Opinie o KFC w Wrocław Aleja Marcina Kromera 18

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie KFC. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w KFC o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o KFC w Wrocław Aleja Marcina Kromera 18

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w KFC pracuje się na open space?

Agnieszka Nowy wpis
Inne

Jak zwykle nie dostałam tego co zamówiłam reklamacji również nie można założyć brak kontaktu z numerem reklamacji w zamówieniu brak skrzydełek

Anna Nowy wpis
Inne

Widzę, że niestety niektórzy klienci skarżą się tutaj na obsługę. To trochę drętwy temat, bo pewnie wszystko zależy od dnia i nastroju. :/ Podobno dużo pomyłek w zamówieniach niestety tutaj bywało. Czy aktualni pracownicy wiedzą z czego to się bierze? Zmęczenie? Dezorganizacja? Macie pomysły jak to usprawnić?

Elaw
Pracownik

Super obsługa. Personel pomocny zwłaszcza pan o imieniu Kacper. Dzieci zachwycone.

Anna Nowy wpis
Inne
@Elaw

Ten pan to jakiś lider zmiany czy po prostu was obsługiwał? ;) Coś zabawnego zrobił, że dzieciaki takie szczęśliwe?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w KFC spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
Izabela
Pracownik

W dniu dzisiejszym 04.10.21 pracownik kfc o imieniu Masza majac pusta stale, zaczęła spacerować po niej, udajac ze nas nie widzi, śmiejąc się z nas miała pustą sale ale i tak nas nie obsłuzyla. Ewidentnie nie chciała. Czekalam z 7 minut z kolezanka po czym wyszłyśmy. Niewiarygodne ze mozna sie tak zachowywać. Nie jest to niestety pierwsza sytuacja. Sąsiadka miala podobna z ta sama Panią.

Kina
Inne

Serdecznie nie polecam! Zamówienia z kfc częściej przychodzą pomylone i/lub niepełne niż takie jakie są nabite na paragon. Sytuacja z pomyłkami jest o tyle ciężka, że proces reklamacji jest żmudny i długotrwały a na domiar złego okazuje się, że nie działa: Już któryś raz reklamuję zamowienie przez infolinię gdzie zapewniają mnie, że pomyłka w ciągu 30 minut zostanie naprawiona, po czym mija godzina lub dwie, a uzupełnienie zamówienia nie przychodzi. Przy okazji drugiego telefonu na infolinię słyszę, że oni nie są w stanie powiedzieć co się stało z zamówieniem w związku z czym mam oczekiwać na telefon od menadżera restauracji. Po kolejnych 40 minutach oczekiwania na kontakt dzwonię na infolinię (o zgrozo) po raz 3 gdzie znowu nie potrafią mi pomóc poza zapewnieniem, że menadżer się że mną skontaktuje. Po 2 godzinach i 3 telefonach wreszcie dzwoni do mnie menadżer restauracji, któremu dokładnie wyjaśniam w czym był problem z zamówieniem oraz nakreślam jak wyglądał w moim przypadku proces całej reklamacji z zaznaczeniem, że taka sytuacja to nie pierwszy raz. Nie usłyszałam nawet słowa "przepraszam". Pani menadżer byla w stanie tylko znudzonym tonem wydukać "przywieziemy w ciągu pół godziny" i się rozłączyć. Pomyłki się zdarzają- jasne, wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, ale to co się dzieje w restauracjach kfc to jest skandal i szczyt chamstawa w podejściu do klienta. Zamówienia są zwyczajnie nieuważnie kompletowane, a żeby doprosić się o naprawienie pomyłki trzeba mieć anielską cierpliwość i wisieć na telefonie powtarzając co raz to innemu konsultantowi na czym polega problem. Myślę, że to zamówienie było moim ostatnim, bo dosyć już mam użerania się z nierozgarniętą obsługą restauracji i infolinii, która najwyraźniej ma klienta w głębokim poważaniu. Jednym słowem: TRAGEDIA.

Zostaw merytoryczną opinię o KFC - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w KFC?

    Zobacz opinie na temat firmy KFC tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w KFC?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
KFC
Przejdź do nowych opinii