TPI (Contact Center)

Kraków

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 4 ocen.

Opinie o TPI (Contact Center)

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TPI (Contact Center)

3333

@elka mysle ze wlasnie chodzi tutaj o staz pracy..

F

Poproszono mnie o opinie więc postaram się opisać. Fakty: praca ciekawa, dużo pracy terenowej, sporo tematów handlowych z polecenia klientów co jest dla mnie szokiem. Pensja stała oraz kilka premii : od sprzedaży produktu i całego biura, także premia szefa jako motywacja. Świetni ludzie, poukładane sprawy w biurze, dobra atmosfera. Cieszę się ze szef widzi tez pozytywy pracy, ale tez po ludzku wytknie blad. Z reszta pierwszy kierownik jakiego znam, któremu chciało się mi pomagać na początku i to bez uszczypliwosci, to sobie zapamiętałem. W tym zakresie z innych firm mam złe doświadczenia. Mogę polecić, ale przygotuj się ze to ty musisz stać się częścią zespołu. Siła tego biura to chyba wzajemny szacunek i jasne zasady i przyjaźń ludzi. Podoba mi się ze każdy pracuje dla każdego. Polecam

Geo

Witam; Ja rozpocząłem pracę w TPI już pewien okres czasu temu. Krótko: - praca o charakterze bardzo inżynierskim, co mi odpowiada - kultura pracy super, mamy wręcz zakaz mówienia Źle o konkurencji - szef jest w porządku, wymagający ale potrafi docenić detale, o których ja nie pamiętam - produkty uważam, że są wyższej jakości - zarobki mogłyby być większe, ale pewnie zawsze będzie niedosyt niezależnie ile się zarabia :-)

viktor

Powiem tak- jak ktoś zaczyna,może i warto(zdobyć doświadczenie, staż pracy) ale tylko na zasadzie trampoliny...nic więcej. Zero podejścia merytorycznego, kultury sprzedaży, podstawowych umiejętności negocjacyjnych o warunkach pracy już nie wspomnę. W ogłoszeniach o pracę, które umieszczają również informacje naciągane... No co tu dużo mówić firma na poziomie "polskiego cwaniaczka" z Konia trojańskiego( polecam film:) Opinie z telemarketingu w pełni uzasadnione.

:-)
@viktor 28.12.2010 13:02
Powiem tak- jak ktoś zaczyna,może i warto(zdobyć doświadczenie, staż pracy) ale tylko na zasadzie trampoliny...nic więcej. Ze...

Chyba ci się pomyliło z firmą telemarketingową o tej samej nazwie ;-)

Zostaw opinię o TPI (Contact Center) - Kraków

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TPI (Contact Center)