Jakie narzędzia pracy zapewnia PKP Intercity S.A.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Tablet o wadze bojowej z ramką przeciwpancerną, z zainstalowaną wadliwą Teczką Maszynisty/Konduktora. Do tego plik papierowych wykazów pracy oraz kwadrat. Powyższych możesz używać w czasie wolnym, a wykazy to nawet będziesz zmuszony w tym czasie uzupełniać.
zapewniają służbowy pociąg, ale tory pod mieszkanie musisz doprowadzić we własnym zakresie. jeśli mieszkasz w pobliżu jakiejś linii to dosyć łatwo się podpiąć tylko musisz wcześniej uzyskać zgodę w PKP PLK, jak pokażesz zaświadczenie o przyjęciu do IC to taka zgoda to formalność
Chciałem aplikować na ,, Rzemieślnika " ale przypomniało mi się że raz już składałem aplikacje do tej spółki kolejowej na inne stanowisko i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi . Więc myślę że aplikowanie w moim przypadku tym razem na stanowisko ,,Rzemieślnika " będzie również bez odpowiedzi . Zresztą sami napisali że skontaktują się tylko z wybranymi kandydatami więc to świadczy że kandydatów mają zawsze dużo bez względu na stanowisko więc , odpuściłem . P.S. w ofercie pracy napisali miejsce pracy Poznań ale w którym miejscu? Dworzec PKP ? Czy zapomniana bocznica? A może hale ,, Cegielskiego" tego nie sprecyzowali . Nie napisali jaki system pracy obowiązuje na tym stanowisku od Pn do Pt w godzinach od 6 do 14 czy 7 do 15 ? Czy może system 4 brygadowy ? Nic napisali ja jako kandydat skąd mam wiedzieć od znajomego, który tam akurat nie pracuje? Ja w aplikacji muszę wykazać wiele interesujących dla nich danych a oni po łebkach ogłoszenie dali tak by im nie zależało. Jeśli ktoś chętny będzie na stanowisko ,,Rzemieślnika " taboru w Poznaniu to wyciągnijcie wnioski z mojej opinii i ich ogłoszenia. Lepiej odrzucać oferty z brakującymi istotnymi informacjami na temat specyfikacji pracy i danego stanowiska bo można naprawdę wdepnąć ... .
czytając Twoją wypowiedź, wydaje mi się że zaczynam rozumieć, dlaczego pracodawcy nie odpowiadają na Twoje oferty pracy...
człowieku, od tego jest rekrutacja... jest info o ofercie pracy, składasz dokumenty, jak spełnisz warunki to się odezwą i otrzymasz w trakcie procesu odpowiedź na wszystkie pytania... z choinki się urwałeś???
Czy jeśli się zrezygnuje ze świadectwa maszynisty, to trzeba płacić za odpracowane miesiące? To jest szopę, kurs teoretyczny, jazdy za obserwatora? Czy tylko za licencję?
Co tam u śledzi się wyprawia że mechaniki przychodzą do pracy po %%%%%. Brawo.
Składałem aplikacje na Kandydata na Licencję i Świadectwo Maszynisty po skończeniu Technikum + mam z przewoźnikiem podpisany Stypendium. Pierwszy etap to etap informacyjny. Zostajeś powiadomiony oraz informowany o tym ile trwa szkolenie na licencje i świadectwo oraz jakie wynagrodzenia + bonusy zapewnia przewoźnik. Drugi etap to rozmowa z rekruterami w Intercity. Pan, który mi zadawał pytania bardzo ciągnął mi za język a kiedy odpowiedziałem na jedno pytanie: "Dlaczego akurat w Intercity", to widać było iż nie był satysfakcjonowany odpowiedzią moją i zaczął mi polecać innych przewoźników takich jak Koleje Mazowieckie, SKM i Koleje Łódzkie. Ja jestem tutaj bez słów... Jak na pierwszą rozmowę rekrutacyjną to bezstresowo się nie odbyło.... Tydzień po rozmowie dostałem Email od spółki z wiadomością o negatywnym ocenie rozmowy i nie zaproponowali innych stanowisk... Nie dawali mi żadnych pytań po Angielsku. Angielski nie jest potrzebny i nigdy nie będzie potrzebny na to stanowisko. Jeżeli ktoś podał tobie czytający, że Angielski jest potrzebny to, to jest nie prawda. Życzę powodzenia następnym kandydatom!
Co wiesz o firmie? Czy posiadasz jakieś pasję? Czy jesteś odporny na stres? Twoje mocne i słaby strony? Jak się zachowujesz/eś/aś podczas konfliktu w pracy? Kim chcesz być w Intercity? Jak się widzisz w przyszłości? Jakie sytuację stresowe można spotkać jako maszynistę i jakbyś sobie radził? Jaki tabor kolejowy (Lokomotywy, Jednostki) posiada Intercity? Jaka jest działalnośc spółki? jaki jest zakres obowiązków maszynisty? Jak zostać maszynistą?
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jestem zatrudniony na stanowisku maszynisty, ale z przyczyn zdrowotnych muszę zmienić stanowisku czy jest szansa na zostania konduktorem ktos coś słyszał ?? Dzięki za opinie
Wszystko zależy jakie masz te problemy zdrowotne, jeżeli nie przeszkodzą ci one przejść badań na konduktora myślę, że bezproblemu możesz zmienić stanowisko.
To tak jak Gała grzybiarz gdy odbiega grafiki albo gdy Andrzej nie doliczy się ekspresów w IVU. Ciężkie schorzenie...
Witam chciałbym się dowiedzieć jak wygląda praca elektromontera icc Olsztyn naprawa taboru
Ktoś się orientuję czy w tym roku będzie jeszcze nabór na maszynistę?
udało mi się znaleźć na stronie firmy ofertę pracy na stanowisko Specjalisty/ki ds. Zamówień Publicznych. zwróciłam uwagę na liczne benefity, które zostały tutaj wymienione, a szczególnie na jeden. pracodawca oferuje zniżki na przejazdy kolejowe. ile % zniżki obowiązuje takiego pracownika ? niestety w ogłoszeniu nie ma żadnej informacji dotyczącej zarobków, a jednak to bardzo mnie interesuje... wiecie w jakich granicach można otrzymać wynagrodzenie na tej posadzie? będę wdzięczna za każdą informację .
@pkp Intercity to spółka, która dzieli się na zakłady i centrale, jest 5 pracodawców. Można zatem wypowiadac się o Spółce w ogóle ale też wyłącznie i zakładzie. Ja pracuje w zakładzie południowym z siedzibą w Krakowie i nie jestem zadowolony. Nie narzekam na obowiązki i wynagrodzenie bo to jest ok ale ja iczekuje czegoś więcej, normalnej atmosfery w pracy i uczciwości. Patrząc na Waldemara niestety jestem rozczarowany (bo miałem nadzieję jak został zatrudniony). Dostrzegam powiązania z zz S, jednocześnie widzę jaki to (delikatnie mówiąc) niekompetentny człowiek. Generalnie wodze go jako zakompleksionego malego chłopca, który byc moze ujął niektorych przez to że orze i realizuje cele. Na tej podstawie oceniam pkp Intercity w ogóle, bo jeśli dopuszczają takich chłopców do zarządzania to cóż świadczy też o całej firmie, o zarządzie. Nieuczciwe decyzje, brak merytorycznej rozmowy, opryskliwość, to moim zdaniem cechuje Waldemara, kto4y jest przedstawicielem pracodawcy.
Tyle wiesz o dyrektorze, jego pracy, stosunku do związków zawodowych co Ci koledzy na szlugu powiedzieli. I weź proszę zmień Nick jak piszesz w swoim imieniu, bo jeszcze ci z FPL, HSL i SKPL pomyślą, że zmądrzałem i nabrałem odwagi, a to jest dla mnie najwieksza potwarz
Nie wiem kim jesteś @Krakus, ale po Twoich wypowiedziach podejrzewam, że związkowcem, który albo jest zamydlony spotkaniami i słodką gadką kolegów, albo próbujesz silnie zakłamać rzeczywistość. Jeździliśmy z Wami na zapoznania i żaden z maszynistów nie powiedział na ZZty dobrego słowa, co więcej - 99% jest tylko dla "ubezpieczenia i dupochronu", który w sumie i tak nie wiadomo czy zadziała. Obrażacie inne firmy, bo tak jest prościej, a sami nie macie nic do zaoferowania. Nowe strony, komunikacja, statystyki to jakiś śmiech dla zztow przyzakładowych. Nie słyszałem żadnego dobrego słowa na Wasz temat przez tyle jazd.. co więcej, nawet u nas nie ma już podziałów na młodszych i starszych, czy jak to słodki nazywacie - ścieżka kariery. Tego typu wymysłami tylko potwierdzacie, że lubicie ciepłe stołki w biurach zztow i pendo do warszawki.
Jakie trasy są maszynistów w Intercity Łódź , chodzi z skąd dokąd ?.
Zadowolona obiecankami na rozmowie rekrutacyjnej przyszłam! I oto z 3 miesięcy kursu na konduktora było 6 tygodni, zakres materiału jak nie na konduktora a 5 innych członków tego korpusu. Mam na myśli, z zakresu wagonow i ruchu musimy wiedzieć tyle ile rewident taboru, dyżurny ruchu czy ustawiacz- śmieszne. Olewanie na każdym kroku kursanta, czy to noclegi dla osob przyjezdnych na kurs, czy tez po prostu z niewiedzy i szybkiego naganiania kursem. Błedy przy zadaniach były wyśmiewane. Ale to można sie rozpisywać na kilkanaście stron. Egzaminy na konduktora- kto dobrze trafił i miał super komisje zdał z palcem w (usunięte przez administratora) kto miał mniej szczęścia (usunięte przez administratora) się z tym wszystkim ponad miesiąc czasu!! Oczywiście, zeby to takie proste nie było trzeba oddawać pieniądze za lojalkę, za kurs na którym mieliśmy sie (usunięte przez administratora) wie czego nauczyć a wyszło zupełnie inaczej, prawie 5 tysięcy złotych za kpienie z kursantów, ciagle niezadowolenie? No way. Z całego serca nie polecam tej firmy jako pracodawcy. Uciekajcie, nie dziwie sie juz opiniom ludzi uciekającym stad, a przede wszystkim maszynistom. DRAMAT.
Witam. Widzę że od dawna już wisi na stronie ogłoszenie że zatrudnią rewidenta w Pile. Powie mi ktoś coś więcej w tym temacie? Jaką stawkę oferują doświadczonemu rewidentowi i czy wogole opłaca się interesować tematem? Z góry dzięki za odpowiedź
Czy w związku z (usunięte przez administratora)zarządzeniem bezpieki IC - zakaz nagrywania i fotografowania kabin oraz szlaku, z Instagrama wylecą gwiazdy prestiżu robiące przyspieszone kariery?
(usunięte przez administratora)
Hej, a pamietasz ile tygodni zajelo Ci szkolenie warsztatowe?
Witam Orientujecie soe kiedy nabór na konduktora ?
Jak oceniacie pracę na manewrach? Chce aplikować do Wrocławia jako Uczeń manewrowy i stąd też mam 4 pytanka 1. Jaka atmosfera panuje na sekcji we wroclawiu ? Ludzie są mili i pomocni czy nie bardzo ? 2. Czy odrazu po rozpoczęciu nauki mam ulgi na bilety ? Nie ukrywam że bardzo mi zależy na kolejowym immunitecie 3.jakie godziny pracy standardowo 8 czy więcej i czy jest szansa na jakieś wolne ? 4.Czy trzeba zdawać jakieś egzaminy po skończonej nauce ? Bo obiło mi się o uszy że trzeba we wroclawiu coś zdawać
Może ktoś poratować konkretną informacją ile teraz w IC trwa szkolenie warsztatowe na Świadectwie? Miał ktoś ostatnio? Coś ktoś w temacie? Dzieki.
A orientujesz się coś w kwestii wew. egzaminu który jest po warsztacie podobno, jak to wygląda, czy jest trudny, albo co jeśli ktoś go nie zda? Bo słyszałem że coś takiego jest od jakiegoś czasu w IC. W innych spółkach nic takiego nie funkcjonuje - szkolisz się programem normalnie krok po kroku i zdajesz na końcu Państwowy egzamin.
Po warsztacie masz egzamin z wymiany klocków wymiany szczotek i to wszystko jest na czas jak nie zdążysz to odpadasz a i na koniec najważniejsze mycie filarków jak o tym zapomnisz to już możesz się pożegnać z karierą maszynisty na dobre pozdrawiam
pożegnać z karierą maszynisty ale w IC tylko... bo w żadnej innej spółce egzaminów wewnętrznych NIE MA i nikt Ci nie zabroni aplikować, wręcz wezmą z pocałowaniem ręki, braki są ogromne! Robisz po prostu całe Świadectwo i na koniec egzamin w UTK. Więc łaski IC nie robią, bo spłacisz im tylko Licencję wtedy jeśli robiłeś u nich.. gdyby coś chcieli za te 2 msc warsztatu to poszedłbym do sądu bo za to nie musiałbyś płacić - uprawnień nie uzyskujesz, na warsztacie coś tam robisz pod nadzorem i w ramach stosunku pracy, tak że temat do wybronienia, a świat kolejowy stoi otworem...
Wiecie co, bo tak zastanawia mnie fenomen tego miejsca (w sensie GoWork). Troche w zyciu popracowalem juz, blizej niz dalej do emerytury, kilka sporych i powaznych firm po drodze zaliczylem... i tak przegladajac rozne opinie o firmach - w niektorych pracowalem w innych nie, ale z ciekawosci, to czytajac te opinie tutaj mam wrazenie ze wlasciwie nigdzie nie da sie pracowac... no kompletna (usunięte przez administratora) za przyslowiowa (usunięte przez administratora). W przypadku firm gdzie sam pracowalem z kiektorymi opiniami cos tam moglbym sie bardziej czy mniej zgodzic, ale czasem czytam takie dramy ze Lem lepszej powiesci SF by nie wymyslil. Patrzac caloksztaltem balbym sie polecic ten portal jako wiarygodne zrodlo opini o pracy w jakiejs firmie bo mam takie wrazenie ze 2/3 piszacych to taka przyslowiowa banda frustratow - a tacy znajda sie w kazdej firmie - gdzie majac okazje na w miare anonimowy wpis, uzywaja sobie do woli i jada pp firmie... bo piprostu moga, bo tak... bo logiki w tym nie wiedze - wszedzie zle, wszystko zle.. byle obrzydzic innym. Wiele osob poprostu ma tak ze przyciaga tez problemy a pozniej zali sie na okolo jaki swiat okrutny. Sugerujac sie tym portalem, tak naprawde nigdzie nie warto sie zatrudnic. Wiec nie polecam... ale nie rezygnacji z poszukiwania swojego miejsca pracy, ale sugerowania sie tutejszymi opiniami. Ja wyzjnaje zasade ze najlepiej sie przyjac i samemu przekonac czy praca nam bedzie odpowiadac. A wszedzie na jakies kompromisy trzeba isc bo idealana praca nie istnieje.
Plan 200 boi sie, że zaraz nie bedzie ludzi do sprowadzania. Wręcz przeciwnie, zawsze patrzy się na negatywne opinie, bo przeważnie ktos został odpowiednio "zmotywowany" by wylać swą flustrację. Pozytywne opinie w 90% przypadków są pisane na zlecenie. Od 8 lat w spółkach skarbu trwa niepotyzm i zatrudnianie ludzi po znajomosci a nie po kompetencjach. Z tąd ostatnio wszedzie pełno złych opini.
Dobrze powiedziane ale ja bym dodał też nieudaczników z 100 którzy jakby mieli nagle zacząć pracować jak reszta Olszynki i musieliby trochę ciężej popracować (a przy okazji poznać coś innego niż Siemens i szlak do Poznania) to szybko by się rozchorowali (usunięte przez administratora) a co do planu Pendo to racja... najlepiej wschodnia-wschodnia albo wucik, dobra przerwa w trakcie a i tak znajdą się ciepłe kluski, który zawsze będzie płakał że ma zły grafik i mu młodzi zabierają robotę, a w ogóle to on pójdzie do prywaciarza (życzymy powodzenia i trzymamy kciuki)... Ogólnie to przydałby się walec który przejechałby po drożdżowym cieście i paru innych osobach z szarego, a następnie po bandzie plotkarzy (dandysek z włoskami na żel co się wszystkimi interesuje) oraz kombinatorów co by sobie pół grafiku pozamieniali żeby przypadkiem 16170 nie dostać albo w ogóle w nocy poza depem nigdzie nie pracować.
nie polecam pracy u tyrana BZGSI. chłop ma kompleks na każdym poziomie. zachowanie jak kobieta podczas o..... . kombinator cham i uważa się za boga. wszyscy to dno nawet z dyrem / ty zgoda/ i prezesem
Chłopie, to nie jest forum wymiany opinii pracowników między sobą, tylko forum dla osób poszukujących pracy, chcących się zatrudnić w IC, więc uważasz że ktoś kto w tej firmie nie pracuje nie miał styczności, ma pojęcie co to jest BZGSI ??? Sam nie wiem co ten zlepek liter znaczy... Czy cokolwiek innego, bo w wielu postach tutaj jest używany taki żargon że widać kółko wzajemnej adoracji sfrustrowanych pracowników, niż konkretne opinie dla osób postronnych, które nie mają pojęcia o czym tam mowa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w PKP Intercity S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy PKP Intercity S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 660.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w PKP Intercity S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 235, z czego 34 to opinie pozytywne, 77 to opinie negatywne, a 124 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy PKP Intercity S.A.?
Kandydaci do pracy w PKP Intercity S.A. napisali 14 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.