Mogę wypowiedzieć się jedynie o pracy w magazynie. To (usunięte przez administratora). Nie polecilabym najgorszemu wrogowi. Kierownictwo nie szanuje pracowników. Cytuję to co sama słyszałam w stosunku do innych pracowników: "nie dało rady? Bo leniwi jesteście!", "nie ty to następny", "potrzebuję kogoś niekoniecznie mądrego byle silny był", "Boże jaka ty głupia jesteś, ty w ogóle kiedyś myślisz?" Wprowadzono kontrole alkomatem. "Dmucha się" nawet kilka razy dziennie! I nie jest to przyjemne. Powiedzialabym nawet, że ponizajace. Lawirują z normami. Są już tak wysokie, że dyrekcja zaczyna je obniżać ale nie zmienia to faktu, że brak przez to poczucia stabilności no bo od norm zależy przecież premia, chociaż i tak jest uznaniowa... Generalnie atmosfera nie jest dobra. Zarobki słabe. Brak ludzkiego podejścia na miarę XXI wieku. Mogłabym jeszcze wiele napisać, ale nie o to chodzi. Jeśli ktoś ma wątpliwości czy tam pracować to przestrzegam: zasługujesz na coś lepszego!
Rozumiem, że osoby będące klientami Euro RTV AGD chcą mieć miejsce, w którym będą mogli pozostawić swoje opinie na temat usług tej firmy. Jednak to miejsce nie służy takiego rodzaju wpisom. Chcę, korzystając z okazji, przypomnieć Wam, że ten watek dedykowany jest wyłącznie merytorycznym opiniom o Euro RTV AGD jako pracodawcy. Dlatego zachęcam osoby zatrudnione w tym miejscu o rozpoczęcie dyskusji dotyczącej Waszego zatrudnienia w nim.
Zakupy zrobiłem w sklepie internetowym, razem z usługa wniesienia sprzętu, wypoziomowania lodówki i wyniesienia opakowań. Zakupy przebiegły bez problemu, ale na wniesieniu sprzętu i rozpakowaniu lodówki usługa została zakończona. Lodówkę ustawili tak, że się bujała, a opakowania zostały w biurze. Niestety firma nie reaguje na telefoniczne i mailowe wezwania do dokończenia usługi bądź zwrot opłaty za niewykonaną usługę. Nie polecam.
To standard, trzeba tego pilnować i nie podpisywać wykonania usługi zanim nie zrobią wszystkiego za co się zapłaciło. Miałam to samo z kuchnią gazową, gdzie zapłaciłam za full opcje a nie wypoziomowali jej, ale że podpisałam wczesniej i nie dopilnowąłam była to moja wina. Trochę to takie mało profesjonalne, bo panowie z dostawy swoje, firma swoje
Do kolegów z branży IT: Strzeżcie się firmy Euro Net Sp z o.o. (Euro RTV AGD). Firma jest zepsuta od góry do dołu. Miałem nieprzyjemność pracy w tej firmie poprzez zatrudnienie w ramach tzw. outsourcingu. Byłem tam traktowany jak niewolnik. Dosłownie. Wszystkie ryzykowne zadania jakie bał się wykonać niejaki "knot" (przydupas “Janusza Zarządzania”) a także zadania, które trzeba było wykonać po godzinach pracy przerzucał na firmy zewnętrzne lub zlecał innym pracownikom zatrudnionym bezpośrednio. Wybiórcza wiedza teoretyczna tego człowieka robiła z niego pseudo architekta w oczach kierownictwa. Doprowadzał do sytuacji (najprawdopodobnie na zlecenie "Janusza zarządzania"), gdzie krzykliwy pracownik, mówiący wprost co mu się nie podoba, wylatywał z pracy. Atmosfery pracy brak. Dyrektorem IT jest "Janusz Zarządzania", który optymalizuje koszta nie tam, gdzie trzeba. Wiedze na temat procesów biznesowych ma pewnie zerową bo według mnie dział administrowania systemami nie funkcjonował jak powinien. Dziwi mnie, dlaczego firma uzyskuje certyfikat “Pracodawcy roku”, skoro traktuje pracowników jak wyrobników. Nie polecam tej firmy zarówno jako pracownik oraz jako klient.
Obiecują studentą soboty wolne potem zmuszają do pracy kłamcy (usunięte przez administratora)
Nie polecam tej firmy (usunięte przez administratora) zatrudniają studentów a potem nie dają wolnych sobót, klamcy niby tskie dyrektywy z gory
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
jaki pracodawca, tacy pracownicy
Uwaga na niektóre stanowiska jest konieczna podpisania lojalka, która obowiązuje na rok. Firma może zrobić tak że nawet na kasie w biedronce nie bezie mógł pracować bo uznają nawet i to za konkurencje. Zdaje się że sprzedaż, handlowcy i Ci od cen tak mają. Bardzo rygorystyczna jest ta umowa. Uważajcie na nią. Chodzi oczywiście o prace w centrali w Warszawie. W sytuacji gdy wy będziecie chcieli odejść lub sami was zwolnią, mogą was pozbawić pracy na rok a w zamian oferują jedyne 40% dotychczasowego wynagrodzenia... spoko dobre i to ale brak możliwości podjęcia innego zatrudnienia. Nie podpisujcie tego!
Witam. Na stanowisku kierownika jest przyjemnie ???? wymagania niezbyt wygórowane. Dobre zarobki , miła atmosfera, luz bluz i mandarynki.
Najważniejsze w pracy są gwarancje jak będziesz sprzedawł będziesz królem.
Witam, Chciałem się dowiedzieć jakie mam realne szanse na jakie zarobki na stanowisku specjalisty ecommarce? Mam dwa lata doświadczenia w branży
Co z tego że masz doświadczenie? Jeśli powiesz najmniej ze wszystkich kandydatów to wtedy Cię wezmą. Pewnie ze 2300 -2500 netto na rękę na początek, a jak się będziesz za bardzo walczył to nie sadze abyś coś wywalczył, może po 2 latach pracy bo na pewno nie po okresie próbnym i nie po roku.
Pracowałam w centrali na muszkieterów i odradzam. Na papierze wszystko wygladalo pieknie, praca na 8h, elastyczne godziny pracy... nic bardziej mylnego. Brak perspektyw na dalszy rozwoj, ale przede wszystkim praca wykraczajaca poza zakres obowiazkow. Wyslugiwanie sie na porzadku dziennym i wykonywanie prac, ktore nie sa zwiazane ze stanowiskiem. firma juz od srodka jest zepsuta... wiec z i klientami sobie nie radzi.
Również się zgadzam. Nie ma mnie już tam bo poziom zarządzania tam jest poniżej czegokolwiek. Przełożony wzięty z partyzantki, niepotrafiący skupić się na zespole i jakichś benefitach dla niego. Wszystko tylko on, on jest najlepszy.... Do tego promocje, które zawierały błędy a to w opisach a to w cenach. Gość od cen nie potrafi zapanować nad systemem i nad swoim zespołem, wielkie słowa a niewiele robił, a zespół miał super i nie miał tego wykorzystać. a kierownicy ciągła pretensja ale żeby wspólnie rozwiązać problem? nieeeee. Uczyć się samemu, najlepiej się nie odzywać słuchawki na uszy i jazda. Dużo pracy poza zakres obowiązków, brak jakichś szkoleń ( pomimo wielkich obietnic). Naprawdę oni tam bardzo słabą zarządzają ludźmi.... człowiek dla nich to maszynka... ma siedzieć i robić i najlepiej się nie odzywać. I wszyscy tylko w słuchawkach na uszach jak jakieś ufoludki.
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?
Jak wygląda praca kasjera ? Chodzi m.in. o zarobki . Zielona Góra i inne miasta
Mam pytanie: część pracowników sklepu ma białe koszule a część białe ale pod niebieskim sweterkiem czy to jakaś hierarchia czy zwykły ubiór szeregowych pracowników?
W tej firmie ubiór nie jest przypadkiem - inny ubiór = inne stanowisko. Białe? Gdy ja pracowałem były to żółte koszule w przypadku kierownika niebieskie + ewentualnie wspomniany sweterek.
Przestrzegam przed kupowaniem w tej firmie.Są nierzetelni i traktują klientów przedmiotowo. Kupiłam i zapłaciłam za sprzęt dnia 04.10 - w umowie miałam zapisane ,że dostawa będzie 09.10 w godzinach 9-16. W dniu -9.10 otrzymałam sms-a z informacją ,że sprzęt będzie dostarczony ale niestety pomimo oczekiwania , sprzęt nie dotarł pod wskazany adres. Następnego dnia złożyłam telefonicznie reklamacje ale pracownik był nie kompetentny i najpierw nie umiał naleźć mojego zamówienia a następnie stwierdził ,ze sprzęt dotrze w środę zamiast w poniedziałek i w zasadzie nie widział problemu ze względu na niedotrzymanie terminu dostawy określonego w umowie. Napisałam maila opisując całe zdarzenie ale otrzymałam odpowiedź , której treść zamieszczam " ZGŁOSZENIE NR 2017101010006344 Szanowny Kliencie, dziękujemy za przesłanie wiadomości. Została ona zarejestrowana pod nr 2017101010006344. Odpowiemy na nią najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych. Jednocześnie pragniemy poinformować, że na nadesłane e-maile odpowiadamy zgodnie z kolejnością ich otrzymania. " Proszę zwrócić uwagę na numer sprawy 2017101010006344.- to także świadczy o dużej liczbie reklamacji i niskiej wiarygodności tej firmy. Ja już więcej nic nie kupię w Euro TRV AGD. Twoje konto Bieżące informacje o Twoim zamówieniu są dostępne w Twoim Koncie. Pozdrawiamy Zespół RTV EURO AGD sklep.internetowy@euro.com.pl Masz pytania? Zadzwoń! 855 855 855 Właściciel sklepu internetowego RTV EURO AGD, "Euro-net" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15 (02-273), jest wpisany do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, gdzie znajdują się akta rejestrowe spółki. Wysokość kapitału zakładowego 560190,00 zł. NIP: 527-00-05-984. REGON: 010137837. Nr rejestrowy GIOŚ: E0003818WBW.
Zgadzam się z opinią w 100%. Kupiłam sprzęt z dostawą do 14 dni, kiedy w końcu zostałam poinformowana, że sprzęt jest gotowy do dostarczenia, dostałam smsa z treścią: próbowaliśmy się z Tobą skontaktować ws. dostawy. Nikt nie próbował, musiałam dzwonić sama. Telefon odebrała Pani, która chciała wcisnąć mi gwarancję dostawy za 29.90, pomimo, że dostawa miała być darmowa. Dzwoniąc we wtorek dostałam termin darmowej dostawy na sobotę w godzinach 11-21. Po późniejszym przełożeniu terminu na piątek w tych samych godzinach- nikt się nie pojawił. Musiałam sama kontaktować się z działem obsługi 6 razy z zapytaniem, gdzie jest mój sprzęt. Po ostatnim telefonie dostałam informację, że dostarczą w poniedziałek. Niestety wiedząc już, że termin dostawy jest raczej nieokreślony- anulowałam zamówienie. Nigdy więcej w tej firmie nie zrobię zakupów. Klienta traktuje się na ostatnim miejscu. Działem logistycznym zarządza jakiś pseudo kierownik, który jeździ palcem po google maps. Oby konkurencja Was wykosiła z rynku.
to mają być opinie o pracy w firmie a nie o jakości obsługi , nie spamujcie tutaj, płakać możecie w sądzie czy UOKIKu
Nie polecam. Kupiłem w tej firmie zestaw Xbox One S który kosztował mnie ponad 2 tyś. Plus dodatkowy pad który okazał się uszkodzony. Po kilku dniach pojechałem tam i bez słowa wymienili ok. Jak się okazuje niestety konsola używana przez trzy dni przeliczając na godziny to gdzieś około 6 godzin grania ,też okazał sie z defektem ponieważ po wyłączeniu xboxa nie dało sie uruchomić ponownie. Oczywiscie udałem sie do sklepu zakreklamować sprzęt tam dowiedziałem sie że muszę czekać 14 dni na rozpatrzenie w/w tematu. Domagałem się o wymianę sprzętu na nowy usłyszałem w odpowiedzi od Pana kierownika zmiany że mu system tego nie przyjmuje hmmm co za kpina z klientów , po wielkich pertraktacjach udało mi się porozmawiać z całą Kierowniczką tegoż sklepu ,troszkę pokrzyczelismy na siebie ufff udało mi sie przeforsować by ta jaśnie Pani zadzwoniła do jakiegoś gogusia w Centrali, po kilku minutach pan kierownik zmiany oznajmił mi że pani Kierownik sklepu pragnie przekazać iż ona nic nie wskurała. Teraz sprzęt który dzieci dostały pod choinkę bedzie się przewalał po serwisach . Mowa była o sklepie znajdującym się w Szczecinku Zachodniopomorskie. Nie polecam omijać szerokim łukiem. Brak kompetencji, decyzyjnosci.
15 lat temu zwolniłem się z muszkieterów i widzę że dalej (usunięte przez administratora)
wreszcie zakończyłem pracę w euro-net czyli (usunięte przez administratora) euro agd rtv. święta, niedziele, soboty spędzasz w pracy, może jedna sobota i niedziela wolna w miesiącu, ale nigdy razem. korygujesz zaplanowany wyjazd na weekend do rodziny zwolnieniem L4. grafik dostajesz pod koniec miesiąca. na każdym obszarze (dziale) jest inna mentalność. wszędzie są zjeby i normalni ludzie. obecnie jednych i drugich z dnia na dzień jest coraz mniej. powodem są zarobki. zarobki. podstawa waha się od 2300 do 2600, dochodzi dodatek nocny i premie. premie są miej więcej takie same u wszystkich pracowników, można mieć więcej w zależności jak głęboko w (usunięte przez administratora) siedzisz u kierownika. w porównaniu z innymi pracodawcami, firma ta oferuje jałmużnę. przeczuwam, że w najbliższym roku nie wzrosną płace tak jak oferują inne CL obsługujące markety lidl, tesco czy biedra. powodem jest to, że firma zatrudnia całą masę ukrainców. ich wydajność ma wiele do życzenia, całą robotę przejmują Polacy, których poganiają szefowie działów. ukraincy są kastą na tym magazynie, co potwierdza, że łażą po dwóch lub trzech razem z jednym skanerem, lub stoją w grupach i nikt im uwagi nie zwraca. nie dziwię się, za 10 zeta to ja mogę przyjść poleżeć i popier... robotę. wiadomo, opinia moja jest negatywna na temat euro, to co się tam wyprawia z ludźmi, zmuszanie do zostawania po godzinach, narzucanie jakichś norm z kosmosu, poganianie i ... dostajesz za miesiąc ostrego jeba.nia 2400 złotych. socjal jest tylko na papierze dla takich szaraków jak my,. dojazd oczywiście jest, bezpłatny, z okęcia. ale jak każą ci zostać godzinę dłużej, to czeka cie piechotka (8km do okęcia, 4 km do krakowskiej), bo nikt ci busa nie zapewni, gdyż jeździ w określonych godzinach. lub zatrzymują na siłę mówiąc że bus się zjeba... i będzie inny za 1 lu 2 godziny i możecie zostać i porobić. ochrona, to prywatna milicja. jak dostają polecenie nie wypuszczać z magazynu, to nie wypuszczą, ogólnie to chamy. charakterystyka obszarów: obszar 1 . roboty jest dużo, zbieranie sklepów z regałów i palet do koszyka, tupanie przez 8 godzin, można złapać nadgodziny obszar 2. telewizory, 65 cali, 55 cali, jak ktoś lubi dźwigać wory z cementem, to zajefajna praca, kasa za mała w porównaniu z przerzuconymi tonami. obszar 3. mikrofale, odkurzacze, laptopy i inna elektronika. jeździsz na piesku i zbierasz sklep wielkości 2 metrowej palety. nie postoisz obszar 4. wózek chwytakowy, zbieranie dużego agd, zapierdo.l ale się nie nadźwigasz obszar 5. zbieranie sklepów z wysokich regałów, bardzo odpowiedzialna praca, trzeba mieć oczy w (usunięte przez administratora) aby kogoś nie rozjechać załadunek. tu nikomu kasy nie pożyczaj gdyż jutro może do pracy nie przyjść. mordęga. przerzucasz tony towarów na samochód w określonym czasie, zawsze jest niedobór pracowników na tym dziale, obecnie prawie sami ukraincy więc bez znajomości języka nie pogadasz. dużo by jeszcze pisać co jest na nie, ale przez rok mojej pracy w tym kołchozie były też plusy. dobra rada: DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO< NIE DYSKUTUJ A BĘDZIESZ MIAŁ LŻEJ. pozdrawiam byłych pracowników euro-netu
Nigdy żadnych zakupów w tej firmie jak i na Ole Ole to ten sam sklep, te same produkty są w innych firmach typu Saturn ,Media Expert.etc -Euro i Ole Ole grają na cenach a obsługa serwisu i reklamacje na poziomie 0.
Pracowałem na magazynie Euronetu w Jankach i Pruszkowie. Moja opinia bardzo negatywna. Przede wszystkim niska stawka godzinowa. Inne firmy dają zdecydowanie więcej, niedługo zastaną tam chyba sami Ukraińcy. Jak tak dalej będą traktować ludzi niech wynoszą się na Ukraine do Donbasu, śmiech na sali zupełnie nie potrafią zarządzać ludźmi i jakoś zmotywować ich do pracy. Kierownictwo to chyba z rekrutacji na OLX przez jakaś najtańsza agencje pracy. Ogólnie w pracy można ściemniać i obijać się do woli ale za marną kasę jeśli komuś to pasuje to można walić śmiało
hej, widzę że pojawiło się ogłoszenie pracy cc w warszawie, zostali przeniesieni z lublina ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Euro RTV AGD?
Zobacz opinie na temat firmy Euro RTV AGD tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 152.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Euro RTV AGD?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 4 to opinie pozytywne, 83 to opinie negatywne, a 23 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Euro RTV AGD?
Kandydaci do pracy w Euro RTV AGD napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.