Nie chcemy strajku, ale nie mamy wyjścia. Pozostali przewoźnicy kolejowi ostatnio podwyższali zarobki pracownikom, a Polregio nie. W efekcie w tej spółce zarabia się najmniej, a drożyzna coraz bardziej dotyka ludzi – mówi Leszek Miętek, szef Związku Zawodowego Maszynistów Kolejowych. Strajk ostrzegawczy odbędzie się w środę, 2 marca w godz. 6–8 rano. Według zapowiedzi pociągi mają zatrzymać się na stacjach, żeby w miarę możliwości przepuszczać pojazdy innych przewoźników. Strajk na pewno mocno jednak utrudni dotarcie do pracy czy szkoły tysiącom pasażerów. Polregio to bowiem wciąż największy przewoźnik kolejowy w Polsce, który codziennie uruchamia ok. 1,5 tys. pociągów. Związkowcy domagają się podwyżek w wysokości 700 zł dla każdego pracownika. W referendum na temat protestu, które przeprowadzono w drugiej połowie stycznia, frekwencja wyniosła 70 proc. Z tego 95 proc. opowiedziało się za strajkiem w przypadku braku spełnienia przez zarząd żądań płacowych.

Ochociak
Pracownik
@Nie lat

Człowieku ochłoń. Kto tu chodzi na pasku prezesa. Ty bronisz jego działań . Pewnie go w rękę całujesz na dzień dobry.

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Ochociak

Dlaczego mam ochłonąć? To jest czas żeby legalnie przyłączyć się do strajku tylko wy nie chcecie bo związki wiadomo jak działają a jednak polregio potrafiło postraszyć. W KM nawet tego, nie potrafimy. Polregio dało przykład a wy co. I muszę cię pocieszyć że odpowiedni ludzie nawiązali kontakt ze związkami polregio jak nasi nie potrafią spraw załatwiać to my ściągniemy tu związki co sprawę załatwią już chodzi cicha lista poparcia dla nowego związku z polregio wiele się dzieje tylko po cichu jak ruszymy to zobaczycie.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Nie lat

Podaj do siebie kontakt. Chcielismy omowić warunki strajku włoskiego.

Młody.
Pracownik
@Nie lat

W KM nie będzie strajku bo Janek wywalczył już Dla Każdego Zanirzonego do grupy z 2420 na 2440 sukces nie wiem na co to wydam ale Coś sobie kupię hahah

Młody
Pracownik
@Nie lat

No tak kto ci będzie strajkował jak Struzik ma Stołek od20!lat

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

UWAGA. Proszę wszystkie osoby zainteresowane odbyciem szkolenia na LICENCJĘ MASZYNISTY w spółce Koleje Mazowieckie. Proszę dokładnie dopytać o warunki kursu i warunki dalszego zatrudnienia. Powyższy kurs NIE UPRAWNIA do pracy na stanowisku maszynisty. Kurs na LICENCJE MASZYNISTY uprawnia tylko do przystąpienia do dalszej części szkolenia , która jest dużo dłuższa i wartość drugiego kursu jest dużo bardziej kosztowna. Bardzo dokładnie o wszystko dopytajcie. Druga część szkolenia nie jest integralną częścią szkolenia. Jest to dodatkowy kurs po skończeniu , którego kursant może być zobowiązany do odpracowania w tej Spółce określonego czasu. Dokładnie więc dopytajcie gdzie będzie praca i za jakie pieniądze. Niech Wam to określą żebyście nie zostali w ręku z nic nie wartym kursem.

Volvo FH 13
Kandydat
@mazowieckie@poczta.fm

Czy móglbym prosic o ponowne podanie adresu poczty. Wysłałem wiadomość ale wróciła

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Volvo FH 13

Nasza poczta jest naszym nikiem. Ale prosze bardzo. mazowieckie@poczta.fm

Volvo FH 13
Kandydat
@mazowieckie@poczta.fm

Dzieki. Dzis wieczorem napisze

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Volvo FH 13

Ok

U. G.
Kandydat
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Jak to wygląda w przypadku obecnie trwającego kursu na kierownika pociągu?

Świeży kierownik
Kandydat
 Pytanie

Witam chciałbym zapytać jak wyglądają badania na kierownika dotyczące wzroku, przymykają oko na wady czy sztywno trzymają się "widełek" . Mam niewielką wadę i stąd moja niepewność czy jest sens w ogóle startować. Czy z upływem lat jeśli wzrok się pogorszy to zdarza się że odsuwają od stanowiska?

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Świeży kierownik

Stan zdrowia to niestety " pięta achillesowa" pracowników drużyn pociągowych. Dotyczy to szczególnie maszynistów i kierowników pociągu. Z doświadczenia wiem , ze badania wstępne są bardzo restrykcyjne. Następne badania są już troszkę bardziej łagodne. Niestety nie ma mowy o żadnym "przymykaniu oka". Dla przykładu. Kandydat na powiedzmy kierownika pociągu, ma niewielkie szanse na pozytywny wynik badań wstępnych, jeśli nosi na stałe okulary. Pomimo tego że przepisy dopuszczają do pracy pracownika , który ma niewielką wadę wzroku , możliwa do skorygowania za pomocą okularów. Natomiast osoba , która już pracuje i nagle zacznie np, nosić okulary, badania przejdzie. Oczywiście nie każda wada wzroku , nawet skorygowana, dopuszcza do pracy na określonym stanowisku. Więc nie ma , żadnej gwarancji , ze pracownik który przejdzie pozytywnie badania wstępne, utrzyma się do emerytury już na tym stanowisku. Znane są przypadki pracowników , którzy ze względów zdrowotnych musieli pożegnać się ze stanowiskiem i ruszyć w poszukiwaniu pracy na wolnym rynku, poza koleją. Oczywiście nie chcę tutaj w jakiś sposób zniechęcać do pracy , ani też zachęcać. Krótko mówiąc , pracujesz do puki jesteś zdrowy. Nikt się nie podpisze pod badaniami jeśli będą poza normą określoną w ustawie.

Świeży kierownik
Kandydat
@mazowieckie@poczta.fm

Dziękuję bardzo za odpowiedź, mimo to podejdę i sprobuje o ile w ogóle moje CV pośród osób z "polecenia" zostanie wzięte pod uwagę

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Świeży kierownik

Braki kadrowe zmusiły już spółkę do podniesienia normy nadgodzin do większej niż pozwala Kodeks Pracy. Wiem , że przyjmują nawet kandydatów bez wykształcenia technicznego. Jeśli z jakiegoś dziwnego powodu nie przyjmą Cię to napisz wniosek do I.P. o sprawdzenie co jest powodem tak dużej ilości nadgodzin. W tej firmie od kąd sięgam pamięcią, mają braki kadrowe.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie

Skoro taki pikuś to dlaczego inne spółki nie podnoszą liczby nadgodzin do maksymalnej krajowej?

Wojtek
Pracownik
@Świeży kierownik

Pierwszy raz Musisz być Tip top a jak trafisz Na Badania w Poniedziałek do P.Jaskry to wybij sobie z głowy ta Niewdzięczna robotę.Haja Pani (jaskra) już tego dopilnuję.Ps.Kyobtam na Nowogrodzkiej jeszcze ja trzyma????????????

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

W związku z powtarzającymi się pytaniami dotyczącymi ustalenia miejsca pracy, informuje , ze zgodnie z wyrokiem Sądu Najwyższego ....... "miejsce wykonywania pracy powinno być tak ustalone, by pracownik miał możliwość wykonywania zadań, wliczając w to czas dojazdu do miejsca ich wykonywania, w ramach umówionej dobowej i tygodniowej normy czasu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym"........ Oznacza to ,że dojazd do miejsca pracy od miejsca wskazanego w umowie, musi odbywać się w ramach czasu pracy. Dodatkowo na podstawie opinii Inspekcji Pracy nie dopuszczalne jest formułowanie miejsca pracy zbyt ogólnie. Niedopuszczalne jest więc formułowanie miejsca pracy jako np obszar całego kraju.

Pies ćzesława
Pracownik
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Możesz wyjaśnić o co dokładnie w tym chodzi??

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Pies ćzesława

Zgodnie wyrokiem Sądu oraz opinią Inspekcji Pracy, praca powinna zaczynać i kończyć się w jednym miejscu wskazanym w umowie o pracę. W związku z tym tworzenie śmiesznych " planów" np Radomskich, Skierniewickich i innych dziwolągów, jeśli ich miejsce pracy nie pokrywa się z zapisami w umowie o pracę , stanowi naruszenie przepisów Prawa Pracy.

Pies czesława
Kandydat
@mazowieckie@poczta.fm

To ciekawe co piszesz

Nie lat
Pracownik

Dziękuję bardzo spółce KM za to że pomyślała o drużynach pociągowych. Jest mi niezmiernie przyjemnie z powodu pomocy prawnej jaka została nam zagwarantowana od 1 lutego bieżącego roku. Oczywiście dla drużyn jak i ich rodzin. Jest to kolejny krok by uatrakcyjnić pracę w KM oby tak dalej powodzenia i wszyscy trzymamy kciuki za was.

Maszynista KM
Kandydat
 Pytanie
@Nie lat

W czyim imieniu i jakim prawem się wypowiadasz?

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Nie lat

Czy pomoc prawna o której piszesz uniemożliwi obciążanie pracowników wysokimi kwotami za szkody , które były spowodowane nieumyślnie. Wiesz o czym mówię? Jeśli tak to bardzo się cieszę.

Nie lat
Pracownik
@Maszynista KM

W swoim i w imieniu naszej grupy pracowniczej która zawiązała się nie formalnie. Wspieramy się nawzajem zamieniamy służbami jak i popieramy się wzajemnie u Dyspozytora i Zastępcy Naczelnika. W kupie raźniej i kupy nikt nie ruszy sami pewni ludzie. Jednemu coś nie podpasuje reszta kładzie wż albo l4 z nami się nie pogrywa.

Pies ćzesława
Pracownik
@Nie lat

O czym ty mówisz bo pierwsze słyszę o takich możliwościach w tej firmie. Piszesz o czymś co było bardzo surowo ścigane przez kierownictwo. Możesz powiedzieć kim jesteś.

Nie lat
Pracownik
@Pies ćzesława

Panem maszynistą.

Nie lat
Pracownik
 Pytanie
@Pies ćzesława

Napisałeś było karane ,my jesteśmy młodymi pracownikami i mamy wywalone jaja nie ta robota to inna niech dojeżdżają "dziadów" co już do innej roboty się nie nadają a my dzisiaj jesteśmy jutro nas nie ma . A jak chcą to niech nas zwalniają nam to jest obojętne mieszkamy z rodzicami damy sobie rade a jak nie to możemy wyjechać za granicę znamy języki. Najlepszy to nasz kolega miał usterkę na taborze to wziął zaraz 4 dni L4 bo się zestresował i zadzwonił z tym do dyspozytora to mu zaraz po powrocie zdjęli służby na kibelkach i jeździł cały miesiąc na Alicjach i Chinkach . tak się sprawy załatwia . Jak stare (usunięte przez administratora) dały sobą pomiatać przez dyspozytorów i naczelników to tak mają ,a my mamy wywalone . Miej wyje...bane a będzie ci dane. Czy mam rację?

Siedlce
Były pracownik

No ładne rzeczy w tych Siedlcach się dzieją ..... Emerytom maszynistom przewodniczący z Siedlec gości zaprasza bo sami nie mogą podejmować bez niego decyzji kto ma być na pożegnaniu. A kier. poc. wiceprzewodniczący związku z Siedlec słynny podpadziocha kolejowy na imprezach bije dziadków emerytów kolejowych. Ot się klika zrobiła......

Młody
Były pracownik

Gość ma już zszarpane nerwy i mu puszczają. Wybrał najsłabszego jako ofiarę i wylał na nim swoją frustrację. Poprostu gość bez honoru.

Nie lat
Pracownik
@Siedlce

Normalne samo życie. Jeszczę nie wiecie jak będziecie załatwieni. Kto ma świadomość w jakiej kondycji jest spółka to wie z kim trzymać żeby przy żłobie się utrzymać.

anonim
Pracownik

Dzień dobry Spółka Koleje Mazowieckie organizuje kurs na licencję maszynisty i poszukujemy kandydatów z okolic : - Sochaczew - Łowicz - Sierpc Może jest ktoś zainteresowany pracą na stanowisku maszynisty stąd prośba o przekazywanie informacji wśród rodziny, znajomych itd. o planowanym kursie w naszej spółce. (usunięte przez administratora)

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie
@anonim

Czy można wiedziec gdzie dany kandydat bedzie zatrudniony po kursie. Slyszałem że firma wpisuje w umowie o pracę bardzo ogólne miejsce pracy? Czy to prawda że sama licencja maszynisty nie uprawnia do prowadzenia pociągu. Jeśli to prawda to jaki jest sens prowadzenia tego kursu , skoro dodatkowo jest płatny?

Maszynista
Pracownik
@Zainteresowany

Poczytaj najpierw rozporządzenie ministra w tej sprawie a dopiero się wypowiadaj czy to ma sens. Jeśli ci nie odpowiada idź do ZTM i zrób kwalifikacje na motorniczego

Wąski
Pracownik
@anonim

Przecież o Sochaczewie już Dawno zapomieli naczelnicy tj.I o Tłuszczu ,a premię mają tylko przydupasy.Struzik zamiast Dawać 3mln na schroniska dla psów to powinien tą kasę przeznaczyć dla ludzi którzy dbają o wizerunek tego (usunięte przez administratora) ...Niech się w końcu. Zainteresują. ..co tu się dzieje. Bo Kasę to dostają się Bille

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

W związku z licznymi pytaniami od osób zainteresowanych kursem, uprzejmie proszę o zachowanie transparentności wypowiedzi i odpowiedz. Skoro zgodnie z ustawodwstwem ukończenie kursu na Licencje Maszynisty, organizowanegi przez Koleje Mazowieckie NIE UPRAWNIA do samodzielnego prowadzenia pociągu , a nawet do samego przebywania kabinie maszynisty, to na jakim stanowisku i gdzie spółka proponuje prace dla tych osób. Przecież nie może zaproponować pracy na stanowisku maszynisty? Czy to jest praca na warsztacie w Sochaczewie?

Bystry
Pracownik
 Pytanie
@Mazowieckie@poczta.fm

A uważasz że kurs na licencje maszynisty organizowany przez SKM czy IC uprawnia do prowadzenia pociągu? Dlaczego piszesz że to w KM nie uprawnia? I dlaczego kłamiesz że licencja maszynisty nie uprawnia do przebywania w kabinie maszynisty np w trakcie kursu na świadectwo? W takim razie praktykanci posiadający licencję są tam nie legalnie? Jeśli od kogoś wymagasz transparentności to zacznij od siebie bo pokazujesz brak elementarnej wiedzy.

mazowieckie@poczta.fm
Pracownik
 Pytanie
@Bystry

Jakiego kursu? kursu na Licencję Maszynisty?? Po za tym może jeszcze dodasz że po skończeniu kursu na LICENCJĘ MASZYNISTY organizowanego przez spółkę Koleje Mazowieckie masz już prawo do prowadzenia pociągu???? Do tego pytałem jeszcze czy po skończonym kursie na Licencję Maszynisty jest spółka zatrudnia na stanowisku maszynisty??? Jeśli tak robi to ładnie się tu dzieje. Wcale się nie dziwie że po kursach organizowanych przez tą spółkę pracownicy nie posiadają podstawowej wiedzy na temat podstawowych czynności jak wykonanie prostych manewrów. Ja już pisałem aby spółka zajęła się lepiej tym do czego została powołana . Kursy lepiej pozostawcie instytucjom , które zrobią to w sposób właściwy. Tak będzie lepiej dla wszystkich.

Bystry
Pracownik
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Masz problem z interpretacją czytanego tekstu? To ty zadajesz idiotyczne pytanie do biura prasowego czy po licencji zatrudniają na stanowisko maszynisty. Dobrze wiesz że licencja nie uprawnia do niczego oprócz tego żeby rozpocząć drugi etap szkolenia to jest świadectwo maszynisty. Więc pomyśl zanim napiszesz

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

No właśnie. Nie uprawnia do niczego. Takie więc informacje należy zamieszczać jeśli chcecie zachować transparentność przekazywanych przez spółkę informacji i jeśli nie chcecie abym te informacje uzupełniam. Ja właśnie dobrze wiem i chcę aby zainteresowani kursem dokładnie wiedzieli na co się decydują. Kus na licencję maszynisty jest niewielką częścią całego kursu aby uzyskać prawo samodzielnego prowadzenia pociągu a tym bardziej zatrudnieniu na stanowisku maszynisty. Aby uzyskać możliwość zatrudnienia na stanowisku maszynisty należy przystąpić do dalszego szkolenia , które trwa dużo dłużej niż kurs na licencję maszynisty i jest dużo droższy. Spółka Koleje Mazowieckie wyceniła dalsza część kursu na kwotę około 70 tysięcy złotych. W umowie z pracownikami , którzy przystąpili do dalszej części szkolenia wyraźnie było zaznaczone , ze w przypadku gdy pracownik nie przepracuje określonego czasu na rzecz spółki , to pracodawca wystąpi o zwrot wskazanej w umowie kwoty. Czy to się zgadza??? Co więcej . Jeśli kandydat ukończy kurs na licencje maszynisty a z przyczyn osobistych lub zdrowotnych nie będzie mógł kontynuować dalszego szkolenia to czy Licencja Maszynisty mu do czegoś potrzebna?? Uważam że informacje , które przekazujecie powinny być pełne i przedstawiać dokładnie cały przebieg szkolenia w celu uzyskania uprawnień do pracy na stanowisku maszynisty. Jeśli ktoś idzie na kurs na prawo jazdy czy chociażby na wspomniany tu wcześniej kurs motorniczego tramwaju, to czy gdzieś , ktoś dzieli w jakiś dziwny sposób kurs na części , nie informując że szkoli tylko częściowo???

Bystry
Pracownik
 Pytanie
@Bystry

Wracając do mojego poprzedniego wpisu chodziło mi o to że ty za każdym razem podkreślasz że tylko w KM licencja nie uprawnia do prowadzenia pociągów. Dlaczego nie zaznaczysz że u wszystkich przewoźników licencja nie uprawnia do prowadzenia pociągów. Przecież SKM IC ŁKA też organizują takie kursy i u nich odbywa się tak samo. Twoim jedynym celem jest na każdym kroku atakowanie i zdyskredytowanie KM. Nie jesteś w żaden sposób obiektywny. Piszesz to co tobie jest wygodne a zatajasz to co nie pasuje do twojej koncepcji. Już krzyczałem tutaj o tym że w KM łamane jest prawo bo kierownicy muszą sprawdzać bilety w dobie pandemii i nie zachowują przez to odległości od podroznych, ale zapomniałeś dodać że u narodowych przewoźników IC i Polregio kierownicy też sprawdzają bilety. Napisałeś na to skargę i obiecałeś opublikować odpowiedź i jak to się skończyło? Kłamiesz że nie możesz opublikować bo to poufne i tylko do twojej wiedzy. Jesteś (usunięte przez administratora) który wyleciał z km z hukiem a teraz na każdym kroku pokazuje jak w tej spółce jest zle. Więc panie PIOTRZE trochę obiektywizmu

Bystry
Pracownik
@Bystry

Przepraszam za błąd oczywiście nie ja tu krzyczałem tylko ty krzyczales o łamaniu prawa

mazowieckie@poczta.fm
Pracownik
@Bystry

Nie wiem do czego uprawniają kursy prowadzone u innych przewoźników. Jestem natomiast pewien , że po skończeniu kursu na Licencję Maszynisty organizowanego przez Koleje Mazowieckie nikt nie nabędzie prawa do prowadzenia pojazdu szynowego. Nie uprawnia również do zatrudnienia na stanowisku maszynisty. Do tego potrzebna jest dalsza część szkolenia, która trwa o wiele dłużej niż szkolenie na licencje i jest o wiele droższa. Nie rozumiem więc dlaczego ogłoszenie o tym jakoś nie wspomina. Nie wiem i nie mogę się też dowiedzieć na jakie stanowiska spółka chcę zatrudniać po ukończeniu kursu na licencję. Na pewno prawo nie pozwala aby taki pracownik pracował na stanowisku maszynisty posiadając samą licencję na , którą jest właśnie prowadzony nabór. To dopiero niewielki początek i nikt nie zagwarantuje ukończenia całości kursu. Koszty są jak wdać ogromne

Bystry
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

W większości firm nie tylko na kolei obowiązują lojalki więc robisz szum z czegoś co jest ogólnie stosowane. Piszesz że jeśli ktoś zda na licencje i z przyczyn osobistych lub zdrowotnych nie będzie mógł pracować to na co mu ta licencja. Równie dobrze może iść zrobić kurs na motorniczego czy na żuraw albo operatora wózka widłowego i przyczyn osobistych lub zdrowotnych nie będzie mógł wykorzystać tych uprawnień więc też możemy zadać pytanie na co mu to.

Bystry
Pracownik
 Pytanie
@mazowieckie@poczta.fm

Widzisz sam piszesz że nie wiesz jak jest w innych spółkach. Więc nie znasz przepisów i tu się do tego przyznałes bo z twojej wypowiedzi czytający mogą wywnioskować że może w SKM lub IC po takiej licencji będą jeździć jako maszyniści a tylko w km jest tak źle. Nikt nie zagwarantuje ukończenia kursu na świadectwo bo to już zależy tylko od kandydata i jego predyspozycji zdrowotnych i intelektualnych. chcesz wszystkich ostrzec że po kursie w km nie mają pewności że zdadzą egzamin a dlaczego nie powiesz że takiej pewności nie ma we wszystkich innych spółkach.?

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

Może więc uczciwiej było by zamieścić takie informacje w ogłoszeniu. Idąc na kurs na prawo jazdy żaden ośrodek nie szkoli tylko połowicznie. Dlaczego tutaj tak jest.?? Szkolenie tylko częściowe??

Bystry
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Przecież napisali że na licencje. Każdy kto interesuje się tematem przeczyta co to oznacza. A ty z ludzi robisz bara.now. piszesz o uczciwości to zamieść info jakie uprawnienia po takim szkoleniu są u innych przewoźników.

Bbbbbbbbbbbbb
Kandydat
@Bystry

Nie każdy , nie każdy. Ja bynajmniej podziękuje

Bystry
Pracownik
@Bbbbbbbbbbbbb

I bardzo dobrze nie wszyscy się nadają i nie wszyscy chcą. Lepiej teraz niż pozniej

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Bystry

Może opowiesz coś więcej o tym jak wyleciałem z hukiem z KM

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

No ty jak zawsze. Ja konkretnie o licencji maszynisty a ty znowu inny temat. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć czegoś o kursie na licencję to po co piszesz o kierownikach i o cowidzie. Ludzi bardziej interesuje przebieg kursu. Czy zaprzeczysz że kurs na licencję maszynisty nie powoduje tego że kursant staje się maszynistą??? Nie staje się. Ma tylko możliwość przystąpienia do następnego kursu, który trwa dużo dłużej i , który jest bardzo drogo wyceniony przez Koleje Mazowieckie. Czy coś napisałem nie zgodnie z prawdą?

Bystry
Były pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Z niczym nie zaprzeczam i nigdy nie zaprzeczałem. A czy ty zaprzeczysz że obiecywałes opublikować tu odpowiedź na twoje zgłoszenie i tego nie zrobiles.

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Bystry

Czekamy na odpowiedz z Inspekcji Pracy. Na razie otrzymałem tylko informacje od osoby , która nas reprezentuje w kwestiach prawnych, o tym że przyszła odpowiedź z Głównego inspektoratu Pracy w Warszawie znajdującego się na ulicy Barskiej . Wynika z niej , że zostało wysłane zapytanie do oddziału I.P. do którego była składana skarga . Z treści wynika że Główny Inspektorat Pracy żąda wyjaśnień o przyczyny braku odpowiedzi na nasze wnioski. Trzeba więc czekać. Jak odpowiedzą dam znać. Dziękuje za zainteresowanie problematyką . Motywuje nas to do dalszych weryfikacji sytuacji w Spółce i nasileniu działań w tym kierunku. W związku z tym prosimy o wszelkie wnioski o przeprowadzenie kontroli na adres naszej poczty elektronicznej mazowieckie@poczta.fm Proszę o wyjaśnienie na temat Faktu o , którym piszesz. Chodzi o pomówienie że "wyleciałem z tej firmy z hukiem"

Bystry
Pracownik
@mazowieckie@poczta.fm

Poczekaj poczekaj mówimy tutaj o twoim zgłoszeniu nt łamania prawa w kwestii niezachowania odległości podczas kontroli biletów. To przy tej okazji obiecywałes opublikować odpowiedź i później wyparles się tego twierdząc że to poufne. Jak już napisałem piszesz o tym co dla ciebie wygodne a ukrywasz to co niewygodne

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

Czego nie rozumiesz. Nie znasz pojęcia " wiadomość przeznaczona tylko do adresata, w przypadku gdy nie jestes adresatem wiadomości proszę ją usunąć bez otwierania załączników lub odesłać do nadawcy..........." Nie słyszałeś o czymś takim?

Bystry
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Smieszny jestes. Każdy może się tak wykpić jak ty teraz, każdy może powiedzieć że coś było tylko do jego wiadomości a wszyscy tu czekali. Nie miałeś racji i boisz się do tego przyznac. Wiele dni zapowiadałes na tym forum że opublikujesz ta odpowiedz. Jesteś niesłowny nie będę więcej tracił czasu na rozmowy z toba bo tompletnie jest bez sensu. Żegnam nieczule

Volvo FH 13
Kandydat
 Pytanie
@Bystry

Kolego lub koleżanko. Czy możesz powiedzieć kim ty wogule jestes i co tu robisz. Przyznam ,że czytając to co tu wypisujesz , kojarzysz mi się z takim małym tępym łysym wrednym bąblem, który wsadza swój wredny łepek między rozmawiających i robi wszystko aby dostać w oko. Jak już dostanie w oko to ucieka i flika że go pobili. Jak tylko pojawi sie jakaś wypowiedź to od razu jesteś i komentujesz. Niby się zgadzasz ale masz zawsze coś do dodania od siebie. Przeważnie nie na temat lub nie wiadomo o co chodzi. Myślę że masz jakieś fobie na temat tej firmy lub uraz do kogoś konkretnego. Jeśli uważasz , że w firmie jest łamane prawo pracy to nie możesz napisać do odpowiednich instytucji ,aby to zweryfikowali? Ty żądasz tego od innych. Jeśli natomiast uważasz , że zaraziłeś się Covidem, to może warto udać się do lekarza. Nie wiem kim jesteś. Jeśli jesteś jakimś trolem opłacanym przez firmę aby ocieplić jej wizerunek , lub jesli jesteś tu tylko po to aby " mieszać kijem wodę dla zabicia czasu, to nie warto na Ciebie tracić czasu. Jesteś wtedy albo stronniczy , albo zaraz tu się ponownie zjawisz pod innym nickiem i będziesz dalej pisał rzeczy które mało wnoszą do sprawy . W celu nie określonym. Jeśli natomiast jesteś naprawdę osobą , która jest wiarygodna , najlepiej gdybyś był maszynistą to bardzo bym prosił o napisanie szerzej czegoś na temat proponowanych przez firmę kursów. Jestem jak najbardziej zainteresowany zdobyciem uprawnień do pracy na stanowisku maszynisty PKP Przyznam że jestem laikiem. Więc każda Informacja jest dla mnie ważna. Oczywiście docelowo zgłoszę się na adres firmy. Zanim jednak to zrobie chciałbym zasięgnąć informacji z innych źródeł. Chcę wiedzieć o co się pytać. Niestety są takie czasy że jak się człowiek decyduje coś podpisać , to musi obejrzeć kartkę ,na której złorzy podpis z trzech stron. Zwłaszcza jeśli chodzi o jakieś umowy i sprawy finansowe. Po prostu jak za coś płace , to chce wiedzieć co za to dostane. Nie jestem krezusem aby wywalać pieniądze w błoto. Sam kurs i opinie zamieszczone tutaj budzą u mnie wiele niejasności. Mam kuzyna , który w latach 90 pracował jako maszy ista PKP Starałem sie u niego uzyskac jakieś informacje na temat kursu. Niestety on mówi że to są jakieś dziwne zasady szkolenia. Że jak on robił kurs to był zatrudniony w PKP i firma go na kurs skierowała. Nic za nic nie płacił. Więc interesuje mnie jak to faktycznie wygląda teraz. Chodzi mi o całą drogę uzyskania uprawnień. Jesli to możliwe to prosze o informacje.

Volvo FH 13
Kandydat

Nie ciebie prosze. Do ciebie napisalem bo jestes jakis dziwny. Wydales mi sie taką przeszkadzajką forumową. Okazuje sie że miałem racje.

Maszynista
Były pracownik
@anonim

Całe szczęście że nie z Siedlec i Łukowa bo tamtejszy przewodniczący działa jak urząd pracy i znów wcisnąłby swoich kapusiów.

Wojtek
Kandydat
 Pytanie
@anonim

Czemu jakoś nikt tu nie doda że firma chce dla siebie przeszkolić maszynistów ale karze sobie słono zapłacić za kurs?? Na ogłoszenie odpowiem tak jak Pawlak w kultowej produkcji " ......niech oni sobie poszukają głupszego od siebie............"

mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@Bystry

Gdzie napisałem , że po kursie na licencje maszynisty prowadzonej przez inne spółki, kursant ma prawo do prowadzenia samodzielnego pociągu?? Napisałem, że nie jest to możliwe po kursie organizowanym przez firmę Koleje Mazowieckie. Napisałem też że nie wiem jak jest to organizowane przez innych przewoźników. Jestem natomiast pewien ,że kurs na licencje maszynisty organizowany przez Koleje Mazowieckie nie uprawnia do samodzielnego prowadzenia pociągu. Nie wypowiadam się na temat innych spółek

Usrr
Pracownik
@Bystry

Km to tramwajarze, tylko do prowadzenia tramwaju się nadajesz...

Volvo FH 13
Inne
@mazowieckie@poczta.fm

Orientowałem się trochę na temat tego szkolenia. Żadne przepisy nie zobowiązują pracidawcy aby ten kurs był wykonany jako jedna całość wykonując oba kursy jeden po drugim. Nic też nie stoi na przeszkodzie aby kursant był najpierw zatrudniany a potem kierowany na kurs. Skąd więc te podziały.

Nie lat
Pracownik
@Volvo FH 13

Drogi kolego jak sam napisałeś w latach 90 czy do tej pory nic się nie zmieniło. Co to za argument.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik

Tylu tu mądrych ludzi się wypowiada. Niestety nikt nie potrafi odpowiedzieć na jakim stanowisku firma chce zatrudnić pracownika po odbytym kursie na Licencje Maszynisty, mając na uwadze fakt , że organizowany obecnie kurs na Licencję nie uprawnia do pracy na stanowisku maszynisty.

anonim
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Nie wiem czy wiesz, ale prawo jazdy nie wystarcza by móc wykonywać zawód kierowcy. Tak samo jest z licencją maszynisty.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Wiem że można prowadzić samochód na jaki prawojazdy zostało wydane. Jeśli natomiast wymagane jest coś jeszcze to uzyskanie tego czegoś napewno nie wymaga wykonania dodatkowego kursu , który trwa dużo dlużej niż wykonanie samego proawa jazdy. Niestety tak jest w przypadku kursu na Licencje Maszynisty, obecnie organizowanego przez spółkę Koleje Mazowieckie. Prawda?

Ochociak
Kandydat
 Pytanie
@anonim

To jakie ty masz to prawojazdy? Na samochód czy na motocykl i chcesz jezdzić samochodem?

Michal
Pracownik
@Mazowieckie@poczta.fm

Ale przecież we wszystkich spółkach jest tak samo. Tyle samo czasu trwają kursy na licencje i na świadectwo. Bądź rzetelny i powiedz że wszędzie tak jest a nie sugerujesz czytającemu że tylko w kolejach mazowieckich tak się dzieje.

Mazowieckie@poczta.fm
Były pracownik
@Michal

Jestem pewien że w Kolejach Mazowieckich tak jest i jeszcze jestem pewien że spółki które szanują pracownika nie wymagają od pracownika opłat za kursy , jeśli chcą żeby pózniej mieli ludzi do pracy. I jeszcze jestem pewien że w tej spółce występują permanętne braki kadrowe. Więc uważam że spółka powinna zmienić politykę kadrową jeśli chce uzyskać ludzi do pracy.

Pies czesława
Pracownik
 Pytanie
@Michal

Wyjaśnię Ci o co chodzi. Nie jest prawdą że we wszystkich spółkach jest tak samo. Na prowadzenie kursów i pobieranie za to pieniędzy mogą pozwolić sobie firmy które mają stan osobowy załogi. W tej spółce są od dawna braki. Spółka więc powinna wyszkolić sobie ludzi i za kurs zapłacić. w sumie to nie musi płacić bo cały kurs jest realizowany w ramach infrastruktury spółki. Pomieszczenia i kadra dydaktyczna pochodzi z tej firmy. Na odpłatne szkolenie mogą sobie pozwolić spółki pokroju np SKM. Tam nie nie brakuje ludzi do pracy. Zresztą jest właśnie nabór na szkolenie na świadectwo maszynisty. Czekają już aż ludzie się tutaj wyszkolą i przejdą do nich. Nie mów więc że w innych spółkach jest taka sama sytuacja . Nie jest. Powiedz mi który przewoźnik podniósł liczbę nadgodzin aby załatać braki kadrowe????? Odpowiadam Koleje Mazowieckie.

Michal
Pracownik
 Pytanie
@Pies czesława

Ale ja tylko zaznaczyłem że we wszystkich spółkach tyle samo czasu tra szkolenie. Nie pisałem o niczym innym. Nie zgodzisz się ze mną?

pies ćzesława
Pracownik
 Pytanie
@Michal

A ja napisałem , ze nie we wszystkich spółkach pracodawca chce pozyskać ludzi do pracy i karze sobie płacić za szkolenia. W tej spółce to skrajna bezczelność. Ludzi nie maja do pracy a karzą Sabie płacić za szkolenia. Prawda?

Ble ble
Kandydat
 Pytanie

Czy kurs na maszyniste to jakieś (usunięte przez administratora) skoro został adres pod którym można było się dowiedzieć na temat kursu? Czy to jakaś nowa metoda na wnuczka?

Zostaw merytoryczną opinię o „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 342.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 301, z czego 54 to opinie pozytywne, 156 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
„Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii