Jaki jest wkład kierownictwa Contact Center Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Niestety firma łamie od początku zasady " gry " , nie podpisuje np. umowy przed rozpoczęciem szkolenia, nie ma jasnych doprecyzowanych stawek, nic nie wiadomo... wszystko jest na "jutro". Podobnie jak Studio Moderna. Raczej daleko od centrum.Dojazd. Czas. Zdalność tak ale nie wiadomo kiedy i jak. Czeski film?
Jak długo trwa szkolenie? Nie ma żadnej umowy na piśmie przed? Jak ktoś zrezygnuje po szkoleniu i nie zacznie pracować bo stawka nie będzie mu odpowiadała to nie będzie żadnych konsekwencji? Skoro nie ma nic na papierze.
Mam pytanie dotyczące pracy w Ostrołęce. Widze wiele negatywnych opinii a wisi ogłoszenie projektanta stron www. Spełniam wszystkie kryteria tylko pytanie czy się w to pchać?
To co? Nic się nie poprawiło od ostatnich wpisów i nadal kasa tak niska jak pisali? Myślałem ze po nowym roku były jakieś podwyżki w związku z inflacją. Wiesz jak to teraz wygląda?
Jeśli ktoś miał wyższą pensję niż najniższa to też dostał podwyżkę? Jeśli rzeczywiście tak było napisz jakie to były średnio kwoty.
Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Contact Center Sp. z o.o. na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta? 7 września pojawiły się ich ogłoszenia na GoWork.pl.
standardowa rozmowa osoba rekrutująca ogarnięta konkretne info o stawce a nie jakieś zbywanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
jak w poznaniu wygląda ta praca,,,zdalna,,obsługa klienta programów lojalnościowych,,,backoffice????ktoś pracował jak to wygląda???warto??
Hej, właśnie zainteresowało mnie oogłoszenie o pracę tej firmy ale już na pierwszym etapie rekrutacji proszą o mój PESEL. Nie powiem zapaliła mi się duuuża czerwona lampka. Czy to normalne? Tak przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy???
Nie wydaje mi się, żeby to było normą gdziekolwiek :/ A na jakie stanowisko aplikowałaś? Ja się zastanawiam nad ofertą dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. obcym, ale jeśli faktycznie tak się dzieje to sama nie wiem.. Może ktoś wie przy okazji ile oferują na takim stanowisku, gdzie trzeba znać dodatkowy język (w moim przypadku czeski)? Bo w necie tylko piszą, że jest "atrakcyjnie" ;)
Cześć, pracuje w tej firmie a PESEL był potrzebny aby założyć konto systemowe także bez obaw :)
Czy urlop w Contact Center Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Widzę, że negatywne opinie o tej firmie są kasowane. Szkoda, że ciągle próbujecie (usunięte przez administratora) ludzie jaki (usunięte przez administratora) u was panuje. (usunięte przez administratora) i zlewka przez liderów. Praca w sobie nie jest straszna, straszne jest kierownictwo, które zniechęci cię do pracy. Przychodzenie do tego biura rozwala psychikę. HR w tej firmie jest bo jest, ale nie oczekujcie pomocy od nich bo jednym uchem wpuszczą a drugim wypuszczą. W korespondencjach będą udawać przejętych oraz to, że chcą coś z tym zrobić. W rzeczywistości niczym jak w tej pracy "przekażę sugestię do odpowiedniego działu". Miesiąc w tej pracy to katastrofa. Na spotkaniach będą poruszane takie pierdoły jak różowe włosy koordynatora projektu czy inne pierdoły. Jesteś nowy/nowa w tej firmie? Uciekaj zanim będzie za późno.
Jak szefostwo w Contact Center Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?
A jak w Elblągu ? Spoko jest?
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Contact Center Sp. z o.o.?
Czy ktoś może napisać jak to wygląda praca w oddziale w Poznaniu? Na rozmowie usłyszałem jak to wszystko ma być spoko i fajnie, ale chciałbym wiedzieć ile w tym prawdy.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Contact Center Sp. z o.o.?
Naprawdę nikt z pracowników nie jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę? Nawet osoby na stanowiskach kierowniczych nie mają takiej możliwości? A jak w takim razie wygląda kwestia wynagrodzenia i ewentualnego wolnego, kiedy pracownik nie może np. danego dnia pojawić się w pracy?
Na umowie jest wynagrodzenie za godzinę pracy. Jak Cię nie ma to nie masz płatne. Urlop nie obowiązuje na zleceniu. Ludzie do pracy przychodzą jak chcą. Kadra/Kierownicy/Liderzy wtedy czują że muszą cię zeszmacić i kazać odbierać cały czas, kiedy idziesz do toalety to się pytają czy czasami nie udajesz i potrafią iść z tobą do łazienki żeby zobaczyć że na pewno do łazienki się idzie. Potrafią też powiedzieć że byłeś o 1 minutę za długo na przerwie w skali 8H dnia pracy.