Opinie o Jean Louis David w Warszawa Aleje Jerozolimskie 25

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Jean Louis David. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Jean Louis David o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Jean Louis David w Warszawa Aleje Jerozolimskie 25

Takaona

Zdecydowanie wszystkim odradzam pracy w tej sieciówce. Tym bardziej jeżeli jesteś na własnej działalności. Do nowego roku była możliwość decydowania samemu ile godzin chcesz pracować dodatkowo od ustalonej liczby godzin więc jeszcze to się jakoś w miarę opłacało jeżeli ktoś sobie wziął dużo dodatkowych godzin. Teraz ledwo Ci starcza na życie tym bardziej jeżeli masz do zapłacenia duży zus ponieważ w firmie zamiast 35 % od obrotu jak było, firma narzuciła tabelki z celami i każdy cel to 1% dodatkowo od 30%. Nie interesuj e ich to ze ZUS nie pyta się nas czy mamy z czego zapłacić czy nie. Cele swoją drogą ale gdyby była możliwość tak jak wcześniej brania dodatkowych godzin. Drugie straszenie pracownikow ze jezeli nie będzie w puszcze (zbieranie pieniedzy na fundacje charytatywną) iles tam na jednego klienta to dostaniemy 30% i cele sa nie ważne przecież to jest zwykły mobbing.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruslan K

Pracuje w Jld 7 miesięcy jestem bardzo zadowolony dużo się nauczyłem polecam prace w naszych salonach????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
M.P.

Pracuje kilka lat i jestem zadowolona! Wszystko zależy od Ciebie! Jak pracujesz tak masz!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Urszula

Witam Polecam prace w Firmie Jean Louis David. To jasne i czyste zasady: -świetne zarobki -serdeczna i miła atmosfera -możliwość dokształcania się i co półroczne szkolenia z nowych kolekcji ,a to ogromny plus w zawodzie fryzjera Wszystkie te czynniki sprawiają ,ze jestem wieloletnim pracownikiem Firmy JLD i gorąco polecam pracę w Salonach . Urszula

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie SALON JEAN LOUIS DAVID? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Psycholog
Warszawa
GoWork.pl
(543 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ania

Witam, Polecam pracę w Naszej firmie ponieważ: Jak nie masz dużego doświadczenia to u Nas na pewno je zdobędziesz. Jak zaczynasz przygodę z tym zawodem i jesteś po szkole bądź po kursie też Cię świetnie wyszkolimy. Jak chcesz zarabiać fajne pieniądze to je tu zarobisz. Chcesz pracować ze świetnymi fachowcami w swoim zawodzie to właśnie u Nas. To pisałam ja fryzjer z pasji i miłości :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata W

Witam. W firmie jld pracuje od przeszło siedmiu lat. mialam okazje pracować w trzech salonach, w przeciągu tych siedmiu lat mogę śmiało stwierdzić ze wszystko zależy od Ciebie i jaki masz stosunek i podejście do pracy. Jeśli chodzi o godziny pracy to grafik jest bardzo elastyczny, sfera finansowa jak najbardziej na TAK! Polecam prace w JLD pracownik z długoletnim stażem pracy. Pozdrawiam. Beata W.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maria

W firmie pracuję od ponad 3 lat. Nauczyłam się bardzo dużo, mogę śmiało powiedzieć że firma inwestuje w swoich pracowników. Awansowałam w strukturach firmy. Zarobki moim zdaniem są bardzo wysokie. Polecam, każdemu fryzjerowi, który potrafi pracować zespołowo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klara
Inne

Firma ma opinie bardzo dobrą i jak widzę pracownicy również. Podpowiedzcie czy firma potrzebuje pracowników?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A
@Klara

Witam, dobrego pracownika firma zawsze chętnie zatrudni. Proponuje wejść na stronę Jean Louis David i tam złożyć cv :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
WSTYD!!!

Praca fajna, atmosfera i rowniez az do momentu gdy nie pojawiaja sie KR, ktorzy nie maja zielonego pojecia o tym co mowia i co robia- skad sie wogole takie osoby biora na takich stanowiskach, kto ich rekrutuje bo wiedzy nie maja zadnej, doswiadczenia zadnego, szkoly zadnej, kultury zadnej i podejscia do ludzi szukac u nich na prozno. Powoli zaczyna robic sie korporacja z tej firmy- oczekuja wysokich obrotow ale KR nie podpowie jak je osiagnac tylko lazi po sklepie i kreci noskiem na wszystkie strony... Skoro jest na tak wysokim stanowisku to powinien doradzac, podpowiadac- sypac pomyslami jak uzyskac wyniki a nie zastraszac wszystkich ze beda zabierane premie albo zwolnienia- prawda Pani Marzeno???? Nie jest Ci wstyd bedac KR'Sem gdy ktos o nizszym stolku jest bardziej zorientowany na to co dzieje sie w salonie i ma o wiele lepsze pomysly??? Chyba nie na tym powinna Twoja praca wygladac ze chodzisz po salonie jak po wybiegu i krecisz noskiem i glowka ze nie podoba sie to i tamto ale jak ktos zapyta jak to zmienic to brak reakcji i wsparcia z Twojej strony- WSTYD i wszyscy uwazaja tak samo wiec nie szukaj znajomych wsrod pracownikow bo nikt nie podziela Twoich bezsensownych uwag ktore i tak nic madrego nie wnosza. Odnosnie firmy to fajna ALE wydaje mi sie ze np Pani Joanna wogole nie wie co sie dzieje i jak zachowuja sie KR bo watpie by dala przyzwolenie na takie ich zachowanie a tym samym reprezentowanie firmy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna Leppert
@WSTYD!!!

Cześć Patrycjo, Basiu, czy inna Krystynko. Cieszę się, że mam w swoim zespole tak mądrego, wykształconego i doświadczonego managera z wyjątkowo wysoką kulturą osobistą. To tylko dobrze wróży salonowi, którym się opiekujesz i na pewno już teraz osiągasz wspaniałe wyniki. I pewnie jesteś z nami od niedawna, bo gdybyś była dłużej, to wiedziałabyś, że najbardziej na świecie nie lubię zachowań, które z naszej firmy robią korporację , tzn. zamiast rozmawiać prężą muskuły w anonimowym monologu schowani za monitorem własnego komputera. Wszystkich odważnych , szczerych, chcących dobrze pracować, żeby dobrze zarabiać zapraszam do współpracy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Pracuje w firmie ponad 2 lata. Wszystko super. Grafik elastyczny zarobki bardzo duże. Atmosfera jest genialna. Polecam!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Agata

witam. W firmie JLD pracuję od 1,5 roku. W sumie od zawsze pracowałam w branży fashion. Tym razem los sprawił że trafiałam do biuti I TU TOTALNE ZASKOCZENIE ;) Bardzo dobre zarobki, elastyczny grafik i super ludzie. Firma wciąż się rozwija, odnosi znaczące przyrosty i daje możliwość bardzo dużych zarobków. Gorąco polecam!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karolina

Pracuje w firmie 2 lata, jestem bardzo zadowolona, że mam możliwość rozwoju w takim salonie jak Jean Louis David. Atmosfera jest bardzo rodzinna, dzięki temu chętniej przychodzę do pracy. Jeżeli ktoś lubi pracować i dobrze zarabiać to polecam :-)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marta

Polecam pracę w salonach Jean Louis David. Pracuję od 2010r . Firma daje możliwość rozwoju. Miła atmosfera i super szkolenia.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magda K

Witam, Pracuję w firmie 5 lat, zaczynając po szkole. Po Szkoleniach przeprowadzonych przez wspaniałych trenerów (Monika, Tomek i Seweryn) którzy mają niesamowitą wiedzę na temat fryzjerstwa, na prawdę dużo się nauczyłam. Zarobki adekwatne do swojej pracy. Jesteś dobrym fryzjerem to dobrze zarabiasz ;) na prawdę to doceniają. Jest to zawód, dla którego trzeba włożyć trochę serca. Z czystym sumieniem polecam pracę w JLD.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klaus
@Magda K

Witam, a gdzie można spotkać p. Tomka, chciałbym umówić się na strzyżenie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Izeczeq

Praca w Jean Louis David to sama przyjemność. Proste, mądre, uczciwe zasady, dobre wynagrodzenia, miła atmosfera, wynagrodzenia zawsze na czas. Polecam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ela

W firmie Jean Louis David pracuje jako kosmetolog . Ogólnie jestem zadowolona ze współpracy z firmą. Polecam pracę w Jean Louis David.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruda

Witam. W salonie JLD pracuje od rok a wcześniej pracowałam w salonie LL (te same zasady i procedury tylko tańsze kosmetyki i niższe ceny). Jak wiadomo w każdej pracy są plusy i minusy. - Największym plusem pracy w sieci JLD jest bardzo duża baza stałych klientów którzy często przychodzą do nas zwłaszcza ze względu na nasz Hiper Service. -Dodatkowo produkty JLD (mam na myśli kosmetyki JLD) są bardzo dobrej jakości... Na przykład seria Liss, jeśli jest odpowiednio wykonana, jest dużo lepsza niż seria discipline z Kerastase. - odnosząc się do poprzednich wpisów na temat kuracji i rytuałów... To wcale nie prawda, że nie działają... Jeśli się robi wszystko zgodnie z procedurami, to znaczy: nie wali nie wiadomo ile maski od nasady albo olejku, nie zmienia się czasu działania, nie używa dziesięciu pompek szamponu na klienta i dobrze spłukuje preparaty, które są przeznaczone do płukania to nie ma bata, żeby rytuał albo kuracja nie pomogła... Ci którzy uważają że jest i naszej to z nich tacy fryzjerzy ze szkoda gadać... - W większości salonów panuje miła atmosfera niemalże rodzinna... Osobiście pracuje w takim, że klienci sami widzą jak jest u nas fajnie... Tak samo tutaj chce się odnieść do poprzednich wypowiedzi. W salonach są menadżerowie. Zazwyczaj są to odpowiednie osoby na swoich stanowiskach... Ja osobiście mam super menadżerkę i nie wyobrażam sobie już pracy z żadną inną. Odnośnie wykonywania poleceń i pracowania na jej premie, to nie jest to tak, jak się wydaje... Pracujesz sam na siebie... Im większy masz obrót tym większa twoja wypłata... Menadżer ma premie tylko od zrealizowanego planu... Poza tym plan trzeba robić bo od niego nie zależy tylko to, czy menadżer będzie miał premie czy nie. Plan jest po to, żeby salon na siebie zarobił, bo oprócz pensji które trzeba zapłacić pracownikom są również rachunki do zapłacenia, czynsz od wynajmu lokalu, ZUSy i inne składki które trzeba opłacić pracownikom na umowę o pracę. To nie jest takie proste jak się wydaje, a polecenia menadżera wykonywać trzeba ponieważ to on ponosi odpowiedzialność za salon i to co się w nim dzieje, wiec nie ma co stękać jakie to jest straszne. - Zarobki są dużym plusem ponieważ jak jesteś na działalności i dobrze pracujesz wyciągasz ok 5-6 tysięcy nawet w słabym miesiącu... Ale jak pracujesz, a nie przychodzisz sobie zęby posiedzieć i poudawać ze pracujesz... Ja osobiście mam działalność i nie wydaje mi się żeby było mi to jakoś narzucone... Wiadomo że na działalności zarabia się więcej. Jeśli chodzi o minusy to jest nim przede wszystkim to ,że rozlicza się nas fryzjerów z rzeczy na które nie zawsze mamy wpływ np. Parametry.... Często jest tak, że klient nie bierze kuracji czy kosmetyku nie dlatego, że jej nie chce lub nie potrzebuje, tylko dlatego, że go po prostu nie stać. Dodatkowo nie podobają mi się farby na jakich pracujemy. Loreal sam w sobie jest dobrą firmą, ale nie kryje siwych włosów... Sami trenerzy na szkoleniach mówią ze Majirel pokrywa DO 100% a nie 100% siwych. Drażni mnie również to (ponieważ pracuje w salonie z gabinetem kosmetycznym), że fryzjerzy mają opowiadać klientom o tym jaki fajny mamy gabinet, super zabiegi i w ogóle, a kosmetyczka siedzi sobie na zapleczu i jej to w ogóle nie obchodzi. Wydaje mi się że to wszystko. Gdyby te farby były lepsze to cała resztę dałoby się przeżyć. Ogólnie jestem zadowolona i polecam prace z nami :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruda

Witam. W salonie JLD pracuje od rok a wcześniej pracowałam w salonie LL (te same zasady tylko tańsze kosmetyki i niższe ceny). Jak wiadomo w każdej pracy są plusy i minusy. - Największym plusem pracy w sieci JLD jest bardzo duża baza stałych klientów którzy często przychodzą do nas ze względu na nasz Hiper Service. -Dodatkowo produkty JLD (mam na myśli kosmetyki JLD) są bardzo dobrej jakości... Na przykład seria Liss, jeśli jest odpowiednio wykonana jest dużo lepsza niż seria discipline z Kerastase. - odnosząc się do poprzednich wpisów na temat kuracji i rytuałów... To wcale nie prawda że nie działają... Jeśli się robi wszystko zgodnie z procedurami, to znaczy: nie wali nie wiadomo ile maski od nasady albo olejku, nie zmienia się czasu działania, nie używa dziesięciu pompek szamponu na klienta i dobrze spłukuje preparaty które są przeznaczone do płukania to nie ma bata żeby rytuał albo kuracja nie pomogła... Ci którzy uważają że jest i naszej to z nich tacy fryzjerzy ze szkoda gadać... - W większości salonów panuje miła atmosfera niemalże rodzinna... Osobiście pracuje w takim ze klienci sami widzą jak jest u nas fajnie... Tak samo tutaj chce się odnieść do poprzednich wypowiedzi. W salonach są menadżerowie. Zazwyczaj są to odpowiednie osoby na swoich stanowiskach... Ja osobiście mam super menadżerke i nie wyobrażam sobie juz pracy z żadną inną. Odnośnie wykonywania poleceń i prasowania na jej premie to nie jest to tak jak się wydaje... Pracujesz sam na siebie... Im większy masz obrót tym większa twoja wypłata... Menadżer ma premie tylko od zrealizowanego planu... A plan trzeba robić bo od niego nie zależy tylko to czy menadżer będzie miał premie czy nie. Plan jest po to żeby salon na siebie zarobił no bo oprócz pensji które trzeba zapłacić pracownikom są również rachunki do zapłacenia, czynsz od wynaimu lokalu, ZUSy i inne składki które trzeba opłacić pracownikom na umowę o pracę. To nie jest takie proste jak się wydaje. A polecenia menadżera wykonywać trzeba ponieważ to on ponosi odpowiedzialność za salon i to co się w nim dzieje wiec nie ma co stękać jakie to jest straszne. - zarobki są dużym plusem ponieważ jak jesteś na działalności i dobrze pracujesz wyciągasz ok 5-6 tysięcy nawet w słabym miesiącu... Ale jak Pracujesz a nie przychodzisz sobie zęby posiedzieć i podawać ze pracujesz... Ja osobiście mam działalność i nie wydaje mi się żeby było mi to jakoś narzucone... Wiadomo że na działalności zarabia się więcej Jeśli chodzi o minusy to jest nim prede wszystkim to ze rozlicza się nas fryzjerów z rzeczy na które nie zawsze mamy wpływ np. Parametry.... Często jest tak ze klient nie bierze kuracji czy kosmetyku nie dlatego że jej nie chce lub nie potrzebuje tylko dlatego ze go po prostu nie stać. Dodatkowo nie podobają mi się farby na jakich pracujemy. Loreal sam w sobie jest dobrą firmą ale nie kryje siwych włosów... Sami trenerzy na szkoleniach mówią ze Majirel pokrywa DO 100% a nie 100% siwych. Drażni mnie również to (ponieważ pracuje w salonie z gabinetem kosmetycznym) ze fryzjerzy mają opowiadać klientom o tym jaki fajny mamy gabinet, super zabiegi i w ogóle a kosmetyczka siedzi sobie na zapleczu i jej to w ogóle nie obchodzi. I wydaje mi się że to wszystko. Gdyby te farby były lepsze to cała resztę dałoby się przeżyć. Ogólnie jestem zadowolona i polecam prace z nami...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ruda

Witam. W salonie JLD pracuje od rok a wcześniej pracowałam w salonie LL (te same zasady tylko tańsze kosmetyki i niższe ceny). Jak wiadomo w każdej pracy są plusy i minusy. - Największym plusem pracy w sieci JLD jest bardzo duża baza stałych klientów którzy często przychodzą do nas ze względu na nasz Hiper Service. -Dodatkowo produkty JLD (mam na myśli kosmetyki JLD) są bardzo dobrej jakości... Na przykład seria Liss, jeśli jest odpowiednio wykonana jest dużo lepsza niż seria discipline z Kerastase. - odnosząc się do poprzednich wpisów na temat kuracji i rytuałów... To wcale nie prawda że nie działają... Jeśli się robi wszystko zgodnie z procedurami, to znaczy: nie wali nie wiadomo ile maski od nasady albo olejku, nie zmienia się czasu działania, nie używa dziesięciu pompek szamponu na klienta i dobrze spłukuje preparaty które są przeznaczone do płukania to nie ma bata żeby rytuał albo kuracja nie pomogła... Ci którzy uważają że jest i naszej to z nich tacy fryzjerzy ze szkoda gadać... - W większości salonów panuje miła atmosfera niemalże rodzinna... Osobiście pracuje w takim ze klienci sami widzą jak jest u nas fajnie... Tak samo tutaj chce się odnieść do poprzednich wypowiedzi. W salonach są menadżerowie. Zazwyczaj są to odpowiednie osoby na swoich stanowiskach... Ja osobiście mam super menadżerke i nie wyobrażam sobie juz pracy z żadną inną. Odnośnie wykonywania poleceń i pracowania na jej premie to nie jest to tak jak się wydaje... Pracujesz sam na siebie... Im większy masz obrót tym większa twoja wypłata... Menadżer ma premie tylko od zrealizowanego planu... A plan trzeba robić bo od niego nie zależy tylko to czy menadżer będzie miał premie czy nie. Plan jest po to żeby salon na siebie zarobił no bo oprócz pensji które trzeba zapłacić pracownikom są również rachunki do zapłacenia, czynsz od wynaimu lokalu, ZUSy i inne składki które trzeba opłacić pracownikom na umowę o pracę. To nie jest takie proste jak się wydaje. A polecenia menadżera wykonywać trzeba ponieważ to on ponosi odpowiedzialność za salon i to co się w nim dzieje wiec nie ma co stękać jakie to jest straszne. - zarobki są dużym plusem ponieważ jak jesteś na działalności i dobrze pracujesz wyciągasz ok 5-6 tysięcy nawet w słabym miesiącu... Ale jak Pracujesz a nie przychodzisz sobie zęby posiedzieć i poudawać ze pracujesz... Ja osobiście mam działalność i nie wydaje mi się żeby było mi to jakoś narzucone... Wiadomo że na działalności zarabia się więcej. Minusy pracy to rozliczanie nas fryzjerów z rzeczy na które nie zawsze mamy wpływ... Czyli np parametrów... Ponieważ niekiedy naprawdę staramy się zrobić wszystko co jest z góry narzucone ale klient nie chce wziąć np. kuracji nie dlatego że jej nie chce lub nie potrzebuje tylko po prostu go na to nie stać... Kolejnym minusem jest to że niekiedy musisz pracować z osobą której nie lubisz i udawać przy klientach że jest wszystko w porządku ale tak jest wszędzie... Nie wszyscy nadają na tych samych falach... Nie podoba mi się to na jakich farbach pracujemy... Loreal jest dobrą firmą ale sami trenerzy mówią że Majirel nie kryje 100% siwych tylko DO 100%. I często jest tak ze trzeba kłaść farbę dwa razy bo nie kryje. A też nie może być tak że wszystkie klientki miały tak oporne włosy. Dodatkowo denerwuje mnie jeszcze to (ponieważ pracuje w salonie z gabinetem kosmetycznym) ze fryzjerzy mają opowiadać klientom o tym ze mamy fajny gabinet, super zabiegi i tak dalej a tym czasem kosmetyczka ma to gdzieś i siedzi sobie na zapleczu zamiast sama o tym opowiadać... I to chyba tyle... Ja osobiście jestem zadowolona z pracy w tej sieci i juz nie wyobrażam sobie pracować na innych standardach... Gdyby jeszcze te farby były lepsze to już naprawdę cała resztę dałoby się przeżyć... Osobiście polecam pracować w JLD.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Popzan

Zdecydowanie polecam pracę w Jean Louis David. Jest to renowowana firma,która gwarantuje dużą bazę Klientów. W firmie jest możliwość rozwoju na różnych płaszczyznach. Bardzo dobre wynagrodzenie. Tak naprawdę,to odemnie zależy,ile w danym miesiącu zarobię. Gwarantuje to wysoki procent jaki Firma płaci Fryzjerom. To Ty wybierasz rodzaj umowy jaką chcesz,to od Ciebie zależy ile zarobisz. Proste. Atmosfera jest czysto partnerska. Szczerze polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Jean Louis David - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Jean Louis David?

    Zobacz opinie na temat firmy Jean Louis David tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 34.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Jean Louis David?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 33, z czego 7 to opinie pozytywne, 23 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Jean Louis David
Przejdź do nowych opinii