Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Czy jest możliwość pracy w Rhenus Logistics S.A. na część etatu?
Wy macie po kolei w głowach czy już wam się całkiem styki poprzepalały? Wystawiacie negatywa na portalu o pracodawcach, bo wam się kurier spóźnił? Serio? Powinni was dożywotnio zbanować i pozbawić możliwości publikowania czegokolwiek w internecie skoro nie umiecie nawet czytać ze zrozumieniem.
twierdzisz, że problem może leżeć po stronie logistyków tutaj? a wiadomo ilu ich obecnie tu pracuje i jakie warunki wobec takich efektów ze swojej pracy mają? ciekawe czy są premie
Tak szczerze to winę za spóźnienie się kuriera ponosi dział planowania dostawy Rhenus … kurierzy maja strasznie zakłamane czasy przejazdów między punktem a i b a do tego czasy rozładunku to jest wielki żart !!!! 12 minut na rozładowanie 9 paczek o masie 160 kg na 4 piętro ???
Każda informacja o funkcjonowaniu firmy jest ważna. Pozwala to potencjalnym pracownikom zobaczyć do kogo chcą aplikować. Czasami jest to jedyna strona, w której można znaleść opinie na temat firmy i są to opinie i pracowników i byłych pracowników i klientów, które wiele noszą do ogólnego obrazu przedsiębiorstwa
Płacę 100zl za dostawę i teoretycznie ustalam termin dostawy. Czemu teoretycznie? Bo meble miały przyjść tydzień temu, a ze względu na jakąś awarie samochodu przełożono mi ją na za tydzień. Dzwoniłam na infolinię (długi czas oczekiwania). Jak już się dodzwoniłam pani zasugerowała żeby złożyć formularz o szybszej dostawie i mieli się ze mną skontaktować aby wyznaczyć nowy termin czego oczywiście nie zrobili. Dostała miała być między godziną 8 a 20 i w czasie też nie potrafili się wyrobić. Totalna porażka, bardzo odradzam. Chciałam żeby meble przyszły szybciej, a wychodzi na to, że równie dobrze mogłam je zamówić do sklepu i nie płacić tyle za dostawę
Czegoś takiego to dawno nie widziałam. Ciężko nawet napisać, że to brak profesjonalizmu, bo to brak zwyczajnej kultury osobistej. Czyjej? Jednego z dostawców, ale też Pani, która infantylnym tonem spławiła mnie z infolinii. Serdecznie NIE POZDRAWIAM Pana dostawcy z Łodzi, z którym miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać w dniu 23.11 ok. godz. 14:00. Na 10 minut przed przyjazdem zostałam uprzedzona o dostawie - i to ok, wzięłam wolne w pracy, żeby cały dzień być na miejscu. Kiedy Panowie dojechali, otrzymałam telefon - i tu zaczęła się magia. Pan zarządał ode mnie otwarcia szlabanu, do którego nie posiadam pilota - zaznaczam, że to pierwsza klatka od szlabanu, ile, 3-5 metrów do przejścia? Jak powiedziałam, że niestety, nie mam pilota, Pan Pogromca Dziecięcych Uśmiechów stwierdził, że muszę popytać sąsiadów. Obok mnie mieszka starsza Pani, mieszkanie obok puste, o tej porze trudno kogoś znaleźć. Jak na moje tłumaczenia zareagował Smerf Maruda? Zaczął się na mnie drzeć! Tak, proszę Państwa, stwierdził, że krzykiem obsługuje się klientów. Kiedy wrzaski nie wystarczyły, zaczął mi grozić, że w takim razie nie zrealizuje dostawy z dopiskiem, że utrudniłam dostawę. Co dalej? Z tonem obrażonego 3-latka usłyszałam, że już kontaktuje się z Ikea i po prostu gość chamsko się rozłączył. Zaznaczam, że mowa o jednym Panu, za którego drugi pracownik przepraszał. Usłyszałam, że jest młody i nerwowy, a dzisiaj dodatkowo ma zły dzień. Super :) Zadzwoniłam do Ikea i zostałam skierowana do Państwa. Na infolinii, infantylna pracowniczka stwierdziła, że to nie ich problem, bo przecież to zamówienie z Ikea. Nerwowo już zaznaczała, że przecież powtarza, że to nie tu. No takiego chamstwa po stronie jednej firmy się nie spodziewałam. Widząc poniższe opinie, piszę o standardzie obsługi. @Pracodawca jesteście poważni? Uczył Was ktoś kontaktu z klientem? 2 na 3 osoby z nienawiścią do ludzi, praca za karę. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! Chętnie złożę oficjalną skargę. Dowiem się jak to zrobić bez Państwa pomocy - na to nie ma co liczyć najwyraźniej.
Przykra sytuacja. Tyle że Rhenus Logistics S.A. nie świadczy usług dostawy towaru. Towar z Ikea dostarcza inna firma - Rhenus Delivery Services. Tyle mają ze sobą wspólnego, że należą do grupy spólek - ale to są osobne firmy. Nie na tym profilu powinna się znaleźć ta opinia.
Nie polecam tej firmy. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu ze strony firmy kurierskiej. Właściwie to nazywanie tej firmy firmą kurierską jest obrazą dla innych uczciwych firm zajmujących się dostarczaniem przesyłek. Nie wiem po co dzwonią wcześniej w celu ustalenia daty dostawy, skoro i tak kurier ma to gdzieś. Nie zdążyłam odebrać telefonu od kuriera dlatego zaraz oddzwoniłam. Niestety bez skutku, a po chwili w panelu śledzenia przesyłek pojawiła się informacja, że klient nieosiągnięty. Nikt nawet nie był pod blokiem, nie mówiąc już o zadzwonieniu domofonem. Niestety na infolinię także nie można się dodzwonić. Po kilku dniach, po moich dwóch napisanych skargach zarówno do Rhenusa jak i Agaty Meble zadzwonili w celu ustalenia ponownej dostawy. Gdy powiedziałam, że mam nadzieje, ze tym razem kurier raczy się pojawić, Pan powiedział, że nie rozumie- przecież ma zdjęcie podjazdu. Jakiego podjazdu? Szkoda, ze pod moim blokiem nie ma podjazdu. Cały dzień mąż byl w mieszkaniu i nikogo z przesyłką nie bylo. Zresztą mamy monitoring, na którym ewidentnie kuriera nie ma. Ta firma to jest szczyt chamstwa. Szkoda, że wcześniej nie widzialam złych opinii o tej firmie, teraz wiem, że są one prawdziwe. Dziwię się Agacie Meble, że z nimi współpracuje. W przyszłości nie zamierzam korzystać z usług tej firmy, dlatego jeżeli jakiś sklep będzie oferował dostawę z Rhenusa to podziękuję. Szkoda nerwów.
Kolejna dostawa mebli z IKei za pomocą tej firmy. Kurierzy niekulturalni. Rzucili półkę z auta i kawałek forniru się odłamał. Zwrócilam im uwagę, powiedzieli że to już było, a ja na to, że nie skoro ułamaną część leży na ziemi. Oni, że mogę zadzwonić na... Policję, jak mi się nie podoba. Jak wskazałam, że nie podpisze protokołu, albo wpiszemy uszkodzenie to powiedzieli, między sobą:głupia (usunięte przez administratora) nie chce podpisać . Wskazałam, że nie podoba mi się ton i sposób wypowiedzi, uslyszalam, że to nieprawda i nikt mnie nie wyzywał, czy jestem głucha??? Kolejny raz zostawili towar obok sąsiedniej posesji, odjechali. Na zwrócenie uwagi odpowiedzieli, że mam to zgłaszać do IKEA Kolejny raz podobnie, mieli być do 13, byli po 19, meble zostawili pod płotem sąsiada. Nikt mnie o tym nie poinformowal, dopiero gdy zadzwoniłam po 19 kiedy będą, powiedzieli, że już zostawili meble a do mnie dzwonili tylko nie odebrałam. To chyba żart z taką firma.
Czy ktoś może napisać jak realnie wygląda praca kontrolera jakości? Na jakie zarobki można liczyć ? Jeżeli są jakieś różnice, to chodzi mi o Sosnowiec.
A co chcesz wiedzieć więcej poza tym, co już w ogłoszeniu jest podane? Ja to bym się chętnie dowiedziała, jakie są zarobki i jakie premie. Ktoś coś?
Wrzucili teraz trochę ofert pracy. Chce aplikować na brygadzistę. Rozumiem że angielski jest wymagany i może być potrzebny ale niemiecki? Koniecznie trzeba go znać? Przydaje się w pracy? Ktoś powie?
Czytam opinie na tym "portalu"i mnie szlag trafia. Czy administrator nie może (usunięte przez administratora) wszystkich opinii dotyczących usług lub towarów oferowanych przez firmy które są tu wyszczegolniane? Przecież to jest portal na którym chcę się dowiedzieć na temat pracodawcy, czy warto tam pracować, ile można zarobić, jakie warunki pracy, benefity itp. A piszą tu dzbany które kupiły towar i mają opóźnienie w dostawie. Do Przyjaciółki napiszcie a nie tutaj. Co za idioci... A administrator strony kolejny inreligent, skoro pozwala na zaśmiecanie takimi idiotycznymi wpisami. Chyba nie po to tu jesteśmy aby o tym czytać? Chyba że czegoś nie rozumiem...
Masakra Porażka poniżej krytyki firma krzak Rhenus w dniu dzisiejszym powinna dostarczyć przesyłkę z Ikeii 19.04.2022 w godzinach 8 - 20. Zero informacji tragedia udało mi się dodzwonić do krzak Rhenus a dzwoniłem do Łodzi Krakowa Warszawy i nikt nie był w stanie udzielić informacji albo w większości nikt NIE ODEBRAŁ... Koniec końców przekierowali mnie z powrotem do Ikeii i co...?? Pani poinformowała mnie, że przesyłka dzisiaj nie będzie dostarczona bo nie odebrał jej kierowca i kolejny termin w kolejnym tygodniu NIE Z MOJEJ WINY!! Jakbym się sam nie zaczął dowiadywać siedziałbym cały dzień w domu bez żadnej informacji... i bez przesyłki koniec końców. Nie polecam krzak Rhenus i na pewno każdemu będę odmawiał jej usług!!
Witam dzis mialam dostac szafe pax z ikea która kosztowala mnie duzo pięniedzy od 8 rano do godziny 20 siedzialam w domu zero Informacji ze nie przyjadą!! Jak widze ze to normalnie jusz w tej firmie ze nie dostarczacie towaru w dzien który jest ustalony zenada!!! JAK WIDZE ZE BĘDE CZEKALA DO SMIERCI ASZ MI JĄ DOWIEZIECIE ODRADZAM OD TEJ FIRMY!!!!
DRAMAT, szczerze nie polecam. Przesyłka nie dostarczona, choć w systemie oznaczono jako dostarczoną. Godzinne proby nawiązania kontaktu z firmą, kurierem. IKEA jakby ma w nosie, ponieważ to firma kurierska ponosi odpowiedzialność za dostarczenie. Nie wiem czy właśnie straciłam 1700zl bo czy kiedykolwiek zamówienie do mnie dotrze? Czy otrzymam zwrot środków? Jak się kiedyś tam dodzwonię to Wam powiem. Na chwile obecną szczerze odradzam.
Jakoś nie chce mi się szczerze wierzyć, że Ikea się na to wypięła. Reklamy nikomu robić nie chcę, ale dla nich to chyba kwestie groszowe a renoma się liczy, no nie? Na moje oko prędzej Ikea Ci odda a potem z nimi się rozliczy. Lub paczka magicznie się znajdzie? daj znać
Kolejny dramat w wykonaniu tej firmy, tym razem oddział małopolski, dostawa trwała 10 dni, przesyłka raz wróciła do nadawcy aby musiał ją ponownie nadać. Albo kurierzy, albo dyspozytor w tej firmie to jakieś (usunięte przez administratora) 3 x nieudana próba doręczenia - przy czym próba to brak kontaktu telefoniczne i brak wizyty w miejscu docelowym. Więc czym jest próba w wykonaniu tej firmy??
Przesyłka miała do mnie dotrzeć w dniu 01.09.2021 - zadzwonił jakiś człowiek i powiedział, że się "nie da" i będzie w dniu 02.09.2021 - powiedziałem, nie ma sprawy. Dostałem informację, że przesyłka jest w drodze - jednak NIKT nie przyjechał w dniu 02.09.2021 - a na stronie pojawiła się informacja: "Niepoprawne doręczenie " - cokolwiek to znaczy (?) Dziś jest 03.09.2021 - nie ma żadnej informacji - oprócz "Towar w magazynie" - nie rozumiem zasad funkcjonowania waszej firmy.
To samo.. totalne (usunięte przez administratora) dzisiaj 3 termin i kolejny raz niepoprawne doręczenie chociaż zgodnie z lokalizacją na stronie rhenus kierowca był w okolicy bloku.. nikt nie dzwonił mimo zapewnień na infolinii że kurier zadzwoni pół godz. przed dostawą. Rezygnuję z zamówienia i odradzam każdemu tą firmę.
Kojarzy ktoś ile można zarobić na stanowisku "Specjalista ds Rozliczeń" w Gliwicach? Bo nie wiem czy w ogóle opłaca się składać podanie. Ogólnie to można zarobić u Was więcej niż najniższa krajowa?
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Rhenus Logistics S.A.?
Mam pytanie o oddział w Radonicach. Są tam aktualnie rekrutacje na stanowisko magazyniera? Jakie wymagania? Wymagają uprawnień na wóżki? Jeśli tak to czy szukają tam operatorów wózka wysokiego czy niskiego składu? Jak zarobki? Jakie dni i godziny pracy? Będę wdzięczny za odpowiedź.