Jak się pracuje w OptiCall (Firma zamknięta) Warszawa? Zadaj pytanie

 Działalność firmy zakończona.

Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w OptiCall (Firma zamknięta) Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w OptiCall (Firma zamknięta) jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w OptiCall (Firma zamknięta) w Warszawa

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Z przykrością stwierdzam, że firma w moim odczuciu nie jest godna polecenia jako miejsce pracy. Dlaczego? Po kolei. 1. Firma kusi wysokimi zarobkami. Szkoleniowcy czy kierownicy mówią o zarobkach rzędu 6000-7000 zł. Jeśli nie lepiej, bo widziałem ogłoszenie, gdzie średnia, górna granica zarobków była określona jako 8000 zł, a nawet 10000 zł (o ile to rzeczywiście było ogłoszenie Opticalla, bo trudno znaleźć informacje o tej firmie, ale do tego przejdę później). Nie mniej jednak- firma kusi wysokimi zarobkami rzędu 6-7 tyś. zł (4000 podstawy i ileś prowizji). W rzeczywistości tak nie jest, bo firma zwolni Cię po przepracowaniu tygodnia-dwóch i nie zdążysz wyrobić sobie godzin. Rzeczywiste zarobki w Opticallu to jakieś 1000 zł. 2. Firma Opticall nie wypłaca pieniędzy za dni szkoleniowe. Zgodnie z prawem jest to proceder nielegalny. Tak samo jak nielegalny jest proceder narzucania umowy zlecenie jako przykrywki umowy o pracę. Zgodnie z prawem- jeżeli pracujesz w określonych godzinach, masz obowiązki, przełożonego itp. to MUSISZ mieć umowę o pracę. Opticall łamie te zasadę i narzuca umowe-zlecenie. To jeszcze mogłoby przejść, gdyby nie to, że DNI SZKOLENIA SĄ DARMOWE, a to jest PRZYNAJMNIEJ TYDZIEŃ PRACY, w tym PRZYNAJMNIEJ KILKA DNI rzeczywistego wykonywania obowiązków i sprzedawania "na słuchawce". 3. Ten punkt usilnie łączy się z drugim. Opticalla charakteryzuje wysoka rotacja pracowników (sam przedstawiciel firmy to przyznał w jednym z komentarzy). Są to najpewniej nowi pracownicy, zwalniani po tygodniu-dwóch za "słabe wyniki". Teraz wszystko powinno połączyć się w całość. Opticall kusi bardzo wysokimi zarobkami, ale w rzeczywistości zostaniesz zwolniony po dwóch tygodniach i zapłacą Ci tylko kilkaset złoty, za kilka ostatnich dni pracy, bo oni (łamiąc prawo) nie płacą za dni szkoleniowe 4. Co do słabych wyników- Opticall często wskazuje stosowanie coachingów, szkoleń etc. W rzeczywistości jednak Opticall nie daje szansy. Możesz liczyć na jeden coaching, ale i tak zostaniesz zwolniony kolejnego dnia za "słabe wyniki" (Jeśli jesteś nowym pracownikiem to nic dziwnego, że masz słabe wyniki). Opticall zapewne będzie się bronił "brakiem postępów mimo coachingów". No cóż. Trudno, żeby te postępy były, jeżeli masz tylko jeden coaching w połowie ostatniego pełnego dnia pracy, a na początku kolejnego zostajesz wywalony (czyli de facto masz tylko 4 godziny na poprawę wyników, gdzie wciąż jesteś nowym pracownikiem). Oczywiście, zapewne znajdą się pracownicy, którzy utrzymali się dłużej i zarobili te wyższe kwoty. Ale jaki to jest procent całości osób, które przewinęły się przez te firmę? Dodatkowo zaryzykuje stwierdzeniem, że są to osoby, które i tak miały doświadczenie w tego typu pracy, a nie "zieloni". 5. Niepokojące wydają się praktyki Opticalla. Pracownikom, w rozmowach z klientami zaleca się stosowanie fałszywych imion i nazwisk. Jeśli klient spyta o nazwę firmy, pracownik nie może powiedzieć jej nazwy (Za to obniża się ocenę rozmowy). Musi powiedzieć, że jest z jakiegoś centrum zdrowotnego albo centrum nauki języków. Skrypty oraz praktyka prowadzenia rozmów każe pracownikom kłamać w rozmowach z klientami, że jest się jakimś specjalistą, zajmuje się czymś (np. Odchudzaniem) wiele lat, podczas, gdy mówimy tu o zaledwie 20-letnich osobach, BEZ PRAKTYKI W TYCH DZIEDZINACH, po za sprzedawaniem wątpliwej jakości produktów Opticalla. Pracownicy Opticalla komunikują się ze sobą za pośrednictwem jakiegoś mniej znanego komunikatora. Co więcej za pośrednictwem SPECJALNEJ WERSJI tego programu (a przynajmniej tak zrozumiałem, bo dowiedziałem się, że wersja tej aplikacji, którą można pobrać w internecie jest inna, niż ta, której używają pracownicy Opticalla). O Opticallu trudno jest też znaleźć jakieś informacje w internecie. Nie ma social mediów, nie ma zbytnio ogłoszeń (jest ich dość mało). Adresu firmy też nie ma, a w każdym razie jest trudno dostępny. Wpisując Opticall Warszawa nie znajdziemy go, co jest dziwne. Widać, że firma się kamufluje. 6. System prowizyjny jest niekorzystny dla pracownika. Choć pracowniczka działo HR twierdziła, że pracownicy nie pracują już na progach prowizyjnych, a dostają procent od każdego produktu- nie jest to prawdą. W każdym razie nie jest to prawdą obecnie. System stosowany w Opticallu działa tak, że pracownik w zależności od swojej efektywności dostaje procent prowizji z pieniędzy, które zarobił ze sprzedaży. Najmniejsza prowizja to 2%, największa 10%. Niestety nie polecam.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czy w tym miesiącu już otrzymałaś pensję? Bo ja nadal czekam i olewka.. albo wiesz w ogóle kiedy mogłaby być?

Lalaland
Były pracownik
@Były pracownik

Nadal nic i zero info od kogokolwiek. Ta firma to żart. Przez nich muszę szukać nowego mieszkania. Pozew już się szykuje.

1
Pracownik
Kandydat
 Pytanie
@Lalaland

Witam. Czy naprawdę ta firma jest niewypłacalna ? Rozważam podjęcie pracy i nie wiem czy jest sens skoro nie dostanę wypłaty.

Df
Były pracownik
@Pracownik

Wypłacalna jest.

Krzysztof
@Df

Jak jest wypłacalna to czemu aż takie opóźnienia z wypłatą? Ile dni płaca po terminie? To pierwszy raz taki poślizg czy któryś raz z kolei? Wiesz może?

Df
Były pracownik
@Krzysztof

W każdej firmie może się zdarzyć że ktoś zachoruje. Wszyscy są tylko ludźmi więc nie róbmy afery tam gdzie jej nie ma.

ON
Pracownik
@Krzysztof

3 dni opóźnienia i już ludzie robia afere.

Magda
Pracownik

obecnie pracujemy nad rozwojem naszego Call Center i już nie stosujemy skryptów, pracownicy tworzą relacje z klientami. Jeśli chodzi o wypłatę zawsze jest wypłacana na czas, w styczniu mieliśmy opóźnienie wypłat ze względu na zmiany przepisów, które weszły w życie z początkiem roku. Pracownicy zostali o tym poinformowani. Każdy kto się zgłaszał z pytaniem o wynagrodzenie dostał odpowiedź z działu HR.

Magda
Pracownik
@Pracownik

każdy z naszych pracowników dostaje wynagrodzenie za poprzedni miesiąc do 10 dnia miesiąca (podstawa) i do 20 dnia (prowizja + bonusy).

Bb
Były pracownik

Ja po 2 dniach stamtąd uciekłam..nagonka na wynik, nieważny pracownik i człowiek po 2 str, musisz mu coś wcisnąć. Nie polecam

Mieczysław
@Bb

Była wywierana na Ciebie jakaś presja ze strony przełożonych? Jak to dokładnie wyglądało?

Malinova
Były pracownik
@Mieczysław

Oczywiście, że jest wywierana presją w tej firmie. Za brak wyniku ucinają godziny pracy, wymyślają kary finansowe (błędy jakościowe) rozliczają z każdej przekroczonej minuty przerwy. Serio, serio masz się tłumaczyć z tego dlaczego było się minutę dłużej ???????? przerwy nie wtedy kiedy chcesz tylko wtedy gdy jest miejsce bo nie może być tak że połowa osób w tym czasie chce wyjść na przerwę. Walka o wynik i informowanie o tym na forum. A te ich praktyki sprzedaży są mało ludzkie. Pracownicy do ostatniej złotówki mają wycisnac z klienta. Uwaga myśl ich zasady "klient jak mówi że nie ma pieniędzy to kłamie więc go cisnijmy" no pieniądze może i ma ale nie na takie głupoty która tam sprzedają ???????? omijajcie to miejsce

Magda
Pracownik
 Pytanie
@Malinova

w jakim czasie u nas pracowałaś? Jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę i merytoryczny dialog z obecnymi jak i byłymi pracownikami, do tego stopnia, że kilku z nich już do nas wróciło :) W ostatnich miesiącach zaszło w naszym Call Center sporo dobrych zmian, a na horyzoncie mamy kolejne i nie możemy się zgodzić z tym co opisujesz. Wyciągnęliśmy wnioski z informacji zwrotnych, które otrzymaliśmy od pracowników i wciąż jesteśmy otwarci na feedback i działania polepszające warunki i jakość pracy jak np. wprowadzenie wynagrodzenia gwarantowanego, regularne coachingi z trenerami sprzedaży czy wydłużony czas szkolenia wstępnego. Jeśli chciałabyś porozmawiać o zmianach to zachęcam do kontaktu mailowego: rekrutacja@opticall.pl.

Zażenowana
Były pracownik
@Magda

Nie będę rozmawiać o żadnych zmianach bo pracuje już w miejscu gdzie nie ma mobbingu i jakiś kar finansowych i nie będę zmieniać czegoś co mi odpowiada. Wow to jeżeli faktycznie nie ma już tam ciśnienia na sprzedaż to jestem w szoku. Produkty które tam sprzedajecie to nadal naciąganie ludzi. Śledzę opinie na poliglotos nadal nic się nie zmienia bo ludzie czują się (usunięte przez administratora)

Magda
Pracownik
@Zażenowana

dziękujemy Ci za opinię i dotychczasową współpracę, życzymy również samych sukcesów zawodowych w nowym miejscu pracy. Mobbing jest bardzo poważnym zarzutem, który jest niedopuszczalny w miejscu pracy. Nie o wszystkim możemy rozmawiać na forum, a przy tak poważnych zarzutach bardzo łatwo o pomówienie, dlatego zanim wyciągniemy konsekwencje, chcemy dokładnie zbadać i wyjaśnić tę sprawę. Jeśli czułaś się mobbingowana w naszej firmie, proszę o dokładny opis wydarzenia do naszego działu HR na adres: rekrutacja@opticall.pl. Pozdrawiamy, Dział HR Opticall

. Nowy wpis
Pracownik
@Magda

Dziękuję :) Myślę że taki notoryczny stres który miałam w miejscu tej pracy nie wziął się znikąd. Tak wiem, że to poważny zarzut. Natomiast ja już nie zamierzam więcej się denerwować i "rozgrzebywać" tych tematów. Nie mniej jednak głęboko wierzę, że faktycznie zaszły tam pozytywne zmiany....

Przez 'ch' Nowy wpis
Inne
@Zażenowana

JakiCHś kar, a nie "jakiś" kar. Różnica zasadnicza. Jakiś jeden słownik. Jakichś kilku słowników.

Mistrz ortografii Nowy wpis
Pracownik
@Przez 'ch'

Dziękuję za informację. Faktycznie ten błąd był najważniejszym elementem mojej wypowiedzi ????

Były
Były pracownik
 Pytanie

Czy firma zatrudnia byłych pracowników ? Kiedys mi nie wyszło natomiast słyszałam ze po odejściu Pani O jest duża poprawa w firmie i chce sprobowac

Magda
Pracownik
@Były

firma jest otwarta na byłych pracowników. Napisz na rekrutacja@opticall.pl - podaj swój nr, zadzwonię i porozmawiamy.

Aniołek
Były pracownik
 Pytanie

NIE POECAM! Omijać szerokim łukiem! Śmieszna podstawa... Prowizja?! A co to takiego? - ZAPOMNIJ O PROWIZJI W TEJ FIREMCE! Ucinają kasę na wszystkim, na czym się da. Nieważne czy rozmowa kończy się sprzedażą - i tak ci uwalą na tzw. "jakości". (usunięte przez administratora) jakaś ezoteryka, czary, magia. Serio?! ... Nic dodać, nic ująć. Szkoda na nich czasu !

1
Malinova
Były pracownik
@Aniołek

Prawda

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

-

Pytania

Jaka sytuacja panuje obecnie w TopCall (dawniej OptiCall)? Jak trenarzy - czy są merytorycznie przygotowani, posiadają kompetencje? Proszę o szczegóły i rzetelne info.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pytanie
 Pytanie

Czy firma OptiCall kieruje się zasadą równości w płacach kobiet i mężczyzn? Chodzi o równorzędne stanowiska.

Magda
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry, oczywiście - tak

Poszukiwacz
Kandydat
 Pytanie

Czy ktos wie czy aktualnie prowadza rekrutacje? jakie warunki?

Teresa
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracował dla tej firmy? Chciałabym aplikować, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji np. na temat siedziby firmy, nawet na ich stronie nie ma adresu co jest co najmniej dziwne, nie znalazłam też firmy w KRS...

Mistrzu
Pracownik
@Teresa

Ja pracuję od prawie 3 miesięcy, akurat zdalnie, ale mają też biuro w Wawie i część osób pracuje w biurze. Atmosfera jest spoko, sprzedaż jak to sprzedaż, trzeba gadać z klientem, stosować się do skryptu, ale udaje mi się wykręcić przyzwoitą kasę i jestem mega zadowolony.

ToTen
Kandydat
 Pytanie

Tak samo - w mediach społecznościowych raczej mało konkretnie, w internecie ciężko znaleźć jakąkolwiek informację, czy opinię. Czy ktoś faktycznie tam pracuje i może się tu wypowiedzieć?

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
OptiCall (Firma zamknięta)
Przejdź do nowych opinii