Z Waszych opinii wynika, że handlowcy nie otrzymują należytego wsparcia, narzekacie na brak szkoleń miękkich oraz możliwości rozwoju. Może wynika to z dużej rotacji, o której wspominacie. Firma nie chce inwestować w ludzi, którzy zaraz się zwolnią. Czy mimo wszystko możecie liczyć na dobre warunki finansowe, które pozwolą Wam szkolić się na własną rękę? Może warto zapisać się prywatnie, a wówczas firma doceni Wasze zaangażowanie i zwróci koszty?
plusy za pozostaniem. To jak się w miarę kręci to bez wielkiego wysiłku można dostawać pensję. Wystarczy, że obecni klienci są zadowoleni i uda się przedłużyć kontrakty. Specjalnie nie trzeba pozyskiwać nowych.
rotacja jest przez ostatnie 2, 3 lata. wczesniej nie było rotacji a i tak nikt nie inwestował w szkolenia. Wychodzi się z założenia, że Dyrektor wie wszystko najlepiej i ma swoją autorską koncepcję sprzedaży, którą stara się zarażać innych. Problem polega na tym, że to wszystko zatrzymało się na wiedzy z lat 1995 - 2000.
handlowiec odchodzi, a im się nawet nie chce zaktualizować strony www w zakładce kontakt.
Ze względu na strukturę organizacyjna oraz takie, a nie inne cechy dyr. ząrzadzajacego. Brakuje typowego dyrektora albo kierownika sprzedaży, który sprawuje nadzór nad handlowcami i jest odpowiedzialny za wynik. To jest komedia, ze dany product manager sprawuje nadzór nad działaniami handlowca od strony merytorycznej, może wydawać mu polecenia ale nie jest formalnie jego przełożonym. Dodatkowo product manager nie ma targetow ilościowych. Przez taki bałagan rozmywa się odpowiedzialność. Kolejna rzecz: firma nie organizuje dla handlowców szkoleń z umiejętności miękkich, a szkolenia merytoryczne pozostawiają wiele do życzenia. Szkoda, ze taka kiedyś fajna firma zarządzana jest przez osobę, która uważa, ze wie wszystko najlepiej, nie potrafi albo nie chce mu się słuchać ludzi, sam wielce próbuje szkolić ludzi ze sprzedaży, przekazując techniki i koncepty, które były świetne w latach 90-tych. Kolejny problem i trudność to słaba komunikacja wewnątrz organizacji. Mam takie wrażenie, ze ci na gorze, a którym już nie wiele brakuje do emerytury to maja jeden cel jakoś dociągnąć. Tylko, ze przez brak decyzyjności, swoje lenistwo psujecie kariery zawodowe innych.
Jakie trzeba mieć wykształcenie? Trzeba mieć ukończone studia ? Pozdrawiam
Nie warto. Duża rotacja inżynierów i p. Handlowych co powoduje zamieszanie i dezorientacje klientow. Nie ma możliwości rozwoju, a bardziej ze strony firmy nie ma żadnej polityki rozwoju pracowników
KoziVonNiderlandet Nie zgadzam się z taką opinią. Czasami takie mocne wietrzenie kadry daje bardzo dobre efekty!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Horiba Abx Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Horiba Abx Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Horiba Abx Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!