Zibby
Klient

Kupiłem zegarek. "Niby" "Atlantic". Podobno wodoszczelny do 30m. Sprzedawca "Max Time" z Rzeszowa - nie polecam. W czasie pobytu nad wodą zanurzyłem go na głębokość max. 0,5m. Zaparował i co jakiś czas zatrzymywał się. W serwisie Zibi S.A. w Sochaczewie odmówiono naprawy gwarancyjnej, argumentując to tym, iż zegarek zanurzono na bardzo dużą głębokość i poddawano olbrzymim ciśnieniom. Bzdura. Jak dla mnie i firma max time, jak i firma zibi s.a. ( celowo z małych liter ) to (usunięte przez administratora) Jedni sprzedają doskonale podrobioną chińszczyznę, a drudzy nie uznają gwarancji i za odpłatną naprawę z dwumiesięcznym terminem oczekiwania chcą zapłatę prawie równą wartości zegarka. Zdecydowałem się odesłać zegarek sprzedawcy. Mam nadzieję, że kiedyś straci więcej niż to, co mi ukradł. Oczywiście firmy zibi s.a. również nie polecam.

Adrian85 Nowy wpis
Klient

Serwis Zibi w Sochaczewie to jakaś porażka.Nie dotrzymują terminów,obsługa nie miła a do tego jeszcze odesłali mi nie mój zegarek a co za tym idzie znowu trzeba było się kontaktować i wyjaśniać sprawę,pani z obsługi była nie miła i nawet nie raczyła przeprosić za ich pomyłkę Nie polecam tego serwisu

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 32 dni.
 Pytanie

Czy w Zibi S.A. pracuje się na open space?

Robal Nowy wpis
Klient

(usunięte przez administratora) dna i metr mułu. Oddałem zegarek wart 370 zł do wymiany baterii i skręcenia w całość z brakującymi 2 śrubkami. Na wycenę czekałem 2 tygodnie po czym.... zaproponowali naprawę mechanizmu i reszty rzeczy za 505 zł. Nie znam gorszego serwisu. Omijać szerokim łukiem!

Szymon Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem przez 3 miesiące w dziale kontrolingu w kontroli wewnętrznej. Zaczynałem kiedy wirus zaczynał opanowywać Polskę, w 2020r. Plusy: - Bardzo dobra organizacja środowiska pracy i komunikacji - Profesjonalnie i rzetelnie przeprowadzony proces rekrutacji - Codzienne spotkania z działem (opowiadany co robiliśmy wczoraj, co zamierzamy zrobić dziś, jak się czujemy itd- według mnie bardzo fajna opcja komunikacji) - Szkolenia (W tej firmie rzeczywiście umożliwiają chodzenie na różnego typu szkolenia) - Sprzęt - jako gość od kontroli wewnętrznej dostałem służbowy laptop, telefon i samochód, kontakt z panem z floty bardzo fajny, proces przekazania tych rzeczy też na plus. Laptop wydajny, telefon z wyższej półki, samochód skoda rapid z 2014 + darmowa myjnia raz w miesiącu + można było używać do celów prywatnych. - Wygodne miejsce pracy, fotel, duże biurku, klimatyzacja itd. Minusy: - Przerwa obiadowa nie wlicza się do czasu pracy, nawet jeśli z niej nie skorzystamy (pracujemy 8,5 h) - Poranna modlitwa (codziennie rano ze swoim działem odmawiana jest krótka formułka o tym jakie wartości przedstawia firma) - Program LEAN - ciągłe doskonalenie procesów działu/firmy. Każdy w dziale jest odpowiedzialny za kilka procesów działu, musi pisać/poprawiać jego instrukcje i raz na jakiś czas go usprawnić, tak żeby był zysk czasowy albo finansowy i są na to jakieś normy - każdy musi wypracować z tego określoną ilość zyskanego czasu/pieniędzy. (Pomysł ogólnie bardzo fajny, tylko jest na to mega parcie) - Kilometrówki - prywatnie owszem można jeździć, ale średnio sie opłaca bo za 1 kilometr płaciliśmy firmie 0,50 zł (jeśli przejechaliśmy mnie niż 1000 km, po przekroczeniu taryfa zmieniła się na 1km/0,80 zł) - Wpisywanie się do programu na przyjście/wyjście z pracy, na przerwę obiadową, na wc itd. czasami sie zapomni wypisać albo wpisać i potem są problemy. - Dział kontroli wewnętrznej (który podlega pod dział kotrolingu) w zasadzie nie miał żadnego wykwalifikowanego przełożonego i nikt poza 2 pracownikami tego działu nie wiedział jak działają ich procesy + mega bajzel w różnego rodzaju rozliczeniach. - Część wypłaty wypłacana jest "w kopercie"

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Zibby
Klient

Kupiłem zegarek. "Niby" "Atlantic". Podobno wodoszczelny do 30m. Sprzedawca "Max Time" z Rzeszowa - nie polecam. W czasie pobytu nad wodą zanurzyłem go na głębokość max. 0,5m. Zaparował i co jakiś czas zatrzymywał się. W serwisie Zibi S.A. w Sochaczewie odmówiono naprawy gwarancyjnej, argumentując to tym, iż zegarek zanurzono na bardzo dużą głębokość i poddawano olbrzymim ciśnieniom. Bzdura. Jak dla mnie i firma max time, jak i firma zibi s.a. ( celowo z małych liter ) to (usunięte przez administratora) Jedni sprzedają doskonale podrobioną chińszczyznę, a drudzy nie uznają gwarancji i za odpłatną naprawę z dwumiesięcznym terminem oczekiwania chcą zapłatę prawie równą wartości zegarka. Zdecydowałem się odesłać zegarek sprzedawcy. Mam nadzieję, że kiedyś straci więcej niż to, co mi ukradł. Oczywiście firmy zibi s.a. również nie polecam.

Zibby
Klient

Niestety, administrator nie pozwoli, aby wszyscy dowiedzieli się kim jest i jaką profesję reprezentuje firma zibi s.a.

Zegarmistrz
Klient
@Zibby

Oznaczenie 30M Lub 3 ATM oznacza, że zegarek jest szczelny na zachlapania a nie na zanurzenia.

Jaca
Pracownik

Bardzo bobry serwis, zegarek naprawiony i wszystko jest jest w porządku. Niech się to trzyma

Mariusz Domagała
Klient

Petarda bez zbędnego gadania...:)

Mariusz Domagała
Klient

Bez zbędnego rozpisywania się.Robota na 100 procent.Bardzo miła Pani Ola kierownik serwisu...????Mój Atlantic dostał nowe zycie i nowy pasek w gratisie od Pani Oli zwłokę..Jestem bardzo zadowolony z usługi i polecam wszystkim...Dziekuje bardzo i pozdrawiam Panią miłą i konkretną Olę kierowniczkę serwisu zibi????????????????

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Zibi S.A.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

klijent
Klient

Dodaj treść twojego wpisu Zegarek ATLANTIC który kupiłem działał ok. roku. Mało go używałem więc nie wiem dokładnie kiedy się zepsuł. Ponieważ gwarancja na ten zegarek za 1500 zł( tysiąc pięćset) niby miała być na dwa lata , odwiozłem zegarek do serwisu Zibi w Sochaczewie. Arogancja i bezczelność pracowników serwisu to i tak delikatne określenie potraktowania mnie w tym serwisie. Serwis Zibi nie uwzględnia napraw gwarancyjnych. W moim zegarku podobno zepsuł się mechanizm za wymianę którego zażądano ode mnie 220zł. Zegarek i serwis to PORAŻKA.

Jan
@klijent

Dlaczego firma Zibi nie uwzględniła Twojej reklamacji? Pytam o to, ponieważ to dziwne, że skoro zegarek był na gwarancji to odmówiono naprawy w ramach gwarancji. Jestem ciekaw, co napisano w uzasadnieniu odmowy naprawy. Zdradzisz to? Tak mnie to zaciekawiło, że liczę na Twoją odpowiedź.

Drukarka
Były pracownik
@Jan

naprawa gwarancyjna została odrzucona, ponieważ w zegarku została wymieniona już bateria u zwykłego zegarmistrza co równa się z utratą ważności gwarancji(wszystko zapisane w warunkach gwarancji)

Posiadacz zegarka casio
Klient
 Pytanie

Po tygodniu od zakupu zegarka zaczęło coś w nim dzwonić w środku podczas poruszania nim Oddałem zegarek do sklepu i został odesłany do serwisu po 2 tyg odesłano go z opinia ,, Dźwięk pochodzi od metalowych styków umieszczonych w plastikowym wypełniaczu mechanizmu ``i dalej,, Mechanizm nie wykazuje nieprawidłowości zegarek funkcjonuje prawidłowo Reklamowany zegarek posiada wszelkie wskazane przez producenta i gwaranta cechy odpowiadające tego typu towarom `` Czyli rozumiem że według serwisu to że coś dzwoni w zegarku jest zupełnie normalne?? Po za tym jeśli znaleźliście usterkę czemu nie została naprawiona?? Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń zewnętrznych paska koperty szkiełka itd itd to co napisaliście w odpowiedzi na moją usterkę świadczy o tym że gwarancja nie dotyczy kompletnie niczego. Dla mnie gwarancja która dajecie na zegarek to jedna wielka bujda. Mam nadzieję że zainteresuje się tym co się dzieje i jak pracuje serwis casio ktoś kto jest za to odpowiedzialny. Zegarek za kilkaset złotych który sobie dzwoni podczas poruszania i to jest Super Reklama jaka robi serwis producentowi Casio

1
Julian Lachowicz

Zegarek po zakupie działał 37dni Wysłałem z prośba aby go wymienili na nowy bez wad jednak mi odmówiono i przekazano do naprawy gwarancyjnej. Naprawa trwa już prawie 2 miesiące i końca nie widać Nikt nic nie dzwoni nie informuje na mejle cisza. Czuje się oszukany nikomu nie radzę korzystać z tej firmy. Czytajcie opinie o firmie jak i o zegarkach. To skandal aby zegarek za który zapłaciłem 1600zl zepsuł się w tak krótkim czasie. Julian Lachowicz tel 605917866

Adasko

Czy dalej oficjalnie zatrudnienie na minimalną krajową a reszta na "konkurs" czyli umowę zlecenie? Bo za moich czasów to było straszne (usunięte przez administratora) na Zusie pracownika i jeszcze wmawiali że to dla jego dobra. Oficjalnie pracownik miał wybór niestety realnie każdy miał płacę w tym systemie. Zarządzanie w oparciu o systemy zarządzania jakością, wielki maksymy rodem z Japonia a w kwestii podejścia do pracowników "januszostwo". Poza tym masa zbędnych raportów, tabelek a sprzedaż jak to sprzedaż - kokosów nie było. Żałuję że pracowałem tak długo(kilka lat) bo mógłbym coś ciekawszego robić. PS. Argumenty że pensja na czas... No co to są lata 90 XX wieku?! Wtf.

Marcin

posiadam GBA400 kupiony za granica za połowę ceny którą oferuje Zibi polska kupiony 3 lata temu po wymianie baterii u zegarmistrza pojawił się problem podczas naciskania przycisków na wyświetlaczu zaczęły znikać napisy i godziny się zerowały wysłany do Zibi polska w celu ustalenia kosztów naprawy po 2 tygodniach odpowiedz naprawa mechanizmu 500 zł odebrałem zegarek bez naprawy i poszedłem do zaprzyjaźnionego zegarmistrza który stwierdził że zegarek nie był otwierany ponieważ uszczelka jest jednorazowa i jest tak którą on sam zamontował więc nikt w Zibi polska go nie rozbierał tylko stwierdził, że trzeba naciągnąć frajera na 500 zł tylko że tutaj zong bo nie jestem frajerem tak jak zibi myślał zegarmistrz odgiął blaszkę i zegarek działa jak nowy ikoszt 4 zł ZIBI polska żenada zadzwoniłem i pani z serwisu zdziwiona napisałem list do casio w celu opisania mojej sytuacji jak poliski dystrybutor (usunięte przez administratora) ludzi czekam na odpowiedz zobaczymy z ZIBI polska nawet żadnego listu ani przepraszam nic żadnego rabatu przy zakupie nowego zegarka olewka totalna nie polecam tej firmy lepiej kupi za granicą taniej i lepiej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Zibi S.A.? Są one dodatkowo płatne czy jest możliwość odbioru godzin?

xyz
@Pytanie

Można odebrać, wszystko do ustalenia ze swoim kierownikiem.

No cóż

Wystarczy przeczytać ofertę pracy a wnioski nasuną się same. Na chwile obecną firma szuka oszczędności to fakt Ale sposób w jaki szukają oszczędności może doprowadzić do pogłębienia dna w tym tzw morzu rozwoju ideologicznego bełkotu Cóż ,może i źle nie chcą ale brak pokory intelektualnej zdominował samych twórców polityki. Szablonowe myślenie to próba wyjścia do świata A jak wiadomo sprzęt kiepski (na plastikowym środku) W Zibi pracuje się mniej więcej tak jak w każdej firmie W Polsce,czyli beznadziejnie z nadzieją na minimalną krajową. Myślę że firmie w niedługim czasie zacznie się opłacać zatrudnianie obcokrajowców np z Chin.:)

Chińczyk

www

Natalia

Czy były bony na święta ?

xyz
@Natalia

Jakie bony masz na myśli ?

Pytanie
 Pytanie

Czy Zibi S.A. narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?

zycie
@Pytanie

tak, poza sezonem urlopowym wymagana zgoda Bossa

Marcel

Są dodatki świąteczne?

zycie
@Marcel

w ubiegłym roku były tylko dla wybranych zegarki dla dzieci, które wcześniej musiały zostać wycofane ze sprzedaży gdyż powodowały uczulenie. Poza tym nic.

Zostaw merytoryczną opinię o Zibi S.A. - Sochaczew

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Zibi S.A.