Jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o. Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Contact Center Sp. z o.o. Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Contact Center Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Contact Center Sp. z o.o. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Kand Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Niestety firma łamie od początku zasady " gry " , nie podpisuje np. umowy przed rozpoczęciem szkolenia, nie ma jasnych doprecyzowanych stawek, nic nie wiadomo... wszystko jest na "jutro". Podobnie jak Studio Moderna. Raczej daleko od centrum.Dojazd. Czas. Zdalność tak ale nie wiadomo kiedy i jak. Czeski film?

Oski Nowy wpis
Inne
@Kand

Jak długo trwa szkolenie? Nie ma żadnej umowy na piśmie przed? Jak ktoś zrezygnuje po szkoleniu i nie zacznie pracować bo stawka nie będzie mu odpowiadała to nie będzie żadnych konsekwencji? Skoro nie ma nic na papierze.

Johny Wick
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie dotyczące pracy w Ostrołęce. Widze wiele negatywnych opinii a wisi ogłoszenie projektanta stron www. Spełniam wszystkie kryteria tylko pytanie czy się w to pchać?

123
Pracownik
@Johny Wick

Nie radzę w to wchodzić

Mikołaj
Inne
@123

To co? Nic się nie poprawiło od ostatnich wpisów i nadal kasa tak niska jak pisali? Myślałem ze po nowym roku były jakieś podwyżki w związku z inflacją. Wiesz jak to teraz wygląda?

Yogi
Pracownik
@Mikołaj

Bo zmieniła się najniższa krajowa

anonim Nowy wpis
Inne
@Yogi

Jeśli ktoś miał wyższą pensję niż najniższa to też dostał podwyżkę? Jeśli rzeczywiście tak było napisz jakie to były średnio kwoty.

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Contact Center Sp. z o.o. na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta? 7 września pojawiły się ich ogłoszenia na GoWork.pl.

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

standardowa rozmowa osoba rekrutująca ogarnięta konkretne info o stawce a nie jakieś zbywanie

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
an
Kandydat
 Pytanie

jak w poznaniu wygląda ta praca,,,zdalna,,obsługa klienta programów lojalnościowych,,,backoffice????ktoś pracował jak to wygląda???warto??

Pytanie-PESEL
Kandydat
 Pytanie

Hej, właśnie zainteresowało mnie oogłoszenie o pracę tej firmy ale już na pierwszym etapie rekrutacji proszą o mój PESEL. Nie powiem zapaliła mi się duuuża czerwona lampka. Czy to normalne? Tak przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy???

Agata
Inne
@Pytanie-PESEL

Nie wydaje mi się, żeby to było normą gdziekolwiek :/ A na jakie stanowisko aplikowałaś? Ja się zastanawiam nad ofertą dla Specjalisty ds. Obsługi Klienta z j. obcym, ale jeśli faktycznie tak się dzieje to sama nie wiem.. Może ktoś wie przy okazji ile oferują na takim stanowisku, gdzie trzeba znać dodatkowy język (w moim przypadku czeski)? Bo w necie tylko piszą, że jest "atrakcyjnie" ;)

Dominika
Pracownik
@Pytanie-PESEL

Cześć, pracuje w tej firmie a PESEL był potrzebny aby założyć konto systemowe także bez obaw :)

Pytanie
 Pytanie

Czy urlop w Contact Center Sp. z o.o. jest płatny 100%?

Darek
Były pracownik
@Pytanie

Ta płatny lecz stratny pujdziesz na łąkę czy l4 to będzie ur.

Mikołaj
Inne
@Darek

Co to znaczy stratny? Jak się jest na urlopie czy L4 nie przysługuje premia? O to chodziło bo nie do końca załapałem.

enzo
Pracownik
@Mikołaj

Nie przysługuje wtedy.

Halina
Inne
@enzo

I kiedy jeszcze nie przysługuje? Jakie są wytyczne?

Grzyb
Były pracownik
 Pytanie

Widzę, że negatywne opinie o tej firmie są kasowane. Szkoda, że ciągle próbujecie (usunięte przez administratora) ludzie jaki (usunięte przez administratora) u was panuje. (usunięte przez administratora) i zlewka przez liderów. Praca w sobie nie jest straszna, straszne jest kierownictwo, które zniechęci cię do pracy. Przychodzenie do tego biura rozwala psychikę. HR w tej firmie jest bo jest, ale nie oczekujcie pomocy od nich bo jednym uchem wpuszczą a drugim wypuszczą. W korespondencjach będą udawać przejętych oraz to, że chcą coś z tym zrobić. W rzeczywistości niczym jak w tej pracy "przekażę sugestię do odpowiedniego działu". Miesiąc w tej pracy to katastrofa. Na spotkaniach będą poruszane takie pierdoły jak różowe włosy koordynatora projektu czy inne pierdoły. Jesteś nowy/nowa w tej firmie? Uciekaj zanim będzie za późno.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Contact Center Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?

Xavi.
Pracownik
@Pytanie

Do czasu gdy nie będziesz pytał jest OK.

Xyz
 Pytanie

A jak w Elblągu ? Spoko jest?

Zxy
Były pracownik
@Xyz

Nie polecam. W tym mieście z tą firmą można osiągnąć naprawdę niewiele.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Contact Center Sp. z o.o.?

Ten co wie
Pracownik
@Pytanie

Z reguły po roku czasu. Ale często można uzyskać umowę o prace wcześniej.

tratatata
 Pytanie

Czy ktoś może napisać jak to wygląda praca w oddziale w Poznaniu? Na rozmowie usłyszałem jak to wszystko ma być spoko i fajnie, ale chciałbym wiedzieć ile w tym prawdy.

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Contact Center Sp. z o.o.?

Styki
@Pytanie

tutaj nawet liderzy potrafią pracować na zleceniu.

Styki
@Pytanie

Właściwie to pracodawca nie zna pojęcia "UMOWA O PRACĘ"

Bartosz
Inne
@Styki

Naprawdę nikt z pracowników nie jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę? Nawet osoby na stanowiskach kierowniczych nie mają takiej możliwości? A jak w takim razie wygląda kwestia wynagrodzenia i ewentualnego wolnego, kiedy pracownik nie może np. danego dnia pojawić się w pracy?

Styki
@Bartosz

Na umowie jest wynagrodzenie za godzinę pracy. Jak Cię nie ma to nie masz płatne. Urlop nie obowiązuje na zleceniu. Ludzie do pracy przychodzą jak chcą. Kadra/Kierownicy/Liderzy wtedy czują że muszą cię zeszmacić i kazać odbierać cały czas, kiedy idziesz do toalety to się pytają czy czasami nie udajesz i potrafią iść z tobą do łazienki żeby zobaczyć że na pewno do łazienki się idzie. Potrafią też powiedzieć że byłeś o 1 minutę za długo na przerwie w skali 8H dnia pracy.

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii