Jako klient mogę jedynie powiedzieć że beznadziejne usługi księgowe mają, ale to korpo więc nie ma co się dziwić, korposzczury tam siedzą tylko którym nic się nie chce.
Potwierdzam od dłuższego czasu jakość usług leci na twarz. Księgowy nie raczy już nawet odpowiadać na telefony
Slabe zarobki co do wykonywanej pracy ksiegowej
jakoś słabo ze szczegółami w tej opinii, żeby móc jakąś konkretną informację odnośnie warunków zatrudnienia wyciągnąć... można szczegół jakiś z tego wydobyć? jakie konkretnie obowiązki ą tu przytaczane?
Moja umowa o świadczenie usług księgowych została zerwana ze strony ifirma ponieważ najwyraźniej nie potrzebują moich pieniędzy ani mnie jako klienta. W sytuacji gdy zmieniłem formę opodatkowania na ryczałt, zostałem (nie wprost) poproszony o... ponowne wystawienie bodajże 3 czy 4 faktur, które już w tym roku zdążyłem wystawić. Gdy stwierdziłem, że to ifirma powinna zrobić, bo to ich system i ja za to płacę, otrzymałem informację, że firma rezygnuje ze mnie jako z klienta. Bogu dzięki łaskawcy zostawili 30 dni okresu wypowiedzenia. Czy warto korzystać z ich usług? Ich wartość na GPW w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła 10-krotnie. Sami sobie odpowiedzcie. Moja opinia - neutralna.
Szanowny Panie Oczekiwał Pan wykonania przez księgową czynności, które leżą po stronie klienta (wystawienie faktur), a których wykonać Pan nie chciał ponieważ przebywa na urlopie. Nasza umowa jasno definiuje odpowiedzialność za wystawienie dokumentów przychodowych. Co do ich prawidłowego wystawienia - otrzymał Pan w tej sprawie 2 maile w grudniu i lutym. W korespondencji z nami wnioskował Pan o wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym. Przychyliliśmy się do tej prośby i wypowiedzieliśmy umowę z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak aby miał Pan czas na znalezienie BR lepiej odpowiadającego Pańskim oczekiwaniom. Zawsze staramy się świadczyć usługi na najwyższym poziomie i wypowiedzenie umowy jest ostatecznością. Nie możemy jednak zapominać o naszych pracownikach. Z pierwszą przydzieloną Panu księgowa korespondował Pan używając zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne. W przypadku drugiej przydzielonej księgowej stosował pan groźby. Kierownik naszego BR - który zajął się wnikliwie Pańską sprawą także został przez Pana posądzony o brak profesjonalizmu i straszony różnego rodzaju konsekwencjami. Wydaje nam się, że w tym kontekście nasza dalsza współpraca nie przyniosłaby niczego dobrego. Wierzymy jednak że uda się Panu znaleźć BR, które spełni Pańskie oczekiwania i pomoże rozwijać biznes.
Fajna firma, spoko zarobki, uczciwe zasady. Polecam z pełnym przekonaniem. Moja trzecia praca po studiach więc mam możliwość porównania jak jest gdzie indziej.
Ja jestem bardzo zadowolona. Bardzo dobre zarobki i zasady pracy. Młody zgrany zespół, w zasadzie zerowa rotacja.
Zerowa? To ile osób obecnie liczy tu zespół? Stale rośnie? Jak przyjmujecie obecnie osoby nowe do siebie, na jakie wsparcie we wdrożeniu mogą liczyć?
Czy bez wcześniejszego doświadczenia w księgowości można dostać pracę w Ifirma?
Fajna firma, spoko zarobki, uczciwe zasady. Polecam z pełnym przekonaniem. Moja trzecia praca po studiach więc mam możliwość porównania jak jest gdzie indziej.
Slabe zarobki co do wykonywanej pracy ksiegowej
jakoś słabo ze szczegółami w tej opinii, żeby móc jakąś konkretną informację odnośnie warunków zatrudnienia wyciągnąć... można szczegół jakiś z tego wydobyć? jakie konkretnie obowiązki ą tu przytaczane?
Ja zarabiam blisko dwa razy tyle co w poprzednim biurze rachunkowym. Zasady i warunki pracy tez są nieporównywalnie lepsze - chodzi mi o wsparcie merytoryczne i ogólne sprawy organizacyjne typu prywatna opieka zdrowotna, sprzęt, imprezy itd. Do tego dochodzą premie kwartalne + fajne zasady dotyczące urlopów i pracy hybrydowej. Jak czytam te opinie czasem wydaje mi się, że ktoś tu prowadzi jakieś osobiste mszczenie się. Raz jest klientem raz księgowa a raz byłym pracownikiem. Ja pracuje ponad 3 lata mogę śmiało polecić.
3 lata i planowana jest dłuższa perspektywa czy może tu dojść do jakiegoś wypalenia? temat premii jest zawsze dość ciekawy, te kwartalne to jak ostatecznie wychodzą? od czego konkretnie zależą?
Marto, za ostatni kwartał premię otrzymało blisko 35% zespołu i wyniosły do 30% wynagrodzenia poszczególnego księgowego. Większość naszego zespołu pracuje z nami od ponad 5 lat, są wśród nas osoby, które zaczęły pracę krótko po założeniu biura (współpracujemy razem już od 10 lat). Osoby, które dołączyły do nas w ostatnich 2/3 latach także są z nami nadal :) W zakresie sposobu i warunków ustalania premii - tu wchodzimy w wewnętrzne informacje spółki, w związku z tym nie możemy przekazać Ci szczegółów. Kierownik Biura Rachunkowego serwisu ifirma.pl



IFirma to kompletna porażka. Zupełny brak kompetencji do prowadzenia usług księgowych . Zero kontaktu, brak jakichkolwiek podpowiedzi i kontroli przesłanych dokumentów . Księgują byle co i byle jak tylko po to by wziąć za to pieniądze ... Przestrzegam wszystkich , którzy rozważają wybór tej firmy do prowadzenia ich firmy . Obecnie zmieniłem księgowość na normalne biuro i wspólnie siedzimy kilka nocy by wszystko wyprostowac w ZUS i US ...a kar za to będzie za to więcej niż podatków!
No niestety jak księgowa ma ponad 200 firm to ciężko wszystko ogarnąć a czemu aż tyle bo firma płaci marną prowizje od klientów i jedynie przez taką ilość firm może zarobić tą średnią krajową. Ważne że informatycy zarabiali dużo a reszta się nie liczy chodź nie wiem za co oni biorą wypłatę skoro z programem cały czas są problemy... Jak tak dalej ta firma będzie funkcjonować to zaczną uciekać klienci co zresztą widać że tracą zaufanie do tej firmy oraz pracownicy.
Panie Jacku niestety nikt o tym imieniu nie składał w ostatnich miesiącach reklamacji na nasze usługi. Ikt nie składał tez reklamacji związanych z opisanymi powyżej nieprawidłowościami. Trudno nam zatem odnieść się do opisanej sytuacji, szczególnie, że nie jest to standardem naszych usług o czym świadczą choćby liczne pozytywne opinie w serwisach, w których opinie nie są anonimowe. Oczywiście jeśli taka sytuacja miała miejsce, zapraszamy do zgłoszenia swoich uwag na adres reklamacje@ifirma.pl
Joanno zamieszczone przez Ciebie informacje nie są zgodne z prawdą. W kontekście tej wypowiedzi, chcielibyśmy zwrócić uwagę, że informacje publikowane przez Ciebie w internecie, szczególnie fałszywe lub nierzetelne (a o takim tu mówimy), które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation) stoją w sprzeczności z w/w rozporządzeniem. Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną. Jako nasz pracownik masz pełną świadomość tychże przepisów w związku z podpisaniem stosownych oświadczeń i odbyciu szkolenia w tym zakresie. Ze względu na coraz powszechniejsze korzystanie ze stron internetowych, blogów i mediów społecznościowych ważnym jest wskazanie, że rozpowszechnianie fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji za pomocą internetu, w tym na stronach mediów społecznościowych lub anonimowych blogach, powinno być traktowane do celów niniejszego rozporządzenia jako równoważne takim działaniom prowadzonym za pośrednictwem bardziej tradycyjnych kanałów komunikacji. (ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE)
Jako klient mogę jedynie powiedzieć że beznadziejne usługi księgowe mają, ale to korpo więc nie ma co się dziwić, korposzczury tam siedzą tylko którym nic się nie chce.
Firma daje podstawę wynagrodzenia najniższa krajowa (ta najniższa jest z 4 lat do tylu od tęgo czasu nie było podwyżki - WSTYD)+ prowizja. Traktuję się księgowe jak najgorszego pracownika jak się nie podoba to droga wolna, zaczynają się strajki w firmie i grupowe L4. Chcesz pracować w księgowości to lepiej idź do konkurencji...
Nie chcą dać podwyżki, choćby z powodu inflacji? Czy ta prowizja to w ogóle duża kwota? I czy zawsze wpada?
Chyba jak sobie klientów dobierzesz i roboty dołożysz. ???? Podstawa wynagrodzenia niecałe 2500 brutto plus marna prowizja.
Jest klika ofert pracy. Mnie zainteresowało na specjalistę ds. ochrony danych. Z tego co widziałem to praca hybrydowa. Pół na pół jest się burze i w domu czy częściej można pracować zdalnie? Ktoś dostał info na rekrutacji?
Zdecydowanie nie polecam korzystania z usługi dedykowanej ksiegowej w tej firmie! Prowadziłam jednoosobową działalność. Praktycznie za każdym razem musiałam się prosić o odpisanie na maila, a standardowe odpisywanie przez moją księgową to było kilka dni. Wychodziły błędnie składane dokumenty w ZUS przez księgową przez co musiałam załatwiać sprawę osobiście. Po kilku miesiącach współpracy z ''moją'' księgową zgłosiłam do przełożonego informację o zmianie księgowej, niestety nic z tym nie zrobili. Przy zamykaniu działalności kilka razy dopytywałam czy mam składać do ZUS jakieś dodatkowe dokumenty. Odpowiedź była taka, że wszystko zadzieje się "automatycznie''. Otóż nie, tak się nie zadziało. Kilka miesiecy po zamknięciu działalności zostałam wezwana do ZUS w celu wyjaśnienia sprawy- oczywiście nie złożono potrzebnego dokumentu przy zamykaniu firmy. Podsumowując - nie polecam, więcej nerwów niż pomocy przy prowadzeniu działalności z Ifirma.
Czy często prowadzona jest rekrutacja na Młodszą Księgową? Ciężko jest dostać tę pracę?
W związku z intensywny rozwojem serwisu rekrutacje maja charakter ciągły. Rekrutacja ma jeden etap jest to spotkanie z kierownikiem biura i rozmowa rekrutacyjna z elementami weryfikacji poziomu wiedzy księgowej.
Jako długoletni klient mogę powiedzieć tylko jedno: rozczarowanie obsługą klienta. Trzeba uważać, bo firma nalicza koszty bez zgody klienta, następnie usiłuje go przemocą windykować. Ciężko powiedzieć na ile to bezprawne, ale jeśli taka praktyka jest w rozliczeniach, to jaka musi być w księgowości, a i w ogóle w samej pracy w takim miejscu? 0/10
Firma twierdzi, że cennik jest jasno określony czy tak nie jest? Poza tym co masz na myśli pisząc windykować przemocą, brzmi dość poważnie;(
Żadne z opisany praktyk nie mają miejsca. Ponieważ są to bardzo poważne i jednocześnie nieprawdziwe oskarżenia, zwróciliśmy się do operatora serwisu o weryfikację prawdziwości powyższej opinii.
(usunięte przez administratora)!!! i Ściemniacze Piszą darmowy program do fv. A po paru dniach przychodzi mail przedłuż ważność i zapłać. Zmarnowałem tylko czas na zakładanie konta.
A w regulaminie to co na ten temat tak właściwie jest? to nie brzmi tak jak wersja próbna po prostu? był podejmowany kontakt w tej sprawie?
Program do faktur zgodnie z cennikiem do 3 dokumentów miesięcznie jest za darmo. NIkt nie wymaga od klientów żadnych opłat po miesiącu jeśli klient mieści się w limicie. Nie jest to pełna wersja programu do fakturowania.
Powiem szczerze, mnie iFirma rozczarowała. Okazało się, że mocno "skubią". Metoda kasowa? - dotakowo 37zł, przekroczysz 10 faktur kosztowych? - kolejne 37zł i tak dalej. To jednak nie wszystko. Zgłosiłem do zaksięgowania opłatę urzędową UE, która nie zawiera VAT, co wyraźnie zaznaczyłem w opisie. Pani jednak dalej nie wiedziała co z tym zrobić, aby pokryć brak kompetancji prawdopodobnie podzieliła się swoją frustracją z szefem albo system wykazał, że pośęciła sprawie za dużo czasu i iFirma jednostronnie rozwiązała ze mną umowę sugerując abym znalazł sobie biuro z doradcą podatkowym, co brzmi jak ponury żart bo doradcy podatkowi nie zajmują się poprawnym księgowaniem kosztów. Krótko mówiąc - nie polecam.
Wszystkie ceny są dostępne w cenniku, nie stosujemy polityki ukrytych kosztów. Oczywistym jest jednak, że zaksięgowanie 10 faktur kosztuje mniej niż zaksięgowanie 30 dokumentów. Jeśli chodzi o wypowiedzenie umowy. W trakcie analizy dokumentacji księgowej okazało się, że Pańska sytuacja księgowa wymaga konsultacji z doradcą podatkowym. Na podstawie uzyskanej opinii dokonalibyśmy rozliczenia, taka opinia zabezpiecza głównie Pana. Niestety nie zdecydował się Pan na takie rozwiązanie.
Czyli jeśli koszty są w cenniku to nie są ukryte, tak? You made my day! Jedyne za co naprawdę doceniam iFirmę to kunszt zarządzania opiniami niezadowolonych klientów - a czytałem ich wiele. Np. tu mamy 'straw-man attack'. "To my się tak troszczyliśmy a Pan nie skorzystał - klient niewdzięczny, klient niedobry." (pomijając, że to kłamstwa) Gdzie drogi Anonymusie robiłeś(aś) szkolenie z kłamstwa i manipulacji? Pytam serio.
Józef rozumiem, że jak idziesz do sklepu i masz podaną cenę za 1 kg śliwek - 10 zł, to kupując 3 kg śliwek plus cukier i słoik oczekujesz że zapłacisz 10 zł tak? Jako klient nigdy (przez 8 lat) nie miałem problemu z rozliczniem, cennik jest jasny i dostępny na stronie - co nie jest zbyt popularne w innych tego typu serwisach. Pominę już fakt, że cena ich usług jest znacznie niższa niż u konkurencji.
@Kris, trafiłem właśnie na ten wątek szukając opinii o iFirma. @Thomas w swojej opinii nie narzekał na koszty czy cennik a tylko na mocne "skubanie" - wyjaśniam Ci, że to taka popularna a irytująca technika sprzedaży polegająca na odpowiedniej konstrukcji cennika a nie na braku w nim pewnych pozycji. Wręcz przeciwnie. Sądzę, że głównie chodzi to jak iFirma bezceremonialnie rozwiązała z nim umowę, kiedy nie miała doświadczenia w tym jak zaksięgować niecodzienne dla nich zdarzenie - unijna opłata urzędowa. Dla mnie to jest bulwersujące a trafiłem na kilka innych zbieżnych opinii. To czerwona flaga. Równie ciekawe jest to, jak w odpowiedzi iFirma zgrabnie przekierowuje uwagę czytelników tego wątku na kwestię kosztów. Potem Ty dodajesz swój komentarz w rodzaju "a ja nie miałem nigdy problemów" i wyjaśniasz na czym polega sprzedaż usług na przykładzie śliwek. Kris, sądzę, że pracujesz dla iFirmy.
Tak sobie dalej myślę, że to na 100% ustawka. Zastosowane techniki określę jako podstawowe, no ale zwykle działają. Zdradzisz kto robił Wam z tego szkolenia? :)
Nie świadczymy usług doradztwa podatkowego, w przypadkach gdy wymagana jest opinia doradcy kierujemy klienta do doradcy podatkowego. Na podstawie wydanej opinii dokonujemy księgowania. Zakres tego typu usług definiuje Ustawa z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym i jest ona dla nas podstawą działania w zakresie świadczonych przez nas usług.
Nie rozumiem. A gdzie pisałem, że świadczycie "usługi doradztwa podatkowego"? Natomiast z odpowiedzi rozumiem, że zaksięgowanie unijnej opłaty urzędowej przekracza Wasze zwykłe możliwości i wymaga Waszym zdaniem "doradztwa podatkowego" a "skierowanie" klienta do takiego doradcy polega na wypowiedzeniu mu umowy. Podpieranie się ustawą ma na celu wykreowanie u czytelnika (false) "sense of validity" bo ustawa wcale nie mówi, kiedy trzeba skorzystać z doradztwa. Jak to ustawa o doradztwie podatkowym jest Waszą podstawą działania, skoro nie świadczycie usługi doradztwa?? No ale rozumiem, w poniedziałek po 18-ej można być już zmęczonym. Jasne, że Kris pracuje dla Was. Jego opinia zawiera nawet marketing: "Pominę już fakt, że cena ich usług jest znacznie niższa niż u konkurencji." Pitupitu, tak pomija, że nie pomija a cena usług iFirma bynajmnij nie jest niższa niż u konkurencji (np. InFakt, wFirma) lecz tylko cennik (przeglądałem) skonstruowany jest tak, aby trudno było od razu się pokapować. Na tym właśnie polega "skubanie". Powodzenia we dalszym wciskaniu ludziom słodko-p.. ściemy. Dla mnie EOT, na pewno nie skorzystam z Waszych usług.
Nie polecam. Każą na prywatnych portalach społecznościowych pracownikow dodawać informacje o zatrudnieniu niezgodnie z prawdą - darmowa promocja?
Nie jest to praktyka stosowana w naszej firmie. Każdy może, ale nie musi oznaczyć miejsce pracy np. na portalu LinkedIn.
Moja umowa o świadczenie usług księgowych została zerwana ze strony ifirma ponieważ najwyraźniej nie potrzebują moich pieniędzy ani mnie jako klienta. W sytuacji gdy zmieniłem formę opodatkowania na ryczałt, zostałem (nie wprost) poproszony o... ponowne wystawienie bodajże 3 czy 4 faktur, które już w tym roku zdążyłem wystawić. Gdy stwierdziłem, że to ifirma powinna zrobić, bo to ich system i ja za to płacę, otrzymałem informację, że firma rezygnuje ze mnie jako z klienta. Bogu dzięki łaskawcy zostawili 30 dni okresu wypowiedzenia. Czy warto korzystać z ich usług? Ich wartość na GPW w ciągu ostatnich 2 lat wzrosła 10-krotnie. Sami sobie odpowiedzcie. Moja opinia - neutralna.
Szanowny Panie Oczekiwał Pan wykonania przez księgową czynności, które leżą po stronie klienta (wystawienie faktur), a których wykonać Pan nie chciał ponieważ przebywa na urlopie. Nasza umowa jasno definiuje odpowiedzialność za wystawienie dokumentów przychodowych. Co do ich prawidłowego wystawienia - otrzymał Pan w tej sprawie 2 maile w grudniu i lutym. W korespondencji z nami wnioskował Pan o wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym. Przychyliliśmy się do tej prośby i wypowiedzieliśmy umowę z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia. Tak aby miał Pan czas na znalezienie BR lepiej odpowiadającego Pańskim oczekiwaniom. Zawsze staramy się świadczyć usługi na najwyższym poziomie i wypowiedzenie umowy jest ostatecznością. Nie możemy jednak zapominać o naszych pracownikach. Z pierwszą przydzieloną Panu księgowa korespondował Pan używając zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne. W przypadku drugiej przydzielonej księgowej stosował pan groźby. Kierownik naszego BR - który zajął się wnikliwie Pańską sprawą także został przez Pana posądzony o brak profesjonalizmu i straszony różnego rodzaju konsekwencjami. Wydaje nam się, że w tym kontekście nasza dalsza współpraca nie przyniosłaby niczego dobrego. Wierzymy jednak że uda się Panu znaleźć BR, które spełni Pańskie oczekiwania i pomoże rozwijać biznes.
Biedne dziewczyny. Miejmy nadzieje ze 3700 brutto i możliwości wpisania sobie do CV „wystąpiłam w 20 filmach na (usunięte przez administratora) z poradami” w pełni pokryje psychiczne straty których mogły doznać w partnerskiej współpracy z tym psychopatą! Najważniejsze żeby nie zapominać ze księgowość to nie usługa, to relacja partnerska. Tak jak na blogu firmowym. I tego będziemy się trzymać.
Rozumiem, że tym samym publicznie potwierdzają Państwo, że Wasz system księgowy po zmianie formy rozliczania się podatkowego wymagał żeby klient wystawiał jeszcze raz prawidłowo wystawione faktury i że nie było możliwości "przeksięgowania" ich po Waszej stronie z KPiR na ryczałt. Ta pewna informatyczna niedogodność w mojej ocenie interesująco kontrastuje z bardzo rozbudowanym Państwa marketingiem w internecie: blogiem firmowym z poradami, kanałami w mediach społecznościowych i Waszej działalności na takich portalach, jak ten. Po chwili zastanowienia dochodzę do wniosku, że najbardziej opłacalną formą współpracy byłoby używać darmowej wersji serwisu i zadawać pytania pod filmami, które publikujecie. Dodam, że klientem firmy byłem od sierpnia 2015, zaś faktur do ponownego wystawienia były 2 sztuki. Czemu nie schowałem ogona pod siebie i uważałem, że to obowiązek księgowej? Temu, że już były w systemie wystawione. Poprawnie. O czym sami w mailu mnie powiadomiliście. Internauci w innych wątkach pytali mnie "po co mi księgowy na ryczałcie". Na dobrą sprawę, na ten moment - absolutnie po nic, ale z drugiej strony - czy zaksięgować te 3 faktury ryczałtowe miesięcznie i mieć człowieka, który płaci to problem? Ale najwyraźniej Państwu bardziej w smak prowadzenie takich dyskusji w internecie, niż utrzymanie wieloletniego klienta, któremu w korespondencji do poprzedniej księgowej udało się napisać, że jakiś tam przepis podatkowy uważa za (usunięte przez administratora) Nie księgową, nie firmę, nie Wasz system - tylko przepis. Myślę, że warto zamknąć tą dyskusję parafrazą artykułu na Waszym blogu firmowym. Że przywilej współpracy z Państwa firmą -- to partnerstwo. A nie usługa. To w sumie tłumaczy, czemu jako płatny klient powinienem się ukorzyć i drugi raz wpisać w system faktury, tym razem jako ryczałtowe. Także, za takie "partnerstwo" serdecznie dziękuję. Najwyraźniej za wysokie progi.
Szanowny Panie, 3700 zł to stawka jaka otrzymują u nas na start osoby szkolące się przez pierwsze 3 miesiące. Wynagrodzenia w naszym BR są zdecydowanie wyższe co widać w widełkach ogłoszenia min. na tym portalu. Zależą też od doświadczenia. Firma oferuje sporo szkoleń, atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów. Jednym z nich jest ochrona pracowników przed pracą z osobami które przekraczają granice powszechnie ustalonych norm społecznych. W filmach występują osoby które maja na to ochotę i czując się dobrze w takiej formie edukacji przedsiębiorców.
Szanowny Panie jak już wcześniej wspomnieliśmy, rozwiązaliśmy z Panem umowę w związku ze sposobem w jaki traktował Pan naszych pracowników. Przypominam: - Z pierwszą przydzieloną Panu księgowa korespondował Pan używając zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne. - W przypadku drugiej przydzielonej księgowej stosował pan groźby. - Kierownik naszego BR - został przez Pana posądzony o brak profesjonalizmu i straszony różnego rodzaju bliżej nieokreślonymi konsekwencjami. Dodatkowo przypominam to Pan wyraził wolę zakończenie współpracy.
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta serwisu ifirma.pl 3 800 zł - 4 000 zł/mies. brutto Specjalista ds. Sprzedaży usług serwisu ifirma.pl 3 800 zł - 4 500 zł/mies. brutto + Atrakcyjne prowizje! Specjalista ds.Sprzedaży usług serwisu ifirma.pl 3 800 zł - 4 500 zł/mies. brutto
Mam z nimi identyczne doświadczenia. Mam wrażenie, że jeśli uznają, że z jakichkolwiek powodów (nawet własnej niekompetencji) poświęcili za dużo czasu to umowę rozwiążą i już. Napiszą jakiegoś bzdurnego mejla w rodzaju: starannie przeanalizowaliśmy… i doszliśmy do wniosku, że lepiej dla Pani/Pana będzie jeśli…
"Zawsze staramy się świadczyć usługi na najwyższym poziomie i wypowiedzenie umowy jest ostatecznością." Moje ostatnie doświadczenia oraz inne liczne opinie wskazują przeciwnie - powyższe zdanie nie jest prawdą. Jeśli tylko iFirma uzna, że na kliencie zarobi za mało to wypowiada umowę i cześć, pisząc jakiegoś "troskliwego" mejla. Każda firma ma prawo maksymalizować zyski, lecz w przypadku iFirma ta maksymalizacja poszła wyjątkowo daleko, więc ryzyko nagłego a niespodziewanego wypowiedzenia umowy należy szczególnie wziąć pod uwagę i przemyśleć czy nie lepiej zainwestować czas potrzebny na setup gdzieś indziej jeśli obsługa księgowa Waszej firmy nie jest tak prosta, że moglibyście robić ją sami a tylko szoda Wam czasu.
Czy możesz opisać cały proces rekrutacyjny i ocenić poziom rozmowy kwalifikacyjnej w Ifirma S.A.? Dodali nowe ogłoszenia 8 czerwca na GoWork.pl.
Niestety nie moge ocenić lepiej jakosci uslug oferowanych przez te Firmę. Prawdopodobnie ocena nie bylaby tak niska gdyby Firma jakkolwiek probowala reagowac na nasze reklamacje. Z Biurem Rachunkowym iFirma wspolpracujemy od blisko roku. Na samym początku poprosilismy o przydzielenie pewnej okreslonej Pani Ksiegowej ktora nam rekomendowano. Bez echa. Dostalismy "w pakiecie" Pania Magdalenę S/D (dwojga nazwisk) ktora szczerze polecam omijac szerokim lukiem. Z racji nadmiaru zajec regularnie przekraczalismy terminy przekazywania dokumentów za co co miesiac placimy nie narzekajac i nie reklamując. Dzisiejsze wydarzenia to juz przesada. Mimo iz wyraźnie w cenniku ifirma za dodatkową oplata mozna dokumenty przekazywac nawet po 20 dniu miesiąca teraz gdy chcieliśmy je uzupelnic spotkal nas komunikat ze Pani Magdalena byla laskawa juz zamknąć miesiac ksiegowy. Jej przełożona Pani Katarzyna K mimo kilku telefonów oraz maili od przeszło niesiaca nie zrobila nic w sprawie. Suma dzielan i zaniechan Tych Pan w mojej ocenie uzadadnia te opinię. Serdecznie odrazamy
(usunięte przez administratora)
A czemu widzisz źdźbło w oku brata swego, a belki w oku swoim nie dostrzegasz? Albo jak powiesz bratu swemu: Pozwól, że wyjmę źdźbło z oka twego, a oto belka jest w oku twoim? Obłudniku, wyjmij najpierw belkę z oka swego, a wtedy przejrzysz, aby wyjąć źdźbło z oka brata swego.
@okej: Nie wpadłeś może na to, że ego ci idzie 3 metry przed tym co umiesz? Może twoje pomysły były po prostu słabe.
Szanowny Panie Jak każdy pracownik miał Pan możliwość realizacji własnych pomysłów w obszarze swoich kompetencji i zleconych zadań. To samo dotyczyło zdobywania wiedzy. W firmie każdy pracownik otrzymuje dostęp do kursów online już zakupionych oraz ma możliwość zamawianych kursów niezbędnych mu do pracy. Dodatkowo dział marketingu dysponuje licznymi książkami z zakresu marketingu i designu oraz czytnikami Kindle. Z tych możliwości należy jednak chcieć korzystać. Zakończenie współpracy nigdy nie jest łatwą decyzją dla obu stron - warto jednak zwrócić uwagę, ze wypowiedzenia mają charakter sporadyczny i są związane zazwyczaj z kwestiami dyscyplinarnymi np. niszczeniem firmowego sprzętu, celowym działaniem na szkodę spółki, odmawianiem realizacji powierzonych zadań. W kontekście wypowiedzi o naszym produkcie Firmbee.com, chcielibyśmy zwrócić uwagę, że informacje publikowane przez Pana w internecie, szczególnie fałszywe lub nierzetelne (a o takim tu mówimy), które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation) stoją w sprzeczności z w/w rozporządzeniem. Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną. Jako nasz były pracownik ma Pan pełną świadomość tychże przepisów w związku z podpisaniem stosownych oświadczeń i odbyciu szkolenia w tym zakresie. Ze względu na coraz powszechniejsze korzystanie ze stron internetowych, blogów i mediów społecznościowych ważnym jest wskazanie, że rozpowszechnianie fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji za pomocą internetu, w tym na stronach mediów społecznościowych lub anonimowych blogach, powinno być traktowane do celów niniejszego rozporządzenia jako równoważne takim działaniom prowadzonym za pośrednictwem bardziej tradycyjnych kanałów komunikacji. (ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE) W związku z powyższym wpis Pana w zakresie objętym MAR został zgłoszony do stosownych organów zgodnie z obwiązującymi procedurami.
Firma Ifirma S.A. rekrutuje właśnie na stanowisko Młodszy Księgowy. Zastanawiam się, czy wysłać tam swoje CV. Co sądzicie o tej firmie? Warto spróbować?
Warto. Rozmowa kwalifikacyjna w przyjaznej atmosferze z szefowa BR panią Katarzyną. Rzeczowa i merytoryczna. Mija mój 6 miesiąc wszystko zgodnie z ustaleniami.
Rozmowa kwalifikacyjna w przyjaznej atmosferze z szefowa BR panią Katarzyną. Rzeczowa i merytoryczna
Firma OK, jasne uczciwe zasady. Fajni ludzie i management.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ifirma S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Ifirma S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 31.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ifirma S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 29, z czego 18 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Ifirma S.A.?
Kandydaci do pracy w Ifirma S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.