Nie polecam pracy jako dostawca w tej firmie. A w zasadzie nie w tej firmie tylko dla podwykonawcy pyszne, bo oni sami kurierów nie zatrudniają. W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci) Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. Sam ich informuję każdego klienta przed dostawą, że są one wprowadzone, bo w przeciwnym razie wyłażą z łapami do nas jak nawet nie zdążymy podejść pod drzwi. Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. W ogłoszeniach o pracę chwalą się, że płacą za godzinę nawet wtedy gdy siedzisz i nie masz zamówienia. Nie liczcie na to jak się uspokoi na mieście i usiądziecie na minute chociaż to zaraz dyspozytor was poinformuje, że konczycie już prace na dziś. Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Za te przerwy nie dostajesz ani grosza. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. Masz zmianę do 21, przyjedziesz 20:45 i musisz wyczyścić rower/skuter i plecak. Jednak koordynator i tak ci utnie z grafiku te 15 minut, bo przecież już skończyłeś prace a oni o te dwa złote do przodu będą przecież. (usunięte przez administratora) tutaj jest niesamowite. Jak coś jest niejasne lub chcielibyście cos jeszcze wiedzieć to pytajcie śmiało.
Pracodawca
Cześć, bardzo dziękuję za Twoją opinię , aktywnie słuchamy wszystkich uwag i oczywiście bierzemy je pod uwagę. Odnosząc się do powyższej opinii: "W obecnej sytuacji pandemii nie są zapewniane maseczki ani rękawiczki. " Zapewniamy zgodność ze wszystkimi obowiązującymi wytycznymi rządu w tym zakresie - maseczki i rękawiczki nie są obowiązkowe, stąd Pyszne nie zapewnia ich swoim pracownikom. Zgodnie z informacją rządu z dnia 9 kwietnia od czwartku, 16 kwietnia, będzie obowiązywał nakaz noszenia maseczek w miejscach publicznych - i wszyscy kurierzy Pyszne zostaną w nie zaopatrzeni. "Z wielką laską dali nam płyn do dezynfekcji. A mamy kontakt przecież z wieloma ludźmi przez cały dzień pracy( inni pracownicy, klienci)" Płyn do dezynfekcji jest zapewniany w każdym hubie, kurierzy dostają żel do małych buteleczek na czas swojej zmiany. Mogły być opóźnienia w dostarczeniu żelu do hubów, ale wynikały one z ogólnego spadku podaży ze względu na pandemię. Dodatkowo, w hubie są zapasy wszystkich środków dezynfekujących, na bieżąco, w ramach potrzeb, są wydawane kurierom. "Pyszne nie informuje tez należycie klientów o wprowadzonych obowiązkowych dostawach bezkontaktowych. " Informacja o bezkontaktowej dostawie została wysłana do wszystkich klientów oraz pojawia się na stronie i aplikacji mobilnej. Dodatkowo, wprowadzony został bezkontaktowy odbiór z restauracji, o czym zostały poinformowane wszystkie współpracujące restauracje. "Zatrudniają bardzo dużo nowych osób, przez co są ucinane dramatycznie godziny wszystkim pracownikom. " Godziny mogły być ucinane w początkowych dniach narodowej kwarantanny ze względu na zmniejszoną liczbę otwartych restauracji. Po kilku dniach sytuacja wróciła do normy. Dzięki temu nie musieliśmy ograniczać ilości współpracujących z nami kurierów. W tym czasie, rekrutacja nowych kurierów była tymczasowo wstrzymana. "Grafiki ustalają coraz częściej tak, że masz w środku dnia 2 lub nawet 3 godziny przerwy pomiędzy zmianami. Wycwanili się tak żeby nie przysługiwała kurierom płatna jedna 15 minutowa przerwa która należy się tylko podczas nieprzerwanej 6 godzinnej pracy. " Grafiki zostają zmienione na czas pandemii w celu ograniczenia liczby kurierów, którzy zjeżdżają na przerwę do hubu, aby ograniczyć liczbę osób (i nie powodować zgromadzeń) Pozdrawiam
Zamawiałam jedzenie z pyszne i nie dostałam informacji o trzymaniu jakiej kolwiek odległości czy przestrzeganiu zasad podczas odbioru zamówienia. Nie kłamcie bo to nie ładnie????
To, że rząd nie nakazuje to nie znaczy, że firma nie może zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Godziny są ucinane drastycznie od początku roku conajmniej, więc nie od początku koronawirusa. Zacznijcie dbać należycie i prawdziwie o swoich pracowników a nie się tłumaczycie tutaj desperacko. Napisałem tą opinię, ponieważ jest ich mało w sieci i każdy niech się 10 razy zastanowi zanim podejmie się współpracy z wami
Witaj, Czy zarobki na rowerze a skuterze są takie same? jak to wygląda? trudno się na skuter dostać?
Pracodawca
@Kajdan Cześć Kajdan, Wynagrodzenie dla Kuriera korzystającego, z naszego sprzętu jest takie same, bez względu na to, czy jest to rower, czy eskuter. Dodatkowo, Kurier używający własnego roweru, ma doliczany dodatek do stawki godzinowej. Jeżeli masz więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej lub kontaktu poprzez adres e-mail dedykowany rekrutacji kurierów: driverrepresentative-pl@takeaway.com Pozdrawiamy, Zespół Pyszne.pl
A więc pracuję w pyszne od dłuższego czasu i: -to kto nas zatrudia w zasadzie nie jest ani trochę ważne bo wszystko jest załatwiane z pomocą koordynatorów którzy ZAWSZE byli bardzo pomocni w każdej sprawie, czy to opona przebita czy brakujący podpis w umowie a jeśli czegoś nie rozumiemy to cierpliwie tłumaczą. -maseczki oraz płyny do dezynfekcji są dostępne zawsze, bez łaski. Z inną sytuacją nigdy się nie spotkałem. -klienci zawsze podczas zamawiania mają wybraną dostawę bezkontaktową i są tego świadomi -jeśli chodzi o ucinanie zmian to się oczywiście zdarza ale coraz żadziej i jest to logiczne że pracodawca nie chcę płacić za czas w którym pracownik nie pracuje -grafik z przerwą 2-3h nie jest już układany w ten sposób chociaż wiem że DAWNIEJ były takie przypadki -o cwaniakowaniu to się nawet nie będę wypowiadał -jeśli chodzi o sprzątanie po pracy to trzeba było przeczytać umowę przed jej podpisaniem Dziękuję, pozdrawiam
Czy Ty przepracowałeś dla Pyszne.pl i Scoobera chociaż jeden dzień? XDD Nie wiem, skąd to wziąłeś, ale w rzeczywistości wszystko jest kompletnie inaczej. Żele do dezynfekcji i rękawiczki jednorazowe są ogólnodostępne, więcej, stoją tuż przy stanowisku do pakowania plecaków, wystarczy je wziąć, więcej, każdy Koordynator przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, więcej, każdy Dyspozytor przypomina, by wziąć żel i rękawiczki, codziennie, po parę razy, jak mantrę, do tego stopnia, że osobiście mnie to już nudzi. A skoro Ciebie to ominęło to zazdroszczę, bo też chciałabym z taką wprawą ignorować polecenia przełożonych. Klienci są powiadamiani o sposobie dostawy, ponad to do każdego zamówienia jest ogólnodostępna notatka - "dostawa bezkontaktowa", którą widzi zarówno klient, jak i kurier. Ale jak to z ludźmi, nie da się każdemu rozkazać postępować zgodnie z obostrzeniami epidemiologicznymi, tym bardziej, że już ich praktycznie nie ma, więc nie ma tu co zwalać winy na Pyszne, bo oni nie mają na to większego wpływu XD Na szkoleniu jest jasno powiedziane: średnia zmiana trwa 5-5.30 h. Więc nie dziw się, że nie masz 15 min przerwy, gdy pracujesz 5 h. Jeśli Koordynatorzy ucinają zmiany, to praktycznie ZAWSZE na korzyść Kuriera (tj. wraca o 21.50 - wyłącza aplikacje o 22 i do 22 ma zmianę). Przyjmujemy nowych ludzi, bo mamy takie zapotrzebowanie. A jeśli, ktoś daje jeden dzień czy dwa dyspozycyjności w tygodniu, to niech się nie dziwi, że ma mało godzin, lub że nie ma ich w danym tygodniu wcale. Czasem trudno jest zadowolić każdego. Ale od czego są openy (wolne zmiany, które czasem się zdarzają (np by uzupełnić grafik, gdy okazuje się, że w danym dniu będzie potrzeba więcej kurierów) lub giełda zmian? Jeśli się chce, nawet z jednym dniem pracy grafikowej można przepracować cały tydzień ???? Tak. Czasem Dyspo skraca zmiany, gdy nie ma ruchu na mieście. Ale przed tym pyta czy i kto chce zostać skrócony. Tylko w wyjątkowych sytuacjach wybiera jednego kuriera (spośród około 20), który danego dnia musi skończyć wcześniej, bo nie ma ruchu. Ale wtedy też, jeśli powiesz mu, że koniecznie chcesz zostać, zostaniesz. I tyle. WSZYSCY JESTEŚMY LUDŹMI Ponad to w moim HUBie (biurze) jest wspaniała atmosfera pracy, Koordynatorzy i naprawdę cudowna Szefowa słuchają nas i naszych opinii, zawsze stają po naszej stronie (np. nie raz wybronili któregoś kuriera od mandatu), mamy zapewnione wszelkie potrzeby, a nawet mamy ekspres do kawy, sok do wody, telewizor, Play Station. Naprawdę nie wiem i nie widzę w tej firmie zbyt wielu minusów, bo nasza kadra naprawdę stara się zapewnić nam wszystko, co najlepsze i stara się, by nasza praca była jak najprzyjemniejsza. I taka jest prawda
Powiedz chociaż gdzie pracujesz, w moim mieście jest prawie kompletnie inaczej.
Jak byś nie zauważył, to opinia tamtego Kuriera była z początku kwietnia 2020, więc sprawy z maseczkami czy żelami się zmieniły. Nie znaczy, że pisał nieprawdę w tamtym czasie. Widzę, że dodatek kapitański w wysokości 1zł/h to nie tylko szkolenia, a robienie dobrego PR firmie. Co do cięć zmian, mnie od początku tego miesiąca skrócili jakieś 5h na przejechanych ogólnie 45h (i nic do gadania nie miałem). No ale na papierze stawka godzinowa się zgadza...
Miasta które mają HUB to mają. W moim mieście nie ma NIC. Biuro jest tylko dla KOORDYNATORA I MENADŻERA. My? Stoimy na mieście czy to deszcz, śnieg, mróz. Nie mamy zapewnionej wody w upalne dni, które były kilka dni temu. Firma ogólnoświatowa a nie potrafi zapewnić kurierowi godnych warunków pracy. Wozimy do maks 4 kilometrów? Totalna bzdura. Takie ogłoszenia widnieją na olx. 4 w jedną stronę + powrót = 8 km. Dodatkowo Dyspozytor jak już się kończy zmiana, potrafi Cię (usunięte przez administratora) na koniec miasta i zakończyć Ci wcześniej zmianę po dostarczeniu zamówienia = Wracasz za darmo. Ale widzę, że niezłe lizanie rowa swojemu koordynatorowi, aby tylko zostać kapitanem. W moim mieście też są tacy :). Ogólnie nie polecam tutaj pracy, chyba, że ktoś ma dobrą psyche ja :)
Rzeczywiście nie jest różowo z powrotem do domu. Czasem aplikacja wysyłała mnie daleko daleko w ostatniej godzinie pracy i wracałem np. 8 kilometrów już bardzo zmęczony. Mimo to polecam tą pracę. Daje poczucie niezależności, przygody. Spotykasz ludzi zahartowanych, obeznanych z rowerem, jednym słowem pozytywnych maniaków. Czasami są trudności na łączach (wczesnym latem nie dało rady dodzwonić się do hubu), ale służba nie drużba. Jak miałbym wybierać miedzy pracą przy biurku za 6000 a pracą w pyszniaku to jednak wybrałbym pyszniak.
Mogę spytać, czy wystawia się opinię o kurierze? Gdzie można ją znaleźć? Kto to widzi, np. w aplikacji?
Zgadzam się również z tą opinia.Ciezko tam zarobić pieniądze dużo godzin ucinają. Twoje ustalenie grafiku nic nie znaczy oni i tak po swojemu ustala ci grafik później zaczęli mi ucinać godziny także wychodziło czasami mniej niż 300 zł w tygodniu. Raczej praca jest dla dzieciaków żeby sobie zarobili na kieszonkowe bo dorosły człowiek się z tych pieniędzy nie utrzyma.
Powiem tak. Jeśli ktoś lubi być traktowany nie jak człowiek, ale jak rubryka w Excellu to śmiało można się tam zatrudnić. Pracuje tam jako kurier rowerowy, ba szczęście już niedługo, bo rzucam ten (usunięte przez administratora) w cholerę. Pierwszym poważnym zarzutem jest brak szacunku do kurierów. Jak pisałem na początku, tam nie jesteś pracownikiem tylko statystyką i kolejną rubryką w Excelu. System potrafi wyrzucić do restauracji oddalonej nawet o 8 km. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że czas na dojechanie tam to... 10 minut. 10 (usunięte przez administratora) minut na przejechanie rowerem 8 km. Jak jedziesz dłużej to koordynator mówi, że za długo i już masz zaniżone statystyki. Do statystyki sprowadzają wszystko. Czas dojazdu, czas trzymania jedzenia w plecaku i czas dojazdu do klienta. Na wszystko jest określony czas , a jak go przekroczysz to wymówki. Pyszne myśli, że zatrudnia roboty a nie ludzi. Druga sprawa to brak szacunku do kuriera. To kurier poci się w lato, moknie w deszczu albo marźnie na mrozie, a oni nawet, choćby ze zwykłej przyzwoitości nie raczą zapytać kuriera o zdanie, czy chce mieć wydłużona strefę dostaw z iluś kilometrów na ileś tam. Przykładowo maksymalna odległość z restauracji do klienta wynosi 4km, a oni nagle informują że za dwa dni będzie to już 5km. Kurier nie ma prawa zaprotestować tylko jedzies, i c*uj. Kolejna sprawa to zupełnie nieogarnięci ludzie jako dyspozytorzy. Pamiętam jak kiedyś przez dyspozytora miałem zaniżone statystyki, bo nie miałem numeru mieszkania klienta, a klient nie odbierał. Piszę do niego, a on upiera się że przecież numer bloku i numer mieszkania to jedno i to samo. I tłumacz debilowi, że jest inaczej. Z plusów mogę podać fajnych i pomocnych współpracowników oraz możliwość ułożenia sobie grafiku. I tyle. Jak dla mnie kurierzy Pyszne powinni zorganizować jakiś strajk, jak kiedyś Glovo, bo to jak oni w ostatnim czasie zaczęli traktować rowerowych kurierów woła o pomstę do nieba.
No dobra, ale co z zarobkami? Warto się tyle namęczyć i napocić czy niekoniecznie?
Gościu XDD kurierzy są zatrudnieni u podwykonawcy, a nie stricte w Pyszne.pl. Miej pretensje i zostawiaj komentarze u swojego prawdziwego pracodawcy, ale czego można wymagać od kuriera XDD
Bezpośrednio w pyszne tez są zatrudnieni kurierzy. Musisz się doszkolić z tej swojej świetnej firmy XD
Jakbyś wyszedł z tej swojej obory chociaż na chwilę, to wiedziałbyś że zasady pracy ustala dana firma, niezależnie od tego czy jesteś podwykonawcą czy nie. Poza tym Pyszne również bezpośrednio zatrudnia kurierów. Ale czego się spodziewać od wieśniaka xD
No dokładnie. Nie raz mnie scoober wyrzucił daleko, potem kolejne zamówienie znowu daleko... I zaraz telefon, a gdzie ja jestem, a gdzie jadę i mam 10 min w plecy. Ta, na pewno obijam się w robocie i jeżdżę se rekreacyjnie nie wiadomo gdzie. Czasy dojazdu z (usunięte przez administratora) ale powiem szczerze, że miałem to gdzieś. Dla mnie to był (usunięte przez administratora)tej całej ich aplikacji wyglądającej jak zaprojektowana 10 lat temu. Raz dużo przed czasem, raz z opóźnieniem ale i tak klienci mi w większości dziękowali że szybko jestem. Co do jakichś ocen, to nawet nie słyszałem o tym. Do tego rzucanie w odległe lokalizacje, totalny brak elastyczności u koordo gdy Ty coś chcesz, zmienić grafik itd. Raz dali mi za mało godzin, piszę do nich i oczywiście tekst czekaj na wolne zmiany. Raz chciałem zrezygnować, to ich odpowiedź? Pisz na forum, może ktoś się zamieni. Ale do dzwonienia w weekend czy byś nie przyszedł, albo "jeszcze pół godzinki" to pierwsi. Oczywiście nie trzeba się na to zgadzać, ale niesmak pozostaje. Lepsze jest są rzeczy typu Glovo, Wolt. To jest rzeczywiście praca w aplikacji, tymczasem Pyszne stoi okrakiem, chcą zachować pozory pracy na legalu, ale nie dają UOP. Jednocześnie wabią nowych "elastycznym grafikiem" który i tak trzeba zarezerwować z tygodniowym wyprzedzeniem. Jedyne plusy to: - rozliczenia w terminie - odzież do pracy, plecak, ale za kaucją - zadowalająca kultura organizacyjna (wbrew pozorom), w odróżnieniu od prywatnych januszexów wszystko jest na papierze i nie trzeba prosić się o papiery, dokumenty itd.
Mam pytanie jak.mieszkanie tego czyli jest limit czasu przejazdu po zamówienie i do klienta mnie zapewniali ze nie ma
Pyszne Szuka Przedstawiciel Handlowego - czy mogę prosić opinie na temat tego stanowiska ? Jakie zarobki, targety i premie ?
Bardzo odradzam. Moje doświadczenie w pracy to jakiś rok, szkolenie na wysokim poziomie, ale reszta… (usunięte przez administratora)totalne. Targety których nie da się realizować przy takiej liczbie pracowników, mnóstwo przekrętów, żeby dopiąć tematy do końca, szef. M którego metody zarządzania są jeszcze z lat 90 niezbyt pasują do tej firmy. Jeśli nie przeszkadzają Ci ciągłe pogróżki zwolnieniem i śmieszne pieniądze to idź w to, zawsze jakieś doświadczenie, ale na dłuższą metę nie polecam.
Co jest takiego szczególnego w jeżdżeniu rowerem po mieście, pakowaniu jedzenia do plecaka, jakiejś aplikacyjce na telefonie, że potrzebne jest jakieś wielkie szkolenie? Kurier dostaje zamówienie, wsiada na rower, jedzie do wskazanego lokalu odebrać porcję, wkłada do plecaka, zawozi pod wskazany adres, wydaje osobie, którą zastanie i tyle. Czy to faktycznie jest takie trudne, że organizowane są szkolenia w tym zakresie? Chyba, że "szkoleniem" jest nazywana krótka rozmowa na temat, że kurier instaluje aplikację, otrzymuje rower, plecak i może pracować.
Ale widziałeś nick tej Pani? handlowcy nie maja jakichś innych szkoleń niż ludzie na kurierce przypadkiem? Teraz po aktualnych ofertach widzę, że prócz opcji na obsługę można jeszcze teraz dostać się na koordynatora czy też kontrolera finansowego. Struktura jest jeszcze większa?
@Czlowiek Przyznaję, że skierowałem pytanie do niewłaściwej osoby. Mnie interesuje kwestia "szkoleń" dla rozwozicieli, o ile takowe "szkolenia" w ogóle istnieją.
Ano ja szkoleń i ich oferty tez byłbym ciekaw, tylko jeśli o prace za kołkiem chodzi to jak na razie wszystko i tak jest zajęte. Przynajmniej mnie oferty teraz na takim portalu nie wychodziły, chyba ze te dla dostawców gdzieś indziej są dodawane? swoją drogą ciekawe po ile ludzie tak jeżdżą.
Stanowisko Młodszy specjalista ds. sprzedaży telefonicznej jakie odczucia jeśli chodzi o atmosferę, praca z możliwością awansu czy raczej dla młodych ludzi bez doświadczenia? Jak to finansowo wygląda?
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta pracuje 3 dni z domu i 2 dni HO? Pytam bo chciałabym negocjować w pełni pracę zdalną.
Chciałam się zatrudnić na kuriera rowerowego w Trójmieście i wchodzę na stronę Pyszne a tam tylko samochody .Czy to przypadkiem nie jest dyskryminacja Rowerowych kurierów .Już to pokazuje jak ludzie są tam traktowani.Rowery według pyszne są be.Powodzenia z samochodami które nie wszędzie dotrą
Jest jakiś limit pracy godzinowej jeżeli chodzi o kuriera w pyszne, czy czysto teoretycznie mógłbym wozić nawet po 15h?
Jeśli cenicie sobie swoje własne zdrowie psychiczne to albo darujcie sobie aplikowanie do tej firmy, albo jak najszybciej się zwolnijcie. Serio, to zwykłe korpo które narobi Wam bałaganu w głowie i zestresuje w taki sposób, że nie będziecie potrafili tego rozgraniczyć z życiem prywatnym. Szkoda czasu, życia i dobrego nastroju na przekraczanie progu tego biura. Odradzam, poważnie, odradzam.
Liczę na rozwój i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych. Jako Field Account Manager mam na to duże widoki?
Na początku w wielkim skrócie - irytujący jest fakt, iż zarząd firmy wprowadza bezsensowne i nielogiczne zmiany bez wcześniejszych konsultacji z pracownikami, czy chociaż ze związkiem zawodowym (który swoją drogą firma stawia po kątach niczym starego mopa), ale chociaż nie płacą najgorzej. Teraz trochę bardziej szczegółowo - zastanawiasz się nad podjęciem pracy w Pyszne jako dostawca samochodowy w dużym mieście i myślisz, iż oczywistym jest, że system będzie dobierał zamówienia tak, abyś jaknajmniej musiał stać w korkach? Nic bardziej mylnego. Wrzucą Cię w największe korki w sam środek miasta i przez 1 godzinę będziesz wykonywał zamówienie, które dostawca rowerowy, czy skuterowy wykonałby w nie więcej niż 15 minut, a w tym samym czasie dostawca rowerowy poświęci pół godziny na wykonanie zamówienia, które dostawca samochodowy wykonałby w kwadrans. Na następne zamówienie też poświęcisz conajmniej 1 godzinę, gdyż trzeba będzie je dowieźć z okolicznej galerii handlowej na środek starówki. Gdy zaczniesz dawać znać, że nie podoba Ci się taki stan rzeczy i tak niepowinno być, służący pomocy koordynatorzy napiszą Ci, że korki i brak wolnego jakiegokolwiek legalnego miejsca do zostawienia auta nie jest powodem do przepisania zamówienia na kogoś innego, a tak w ogóle to możesz przecież zostawić samochód 2 kilometry od miejsca docelowego i dotrzeć na miejsce pieszo. A, że jedzenie będzie zimne i mocno opóźnione i zdecydowanie lepiej byłoby przepisać zamówienie na dostawce rowerowego? A kto by się tym przejmował! Pamiętaj też, że aby szybciej pokonać te 2 kilometry, możesz wspomóc się hulajnogą (ale nie elektryczną, bo to niezgodne z umową). Nieważne, że w umowie jest napisane, iż pojazdem służącym Ci do wykonywania zleceń jest samochód. Wykonuj zamówienia pieszo, ewentualnie hulajnogą. Kolejna rzecz - tak jak wyżej już pisałem, wszelkie zmiany w firmie są wprowadzane bez wcześniejszego skonsultowania ich z dostawcami. Tak było ze zniesieniem limitu dystansu z restaucji do klienta, tak było z włączeniem strefy centrum dla samochodów, tak za każdym razem było z modyfikacjami dodatków za ilość wykonanych w ciągu miesiąca zamówień i tak było i nadal jest ze wszystkim. Bo przecież kto normalny słucha swoich pracowników i rozmawia z nimi o tym, co ich zdaniem można zrobić, żeby pracowało im się lepiej, a nie gorzej, co nie? Następny sprawa - wszystkie nowe fajne pomysły i pozytywne zmiany firma zawdzięcza tylko sobie, mimo iż to nie ktokolwiek z zarządu coś wymyślił. Przykład dla uproszczenia - pracownik wpadł na pomysł, że firma może dawać pracownikom zniżki na zamówienia w aplikacji Pyszne za punkty zebrane w specjalnej aplikacji za wykonane dostawy. Firma tego kreatywnego pracownika nie nagrodziła w żaden sposób. Nie padło słowo "dziękuję" od kogokokolwiek, nikt nie raczył nawet dać chociaż jednej 20 zł zniżki na zamówienie w Pyszne. Pomysł za to był ogłaszany jak wymyślony przez (cudowny przecież) zarząd. Oprócz tego, pod koniec mojej przygody w pomarańczowej firmie często długo trzeba było czekać na odpowiedź dyspozytora na napisany ticket. Długo, czyli 15 - 30 minut. Dla nie wtajemniczonych - dyspozytor to osoba, do której się pisze na czacie w aplikacji kurierskiej na przykład, gdy w czasie pracy pojawił się jakiś problem. Generalnie wiele rzeczy w tej firmie działa w sposób bezsensowny i nielogiczny. Po zwolnieniu się i zdaniu w HUBie rzeczy, które dostałem od firmy na czas zatrudnienia, od koordynatora nie usłyszałem nawet głupiego słowa "dziękuję", które wypadałoby powiedzieć chociaż ze zwykłej przyzwoitości i za to, że jednak ponad rok w tej firmie spędziłem.
Absolutnie odradzam prace w biurze, kupują miejsce w rankingach dla pracodawców, a prawda o tym jak traktują pracowników jest zgoła inna. W obsłudze klienta, czy nawet na seniorskich stanowiskach back officowych prawie minimalna krajowa, bez mozliwosci rozwoju. Traktuja cie jak (usunięte przez administratora) bez szacunku, twoja opinia nie ma zadnego wplywu, czeste przekrety, wykorzystywanie i wyciskanie pracownikow na maksa, ciagle zwieekszanie targetow i zakresu obowiązków bez zwiększania choć o minimum wypłaty. Brak jakichkolwiek podwyzek inflacynych na przestrzeni ostatnich lat. Dramat odradzam calkiem
Cześć a w obsłudzę klienta jest możliwość pracy na zlecenie czy albo czy UoP jest na część etatu z godzinami elastycznymi?
Bonus 25zł za korzystanie z własnego telefonu kurier otrzymuje jednorazowo czy jak to sie ma?
Nie polecam pracy jako kurier rowerowy, firma nie ma za grosz szacunku do kurierów, warunki pracy tj. dystanse, zasięg dostaw, bonusy są stopniowo zmieniane na niekorzyść kurierów, nie funkcjonuje żaden dodatek za pracę w deszczu, czy upale (!). Na plus fajni ludzie w pracy (kurierzy, koordynatorzy) oraz (najczęściej) bezproblemowi klienci. Ale niestety zarząd firmy nie traktuje kurierów jak ludzi, tylko robociki do generowania zysków.
Bonus 5.5 zł za kurs samochodem jest stały czy zależny od trasy, którą musi pokonać kurier?
Paranoja nie firma. Zwolnili mnie nawet nie zaczynając pracy - powód? Brak kontaktu. 4 dni nikt to mnie nie dzwonił, a sam Kontaktowałem się kilka razy mailowo bez odpowiedzi. Chyba pojebały im się strony które kontaktu omijały. Parszywa firma.
Otrzymuje kurier bonus 25 zł za korzystanie z własnego telefonu jednorazowo?
Czt godziny pracy jako kurier są elastyczne czy narzucone z góry?
Masakra.Aplikowalem do nich na stanowisko dowoziciela na rowerze. Skontaktowała się ze mną jakaś panienka, od początku startowała do mnie na "ty". Od razu zapaliła mi się czerwona lampka-to oznaka braku szacunku i kultury. Zaproponowala mi jazdy od 17.00 do godziny 1.00 w nocy. Czy ona jest chora? I jeszcze weekendy. Na koniec powiedziała, że mi tej roboty nie da, bo byłem niezdecydowany. A co (usunięte przez administratora) miałem niby tryskać entuzjazmem? Nawet minimalnej ustawowej stawki na tym nie ma!!!(usunięte przez administratora)
Po jakim czasie rekrutacji przyjdą mi plecak firmowy oraz odzież dostosowana do pogody? Bo oferowali to w ogłoszeniu
Zdecydowanie nie polecam firmy oraz procesu rekrutacji na doradcę klienta. XXI wiek a na zwykłe stanowisko doradcy aż 5 ETAPÓW rekrutacji. Między każdym etapem 3 tygodnie przerwy czekając na decyzję, sama rekrutacja trwa od początku do końca ponad 3 miesiące. Rozmowy online, jeżdżenie do biura żeby po 3 miesiącach rekrutacji nie dostać feedbacku. Śmiech na sali a to wszystko za najniższą krajową i marną premię ok 500 zł. Jedyny plus to styl biura, nowoczesne i miłe dla oka. (usunięte przez administratora) w papierach mają bo dzwoniło do mnie dwóch rekruterów z dwóch różnych działów mimo, że aplikowałem na jedno. Totalny brak szacunku do człowieka i przyszłego pracownika, to nie IT czy stanowisko dyrektorskie żeby taki proces rekrutacji był normalnością. Nie fatygują się nawet wysłać e-mail z feedbackiem. Od ostatniego etapu rekrutacji czyli rozmowa z dyrektorem minęło około 4-5 msc i nadal zero odzewu. Nie warto zaprzątać sobie głowy tą firmą.
Cześć, rozglądam się obecnie za pracą na wakacje i trafiłem na ofertę jako kurier pyszne.pl. Zastanawia mnie ile średnio można wyciągnąć? Oczywiście licząc z bonusem za własne auto i własny telefon.
Powiem tak ja pracowałem w Warszawie i jest bardzo podobnie czyli zamówienia oddalone o 10 km. Przełożeni obcokrajowcy często wyglądający jakby pracowali za karę. W dodatku zwalniają ludzi za to że za mało pracują a sami takie zmiany dają.
Jak wygląda kwestia elastyczności grafiku jako kuriera w firmie? Można połączyć studia i jeżdżenie autkiem? Dajcie znaka czy warto przesyłać CV!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Pyszne.pl - Wrocław
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Pyszne.pl
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pyszne.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 156.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 110, z czego 17 to opinie pozytywne, 72 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Rybacka 9
53-656 Wrocław - NIP: 6152007726 KRS: 0000344195
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Popularne
- Fera Sp. z o.o.
- Wrecking Ball Sp. z o.o.
- Nocowanie.Pl Sp. z o.o.
- Burda Media Home Sp. z o.o.
- Projekt Modny Tata Michał Będźmirowski
- Kantoria.Com Sp. z o.o.
- Matx Tomasz Gwiazda
- Panwybierak.Pl Sp. z o.o.
- Emanufaktura Sp. z o.o.
- Zadane.pl
- Alerabat.com sp. z o.o.
- Absolvent.pl Sp. z o.o.
- Mypolacy.De Sp. z o.o.
- Marcin Kustal Bobibobi Gry Dla Dzieci
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |