Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z WALK GROUP? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
(usunięte przez administratora)
Absoltunie nie, nawet kiedy pojawią się takie prośby
poważne? a o jakie np prosiliście i jaki był odzew na to? ciekawa byłabym argumentu przeciw
Wieczny brak pieniędzy od lat (również na premie, podwyżki, cały czas ma się feedback jakby firma była na skraju upadku). Nie ma podejścia że to niezbędna inwestycja pracownika, tylko benefit.
W ich podejściu nazywało się szkoleniem wprowadzenie do nowego narzędzia jak prowly czy brand24. W tej firmie każdy argument na wszystko to kasa, której nie ma.
Agencja na pierwsze kilka tygodni wydaje się być profesjonalnym pracodawcą. Jednak im dalej tym gorzej przebiegała nasza współpraca. Niestety brak onboardingu, kto za co jest odpowiedzialny, jak obsługiwać programy, szkolenia dopiero po kilku tygodniach lub prosisz kogoś o pomoc co również jest niezbyt mile odbierane bo zajmujesz czyjś czas :) Brak prawidłowego wprowadzenia na klientów, brak podpisanych umów z klientami, działasz po omacku i dopasowujesz się do teraźniejszości. Działanie takie spowodowało iż dostałam feedback o działaniu na niekorzyść agencji, chociaż mój przełożony był informowany na bieżąco o sytuacji na projektach oraz uczestniczył w spotkaniach z klientem. W CS istnieje kółeczko wzajemnej adoracji które mobinguje w bardzo znaczący sposób. Frustracja jaka panuje w agencji w każdym dziale odbija się na jakości oraz szybkości pracy każdego, brak awansów odpowiednich osób, brak szkoleń, pozbycie się osób z doświadczeniem i wiedzą. Brak zapłaty za nadgodziny a jak je masz to znaczy że ty źle organizujesz czas pracy. I odmawianie urlopu już przemęczonej osobie w kreacji gdzie ich dział to podstawa każdej agencji ;):):) serio?? Rotacja wsród nowych pracowników jak i starszych którzy po połączeniu spółek jeszcze zostali znacząco wzrosła w tym roku. Dlatego agencja nie mam odpowiedniego zaplecza aby prawidłowo i jakościowo obsługiwać swoich klientów co Accountom utrudnia prace i utrzymanie założonych timingów to wyzwanie. Kliencie jeśli to czytasz zastanów się czy opóźnienia i niższa jakość jest właśnie dla Ciebie? Przypisywanie sobie zasług innych osób oraz przepisywanie porażek i błędów do innych osób to porządek dnia codziennego. Nie popełnia błędów ten co nie pracuje, do swoich błędów jestem w stanie się przyznać i wziąć odpowiedzialność za nie. Niestety już za cudze zdecydowanie nie :) Oczywiście po zakończonej współpracy dowiedziałam się kilka ciekawych rzeczy na temat współpracy i samego jej zakończenia. Nigdy nie spotkałam się z tym że sprzęt oddaje osobie która nie jest moim przełożonym/HR i nie zdaje projektów z bieżącym statusem. Brak profesjonalizmu nawet na zakończenie współpracy. A jak wiadomo poznaje się ludzi nie jak zaczynają a jak kończą ;) Także potencjalny przyszły pracowniku tej agencji musisz się zastawić czy twój obecny pracodawca nie jest lepszy lub też czy nie lepiej szukać dalej. Niestety ja osobiście nie polecę nikomu tego miejsca. I proszę Agencjo Walk nie piszcie o sobie w tak ostentacyjny pozytywny sposób bo rynek naprawdę jest wąski a opinie krążą nie tylko na tym portalu ;) Zmieńcie lepiej swoje działania a nie dopisujcie kolejne pozytywne komentarze które bardzo mijają się z prawdą ;)
Witaj, a skoro mówisz, że nie ma szkoleń i takiego wdrożenia, to czy oni od razu wymagają doświadczenia na stanowisku, bo jak to rozwiązać w przypadku ludzi, którzy tego doświadczenia nie mają? Co jest w ogłoszeniu? Odpisz pilnie jeśli możesz.
Bożena, szkolenia mają podnieść twoje kompetencje a sama praca jest również codziennym szkoleniem. Onboarding i wprowadzenie w działanie firmy to nie szkolenie tylko podstawowa informacja jaką musisz dostać aby wykonywać swoje obowiązki. Jeśli nie masz odpowiednich kwalifikacji na stanowisko to cię nie zatrudnią, albo dadzą ci szanse i ktoś cię będzie szkoli wewnętrznie. Moja opinie nie była o zatrudnieniu tylko o bieżącej współpracy z firmą a raczej pracy dla niej. Ponieważ kiedy się ze sobą współpracuje zazwyczaj nie ma sytuacji o których pisałam.
Niestety ale potwierdzam każde słowo powyżej. Firma która kiedyś bardzo rokowała na rynku, była dla innych wzorem teraz staje się powoli ruiną. Pokład opuszczają najlepsi ludzie a system zarządzania jest stary, kompletnie nie adekwatny dla młodego pokolenia które wchodzi teraz na rynek pracy. Dziękuję za zdobyte doświadczenie, na pewnym etapie było ważne aby tam być, teraz jednak jest to już tonący okręt.
Hej, a mogę tylko spytać w jakim okresie mniej więcej pracowałaś i o jakie konkretnie doświadczenie chodzi? Pytam, bo zastanawiam się czy na pewien okres czasu mimo wszystko warto się zaciągnąć i tak samo ciekawa jestem jakie warunki tu obecnie mają, bo z tego co zauważyłam piszą jedynie byli pracownicy w ostatnim czasie
podpisuję się pod tą opinią, walk po połączeniu spółek stał się smutnym miejscem z przestarzałym podejściem do pracy i brakiem zrozumienia pracownika, którego zawsze można "wymienić"
Widzę, że nic się nie zmieniło. Pod tą opinią podpisuję się w 100% a opuściłam Walk prawie 4 lata temu. Onboarding już wtedy tam nie istniał, podział obowiązków był niejasny, a poziom frustracji wśród pracowników sięgał zenitu.
Coś nie widać nowych komentarzy po ostatnich wydarzeniach. Przypadek? czy szlaban na prezentowanie swoich opinii?
Sporo zmieniło się ludzi to i negatywne opinie się skończyły. Agencja jak każda inna, choć wydaje się, że atmosfera jest nawet niezła.
Czy ktoś może powiedzieć, jak wygląda sytuacja teraz? Czy warto aplikować?
No właśnie też bym się chciał dowiedzieć, bo ludzie piszą że fajna atmosfera. Będziesz wysyłał CV? Mnie najbardziej interesuje ile teraz płacą. Jakbyś się czegoś dowiedział na rozmowie to mi napiszesz?
Czy WALK GROUP zapewnia kartę multisportu?
Pytanie a ja chce sie zapytac jaka atmosfera jest w firmie na Kolejowej w Warszawie i jakie sa realne zarobki?
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w WALK GROUP?
(usunięte przez administratora) na nadgodziny, na brak rozwoju, na brak sciezki kariery i na brak narzedzi pracy. do tego brak integracji, brak pakietu medycznego, brak multisporta, brak jakichkolwiek narzedzi pracy jest tu tylko dodatkiem :)
Jakie wartości są cenione w WALK GROUP?
Najbardziej to brak poszanowania dla pracownika, brak poszanowania dla jego zdrowia, brak zainteresowania rozwojem jego kompetencji, no i nadgodzinki wraz z brakiem lojalności
Czy można w WALK GROUP liczyć na jakieś dodatki?
A jakie to są ustalone godziny i dlaczego napisałaś to w cudzysłowie? Czy jest coś co powinniśmy wiedzieć na ten temat? Rozwiń proszę swoje zdanie.