@ Były Pracownik, w jakiej lokalizacji pracowałeś, czy w sprzedaży na call center? Al. Jerozolimskie, czy Mokotów? Czy możesz napisać coś więcej na priv na adres email: kkokosz1987@wp.pl
To ile było tych calls centers razem na terenie Warszawy lub Polski? A czy to prawda, że funkconowały jeszcze dwa samopas przy Al. Jerozolimskich i Mokotowie?
@krezus tzn. co później się stało? Czy możesz opisać przykłady sytuacji, które wzbudziły Twoje wątpliwości?
Czesc, na wstepie swojej opinii chcialbym zaznaczyc, ze jest to tylko moje zdanie i mam nadzieje, ze dla niektorych bedzie pomocne. Wszystko zaczelo sie od dnia w ktorym podpisalem umowe, przyszedlem na rozmowe kwalifikacyjna i historia sie zaczela. Na poczatku bylo wszystko dobrze, pozniej jednak kiedy to pojawily sie pierwsze szczególy dotyczace
Miałem (nie)przyjemność tam pracować. Od początku mi coś w tym wszystkim nie pasowało, nie tylko ze względu na toksyczną atmosferę, ale także nie zgadzało mi się to o czym mówili nam managerowie. Czyli ze nikt nie straci, ze to na prawdę świetna inwestycja dla naszych klientów. No cóż, wątpię żeby istniała inwestycja z której można dać do 7% prowizji sprzedawcy do tego opłacenie naszych (marnych) wypłat, pensji (bynajmniej nie marnych) managerów i szefów oraz utrzymanie biura... i jeszcze do tego klient ma nie stracić? Zgłębiłem temat i tak jak myślałem jest to nic innego jak kradzież ubrana w ładne słowo - „inwestycja”. Atmosfera która tam panuje również nie zachęca. Jeżeli nie masz wpłat od klientów to jesteś nikim. Jeżeli nie chodzisz po całym biurze krzycząc na całe gardło o świetnych inwestycjach, prosto do ucha biednego człowieka po drugiej stronie telefonu, jesteś nikim. Jeżeli nie potrafisz oszukiwać ludzi jesteś nikim. Szczerze odradzam tą firmę nie tylko potencjalnym pracownikom (bo oni w najgorszym wypadku będą mieli zaniżona samoocenę lub tez stracą kilka dni z życia za marne pieniądze), ale przede wszystkim potencjalnym klientom którzy mogą wpaść w poważne kłopoty finansowe. Ja rzuciłem tą prace po miesiącu i wiem ze był to jeden z najlepszych wyborów w moim życiu.
Dziwi mnie Twoja opinia tym bardziej jest w miarę świeża, bo z maj br. Pracuję w Copernicusie w sieci własnej od lutego br. i złego słowa nie mogę powiedzieć. W końcu zarabiam "normale" pieniądze a nie jakieś grosze jak we wcześniejszych firmach. Atmosfera jest naprawdę bardzo pozytywna. Pani Prezes sama jest sales man`em i też obsługuje klientów i jest mega nastawiona na pracowników. Można z nią porozmawiać normalnie jak z kumplem. Wymagająca, ale w zamian dostajesz to co obiecała. Na dyrektora sprzedaży też nie narzekam. Konkretny gościu, pomocny i co najważniejsze słowny. Z resztą znam go już kilka lat. Jak coś obieca to dotrzymuje słowa. Nie wiem jak to wszystko wyglądało przed przybyciem aktualnej Prezes, ale to co jest teraz to kompletnie inny obraz niż go malujesz. Nie pracuje w centrali tylko w terenie, więc może to ma tu znaczenie. W każdym razie jak wyżej wspomniałem ja jestem mega zadowolony.
Fatalna, toksyczna atmosfera! W tej firmie nikt nie szanuje pracowników. Zarząd wywala kasę na głupoty, oczywiście kosztem pracownika, to już nie jest ta sama firma co dawniej, chociaż i wtedy nie było jakoś rewelacyjnie. Wszystkie przywileje i dodatki zostają nam zabierane i ukrócane. Pracownik = śmieć! Ponad to jestem pod ogromnym wrażeniem, że Zarząd kwestie wewnętrzne powierzył nieodpowiednim i niekompetentnym ludziom. Nie chce widzieć tego co się dzieje. Fajnie to tylko wygląda to z zewnątrz ale do dobrego pracodawcy to bardzo daleka droga.
@Toledo, udowodnij to, że opinie tu wystawione, to konkurencja, a nie opinie byłych pracowników calls centers i nie zadowolonych klientów???? Czy jesteś pracownikiem call center???
Pracuje w tej w firmie i myślę że tez powinienem się wypowiedzieć. Nigdy nie doświadczyłem takich rzeczy o których piszecie. Moim zdaniem Firma jest bardzo dobrze zarządzana, klienci są traktowani profesjonalnie i przez profesjonalistów zazwyczaj z długoletnim stażem. Należy pamiętać że każdy jest kowalem swojego losu i nie każdemu taka praca pasuje. To co napisał @GD to fakt pod którym się całkowicie podpisuję. Rozumiem że konkurencja też lubi się tutaj wypowiedzieć. Ok, wolny rynek. Wracając do tematu pracy to nie mam z tym problemu żeby powiedzieć że jest to wymagająca praca, lecz gdy się wchodzi na Broad Peak też to jest wymagające. Ja wychodzę z założenia że jeżeli dużo dajesz to do Ciebie podwójnie wraca. Ten portal powstał żeby mówić jak się w danych firmach pracuje. A mi pracuje się tutaj dobrze. Nie będę zmieniał waszych poglądów. Pozdrawiam.
Czy ktoś z Was dysponuje aktualnymi newsami o Copernicus Securities S.A.? Dawno nikt z Was się nie udzielał w tym wątku.
Tak, u nas dużo pozytywnego się dzieje :) Już po wakacjach pokażemy się w całkiem nowej odsłonie :)
W imieniu Copernicus Securities S.A. informujemy, iż z dniem 30 kwietnia br. rozwiązaliśmy umowę z firmą inwestycyjną Lead Capital Markets Ltd. Tym samym zamknięte zostały nasze biura Call center, których działalność polegała na promocji produktów inwestycyjnych oferowanych przez Lead Capital Markets Ltd. Jednocześnie pragniemy zapewnić, że wszelkie zgłoszenia dotyczące jakości obsługi klientów są przez nas skrupulatnie analizowane. W konsekwencji podejmujemy działania, których nadrzędnym celem jest zapewnienie najwyższych standardów świadczonych przez nas usług.
@Anon, prosimy o kontakt z nami, każda informacja jest dla nas ważna na adres e mail: kkokosz1987@wp.pl
(usunięte przez administratora)
Czy możesz coś więcej napisać w tym temacie na priv?
Zostałem zaproszony jakiś czas temu na rozmowę przez Dom Maklerski Copernicus Securities S.A. na Mokotowie przy Domaniewskiej 37 ( budynek Zepter ), ale nie skorzystałem z tej oferty pracy.
@Ja czy po rozmowie odezwali się z wynikiem? @anonymous piszesz o mobbingu. Mobbing oznacza działania lub zachowania dotyczące pracownika lub skierowane przeciwko pracownikowi, polegające na uporczywym i długotrwałym nękaniu lub zastraszaniu pracownika, wywołujące u niego zaniżoną ocenę przydatności zawodowej. Czy takie sytuacje były powszechne w tej firmie?
Tak, Pracowałem w tej firmie, sprawy nie były zamykane, nikt nie widział prowizji, mało kto wiedział na jakiej zasadzie były wypłacane prowizje, była niezdrowa atmosfera, udawanie, że wszystko jest OK. Kadra menadżerska stosowała techniki psychomanipulacyjne. Pracownicy czuli się skonfundowani, pod ciągłą presją, co nie przekładało się na wynik premiowy. Kadra menadżerska zachowaywała się jak ,,młode wilcy,, którzy uważali pracowników za nic, a klientów za (usunięte przez administratora) których można wyzyskać na pieniądze. Wielu klientów straciło środki. Jednym słowem jest to firma żerująca na młodych i niedoświadczonych pracownikach oraz na naiwności klientów. Uważam, że takimi firmami powinna zająć się Prokuratura, ponieważ działają na granicy prawa. Niestety człowiek uczy się na błędach i ja jestem tego przykładem. Gdybym wiedział jak to wygląda, nigdy bym nie podjął wspópracy z tą firmą.
Stosują techniki NLP i Mobbing w stosunku do pracowników. Co prawda...nikt z różczką w ręku tam nie lata...jak TM....do biedronki po lody....ale te dziwne zachowania Managerów są na początku dziennym.
godwin austin, koi capital
Widzę że TM dobrze się bawi pisząc bzdury, w czasie gdy inni próbują nie tracić oszczędności.
Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem.
Czy ten Piotr o którym wspomina "TAK" to Piotr K. ?
Jeżeli Copernicus Oszukuje NIE tylko klientów, ale i pracowników. To niech ktoś wreście ruszy tyłek w tym temacie.
Byłam na rozmowie w tej firmie trwała chyba 5 min Pani od rekrutacji to niekompetentna osoba widac ze brak doświadczenia . Strata czasu umowa zlecenie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Copernicus Securities S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Copernicus Securities S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Copernicus Securities S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!