Zibi S.A.
3 464 6 1

Opinie o Zibi S.A.

Bogdan

Pani rekruter nawet nie stawiła się na umówioną rozmowę, rozmowa miała odbyć się w kawiarni (M1 Zabrze), brak jakiejkolwiek wiadomości o możliwym spóźnieniu czy też ustalenia innego terminu rozmowy, NIE POLECAM!

Wiola
@Bogdan 15.11.2018 14:09

Witam serdecznie, bardzo mnie smuci Pana komentarz, który niestety w żaden sposób nie jest zgodny z rzeczywistością. Na rozmowy rekrutacyjne czekałyśmy we dwie w kawiarni Chopin w M1 Zabrze i o omówionych godzinach przeprowadzałyśmy rozmowy z zainteresowanymi osobami. Niestety Pan na rozmowie się nie pojawił , nie skorzystał również z możliwości skontaktowania się z KS salonu ( nadmienię, że rozmowy trwały od 12.30-15 więc nie był Pan w stanie nas nie zauważyć, ja zresztą i koleżanka również wypatrywałyśmy Pana mając do wglądu zdjęcie z cv). Jeżeli jest to możliwe to na przyszłość proszę o dokładne zweryfikowanie informacji, bowiem negatywne wypowiadanie się ,nie poparte żadnymi dowodami ,nie jest społecznie akceptowane. Ze swojej strony , jeżeli w dalszym ciągu jest Pan zdecydowany na przedstawienie Swojej kandydatury zapraszam do kontaktu celem umówienia spotkania - z przyjemnością spotkam się z Panem osobiście, POLECAM !!!

Tania siła robocza

Nie polecam. Dzień zaczynasz od modlitwy porannej która wszyscy mówią równocześnie. Spotkania poranne codzienne na których omawiane są np.wartości firmy???? następnie audyt dzienny, tablice na zapleczu do zmiany danych sprzedażowych. W kółko piszesz plany naprawcze. Zrobisz plan też piszesz co takiego się zadzialo że plan wykonany. Mnóstwo procedur. Wartości firmy hmm. Mówimy otwarcie o problemach hehe dobre ( lepiej milcz i przytakuj bo usłyszysz ze narzekasz).Wieczna zmiana pracowników, regionów. Coś się zepsuje w salonie to sobie sami naprawcie będzie taniej czyli za darmo. Tyle raportów że brak czasu na obsługę klienta. Zmiany pojedyncze do toalety wychodzisz jak nie ma klientów a nie jak Ci się zachce. Pensja z dwóch przelewów jeden nieopodatkowany. Wynagrodzenie nieadekwatne do ilości zleconych zadań.Sprzedaż indywidualna to istny wyścig szczurów. Nerwowa atmosfera non stop. Zatrudnij się i sam się przekonaj????

Chris
@Tania siła robocza 09.08.2018 10:43

Chciałbym potwierdzić tyko to co napisał wyżej pracownik Zibi SA. Sama prawda. Kandydaci zastanówcie się skąd tak dużo ogłoszeń o pracę w firmach spółki Zibi. Przestrzegam przed szukaniem tam pracy. Zresztą wydaje się że wszyscy tam już są zmęczeni absurdalnymi procedurami.

ona
@Tania siła robocza 09.08.2018 10:43

Zgadza się. Dzień zaczyna się od modlitwy. Trochę dziwne ale idzie się przyzwyczaić, plus jest tego taki, że wiele rzeczy można wtedy omówić i wyjaśnić. Audyty i procedury są dla mnie pomocne, przynajmniej wiem co zrobić. Plany sprzedaży ? A gdzie ich nie ma? Zatrudniasz się do pracy w sprzedaży to musisz mieć świadomość, że będą od ciebie wymagać żebyś sprzedawała. Prawda jest taka, że o której firmie bym nie czytała to zawsze znajdzie się grupa frustratów wylewających swoje żale. Czasem jest lepiej, czasem gorzej. Czasem jakiś z&^b zepsuje ci dzień. Życie. Każdemu wydaje się, że trawa u sąsiada jest bardziej zielona ale firma jest generalnie ok.

Paweł
@Chris 13.08.2018 14:31

gdzie widzisz te ogłoszenie do siedziby ponieważ ja szukałem i znalazłem tylko jedno

Niedowiarek
@ona 16.08.2018 21:29

To jak jest tak rewelacyjnie to dlaczego ciągle zamieszczają ogłoszenia że szukają pracowników? Trochę to zastanawiające....

osaczony
@Tania siła robocza 09.08.2018 10:43

PDCA, PDK ( najciekawsze - czyli jak ukręcic z gówn..a bat zeby było taniej) , RZIS, RPT, RPM, ROM, ROT to pakiet socjalny dla doradcy , żarty sobie robią

Zainteresowany pracą

Witam, Czy ktoś z szanownego gremium mógłby powiedzieć coś o pracy w dziale marketingu? Z góry dziękuję za pomoc

orange
@Zainteresowany pracą 27.08.2018 09:36

malo ma wspolnego z marketingiem, bardziej jest to udawanie, ze sie pracuje i udawanie dzialan marketingowych. lepiej poszukac pracy w konkurencji, tam pewnie mozna sie wykazac czyms wiecej niz wymyslaniem rabatow na dzien kobiet i robienia pod to layoutu to sklepu internetowego.

andrzej

zauważyłem rekrutacja do działu marketingu zegarków , czy ktoś może napisać jak się tam pracuje

orange
@andrzej 18.08.2018 18:55

ogólnie pracuje sie okej, gdyby nie jakas dziwna atmosfera udawania pracy, jakies kola jakosci i tak dalej. zamiast sie skupiac na dzialaniach marketingowych, trzeba sie skupiac na glupotach np 10 problemow. szkoda czasu, wynagrodzenie tez srednie. w konkurenycjnych firmach mozna lepiej zarobic i mozna pracowac, a nie udawac, ze sie cos robi, a stoi sie w miejscu

Agnieszka

Na stronie Zibi pojawiło się nowe ogłoszenie o pracę. Obecnie jest prowadzona rekrutacja na stanowisko Doradcy Klienta. Czy ktoś posiada jakieś doświadczenie z tą pozycją związane? Może chciałby się nim podzielić? Jaki typ umowy jest zagwarantowany? Czy osiągnięte wyniki mają wpływ na wysokość wynagrodzenia? Czy pracownikom udzielane są jakieś profity lub pakiet socjalny? Tego typu informacje będą przydatne na osób zastanawiających się nad złożeniem CV w Zibi.

Tomek
@Agnieszka 24.05.2018 10:12

Z tego co się orientuję to we wszystkich spółkach detalicznych Zibi oferuje umowę o pracę niezależnie od stanowiska. Jest podstawa i premia od sprzedaży, a także od zrealizowanych zadań (u mnie rozdziela to kierownik i są to zadania wynikające ze stanowiska np. wystawiennictwo jakiejś marki). Jak dla mnie ok., bo nie ma gołych podstaw. Dodatkowo od niedawna dali dofinansowanie do karty Multisport jak ktoś chce. Kierownicy salonów mają luxmed, a my możemy sobie dokupić pakiet za pare $$, ale fajnie bo i rodzine możemy dopisać. Z tego co się orientuję to jeszcze chyba jest jakieś ubezpieczenie grupowe, ale akurat ja nie korzystam. Jak na pracę w salonie gdzie nie wymaga się doświadczenia i wielkich umiejętności to myślę, że ok. Urlop, nie urlop masz płacone, a nie jakieś umowy zlecenie jak u innych. Praca spoko, można trafić na fajnych ludzi jak u mnie. Ja pracuję już jakiś czas i widzę jak wiele się zmienia, dla mnie na plus bo i ja się rozwijam i korzystam dla siebie.

jola
@Tomek 24.05.2018 18:37

Tomek, ile proponują na początek DK? chodzi mi o pensję?

Xxx
@Agnieszka 24.05.2018 10:12

Nie idź tam! Stanowczo odradzam. Moja siostra została zwolniona tydzień przed końcem umowy o prace na okres próbny(miesiące)-bardzo dobry przykład o wysokiej jakości podejścia firmy do pracownika..tłumacza się że słabo szła jej sprzedaż, a w prawdzie od dwóch miesiący, w których został jej przydzielony plan sprzedażowy wypełniała jego conajmiej 65%, czyli dostawała polowe premii. Powiedzą ci; postawa wobec klienta była nie taka, nic ci nie wytłumaczą jaka powinna być, tym bardziej, ze siostra miała za pare dni jechać na szkolenie do Warszawy, gdzie przeszkolili by ją z obsługi klienta. Codziennie od rana firma życzy sobie aby odbywały się spotkania poranne przez kamerkę w laptopie, gdzie wszyscy wspólnie czytają misje i wizje firmy, co wyglada jak (usunięte przez administratora) sekta. Wypisujecie zadania tygodniowe, miesięczne, problemy miesięczne, jak sprzedaż zegarków nie idzie, bo na przykład nie ma klientów(czego firma nie rozumie) piszecie plan naprawczy. Siostra będąc doradca klienta spodziewała się sprzedaży zegarków a nie takich chorych czynności, ile w nich trzeba nasciemniac i naglowic się żeby tylko koniecznie coś napisac, bo inaczej firma zrobi problem dlaczego tego nie wypełniacie. Każdy pracownik ma swój plan sprzedażowy-zdarzają się ze koledzy lub koleżanki podpierdalaja ci klientów z czego maja więcej do premii. Uwierz mi, ze za takie siano lepiej iść na kasę niż do tak chorej firmy z jeszcze gorszym planem pracy.

Agnieszka

Wasze wypowiedzi głównie skupione są wokół pracy bezpośrednio w salonach Zibi. Co natomiast powiecie o pracy w centrali tej firmy? Poszukiwany jest obecnie młodszy specjalista ds. personalnych. Warto zainteresować się tą ofertą? Jaka atmosfera występuje na co dzień w tym miejscu pracy?

Szczera
@Agnieszka 05.07.2018 12:53

Nie

Paweł
@Szczera 06.07.2018 18:18

raczej warto na tyle osób zatrudnionych w centrali 2 maksymalnie 3 odejście w miesiącu

Aneta
@Paweł 23.07.2018 06:52

daj sobie spokój... szef działu personalnego wymienia się co 1-1,5roku a ekipa cała raz na 2 lata...

andrzej

słyszałem pozytywne opinie o możliwości rozwoju , chcę się zatrudnić do biura w Warszawie , czy ktoś wie na jakie stanowiska mają nabory , w internecie nie mogę nic znaleźć

T
@andrzej 15.07.2018 12:33

Wpisz na pracuj pl 'grupa zibi' to ci wyszuka

andrzej
@T 16.07.2018 16:22

spodziewałem się dużo więcej ofert , jakoś chyba mało ludzi odchodzi

T
@andrzej 23.07.2018 06:49

Weź pod uwagę że najczęściej jest robiony podział obowiązków między dwie lub 3 osoby i plus 100 zł do wypłaty ????

Agnieszka

@Szczera, a mogłabyś rozwinąć swoją wypowiedź i ją uargumentować? Ważne, żeby ten wątek zapełniały tylko merytoryczne i dokładne wpisy o Zibi jako pracodawcy. Rozumiem, że nie polecasz pracy w centrali tej firmy. Co wpływa na Twoją opinię?

Zbyt szczera
@Agnieszka 11.07.2018 16:19

To może odpowiem za Szczerą. Kobieta pracująca wcześniej na tym stanowisku wraca po macierzyńskim. Dowiaduje się że 'nie ma dla niej miejsca w firmie'. Nie ma etatu. Po czym po 2 tyg. wystawiają ogłoszenie na jej stanowisko.. Najlepiej to nie świadczy o firmie. Już samo to że szefowie działu personalnego zwalniają się sama bo nie chcą być swiniami takimi jakimi wg wytycznych prezesa powinny być w stosunku nawet dla swoich pracowników.

Mada

Przyznam, że nie da się tego czytać, bo głowa boli. Ja mam taką propozycję, bo Internet wszystko przyjmie! Zapraszam osoby zainteresowane do siedziby można porozmawiać z osobami, które tu codziennie przychodzą do pracy, daje sobie 2 rece uciąć, że usłyszycie prawdziwe opinie i na pewno odmienne od tego co wypisują tutaj ludzie, osoby którzy po prostu zostały zwolnione lub sami mają świadomość że ich praca tutaj pozostawała wiele do życzenia. Przeszłam wiele korpo i "prywaciarzy" również, wiem jaki jest wyścig szczurów w korpo, czego u nas nie doswiadczysz. Jak szlam do zibi to tez myslalam, po tych opiniach, ze ide tylko dla sprawdzenia siebie na rozmowie. Ostatecznie przyjęłam pracę i nigdy bym nie pomyślała że to będzie moja najlepsza praca w życiu. Od 5 lat awamsowalam 4 razy i ciągle czuje, że się rozwijam. Firma daje ogromną odpowiedzialnosc, swobodę decyzji i samodzielność, rzadko spotykane w wielkich korpo, tam na zatwierdzenie 1 layout czekasz aż przejdzie przez x- dyrektorów, leaderow itd z których każdy ma inną wizje. Ja nie rozumiem tych komentarzy tutaj. Zgadza się, że jest dużo leanu, my się co ciągle uczymy, ale w żadnej innej firmie nie miałam takiej swobody działania przy jednoczesnym ogromnym rozwoju. Nie będę się rozpisywać zapraszam do biura można spotkać tu bardzo inteligentnych ludzi, z którymi pracuje od ponad 5 lat i nadal Ci sami, czyli jednak ktoś zostaje dłużej ;) można zapytać w realu nas o zasady pracy. Nie twierdzę że nie ma raportów, procedur itd.sa, i bardzo dobrze że są bo w innych firmach ich nie ma, i wtedy każdy robi sobie co chce, a gdzie tu odpowiedzialnosc pracy zespołowej? Bylam w takich firmach, kazdy blad powoduje szukanie winnych, nikt nie czuje się odpowiedzialny za zadanie, w takiej firmie spróbujcie wytrzymać, a jest ich na rynku cala masa :( W Zibi trzeba naprawdę stać na strazy checi do rozwoju, do zmian, wyjsc ze strefy komfortu, ale umówmy się niewielu chce to zrobić, bo to wymaga pracy. Dodam że są takie korpo jak McKinsey--> polecam orke do 24 lub 1 w nocy codziennie:( za żadne pieniądze nie da się tego zniesc. Mogłabym pisać wiele jeszcze, ale zakończę to jednym myślę dość trafnym zdaniem, cytatem pewnej znanej osoby: "ludziom którzy nic nie robią mogą przytrafić się tylko dwie rzeczy: nic lub zle rzeczy" --> myślę, że to intratna sugestia dla wielu osob na forum.

Joanna
@Mada 14.03.2018 05:54

Magda, powiedz na jakim Ty stanowisku pracujesz 5 lat i 4 razy awansowałaś? Jaka była Twoja ścieżka kariery? Na jakim stanowisku obecnie pracujesz? Pracowałam pół roku i słyszałam tylko o jednej Magdzie z biura, ale Twój opis mi się nie zgadza Dziwne, nie? ;) Mówisz o jakiejś odpowiedzialności itp. No kochana, mnie tu uczyli, że według LEAN-nie szukamy winnych. Czyli w skrócie kolega/koleżanka (usunięte przez administratora) sprawę, a ja z uśmiechem biorę to na siebie i lecę za nią z pracy? Bo nie szukamy winnych, pracujemy zespołowo. Chory system, który uczy właśnie takie pierdoły życiowe i osoby, którym się nie chce i które nie chcą brać za nic odpowiedzialności, że właśnie da się tak żyć. Ba! Jeszcze Ci zapłacą za to. Mówisz, żeby przyjść do biura i tam zasięgnąć opinii, internet też jest po to, aby tę opinię wyrazić. Na 155 opinii może jakieś 10-20 jest pozytywnych, chyba o czymś to świadczy (biorąc pod uwagę, że administrator usuwa znaczną część negatywnych opinii). Poza tym przeglądając oferty pracy-NIGDZIE, w żadnej firmie nie ma takiej rotacji pracowników. Dlaczego np. Aparcie załoga zmienia się tylko w skrajnych przypadkach (ciąża, awans)? Zespół w moim mieście w CH jest ten sam od 12 lat (od powstania salonu). To chyba nie świadczy o ludziach, tylko o miejscu pracy? Ludzie w TT źli i nie dają rady, ludzie w Aparcie cacy. Apart to chyba ma szczęście do pracowników po prostu. APART- to tylko przykład, z resztą ulubiona konkurencja TT na podstawie cudownego OBEYA ;) ode mnie tyle.

Andrzej
@Joanna 17.03.2018 11:18

zapłacili Ci żeby pozytywnie pisać o Aparcie , najpierw sprawdź komentarze w sieci , a potem pisz

Joanna
@Andrzej 18.03.2018 08:01

Z apartem nie mam nic wspólnego-napisałam, że to tylko przykład (czytanie ze zrozumieniem się kłania). Opinie mam od osób, które tam pracują i tyle. Poza tym serio nie dziwi Was, że tam po prostu cudem jest, kiedy szukają do pracy? No nieważne, bo zaraz będzie, że tam pracuję, albo mi za to płacą hahah Wypowiadam się o TT na podstawie własnych przeżyć. Dużo rzeczy mogę jeszcze napisać :)

była
@Joanna 20.03.2018 13:43

kojarzę jedną Magdę z biura ale warszawskiego.rzeczywiście awansowała kilka razy ale dla tego że inni czasem wieloletni pracownicy (na prawdę świetni w tym co robili) nie wytrzymywali skali absurdu firmy.. jeśli to ta Magda to nie dziwię się że dobrze pisze o firmie bo to taki typ współczesnego karierowicza. i tylko tyacy pracownicy pracę w zibi mogą uznać za taką fajną. pracowałam tam prawie 10 lat też na różnych stanowiskach. powiem tak że wszystko zależy gdzie się pracuje. Warszawka ma fajnie. tzw przy 'żłobie" są tam działy które wg góry przynoszą zyski firmie i tylko te są w jakiś sposób ulgowo traktowani. np wolne na potrzebę długie weekendy odgórne (biuro warszawskie zamknięte) fajne wyjazdy itp. co do sklepów... niby się mówi że są ważne dla firmy bo sprzedają (przynoszą zyski) jednak załogi traktowane jak robole. marna pensja ale obowiązki jak w sklepie+biurze. masa na prawdę nikomu niepotrzebnych tabelek bo nikt wyżej ich nie czyta a nawet jeśli czyta to nic z tego nie wynika. zamiast premii "konkursy" wszystko tylko żeby nie płacić wyższych składek. no i jest jeszcze Sochaczew... teoretycznie serce firmy bo to tu znajdują się działy które powiedzmy sobie szczerze zapewniają ciągłość pracy firmy. magazyn, serwis, sprzedaż hurtowa, księgowość. przez wiele lat siedziba mocno niedofinansowana, warunki pracy gorsze niż w prl (bo wyposażenie z tamtych lat chyba). dopiero ze dwa czy trzy lata temu założona klima (fajnie bo już o 8rano potrafiło być w biurze 30stropni). no ale do rzeczy. w zibi wiele zależy na jakiego trafi się kierownika i załogę w dziale/sekcji. są tacy którzy jakoś próbują przeciwdziałać absurdom idącym z góry i wtedy się udaje jakoś względnie dobrze pracować. gorzej jak się trafi na takiego który patrzy żeby tylko dla niego dobrze było. dla niego i klice jego pochlebców którzy z przyjemnością łapią punkty w popularnej w zibi grze na łapanie punktów za pod.pierda.lanie.(wyszukajcie w sieci punktację) jeśli jesteś całkowicie normalną osobą która chce po prostu pracować wykonywać swoje obowiązki ( za jakieś 1700zł bo taka stwka jest w biurze sochaczewskim) to po pewnym czasie złapie cię jakieś załamanie nerwowe albo sama nie wiem co. ktoś z działu się zwalnia to zamiast kogoś zatrudnić rozdzielą obowiązki między dwie osoby. jednej dorzucą 100zł do wypłaty drugiej więcej bo liże tyłek i kabluje... jeśli nie liżesz tyłka kierowniczce to cię psychicznie zniszczą. masz chore kilkuletnie dziecko i bierzesz na nie zwolnienie? ok ale wiedz że podczas twojej nieobecności obrobią ci dupę jaka to ty nie jesteś zła bo zachciało ci się siedzieć z dzieckiem w domu a nie pracować. jak jesteś w ciąży to najlepiej jakbyś pracowała do rozwiązania, nawet jak oznacza to latanie co chwila do kibla ze względu na wymioty. nawet jak siedzisz do 8mca ciąży za biukiem to wiedz że jak odejdziesz na zwolnienie to i tak obrobią ci dupę jakim jesteś złym pracownikiem że w tym czasie i tak śmiałaś chodzić na zwolnienia czy brałaś wolne bo lekarz... co do leanu. to jest to na prawdę fajna rzecz. mówię szczerze. ale nie tak jak to wygląda w zibi. w pewnym momencie lean stał się ważniejszy niż to do czego zostałeś zatrudniony. w pewnym momencie ważniejsza stała się liczba zgłoszonych pomysłów, przeprowadzonych spotkań czy rozwiązywanych z dupy wziętych problemów byleby wyrobić wskaźniki założone przez prezesa. np w styczniu mówią ci masz w najbliższym półroczu rozwiązać x problemów tą i tą metodą. co z tego że ich tyle nie masz. wysmyśl coś. i zamiast pracować nad czymś co i tak musisz zrobić siedzisz i robisz z igły widły bo normalny problem który rozwiążesz podczas rozmowy z kolegą/koleżanką przy biurku musisz omówić na spotkaniu opisać zaproponować jakieś inne rozwiązania wybrać pisemnie najlepsze poźniej jeszcze zrobić pdca i umieścić to w kilku innych tabelkach gdzie opiszesz wszystko choć za każdym razem inaczej bo dla kogoś innego ta tabelka. i zamiast ogarnąć problem w 10min to poświęcasz na niego pół dnia. a potem musisz się tłumaczyć dlaczegfo masz w swoich obowiązkach tyły.. po prostu przerost formy nad treścią. i owszem jest szukanie winnych i to masakryczne. najpierw tzw kskadowanie czyt zrzucanie obowiązków na najniższy szczebel i to nie ważne czy ten ktoś ma kwalifikacje do tego czy nie a potem jak coś nie wyjdzie to najpierw obgadywanie za plecami a potem ogólna opierdolka. i co z tego że to ktoś inny np kierownik miał to zrobić... a zamiast tego siedzi w necie a zadanie zleca tobie... i jeszcze potem gada że to ty nic nie robisz :D firma absurdów. i nie to nie mnie zwolniono. po prostu w pewnym momencie przelało się to wszystko i zdobyłam się na odwagę żeby odejść.. na swoje szczęści. ale pomyślcie o tym. wielu wieloletnich pracowników odchodząc z firmy nawet nie miało nic nowego zapewnionego, żadnej nowej pracy na oku ale potrzeba wydostania się z tego bagna była większa i rezygnowali z pracy mimo to.idźcie tu do pracy by zdobyć doświadczenie i szukajcie innej,lepszej jak tylko będziecie mieć okazję

NICKY
@Mada 14.03.2018 05:54

Od kiedy firma ZIBI jest korporacja ?

DamnDude
@Mada 14.03.2018 05:54

@mada... Cytując klasyka „i bym k*rwa nie miał ręki”. Idąc tym tokiem rozumowania straciłabyś obie. Smuteczek.

Kserfen
@Mada 14.03.2018 05:54

Idź tam recytować misję i wizję.

Andrzej
@Mada 14.03.2018 05:54

Mi się podoba

Aneta
@Andrzej 24.06.2018 21:52

Magda ty lepiej zacznij jeść i przytyj bo niedługo zmieścisz się miedzy pośladkami ZP... A te twoje awanse to w firmie wszyscy wiedza jakie są...

Jadwiga

Kilkadziesiąt wypowiedzeń miesięcznie, ludzie uciekają masowo, z różnych stanowisk, w różnych miastach więc problem jest globalny w całej firmie. Brak reakcji na "górze" kozaczą upierając się przy stwierdzeniu "nie ma ludzi niezastąpionych". Konkurencja nie śpi i z otwartymi rękami przyjmuje wyszkolonych pracowników. Jak widać rekrutacje na te same stanowiska trwają miesiącami (żenujące wyjaśnienia pod negatywnymi wypowiedziami, że firma się rozwija), wysokie wymagania, niekończący się zakres obowiązków. Japońska wizja za chińską wypłatę czyli przysłowiową miskę ryżu. Śnieżynki wokół prezesa to sami karierowicze, wazeliny, którzy zrobią wszystko aby zadowolić prezesa. W biurze natworzonych nowych stanowisk darmozjadów, a na najniższych stanowiskach jeden pracownik sam na zmianie 13 godzin. Wartość "mówimy otwarcie o problemach" powinni zamienić na "siedź cicho i przytakuj ". Brak szacunku do pracowników, zastraszanie, regulamin firmowy niezgodny z kodeksem pracy. Wizja firmy- pracownicy z Ukrainy na rekrutacji wszystkiego nie zrozumieją i podpiszą umowę. Tylko kto ich zrekrutuje jak HR ciągle się zwalniają ...

Nibyon
@Jadwiga 05.07.2018 00:31

Zgadzam się, pracownicy którzy pracują po kilkanaście lat w firmie nie są doceniani przez RKS zarabiają tyle samo co „świerzaki” nowi DK po miesięcznym stażu w firmie zostają kierownikami, bo pracownicy z długim stażem nawet nie chcą za 100 zł więcej się w to bawic

Gniewosz

Czy nadal we firmie praktykuje się podpisanie weksla na 20000 zł przed podjęciem pracy ?

Stella

Podpowiedzcie czy firma prowadzi rekrutacje?

Agnieszka

Czy ktoś z obecnych na forum brał ostatnio udział w rekrutacji do Zibi? Jak wygląda cały proces kwalifikacyjny? Jaka atmosfera panuje w trakcie rozmowy o pracę? Z jakim skutkiem zakończyła się rekrutacja? Odpowiedzi na te pytania przydadzą się potencjalnym kandydatom o pracę w Zibi.

Jakiś czas po odejściu

Jest to tylko i wyłącznie moja opinia oparta o własne doświadczenie. Postaram się wymienić minusy i plusy. Niestety tych pierwszych więcej. Nigdy nie rozumiałem "filozofii" tej firmy. No cóż, nie wiem jak w "zegarkach", ale w muzycznym jako DK: jesteś doradcą klienta, księgowym, magazynierem, sprzątaczką. Przez to, często brakowało czasu na zapoznanie się z nowym asortymentem. Byłem piekarzem, który nie próbował swoich bułek. System premiowy, to był żart. Dziś jest chyba nawet gorszy. Aby zobaczyć pierwszą kasę z premii musiałem sprzedać kilkadziesiąt tysięcy netto, aby przebić "próg" i zacząć zarabiać premię od każdego klienta. W jaki sposób to ma motywować? Nie wiem. Lecimy dalej. Jak ktoś wspomniał poniżej - raporty., raporty, raporty. Czy ktoś je w ogóle czyta?! :) Masz podać pomysł na usprawnienie, nawet jak nie masz pomysłu. Po prostu trzeba to odhaczyć w tabeli i basta. W sklepie powierzchnia magazynowa, praktycznie nie istniała. Po tym jak wyciągnąłem towar (np. pianino cyfrowe, które było schowane z innymi 20 pianinami na powierzchni 5m2), byłem ubrudzony i spocony, a jako pracownik zibi mam być czysty i pachnący, nie raz więc chciałem iść do domu aby wziąć prysznic(btw. brak klimatyzacji i 30 stopni w salonie często dawał się we znaki). Na szkoleniu Pani mówiła o systemie zwanym lean, natomiast nigdy nie odwiedziła naszego salonu, i miałem wrażenie, że to wszystko odbywa się gdzieś w alternatywnej rzeczywistości. Stolica ma swoją, a sklepy własną. I niestety jest tego cholera więcej a szkoda... Z plusów: pracują tam naprawdę fajni ludzie (wliczając RKS,KRKS ;)), którzy służą wsparciem. Atmosfera jest ok. Nikt na mnie nigdy się nie darł. Często można pogadać z PH danej marki. Sama obsługa klienta wchodzi w krew po jakimś czasie, bo siedzisz w środowisku, które lubisz i zaczyna być lepiej i lepiej. / Sporo wyniosłem dla siebie, dużo się nauczyłem i do dziś z tego korzystam.

Agnieszka

W jaki sposób firma Zibi wynagradza i docenia swojego pracownika? Czy można liczyć na dodatkowe profity na przykład w postaci pakietu socjalnego? A może firma oferuje zatrudnionym w niej osobom dofinansowanie do kart sportowych lub na dojazdy do pracy? Każda rzetelna wypowiedź jest pomocna dla osób poszukujących informacji na temat tego pracodawcy.

Kazia
@Agnieszka 06.06.2018 01:43

Wynagrodzenia są ok. przy większym zaangażowaniu można wypracować niezłą premię. Są karty sportowe, opieka medyczna, fajne oferty na zakupy towarowe (zegarki, instrumenty muzyczne)

alcapone
@Kazia 06.06.2018 11:42

Wynagrodzenia - Co dział i kompetencje to inna płaca. Nie każda osoba ma premie (w kopercie). Karta Multisport - płaci się, nie za całość, ale trzeba do niej dopłacić. Socjalu brak - nie ma tu czegoś takiego jak jubileusz, 13tka, czy pod gruszą. Dofinansowania na dojazd do pracy również nie ma. Wynagrodzenie i ewentualne premie - tu wszystko zależy od kierownika danego działu. Chce to da, nie chce to nie da.

Były pracownik

wypisywanie działań, jakie planujemy żeby sprzedaż wzrosła- wystarczy nie wykonać sprzedaży dziennej 3 x pod rząd i już raport do pisania, dodatkowo raporty tygodniowe, miesięczne, pdk, pdca, cotygodniowe obeye, mało tego jak plany są realizowane, również trzeba pisać raport, co było czynnikiem że plan został wykonany. Regionalna ze śląska wredna baba, jak tylko jej się sprzeciwisz długo nie popracujesz, wystarczy odmówić 1 rzecz y i juz jesteś do odstrzału . Nie szanuje i nie dba o dobro pracowników, nie można mieć swojego zdania, aby mieć z nią dobre stosunki musisz być potulny jak baranek, a kierownicy już na dzień dobry Ci o tym mówią. Jeśli na białe mówi Ci że to czarne to musisz jej przytaknąć. Ma ksywę wyjadacz, bo wyjada wszystko co najlepsze w tej firmie od środka, potrafi demotywować najbardziej zmotywowanych pracowników, mało tego zamiast zwolnić już chociaż po ludzku, to najpierw męczy psychicznie, wszystkiego się czepia: jakości raportów, problemów, które wcześniej jej nie przeszkadzały, wszystko to po to żeby Cię zniszczyć . Dziwię się tylko jak mocne musi mieć plecy, że pomimo tego, iż inni RKS-i wspominali, że cały region trzęsie (usunięte przez administratora) na myśl o jej powrocie, a nikt z tym nic nie zrobił...nie mówiąc już jaką jest kłamczuchą, myśli że człowiek nie ma swojego rozumu i że każdego idzie zmanipulować – za słabych ma coatchów , bo pewnie z najniższej półki (oszczędności). Zarobki zamiast rosnąć to spadają w dół, obniżają premie grudniowe, szukają oszczędności …oczywiście kosztem pracowników z pierwszej linii. Składki odprowadzane od najniższej krajowej, wypłaty idą dwoma przelewami, podstawa plus konkurs, także jeśli zachorujesz to masz (usunięte przez administratora) nie pieniądze. Zarobki DK w zależności od salonów ale od 1800-2300 – więcej nie uświadczysz, bo zmienili system że jak przekroczysz 140% to już nic więcej nie dostaniesz do wpłaty.

Były pracownik

wypisywanie działań, jakie planujemy żeby sprzedaż wzrosła- wystarczy nie wykonać sprzedaży dziennej 3 x pod rząd i już raport do pisania, dodatkowo raporty tygodniowe, miesięczne, pdk, pdca, cotygodniowe obeye, mało tego jak plany są realizowane, również trzeba pisać raport, co było czynnikiem że plan został wykonany. Regionalna ze śląska wredna baba, jak tylko jej się sprzeciwisz długo nie popracujesz, wystarczy odmówić 1 rzecz y i juz jesteś do odstrzału . Nie szanuje i nie dba o dobro pracowników, nie można mieć swojego zdania, aby mieć z nią dobre stosunki musisz być potulny jak baranek, a kierownicy już na dzień dobry Ci o tym mówią. Jeśli na białe mówi Ci że to czarne to musisz jej przytaknąć. Ma ksywę wyjadacz, bo wyjada wszystko co najlepsze w tej firmie od środka, potrafi demotywować najbardziej zmotywowanych pracowników, mało tego zamiast zwolnić już chociaż po ludzku, to najpierw męczy psychicznie, wszystkiego się czepia: jakości raportów, problemów, które wcześniej jej nie przeszkadzały, wszystko to po to żeby Cię zniszczyć . Dziwię się tylko jak mocne musi mieć plecy, że pomimo tego, iż inni RKS-i wspominali, że cały region trzęsie (usunięte przez administratora) na myśl o jej powrocie, a nikt z tym nic nie zrobił...nie mówiąc już jaką jest kłamczuchą, myśli że człowiek nie ma swojego rozumu i że każdego idzie zmanipulować – za słabych ma coatchów , bo pewnie z najniższej półki (oszczędności). Zarobki zamiast rosnąć to spadają w dół, obniżają premie grudniowe, szukają oszczędności …oczywiście kosztem pracowników z pierwszej linii. Składki odprowadzane od najniższej krajowej, wypłaty idą dwoma przelewami, podstawa plus konkurs, także jeśli zachorujesz to masz (usunięte przez administratora) nie pieniądze. Zarobki DK w zależności od salonów ale od 1800-2300 – więcej nie uświadczysz, bo zmienili system że jak przekroczysz 140% to już nic więcej nie dostaniesz do wpłaty.

Agnieszka

@Tomek, dziękuję za Twoją wyczerpującą wypowiedź. Będzie ona pomocna dla osób zastanawiających się nad złożeniem swojego CV w Zibi. Czy ktoś jeszcze chciałby wypowiedzieć się jak wygląda obecnie sytuacja w firmie? Jakie są warunki zatrudnienia? Jak wygląda atmosfera w pracy? Zachęcam co wypowiedzi.

Witold

Słyszałem, że firma ma opinię bardzo dobrego pracodawcy.

Paweł

pracuję w siedzibie Warszawa i atmosfera jest dobra , dużo się uczę

Piotr
@Paweł 09.04.2018 09:02

a czy jest dużo szkoleń w siedzibie

dell
@Piotr 17.04.2018 21:07

Ogólnie mało szkoleń jest dla zwykłych pracowników. Są różne szkolenie / warsztaty itp, ale dla kierowników działów, czy koordynatorów. Niestety.

anonymous
@Piotr 17.04.2018 21:07

niektórzy mówią że za dużo zależy w jakim dziale w Marketingu bardzo dużo

Stella

Podpowiedzcie czy firm potrzebuje pracowników?

Andrzej
@Stella 20.04.2018 20:52

tak ale stosunkowo mało, ponieważ mało ludzi odchodzi ogłoszenia znajdziesz na pracuj.pl

xlimp
@Andrzej 21.04.2018 20:43

Zależy w jakim dziale, w jakiej miejscowości. Sporo osób stosunkowo odchodzi, lub jest zwalnianych.

Andrzej
@Stella 20.04.2018 20:52

zależy w jaki dziale chcesz się zatrudnić w niektórych nikt nie odszedł od 3 lat

Be

Hej. Czy mógłby ktoś napisać jak wygląda współpraca z nimi, na przykład jeśli chodzi o hurt Casio? Słyszałam, że współpracują tylko ze sklepami stacjonarnymi.. Nie da się tego jakoś przeskoczyć?

Xyz
@Be 23.04.2018 16:55

Wielu klientów hurtowych zaopatrują tchem się w zibi prowadzi sklepy internetowe.

Be
@Xyz 25.04.2018 07:35

Tak, ale aby w ogóle chcieli z nami rozmawiać o hurcie, musimy mieć sklep stacjonarny. I tu jest problem..

Vela

Jeśli jest tu przedstawiciel albo chociaż jeśli ktoś ma do takowego kontakt (ws. Casio) bardzo proszę o kontakt: balovorten@gmail.com

były pracownik

Dokładnie jak to napisała ''była''-przerost formy nad treścią, robienie miliona raportów, tabelek, wypisywanie co tydzień 10 problemów bo tak ''na górze'' sobie ktoś wymyślił ,analizowanie kosztów utrzymania salonu, zysków działu itp-czy ja przyszłam do tej pracy jako księgowa czy doradca klienta. Codzienne recytowanie misji i wizji firmy -jak modlitwę -to zakrawa na sektę a szczytem było to jak podczas jednego z szkoleń na wstępie kazano nam stać prawie na baczność podczas tej wspólnej ''modlitwy''. Ponadto firma nie szanuje czasu prywatnego pracowników np. 2 dni przed faktem dostajemy informację, że kierownik ma 2 dniowe szkolenie w Warszawie i trzeba to uwzględnić w grafiku i od nowa go układać. Jeżeli masz jakiś problem to można liczyć tylko na pomoc od innych zaprzyjaźnionych salonów bo uzyskać jakąkolwiek pomoc od np. informatyków czy serwisu czy też np. księgowości graniczy z cudem(o RKS nie wspomnę) ogólnie panuje zasada -umiesz liczyć licz na siebie .I rzekome ciągłe doskonalenie się a w praktyce zmuszanie pracowników do wymyślania suegstii dot. oszczędności czasowych i finansowych dla firmy -za taką sugestię (pod warunkiem ze zostanie zaakceptowana przez rks )dostajemy 20zł w bonie sodexo - jak przyszłam do pracy było to 50zł wiec raczej tendencja spadkowa -(a w znajomej firmie za taką sugestię dostaje się 500zł)czyli dajesz na tacy ''górze''jak oszczędzić kasę a w zamian dostajesz ochłapy .Generalnie tak jak już ktoś to napisał ''firma absurdów''która myśli ze jest super a sami sobie strzelili w stopę robiąc badanie satysfakcji pracowników i wtedy się okazało ze tacy super nie są;)i podkreślam, że sama odeszłam nie mając nic innego w zanadrzu bo po prostu czara goryczy się przelała więc można się domyślić jak tam wygląda praca...

Już nie w TT
@były pracownik 27.03.2018 21:04

Szkoda, że z badania satysfakcji nie wyciągają ŻADNYCH wniosków.

Iga
@Już nie w TT 28.03.2018 20:47

Nie wyciągają żadnych wniosków i też wyciągać nie będą. Obniżają płacę, licząc że,,stara,, kadra się wykruszy , a nowi pracownicy nie będą narzekać na warunki, najwyżej zatrudnia Ukraińców to będą się jeszcze cieszyć, tylko gdzie tu jest miejsce na satysfakcję klienta i ,,wartości firmy,, które brzmią ładnie tylko na papierze bo w praktyce wygląda to zupełnie inaczej.. już nie wspominając o zamiataniu prawdy przez jedną z rks, która lubi przyczyny problemów dostosowywać pod swój scenariusz

Xyz
@Iga 28.03.2018 21:20

Iga bo te wartości które są recytowane to jak to kiedyś kierowniczka wytlumaczyla są tymi do których firmadopiero dąży ???? ale ta sama kiero łamie je wszystkie po kolei począwszy od szacunku do innych na wspieraniu swoich pracowników kończąc. Swoim zachowaniem pokazuje że liczą się dla niej tylko niektórzy pracownicy. Oczywiście ci którzy jej donoszą. Karierowiczow za 100zl którzy g... By spod siebie zjedli byleby się zibiemu przypodobać. Ludzie którzy nie mają zasad moralnych. Tacy pracownicy wytrzymają w zibi. Ba zrobią nawet karierę awansują. Każdy normalny człowiek odejdzie bo nie wytrzyma psychicznie. To jak za czasów okupacji czy PRL. Nie wiesz komu możesz ufać. Tu Ti Tito najlepsze psiapsiolki a tam ci nie dość że (usunięte przez administratora) obrabia to jeszcze potem ma pretensje do ciebie o pomowienia ????

Andrzej
@Iga 28.03.2018 21:20

U mnie na salonie zarobki rosną , pewnie trochę za mało

Sfrustrowany pracownik

Pani ww. wywołała burzę wiadomością o zmianach godzin pracy w związku z niedzielami z zakazem handlu... Pierwsza zmiana, która wychodziła dotąd o 16:30, będzie pracować do 18:00, natomiast druga zmiana od 15:00 do zamknięcia... Praca w weekendy to porażka, pierwsza zmiana do godz. 19:30 to jakaś kpina... Podobno natężenie klientów w dni powszednie tak wzrosło, że są konieczne takie zmiany, my mamy inne zdanie... Firma tym samym udowodniła jak mało liczą się pracownicy na najniższym szczeblu, jest to brak szacunku do nas i brak poszanowania naszego życia prywatnego, które nie kręci się wokół TT.

pjdfj
@były pracownik 27.03.2018 21:04

jeszcze 3 lata temu płacili 100 zł za zatwierdzoną sugestię też w bonach Sodexo tylko chyba inaczej się to nazywało. Nie pamiętam już

miruna

@malwina 87 cieszy i zachęca mnie twoja bardzo pozytywna opinia, chciałabym jednak wiedzieć m jakim konkretnie mówimy tutaj pakiecie szkoleń, odpowiedź proszę

GoGoGo
@miruna 03.10.2016 19:41

Miruna, z tego co orientowałam robią szkolenia w zalezności od stanowiska. W biurze mają często spotkanie z japońcami z Toyoty, chyba teraz z Googlem zaczeli współpracę. Słyszał ktoś czy to potwierdzone info?

Bajlando
@GoGoGo 09.11.2016 11:55

Potwierdzone :-)

Xyz
@Bajlando 05.12.2016 23:25

Pakiet szkoleń na start to nic innego jak otrzymanie pliku procedur które będą obowiązywać na twoim stanowisku i szkolenie stanowisko we przeprowadzone przez pracownika na wypowiedzeniu lub jego kierownika lub współpracowników (gdzie żadne z nich na tej robicie się nie zna). Toyota? Chodzi 10 osób wybranych na szkolenia i albo przekażą ci o czym była mowa (nie mylić z przekazywanie wiedzy) albo nie. Szkolenie z Google? Każdy kto ma skrzynkę pocztową w Gmailu wie więcej niż prezes po szkoleniu. Dla niego nie liczy się to czy na Excelu pracuje się lepiej bo ma bardziej zaawansowane funkcje np dla analityków. Nie. Masz nagiac rzeczywistość żeby dostosować się do gorszego programu bo prezes tak chce. Nie ważne że program nie ma funkcji niezbędnych. Narzucają ci nawet jak masz sobie foldery poustawiac w skrzynce bo tak prezes chce. Nikogo nie interesuje że przez to gorzej się pracuje.

Andrzej
@Xyz 30.03.2018 07:12

coraz więcej firmy wchodzi w pakiet Google , możesz sobie przeczytać https://www.dobreprogramy.pl/Airbus-porzuca-Microsoft-Office-odlatuje-w-chmure-Google-ta-jest-po-prostu-lepsza,News,86848.html

zibi

Zibi to bardzo dobry pracodawca. Dobrzy pracownicy potrafią to doceniać ale niestety nie tylko tacy tu pracują!!!

Iga
@zibi 17.03.2018 16:05

Prawda jest taka że Zibi nie docenia dobrych pracowników przez to osoby z wieloletnim stażem, którzy wnieśli do firmy bardzo dużo dobrego uciekają, gdyż są niedoceniani i są demotywowani . Prawda jest to że teraz każdy głąb może awansować nawet po pół roku od zatrudnienia, tylko i wyłącznie przez to że dobry pracownik się zwolnił- awanse jak z łapanki, nie ważne czy ktoś ma kompetencje, ważne że stanowisko obsadzone i przyjęte żałosne warunki finansowe

Elson

Czy spośród ok 600 pracowników w firmie wypowiadają się tylko osoby na stanowisko sprzedawcy w sklepie? Niech wypowie się ktoś kto pracował w którymś z biur.

Andrzej
@Elson 26.02.2018 23:19

jeśli chcesz się rozwijać i dużo uczyć , to warto pójść, jeśli interesuje się chcesz pracować tylko 8 godzin na luzie to nie warto

xyz
@Andrzej 04.03.2018 18:17

nie do końca tak to wygląda. na wiele lat pracy w zibi oprócz szkoleń z bhp miałam całe jedno szkolenie z lean.. na inne brak kasy. nawet nie możesz zaprenumerować branżowej prasy by być na bieżąco z przepisami. chyba że za swoją kasę. poza tym mając pensji jakieś niecałe 2tys mało kto będzie ze swoich jeszcze sponsorować takie rzeczy. co do pracy 8 godzin to chyba normalne że każdy (szczególnie za tą kasę) chciałby te 8 godzin przepracować we względnym spokoju. zrobić swoje i iść do domu. raczej mało kto będzie z chęcią zabierał robotę do domu czy zostawał na darmowe lub prawie darmowe nadgodziny . praca jest pracą. a nie że na urlopie masz jeszcze milion telefonów. a nie że jak przychodzi niedziela to już masz ścisk w żołądku bo za parę godzin musissz wrócić i klepać poranną modlitwę która zakrawa na pranie mózgu (przez tyle miesięcy klepanie formułki jak to w zibi jest fajnie że jest wybierane w pierwszej kolejności przez klientów i pracowników itp)

anonim

(usunięte przez administratora)

dziadek

o Matko Boska ... aleś Ich zjechał jak fryzjer Kacper sukę, pracowałem kiedyś w tej Firmie, nie było aż takiej tragedii, a na salonie zawsze było fajnie, super Ludzie :)

Szukałem, ale zrezygnowałem.

Lean, to rzeczywiście system wymyślony w Toyocie, a w Stanach wymyślili SixSigma... ;)

Mądrala

zanim pisze się bzdury polecam przeczytać w wikipedii https://pl.wikipedia.org/wiki/Lean_management nie zaszkodzi coś wiedzieć na temat, na który się pisze

anonymous

Dużo pisania a wniosek jeden - wymówili tobie pracę :))

anonymous

"Teraz uwaga: firma ZIBI wymyśliła sobie, że podczas urlopów zimowych, grudnia nie biorą pod uwagę!!!" - poczytaj kodeks nie tylko o prawach pracowniczych ale także o obowiązkach pracownika. Już widać dlaczego cie zwolnili.

anonim

(usunięte przez administratora)

anonymous

punkt 13 - rozumiem że pracujesz teraz u konkurencji? No bo inaczej całe wypociny nie miały by sensu poza użalaniem się nad swoim losem.

Andy

Pracowałem w firmie 3 lata dużo się nauczyłem , nie było źle, trochę za dużo wyjazdów , odszedłem ponieważ przenoszę się do Poznania

Zostaw opinię o Zibi S.A. - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zibi S.A.