Brak pracy zdalnej w contact center...
Sprzęt Zamówiony I zapłacony w dniu 08-03-2023, miał być dostarczony 15.03.2023. Dziś jest 17.03.2023 i ciągle nic, pomimo E-maila z zapytaniem co się dzieje którego napisałem (bez odpowiedzi). Serdecznie ODRADZAM ten sklep TO POMYLKA!!!
Ta praca to jeden wielki dramat. Benefity są znikome, praktycznie ich nie ma, kierownik wciska kit o zarobkach rzędu 10 tysięcy. A nawet kawy ani herbaty od firmy ludzie nie mają. Odzywki żenujące do pracownikow, brud, (usunięte przez administratora) i żenua. Jak ktoś ma możliwość pracować gdzie indziej to niech nie traci tutaj swojego czasu. Zero rozwoju, zarządzanie ludźmi na poziomie średniowiecza a połowa kierowników po znajomości.
Chodzą słuchy że będzie jeszcze gorzej, z nowym rokiem obcięli stawki za punkty i to nie koniec cięć.
jak po fakcie już jest to ok ale skąd wiesz, że na tym nie koniec? gdzie jakiś konkretny komunikat odnośnie tego można znaleźć? co jeszcze ma się dziać?
Cięcia są i będą nie na sprzęcie i usłudze tylko na pracownikach doczepiają się o wszystko pensja w dół zamiast do góry, i na tym bazują.
A ja mam pytanie czy pracownik ma jakąś zniżkę pracowniczą na zakup sprzętu w sklepie? jak to wygląda?
Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)
Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jakbyście podchodzili do obsługi klienta, któremu (usunięte przez administratora)trefny towar tak jak do sprzedaży ubezpieczeń to może coś by z was było. Nie polecam zakupów tutaj, chyba, że ktoś jest hazardzistą i lubi sobie zaryzykować z kasą. Mela na pysk wam się należy, a nie premia. I "ja tylko robię to, co mi każą" nie jest wytłumaczeniem. Jak ktoś nie jest (usunięte przez administratora) to nie będzie brudził sobie rąk oszukiwaniem i naciąganiem ludzi tylko znajdzie uczciwą pracę.
Sieć euro to tragedia, (usunięte przez administratora)i złe traktowanie pracowników, długie godziny pracy, płaca godzinowa żałosna. Liczy się tylko sprzedaż gwarancji i nic więcej, nie polecam nikomu kto szanuje siebie i swój czas.
Jak wygląda praca na stanowisku Doradcy finansowego?
Wciskasz ubezpieczenia, kredyty, stoisz na kasie, sprzedajesz akcesoria przy kasie takie jak baterie, tak w skrócie, czasem kierownik zleca ci drukowanie i roznoszenie cen, od czego są normalnie pomocnicy doradców klienta, a także czasem pomoc klientom na sklepie.
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zakupiłem sprzęt AGD i dodatkowo usługę wniesienia oraz podłączenia sprzętu. Usługa nie została prawidłowo wykonana, gdyż sprzedawca sprzedał nie ten produkt do podłączenia co trzeba. Ponadto przy zakupie pani zaproponowała "dodatkową gwarancję sprzętu, która trwać miałaby 5 lat", a w rzeczywistości wprowadziła mnie w błąd, gdyż ta "przedłużona gwarancja" jest w gruncie rzeczy ubezpieczeniem, które jest podpisane pomiędzy klientem, a towarzystwem ubezpieczeniowym ERGO Hestia. Oznacza to, że sklep po standardowej gwarancji 2 lat, nie ma nic z tym wspólnego, a towarzystwo ubezpieczeniowe może lub nie wypłacić zwrotu pieniędzy za zakupiony sprzęt, gdyby pojawiły się problemy. Zakupując jakikolwiek sprzęt w tej sieci, warto się zastanowić czy w ogóle go kupić, ponieważ obsługa sklepu jest niemiła, gdy próbuje się cokolwiek załatwić. Będę omijać ten sklep szerokim łukiem!!!!!
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zakupiłem sprzęt AGD i dodatkowo usługę wniesienia oraz podłączenia sprzętu. Usługa nie została prawidłowo wykonana, gdyż sprzedawca sprzedał nie ten produkt do podłączenia co trzeba. Ponadto przy zakupie pani zaproponowała "dodatkową gwarancję sprzętu, która trwać miałaby 5 lat", a w rzeczywistości wprowadziła mnie w błąd, gdyż ta "przedłużona gwarancja" jest w gruncie rzeczy ubezpieczeniem, które jest podpisane pomiędzy klientem, a towarzystwem ubezpieczeniowym ERGO Hestia. Oznacza to, że sklep po standardowej gwarancji 2 lat, nie ma nic z tym wspólnego, a towarzystwo ubezpieczeniowe może lub nie wypłacić zwrotu pieniędzy za zakupiony sprzęt, gdyby pojawiły się problemy. Zakupując jakikolwiek sprzęt w tej sieci, warto się zastanowić czy w ogóle go kupić, ponieważ obsługa sklepu jest niemiła, gdy próbuje się cokolwiek załatwić.
Firma, która nie wywiązuje się z deklaracji i umów. Drugi zakup, drugi raz schody. Dwa lata temu kupiona drukarka w sklepie internetowym - okazało się po dwóch dniach, że jej nie dostanę, bo nie ma. Zakupiona w sobotę pralka miała być przywieziona w środę - nie dojechała. Koszmar. Już chyba w tej sieci nic ni kupię, szkoda nerwów!!!
Czy można pracować w sklepach rtv na 1/2 etatu?
Czy RTV Euro AGD (Euro Net Sp. z o.o.) udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Omijam sklep szeroko z daleka. Ceny bardzo drogie. Natomiast liczba reklam w telewizji i w radiu z ich udziałem przekracza ludzką cierpliwość. Nie robiłem zakupów u nich i nie zamierzam.
Ceny są wysokie a nie drogie. Po za tym idź płakać gdzie indziej bo to jest portal dla pracowników , nie klientów. pzdrw.
To dlaczego (usunięte przez administratora) Jeb***ny powyżej. Masz Czcionkę z z napisem Opinie a zaraz obok Opinie klientów. Tak więc to tez jest forum dla Klientów . JA ODRADZAM TEN SKLEP KUPILEM PATELNIE ONLINE W 18 GRUDNIA MAMY 2 STYCZNIA .!!!!! A PATELNI DALEJ NIE MA
Przesadzasz na jedną reklamę EuroAgd przypada z 99 nachalnych reklam Media expert w tv, radiu i necie o ich niekończących się promocjach w żółtej firmie hehe. Idziesz do sklepu me i pierwsze co to sprzedawca wciska ubezpieczenie, a towaru okazuje sie że niema w sklepie .
Czy ma ktoś opinię o pracy kierowcy dostawcy kat B w Katowicach? Jakie warunki pracy? Plusy i minusy?
Praca ciężka pracujesz do póki nie rozwieziesz towaru do 23 nawet Rano wykorzystują kierowców i pomocników do rozładunku tirów z pralek lodówkę itp... bo brakuje magazynierów oszczędności kierownictwa w kadrze na magazynie. logistyce to koledzy dyryektora robią co im się podoba z ludźmi są nietykalni zarobki 4 tyś dostawca 3.5 tyś max pomocnik .Ciągła rotacja ludzi ... samochody codzienne przeładowanie po 25 adresów (podło pralek tv kuchni gazu Normy wyśrubowane na max na podlo pralki np masz 10 min z wniesieniem na 4 pietro) minimum dziennie z tego to 15 wzniesień i z 10 odbiorów złomu A zdarza się i po 25 wzniesień i 20 Złomow u klienta dorobić nie pozwalają bo straszą zwolnieniem jak się dowiedzą..... ogólnie wyzysk na max masz się nie odzywać tylko wykonywać ich polecenia niewygodnych pracowników zwalniaja w okresach mniejszej sprzedaży dobrze tam maja tylko lizodupy a reszta jest traktowana Jak (usunięte przez administratora) nie polecam .....
Coś nowego?
Jestem nowym pracownikiem, mam doswiadczenie w sprzedazy, wydaje mi sie ze tu panuje (usunięte przez administratora) totalna (usunięte przez administratora) Ale zaciskam zeby i pracuje Na start jak na obecne czasy jako doradca nie dostalem kokosów: 4800 brutto… wiem ze starzy pracownicy tyle nie maja, ale przy obecnej inflacji to są grosze… do życia Przemecze sie z rok moze na tej cieciówie tutaj i sie pewnie zwolnie Pzdr
Czy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Reklamacji może pracować 100% zdalnie? bo w ogłoszeniu jest wpisana praca zdalna,hybrydowa lub stacjonarna. Nie wiadomo jednak czy do wyboru? Chodzi tę ofertę, proszę o pomoc: (usunięte przez administratora)
Kurczę chyba Ci admin linka usunął. Podasz chociaż co tam wymagają? No i rzeczywiście ciekawa ta kwestia z formą zatrudnienia
jestem oburzony i zniesmaczony obsługą w sklepie ul.Zana 19 Galeria Leclerc w Lublinie,odwiedziłem placówkę 15.11.br. w godz.11 - 12 w celu reklamacji którejś tam z kolei foli telefenu,cierpliwie czekałem aż klient przede mną załatwi swoją sprawę / zaznaczam nie trwało to krótko / gdy już miałem okazję powiedzieć o co chodzi Pan Grzegorz kierownik sklepu poinformował mnie,że moją sprawą zajmie się inny pracownik,który w tym czasie był zajęty,podszedłem więc do Pana i cierpliwie bez uwag czekałem po 15 minutach Pan kierownik u którego chciałem złożyć reklamację poprosił jednego z wolnych,wałęsających się po sklepie pracowników aby się mną zajął,nie wytrzymałem zwracając uwagę żeby się zdecydowali,kto ma się mną zająć wtedy Pan Grzegorz kierownik sklepu arogancko i cynicznie stwierdził,cytuje : dobra niech stoi i czeka / chcę zaznaczyć,że jestem facetem +60,wszystko widać na kamerach facet w jaesowej kurtce/ i po 40 minutach się doczekałem, nie wiem jak Wy dobieracie pracowników i na jakich zasadach i awansujecie, moim zdaniem kierownik powinien świecić przykładem,niestety Pan Grzegorz jedynym czym świeci to arogancja i ignorancja, jest mi przykro i żałuje,że cokolwiek w Waszym sklepie kupiłem,mam nauczkę żeby trzymać się z daleka od Waszych sklepów i każdemu kogo znam będę odradzał na szczęście na rynku są jeszcze inne firmy...
To (usunięte przez administratora) Właśnie teraz trwa promocja - kupujesz 500 zł i oszczędzasz 50 zł. Chciałem kupić IPhone 14 Pro 128 GB Głęboka purpura, ale przy próbie złożenia zamówienia pojawia się komunikat, że produkt jest niedostępny. Dlaczego na stronie jest napisane, że produkt może być wysłany jutro? Dzwoniłem na infolinię z tym pytaniem - powiedziano mi, że mam rację i nie wiedzą dlaczego
Tyle nieprawidłowości w postaci mobbingu i nikt nie nagrał jak pozniżają, nie zgłosił tego do PiPu? Patrząc na ogłoszenia, to potrzebują pracowników na wiele stanowisk. Na sprzedaż to do większości sklepów...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euro RTV AGD?
Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 145.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 105, z czego 3 to opinie pozytywne, 80 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?
Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.