Zibi S.A.

Warszawa

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 429 ocen.

Zibi S.A.
4 429

Opinie o Zibi S.A.

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zibi S.A.

Agnieszka

Czy ktoś z obecnych na forum brał ostatnio udział w rekrutacji do Zibi? Jak wygląda cały proces kwalifikacyjny? Jaka atmosfera panuje w trakcie rozmowy o pracę? Z jakim skutkiem zakończyła się rekrutacja? Odpowiedzi na te pytania przydadzą się potencjalnym kandydatom o pracę w Zibi.

   
Jakiś czas po odejściu

Jest to tylko i wyłącznie moja opinia oparta o własne doświadczenie. Postaram się wymienić minusy i plusy. Niestety tych pierwszych więcej. Nigdy nie rozumiałem "filozofii" tej firmy. No cóż, nie wiem jak w "zegarkach", ale w muzycznym jako DK: jesteś doradcą klienta, księgowym, magazynierem, sprzątaczką. Przez to, często brakowało czasu na zapoznanie się z nowym asortymentem. Byłem piekarzem, który nie próbował swoich bułek. System premiowy, to był żart. Dziś jest chyba nawet gorszy. Aby zobaczyć pierwszą kasę z premii musiałem sprzedać kilkadziesiąt tysięcy netto, aby przebić "próg" i zacząć zarabiać premię od każdego klienta. W jaki sposób to ma motywować? Nie wiem. Lecimy dalej. Jak ktoś wspomniał poniżej - raporty., raporty, raporty. Czy ktoś je w ogóle czyta?! :) Masz podać pomysł na usprawnienie, nawet jak nie masz pomysłu. Po prostu trzeba to odhaczyć w tabeli i basta. W sklepie powierzchnia magazynowa, praktycznie nie istniała. Po tym jak wyciągnąłem towar (np. pianino cyfrowe, które było schowane z innymi 20 pianinami na powierzchni 5m2), byłem ubrudzony i spocony, a jako pracownik zibi mam być czysty i pachnący, nie raz więc chciałem iść do domu aby wziąć prysznic(btw. brak klimatyzacji i 30 stopni w salonie często dawał się we znaki). Na szkoleniu Pani mówiła o systemie zwanym lean, natomiast nigdy nie odwiedziła naszego salonu, i miałem wrażenie, że to wszystko odbywa się gdzieś w alternatywnej rzeczywistości. Stolica ma swoją, a sklepy własną. I niestety jest tego cholera więcej a szkoda... Z plusów: pracują tam naprawdę fajni ludzie (wliczając RKS,KRKS ;)), którzy służą wsparciem. Atmosfera jest ok. Nikt na mnie nigdy się nie darł. Często można pogadać z PH danej marki. Sama obsługa klienta wchodzi w krew po jakimś czasie, bo siedzisz w środowisku, które lubisz i zaczyna być lepiej i lepiej. / Sporo wyniosłem dla siebie, dużo się nauczyłem i do dziś z tego korzystam.

   
Mada

Przyznam, że nie da się tego czytać, bo głowa boli. Ja mam taką propozycję, bo Internet wszystko przyjmie! Zapraszam osoby zainteresowane do siedziby można porozmawiać z osobami, które tu codziennie przychodzą do pracy, daje sobie 2 rece uciąć, że usłyszycie prawdziwe opinie i na pewno odmienne od tego co wypisują tutaj ludzie, osoby którzy po prostu zostały zwolnione lub sami mają świadomość że ich praca tutaj pozostawała wiele do życzenia. Przeszłam wiele korpo i "prywaciarzy" również, wiem jaki jest wyścig szczurów w korpo, czego u nas nie doswiadczysz. Jak szlam do zibi to tez myslalam, po tych opiniach, ze ide tylko dla sprawdzenia siebie na rozmowie. Ostatecznie przyjęłam pracę i nigdy bym nie pomyślała że to będzie moja najlepsza praca w życiu. Od 5 lat awamsowalam 4 razy i ciągle czuje, że się rozwijam. Firma daje ogromną odpowiedzialnosc, swobodę decyzji i samodzielność, rzadko spotykane w wielkich korpo, tam na zatwierdzenie 1 layout czekasz aż przejdzie przez x- dyrektorów, leaderow itd z których każdy ma inną wizje. Ja nie rozumiem tych komentarzy tutaj. Zgadza się, że jest dużo leanu, my się co ciągle uczymy, ale w żadnej innej firmie nie miałam takiej swobody działania przy jednoczesnym ogromnym rozwoju. Nie będę się rozpisywać zapraszam do biura można spotkać tu bardzo inteligentnych ludzi, z którymi pracuje od ponad 5 lat i nadal Ci sami, czyli jednak ktoś zostaje dłużej ;) można zapytać w realu nas o zasady pracy. Nie twierdzę że nie ma raportów, procedur itd.sa, i bardzo dobrze że są bo w innych firmach ich nie ma, i wtedy każdy robi sobie co chce, a gdzie tu odpowiedzialnosc pracy zespołowej? Bylam w takich firmach, kazdy blad powoduje szukanie winnych, nikt nie czuje się odpowiedzialny za zadanie, w takiej firmie spróbujcie wytrzymać, a jest ich na rynku cala masa :( W Zibi trzeba naprawdę stać na strazy checi do rozwoju, do zmian, wyjsc ze strefy komfortu, ale umówmy się niewielu chce to zrobić, bo to wymaga pracy. Dodam że są takie korpo jak McKinsey--> polecam orke do 24 lub 1 w nocy codziennie:( za żadne pieniądze nie da się tego zniesc. Mogłabym pisać wiele jeszcze, ale zakończę to jednym myślę dość trafnym zdaniem, cytatem pewnej znanej osoby: "ludziom którzy nic nie robią mogą przytrafić się tylko dwie rzeczy: nic lub zle rzeczy" --> myślę, że to intratna sugestia dla wielu osob na forum.

   
Kserfen
@Mada 14.03.2018 05:54

Idź tam recytować misję i wizję.

   
Agnieszka

W jaki sposób firma Zibi wynagradza i docenia swojego pracownika? Czy można liczyć na dodatkowe profity na przykład w postaci pakietu socjalnego? A może firma oferuje zatrudnionym w niej osobom dofinansowanie do kart sportowych lub na dojazdy do pracy? Każda rzetelna wypowiedź jest pomocna dla osób poszukujących informacji na temat tego pracodawcy.

   
alcapone
@Kazia 06.06.2018 11:42

Wynagrodzenia - Co dział i kompetencje to inna płaca. Nie każda osoba ma premie (w kopercie). Karta Multisport - płaci się, nie za całość, ale trzeba do niej dopłacić. Socjalu brak - nie ma tu czegoś takiego jak jubileusz, 13tka, czy pod gruszą. Dofinansowania na dojazd do pracy również nie ma. Wynagrodzenie i ewentualne premie - tu wszystko zależy od kierownika danego działu. Chce to da, nie chce to nie da.

   
Były pracownik

wypisywanie działań, jakie planujemy żeby sprzedaż wzrosła- wystarczy nie wykonać sprzedaży dziennej 3 x pod rząd i już raport do pisania, dodatkowo raporty tygodniowe, miesięczne, pdk, pdca, cotygodniowe obeye, mało tego jak plany są realizowane, również trzeba pisać raport, co było czynnikiem że plan został wykonany. Regionalna ze śląska wredna baba, jak tylko jej się sprzeciwisz długo nie popracujesz, wystarczy odmówić 1 rzecz y i juz jesteś do odstrzału . Nie szanuje i nie dba o dobro pracowników, nie można mieć swojego zdania, aby mieć z nią dobre stosunki musisz być potulny jak baranek, a kierownicy już na dzień dobry Ci o tym mówią. Jeśli na białe mówi Ci że to czarne to musisz jej przytaknąć. Ma ksywę wyjadacz, bo wyjada wszystko co najlepsze w tej firmie od środka, potrafi demotywować najbardziej zmotywowanych pracowników, mało tego zamiast zwolnić już chociaż po ludzku, to najpierw męczy psychicznie, wszystkiego się czepia: jakości raportów, problemów, które wcześniej jej nie przeszkadzały, wszystko to po to żeby Cię zniszczyć . Dziwię się tylko jak mocne musi mieć plecy, że pomimo tego, iż inni RKS-i wspominali, że cały region trzęsie (usunięte przez administratora) na myśl o jej powrocie, a nikt z tym nic nie zrobił...nie mówiąc już jaką jest kłamczuchą, myśli że człowiek nie ma swojego rozumu i że każdego idzie zmanipulować – za słabych ma coatchów , bo pewnie z najniższej półki (oszczędności). Zarobki zamiast rosnąć to spadają w dół, obniżają premie grudniowe, szukają oszczędności …oczywiście kosztem pracowników z pierwszej linii. Składki odprowadzane od najniższej krajowej, wypłaty idą dwoma przelewami, podstawa plus konkurs, także jeśli zachorujesz to masz (usunięte przez administratora) nie pieniądze. Zarobki DK w zależności od salonów ale od 1800-2300 – więcej nie uświadczysz, bo zmienili system że jak przekroczysz 140% to już nic więcej nie dostaniesz do wpłaty.

   
Były pracownik

wypisywanie działań, jakie planujemy żeby sprzedaż wzrosła- wystarczy nie wykonać sprzedaży dziennej 3 x pod rząd i już raport do pisania, dodatkowo raporty tygodniowe, miesięczne, pdk, pdca, cotygodniowe obeye, mało tego jak plany są realizowane, również trzeba pisać raport, co było czynnikiem że plan został wykonany. Regionalna ze śląska wredna baba, jak tylko jej się sprzeciwisz długo nie popracujesz, wystarczy odmówić 1 rzecz y i juz jesteś do odstrzału . Nie szanuje i nie dba o dobro pracowników, nie można mieć swojego zdania, aby mieć z nią dobre stosunki musisz być potulny jak baranek, a kierownicy już na dzień dobry Ci o tym mówią. Jeśli na białe mówi Ci że to czarne to musisz jej przytaknąć. Ma ksywę wyjadacz, bo wyjada wszystko co najlepsze w tej firmie od środka, potrafi demotywować najbardziej zmotywowanych pracowników, mało tego zamiast zwolnić już chociaż po ludzku, to najpierw męczy psychicznie, wszystkiego się czepia: jakości raportów, problemów, które wcześniej jej nie przeszkadzały, wszystko to po to żeby Cię zniszczyć . Dziwię się tylko jak mocne musi mieć plecy, że pomimo tego, iż inni RKS-i wspominali, że cały region trzęsie (usunięte przez administratora) na myśl o jej powrocie, a nikt z tym nic nie zrobił...nie mówiąc już jaką jest kłamczuchą, myśli że człowiek nie ma swojego rozumu i że każdego idzie zmanipulować – za słabych ma coatchów , bo pewnie z najniższej półki (oszczędności). Zarobki zamiast rosnąć to spadają w dół, obniżają premie grudniowe, szukają oszczędności …oczywiście kosztem pracowników z pierwszej linii. Składki odprowadzane od najniższej krajowej, wypłaty idą dwoma przelewami, podstawa plus konkurs, także jeśli zachorujesz to masz (usunięte przez administratora) nie pieniądze. Zarobki DK w zależności od salonów ale od 1800-2300 – więcej nie uświadczysz, bo zmienili system że jak przekroczysz 140% to już nic więcej nie dostaniesz do wpłaty.

   
Agnieszka

Na stronie Zibi pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę. Obecnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko Doradcy Klienta. Czy ktoś posiada jakieś doświadczenie z tą pozycją związane? Może chciałby się nim podzielić? Jaki typ umowy jest zagwarantowany? Czy osiągnięte wyniki mają wpływ na wysokość wynagrodzenia? Czy pracownikom udzielane są jakieś profity lub pakiet socjalny? Tego typu informacje będą przydatne na osób zastanawiających się nad złożeniem CV w Zibi.

   
jola
@Tomek 24.05.2018 18:37

Tomek, ile proponują na początek DK? chodzi mi o pensję?

   
Agnieszka

@Tomek, dziękuję za Twoją wyczerpującą wypowiedź. Będzie ona pomocna dla osób zastanawiających się nad złożeniem swojego CV w Zibi. Czy ktoś jeszcze chciałby wypowiedzieć się jak wygląda obecnie sytuacja w firmie? Jakie są warunki zatrudnienia? Jak wygląda atmosfera w pracy? Zachęcam co wypowiedzi.

   
Witold

Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy.

   
Paweł

pracuję w siedzibie Warszawa i atmosfera jest dobra , dużo się uczę

   
anonymous
@Piotr 17.04.2018 21:07

niektórzy mówią że za dużo zależy w jakim dziale w Marketingu bardzo dużo

   
Stella

Podpowiedzcie czy firm potrzebuje pracowników?

   
Andrzej
@Stella 20.04.2018 20:52

zależy w jaki dziale chcesz się zatrudnić w niektórych nikt nie odszedł od 3 lat

   
Be

Hej. Czy mógłby ktoś napisać jak wygląda współpraca z nimi, na przykład jeśli chodzi o hurt Casio? Słyszałam, że współpracują tylko ze sklepami stacjonarnymi.. Nie da się tego jakoś przeskoczyć?

   
Be
@Xyz 25.04.2018 07:35

Tak, ale aby w ogóle chcieli z nami rozmawiać o hurcie, musimy mieć sklep stacjonarny. I tu jest problem..

   
Vela

Jeśli jest tu przedstawiciel albo chociaż jeśli ktoś ma do takowego kontakt (ws. Casio) bardzo proszę o kontakt: [email protected]

   
były pracownik

Dokładnie jak to napisała ''była''-przerost formy nad treścią, robienie miliona raportów, tabelek, wypisywanie co tydzień 10 problemów bo tak ''na górze'' sobie ktoś wymyślił ,analizowanie kosztów utrzymania salonu, zysków działu itp-czy ja przyszłam do tej pracy jako księgowa czy doradca klienta. Codzienne recytowanie misji i wizji firmy -jak modlitwę -to zakrawa na sektę a szczytem było to jak podczas jednego z szkoleń na wstępie kazano nam stać prawie na baczność podczas tej wspólnej ''modlitwy''. Ponadto firma nie szanuje czasu prywatnego pracowników np. 2 dni przed faktem dostajemy informację, że kierownik ma 2 dniowe szkolenie w Warszawie i trzeba to uwzględnić w grafiku i od nowa go układać. Jeżeli masz jakiś problem to można liczyć tylko na pomoc od innych zaprzyjaźnionych salonów bo uzyskać jakąkolwiek pomoc od np. informatyków czy serwisu czy też np. księgowości graniczy z cudem(o RKS nie wspomnę) ogólnie panuje zasada -umiesz liczyć licz na siebie .I rzekome ciągłe doskonalenie się a w praktyce zmuszanie pracowników do wymyślania suegstii dot. oszczędności czasowych i finansowych dla firmy -za taką sugestię (pod warunkiem ze zostanie zaakceptowana przez rks )dostajemy 20zł w bonie sodexo - jak przyszłam do pracy było to 50zł wiec raczej tendencja spadkowa -(a w znajomej firmie za taką sugestię dostaje się 500zł)czyli dajesz na tacy ''górze''jak oszczędzić kasę a w zamian dostajesz ochłapy .Generalnie tak jak już ktoś to napisał ''firma absurdów''która myśli ze jest super a sami sobie strzelili w stopę robiąc badanie satysfakcji pracowników i wtedy się okazało ze tacy super nie są;)i podkreślam, że sama odeszłam nie mając nic innego w zanadrzu bo po prostu czara goryczy się przelała więc można się domyślić jak tam wygląda praca...

   
pjdfj
@były pracownik 27.03.2018 21:04

jeszcze 3 lata temu płacili 100 zł za zatwierdzoną sugestię też w bonach Sodexo tylko chyba inaczej się to nazywało. Nie pamiętam już

   
miruna

@malwina 87 cieszy i zachęca mnie twoja bardzo pozytywna opinia, chciałabym jednak wiedzieć m jakim konkretnie mówimy tutaj pakiecie szkoleń, odpowiedź proszę

   
Andrzej
@Xyz 30.03.2018 07:12

coraz więcej firmy wchodzi w pakiet Google , możesz sobie przeczytać https://www.dobreprogramy.pl/Airbus-porzuca-Microsoft-Office-odlatuje-w-chmure-Google-ta-jest-po-prostu-lepsza,News,86848.html

   
zibi

Zibi to bardzo dobry pracodawca. Dobrzy pracownicy potrafią to doceniać ale niestety nie tylko tacy tu pracują!!!

   
Iga
@zibi 17.03.2018 16:05

Prawda jest taka że Zibi nie docenia dobrych pracowników przez to osoby z wieloletnim stażem, którzy wnieśli do firmy bardzo dużo dobrego uciekają, gdyż są niedoceniani i są demotywowani . Prawda jest to że teraz każdy głąb może awansować nawet po pół roku od zatrudnienia, tylko i wyłącznie przez to że dobry pracownik się zwolnił- awanse jak z łapanki, nie ważne czy ktoś ma kompetencje, ważne że stanowisko obsadzone i przyjęte żałosne warunki finansowe

   
Elson

Czy spośród ok 600 pracowników w firmie wypowiadają się tylko osoby na stanowisko sprzedawcy w sklepie? Niech wypowie się ktoś kto pracował w którymś z biur.

   
xyz
@Andrzej 04.03.2018 18:17

nie do końca tak to wygląda. na wiele lat pracy w zibi oprócz szkoleń z bhp miałam całe jedno szkolenie z lean.. na inne brak kasy. nawet nie możesz zaprenumerować branżowej prasy by być na bieżąco z przepisami. chyba że za swoją kasę. poza tym mając pensji jakieś niecałe 2tys mało kto będzie ze swoich jeszcze sponsorować takie rzeczy. co do pracy 8 godzin to chyba normalne że każdy (szczególnie za tą kasę) chciałby te 8 godzin przepracować we względnym spokoju. zrobić swoje i iść do domu. raczej mało kto będzie z chęcią zabierał robotę do domu czy zostawał na darmowe lub prawie darmowe nadgodziny . praca jest pracą. a nie że na urlopie masz jeszcze milion telefonów. a nie że jak przychodzi niedziela to już masz ścisk w żołądku bo za parę godzin musissz wrócić i klepać poranną modlitwę która zakrawa na pranie mózgu (przez tyle miesięcy klepanie formułki jak to w zibi jest fajnie że jest wybierane w pierwszej kolejności przez klientów i pracowników itp)

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
anonymous

"Teraz uwaga: firma ZIBI wymyśliła sobie, że podczas urlopów zimowych, grudnia nie biorą pod uwagę!!!" - poczytaj kodeks nie tylko o prawach pracowniczych ale także o obowiązkach pracownika. Już widać dlaczego cie zwolnili.

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
anonymous

punkt 13 - rozumiem że pracujesz teraz u konkurencji? No bo inaczej całe wypociny nie miały by sensu poza użalaniem się nad swoim losem.

   
Andy

Pracowałem w firmie 3 lata dużo się nauczyłem , nie było źle, trochę za dużo wyjazdów , odszedłem ponieważ przenoszę się do Poznania

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Piotr

Trochę dziwne że kierownika personalny zadawał pytania zabronione , ponieważ 3 miesiące temu robił z tego szkolenie innym pracownikom

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Joanna
@madula 27.01.2018 09:36

Pół roku. O pół roku za długo. Rywalizacja i wojna o klienta. Żałuję że poświęciłam czas na naukę

   
Kruci

Czy tylko ja trafiłem w miarę xd pracuje nie długo i pracować jeszcze też nie długo będe ale prócz jakich śmiesznych leanow i innego syfu to ta praca może się podobać , ja trafiłem akurat na spoko współpracowników bez kija w (usunięte przez administratora)

   
Kruci
@Kruci 06.01.2018 18:22

I myślę że przede wszystkim w pracy ważni są współpracownicy jeśli to zawodzi to nie dziwię się wyzywania tej pracy od najgorszych

   
ciekawa

Nie jestem pracownikiem tej firmy ale jestem handlowcem w innej firmie zajmującej się bezpośrednią sprzedażą i tu się dopiero trzeba nagimnastykować żeby coś sprzedać. Wasze wpisy -nie rozumiem skoro jest aż tak źle po co tam pracujecie jest przecież dużo innych zajęć , które możecie wykonywać, a przy takim doświadczeniu każdy z Was może zostać Prezesem własnej firmy i wtedy zobaczy jak będzie traktować swoich pracowników. Czy będzie im dawał premię za grzanie stołka, ciągłe narzekanie i pokazywanie palcem co trzeba zrobić. Najlepiej jest popatrzeć w lusterko i odpowiedzieć sobie na jedno pytanie czy ja nadaję się na to stanowisko. Ten Pan pisarz, co poświęcił pół dnia na swoją opinię powinien zająć się literaturą tak pięknie pisze . Prosze Was każda firma ma wiele wad i zalet ale z Waszych opinii to nie wiem co tam jeszcze robicie skoro zgadzacie się na taką sytuację i ją akceptujecie to o co chodzi?

   
franek

Czy to prawda, ze w Zibi zarobki sa wiekszosci w formie najnizszej krajowej i reszta p.st.?

   
ja
@franek 14.10.2017 17:17

niestety prawda

   
NickCave

Ciagle te same ogłoszenia o pracę - tobchyba o czymś świadczy. Siedziba dziwna, chaos na recepcji. Pani od HR odrealniona. Dobrze ze nie dostałem tam pracy.

   
Agnieszka

Widzę, że obecnie firma szuka pracownika na stanowisko trenera wewnętrznego. Ms on być odpowiedzialny za podnoszenie umiejętności sprzedażowych, menadżerskich i przywódczych w firmie. To bardzo ciekawe rozwiązanie. Czy ktoś w takim razie może odnieść się do mojego poprzedniego pytania - czy zdarzają się w Zibi szkolenia ze znajomości produktów?

   
Nick
@Agnieszka 21.09.2017 21:20

Jak najbardziej zdarzaja, doslownie. Po okresie probnym nie ma tak ze od razu pojdziesz na szkolenie, albo Ci sie trafi, ze akurat firma robi szkolenie albo nie. Z tym ze pierszenstwo maja osoby ktore pracuja dluzej od Ciebie, a nie mialy szkolenia. Ogolnie szkolenia ze znajomosci to tak naprawde, wiedza ktora przekaze Ci np kierownik salonu gdzie bd pracowac oraz materialy ktore Ci dadza do nauki.

   
Agnieszka

@Lala K. Czyli ile mniej więcej trzeba czekać na takie szkolenie? Rozumiem, że mówisz o szkoleniu z samej umiejętności sprzedaży. Co ze szkoleniami o produktach Zibi S.A.?

   
Agnieszka

@Pókicook a czy pracodawca organizuje jakiekolwiek szkolenia wewnętrzne? Jak rozumiem - ze znajomością produktów trzeba głównie poradzić sobie sam. A co ze szkoleniami sprzedażowymi? Te umiejętności w pracy sprzedawcy są szczególnie ważne.

   
Lala.k
@Agnieszka 07.08.2017 21:42

Jezeli chcesz sie zatrudnic to nie licz na szkolenie od reki. Takie moze Ci zapewnic osoba z ktora bedziezz pracowac o ile sama dobrze to ogarnia. Dopiero po okresie probnym mozesz miec mozliwosc udzialu w tzw tygrysach sprzedazy o ile sie zalapiesz , bo miejsca sa ograniczone, albo jezeli zorganizuja w jednej z galeri szkolenie z obslugi klienta, o ile jakis kierownik salonu zajmie sie organizacja miejsca itp. Moze sie okazac ze szybciej skonczysz tam prace albo znajdziesz nowa niz bedziesz na szkoleniu..

   
Pókicook

Praca doradcy klienta: Przychodząc do pracy musisz mieć świadomość że Twoja wiedza o asortymencie to klucz do sukcesu w sprzedaży. Firma nie oferuje pomocy w tym temacie chyba że współpracownicy podzielą się notatkami i mają katalogi o poszczególnych modelach. Początkowo przerażają Cię ilości procedur, potem dostajesz pakiet tych najważniejszych, uczysz się jak co masz robić. Im bardziej się w to zaglebiasz, tym bardziej zdajesz sobie sprawę że tego jest jeszcze więcej. Jeśli nie ogarniasz Excela to praca jako Doradca Klienta będzie dla Ciebie męką. Plany sprzedaży często bardzo zawyżone. Realizacja zależy w jakim miejscu pracujesz. Są salony gdzie towar sam się sprzedaje, a są miejsca gdzie musisz walczyć żeby ktoś w ogóle chciał coś kupić. Atmosfera zależy od współpracowników z którymi "prowadzisz" salon, bo to nie tylko kierownik zajmuje się salonem, tylko wszyscy. Jak każdy daje z siebie 100%, robisz to co Ci każą "z góry" i plany sprzedaży masz na plus, to nic do Ciebie nie maja. Jeśli nie, to presja z góry Cię demotywuje. Wynagrodzenia tak jak piszą, najniższa krajowa w zeznaniu podatkowym. Po 8 latach pracy nie dostaniesz kredytu, bo niskie zarobki... Ogólnie nie jest źle do póki wszystko się udaje. W grudniu nie masz czasu nawet przygotować się do wigilii zwłaszcza że pracujesz w ten dzień do 15:00.. A w inne dni nadgodziny. Okres urlopowy to maraton dwóch osób na zmianę. W tym wszystkim najfajniejszy jest kontakt z klientem, co ogólnie wiadomo samo w sobie juz jest ciężkie i wymaga cierpliwości. Gdyby zarobki były jak w SWISS lub innej konkurencji, to wszystko byłoby znośne. Szkoda że firmę stać rozdawać zegarki blogerkom, a pracownik musi sobie sam kupić z rabatem prawie jak na wyprzedaży dla zwykłego klienta.

   

Zostaw opinię o Zibi S.A. - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zibi S.A.