Opinie o Rhenus Logistics S.A.
Jestem pracownikiem firmy Rhenus od lipca.Wczesniej pracowałam w innej firmie w Parku przemysłowym i powiem szczerze ze w Rhenusie a tam(nie podaje nazwy tamtej firmy ) to jest poprostu bajka.Tam zasuwałam jak Beduin przyjeżdżając z pracy nie wiedziałam czy zjeść,czy się umyć czy odrazu iść spać tak byłam zmeczona.Tutaj jest całkiem co innego choć firma zajmuje się tym samym co poprzednia.Ludzkie warunki,ludzie super brygadzisci również w porządku -normalni przedewszystkim a nie WIEEELKIE SZEFOSTWO bo wyżej odemnie.Mi się bardzo dobrze tu pracuje i po pracy normalnie funkcjonuje a nie padam na pysk.Jak dla mnie najlepsza praca w jakiej pracowałam.
Kurierzy dostarczyli mi w sobotę paczkę Z IKEA, zadzwonili powiedzieli że będą za godzinę i przyjechali punktualnie, bardzo kulturalny kurier, polecam firmę
Ta firma to jeden wielki żart. 3 razy umawiana dostawa i przesyłki dalej brak.
Firma jest jakaś niepoważna, ogłoszenia do działu bhp wiszą chyba od roku. Nawet aplikowałem i kontaktował się jakiś behapowiec, który pozjadał wszytskie rozumy i sam nie wiem czego i kogo szuka. Mega przygnębiony gość. Chyba mało płacą.
a jak wyglądała ta rozmowa z tym behapowcem? o co pytał i to 'przygnębienie; to chodzi o to głosu, podejście czy zarysowaną wizję pracy tutaj?
DRAMAT, nie polecam. Przesyłka nie dostarczona od 13.04.2022, choć już dwukrotnie byłam informowana, że będzie próba doręczenia. Zero kontaktu z firmą. Na chwile obecną szczerze odradzam korzystanie z usług tej firmy.
DRAMAT, szczerze nie polecam. Przesyłka nie dostarczona, choć w systemie oznaczono jako dostarczoną. Godzinne proby nawiązania kontaktu z firmą, kurierem. IKEA jakby ma w nosie, ponieważ to firma kurierska ponosi odpowiedzialność za dostarczenie. Nie wiem czy właśnie straciłam 1700zl bo czy kiedykolwiek zamówienie do mnie dotrze? Czy otrzymam zwrot środków? Jak się kiedyś tam dodzwonię to Wam powiem. Na chwile obecną szczerze odradzam.
Jakoś nie chce mi się szczerze wierzyć, że Ikea się na to wypięła. Reklamy nikomu robić nie chcę, ale dla nich to chyba kwestie groszowe a renoma się liczy, no nie? Na moje oko prędzej Ikea Ci odda a potem z nimi się rozliczy. Lub paczka magicznie się znajdzie?
Kolejny dramat w wykonaniu tej firmy, tym razem oddział małopolski, dostawa trwała 10 dni, przesyłka raz wróciła do nadawcy aby musiał ją ponownie nadać. Albo kurierzy, albo dyspozytor w tej firmie to jakieś (usunięte przez administratora) 3 x nieudana próba doręczenia - przy czym próba to brak kontaktu telefoniczne i brak wizyty w miejscu docelowym. Więc czym jest próba w wykonaniu tej firmy??
Nie polecam. Kurier przywiozl paczke po czym odmowil wjazdu na posesje. Doslownie zostawil wazaca 250kg palete w otwartej bramie wjazdowej i sobie odjechal!!!
Zaakceptowales warunki dostawy a teraz masz problem. Kolejny roszczeniowy klient, ktoremu wszystko sie nalezy.
Nie wszystko, tylko to, za co zapłacił. Waszym obowiązkiem jest wywiązywanie się z podpisanych umów. Może czas sobie to uświadomić, że wy tylko dostarczacie towar.
Ale to w każdej umowie jest wniesienie towaru? Nie ma tam jakiś ewentualnych wskazówek odnośnie gabarytów czy czegokolwiek? Bo jak się nie wywiązują to słabo, ale chyba z reguły zdarza się, ze to klient mało co ogarnia z rzeczy opisanych w umowie?
Sprawa dotyczy oddziału w Łodzi a dokładnie dostawców współpracujących z Ikeą. Są to osoby ordynarne, niesumienne i wyjątkowo niekompetentne. Meble mieliśmy otrzymać w niedzielę. Bełkotliwy telefon otrzymaliśmy przed 20. i na tym koniec. Kontakt się urwał. Sami musieliśmy ustalać kolejny termin. Zamówienie w końcu dotarło. Opakowania były poniszczone. Gdy chcieliśmy obejrzeć dostarczony towar, usłyszeliśmy tylko prymitywne krzyki. Sprawę wejaśniał pracownik sieci Ikea. Skandaliczny wizerunek firmy.
''Logistics'' w nazwie firmy, to nieśmieszny żart. Paczka miała zostać dostarczona w czwartek - nie została. W poniedziałek dostałam informację, że była próba dostarczenia towaru w piątek - nie było. Po rozmowie z Panią na infolinii dostałam obietnicę, że we wtorek paczka przyjdzie na 100% - specjalnie wzięłam pracę zdalną aby paczkę odebrać, można się już domyślić, że nie przyszła. Po kolejnej rozmowie z infolinią, padła informacja, ze paczka przyjdzie jutro - zobaczymy, ale odczucia są raczej negatywne. Pomijam już fakt, że trzykrotnie dostaliśmy numer do kuriera, który nie pracuje, a Pani na infolinii nie potrafiła uzasadnić tak długiego opóźnienia i była wręcz oburzona, że ktoś śmie przeszkadzać jej w pracy, chociaż ciężko to nazwać pracą, skoro firma z ''logistyką'' w nazwie oddelegowuje do wysyłki towaru pracowników, którzy znajdują się obecnie na urlopie. Brak profesjonalizmu i robienie sobie żartów z klientów.
Dla odmiany powiem, że firma dostarczyła kuchnię z IKEI na czas, wszystko w porządku, panowie byli sympatyczni.
Uważajcie na operatorke wysokiego składu taka blondynka przy kości bardzo chamska krzyczy bez powodu i non stop siedzi na telefonie
Widzę, że w ostatnim czasie pojawiają się głównie opinie od klientów Rhenusa a mnie interesuje zatrudnienie :) Czy jakiś pracownik może odnieść się do warunków zatrudnienia na stanowisku magazyniera? Ile wynoszą premie jakościowe i jakie są warunki ich przyznawania? Jak wyglądają możliwości dołączenia rodziny do opieki medycznej w Lux Medzie?
Brak szacunku do klienta, towar miał być dostarczony do sklepu -zawiodła firma transportowa, towar miał być dostarczony do domu już 2 razy - zawiodła firma transportowa. To może najwyższa pora zmienić firmę... Trzeba samemu dzwonić na infolinie bo brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony, już dwa dni stracone na czekanie od 8 do 20, a pani na infolinie informuje standardowo że nie wie i postara się sprawdzić, po czym mijają kolejne dni a towaru jak nie było tak nie ma. To firmie IKEA powinno zależeć na tym żeby klient jak najszybciej otrzymał towar za który zapłacił.
Jedno z najgorszych doświadczeń jako Klient. Firma zagraniczna myśli że "Polska" to kraj trzeciego świata i tną koszty na Klientach. 7 dni przesyłka nie dostarczona. Nie polecam nikomu - odstępuje od umowy i wystawie adekwatne opinie na stronie JYSK oraz IKEA.
Witam, wszystkie opinie dot.uslug wykonywanych przez Rhenus. Chętnie poznałbym opinie o firmie, jako o pracodawcy :) wypowiadajcie się Najbardziej zależy mi na opinii odnośnie oddziału w Radonicach.
Firma nierzetelna i niepunktualna, zamówienie niezrealizowane, towar niedostarczony. Brak informacji, że kurier nie przyjedzie, brak kontaktu. O słowie przepraszam za kłopot nie wspomnę. Taki dostawca psuje renomę sklepu, na zlecenie którego dostarcza towary.
Kurier miał dostarczyć paczkę 15kilogramową, przywiózł paczkę, w czasie umówionym ale na palecie zapięta w plastikowym pasku, która kazał zabrać w całości razem z paleta i nie poczuł sie w obowiązku by pomoc paczkę chociażby donieść pod klatkę - uwaga, Zaparkował autem 20 metrów od bloku twierdząc ze czeka obok i był bardzo niemiły. Jakos poradziłam sobie sama ale nie spotkałam sie z osobą która odmówiłaby mi wniesienia większej rzeczy a było to opłacone przy zamówieniu przesyłki wiec na pewno pan kurier został poinformowany. nie jestem zadowolona
Jestem bardzo mile zaskoczona. Kanapa doszła do mnie szybko i punktualnie, z wcześniej zapowiedzianą przez kierowcę godziną przyjazdu..
Pracuję e Rhenusie jako magazynier i jestem megazadowolona, pensja troszkę za niska, ale ogólnie ok. W wielu firmach w GPP pracowałam, w Rhenusie chcę pracować juz na stałe, firma się rozwija, rozbudowuje, praca jest.
Tutaj wpisujemy o warunkach pracy, nie składamy tutaj reklamacji odnośnie terminów isposobów dostawy towaru!!!!!
Jestem pracownikiem firmy Rhenus od lipca.Wczesniej pracowałam w innej firmie w Parku przemysłowym i powiem szczerze ze w Rhenusie a tam(nie podaje nazwy tamtej firmy ) to jest poprostu bajka.Tam zasuwałam jak Beduin przyjeżdżając z pracy nie wiedziałam czy zjeść,czy się umyć czy odrazu iść spać tak byłam zmeczona.Tutaj jest całkiem co innego choć firma zajmuje się tym samym co poprzednia.Ludzkie warunki,ludzie super brygadzisci również w porządku -normalni przedewszystkim a nie WIEEELKIE SZEFOSTWO bo wyżej odemnie.Mi się bardzo dobrze tu pracuje i po pracy normalnie funkcjonuje a nie padam na pysk.Jak dla mnie najlepsza praca w jakiej pracowałam.
Ta firma to jakaś kpina. Zdecydowanie powinny się przebranżowić. A ikea współpracując z takim podmiotem sama strzela sobie w kolano. Dostawa kuchni i innych mebli w trzech przesyłkach zaplanowana na 03.01 2022 w przedziale godzinowym, nie dotarła. Nawet nikt nie pofatygował się żeby się skontaktować i o tym fakcie poinformować. Kolejna dostawa 3 przesyłek po reklamacji dotarła... tylko jedna. Reszta gdzieś im zaginęła. Dramat i zupełny brak kontakty. Szczerze nie polecam.
Szukam pracy w mieście Błonie. Interesują mnie średnie zarobki w wysokości 3300 . Czy ktoś wie, czy mogę liczyć na takie w firmie Rhenus Logistics S.A.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rhenus Logistics S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Logistics S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Logistics S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jakie są opinie klientów o firmie Rhenus Logistics S.A.?
Liczba opinii klientów firmy Rhenus Logistics S.A., to 42, z czego 2 to opinie pozytywne, 40 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!