Siedziba w Polsce a zatrudniają ludzi ze wschodu, masakra
No tu właśnie nie chodziło o tę sugestię, że warunki zatrudnienia mogą się między nimi różnić? Tak to by nikt chyba nie zauważył, że ogólnie pracują? Jak stoją tu z komunikacją i znajomością języka?
Po fali krytyki Pandora nauczyła się słuchać pracowników i znowu odżyła. Nie tylko pojawiły się podwyżki ale także szkolenia językowe, webinary czy też dofinansowania do sprzętu biurowego. Niestety nadal nie wznowiono awansów i jest znaczny niedobór pracowników w stosunku do ilości pracy ale sytuacja ma się co raz lepiej. Do tego pracownicy nadal mogą pracować z domu i nie są ściągani na lato do biura co jest na ogromny plus! Miejmy nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej!
A jakie kursy i certyfikaty masz na myśli? To coś związanego z zawodem czy są też inne do wyboru?
Praca jest niesamowicie rozwojowa, mało który GBS oferuje tak zaawansowane procesy księgowe. Trzeba mieć bardzo duża wiedzę, szczególnie w GL. Cały proces audytu, wsparcie przygotowania sprawozdań - serio pierwszy raz widzę GBS, który ma coś do powiedzenia i robi więcej niż lokalne jednostki. Lokalni faktycznie zajmują się biznesem. Management jest świetny. Cały czas się coś dzieje, jest mnóstwo możliwości. Tu otwarcie nowego działu, tu nowy system, tu przejęcie kolejnych spółek z innych części świata. Serio firma dlatego non stop rekrutuje, bo faktycznie rosną potrzeby. Jak ktoś się stara to jest to docenione i zauważone. Jestem tu od kilku lat i nigdzie się nie ruszam.
Najpierw bombardują masą pytań, zabierają Twój czas, a póżniej nie otrzymujesz nawet odpowiedzi, czy Twoje CV zostało zaakceptowane. Doskonalę zdaję sobie sprawę, że liczba kandydatów w procesie rekrutacyjnym może być duża, ale kultura konstruktywnego feedbacku i wysłanie automatycznego maila nie jest czymś kosztownym i czasochłonnym. Odradzam i nie polecam
Uważam, że HR Pandory jest wybitnie niekompetentny. Dzwonią i nawet nie wiedzą co jest w CV, bo go nawet nie przeczytano, szczególnie pani Marta... I tacy ludzie niby mają sprawdzać naszą wiedzę i kompetencję. Żenada.
A mogę dopytać, na jakie stanowisko była ta rekrutacja? Czy to było jakieś stanowisko biurowe, czy do obsługi klienta? I jeszcze ile czasu trwała taka rozmowa telefoniczna i jeszcze, jakie pytania padały podczas niej?
No i podczas tej rozmowy to jak Twoją wiedzę sprawdzali ostatecznie? O co pytali i czy właśnie czegoś nie wiedziałeś i połowicznie też z tego powodu takie odczucia?
Ja mam zupełnie inne doświadczenia, ale może miałam szczęście. Miałam dwie rozmowy, na obu była pozytywna atmosfera, bez rozmowy z pozycji „przekonaj mnie, że zasługujesz na pracę u nas” i korpomowy, a różnie z tym bywa. Mimo, że ostatecznie przyjęłam inną ofertę bliżej domu, dobrze wspominam ten proces. Na jakie stanowiska aplikowałeś?
Siedziba w Polsce a zatrudniają ludzi ze wschodu, masakra
Znajomości robią swoje. Niestety pracownicy ze wschodu stają się coraz bardziej roszczeniowi
Szok! To była managerska kadra zła, a teraz pracownicy ze wschodu przeszkadzają. Co będzie dalej? Jakie będą jeszcze wymówki dla Waszej bezczynności? A może problem jest bezpośrednio w Was? Wstyd po prostu…
Skoro Polska ponosi konsekwencje przyjaznych warunków dla outsorcingu to należy odwzajemniać się za to Polakom
Masz racje. Jakie to ma znaczenie skąd pochodzi pracownik? Najważniejsze żeby wywiązywał się z obowiązków. A finansowo jak to wygląda? Polacy i Ukraińcy mają wypłaty na takim samym poziomie?
w sumie to za co teraz dziękujesz? zrezygnujesz przez taką informację z kandydowania czy jak? bo jeśli tak to by wyjaśniało deficyt Polaków jeśli każdy by tak ręką machał na to... a tak z ciekawości co Ci się w firmie wcześniej podobało, że się zainteresowałeś?
No i co z tego, że zatrudniają ze wschodu? Jak Polacy pracują w UK i Europie Zachodniej to spoko ale u nas można zatrudniać tylko naszych?
No tu właśnie nie chodziło o tę sugestię, że warunki zatrudnienia mogą się między nimi różnić? Tak to by nikt chyba nie zauważył, że ogólnie pracują? Jak stoją tu z komunikacją i znajomością języka?
Jak wygląda sytuacja w dziale RTR ICO? Warto zaaplikować czy lepiej odpuścić?
Hej, zgadzacie się na nadgodziny w księgowości? Jak tak to kiedy i ile?
No hej. Nikt tu nigdy nawet nie wspomniał o nadgodzinach. Trochę za to dostało się rekrutacji, że bombardują pytaniami i zabierają niepotrzebnie czas, bo nie udzielają odpowiedzi po rozmowie. Słyszałaś coś od znajomych, by była tutaj potrzeba pracy w nadgodzinach? Sam chętnie się dowiem.

Po fali krytyki Pandora nauczyła się słuchać pracowników i znowu odżyła. Nie tylko pojawiły się podwyżki ale także szkolenia językowe, webinary czy też dofinansowania do sprzętu biurowego. Niestety nadal nie wznowiono awansów i jest znaczny niedobór pracowników w stosunku do ilości pracy ale sytuacja ma się co raz lepiej. Do tego pracownicy nadal mogą pracować z domu i nie są ściągani na lato do biura co jest na ogromny plus! Miejmy nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej!
Podwyzki to od pandemi ciezki temat u wielu pracodawcow, nie ma sie co dziwic. Firma musiala ponosic wysokie koszty chocby zwiazane z wynajmem powierzchni sklepow, a przychody ze sprzedazy online byly niewielkie wzgledem regularnych przychodow. Z pustego to i salomon nie naleje. Podwyzek nie bylo w ubieglym roku, w tym jednak byly. Moja nie powalila na kolana, ale jak rozmawiam ze znajomymi z branzy, to niestety troche gospodarke ta pandemia zatrzesla, w wielu korpo albo podwyzki sa smieszne albo zamrozone. Oby to minelo wkrotce.
Zarówno podwyżki wynagrodzeń, jak i awanse miały miejsce na początku 2021 r. Awanse były - zgodnie z polityką Firmy - realizowane w drodze wewnętrznych rekrutacji. Natomiast zmiany wynagrodzeń zostały wprowadzone od marca, w ramach organizacji na ok 190 aktywnych osób, otrzymalo je 120. Biorąc pod uwagę, że jako SSC jesteśmy częścią organizacji z branży Retail, ale dóbr luksusowych (nie FMCG), a przez znaczną część roku 2020 i długie tygodnie 2021, nasze salony w Polsce i na świecie były zamknięte, Pandora naprawdę dokonała wiele. Dla zainteresowanych faktami, nie anonimowymi opiniami mijającymi się z prawdą, proces podwyżek wynagrodzeń odbywa się raz w roku, w marcu. Jest poprzedzony oceną roczną, analizą realizacji zadań, ale również sytuacją na rynku. Przy okazji warto zauważyć, że pomino trudnej, pandemicznej sytuacji, żadne stanowisko w naszym SSC nie zostało zlikwidowane, wynagrodzenia (mimo prawnych możliwości) nie zostały obniżone, a dodatkowo - dla osób zainteresowanych - istniała możliwość zmiany stanowiska, a wynagrodzenia wzrosły. Pomijam utrzymanie pełnej listy benefitów, a nawet rozszerzenie jej o dodatkowe rozwiązania. Pozdrawiam Ewa Wardak
Potwierdzam słowa Ewy. Firma jest świetnym pracodawcą z dużą ilością benefitów i super atmosferą. Możliwości nauki, zrobienia kursów i certyfikatów czy pakiety medyczny i sportowy są na najwyższym poziomie. Mój mąż miał leczenie kanałowe i dodatkowe leczenie warte ok 3500 zł w ramach pakietu bezpłatne. Nawet zabiegi jednego dnia są wliczone. I zniżki na biżuterię też fajna sprawa. Poza tym skandynawskie podejście do współpracowników, luźna atmosfera, brak dress-code to na plus, czasem odwlekanie podjęcia decyzji, konsultacje wszystkich ze wszystkimi, potrafią opóźnić projekt.
A jakie kursy i certyfikaty masz na myśli? To coś związanego z zawodem czy są też inne do wyboru?
Jak wygląda ścieżka kariery w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Praca jest niesamowicie rozwojowa, mało który GBS oferuje tak zaawansowane procesy księgowe. Trzeba mieć bardzo duża wiedzę, szczególnie w GL. Cały proces audytu, wsparcie przygotowania sprawozdań - serio pierwszy raz widzę GBS, który ma coś do powiedzenia i robi więcej niż lokalne jednostki. Lokalni faktycznie zajmują się biznesem. Management jest świetny. Cały czas się coś dzieje, jest mnóstwo możliwości. Tu otwarcie nowego działu, tu nowy system, tu przejęcie kolejnych spółek z innych części świata. Serio firma dlatego non stop rekrutuje, bo faktycznie rosną potrzeby. Jak ktoś się stara to jest to docenione i zauważone. Jestem tu od kilku lat i nigdzie się nie ruszam.
Firma rekrutuje bo rosną potrzeby? Bzdura! Rekrutuje, bo ludzie non stop się zwalniają. Omijajcie Pandorę szerokim łukiem, chyba, że lubicie toksyczne miejsca pracy.
Najpierw bombardują masą pytań, zabierają Twój czas, a póżniej nie otrzymujesz nawet odpowiedzi, czy Twoje CV zostało zaakceptowane. Doskonalę zdaję sobie sprawę, że liczba kandydatów w procesie rekrutacyjnym może być duża, ale kultura konstruktywnego feedbacku i wysłanie automatycznego maila nie jest czymś kosztownym i czasochłonnym. Odradzam i nie polecam
Robota jest ogólnie fajna, logiczna, bez stresu. W porządku benefity, wynagrodzenie akceptowalne. Ale to, co się dzieje w tej firmie między prawcownikami to śmiech na sali.(usunięte przez administratora)Dobrze, że ludzie unikają ten przybytek i oby tak dalej
Hej, jak wygląda obecnie sytuacja w firmie mianowicie w dziale AR? Czy jest poprawa, czy ta sama sytuacja co w komentarzach?
Szkoda ze tak duża i rozpoznawalna marka nie jest w stanie wrócić z feedbackiem i odpowiedzią po przeprowadzonej rozmowie rekrutacyjnej.
O kurczę, współczuję :/ Mam nadzieję że dużo czasu nie straciłeś na tym? Była tylko jedna rozmowa czy jeszcze jakieś inne etapy?
Jak sytuacja w AR obecnie? Coś się poprawiło?
Jak wygląda sytuacja w dziale AR? :) Warto startować?
Jak sytuacja obecnie w dziale AP? jest kilka ofert pracy, zostałam zaproszona na rozmowę.
Trochę minęło od Twojej opinii, jak oceniasz rozmowę rekrutacyjną? Pytali o Twoje umiejętności czy była to luźna pogadanka? Udało się dostać pracę? :)
Jestem po rozmowie rekrutacyjnej do AP i naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona. Bardzo profesjonalnie poprowadzona rozmowa, w miłej i przyjaznej atmosferze. Dużo czytałam o benefitach i rzeczywiście potwierdzam, że Pandora ma bogaty wachlarz benefitów i opiekę medyczną w Medicover, a nie jak większość firm w LuxMed, gdzie jest bardzo ciężko znaleźć wolny termin np. do dermatologa. Miałam lekkie obawy po przeczytaniu niektórych opinii, dlatego postanowiłam napisać o moich wrażeniach. Duży plus ode mnie :-)
Pracowalam w Pandorze 1,5 roku, potem zmienilam pracę na inna bo narzekałam i wydawało mi się ze jest dużo pracy. Po zmianie pracy okazało sie ze w Pandorze było super a teraz jestem juz w 3 Shared service i widzę rożnicę. Ludzie po studiach jak ja nie maja perspektywy i wydaje im się ze w Pandorze jest „źle”a jest na prawdę w porządku. Teraz z perspektywy czasu bardzo dobrze wspominam czas pracy w Pandora.
mam to samo… tęsknię za tymi czasami i z perspektywy czasu widzę, że to było jak dotąd najlepsze miejsce pracy
Podpisuję się pod tym, co napisane wyżej rękami i nogami. W gruncie rzeczy odszedłem z Pandory już trochę temu, nie wiem, jak jest obecnie, ale w czasie, w którym pracowałem było naprawdę dobrze. Managerka i supervisorka były bardzo pomocne, benefity, pracowałem już w kilku korpo, zdecydowanie najlepsze, natomiast jeżeli chodzi o ludzi, było dobrze. Moje doświadczenie (niestety zdobyte już po niedawnych drugich po Pandorze przenosinach) nauczyło mnie, żeby jeżeli tylko to możliwe, zrobić porządny wywiad przed przenosinami. Pomiędzy działami akurat w mojej obecnej pracy mogą być naprawdę znaczące różnice, no i wrażenie po rozmowie kwalifikacyjnej, może zostać brutalnie zmiecione po przepracowaniu killu dosłownie miesięcy. Jeżeli zastanawiasz się nad pracą w Pandorze, najlepiej porozmawić z kimś z wewnątrz. Presja za moich czasów pracy w Pandorze (dział AP), a presja w obecnej pracy i samo doświdaczenie korporacyjności (Za którą nie przepadam), wypada jak dla mnie zdecydowanie na korzyść Pandory. Niemniej bez względu, gdzie pójdziesz, firmy często mają swoje "etapy". Tak dla przykładu, możesz zasuwać za niższą pensję lub pracować normalnie za wyższą kasę, gdzie indziej, bo w Twojej obecnej firmie (z jakichś przyczyn) przyciśnięto pracowników. Dlatego tym bardziej polecam się rozeznać odnośnie obecnej sytuacji. Powodzenia!
(usunięte przez administratora)
Tylko jako stażysta
Co raz więcej procesów, a mniej pracowników. Na pytania o powiększenie zespołu słyszy się "nie ma kasy". A chwile później wjeżdża wózek z lodami, a kilka dni później, czekoladki z okazji wyimaginowanego święta.. Za te pieniądze można byłoby zatrudnić dodatkowe ręce do pracy, ale pracodawca woli mydlić oczy pracownikom. "Kilka godzin dłużej w pracy? Ojej... masz, zjedz pączka." Rotacja pracowników zwiększyła się. Ludzie mają dość nadmiaru pracy. Aktualnie prowadzona rekrutacja to zapychanie dziury po licznych odejściach, a nie powiększanie zespołu. Jednak jeden z poważniejszych problemów to POSTĘPOWANIE NIEZGODNE Z PRAWEM POLSKIM! Pracownicy mogą zapomnieć o majówkach, Halloween.. Tutaj dni ustawowo wolne od pracy nie obowiązują... W 2021 r. pracodawca kazał przyjść do pracy 2 stycznia w sobotę!! HR rządzą, a ich rządy są po złe. Wprowadzają zmiany z dnia na dzień, nie szanują pracowników i ich czasu wolnego.. Trochę jak z polskim rządem i obostrzeniami.. Co dziś wypadnie z maszyny losującej, to wprowadzimy. Jeżeli nie masz życia prywatnego, dom to jedynie noclegownia, nie masz potrzeby odpoczywać, podróżować i lubisz durne benefity w postaci breloczków, kubków, notesików i bezglutenowych słodyczy- to miejsce jest stworzone dla Ciebie!
Trudno traktować poważnie komentarz osoby, która robi błąd w pierwszym słowie swojej wypowiedzi i oczekuje wolnego na halloween.
Pracuje w Pandorze od kilku lat i jak czytam niektóre opinie to czuje się tak jakbym o innej firmie czytała. Ja jestem bardzo zadowolona, jest bardzo fajna atmosfera, bardzo duży wachlarz benefitów, jak ktoś ma pomysł i chce coś zmienić, usprawnić to są takie możliwości. Żeby dostać awans trzeba po prostu pracować i mniej lub bardziej się wykazać. Uważam, że negatywne opinie są krzywdzące dla Pandory, ja sama nie wiem czy bym się zdecydowała na pracę jak czytałabym takie opinie o firmie.
Czy coś się zmieniło w AR i AP? Jestem zainteresowana ale opinie, w szczególności o AR odstraszają
Po przeczytaniu prawie wszystkich opinii na forum, dochodzę do wniosku, że praca w AR i AP może być problematyczna. Czy ktoś może powiedzieć jak wygląda atmosfera w GL? Czy w firmie będzie model hybrydowy po zakończeniu pandemii? Z góry dziękuję!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 36.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 18, z czego 5 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!