Czy w KFC pracuje się na open space?
Jak zwykle nie dostałam tego co zamówiłam reklamacji również nie można założyć brak kontaktu z numerem reklamacji w zamówieniu brak skrzydełek
Widzę, że niestety niektórzy klienci skarżą się tutaj na obsługę. To trochę drętwy temat, bo pewnie wszystko zależy od dnia i nastroju. :/ Podobno dużo pomyłek w zamówieniach niestety tutaj bywało. Czy aktualni pracownicy wiedzą z czego to się bierze? Zmęczenie? Dezorganizacja? Macie pomysły jak to usprawnić?
Super obsługa. Personel pomocny zwłaszcza pan o imieniu Kacper. Dzieci zachwycone.
Ten pan to jakiś lider zmiany czy po prostu was obsługiwał? ;) Coś zabawnego zrobił, że dzieciaki takie szczęśliwe?
W dniu dzisiejszym 04.10.21 pracownik kfc o imieniu Masza majac pusta stale, zaczęła spacerować po niej, udajac ze nas nie widzi, śmiejąc się z nas miała pustą sale ale i tak nas nie obsłuzyla. Ewidentnie nie chciała. Czekalam z 7 minut z kolezanka po czym wyszłyśmy. Niewiarygodne ze mozna sie tak zachowywać. Nie jest to niestety pierwsza sytuacja. Sąsiadka miala podobna z ta sama Panią.
Serdecznie nie polecam! Zamówienia z kfc częściej przychodzą pomylone i/lub niepełne niż takie jakie są nabite na paragon. Sytuacja z pomyłkami jest o tyle ciężka, że proces reklamacji jest żmudny i długotrwały a na domiar złego okazuje się, że nie działa: Już któryś raz reklamuję zamowienie przez infolinię gdzie zapewniają mnie, że pomyłka w ciągu 30 minut zostanie naprawiona, po czym mija godzina lub dwie, a uzupełnienie zamówienia nie przychodzi. Przy okazji drugiego telefonu na infolinię słyszę, że oni nie są w stanie powiedzieć co się stało z zamówieniem w związku z czym mam oczekiwać na telefon od menadżera restauracji. Po kolejnych 40 minutach oczekiwania na kontakt dzwonię na infolinię (o zgrozo) po raz 3 gdzie znowu nie potrafią mi pomóc poza zapewnieniem, że menadżer się że mną skontaktuje. Po 2 godzinach i 3 telefonach wreszcie dzwoni do mnie menadżer restauracji, któremu dokładnie wyjaśniam w czym był problem z zamówieniem oraz nakreślam jak wyglądał w moim przypadku proces całej reklamacji z zaznaczeniem, że taka sytuacja to nie pierwszy raz. Nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam". Pani menadżer byla w stanie tylko znudzonym tonem wydukać "przywieziemy w ciągu pół godziny" i się rozłączyć. Pomyłki się zdarzają- jasne, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, ale to co się dzieje w restauracjach kfc to jest skandal i szczyt chamstawa w podejściu do klienta. Zamówienia są zwyczajnie nieuważnie kompletowane, a żeby doprosić się o naprawienie pomyłki trzeba mieć anielską cierpliwość i wisieć na telefonie powtarzając co raz to innemu konsultantowi na czym polega problem. Myślę, że to zamówienie było moim ostatnim, bo dosyć już mam użerania się z nierozgarniętą obsługą restauracji i infolinii, która najwyraźniej ma klienta w głębokim poważaniu. Jednym słowem: TRAGEDIA.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KFC?
Zobacz opinie na temat firmy KFC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KFC?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!