Firma się rozwija wstecz. Najpierw hura wielki sukces przenosimy pracowników etatowych do zewnętrznej firmy, będziecie mieli większą możliwość rozwoju bo CGI ma przecież tyle tysięcy otwartych rekrutacji. Minęło kilka miesięcy, a tu kolejny sukces robotę przejmą tańsi pracownicy z Azji, żeby nam pomagać. Tak firma ma czyste rączki, bo to nie oni zwalniają, a sami odchodzimy.
Przychodzisz do pracy, a na spotkaniu online całego IT szef oznajmia, że połowa firmy już nie pracuje. Nie jest to zwolnienie, tylko restrukturyzacja i strategiczne porozumienie z CGI. Już nie pracujesz na umowę o pracę, a jako pracownik oddelgowany do klienta. Umowy jak nie podpiszesz nowej to koniec stosunku pracy, takie to dobrowolne przejście i nic a nic masowe zwolnienia. Tylko czekam jak hindusi z Indii zaczną odbierać telefony z Polski, kiedy odejdziemy.
(usunięte przez administratora) warto, by ludzie widzieli jak ostatnio CK potraktowało pracowników i kontraktorów (tych ostatnich jest to zdecydowana większość). Nagła, jednostronna zmiana warunków umowy z komunikatem, że nie jest to podstawa do renegocjacji umowy, dostosuj się do zmienionych, czytaj gorszych warunków, albo będziesz musiał pożegnać się z firmą - zdaniem managementu idealnie wpisuje się to w wartości firmowe.
Pracuję na polskiej linii, mamy 5 zespołow na różne kraje, które wspierają stacje Circle K. Wciąż pracujemy zdalnie do odwołania. Od stycznia 2021 wymyślili sobie, że będziemy wspierać 5 krajów na raz, a także pracować na nocnych zmianach. Po godzinie 18:00 może zadzwonić jeden z 5 krajów i muszę obsłużyć go po angielsku. Inne kraje mają podobne systemy, ale mnóstwo różnic, jest problem z prostą komunikacją, znajomością stacji w innym kraju. Firma oczekuje, że nauczę się teraz 4 nowych krajów, kiedy mojego uczyłem się 2 lata. Teraz w tygodniu, czy w weekend nie mogę się oderwać od komputera, telefon za telefonem... nie mam nawet kiedy wyjść z psem. Warunki pogorszyły się. Work/life balance zniknał. Szukam nowej pracy.
potwierdzam od listopada oprócz tego dołążyli na pierwszą linie IT facility , czy pracownik z IT zgłasza popsute kible na 5 krajów
Przeczytałem, że pracownikom IT zwiększyła się ilość obowiązków i muszą wspierać teraz kilka krajów. Spowodowało to dużą ilość nowych obowiązków i spore nadgodziny. Czy wraz z nowymi obowiązkami zwiększyło się Wasze wynagrodzenie?
Hej Krzysztof, wynagrodzenie to samo, i do lini IT przekierowali jeszcze telefony z działu FSC czy oprócz IT robisz coś zupełnie nic wspólnego z IT.
To słabo bo myślałem że podnieśli wypłaty a tu jeszcze zamiast tego dołożyli roboty. Są chociaż jakieś premie? Jak tak to napisz ile?
zmiany nie dotyczą stanu konta niestety , ani grosza podwyżki, premia roczna w zależności od wyników pracy
to kwestia indywidualna, więc możesz się z tym liczyć że w ogóle nie dostaniesz, albo jakiś mały procent , a praca IT to może jest tylko w nazwie bo jak już wspomniałam to na pierwszą linie dołożyli linie facility , czyli trzeba się się z tym liczyć że oprócz troubleshootingu IT , zgłasza się zepsute kible do naprawy
Pracujecie w języku angielskim?
Jako były pracownik przestrzegam przed pracą w dziale HR/kadry. Na rozmowie rekrutacyjnej obiecują rozwój, ciekawe zadania. W rzeczywistości szukają asystentek do zadań "specjalnych" zmieniając zadania i obowiązki bez wcześniejszych ustaleń. Zamiast rozwoju i szkoleń będziesz asystentem do otwierania ogromnej ilości poczty, która zajmie Ci 3/4 czasu. Jeśli będziesz zgłaszał chęć do ambitniejszych zadań, to możesz usłyszeć odpowiedź, że inni w zespole też chcą się rozwijać i nie ma takiej możliwości. Reasumując : Twoim kosztem zespół się rozwija, a Ty stoisz w miejscu. Brak rozwoju, nieprzyjemna atmosfera wśród wywyższających się osób. Brak wsparcia merytorycznego. Jeśli jesteś osobą po lub w trackcie studiów ta praca jest dla Ciebie pod warunkiem odporności na słabą atmosferę w zespole.
Trzeba w takim razie powiedzieć, że nie brzmi to najlepiej. Wiele osób stawia przecież na pierwszym miejscu możliwość nieustannego podnoszenia kwalifikacji. Nieprzyjemna atmosfera także może stanowić niemały problem. No a co z samym wynagrodzeniem w Circle K Business Centre? Czy chociaż ono rekompensuje te inne braki?
zarobki są rynkowe więc nie rekompensują braku dobrej atmosfery oraz utrudnionego rozwoju zawodowego
Firma bardzo słabo zorganizowana, autonomia polskiego oddziału prawie żadna - oddział absolutnie podległy Skandynawii, dla której jest hubem taniej siły roboczej. W firmie nie ma kadry zarządzającej na poziomie Managerów IT, nie działa HR. Plusem jest duży work-life balance, nowoczesne biuro, dość ciekawe projekty, możliwość wymiany wiedzy w zespołach technicznych. Główna technologia to java, przeważają konsultanci zatrudnieni na kontrakt z firm outsourcingowych. Socjal jest bardzo przeciętny na tle innych firm, zarobki rynkowe, raczej brak szkoleń i imprez integracyjnych. Dobre dla osób ceniących względny spokój w pracy i brak nadgodzin.
Dziękujemy za opinie na temat pracy w firmie. Czy możesz powiedzieć nam coś odnośnie warunków finansowych w firmie? Jak rozumiem są one zależne od stanowiska oraz kompetencji pracownika jednak nawet informacja o tak zwanych "widełkach płacowych" może być bardzo pomocna. Czekamy na Twoją odpowiedź.
@Seb, świetnie, że Twoja kariera zawodowa się rozwija. Powiedz, co musiałoby się stać byś aplikował ponownie do Circle K Business Centre? Czy decydującym czynnikiem byłyby warunki finansowe, atmosfera czy możliwości rozwoju w tym miejscu pracy? Czekamy na Twoją odpowiedź. @Igor, informacja o wolnych etatach to dobra wiadomość dla pracowników firmy. Pracą na jakim stanowisku byłbyś zainteresowany w Circle K Business Centre?
@Seb Czy udało Ci się dowiedzieć po dłuższym czasie, co było tego przyczyną? Prawdopodobnie nie było to celowe działanie. Być może osoba na tym stanowisku akurat zrezygnowała z pracy lub była na urlopie? W takich sytuacjach warto szukać kontaktu z innym przedstawicielem firmy i dopytać o zaistniałą sytuację. Kto z Was przeszedł pomyślnie proces rekrutacji do firmy Circle K Business Centre i ma ochotę podzielić się swoimi wrażeniami? W jaki sposób trafiliście do firmy Circle K Business Centre?
@Honorata, pewnie gdybył nie miał odzewów z innych firm, poszukałbym kontaktu do działu rekrutacji. Ja doświadczenie zdobywałem poza krajem, od grudnia 2017 miałem 3 oferty pracy. To Circle traci dobrych ludzi, nie odwrotnie :) Pozdrawiam.
Wszystkie firmy mają braki kadrowe. Na co można liczyć chodzi mi o zarobki czy też socjal?
jak atmosfera w biurze? jak zarobki i możliwości awansu? bardzo dużo ostatnio jest ogłoszeń
Krótko po wysłaniu aplikacji na stanowisko techniczne otrzymałem wiadomość, że nie można dodzwonić się do mnie na podany w CV numer (numer brytyjski). Zweryfikowałem to i nie było problemu z dodzwonieniem się. Odpisałem, że sprawdziłem numer i wszystko wygląda OK, ale chętnie ja zadzwonię jeśli to ułatwi sprawę. Brak odpowiedzi. Numer podany w stopce maila circle k nie odpowiada. Wysłałem w sumie 2 lub 3 maile do Pani specjalistki ds. rekrutacji. Odzewu brak, szkoda.
rozmowa byla pod koniec sierpnia 2017. firma nie wrocila z wynikami rekrutacji, wiec minus. myslalem, ze juz tak sie nie robi, zwlaszcza w Warszawie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Circle K Business Centre (Shared Service Centre)?
Zobacz opinie na temat firmy Circle K Business Centre (Shared Service Centre) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Circle K Business Centre (Shared Service Centre)?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!