Po fali krytyki Pandora nauczyła się słuchać pracowników i znowu odżyła. Nie tylko pojawiły się podwyżki ale także szkolenia językowe, webinary czy też dofinansowania do sprzętu biurowego. Niestety nadal nie wznowiono awansów i jest znaczny niedobór pracowników w stosunku do ilości pracy ale sytuacja ma się co raz lepiej. Do tego pracownicy nadal mogą pracować z domu i nie są ściągani na lato do biura co jest na ogromny plus! Miejmy nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej!
Podwyzki sie pojawily?? To chyba jakiś żart!!!!! Nie ma podwyzek qni awansow
Podwyzki to od pandemi ciezki temat u wielu pracodawcow, nie ma sie co dziwic. Firma musiala ponosic wysokie koszty chocby zwiazane z wynajmem powierzchni sklepow, a przychody ze sprzedazy online byly niewielkie wzgledem regularnych przychodow. Z pustego to i salomon nie naleje. Podwyzek nie bylo w ubieglym roku, w tym jednak byly. Moja nie powalila na kolana, ale jak rozmawiam ze znajomymi z branzy, to niestety troche gospodarke ta pandemia zatrzesla, w wielu korpo albo podwyzki sa smieszne albo zamrozone. Oby to minelo wkrotce.
Zarówno podwyżki wynagrodzeń, jak i awanse miały miejsce na początku 2021 r. Awanse były - zgodnie z polityką Firmy - realizowane w drodze wewnętrznych rekrutacji. Natomiast zmiany wynagrodzeń zostały wprowadzone od marca, w ramach organizacji na ok 190 aktywnych osób, otrzymalo je 120. Biorąc pod uwagę, że jako SSC jesteśmy częścią organizacji z branży Retail, ale dóbr luksusowych (nie FMCG), a przez znaczną część roku 2020 i długie tygodnie 2021, nasze salony w Polsce i na świecie były zamknięte, Pandora naprawdę dokonała wiele. Dla zainteresowanych faktami, nie anonimowymi opiniami mijającymi się z prawdą, proces podwyżek wynagrodzeń odbywa się raz w roku, w marcu. Jest poprzedzony oceną roczną, analizą realizacji zadań, ale również sytuacją na rynku. Przy okazji warto zauważyć, że pomino trudnej, pandemicznej sytuacji, żadne stanowisko w naszym SSC nie zostało zlikwidowane, wynagrodzenia (mimo prawnych możliwości) nie zostały obniżone, a dodatkowo - dla osób zainteresowanych - istniała możliwość zmiany stanowiska, a wynagrodzenia wzrosły. Pomijam utrzymanie pełnej listy benefitów, a nawet rozszerzenie jej o dodatkowe rozwiązania. Pozdrawiam Ewa Wardak
Potwierdzam słowa Ewy. Firma jest świetnym pracodawcą z dużą ilością benefitów i super atmosferą. Możliwości nauki, zrobienia kursów i certyfikatów czy pakiety medyczny i sportowy są na najwyższym poziomie. Mój mąż miał leczenie kanałowe i dodatkowe leczenie warte ok 3500 zł w ramach pakietu bezpłatne. Nawet zabiegi jednego dnia są wliczone. I zniżki na biżuterię też fajna sprawa. Poza tym skandynawskie podejście do współpracowników, luźna atmosfera, brak dress-code to na plus, czasem odwlekanie podjęcia decyzji, konsultacje wszystkich ze wszystkimi, potrafią opóźnić projekt.
A jakie kursy i certyfikaty masz na myśli? To coś związanego z zawodem czy są też inne do wyboru?
Praca jest niesamowicie rozwojowa, mało który GBS oferuje tak zaawansowane procesy księgowe. Trzeba mieć bardzo duża wiedzę, szczególnie w GL. Cały proces audytu, wsparcie przygotowania sprawozdań - serio pierwszy raz widzę GBS, który ma coś do powiedzenia i robi więcej niż lokalne jednostki. Lokalni faktycznie zajmują się biznesem. Management jest świetny. Cały czas się coś dzieje, jest mnóstwo możliwości. Tu otwarcie nowego działu, tu nowy system, tu przejęcie kolejnych spółek z innych części świata. Serio firma dlatego non stop rekrutuje, bo faktycznie rosną potrzeby. Jak ktoś się stara to jest to docenione i zauważone. Jestem tu od kilku lat i nigdzie się nie ruszam.
Firma rekrutuje bo rosną potrzeby? Bzdura! Rekrutuje, bo ludzie non stop się zwalniają. Omijajcie Pandorę szerokim łukiem, chyba, że lubicie toksyczne miejsca pracy.
HR to dramat, brak poszanowania ludzi i ich czasu jeśli chodzi o rekrutacje.
Najpierw bombardują masą pytań, zabierają Twój czas, a póżniej nie otrzymujesz nawet odpowiedzi, czy Twoje CV zostało zaakceptowane. Doskonalę zdaję sobie sprawę, że liczba kandydatów w procesie rekrutacyjnym może być duża, ale kultura konstruktywnego feedbacku i wysłanie automatycznego maila nie jest czymś kosztownym i czasochłonnym. Odradzam i nie polecam
Potwierdzam. Fałszywe środowisko, wykorzystujące pracownikow bo sa młodzi i nowi. Kiedy zaczyna się ktoś przeciwstawiać to stosują (usunięte przez administratora)
Liczę na to ze do teraz atmosfera u nich sie poprawiła i dlatego od dłuższego czasu nikt na nic nie narzeka. kiedyś pisali o fałszywym środowisku… była rotacja i teraz same normalne osoby pracują?
Po fali krytyki Pandora nauczyła się słuchać pracowników i znowu odżyła. Nie tylko pojawiły się podwyżki ale także szkolenia językowe, webinary czy też dofinansowania do sprzętu biurowego. Niestety nadal nie wznowiono awansów i jest znaczny niedobór pracowników w stosunku do ilości pracy ale sytuacja ma się co raz lepiej. Do tego pracownicy nadal mogą pracować z domu i nie są ściągani na lato do biura co jest na ogromny plus! Miejmy nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej!
Podwyzki sie pojawily?? To chyba jakiś żart!!!!! Nie ma podwyzek qni awansow
Podwyzki to od pandemi ciezki temat u wielu pracodawcow, nie ma sie co dziwic. Firma musiala ponosic wysokie koszty chocby zwiazane z wynajmem powierzchni sklepow, a przychody ze sprzedazy online byly niewielkie wzgledem regularnych przychodow. Z pustego to i salomon nie naleje. Podwyzek nie bylo w ubieglym roku, w tym jednak byly. Moja nie powalila na kolana, ale jak rozmawiam ze znajomymi z branzy, to niestety troche gospodarke ta pandemia zatrzesla, w wielu korpo albo podwyzki sa smieszne albo zamrozone. Oby to minelo wkrotce.
Zarówno podwyżki wynagrodzeń, jak i awanse miały miejsce na początku 2021 r. Awanse były - zgodnie z polityką Firmy - realizowane w drodze wewnętrznych rekrutacji. Natomiast zmiany wynagrodzeń zostały wprowadzone od marca, w ramach organizacji na ok 190 aktywnych osób, otrzymalo je 120. Biorąc pod uwagę, że jako SSC jesteśmy częścią organizacji z branży Retail, ale dóbr luksusowych (nie FMCG), a przez znaczną część roku 2020 i długie tygodnie 2021, nasze salony w Polsce i na świecie były zamknięte, Pandora naprawdę dokonała wiele. Dla zainteresowanych faktami, nie anonimowymi opiniami mijającymi się z prawdą, proces podwyżek wynagrodzeń odbywa się raz w roku, w marcu. Jest poprzedzony oceną roczną, analizą realizacji zadań, ale również sytuacją na rynku. Przy okazji warto zauważyć, że pomino trudnej, pandemicznej sytuacji, żadne stanowisko w naszym SSC nie zostało zlikwidowane, wynagrodzenia (mimo prawnych możliwości) nie zostały obniżone, a dodatkowo - dla osób zainteresowanych - istniała możliwość zmiany stanowiska, a wynagrodzenia wzrosły. Pomijam utrzymanie pełnej listy benefitów, a nawet rozszerzenie jej o dodatkowe rozwiązania. Pozdrawiam Ewa Wardak
Potwierdzam słowa Ewy. Firma jest świetnym pracodawcą z dużą ilością benefitów i super atmosferą. Możliwości nauki, zrobienia kursów i certyfikatów czy pakiety medyczny i sportowy są na najwyższym poziomie. Mój mąż miał leczenie kanałowe i dodatkowe leczenie warte ok 3500 zł w ramach pakietu bezpłatne. Nawet zabiegi jednego dnia są wliczone. I zniżki na biżuterię też fajna sprawa. Poza tym skandynawskie podejście do współpracowników, luźna atmosfera, brak dress-code to na plus, czasem odwlekanie podjęcia decyzji, konsultacje wszystkich ze wszystkimi, potrafią opóźnić projekt.
A jakie kursy i certyfikaty masz na myśli? To coś związanego z zawodem czy są też inne do wyboru?
Praca jest niesamowicie rozwojowa, mało który GBS oferuje tak zaawansowane procesy księgowe. Trzeba mieć bardzo duża wiedzę, szczególnie w GL. Cały proces audytu, wsparcie przygotowania sprawozdań - serio pierwszy raz widzę GBS, który ma coś do powiedzenia i robi więcej niż lokalne jednostki. Lokalni faktycznie zajmują się biznesem. Management jest świetny. Cały czas się coś dzieje, jest mnóstwo możliwości. Tu otwarcie nowego działu, tu nowy system, tu przejęcie kolejnych spółek z innych części świata. Serio firma dlatego non stop rekrutuje, bo faktycznie rosną potrzeby. Jak ktoś się stara to jest to docenione i zauważone. Jestem tu od kilku lat i nigdzie się nie ruszam.
Firma rekrutuje bo rosną potrzeby? Bzdura! Rekrutuje, bo ludzie non stop się zwalniają. Omijajcie Pandorę szerokim łukiem, chyba, że lubicie toksyczne miejsca pracy.
HR to dramat, brak poszanowania ludzi i ich czasu jeśli chodzi o rekrutacje.
Najpierw bombardują masą pytań, zabierają Twój czas, a póżniej nie otrzymujesz nawet odpowiedzi, czy Twoje CV zostało zaakceptowane. Doskonalę zdaję sobie sprawę, że liczba kandydatów w procesie rekrutacyjnym może być duża, ale kultura konstruktywnego feedbacku i wysłanie automatycznego maila nie jest czymś kosztownym i czasochłonnym. Odradzam i nie polecam
Potwierdzam. Fałszywe środowisko, wykorzystujące pracownikow bo sa młodzi i nowi. Kiedy zaczyna się ktoś przeciwstawiać to stosują (usunięte przez administratora)
Pracowałam w pandorze w Częstochowie. Rozmowa rekrutacyjna w porządku, na początku super. Jednak z czasem zaczęło robić nie nie sympatycznie. JAko najmłodszy pracownik zaczęłam być wpisana w każdy weekend, zaczęto mnie wykorzystywać, dopisywano mi dodatkowe godziny za ktore NIGDY mi nie zapłacono, nieb odebrałam tez tych godzin w kolejnych miesiącach bo "jest dużo pracy". Kiedy zaczęto stosować (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) od kierownika w moim kierunku i osób mi bliskich zdecydowałam sie zwolnic. Zastraszanie mnie słownie i sms'ami jest nie kompetentne. A dodam tylko, ze pracownicy notorycznie wybierają sobie produkty i nie praca za nie od razu, co powoduje ze zbyt często stany magazynowe nie nie zgadzały. Osoba na stanowisku kierowniczym mnie powinna na nim byc. NJEdynym plusem pracy w pandorze były bony socjalne, ktore można było wykorzystać na dowolny cel. Dodatkowo liczne szkolenia sprzedażowe. Natomiast uważam ze to atmosfera jest dużo ważniejsza w pracy, gdyż spędzamy tam bardzo dużo czasu
Co z tą pracą jako księgowa, o która jeszcze lipcu ktoś pytał? Jak teraz patrzyłam to dalej jest oferta na Mokotów, wtedy też o nią mogło chodzić? Jak tak patrzę na listę aktualnych benefitów to jest dość długa, a przy niech jakie zarobki teraz obowiązują? Nie podano widełek
Jeśli chodzi o produkt to Pandora z dobra jakością nie ma nic wspólnego. Posiadam bransoletkę w kolorze Rose Gold oraz 12 elementów w tym kolorze. Szczerze mówiąc zadowolona nie jestem, kolor się ściera, kamienie wypadają. Użytkuje normalnie, nie myje się staram się nie moczyć biżuterii ale to i tak nie daje nic. Taki koszt nie adekwatny do jakości. Po za tym obsługa akurat w moim przypadku (Atrium Targowek) - Warszawa bardzo nie sympatyczna. Nie polecam.
Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Księgowa w Warszawa. Wziąłeś udział w procesie rekrutacji? Napisz, na co według Ciebie powinny zwrócić uwagę osoby rozważające pracę w firmie.
Uważam, że HR Pandory jest wybitnie niekompetentny. Dzwonią i nawet nie wiedzą co jest w CV, bo go nawet nie przeczytano, szczególnie pani Marta... I tacy ludzie niby mają sprawdzać naszą wiedzę i kompetencję. Żenada.
A mogę dopytać, na jakie stanowisko była ta rekrutacja? Czy to było jakieś stanowisko biurowe, czy do obsługi klienta? I jeszcze ile czasu trwała taka rozmowa telefoniczna i jeszcze, jakie pytania padały podczas niej?
No i podczas tej rozmowy to jak Twoją wiedzę sprawdzali ostatecznie? O co pytali i czy właśnie czegoś nie wiedziałeś i połowicznie też z tego powodu takie odczucia?
Czy wie ktos jakie są zarobki w pandorze? Wyzsza niz najniższa krajowa
Ja mam zupełnie inne doświadczenia, ale może miałam szczęście. Miałam dwie rozmowy, na obu była pozytywna atmosfera, bez rozmowy z pozycji „przekonaj mnie, że zasługujesz na pracę u nas” i korpomowy, a różnie z tym bywa. Mimo, że ostatecznie przyjęłam inną ofertę bliżej domu, dobrze wspominam ten proces. Na jakie stanowiska aplikowałeś?
Siedziba w Polsce a zatrudniają ludzi ze wschodu, masakra
Znajomości robią swoje. Niestety pracownicy ze wschodu stają się coraz bardziej roszczeniowi
Szok! To była managerska kadra zła, a teraz pracownicy ze wschodu przeszkadzają. Co będzie dalej? Jakie będą jeszcze wymówki dla Waszej bezczynności? A może problem jest bezpośrednio w Was? Wstyd po prostu…
Skoro Polska ponosi konsekwencje przyjaznych warunków dla outsorcingu to należy odwzajemniać się za to Polakom
Cóż to za argument, pracownicy ze wschodu... byc moze poprostu lepiej pracują!
Masz racje. Jakie to ma znaczenie skąd pochodzi pracownik? Najważniejsze żeby wywiązywał się z obowiązków. A finansowo jak to wygląda? Polacy i Ukraińcy mają wypłaty na takim samym poziomie?
w sumie to za co teraz dziękujesz? zrezygnujesz przez taką informację z kandydowania czy jak? bo jeśli tak to by wyjaśniało deficyt Polaków jeśli każdy by tak ręką machał na to... a tak z ciekawości co Ci się w firmie wcześniej podobało, że się zainteresowałeś?
No i co z tego, że zatrudniają ze wschodu? Jak Polacy pracują w UK i Europie Zachodniej to spoko ale u nas można zatrudniać tylko naszych?
No tu właśnie nie chodziło o tę sugestię, że warunki zatrudnienia mogą się między nimi różnić? Tak to by nikt chyba nie zauważył, że ogólnie pracują? Jak stoją tu z komunikacją i znajomością języka?
Jak wygląda sytuacja w dziale RTR ICO? Warto zaaplikować czy lepiej odpuścić?
Hej, zgadzacie się na nadgodziny w księgowości? Jak tak to kiedy i ile?
No hej. Nikt tu nigdy nawet nie wspomniał o nadgodzinach. Trochę za to dostało się rekrutacji, że bombardują pytaniami i zabierają niepotrzebnie czas, bo nie udzielają odpowiedzi po rozmowie. Słyszałaś coś od znajomych, by była tutaj potrzeba pracy w nadgodzinach? Sam chętnie się dowiem.
Jak wygląda ścieżka kariery w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Robota jest ogólnie fajna, logiczna, bez stresu. W porządku benefity, wynagrodzenie akceptowalne. Ale to, co się dzieje w tej firmie między prawcownikami to śmiech na sali.(usunięte przez administratora)Dobrze, że ludzie unikają ten przybytek i oby tak dalej
Hej, jak wygląda obecnie sytuacja w firmie mianowicie w dziale AR? Czy jest poprawa, czy ta sama sytuacja co w komentarzach?
Szkoda ze tak duża i rozpoznawalna marka nie jest w stanie wrócić z feedbackiem i odpowiedzią po przeprowadzonej rozmowie rekrutacyjnej.
O kurczę, współczuję :/ Mam nadzieję że dużo czasu nie straciłeś na tym? Była tylko jedna rozmowa czy jeszcze jakieś inne etapy?
Jak sytuacja w AR obecnie? Coś się poprawiło?
Jak wygląda sytuacja w dziale AR? :) Warto startować?
Jak sytuacja obecnie w dziale AP? jest kilka ofert pracy, zostałam zaproszona na rozmowę.
Trochę minęło od Twojej opinii, jak oceniasz rozmowę rekrutacyjną? Pytali o Twoje umiejętności czy była to luźna pogadanka? Udało się dostać pracę? :)
Jestem po rozmowie rekrutacyjnej do AP i naprawdę jestem pozytywnie zaskoczona. Bardzo profesjonalnie poprowadzona rozmowa, w miłej i przyjaznej atmosferze. Dużo czytałam o benefitach i rzeczywiście potwierdzam, że Pandora ma bogaty wachlarz benefitów i opiekę medyczną w Medicover, a nie jak większość firm w LuxMed, gdzie jest bardzo ciężko znaleźć wolny termin np. do dermatologa. Miałam lekkie obawy po przeczytaniu niektórych opinii, dlatego postanowiłam napisać o moich wrażeniach. Duży plus ode mnie :-)
Pracowalam w Pandorze 1,5 roku, potem zmienilam pracę na inna bo narzekałam i wydawało mi się ze jest dużo pracy. Po zmianie pracy okazało sie ze w Pandorze było super a teraz jestem juz w 3 Shared service i widzę rożnicę. Ludzie po studiach jak ja nie maja perspektywy i wydaje im się ze w Pandorze jest „źle”a jest na prawdę w porządku. Teraz z perspektywy czasu bardzo dobrze wspominam czas pracy w Pandora.
mam to samo… tęsknię za tymi czasami i z perspektywy czasu widzę, że to było jak dotąd najlepsze miejsce pracy
Podpisuję się pod tym, co napisane wyżej rękami i nogami. W gruncie rzeczy odszedłem z Pandory już trochę temu, nie wiem, jak jest obecnie, ale w czasie, w którym pracowałem było naprawdę dobrze. Managerka i supervisorka były bardzo pomocne, benefity, pracowałem już w kilku korpo, zdecydowanie najlepsze, natomiast jeżeli chodzi o ludzi, było dobrze. Moje doświadczenie (niestety zdobyte już po niedawnych drugich po Pandorze przenosinach) nauczyło mnie, żeby jeżeli tylko to możliwe, zrobić porządny wywiad przed przenosinami. Pomiędzy działami akurat w mojej obecnej pracy mogą być naprawdę znaczące różnice, no i wrażenie po rozmowie kwalifikacyjnej, może zostać brutalnie zmiecione po przepracowaniu killu dosłownie miesięcy. Jeżeli zastanawiasz się nad pracą w Pandorze, najlepiej porozmawić z kimś z wewnątrz. Presja za moich czasów pracy w Pandorze (dział AP), a presja w obecnej pracy i samo doświdaczenie korporacyjności (Za którą nie przepadam), wypada jak dla mnie zdecydowanie na korzyść Pandory. Niemniej bez względu, gdzie pójdziesz, firmy często mają swoje "etapy". Tak dla przykładu, możesz zasuwać za niższą pensję lub pracować normalnie za wyższą kasę, gdzie indziej, bo w Twojej obecnej firmie (z jakichś przyczyn) przyciśnięto pracowników. Dlatego tym bardziej polecam się rozeznać odnośnie obecnej sytuacji. Powodzenia!
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Komitetu Obrony Robotników 45D
02-146 Warszawa - NIP: 5222995397 REGON: 146052819 KRS: 0000415653
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Biura rachunkowe - Warszawa i okolice
- Ifservices Sp. z o.o.
- Kancelaria Podatkowa Euro Zenona Baćmaga
- Grażyna Danuta Jadacka Grażyna Jadacka
- Usługi Księgowe Monika Grzegorzewska
- Swam Sp. z o.o.
- Move Martin Oleasz
- Kancelaria Doradztwa Podatkowego Taktax Marta Wiatroszak-Płóciennik
- Przedsiębiorstwo Usługowe Juna Marek Korobczak
- 4Perfects Sp. z o.o.
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Buchalter24.Pl Barbara Zalewska
Popularne
- Amlicki Mirosław P.U.H. Asix
- Andrzej Pałys Doradztwo Podatkowe i Gospodarcze
- Biuro Rachunkowe Prozysk Agnieszka Latos Centrum Edukacyjno Szkoleniowe Prozysk
- Tadeusz Śliwa Biuro Księgowo Rachunkowe
- Biuro Rachunkowe Anna Gembicka Sp. z o.o.
- UHY ECA AUDYT Sp. z o.o. Sp.k
- Katarzyna Sadurska Kancelaria Podatkowa Vat
- RKKW Doradztwo Podatkowe Sp. z o.o.
- State Street Bank Polska
- Ifirma S.A.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |