Opinie o pyszne.pl - Sto2 sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Pyszne.pl. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Pyszne.pl o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o Pyszne.pl w Wrocław

Kurier

Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.

Eh
Pracownik

Pyszne robi naprawdę wielkie obroty, szczyci się tym jak to bardzo przewyższa swoją konkurencję. Firma organizuje non stop huczne imprezy, których koszta mogłyby przerazić większość przedsiębiorców - A mimo to ciągle mają problem, żeby traktować pracowników godnie i dać im normalne pieniądze. To jest przerażające, że w tych ciężkich czasach jedyne na co można liczyć od Pyszne, to zwolnienie :))) bo oczywiście zapewniali, że nikt nie musi się niczym przejmować, a zwolnili cały dział jak za pstryknięciem palca. Okropny stosunek pracodawcy do pracownika

Niki
Kandydat
 Pytanie

Trochę beka, że w reklamie pyszne.pl występuje Kate Perry, więc hajs jest, ale pracownikom na infolinii proponują śmieszne pieniądze. To się nazywa (usunięte przez administratora)21 wieku. Współczuje wszystkim, którzy godzą się na takie warunki. Co Wami kieruje?

Gregor
Pracownik

Generalnie praca jak w wielu innych firmach. Są obowiązki i trzeba je wykonywać. Zmiany też nie są niczym nadzwyczajnym. Pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie posiłków, piwne piątki) jest wg mnie ok. Co miesiąc zarząd dostaje te same pytania nt. podwyżek. Nie znam firm, w których podwyżki są robione częściej niż raz w roku, więc nie rozumiem niektórych komentarzy tutaj.

40 i 4 Nowy wpis
Były pracownik
 Problem

Pracę w tej korpo i na CS mogę ocenić przez pryzmat dobrych i złych rzeczy. Ludzie są jak najbardziej plusem, zawsze pomocni i mili. Team Liderzy, tutaj bywa różnie ale większość chyba też nie ma większych złudzeń czym jest ta firma, większość też była w porządku. W ostatnich miesiącach mnóstwo odejść i zwolnień. Płaca jest marna, w firmie panuje straszny chaos oraz dezinformacja. Grafik jest potwornie ciężki i układany chyba na zasadzie rzutu kością. Niestety praktycznie nie ma się wolnego czasu, chyba że jakimś cudem wylosuje się 2 dni wolnego w miesiącu pod rząd, zmiany godzinowo również są męczące. Część papierów można podpisywać online, cześć trzeba zanosić do biura co jest totalną bzdurą. System oceniania zostawia dużo do życzenia, wielokrotnie zgłaszane wulgarne rozmowy od resto pozostawały bez jakiejkolwiek interwencji czy feedbacku. Ciśnięcie na ilość zamiast jakość i wmawianie że da się obsługiwać na poziomie 3 okienka czatu jednocześnie, równocześnie żąglując procesami i załatwiając sprawy to jakiś absurd. Ciągłe przerzucanie między kanałami i czynnościami aż zgłupieć można, dostajesz na początku dnia zaplanowane czynności tylko po to by wiedzieć że i tak zamienią się w tęczę. Mozliwości awansu na seniora niby są ale i tak to niczego nie zmienia, o podwyżkach można zapomnieć, robią łaskę że dają dodatek weekendowy. To jest zabawne że tak wielka korporacja która jest liderem rynku w Polsce oszczędza na pracownikach oraz całym oddziale. Co z tego że biuro jest ładne, są piwne piątki i inne duperele skoro przy tym grafiku nie ma się życia prywatnego i to za psi pieniądz. Jeśli ktoś jest studentem, to może rozważać. Inaczej nie polecam. Z zalet wymienię jeszcze pracę hybrydową. Wszystkim którzy tam zostali życzę wszystkiego dobrego oraz cierpliwości. Trzymajcie się cieplutko.

Zainteresowana Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@40 i 4

Cześć, a powiesz proszę jakie są wymagania by dostać pracę w obsłudze klienta w Pyszne? Zastanawiam się czy w ogóle aplikować jak nie mam wcześniejszego doświadczenia? Po tym co napisałeś, wszystkie te zadania itp. to wydaje mi się, że muszą przyjmować tylko mocno wykwalifikowane osoby żeby dały sobie radę?

ikonka

Sprawdź 4 opinie klientów firmy Pyszne.pl w Wrocław.

Sprawdź
Dramat
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałxm w CS prawie dwa lata i byłxm zaangażowanym pracownikiem. Mega kolejki na infolinii i mailach, parcie na szybkie załatwianie spraw i dobre oceny z rozmów, CSAT... A PRZY TYM 0 PREMII. Zjeżdżalnia w biurze za kilkaset tysięcy spoko, wycieranie mordy imprezami dwa razy do roku spoko, ale podwyżki? Nie słyszałxm. Jeśli masz do siebie szacunek, nie idź tam, bo choć atmosfera jest dobra i ludzie są świetni, nic dobrego Cię tam nie spotka. No, może poza nerwicą i nieuczciwym traktowaniem w rekrutacjach wewnętrznych, których pewnie i tak już nie ma, bo zabrano możliwość jakiegokolwiek rozwoju i wrzucili wszystkich do jednego worka. W ciągu kilku miesięcy to miejsce stało się (usunięte przez administratora). Head CS tylko się uśmiecha, potakuje, że rozumie trudną sytuację pracowników i nic z tym nie robi. Nie polecam.

Julia
Były pracownik
@Dramat

Radzę zmienić pracę, tam już lepiej nie będzie:(

Aztec Nowy wpis
Były pracownik
@Dramat

Typie xd na każdej infolinii masz parcie na szybkość i dobre oceny, inaczej by to nie funkcjonowało

Dramat Nowy wpis
Były pracownik
@Aztec

Oj zdziwiłbyś się, pracuję obecnie w miejscu, gdzie tego parcia nie ma i jest zdecydowanie lepiej. Oczywiście są pewne wytyczne itd. Ale w pyszne to wszystko było na morderczym poziomie.

Kurier

Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.

Pracodawca

@Kurier

Cześć, bardzo dziękuję za Twoją opinię , aktywnie słuchamy wszystkich uwag i oczywiście bierzemy je pod uwagę. Odnosząc się do powyższej opinii: "W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. " Zapewniamy zgodność ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi rządu w tym zakresie - maseczki i rękawiczki nie są obowiązkowe, stąd Pyszne nie zapewnia ich swoim pracownikom. Zgodnie z informacją rządu z dnia 9 kwietnia od czwartku, 16 kwietnia, będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek w miejscach publicznych - i wszyscy kurierzy Pyszne zostaną w nie zaopatrzeni. "Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci)"  Płyn do dezynfekcji jest zapewniany w każdym hubie, kurierzy dostają żel do małych buteleczek na czas swojej zmiany. Mogły być opóźnienia w dostarczeniu żelu do hubów, ale wynikały one z ogólnego spadku podaży ze względu na pandemię. Dodatkowo, w hubie są zapasy wszystkich środków dezynfekujących, na bieżąco, w ramach potrzeb, są wydawane kurierom. "Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. " Informacja o bezkontaktowej dostawie została wysłana do wszystkich klientów oraz pojawia się na stronie i aplikacji mobilnej. Dodatkowo, wprowadzony został bezkontaktowy odbiór z restauracji, o czym zostały poinformowane wszystkie współpracujące restauracje. "Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. " Godziny mogły być ucinane w początkowych dniach narodowej kwarantanny ze względu na zmniejszoną liczbę otwartych restauracji. Po kilku dniach sytuacja wróciła do normy. Dzięki temu nie musieliśmy ograniczać ilości współpracujących z nami kurierów. W tym czasie, rekrutacja nowych kurierów była tymczasowo wstrzymana. "Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. " Grafiki zostają zmienione na czas pandemii w celu ograniczenia liczby kurierów, którzy zjeżdżają na przerwę do hubu, aby ograniczyć liczbę osób (i nie powodować zgromadzeń) Pozdrawiam

Mm
@Pyszne.pl

Zamawiałam jedzenie z pyszne i nie dostałam informacji o trzymaniu jakiej kolwiek odległości czy przestrzeganiu zasad podczas odbioru zamówienia. Nie kłamcie bo to nie ładnie????

Kurier
@Pyszne.pl

To, że rząd nie nakazuje to nie znaczy, że firma nie może zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Godziny są ucinane drastycznie od początku roku conajmniej, więc nie od początku koronawirusa. Zacznijcie dbać należycie i prawdziwie o swoich pracowników a nie się tłumaczycie tutaj desperacko. Napisałem tą opinię, ponieważ jest ich mało w sieci i każdy niech się 10 razy zastanowi zanim podejmie się współpracy z wami

Kajdan
Klient
 Pytanie
@Kurier

Witaj, Czy zarobki na rowerze a skuterze są takie same? jak to wygląda? trudno się na skuter dostać?

Pracodawca

@Kajdan

@Kajdan Cześć Kajdan, Wynagrodzenie dla Kuriera korzystającego, z naszego sprzętu jest takie same, bez względu na to, czy jest to rower, czy eskuter. Dodatkowo, Kurier używający własnego roweru, ma doliczany dodatek do stawki godzinowej. Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej lub kontaktu poprzez adres e-mail dedykowany rekrutacji kurierów: driverrepresentative-pl@takeaway.com Pozdrawiamy, Zespół Pyszne.pl

Szymon kurier
Pracownik
@Kurier

A więc pracuję w pyszne od dłuższego czasu i: -to kto nas zatrudia w zasadzie nie jest ani trochę ważne bo wszystko jest załatwiane z pomocą koordynatorów którzy ZAWSZE byli bardzo pomocni w każdej sprawie, czy to opona przebita czy brakujący podpis w umowie a jeśli czegoś nie rozumiemy to cierpliwie tłumaczą. -maseczki oraz płyny do dezynfekcji są dostępne zawsze, bez łaski. Z inną sytuacją nigdy się nie spotkałem. -klienci zawsze podczas zamawiania mają wybraną dostawę bezkontaktową i są tego świadomi -jeśli chodzi o ucinanie zmian to się oczywiście zdarza ale coraz żadziej i jest to logiczne że pracodawca nie chcę płacić za czas w którym pracownik nie pracuje -grafik z przerwą 2-3h nie jest już układany w ten sposób chociaż wiem że DAWNIEJ były takie przypadki -o cwaniakowaniu to się nawet nie będę wypowiadał -jeśli chodzi o sprzątanie po pracy to trzeba było przeczytać umowę przed jej podpisaniem Dziękuję, pozdrawiam

Kapitan Kurierów
Pracownik
 Pytanie
@Kurier

Czy Ty przepracowałeś dla Pyszne.pl i Scoobera chociaż jeden dzień? XDD Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale w rzeczywistości wszystko jest kompletnie inaczej. Żele do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe są ogólnodostępne, więcej, stoją tuż przy stanowisku do pakowania plecaków, wystarczy je wziąć, więcej, każdy Koordynator przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, więcej, każdy Dyspozytor przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, codziennie, po parę razy, jak mantrę, do tego stopnia, że osobiście mnie to już nudzi. A skoro Ciebie to ominęło to zazdroszczę, bo też chciałabym z taką wprawą ignorować polecenia przełożonych. Klienci są powiadamiani o sposobie dostawy, ponad to do każdego zamówienia jest ogólnodostępna notatka - "dostawa bezkontaktowa", którą widzi zarówno klient, jak i kurier. Ale jak to z ludźmi, nie da się każdemu rozkazać postępować zgodnie z obostrzeniami epidemiologicznymi, tym bardziej, że już ich praktycznie nie ma, więc nie ma tu co zwalać winy na Pyszne, bo oni nie mają na to większego wpływu XD Na szkoleniu jest jasno powiedziane: średnia zmiana trwa 5-5.30 h. Więc nie dziw się, że nie masz 15 min przerwy, gdy pracujesz 5 h. Jeśli Koordynatorzy ucinają zmiany, to praktycznie ZAWSZE na korzyść Kuriera (tj. wraca o 21.50 - wyłącza aplikacje o 22 i do 22 ma zmianę). Przyjmujemy nowych ludzi, bo mamy takie zapotrzebowanie. A jeśli, ktoś daje jeden dzień czy dwa dyspozycyjności w tygodniu, to niech się nie dziwi, że ma mało godzin, lub że nie ma ich w danym tygodniu wcale. Czasem trudno jest zadowolić każdego. Ale od czego są openy (wolne zmiany, które czasem się zdarzają (np by uzupełnić grafik, gdy okazuje się, że w danym dniu będzie potrzeba więcej kurierów) lub giełda zmian? Jeśli się chce, nawet z jednym dniem pracy grafikowej można przepracować cały tydzień ???? Tak. Czasem Dyspo skraca zmiany, gdy nie ma ruchu na mieście. Ale przed tym pyta czy i kto chce zostać skrócony. Tylko w wyjątkowych sytuacjach wybiera jednego kuriera (spośród około 20), który danego dnia musi skończyć wcześniej, bo nie ma ruchu. Ale wtedy też, jeśli powiesz mu, że koniecznie chcesz zostać, zostaniesz. I tyle. WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI Ponad to w moim HUBie (biurze) jest wspaniała atmosfera pracy, Koordynatorzy i naprawdę cudowna Szefowa słuchają nas i naszych opinii, zawsze stają po naszej stronie (np. nie raz wybronili któregoś kuriera od mandatu), mamy zapewnione wszelkie potrzeby, a nawet mamy ekspres do kawy, sok do wody, telewizor, Play Station. Naprawdę nie wiem i nie widzę w tej firmie zbyt wielu minusów, bo nasza kadra naprawdę stara się zapewnić nam wszystko, co najlepsze i stara się, by nasza praca była jak najprzyjemniejsza. I taka jest prawda

Kurier
Pracownik
@Kurier

Powiedz chociaż gdzie pracujesz, w moim mieście jest prawie kompletnie inaczej.

dostawca
Pracownik
@Kapitan Kurierów

Jak byś nie zauważył, to opinia tamtego Kuriera była z początku kwietnia 2020, więc sprawy z maseczkami czy żelami się zmieniły. Nie znaczy, że pisał nieprawdę w tamtym czasie. Widzę, że dodatek kapitański w wysokości 1zł/h to nie tylko szkolenia, a robienie dobrego PR firmie. Co do cięć zmian, mnie od początku tego miesiąca skrócili jakieś 5h na przejechanych ogólnie 45h (i nic do gadania nie miałem). No ale na papierze stawka godzinowa się zgadza...

Kurier
Pracownik
 Pytanie
@Kapitan Kurierów

Miasta które mają HUB to mają. W moim mieście nie ma NIC. Biuro jest tylko dla KOORDYNATORA I MENADŻERA. My? Stoimy na mieście czy to deszcz, śnieg, mróz. Nie mamy zapewnionej wody w upalne dni, które były kilka dni temu. Firma ogólnoświatowa a nie potrafi zapewnić kurierowi godnych warunków pracy. Wozimy do maks 4 kilometrów? Totalna bzdura. Takie ogłoszenia widnieją na olx. 4 w jedną stronę + powrót = 8 km. Dodatkowo Dyspozytor jak już się kończy zmiana, potrafi Cię (usunięte przez administratora) na koniec miasta i zakończyć Ci wcześniej zmianę po dostarczeniu zamówienia = Wracasz za darmo. Ale widzę, że niezłe lizanie rowa swojemu koordynatorowi, aby tylko zostać kapitanem. W moim mieście też są tacy :). Ogólnie nie polecam tutaj pracy, chyba, że ktoś ma dobrą psyche ja :)

Blabla
Były pracownik
@Kurier

Rzeczywiście nie jest różowo z powrotem do domu. Czasem aplikacja wysyłała mnie daleko daleko w ostatniej godzinie pracy i wracałem np. 8 kilometrów już bardzo zmęczony. Mimo to polecam tą pracę. Daje poczucie niezależności, przygody. Spotykasz ludzi zahartowanych, obeznanych z rowerem, jednym słowem pozytywnych maniaków. Czasami są trudności na łączach (wczesnym latem nie dało rady dodzwonić się do hubu), ale służba nie drużba. Jak miałbym wybierać miedzy pracą przy biurku za 6000 a pracą w pyszniaku to jednak wybrałbym pyszniak.

Domi
Kandydat
 Pytanie
@Kurier

Trzeba miec dobra kondycje? Czy firma zapewnia rower elektryczny?

Michał
Kandydat
 Pytanie
@Kurier

Mogę spytać, czy wystawia się opinię o kurierze? Gdzie można ją znaleźć? Kto to widzi, np. w aplikacji?

Bialaka
Kandydat
@Kurier

Oho, covidianin się odezwał ????

Wymiana studencka eRozmus
Były pracownik

Z czystym sumieniem polecam pracę w dziale Customer Service jako start dla młodych ludzi. Warunki pracy są naprawdę dobre, na co dzień nie ma powodów do narzekania. Natomiast nie liczyłbym zupełnie na awanse, podwyżki i rozwój, niezależnie od wyników. Nikt nie jest niezastąpiony i po Waszym odejściu zmieni się tylko komórka w Excelu (tudzież Google Sheets). Przepracowałem w pyszne 4 lata do połowy 2022 roku i wspominam ten okres bardzo dobrze. Natomiast współczuję osobom, które dały się złapać w pułapkę obietnic bez pokrycia i boją się rozwijać poza Pyszne. Po tej pracy naprawdę możecie powypisywać cuda w CV i liczyć na dużo lepsze zarobki. #życiepopyszne

Och i ach
Były pracownik
@Wymiana studencka eRozmus

Tak, tak, na pewno po takiej beznadziejnej firmie czeka się rozwój niewiadomo jaki. Raczej "rozwuj" :)) Weź się zastanów trochę co piszesz. 4 lata zmarnowane i och aż do innej firmy możesz iść na słuchawkę. Ach szkoda tych twoich studiów...

Katarzyna
@Wymiana studencka eRozmus

Co masz na myśli mówiąc o tych bardzo dobrych warunkach, dasz znać o co właściwie chodzi? No i piszesz o 4 latach pracy a potem o nieliczeniu na podwyżki między innymi - czyli co, w ciągu tych 4 lat nie miałeś żadnych podwyżek?

Szymon Majewski show
Były pracownik
@Katarzyna

Tak się zabawnie składa, że pomijąc coroczne premie 120 zł brutto to największe podwyżki zapewniało ustawowe podniesienie minimalnych zarobków.

Ewelina
@Szymon Majewski show

to ja sama nie wiem czy to takie zabawne... od ilu lat już te premie 120 wynoszą? czemu one nie są oparte o jakieś wyniki czy coś? i skoro z kasą tak słabo to co innego tu ludzi zachęca, żeby się zatrudnić? bo normalnie widzę, że pracują

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pyszne.pl w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Zarabiaj jako Kurier Rowerowy z Pyszne.pl! Do 21,90/h!. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
logo firmy SENIOR NODE.JS BACKEND DEVELOPER
Wrocław
Silk Software House Sp. z o.o.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. R&D Opakowań
Wrocław
Persan Polska S.A.
(304 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Niespoko
Były pracownik

Nie warto! Odradzam prace w tej firmie.

ile macie najechane tygodniowo
Użytkownicy czekają na odpowiedź 22 dni.
Kandydat
 Pytanie

Chciałem zapytać czy ktoś dostarcza własnym zwykłym manualnym rowerem? Ile tak tygodniowo km robicie i jakie średnie prędkości są osiągane? Ze swoim rowerem to średnio się opłaca po miesiącu max 2 i najechanych 3000km często cały napęd nadaje się do wymiany. Licząc 168h x2zł co płacą za własny rower=336zł ciężko za to kupić łańcuch kasetę i blat/blaty korby... A gdzie reszta? Powinni płacić co najmniej 4zł/h za własny rower. Ogólnie to wydaje się fajna ta praca, przyjemnie z pożytecznym. Tylko czy bez elektrycznego roweru jest sens się interesować ta praca? ~30-50km dziennie to jeszcze do ogarnięcia.

Niki
Kandydat
 Pytanie

Trochę beka, że w reklamie pyszne.pl występuje Kate Perry, więc hajs jest, ale pracownikom na infolinii proponują śmieszne pieniądze. To się nazywa (usunięte przez administratora)21 wieku. Współczuje wszystkim, którzy godzą się na takie warunki. Co Wami kieruje?

Stivi
Pracownik
 Pytanie
@Niki

Ok, ale tak z ciekawości to ile ty proponujesz by płacić za CS? Z tego co wiem to nie wymagają tam jakichś turbo skilli, praca wymaga umiejętności mówienia i czytania po polsku + dostępności i to chyba tyle. Wydaje mi się, że nie jest to dziwne, że za taką pracę nie płacą tyle co programiście. Siedzisz sobie w eleganckim biurze, niczego Ci nie brakuje a oczekują od Ciebie jedynie wykonywania swojej roboty :D - znam gorsze call center i to o wiele.

...
Pracownik
 Pytanie
@Stivi

A pracujesz/pracowałeś/aś w Pyszne? Bo z zewnątrz wydaje się, że ooo taka super firma, tyle fajnych benefitów - a jak już tu jesteś to wcale nie jest tak kolorowo.

Stivi
Pracownik
 Pytanie
@...

Tak, pracuje w firmie, co nie jest kolorowe? Co ci serio nie gra, to że chcą byś w ogóle pracowała i wykonywała swoje obowiązki? To za co ty wypłate chcesz dostać, za obecność? Śmieszne. Wczoraj fajnie 1 z managerów powiedział, że żeby dostać coś ekstra to coś ekstra trzeba od siebie dać i pokazać to na wynikach. Ja widzę wiele osób, które sie w firmie rozwinęły. A to, że są zgrzyty to żadna niespodzianka, gdzie są ludzie tam często są różne opinie. Ja do pracy przychodzę by pracować a to że mam ekstra owocka na stole czy co jakiś czas moge zagrać w bilard czy w pt wypić kraftowe piwko to tylko +. Pokaż mi inną firmę gdzie siedzisz na słuchawce i masz takie warunki. Jak Ci się nie podoba to szukaj szczęścia gdzie indziej - ja już gdzie indziej byłem, widziałem - nie wracam. Pozdro

Joman
Pracownik
@Stivi

+1

dwukropek
Były pracownik
@Stivi

Wszystko ladnie pieknie. Tylko kiedy CS dawal od siebie wiecej to okazywalo sie ze nagroda byl przyslowiowy "uscisk reki prezesa" i ewentualnie wyrownanie celow do nowo wypracowanych wynikow. Sprzedaz nieco zapomina czasami ze od tego jak CS zasuwa zalezy ile restauracji zostanie uruchomionych. Jak ciagle jest kijek a nie ma marchewki to osiolkowi nie chce sie zasuwac ponad tyle ile musi

Znafca
Pracownik
@Niki

Kasę mają bo pyszne zostało wykupione przez Just Eat Takeaway com. Firma ta działa na całym świecie. Stąd w reklamach w Polsce "występują" osoby czarnoskóre i Azjaci. Spot jest po prostu międzynarodowy tylko logo polskie

Majkel
Pracownik

Pracuję nadal w obsłudze klienta i to jedna z lepszych prac jakie miałem. Zadania i cele jak wszędzie, ekipa świetna, biuro mega. Jedynie godziny pracy męczące - szczególnie weekendy. Największymi narzekaczami są osoby, które kilka lat siedzą na stanowisku juniora, niczym się nie wyróżniają, a wyniki mają gorsze ode mnie po kilku miesiącach. Jak gdzieś są lepsze warunki to przecież nikt nie każe siedzieć latami w tej samej pracy.

Administrator

Jak wygląda praca na stanowisku Przedstawiciel Handlowy? Mogłaby osoba z tego stanowiska opowiedzieć o swoich obowiązkach i ogólnie o pracy w Pyszne.pl?

Joman
Pracownik
 Pytanie

Czy Wy kurierzy serio macie dwucyfrowe IQ? Zrozumcie, że jesteście zatrudnieni u podwykonawcy. Wiele moich znajomych pracuje jako kurierzy i bardzo sobie chwalą pracę ze względu na wysokie zarobki. Jak ktoś jest niezbyt bystry i leniwy, to na pewno będzie narzekać. Już na starcie pokazujecie swoją inteligencje płacząc w opiniach u nieswojego pracodawcy X D

1
Niewiemalesięwypowiem
Pracownik
@Joman

No nie wiem, czy to kurierzy mają dwucyfrowe IQ skoro twierdzisz, że jak jesteś podwykonawcą to nie obowiązują cię zasady pracy, które istnieją w danej firmie. Jak zatrudnia cię agencja pracy, to nie agencja dyktuje ci ile ma trwać twoja zmiana, co masz robić ani jakie są zasady w danej firmie, tylko właśnie ta firma, w której jesteś zatrudniony przez agencję. Agencja tylko wypłaca ci hajs. Cytując klasyka: póki nie było internetu, tylko rodzina wiedziała żeś (usunięte przez administratora) ????

Uciekać stamtąd
Pracownik

Powiem tak. Jeśli ktoś lubi być traktowany nie jak człowiek, ale jak rubryka w Excellu to śmiało można się tam zatrudnić. Pracuje tam jako kurier rowerowy, ba szczęście już niedługo, bo rzucam ten (usunięte przez administratora) w cholerę. Pierwszym poważnym zarzutem jest brak szacunku do kurierów. Jak pisałem na początku, tam nie jesteś pracownikiem tylko statystyką i kolejną rubryką w Excelu. System potrafi wyrzucić do restauracji oddalonej nawet o 8 km. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że czas na dojechanie tam to... 10 minut. 10 (usunięte przez administratora) minut na przejechanie rowerem 8 km. Jak jedziesz dłużej to koordynator mówi, że za długo i już masz zaniżone statystyki. Do statystyki sprowadzają wszystko. Czas dojazdu, czas trzymania jedzenia w plecaku i czas dojazdu do klienta. Na wszystko jest określony czas , a jak go przekroczysz to wymówki. Pyszne myśli, że zatrudnia roboty a nie ludzi. Druga sprawa to brak szacunku do kuriera. To kurier poci się w lato, moknie w deszczu albo marźnie na mrozie, a oni nawet, choćby ze zwykłej przyzwoitości nie raczą zapytać kuriera o zdanie, czy chce mieć wydłużona strefę dostaw z iluś kilometrów na ileś tam. Przykładowo maksymalna odległość z restauracji do klienta wynosi 4km, a oni nagle informują że za dwa dni będzie to już 5km. Kurier nie ma prawa zaprotestować tylko jedzies, i c*uj. Kolejna sprawa to zupełnie nieogarnięci ludzie jako dyspozytorzy. Pamiętam jak kiedyś przez dyspozytora miałem zaniżone statystyki, bo nie miałem numeru mieszkania klienta, a klient nie odbierał. Piszę do niego, a on upiera się że przecież numer bloku i numer mieszkania to jedno i to samo. I tłumacz debilowi, że jest inaczej. Z plusów mogę podać fajnych i pomocnych współpracowników oraz możliwość ułożenia sobie grafiku. I tyle. Jak dla mnie kurierzy Pyszne powinni zorganizować jakiś strajk, jak kiedyś Glovo, bo to jak oni w ostatnim czasie zaczęli traktować rowerowych kurierów woła o pomstę do nieba.

Aleksandra
@Uciekać stamtąd

No dobra, ale co z zarobkami? Warto się tyle namęczyć i napocić czy niekoniecznie?

Joman
Pracownik
@Uciekać stamtąd

Gościu XDD kurierzy są zatrudnieni u podwykonawcy, a nie stricte w Pyszne.pl. Miej pretensje i zostawiaj komentarze u swojego prawdziwego pracodawcy, ale czego można wymagać od kuriera XDD

Pracownik
Pracownik
@Joman

Bezpośrednio w pyszne tez są zatrudnieni kurierzy. Musisz się doszkolić z tej swojej świetnej firmy XD

Uciekać stamtąd
Pracownik
@Joman

Jakbyś wyszedł z tej swojej obory chociaż na chwilę, to wiedziałbyś że zasady pracy ustala dana firma, niezależnie od tego czy jesteś podwykonawcą czy nie. Poza tym Pyszne również bezpośrednio zatrudnia kurierów. Ale czego się spodziewać od wieśniaka xD

Administrator

W Wrocław Pyszne.pl prowadzi rekrutację na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży. Wziąłeś udział w tym procesie? Napisz, na co potencjalni kandydaci powinni zwrócić uwagę przed udaniem się na rozmowę kwalifikacyjną. Takie informacje mogą okazać się cenną wskazówką dla mieszkańców regionu, którzy biorą pod uwagę pracę w firmie.

anoanum
Były pracownik

Pracowałem na obsłudze klienta, jeśli chcesz przepracować kilka lat z tą samą pensją mimo stale rosnacych dodatkowych obowiązków to praca dla Ciebie. A i dodatkowo 6 dni pracy, 1 dzień wolnego i 5 dni pracy gdzie większość to drugie zmiany to norma.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Pyszne.pl mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Joman
Pracownik
@Pytanie

W każdy piątek w biurze we Wrocławiu, pracownicy mogą się spotykać po pracy i wypić za darmo kraftowe piwa. Dodatkowo w ciągu roku są organizowane eventy dla pracowników

Wrocław - pracownik biurowy
Pracownik

Pracuje już dłuższy czas w firmie i od około roku dzieje się bardzo źle. Nikomu nie polecam tego pracodawcy. Rozrzucali pieniądze na prawo i lewo, przenosili cale działy z Polski do Holandii. Część działów wspierających Customer Service pracuje nawet wyłącznie z Niemiec. Po czym w Polsce płacą grosze jak na aktualne warunki. Szczycą się jakie to nie są super wyniki, po czym plują w twarz wypłatą. Właściwie to ludzie z Polski nie mają nic do gadania, jakie pytanie nie padłoby do głownych zarzącających w Polsce jedyne co się slyszy, to że o danej kwestii (twoje godziny pracy, wynagrodzenia, grafik dzienny i miesięczy) decyduje ktoś w innym kraju i nie ma mozliwosci wyjasnienia czy uzasadnienia dlaczego chcesz zmienic swoje warunki pracy. Przez jakis czas pracowałem w Customer Service i nadal mam tam sporo znajomych - tam to dopiero jest cyrk teraz. Część obowiązków TeamLeaderów przeszlo na osoby z Niemiec (bardzo niekompetentne). Każdy jeden pracownik jest wkurzony na tę zmianę i nikt z tym nic nie robi, tylko dalej są wydawane pieniądze na oosby niekompetnetne z zagranicy, a Polakom zostają grosze. Padały nawet słowa, że jak przyjdą nowi pracownicy to im to juz nie bedzie przeszkadzać, bo nie beda wiedzieli ze wczesniej bylo lepiej/normalniej. Kiedyś ustalony maks. to 4 godziny infolonii dziennie i to rozbite na mniejsze sloty zeby sie nie przemęczać, teraz Ci pseudo specjaliści wrzucają nawet po 7-8 godzin infolinii jednej osobie a innej dają 8 godzin odpowiadania na maile (znacznie prostsze zadanie). Przykro mi, że zaufałem tej firmie, bo kiedyś wiązałem z nią przyszłość, no ale niestety od kiedy zostają podejmowane globalne decyzje przez niezidentyfikowane osoby to jest tylko gorzej. Tfu

ex pracownik
Były pracownik
@Wrocław - pracownik biurowy

akurat jak pracowałem w pyszne to wolałem infolinię i mi rozdział 6h infolinii + 30 minut przerwy i 1h45 minut ticketów pasował ^^. nie byłem fanem ticketów, wolałem gadać z ludźmi :). no ale to kwestia indywidualna, większość pracowników wolała tickety. ja pracowałem gdy superwizorzy ustalali grafiki i w ciągu dnia można było z innym agentem zamienić się obowiązkami po przekazaniu info do SV, więc współczuję (usunięte przez administratora) organizacyjnego :

kebab-chan
Były pracownik

Witam, byłem pracownikiem w tej firmie przez 3 lata jako kurier rowerowy , generalnie odradzam pracę w tej firmie oto moje argumenty: 1.Po wymianie całej kadry hubu atmosfera w firmie jest mega toksyczna, nie informowanie kurierów o ważnych zmianach w firmie.Po czym możesz wylecieć z pracy. 2.Toksyczni hub koordynatorzy...Gdy zostałem zwolniony z firmy hub koordynator śmiał mi się w twarz gdy mnie zwalniał. 3.Nie realne czasy odbiorów zamówień(np.mam do baru 10km mam na to 10min) 4.Nagminne spóźnianie się restauracji nawet czasem do 40min.(Restauracje zaczynają przygotowywać zamówienie dopiero kiedy kurier zjawi się w restauracji). 5.Tragiczna aplikacja(nie wiem kto to programował ale powinien od razu wylecieć)problemy z odklikiwaniem zamówień, czat z dyspo działa jak chce, apka źle pokazuje lokalizacje barów. klientów. 6.Praktycznie każdy dyspozytor (poza jedną osobą) jest chamski/toksyczny. 7.Bardzo duży (usunięte przez administratora) i kolesiostwo. 8.Nagminne obcinanie godzin, kończenie pracy po 2h z 6h. 9.Rowery elektryczne stanowią bardzo duże zagrożenie (praktycznie zero serwisowania)co śmieszniejsze często gęsto to kurierzy sami naprawiają usterki co jest nie dopuszczalne. 10.Długie trasy nawet do 15km mimo że mówią, że ograniczenie jest do 10km. 11.Bardzo częste dostawanie już opóźnionego zlecenia (np.dostajesz zlecenie z miejsca opóźnione o 40min i musisz się tłumaczyć przed barem) 12.Wpadanie na (usunięte przez administratora) pomysły konkursów na najszybsze czasy i pełen grafik mimo że i tak tego nie wyrobisz. 13.Zabranie dodatku za zimę. 14.Hub koordynatorzy są kompletnie nie przeszkoleni i nie odpowiedzialni(nie potrafią nawet dać odpowiednio nowej umowy więc musisz jeździć do nich nawet po 3-4 razy. 15.(usunięte przez administratora) wynagrodzenie.

kek
Były pracownik
@kebab-chan

Widzę że gowork.pl cenzuruje wypowiedzi fajnie....

Andrzej
@kek

Hej, o jakie dokładnie wypowiedzi chodzi? Napisałeś coś wcześniej i zostało to usunięte? Może po prostu komentarz się nie dodał, bo widzę tutaj dużo negatywnych opinii i żadna przecież nie jest usunięta.

Teresa
@kek

Chodzi Ci o 15 punkt? Nie wiem, ale z kontekstu wynika, że tu był wulgaryzm. Tak mi wygląda...

Były Pracownik z Warszawy
Były pracownik

Szanowni Państwo, Niedawno zakończyłem pracę w ,,pyszne.pl". Była to moja, dodatkowa praca. Byłem dostawcą. Pracowałem tam trochę ponad rok. Było to w filii z Warszawy. Piszę w charakterze ostrzeżenia dla osób, które by chciały się tu zatrudnić. Niestety, oceniam tę firmę bardzo negatywnie. Zacznę od pozytywnych. Była możliwość posiadania elastycznego grafiku, pracy na świeżym powietrzu, dostępu do pokoju socjalnego i szatni. To wszystko z zalet pracy w ,,pyszne.pl". Teraz wymienię rzeczy negatywne: 1. Znikoma ilość godzin w grafiku. Podczas wiosny/lata, otrzymujemy bardzo mało godzin pracy, mimo dużej dostępności. Dotyczy to większości kurierów. Dla przykładu, gdy ktoś chce pracować 50h tygodniowo, to dostaje 15h tygodniowo. Ostatnio, otrzymałem tylko 10h. tygodniowo. Warto dodać, że firma zrobiła jakiś czas temu, absurdalny konkurs. Polegał on na tym, że kilku kurierom z bardzo dobrym czasem dostaw, dawano pełny grafik, a reszta dostawała znikome ilości zmian. Ta praca zdecydowanie nie nadaje się na samodzielne utrzymanie. 2. Niskie wynagrodzenie, w okolicach płacy minimalnej. Jest ono nieadekwatne do trudu pracy, zwłaszcza podczas złych warunków pogodowych. 3. Duża rotacja pracowników Występuje ona nie tylko wśród dostawców, ale również wśród koordynatorów i innych przełożonych. 4. Zły stan techniczny rowerów. Szacuję, że ok. 1/3 pojazdów, nie nadaje się do jazdy, a na przegląd. Taka praca jest niezgodna z BHP. Choć stan techniczny roweru można sprawdzić przed wyjściem na zmianę, to o złym stanie technicznym można dowiedzieć się podczas jazdy. 5. Praca podczas złych warunków pogodowych. Nieważne, czy jest śnieg, deszcz, duży wiatr, duży upał czy też niebezpieczna gołoledź, dostawca ,musi jeździć, podczas tych warunków. Sam zachorowałem po dniu, w którym była zamieć śnieżna. Po pracy w deszczu, byłem przemoczony do suchej nitki. 6. Długie powroty i nadgodziny. Swoje miejsce pracy, mieliśmy w okolicach przystanku ,,Kino Femina". Do tego miejsca, musieliśmy wrócić. Powroty często były długie np. powrót z Wilanowa, Pragi, Białołęki, Ursynowa, itd. Praca się wydłużała, tak ok. godziny. Niedobrze, gdy ktoś miał zaplanowane zajęcia na studiach czy też inną pracę. 7. Częste spóźnienia z winy restauracji. Jeśli ktoś dojechał do restauracji, to musiał czekać np. 10 minut. Ten czas pogarszał statystyki kurierom, które był potrzebne w celu uzyskania większej ilości godzin. 8. Brak możliwości awansu. 9. Brak rozwoju. 10. Odbieranie bonusów, np. bonusu weekendowego. 11. Zły stosunek zatrudnienia - kurierzy otrzymują umowę zlecenie. Zatem, nie obowiązuje prawo pracy. Co więcej, mogą stracić pracę z dnia na dzień. Z tego co słyszałem od niektórych pracowników, niektóre osoby zostały zwolnione z dnia na dzień, mimo że sumiennie wykonywały swoje obowiązki i nigdy nie było z nimi problemów. Po prostu, otrzymali telefoniczną informację o zwolnieniu, odłączono ich od aplikacji i na drugi dzień, dostali wypowiedzenie. Przez tą szybkość zwolnienia i odłączenie od aplikacji, kurierzy zostają pozbawieni możliwości obrony której znajdują się statystyki i miejsca zakończenia pracy, a następnego dnia, otrzymują wypowiedzenie z agencji pracy(PPL zatrudnia prawie wyłącznie przez pośredników.). Po prostu, gdy pracodawca uzna, że jest za dużo dostawców, to może nagle zwolnić. 12. Aroganccy koordynatorzy i raczej negatywna atmosfera. Moim zdaniem, koordynatorzy nie mają kompetencji np. nie ukończyli studiów z zarządzania. Z tego co kiedyś usłyszałem od dyrektora, koordynatorem może zostać każdy i nie są potrzebne studia. A patrząc na warunki pracy dostawców, nie ma co się dziwić, że czują się źle. 13. Usunięcie obowiązkowej przerwy. Kiedyś była obowiązkowa, półgodzinna przerwa, gdy ktoś pracował powyżej 6h. Obecnie tego nie ma. 14. ,,Wyganianie do domu". Gdy nie ma dużego ruchu, dyspozytorzy mogą wydać polecenie powrotu do miejsca pracy i zakończenia zmiany. Obcinane są wtedy godziny. Dla przykładu, gdy ktoś miał zmianę zaplanowaną na 8h, może skończyć ją po 2h. 15. Nieodpowiedzialna rekrutacja pracowników. Zostało zatrudnionych zbyt wielu dostawców, przez co ludzie dostają niewielkie ilości zmian. 16. Niesprawiedliwe traktowanie dostawców. Część kurierów pracowała w zimę, podczas złych warunków. Mimo to, nie mają one dostępu do normalnej ilości zmian, np. na pełen etat. 17. Brak sprzężenia zwrotnego. Niestety, od ok. początku tego roku, nikt z menedżerów do nas nie dzwoni i nie mówi, czy jest zadowolony lub nie, z naszej pracy. Nikt nie mówi, co jest do poprawy. Może to doprowadzić do sytuacji, że nagle zwalnia się pracowników, podczas gdy pracownicy nie wiedzą, że coś było źle. 18. Złe modyfikacje i zła praca systemu. Mamy czasami np. długie dojazdy do restauracji, np. po 8 km. Ewentualnie, gdy stoję pod knajpą i nie mam zamówienia, to zamówienie dostaje inny kurier, który jest oddalony ode mnie. Puentując, jeśli ktoś z Państwa chciałby się zatrudnić, to stanowczo odradzam wszystkim.

Gumiś
Pracownik
@Były Pracownik z Warszawy

pelna zgoda

blu
Pracownik

Jak dla mnie trochę za duże wymagania jeżeli chodzi o czas. Czuć tu kult zapierdzielu. Pierw mówią ci że musisz mieć uśredniając 10 minut a później z zaskoczenia mówią ci że jednak 9 minut z restauracji do klienta.

Leszek
@blu

Ale Cię zaskoczyli, to tylko minuta różnicy. Ty na serio z tego tylko powodu piszesz, że firma ma za duże wymagania? Więc albo to ściema jakaś, albo to nie jedyny powód, że Ci ta firma nie leży?

Co?
Były pracownik
 Pytanie
@blu

Jakie 9 min? Czas dojazdy jest ruchomy i zależny od odległości testo - klient. Gdy byłem kurierem w drodze z restauracji do klienta zdążyłem wejść do żabki kupić bułkę zjeść po drodze i byłem jeszcze 5 min przed czasem. Jak znasz miasto i potrafisz jeździć na rowerze to żaden problem. Przez ponad rok swojej pracy nie miałem ani jednego spóźnienia do klienta. Dodam ze miesięcznie robiłem po 400-500 zleceń

XxX
Pracownik
@Co?

Dawno temu i nieprawda.

Pracownik biura
Były pracownik

1* za całokształt.

Odrzadzam!
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik Pyszne na stanowisku customer care stanowczo odradzam to miejsce pracy. Na początku jednak powiem co było na plus według mnie, żeby nie było, że tylko oczernię byłego pracodawcę. Umowę podpisywałxm niespełna rok temu, na tamten moment otrzymywałxm nieco ponad 3k netto na uop do 26 rż (dla mnie na tamten moment okej) + jednorazowo 1700 (tego dokladnie nie pamietam, ale na pewno kwota bardzo bliska) na urządzenie mieszkania do pracy zdalnej. 12 zł dziennie zniżki pracowniczej do pyszne, oczywiście opieka medyczna, dofinansowanie do multisport. I to by było na tyle z plusów. Teraz przejdę do konkretów. Czemu odradzam pracę w Pyszne? ZałamałXm się psychicznie po naprawdę krótkim okresie pracy. Najgorsza była dla mnie infolinia. Dzwoni wkurzony restaurator i bluzga? Musisz sobie jakoś poradzić, możesz go rozłączyć dopiero jak po 3 upomnieniu będzie nadal wyklinał. Zwyzywał cię od góry do dołu? Życie, nasz klient nasz pan. Ogólnie wydaje się, że firma ma pod tym względem w nosie pracowników i przyzwala na takie zachowania restauratorów. Kto choć raz przeszedł rozmowę z pewnym panem z pewnego sushi we Wro ten wie o czym mowa. A gość nadal ma podpisaną umowę z Pyszne i można u niego zamawiać, a on może uprzykrzać życie biednym pracownikom infolinii... Poza tym atmosfera jest dość toksyczna. O ile inni ludzie z działu customer care są mili i chętni do pomocy, bo doskonale wiedzą co czujesz, o tyle supervisorowie i ludzie z poszczególnych ambasad są mega chamscy, na każdym kroku chcą ci udowodnić że jesteś (usunięte przez administratora) Na spejsach słychać jak obgadywani są inni ludzie z customer care, którzy zadali jakieś pytanie na grupie. Supervisorowie mają gdzieś to, że się dopiero szkolisz. Liczy się tylko target, wysłuchają cie ale potem parskną ci prosto w twarz. Kultura zapierdolu. Najgorsze korpo ever. Teraz jak czytam o tym, że poleciały zleceniówki, cieszę się, że moja współpraca z Pyszne skończyła się, nim zdązyła się rozkręcić na dobre. Najgorszy pracodawca, jakiego miałxm. W tak krótkim okresie czasu nigdy nie zostałxm tak bardzo zgnojonx i poniżonx jak tutaj. Pracy tutaj nie życzę nawet najgorszemu wrogowi.

Aleksandra
@Odrzadzam!

No ale chyba od początku wiedziałeś/aż jakie będziesz miec obowiązki, prawda? Na infolinii na różnych ludzi można trafić, trzeba mieć dobrą psychę do tego.

JatoJa
Były pracownik
@Odrzadzam!

Pełna zgoda zwłaszcza z fragmentem na temat toksycznej atmosfery w firmie i chamskim traktowaniu nowych pracowników przez pracowników, którzy dostali się do ambasad i uważają się z tego tytułu za lepszych, jak i przez supervisorów, którzy rzekomo mają udzielać wsparcia, a w praktyce nierzadko udzielają tak ironicznych i uszczypliwych odpowiedzi, że odechciewa się o cokolwiek zapytać.

JatoJa
Były pracownik
@Aleksandra

Ale autorka tego postu wymieniła infolinię jako jeden z wielu minusów. Co do tego, że trzeba być psychicznie nastawionym na różnych ludzi i mieć mocne nerwy, pełna zgoda. Niemniej, opisana sytuacja wskazuje na to, że Pyszne nie wyciąga żadnych konsekwencji gdy konkretni partnerzy/ właściciele restauracji są notorycznie wulgarni. To jest akurat rzeczywiście do rozważenia, bo to już zakrawa na świadome narażanie pracowników na nieprzyjemności i stres.

Zostaw merytoryczną opinię o Pyszne.pl - Wrocław

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pyszne.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 116.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 81, z czego 17 to opinie pozytywne, 45 to opinie negatywne, a 19 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Pyszne.pl?

    Liczba opinii klientów firmy Pyszne.pl, to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a, 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pyszne.pl
2.1/5 Na podstawie 88 ocen.
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Sierpniu 2022r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. linkedin.com 5 485 320
  2. pracuj.pl 4 208 112
  3. GoWork.pl 3 497 256
  4. olx.pl 3 102 462
  5. jooble.org 2 375 082
Pyszne.pl
Przejdź do nowych opinii