Opinie o pyszne.pl - Sto2 sp. z o.o. w Wrocław

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Pyszne.pl. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Pyszne.pl o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Portale internetowe

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Pyszne.pl w Wrocław

Wrocław - pracownik biurowy
Pracownik

Pracuje już dłuższy czas w firmie i od około roku dzieje się bardzo źle. Nikomu nie polecam tego pracodawcy. Rozrzucali pieniądze na prawo i lewo, przenosili cale działy z Polski do Holandii. Część działów wspierających Customer Service pracuje nawet wyłącznie z Niemiec. Po czym w Polsce płacą grosze jak na aktualne warunki. Szczycą się jakie to nie są super wyniki, po czym plują w twarz wypłatą. Właściwie to ludzie z Polski nie mają nic do gadania, jakie pytanie nie padłoby do głownych zarzącających w Polsce jedyne co się slyszy, to że o danej kwestii (twoje godziny pracy, wynagrodzenia, grafik dzienny i miesięczy) decyduje ktoś w innym kraju i nie ma mozliwosci wyjasnienia czy uzasadnienia dlaczego chcesz zmienic swoje warunki pracy. Przez jakis czas pracowałem w Customer Service i nadal mam tam sporo znajomych - tam to dopiero jest cyrk teraz. Część obowiązków TeamLeaderów przeszlo na osoby z Niemiec (bardzo niekompetentne). Każdy jeden pracownik jest wkurzony na tę zmianę i nikt z tym nic nie robi, tylko dalej są wydawane pieniądze na oosby niekompetnetne z zagranicy, a Polakom zostają grosze. Padały nawet słowa, że jak przyjdą nowi pracownicy to im to juz nie bedzie przeszkadzać, bo nie beda wiedzieli ze wczesniej bylo lepiej/normalniej. Kiedyś ustalony maks. to 4 godziny infolonii dziennie i to rozbite na mniejsze sloty zeby sie nie przemęczać, teraz Ci pseudo specjaliści wrzucają nawet po 7-8 godzin infolinii jednej osobie a innej dają 8 godzin odpowiadania na maile (znacznie prostsze zadanie). Przykro mi, że zaufałem tej firmie, bo kiedyś wiązałem z nią przyszłość, no ale niestety od kiedy zostają podejmowane globalne decyzje przez niezidentyfikowane osoby to jest tylko gorzej. Tfu

ex pracownik
Były pracownik
@Wrocław - pracownik biurowy

akurat jak pracowałem w pyszne to wolałem infolinię i mi rozdział 6h infolinii + 30 minut przerwy i 1h45 minut ticketów pasował ^^. nie byłem fanem ticketów, wolałem gadać z ludźmi :). no ale to kwestia indywidualna, większość pracowników wolała tickety. ja pracowałem gdy superwizorzy ustalali grafiki i w ciągu dnia można było z innym agentem zamienić się obowiązkami po przekazaniu info do SV, więc współczuję (usunięte przez administratora) organizacyjnego :

kebab-chan
Były pracownik

Witam, byłem pracownikiem w tej firmie przez 3 lata jako kurier rowerowy , generalnie odradzam pracę w tej firmie oto moje argumenty: 1.Po wymianie całej kadry hubu atmosfera w firmie jest mega toksyczna, nie informowanie kurierów o ważnych zmianach w firmie.Po czym możesz wylecieć z pracy. 2.Toksyczni hub koordynatorzy...Gdy zostałem zwolniony z firmy hub koordynator śmiał mi się w twarz gdy mnie zwalniał. 3.Nie realne czasy odbiorów zamówień(np.mam do baru 10km mam na to 10min) 4.Nagminne spóźnianie się restauracji nawet czasem do 40min.(Restauracje zaczynają przygotowywać zamówienie dopiero kiedy kurier zjawi się w restauracji). 5.Tragiczna aplikacja(nie wiem kto to programował ale powinien od razu wylecieć)problemy z odklikiwaniem zamówień, czat z dyspo działa jak chce, apka źle pokazuje lokalizacje barów. klientów. 6.Praktycznie każdy dyspozytor (poza jedną osobą) jest chamski/toksyczny. 7.Bardzo duży (usunięte przez administratora) i kolesiostwo. 8.Nagminne obcinanie godzin, kończenie pracy po 2h z 6h. 9.Rowery elektryczne stanowią bardzo duże zagrożenie (praktycznie zero serwisowania)co śmieszniejsze często gęsto to kurierzy sami naprawiają usterki co jest nie dopuszczalne. 10.Długie trasy nawet do 15km mimo że mówią, że ograniczenie jest do 10km. 11.Bardzo częste dostawanie już opóźnionego zlecenia (np.dostajesz zlecenie z miejsca opóźnione o 40min i musisz się tłumaczyć przed barem) 12.Wpadanie na (usunięte przez administratora) pomysły konkursów na najszybsze czasy i pełen grafik mimo że i tak tego nie wyrobisz. 13.Zabranie dodatku za zimę. 14.Hub koordynatorzy są kompletnie nie przeszkoleni i nie odpowiedzialni(nie potrafią nawet dać odpowiednio nowej umowy więc musisz jeździć do nich nawet po 3-4 razy. 15.(usunięte przez administratora) wynagrodzenie.

kek
Były pracownik
@kebab-chan

Widzę że gowork.pl cenzuruje wypowiedzi fajnie....

Andrzej
Inne
@kek

Hej, o jakie dokładnie wypowiedzi chodzi? Napisałeś coś wcześniej i zostało to usunięte? Może po prostu komentarz się nie dodał, bo widzę tutaj dużo negatywnych opinii i żadna przecież nie jest usunięta.

Teresa
Inne
@kek

Chodzi Ci o 15 punkt? Nie wiem, ale z kontekstu wynika, że tu był wulgaryzm. Tak mi wygląda...

Były Pracownik z Warszawy
Były pracownik

Szanowni Państwo, Niedawno zakończyłem pracę w ,,pyszne.pl". Była to moja, dodatkowa praca. Byłem dostawcą. Pracowałem tam trochę ponad rok. Było to w filii z Warszawy. Piszę w charakterze ostrzeżenia dla osób, które by chciały się tu zatrudnić. Niestety, oceniam tę firmę bardzo negatywnie. Zacznę od pozytywnych. Była możliwość posiadania elastycznego grafiku, pracy na świeżym powietrzu, dostępu do pokoju socjalnego i szatni. To wszystko z zalet pracy w ,,pyszne.pl". Teraz wymienię rzeczy negatywne: 1. Znikoma ilość godzin w grafiku. Podczas wiosny/lata, otrzymujemy bardzo mało godzin pracy, mimo dużej dostępności. Dotyczy to większości kurierów. Dla przykładu, gdy ktoś chce pracować 50h tygodniowo, to dostaje 15h tygodniowo. Ostatnio, otrzymałem tylko 10h. tygodniowo. Warto dodać, że firma zrobiła jakiś czas temu, absurdalny konkurs. Polegał on na tym, że kilku kurierom z bardzo dobrym czasem dostaw, dawano pełny grafik, a reszta dostawała znikome ilości zmian. Ta praca zdecydowanie nie nadaje się na samodzielne utrzymanie. 2. Niskie wynagrodzenie, w okolicach płacy minimalnej. Jest ono nieadekwatne do trudu pracy, zwłaszcza podczas złych warunków pogodowych. 3. Duża rotacja pracowników Występuje ona nie tylko wśród dostawców, ale również wśród koordynatorów i innych przełożonych. 4. Zły stan techniczny rowerów. Szacuję, że ok. 1/3 pojazdów, nie nadaje się do jazdy, a na przegląd. Taka praca jest niezgodna z BHP. Choć stan techniczny roweru można sprawdzić przed wyjściem na zmianę, to o złym stanie technicznym można dowiedzieć się podczas jazdy. 5. Praca podczas złych warunków pogodowych. Nieważne, czy jest śnieg, deszcz, duży wiatr, duży upał czy też niebezpieczna gołoledź, dostawca ,musi jeździć, podczas tych warunków. Sam zachorowałem po dniu, w którym była zamieć śnieżna. Po pracy w deszczu, byłem przemoczony do suchej nitki. 6. Długie powroty i nadgodziny. Swoje miejsce pracy, mieliśmy w okolicach przystanku ,,Kino Femina". Do tego miejsca, musieliśmy wrócić. Powroty często były długie np. powrót z Wilanowa, Pragi, Białołęki, Ursynowa, itd. Praca się wydłużała, tak ok. godziny. Niedobrze, gdy ktoś miał zaplanowane zajęcia na studiach czy też inną pracę. 7. Częste spóźnienia z winy restauracji. Jeśli ktoś dojechał do restauracji, to musiał czekać np. 10 minut. Ten czas pogarszał statystyki kurierom, które był potrzebne w celu uzyskania większej ilości godzin. 8. Brak możliwości awansu. 9. Brak rozwoju. 10. Odbieranie bonusów, np. bonusu weekendowego. 11. Zły stosunek zatrudnienia - kurierzy otrzymują umowę zlecenie. Zatem, nie obowiązuje prawo pracy. Co więcej, mogą stracić pracę z dnia na dzień. Z tego co słyszałem od niektórych pracowników, niektóre osoby zostały zwolnione z dnia na dzień, mimo że sumiennie wykonywały swoje obowiązki i nigdy nie było z nimi problemów. Po prostu, otrzymali telefoniczną informację o zwolnieniu, odłączono ich od aplikacji i na drugi dzień, dostali wypowiedzenie. Przez tą szybkość zwolnienia i odłączenie od aplikacji, kurierzy zostają pozbawieni możliwości obrony której znajdują się statystyki i miejsca zakończenia pracy, a następnego dnia, otrzymują wypowiedzenie z agencji pracy(PPL zatrudnia prawie wyłącznie przez pośredników.). Po prostu, gdy pracodawca uzna, że jest za dużo dostawców, to może nagle zwolnić. 12. Aroganccy koordynatorzy i raczej negatywna atmosfera. Moim zdaniem, koordynatorzy nie mają kompetencji np. nie ukończyli studiów z zarządzania. Z tego co kiedyś usłyszałem od dyrektora, koordynatorem może zostać każdy i nie są potrzebne studia. A patrząc na warunki pracy dostawców, nie ma co się dziwić, że czują się źle. 13. Usunięcie obowiązkowej przerwy. Kiedyś była obowiązkowa, półgodzinna przerwa, gdy ktoś pracował powyżej 6h. Obecnie tego nie ma. 14. ,,Wyganianie do domu". Gdy nie ma dużego ruchu, dyspozytorzy mogą wydać polecenie powrotu do miejsca pracy i zakończenia zmiany. Obcinane są wtedy godziny. Dla przykładu, gdy ktoś miał zmianę zaplanowaną na 8h, może skończyć ją po 2h. 15. Nieodpowiedzialna rekrutacja pracowników. Zostało zatrudnionych zbyt wielu dostawców, przez co ludzie dostają niewielkie ilości zmian. 16. Niesprawiedliwe traktowanie dostawców. Część kurierów pracowała w zimę, podczas złych warunków. Mimo to, nie mają one dostępu do normalnej ilości zmian, np. na pełen etat. 17. Brak sprzężenia zwrotnego. Niestety, od ok. początku tego roku, nikt z menedżerów do nas nie dzwoni i nie mówi, czy jest zadowolony lub nie, z naszej pracy. Nikt nie mówi, co jest do poprawy. Może to doprowadzić do sytuacji, że nagle zwalnia się pracowników, podczas gdy pracownicy nie wiedzą, że coś było źle. 18. Złe modyfikacje i zła praca systemu. Mamy czasami np. długie dojazdy do restauracji, np. po 8 km. Ewentualnie, gdy stoję pod knajpą i nie mam zamówienia, to zamówienie dostaje inny kurier, który jest oddalony ode mnie. Puentując, jeśli ktoś z Państwa chciałby się zatrudnić, to stanowczo odradzam wszystkim.

Gumiś
Pracownik
@Były Pracownik z Warszawy

pelna zgoda

blu
Pracownik

Jak dla mnie trochę za duże wymagania jeżeli chodzi o czas. Czuć tu kult zapierdzielu. Pierw mówią ci że musisz mieć uśredniając 10 minut a później z zaskoczenia mówią ci że jednak 9 minut z restauracji do klienta.

Leszek
Inne
@blu

Ale Cię zaskoczyli, to tylko minuta różnicy. Ty na serio z tego tylko powodu piszesz, że firma ma za duże wymagania? Więc albo to ściema jakaś, albo to nie jedyny powód, że Ci ta firma nie leży?

Co?
Były pracownik
 Pytanie
@blu

Jakie 9 min? Czas dojazdy jest ruchomy i zależny od odległości testo - klient. Gdy byłem kurierem w drodze z restauracji do klienta zdążyłem wejść do żabki kupić bułkę zjeść po drodze i byłem jeszcze 5 min przed czasem. Jak znasz miasto i potrafisz jeździć na rowerze to żaden problem. Przez ponad rok swojej pracy nie miałem ani jednego spóźnienia do klienta. Dodam ze miesięcznie robiłem po 400-500 zleceń

XxX
Pracownik
@Co?

Dawno temu i nieprawda.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Pyszne.pl w ostatnim czasie przeprowadzała rekrutację na stanowisko Junior Talent Acquisition. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Jaki rodzaj umowy oferuje pracodawca? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania w sprawie pracy.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Pracy przy kwiatach doniczkowych - storczyki/orchidee
Noordwijkerhout
READY_STEADY_GO
(197 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SOCJALNY (SPECJALIZACJA OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH) [DS. 130.26.2024]
Katowice
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach
(4 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant w Dziale Wsparcia Sprzedaży z językiem czeskim
Warszawa
Polenergia Fotowoltaika S.A.
(39 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik biura
Były pracownik

1* za całokształt.

Odrzadzam!
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik Pyszne na stanowisku customer care stanowczo odradzam to miejsce pracy. Na początku jednak powiem co było na plus według mnie, żeby nie było, że tylko oczernię byłego pracodawcę. Umowę podpisywałxm niespełna rok temu, na tamten moment otrzymywałxm nieco ponad 3k netto na uop do 26 rż (dla mnie na tamten moment okej) + jednorazowo 1700 (tego dokladnie nie pamietam, ale na pewno kwota bardzo bliska) na urządzenie mieszkania do pracy zdalnej. 12 zł dziennie zniżki pracowniczej do pyszne, oczywiście opieka medyczna, dofinansowanie do multisport. I to by było na tyle z plusów. Teraz przejdę do konkretów. Czemu odradzam pracę w Pyszne? ZałamałXm się psychicznie po naprawdę krótkim okresie pracy. Najgorsza była dla mnie infolinia. Dzwoni wkurzony restaurator i bluzga? Musisz sobie jakoś poradzić, możesz go rozłączyć dopiero jak po 3 upomnieniu będzie nadal wyklinał. Zwyzywał cię od góry do dołu? Życie, nasz klient nasz pan. Ogólnie wydaje się, że firma ma pod tym względem w nosie pracowników i przyzwala na takie zachowania restauratorów. Kto choć raz przeszedł rozmowę z pewnym panem z pewnego sushi we Wro ten wie o czym mowa. A gość nadal ma podpisaną umowę z Pyszne i można u niego zamawiać, a on może uprzykrzać życie biednym pracownikom infolinii... Poza tym atmosfera jest dość toksyczna. O ile inni ludzie z działu customer care są mili i chętni do pomocy, bo doskonale wiedzą co czujesz, o tyle supervisorowie i ludzie z poszczególnych ambasad są mega chamscy, na każdym kroku chcą ci udowodnić że jesteś (usunięte przez administratora) Na spejsach słychać jak obgadywani są inni ludzie z customer care, którzy zadali jakieś pytanie na grupie. Supervisorowie mają gdzieś to, że się dopiero szkolisz. Liczy się tylko target, wysłuchają cie ale potem parskną ci prosto w twarz. Kultura zapierdolu. Najgorsze korpo ever. Teraz jak czytam o tym, że poleciały zleceniówki, cieszę się, że moja współpraca z Pyszne skończyła się, nim zdązyła się rozkręcić na dobre. Najgorszy pracodawca, jakiego miałxm. W tak krótkim okresie czasu nigdy nie zostałxm tak bardzo zgnojonx i poniżonx jak tutaj. Pracy tutaj nie życzę nawet najgorszemu wrogowi.

Aleksandra
Inne
@Odrzadzam!

No ale chyba od początku wiedziałeś/aż jakie będziesz miec obowiązki, prawda? Na infolinii na różnych ludzi można trafić, trzeba mieć dobrą psychę do tego.

JatoJa
Były pracownik
@Odrzadzam!

Pełna zgoda zwłaszcza z fragmentem na temat toksycznej atmosfery w firmie i chamskim traktowaniu nowych pracowników przez pracowników, którzy dostali się do ambasad i uważają się z tego tytułu za lepszych, jak i przez supervisorów, którzy rzekomo mają udzielać wsparcia, a w praktyce nierzadko udzielają tak ironicznych i uszczypliwych odpowiedzi, że odechciewa się o cokolwiek zapytać.

JatoJa
Były pracownik
@Aleksandra

Ale autorka tego postu wymieniła infolinię jako jeden z wielu minusów. Co do tego, że trzeba być psychicznie nastawionym na różnych ludzi i mieć mocne nerwy, pełna zgoda. Niemniej, opisana sytuacja wskazuje na to, że Pyszne nie wyciąga żadnych konsekwencji gdy konkretni partnerzy/ właściciele restauracji są notorycznie wulgarni. To jest akurat rzeczywiście do rozważenia, bo to już zakrawa na świadome narażanie pracowników na nieprzyjemności i stres.

Don
Pracownik

Pracuję w Pyszne i uważam, że negatywne oceny tutaj muszą być od osób dla których jest to pierwsza praca. Zmiany są w każdej firmie. Nie znam wynagrodzeń na innych stanowiskach ale jak komuś nie pasowało wynagrodzenie to trzeba było odrzucić ofertę i pójść do innej firmy.

Mieczysław
Inne
@Don

Niby tak ale wiadomo że na rozmowie zawsze obiecują podwyżki albo premie a potem może być rozczarowanie jak nie ma. Ty jak zarabiasz? Jesteś zadowolony?

Kurier z Poznania
Były pracownik

Stanowczo odradzam wszystkim pracę w tej firmie jako kurier. Zakończyłem właśnie przygodę trwająca od września i niestety ale nie mam zbyt wiele pozytywnego o tej pracy. Na samym początku we wrześniu 2021 wszystko było okej, lecz z czasem zaczęły pojawiać się zupełnie idiotyczne, niepotrzebne zmiany. Zaczęli wydłużać nam trasy dostaw wprowadzając nowy system i okłamując nas że będzie się uczył, kiedy to ch**a prawda. Aplikacja to był jeden wielki nieśmieszny żart, nie było takiego dnia aby nie było z nią problemów. Następna rzecz dyspozytorzy, do których przeważnie trzeba było spamic kropkami żeby odpisali, część odpowiedzi byka zupełnie niejasna, wręcz idiotyczna. Gdy wprowadzili możliwość zamykania czatu przez dyspozytora to by sytuację że zadawali nam pytanie po czym zamykali czat żebyś nie mógł nawet odpowiedzieć. Teraz trochę o BHP którego tak bardzo pilnują, że większość rowerów dosłownie się rozpada, każdy skrzypiał albo miał coś rozwalonego, oczywiście wymiana go na inny kosztuje cię czas, zamówienia a w konsekwencji statystki. Dodatkowa ciekawostka po wydłużeniu tras zaczęly sypać się telefony nt. Wyników, kiedy połowa przypadków spóźnień nie była nawet zależna od nas bo musieliśmy czekać w restauracjach a zgłoszenie opoznienia było możliwe dopiero po 15 minutach kiedy srali się o każdą minutę. Jedynym pozytywem w tej pracy byli inni kurierzy z którymi zawsze można było pogadać na mieście, chodź przez ostatnie parę msc to raczej bardziej ponarzekać na wasze z*****e zmiany. Kolejna kwestia grafik, często na zgłoszonych 55h dostępności potrafiłem dostawać z 15, także życzę powodzenia jeśli jest to twoje główne źródło utrzymania. Podsumowując odradzalbym pracę w tej firmie chyba że chcesz sobie dorobić do wyplaty, ale to raczej i tak bym polecał konkurencję bo na twoje zgłoszonych 10h dadzą ci 2 i nara:)

Gregor
Pracownik

Generalnie praca jak w wielu innych firmach. Są obowiązki i trzeba je wykonywać. Zmiany też nie są niczym nadzwyczajnym. Pakiet benefitów (opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, dofinansowanie posiłków, piwne piątki) jest wg mnie ok. Co miesiąc zarząd dostaje te same pytania nt. podwyżek. Nie znam firm, w których podwyżki są robione częściej niż raz w roku, więc nie rozumiem niektórych komentarzy tutaj.

była pracowncica pyszne
Były pracownik
@Gregor

pracuję obecnie w firmie, w której dostajemy podwyżki dwa razy w roku – da się

Grażyna
Inne
@była pracowncica pyszne

A czy oprócz podwyżek można liczyć na jakieś inne benefity? Pakiet opieki medycznej dla większości jest przydatny :)

2stan13
Inne

Bardzo nierzetelna firma. Fatalna organizacja. Brak telefonu kontaktowego. Bardzo długi okres oczekiwania ponad 2 godziny. W moim przypadku po 2 godzinach od momentu zamówienia otrzymałem email, z informacją, że zamówienie anulowane i nastąpi zwrot wniesionej opłaty. Na moje żądanie zwrotu napiwku otrzymałem wiadomość, że napiwek nie podlega zwrotowi - CZYLI DAŁEM NAPIWEK ZA NIEWYKONANĄ USŁUGĘ! NIE POLECAM KORZYSTANIA Z USŁUG pyszbe,pl

8
XD
Inne
@2stan13

typie, spłakałeś się w złym miejscu XD

Abc
Pracownik

Polski oddział Just Eat to jest największy żart na świecie. Każdy pracownik dostaje śmieszne wynagrodzenie za identyczną pracę jak w innych krajach. Polski zarząd Pyszne.pl nic nie znaczy, nie mają żadnej mocy wykonawczej i po prostu pełnią funkcję reprezentatywną. Są cyniczni wobec pracowników, nie obchodzi ich nasza ciężka sytuacja związana z inflacją. Chwalą się rekordowymi przychodami, organizują bogate imprezy firmowe, ale oczywiście żaden pracownik nie może liczyć na wsparcie :) Osobiście każdemu jak najbardziej odradzam pracowanie w tej firmie

Zyx
Były pracownik

Jako były pracownik biurowy mogę z całą pewnością przyznać, że ta firma to jeden wielki (usunięte przez administratora) Na początku z pozoru miło, z czasem odbierają wszystkie profity (których jest tyle co nic), kierownicy nie mają nic do powiedzenia, bo za każdą decyzją stoi góra (więc de facto po co są kierownicy, może teraz czas ich zwolnić po tym jak poleciał cały ponoć zbędny dział, a cc teraz trzęsie portkami jak ogarną dodatkowe obowiązki :)), grafik układany tak, że ludzie nie mają prywatnego życia i mają zerową możliwość sprzeciwu, możliwości rozwoju są żadne, chyba, że chcesz wejść na wyższe stanowisko i robić za te same śmieciowe pieniądze, to i tak pewnie się nie dostaniesz podczas konkursu na osobę, która najlepiej się na to stanowisko nadaje. Nie idźcie tam, chyba, że lubicie nie mieć życia i szacunku od pracodawcy :)

Pytanie
 Pytanie

Jaki rodzaj umowy preferowany jest w Pyszne.pl?

prac
Pracownik
@Pytanie

Obecnie jedynie umowa o prace

Xyz
Pracownik

Taka bogata firma, a pracownicy dostają najmniejsze wynagrodzenie xd Czysty wyzysk

Lizusek
Pracownik
@Xyz

Czego pałka nie widzi to dziurze nie żal buhahah pozoro twoja Inzynier ;)

8
ja
Były pracownik

Na początku wszystko super, fajni ludzie, elastyczny grafik, wszyscy chętni do pomocy i tak było przez jakiś czas, a potem im dłużej pracowałxm tym było gorzej. Najpierw na zleceniu zaczęli zabierać nam wszystkie benefity pracownicze, potem zaczęły się pojawiać problemy z elastycznym grafikiem, który był przez wszystkich obiecywany bo trzeba "spełniać założenia biznesowe". Wszelkie próby wyjaśniania dziwnych sytuacji kończyły się brakiem odpowiedzi. Czułxm się coraz bardziej jak piąte koło u wozu, chociaż wykonywałxm tak samo potrzebną pracę jak wszyscy inni, a w końcu doszło do tego, że zwolnili cały dział mimo zapewnień, że nie będzie redukcji etatów i przeszkolą nas z innych obszarów żeby nikt nie stracił pracy. Po co całkiem nowe biuro skoro tego co zaobserwowałxm to w firmie dzieje się coraz gorzej, a wymagania robią się coraz bardziej dziwne i wyśrubowane. Szkoda, bo na początku pracowało się naprawdę przyjemnie i liczyłxm, że zostanę tutaj dłużej, a patrząc w jaką stronę wszystko zmierza to cieszę się, że to koniec naszej wspólnej przygody. Jedyne co zostało fajne i takie jak na początku to towarzystwo współpracowników, którzy jadą na tym samym wózku.

xx
Pracownik

Pracuje w biurze jako obsługa klienta i czuje się (usunięte przez administratora) Od jakiegoś czasu w firmie zachodzi wiele zmian i przełożeni powtarzali nam od kilku miesięcy, że na pewno nie będzie zwolnień, po czym niedawno przed samymi wakacjami zwolnili cały zespół, tłumacząc że zmieniła się polityka firmy. Pracowałam na umowie zlecenie, która zostaje zlikwidowana w połowie miesiąca ale z tego co widzę to na umowie o prace dzieje się jeszcze gorzej. Z fajnej firmy z miłą atmosferą zrobiła się typowa korporacja patrząca tylko na zyski i potrzeby biznesowe, traktująca ludzi bez szacunku.

Aa
Pracownik

Jestem zszokowana tym, że w mailu zapraszali nas tak bardzo na poczęstunek pod koniec pracy z okazji dnia dziecka, a dostaliśmy resztki po dzieciach Jakby mi w twarz napluli

ABC
Kandydat
 Pytanie
@Aa

Ej czekaj.... Mieliście zorganizowany dzień dziecka dla dzieci w biurze i pracownicy mogli przyprowadzić swoje dzieci? I te dzieci miały zapewnione jakiś catering? a na koniec zamiast wyrzucać jedzenie zaprosili pracowników żeby skorzystali z okazji i zjedli? Nooooooo... "napluli" masz suuuuuuper rację. Dobrze, że Tobie a nie tym dzieciaczkom.

Zmęczony
Pracownik

Piszę jako PRACOWNIK BIUROWY, nie jako kurier. Co mogę powiedzieć, bardzo źle się dzieje w firmie od jakiegoś czasu. Są wydawane ogromne ilości pieniędzy na wszystko poza wynagrodzeniami dla pracowników. Podczas comiesięcznych spotkań pracownicy są wyśmiewani przez zarząd, gdy Ci skarżą się na ciężką sytuację związaną z inflacją. Firma nie przewiduje żadnej pomocy dla nas ale oczywiście organizuje kolejne pieniężne wydarzenia. Rozwój o którym ciągle wszyscy gadają jest kłamstwem. Ludzie mają wyższe stanowiska za ładną buzię a nie za swoje osiągnięcia. Każda próba wyjścia z inicjatywą od razu skazana jest na odrzucenie. Bardzo się cieszę, że to mój ostatni miesiąc w tym pomarańczowym kłamliwym cyrku!!!!! Nie pozdrawiam Arka i Rafała :))

..
Były pracownik

Nie polecam, szczególnie pracy w Kaliszu

Aleksandra
Inne
@..

A dlaczego? Opowiesz coś więcej? Czemu niby Ci się nie podoba?

Hehe
Pracownik

Najgorsza praca,traktuja cie zle,wrecz jak swoja wlasnosc.Po wiecej informacji zapraszam na wickr.

Zostaw merytoryczną opinię o Pyszne.pl - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Pyszne.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Pyszne.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 145.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Pyszne.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 103, z czego 17 to opinie pozytywne, 66 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Pyszne.pl
2.1/5 Na podstawie 96 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Pyszne.pl
Przejdź do nowych opinii