Contact Center Sp. z o.o.

Adres: Bohaterów Warszawy 31, 70-340 Warszawa

NIP: 8513053230 KRS: 0000307280

Contact Center Sp. z o.o.
2 145 233 5 1

Opinie o Contact Center Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

hasło

Napiszę któtko - nędza i nic więcej. Żenada i szkoda zmarnowanego czasu w tej "firmie"

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Joanna

Rozumiem Wasze frustracje. Zachęcam do pozostawienia kontaktu do siebie: pracawobsludze at gmail dot com Znajdziemy dla Ciebie pracę, w której Cię docenią. Pozdrowienia

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś
mocno zdziwiona poszukująca...
@Joanna

To jest zachęta do pracy w tym cc? Że rozumiesz frustracje? Czyją? Przyszłych pracowników, obecnych??

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Natalia

@Lola, na jakie stanowisko aplikowałaś? Rozumiem, że podjęłaś pracę w Contact Center, tak? Gdybyś mogła dopowiedzieć jeszcze, czy podczas rozmowy miałaś do wykonania jakieś zadania - byłoby super! Na pewno taka informacja pomoże podjąć decyzję osobom zastanawiającym się nad aplikowaniem do pracy w tym miejscu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lola
@Natalia

Tak, pracuję w CC, rozmowa przebiegła w sposób klasyczny, wywiad plus przedstawienie firmy i projektu.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Natalia
@Lola

@Lola, i jak oceniasz pracodawcę Contact Center po tym czasie, który do tej pory spędziłaś w firmie? Napisz nam proszę, jeśli oczywiście chcesz i możesz, jak wygląda Twój przykładowy dzień pracy w tej firmie - jak wygląda też na przykład kwestia przerw.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Lola
@Natalia

Pracę sobie chwale. Jest super atmosfera. Jasno wyznaczone zadania. Przerwy standardowo jak call center. Szkolenia przygotowująca do pracy, plus ostatnio też różnego rodzaju warsztaty. Jeżeli ktoś szuka spokojnego przyjaznego miejsca pracy z możliwością rozwoju, polecam.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Natalia
@Lola

Cieszę się w takim razie, że jesteś zadowolona z pracy, którą otrzymałaś w Contact Center. Czy te warsztaty, o których piszesz, związane są ściśle z wykonywaną pracą? Taka forma szkoleń na pewno jest ciekawa i przystępna. Planujesz związać się z Contact Center na dłużej?

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś1
PrawdziwyDoradca
@Lola

Bardzo jestem ciekawa kto pisze jako rzekomy pracownik wychwalajac pod niebiosa firmę bo ja nie znam nikogo kto faktycznie jest doradca i by wstawial takie komentarze. Założę się że ktoś kto po prostu buduje markę tej firmy ale z pewnością nie jest doradcą.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Dziarski89
@PrawdziwyDoradca

Cha cha, tym bardziej że wszystkie komentarze pisze w godzinach pracy. Może pisanie komentarzy należy zatem do jej obowiązków.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Natalia
@Dziarski89

Nie rozumiem, dlaczego godzina zamieszczania wypowiedzi na forum, miałaby jakiś związek z ich brzmieniem. Co w tym dziwnego, że ktoś chce się wypowiadać o pracy, nawet jeśli dzieje się to w jej godzinach? Widocznie ma taką możliwość. Czy Ty masz inne zdanie o pracy w Contact Center? Jeśli tak, to podziel się nim z nami proszę na forum.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Adam
@PrawdziwyDoradca

Zaden szanujacy sie doradca nie wychwala tak firmy. Firma wypada ponizej przecietnej jest niewiarygodna ,szkoda na nia czasu I nerwow. Omijajcie szerokim lukiem jest wiele lepszych I wiarygodniejszych przedsiebiorstw Ktore was przyjma. A osoba ktora pisze te wychwalajace opine to bez komentarza-totalna rzenada I brak profesjonalizmu ...

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Natalia
@Adam

Dlaczego piszesz, że firma jest niewiarygodna? Zastanawia mnie, czemu masz takie zdanie o pracy w Contact Center. Długo pracowałeś w tej firmie? Możesz podałbyś jakieś szczegóły istotne dla osób rozglądających się za pracą, dotyczące zatrudnienia w tym miejscu. Zachęcam.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Nikt
@PrawdziwyDoradca

Zgadzam się z tym faktem, na pewno ekipa z CC, która siedzi obok kuchni, udają że pracuje a tak naprawdę siedzą i piszą pozytywne komentarze. To miejsce to cyrk na kółkach.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Nikt
@Adam

Może i żenada, to po co tam pracujesz.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
.
@Nikt

Chcesz mi lizać ?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
bolek i lolek
@Dziarski89

A jak zawzięcie dyskutuje Natalia z Lolą, przecież to parodia. Pisze sama do siebie, nawet nicki jej się popieprzyły. Co do firmy nawet nie skomentuję, zero dbałości o pensje i premie ludzi, którzy ciężko pracują na nieroby biurowe, co tu komentarze wklejają. Joanna vel Natalia vel Lola.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Joanna

Rozumiem Wasze frustracje. Zachęcam do pozostawienia kontaktu do siebie: pracawobsludze at gmail dot com Znajdziemy dla Ciebie pracę, w której Cię docenią. Pozdrowienia

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Joanna

Rozumiem Wasze frustracje, jeżeli chcecie poznać oferty, gdzie docenią Waszą pracę wystarczy, że prześlecie kontakt do siebie na adres pracawobsludze(at)gmail(dot)com

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Zainteresowany

Czy ktoś poleca tą pracę? Jak wygląda sprawa z zarobkami? Czy są na czas? Proszę o odpowiedź.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
@Zainteresowany

Niestety póki co nikt nie odpowiedział Ci na Twoje pytanie o pracę w Contact Center. Wiele jednak można przeczytać na forum ciekawych wypowiedzi o pracy w tym miejscu zamieszczonych wcześniej. Jak obecnie wygląda Twoja sytuacja? Zdecydowałeś się aplikować do pracy w tym miejscu?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
KK
@Natalia

Kobieto, opanuj się trochę. Nie da się czytać po prostu, co ty bloga chcesz tu prowadzić?? Zajmij się robotą, albo napisz coś o swojej pracy, a nie przepytujesz tu każdego. Co cię obchodzi czyjaś obecna sytuacja? Masz coś sensownego do powiedzenia o pracy, to pisz - jak nie to zamilcz, bo zaczyna się tu robić żałośnie.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Natalia
@KK

Jestem moderatorem forum Gowork.pl Do moich zadań należy między innymi zachęcenie osób znających firmę do wypowiedzi, a także dbam o przestrzeganie przez użytkowników regulaminu oraz staram się informować Was o aktualnych ofertach pracy. Stąd wynika moja działalność na forum. Ma ona na celu pomóc innym, zainteresowanym zatrudnieniem w Contact Center.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Jolo

Właścicielem tej firmy jest ten sam właściciel co Leadforce i jak wpiszcie nazwisko prezesa w internet okaże się że wszystkie jego firmy trwają 2 lata a każda jego firma kończy się komentarzami zrozpaczonych pracowników, którzy rzadaja (usunięte przez administratora) za wykonaną pracę. Prezes załatwia sprawę tak, że jak tylko zaczyna mieć problem, to zamyka firmie, (usunięte przez administratora) i otwiera nowa firme. I tym sposobem już ma na koncie wiele firm i (usunięte przez administratora).... Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam. Żeby nikt nie wmowil wam tego, że to pomówienia to porostu sprawdźcie na własną rękę jego poprzednie spółki i opinie na temat pracy na goworku.... Ostrzegam, że będziecie zaskoczeni, że można tak postąpić. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: "Prosimy, napisz co pracodawca mógłby zrobić aby poprawić atmosferę?" widząc takie pytanie przychodzą mi na myśl 2 rzeczy :(usunięte przez administratora) ludziom których (usunięte przez administratora) a potem zgłosić się na policję :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Lola
@Jolo

Jolo co Ty za brednie opowiadasz. Za takie pomówienia można odpowiedzieć przed sądem. Jestem pracownikiem CC ok kilku lat, wypłaty zawsze są na czas. Przykro jest czytać takie opinie, tym bardziej że są one nieprawdziwe.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Natalia
@Lola

@Lola, to prawda, często osobom wypowiadającym się w Internecie wydaje się, że mogą wypisywać różne rzeczy. Pisałaś, że pracujesz już kilka lat w Contact Center. Czy obecnie firma prowadzi jakieś ciekawe rekrutacje? Napisz nam proszę, jeśli coś wiesz na ten temat.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lola
@Natalia

Tak, jest dużo nowych projektów, w dużej mierze infolinie. Do tego też rekrutacje wewnętrzne na stanowiska kierownicze.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Natalia
@Lola

Jakie wymagania powinna spełniać osoba, która chciałaby awansować w Contact Center na wyższe stanowisko? Jestem ciekawa, czy każda osoba ma taką szansę, czy niestety tylko wybrani pracownicy. Ile trzeba mieć stażu pracy w firmie, aby starać się o awans na stanowisko kierownicze?

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Lola
@Natalia

W zależności od stanowiska są różne wymagania. Aktualnie prowadzona jest rekrutacja do działu jakości. Co chwila ktoś awansuje. Rekrutacje są otwarte i każdy może wziąć w niej udział.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Nikt
@Lola

Widocznie, nie masz innych perspektywach skoro praca na słuchawkach oraz wypłata na czas się satysfakcjonują.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Natalia
@Nikt

Jest to komentarz bardzo nie na miejscu. Każdy z nas spełnia się poprzez inny rodzaj i charakter pracy. Bardzo Cię zatem proszę, żebyś starał się tu nie generalizować niczego w taki właśnie sposób. A sam byłeś kiedykolwiek pracownikiem w firmie Contact Center? Jeśli już postanowisz odpowiedzieć na moje pytanie, to wówczas przejdziemy do innych kwestii.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Ilona
@Nikt

Praca na słuchawkach, znaczy się call center?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Administrator

Zachęcam do pozostawiania opinii na temat pracodawcy Contact Center Sp. z o.o., będzie to pomocne dla osób, które myślą o zatrudnieniu się w tej firmie.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
cyk
@Administrator

Admin?? A co to za cyrk na tym forum? Siedzi i kracze jakaś Natalia, jak to wspaniale w tej dziadowskiej firmie..... Przecież to jakaś przechowalnia dla nieudaczników i dvpolizów, dobre dla kobit przed emeryturą, co ich nigdzie indziej nie zatrudnią (widać po tłustych dvpskach). Nie polecam - po kilku dniach trzeba wiać... A tu siedzi jakaś niestrudzona Natalia, pewnie jej dają stówkę za miesiąc, żeby pilnowała pijaru:))

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
marta

zaraz, zaraz , a contact center, to nie jest czasem Arteria ???

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Nikt
@marta

Contact center to firma, która idzie na dno i tonący chwyta się brzytwy. Najzabawniejsze w tym wszystkim jak CC zmienia często spółki, matki córki.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Tomasz

Witam. Pamiętam, że w Contact Center było call center dla sieci kin z Wielkiej Brytanii. Czy nadal ono funkcjonuje ? W jaki sposób można tam aplikować ? Pozdrawiam.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia
@Tomasz

Czy mogę zapytać, dlaczego jesteś zainteresowany konkretnie tym projektem? Myślę, że warto byłoby po prostu poszukać danych kontaktowych firmy w Internecie, spróbować skontaktować się z nią i dopytać o interesujące Cię kwestie. Mam oczywiście też nadzieję, że uzyskasz satysfakcjonujące odpowiedzi na forum. Daj znać, czy zdecydujesz się aplikować do pracy w Contact Center!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia

@Jolo, to dość niepokojące doniesienia. Czy są jeszcze jakieś inne osoby na forum, które mogłyby potwierdzić te informacje? Nie pojawiły się w tym wątku do tej pory opinie, w których mowa byłaby o niewypłacaniu wynagrodzeń - gdyby tak było, na pewno ktoś by o tym napisał.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika

Z pewnością nie polecam pani od rekrutacji w tej firmie w wawie. Co innego mówi na rozmowie rekrutacyjnej a co innego słyszy się od lidera zaczynając pracę. Z tego co słyszałam mój przypadek nie był jedyny. Więc jeżeli firma chce zatrudniać ludzi zaczynając od oszustw to nie świadczy o niej dobrze.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Lola
@Weronika

Witam serdecznie, nie zgadzam się kompletnie z tym co mówi Weronika, Pani od rekrutacji w pełni profesjonalnie przedstawiła ofertę, dodatkowo też była bardzo otwarta i wszystko co mówiła sprawdziło się podczas pracy. Wiem że w trakcie pracy proponują pracę na innych projektach, osobom które już pracują. W ten sposób chcą docenić pracowników. Ja polecam, nie byłam na lepszej rozmowie. W sumie to Pani z rekrutacji przekonała mnie do pracy w Call Center.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Natalia

@Weronika, oczywiście, rozumiem. Raz jeszcze pozdrawiam! Czy któryś z użytkowników forum pracuje obecnie w Contact Center i chciałby napisać kilka słów na temat tego pracodawcy? Gorąco zachęcam! Wasze wypowiedzi mogą być cenne dla innych osób.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia

@Weronika, rozumiem, szkoda, że tak się stało, ale może lepiej, że to "niedogadanie" wynikło jeszcze na szkoleniu, a nie już później w trakcie pracy. Pozdrawiam i życzę wiele dobrego! Widzieliście aktualne oferty pracy w Contact Center w Warszawie? Znajdziecie je tutaj: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
@Natalia

Pani Natalio. Pani chyba myli trochę pojęcia. "Niedogadanie" było by gdybym ja nie zapytała o dni pracy a założyła, że są takie i takie. To było wprowadzenie w błąd, oszustwo, a nie "niedogadanie".

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Natalia

@Gwiazda, zwróć proszę uwagę na dwie kwestie - po pierwsze, wątek dotyczy pracy w Contact Center w Warszawie,a po drugie, na forum nie podajemy imion i nazwisk osób trzecich - takie dane podlegają ochronie. @Weronika, na czym polegały rozbieżności, o których wspominasz w swoim komentarzu? Czy finalnie podjęłaś pracę w tej firmie, czy zrezygnowałaś z niej? Daj znać!

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Weronika
@Natalia

W moim przypadku powiedziano mi inne godziny i dni pracy na rozmowie niż później na szkoleniu lider mi powiedział. W czasie szkolenia zrezygnowałam bo nie pasowały mi takie te dni i godziny. Zmarnowałam niestety przez panią z rekrutacji po prostu czas. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Gwiazda

Nikomu nie polecam tej pracy! Elbląg najgorsza praca jaka może być. Najbardziej nie polecam Pani lider Aleksandra Murawska. Dama jakich mało. Siedziała na słuchawce A teraz wielka szefowa. Wyżej sra niż (usunięte przez administratora) ma

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Natalia

@Ariel54, rozumiem, że kawa oraz jedzenie, o których piszesz, zapewniane są przez pracodawcę, tak? Po Twojej wypowiedzi wnoszę, że pracujesz w Contact Center w Warszawie. Długo już jesteś związany z tą firmą? Widziałam, że firma prowadzi obecnie trochę rekrutacji - wszystkie aktualne oferty znajdziecie tutaj: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ariel54

W CC coraz lepiej, dbają o pracowników, panuje miła atmosfera, ostatnio były truskawki dla Wszystkich podobno w każdy piątek ma być coś miłego, zobaczymy

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Anonim
@Ariel54

Chwilowe mydlenie oczu, dali truskawki, tosty a później nic mimo że obiecywali

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ariel54
@Anonim

Hehe każdy tylko liczy na darmową wyżerkę. Akcja z kawą była niezła, od rana się dopytywali co z kawą co z kawą a jak była to rzucili się jak na chleb za komuny jedna wielka masakra i żenada

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Natalia

@Monika, faktycznie nie było to może zbyt dobre posunięcie. Dziękuję za Twoje wypowiedzi w wątku i pozdrawiam! Czy znajdą się na forum osoby, które pracują aktualnie w Contact Center? Czy praca w tej firmie jest rozwojowa, czy dla pracowników organizowane są jakieś szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia

@Monika, oczywiście, że nie samą atmosferą żyje człowiek, ale jest to bardzo ważny aspekt w pracy. Rozumiem jednak Twój punkt widzenia. Dziękuję bardzo za rozmowę i pozdrawiam! Widziałam na stronie internetowej kilka aktualnych ofert pracy w tej firmie: http://www.contactcenter.pl/pl/kariera/oferty-pracy/97 . Polecacie aplikować na którąś z nich?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
@Natalia

Juz konczac odchodzac z pracy poprosilam o referencje. Kierownik wydrukowal z internetu wpisal tylko moje imie taka filozofia. Moj nowy pracodawca parsknal smiechem. Sami sobie wystawiaja opinie. Zal

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Natalia

@Monika, jakby nie patrzeć, atmosfera w miejscu pracy odbywa bardzo istotną rolę, więc dobrze, że w Contact Center jest ona oceniana na plus. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! Czy któryś z użytkowników forum pracuje w tej firmie? Jak oceniacie warunki oferowane przez pracodawcę?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
@Natalia

Nie sama atnosfeea zyke xzlowiek. Duzo jest tam ludzi ktorzy ciezko pracuja na chleb bo maja na utrzymaniu rodziny. Ja gdybym nie miala swoich zaoszczedzonych pieniedzy nie wytrzymalabym w Warszawie miesiaca. Nigdy nawet 2 tysiecy na reke nie mialam. Smieszni sa. Na dobra sprawa nie oplacisz mieszkania. Wspolczuje ludziom ten pracujacym I zycze ambitniejszych wyzwan :)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Natalia

@Monika, dziękuję za Twoją opinię. Może jednak jesteś w stanie wymienić jakieś plusy pracy w Contact Center? Często najchętniej piszemy o wadach, a zapominamy o zaletach. @Anonim, rozumiem, dziękuję Ci bardzo za Twoją odpowiedź. Miejmy nadzieję, że w firmie niebawem zajdą zmiany, które podniosą atrakcyjność tego pracodawcy na rynku. @Lola, a czy w firmie można szybko awansować? Jaka atmosfera panuje w Twoim dziale? Myślę, że takie informacje mogą być bardzo cenne dla innych użytkowników forum.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika
@Natalia

Plusem jest jedynie atmosfeea.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia

@Ula, piszesz w wątku dotyczącym pracy w Contact Center. Rozumiem więc, że pracujesz lub pracowałaś w tej firmie, tak? Jaka jest Twoja opinia na temat tego pracodawcy? @Anonim, a może jednak jesteś w stanie wymienić jakieś plusy pracy w Contact Center w Warszawie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@Natalia

Oczywiście że są plusy - bardzo fajni współpracownicy ale oczywiście nie wszyscy. Wiele zalezy od kampanii i lidera. Płaca zawsze na czas (raz się zdarzyło opóźnienie. Brak ciśnienia zbyt dużego. Jednak jest też wiele negatywnych rzeczy a szkoda. A jak ma być dobrze w firmie gdzie dyrektor mówi wprost że jak ktoś będzie chciał podwyżkę to żeby go zwolnić bo najwyraźniej stracił chęć do pracy? Nie będzie dobrze jeżeli nie zacznie się szanować pracownika i jego pracy...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lola
@Anonim

Nie znam firmy, w której wszystko byłoby super. Ja tu pracuję kilka lat, dostałam umowę o pracę. Możliwość rozwoju poprzez szkolenia, prace na nowych ciekawszych projektach. Dodatkowo są rekrutacje wewnętrzne gdzie można spróbować swoich sił w działach wsparcia. Polecam, miła rodzinna atmosfera.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika

Także nie polecam pracy w Contact Center.Nie szanują pracowników, współpracowników, nikogo.Wszystko po znajomościach.Niedawno zwolnili liderkę, żeby wpakować swoją osobę. Żenada. Nikomu nie polecam tej firmy..

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Lola
@Monika

Monika, a Ty w tej firmie pracowałaś? Wiesz jak jest? Jak długo, na jakim projekcie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ula

Jak ktoś będzie bardzo chciał dokopać to znajdzie się powód!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Natalia

@Ola, dlaczego tak piszesz? Możesz napisać coś więcej, jakoś rozwinąć swoją wypowiedź? Wszelkie konkrety mile widziane. Czy na forum znajdują się osoby, które także pracują lub pracowały w Contact Center? Jaka jest Wasza opinia na temat tego pracodawcy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim
@Natalia

Pracodawcy nie polecam, bardzo małe zarobki, mnóstwo problemów i ich olewanie przez kierownictwo. Każdy kto tam pracuje mógłby powiedzieć coś złego o tej firmie.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Ola

(usunięte przez administratora) Zabiorą każda zarobiona złotówkę. Chcesz pracować charytatywnie??? Zapraszamy do współpracy z nimi!!!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Natalia

@Bartosz, a chciałbyś dowiedzieć się czegoś konkretnego na temat pracy w Contact Center? Interesuje Cię praca w tym miejscu? @Ariel54, a na podstawie jakiej umowy pracuje się w Contact Center? Czy nie ma problemu z wzięciem na przykład kilku dni wolnego z rzędu? @Zainteresowana, i jak wygląda Twoja sytuacja? Zdecydowałaś się aplikować do pracy w tej firmie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bartosz

Zastanawiam się jaki jest powód, że tak rzadko piszecie?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Administrator

Czy ktoś z Was dysponuje najświeższymi ciekawostkami o Contact Center Sp. z o.o.? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Contact Center Sp. z o.o.