Opinie o Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników na temat pracodawcy Contact Center Sp. z o.o., oraz Klientów firmy. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Kozioł
Były pracownik

Ostrzegam przed wszelkimi projektami. Po wielu latach zwalniają doswiadczoną osobę pod pozorem redukcji etatów a zielonych zostawiają. Pozorne zwolnienia... Mało tego to jeszcze nic nikomu nie mówią jak firma się rozwija czy zwija. Obiecują złote góry. Będziesz miał wyniki będzie praca... Kłamstwa same. Jeszcze do tego kierownictwo, które ma wszystkich w poważaniu.

Xyz
 Pytanie

A jak w Elblągu ? Spoko jest?

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

Ala Nowy wpis
Kandydat

W zeszłym tygodniu miałam rekrutacje na stanowisko konsultanta wszystko było ok a Pani wszystko wyjasniła. Nie mam uwag w tym tygodniu zaczynam pracę

Miki Nowy wpis
Pracownik
@Ala

Potwierdzam, ja tez juz po rekrutacji i w przyszlym tygodniu ide na szkolenie. Pani od rekrutacji cierpliwie odpowiadala na wszystkie moje pytania. Tak powinna wygladac rekrutacja w kazdej firmie. Pozdrawiam

Iks Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Miki

Jaka propozycja stawki netto za godzinę? Szkolenie płatne? Ile trwa?

Iks Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Miki

Jakie warunki finansowe?

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Contact Center Sp. z o.o.?

Praca zdalna
Były pracownik

Uważajcie na zdalnej, wyciekają prywatne informacje z domowej sieci pracowników...

Kozioł
Były pracownik

Ostrzegam przed wszelkimi projektami. Po wielu latach zwalniają doswiadczoną osobę pod pozorem redukcji etatów a zielonych zostawiają. Pozorne zwolnienia... Mało tego to jeszcze nic nikomu nie mówią jak firma się rozwija czy zwija. Obiecują złote góry. Będziesz miał wyniki będzie praca... Kłamstwa same. Jeszcze do tego kierownictwo, które ma wszystkich w poważaniu.

Jola
Pracownik
@Kozioł

Z Pana wypowiedzi wynika, że został Pan zwolniony z powodu braku wyników. Z całym szacunkiem ale żadnemu pracodawcy nie jest na rękę trzymanie kogoś, kto nie robi wyniku a przychodzi jedynie żeby „nałapać godzin”

Kozioł
Były pracownik
@Jola

Nie jedna nagroda za wyniki i premia co miesiąc... Hehe. Grunt to przykleić komuś łatkę jak się nic nie wie...

Kozioł
Były pracownik
@Jola

Płaza za etat nie za godziny...

Propozycja
Były pracownik
@Kozioł

Witam Panie Kozioł. Jeśli szuka Pan zajęcia w uczciwej firmie i lubi Pan kontakt z klientem, zapraszam do kontaktu. Zapewniam zajęcie spokoje, elastyczne godziny pracy i pełne wsparcie. Pozdrawiam. Daniel 514463209

Lilit
Były pracownik
@Kozioł

Zgadzam się z komentarzem w 100 % .

Marketing
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa prowadzona niezbyt profesjonalnie: na wiele pytań dało się odpowiedzieć na podstawie lektury mojego CV. UWAGA - firma nie daje odpowiedzi zwrotnej, co jest bardzo nieprofesjonalne. Rekruterka nawet nie odpowiada na wiadomości wysłane jej przez LinkedIn. Czyli zero szacunku do kandydata. Nie polecam - lepiej aplikować bezpośrednio do firm, niż tracić czas na żenujące rozmowy.

Pytania

Pytania dość ogólnikowe. Na zdecydowaną większość z nich dało się odpowiedzieć czytając moje CV.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Contact Center Sp. z o.o.? Spoko traktują ludzi?

Xavi.
Pracownik
@Pytanie

Do czasu gdy nie będziesz pytał jest OK.

Świrek
Pracownik

Bez komentarza.

Adi

@Zxy a wiesz może jak w Wwa?

Xyz
 Pytanie

A jak w Elblągu ? Spoko jest?

Zxy
Były pracownik
@Xyz

Nie polecam. W tym mieście z tą firmą można osiągnąć naprawdę niewiele.

09456
Były pracownik

Ostrzegam przed projektem Smartney, tam już nikt nad niczym nie panuje, totalny bajzel, nieudolna koordynatorka która udaje że coś ogarnia i bezczelne (usunięte przez administratora)które wyniosą ja razu pewnego razem z biurkiem...szok

4
Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Contact Center Sp. z o.o.?

Ten co wie
Pracownik
@Pytanie

Z reguły po roku czasu. Ale często można uzyskać umowę o prace wcześniej.

Sonia

Czy są jakieś perspektywy na zakotwiczenie sie w tej firmie z dobrą pracą i płacą? Opinie są zgola odmienne

doświadczona
@Sonia

Lepiej się nie zakotwiczaj. Spróbować możesz, żeby sie przekonać na własnej skórze, ale na dobrą płace nie licz.

Styki
@doświadczona

To jest praca na 3 miesiące zatrzymać sie i tyle nic więcej.

Danuta
@Styki

Nie ukrywam, że ciekawi mnie, dlaczego - Twoim zdaniem - praca w Contact Center jest tylko na chwilę. Czy chodzi tu o poziom zarobków? A może o braku możliwości dalszego rozwoju? Rozwiń proszę swoją myśl.

Styki
@Danuta

1. Minimalna krajowa jako stawka podstawowa, 2. wypłaty są opóźnione, 3. Ciągła rotacja wśród pracowników/liderów/kierowników- tylko jedna osoba pozostaje bez zmian(Ci co pracują to wiedzą :) 4. Przenoszenie między projektami to ciągłość- bo akurat tutaj potrzebujemy pracowników(średnio 3 projekty na miesiąc).

hm...
@Styki

Ta "jedna osoba" umie doskonale manewrować, to krętaczka i wciąż udaje się jej ocalać swoją suchą d. Do czasu. Swoją drogą fenomen socjologiczny. Ma tak dziwną twarz, a jednak... ktoś ją tam trzyma.

Kompetencja
@hm...

@hm... Jaki jest związek między wyglądem / twarzą a kompetencjami, wiedzą i doświadczeniem danej osoby? Osobiście uważam, że wygląd nie jest ważny, ważne jest to co kto ma w głowie i co sobą reprezentuje w kontakcie z drugim człowiekiem.

1
Styki
@Kompetencja

Zgadzam się, ale jeżeli kompetencje są 0 i wygląd 0 to budzą się w człowieku uzasadnione wątpliwości - może ta osoba ma ukryte pod biurkiem umiejętności.

biurko
@Styki

Ta osoba z każdej innej firmy wyleciałaby po miesiącu, bo jej słodkie pierdy to jedyne kompetencje.

Zainteresowana
@biurko

Kurczę o kogo chodzi bo nie wiem :)

były prac.
@Zainteresowana

Ma bardzo dziwną "twarz". Jak się uśmiecha, to wygląda na szczerzenie kłów. Ogromny tupet i wyjątkowy talent do lawirowania. Miała swoje "pupile" a w cc włazidupstwo zawsze jest mile widziane. No przepraszam, nazwiska tu nikt raczej nie napisze. Może już wyleciała, nie wiem.

Pomarańczowy

Contact center przejęło pracowników Orange, od marca czekamy na regulamin premiowania, jest koniec maja a w czerwcu ma być właśnie wypłacona premia już za kwiecień na zasadach których nie znamy. Zaczynaja sobie w kulki lecieć. A ten jakiś szef cały, to na spotkaniu wiadomo lał taka wodę ze jest pięknie i idealnie ze głowa mała.

Samuel

Same pytania ale odpowiedzi brak. Jest tak dobrze, że nie chce się nikomu zostawiać tu opinii?

Styki
@Samuel

Albo tak źle że szkoda słów ;)

tratatata
 Pytanie

Czy ktoś może napisać jak to wygląda praca w oddziale w Poznaniu? Na rozmowie usłyszałem jak to wszystko ma być spoko i fajnie, ale chciałbym wiedzieć ile w tym prawdy.

Szczera

Pracowałam tam nic ciekawego mobing. Nie ma mowy i podwyżce (usunięte przez administratora) na wypłatach. Koleżance 1000 zł nie wypłacili. Ja nawet premii nie miałam a jak nawet była to marne grosze. Nie idzie tam do pracy. Umowe zlecenie mają nawet ludzie co pracują tam 8 lat. Jakaś masakra. Szefostwo wyżywa się na pracownikach jak nie ma efektów wciskania byle czego rozmówcą

Ariel54

W CC coraz lepiej, dbają o pracowników, panuje miła atmosfera, ostatnio były truskawki dla Wszystkich podobno w każdy piątek ma być coś miłego, zobaczymy

Anonim
@Ariel54

Chwilowe mydlenie oczu, dali truskawki, tosty a później nic mimo że obiecywali

Ariel54
@Anonim

Hehe każdy tylko liczy na darmową wyżerkę. Akcja z kawą była niezła, od rana się dopytywali co z kawą co z kawą a jak była to rzucili się jak na chleb za komuny jedna wielka masakra i żenada

???
@Ariel54

Dziwne rzeczy. To musiało być dawno, z tego co wiem to nikt tu niczego nie dostał, nie wygrał i nie oglądał. Darmowa kawa, hahaha.

Jolo

Właścicielem tej firmy jest ten sam właściciel co Leadforce i jak wpiszcie nazwisko prezesa w internet okaże się że wszystkie jego firmy trwają 2 lata a każda jego firma kończy się komentarzami zrozpaczonych pracowników, którzy rzadaja (usunięte przez administratora) za wykonaną pracę. Prezes załatwia sprawę tak, że jak tylko zaczyna mieć problem, to zamyka firmie, (usunięte przez administratora) i otwiera nowa firme. I tym sposobem już ma na koncie wiele firm i (usunięte przez administratora).... Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam. Żeby nikt nie wmowil wam tego, że to pomówienia to porostu sprawdźcie na własną rękę jego poprzednie spółki i opinie na temat pracy na goworku.... Ostrzegam, że będziecie zaskoczeni, że można tak postąpić. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: "Prosimy, napisz co pracodawca mógłby zrobić aby poprawić atmosferę?" widząc takie pytanie przychodzą mi na myśl 2 rzeczy :(usunięte przez administratora) ludziom których (usunięte przez administratora) a potem zgłosić się na policję :)

Lola
@Jolo

Jolo co Ty za brednie opowiadasz. Za takie pomówienia można odpowiedzieć przed sądem. Jestem pracownikiem CC ok kilku lat, wypłaty zawsze są na czas. Przykro jest czytać takie opinie, tym bardziej że są one nieprawdziwe.

Natalia
@Lola

@Lola, to prawda, często osobom wypowiadającym się w Internecie wydaje się, że mogą wypisywać różne rzeczy. Pisałaś, że pracujesz już kilka lat w Contact Center. Czy obecnie firma prowadzi jakieś ciekawe rekrutacje? Napisz nam proszę, jeśli coś wiesz na ten temat.

1
Lola
@Natalia

Tak, jest dużo nowych projektów, w dużej mierze infolinie. Do tego też rekrutacje wewnętrzne na stanowiska kierownicze.

1
Natalia
@Lola

Jakie wymagania powinna spełniać osoba, która chciałaby awansować w Contact Center na wyższe stanowisko? Jestem ciekawa, czy każda osoba ma taką szansę, czy niestety tylko wybrani pracownicy. Ile trzeba mieć stażu pracy w firmie, aby starać się o awans na stanowisko kierownicze?

Lola
@Natalia

W zależności od stanowiska są różne wymagania. Aktualnie prowadzona jest rekrutacja do działu jakości. Co chwila ktoś awansuje. Rekrutacje są otwarte i każdy może wziąć w niej udział.

Nikt
@Lola

Widocznie, nie masz innych perspektywach skoro praca na słuchawkach oraz wypłata na czas się satysfakcjonują.

Natalia
@Nikt

Jest to komentarz bardzo nie na miejscu. Każdy z nas spełnia się poprzez inny rodzaj i charakter pracy. Bardzo Cię zatem proszę, żebyś starał się tu nie generalizować niczego w taki właśnie sposób. A sam byłeś kiedykolwiek pracownikiem w firmie Contact Center? Jeśli już postanowisz odpowiedzieć na moje pytanie, to wówczas przejdziemy do innych kwestii.

1
Ilona
@Nikt

Praca na słuchawkach, znaczy się call center?

hm...
@Lola

No to świetnie, że są rekrutacje. Może wreszcie powinna wylecieć ta krzywogęba kierowniczka?

z pewnych źródeł :)
@hm...

Niedługo poleci :)

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Contact Center Sp. z o.o.?

Styki
@Pytanie

tutaj nawet liderzy potrafią pracować na zleceniu.

Styki
@Pytanie

Właściwie to pracodawca nie zna pojęcia "UMOWA O PRACĘ"

Bartosz
@Styki

Naprawdę nikt z pracowników nie jest zatrudniony na podstawie umowy o pracę? Nawet osoby na stanowiskach kierowniczych nie mają takiej możliwości? A jak w takim razie wygląda kwestia wynagrodzenia i ewentualnego wolnego, kiedy pracownik nie może np. danego dnia pojawić się w pracy?

Styki
@Bartosz

Na umowie jest wynagrodzenie za godzinę pracy. Jak Cię nie ma to nie masz płatne. Urlop nie obowiązuje na zleceniu. Ludzie do pracy przychodzą jak chcą. Kadra/Kierownicy/Liderzy wtedy czują że muszą cię zeszmacić i kazać odbierać cały czas, kiedy idziesz do toalety to się pytają czy czasami nie udajesz i potrafią iść z tobą do łazienki żeby zobaczyć że na pewno do łazienki się idzie. Potrafią też powiedzieć że byłeś o 1 minutę za długo na przerwie w skali 8H dnia pracy.

Heila

Nie idzcie tam do pracy zrobia z was mrowki za 1800 zł na msc. I beda dokladac ciagle obowiazkow a pensja bedzie stala w martwym punkcie.

Ewelina
@Heila

Kwota o której mówisz to zapewne podstawa wynagrodzenia w firmie Contact Center Sp. z o.o. A czy w firmie istnieje możliwość zdobycia premii?

porażka, a nie firma
@Ewelina

Teoretycznie istnieje. Teoretycznie dla wszystkich. Praktycznie dostaje garstka służalczych dvpolizów. To samo z umowami o pracę. W ogóle szkoda czasu na ten "contact"...

Styki
@porażka, a nie firma

Premie sąąąąą, nikt tylko nie wie ile dostaje i jak są wyliczane.

Heila

(usunięte przez administratora). Nikogo nie doceniają. Nigdy nie dostaniecie w tej firmje umowy o pracy. Wszystkim dają zlecenie. Niska pensja i oszukują . (usunięte przez administratora)

Zostaw merytoryczną opinię o Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Contact Center Sp. z o.o.