Jako że interviewme mocno cenzuruje wszystkie negatywne opinie na trustpilot, dodaje również tutaj żeby ostrzec przed tymi naciągaczami. Pierwsza recenzja: Żegnam interviewMe Najświeższe komentarze potwierdziły moje obawy. Interview me pojechało mocno po bandzie z płatnościami i cennikiem. Po kilku miesiącach chciałem odświeżyć moje CV, patrzę w cennik i nie wierzę 60 pln za 4 tyg? Z najgorszą z możliwych opcji pod tytułem automatyczne odnowienie?? NIE POLECAM! PS odpowiedzi na komentarze jakiegoś gościa z Interviewme są wisienką na torcie. Skąd go wzięliście? O customer service ten typ to ma zerowe pojęcie. Cóż. żegnam Interviewme .... a szkoda ... Druga rezenzja: Odradzam! Cenzurowanie negatywnych opinii. ODRADZAM korzystanie z usłuch tych (usunięte przez administratora) Wszystkie poniższe negatywne komentarze które są jeszcze dla was widoczne sa prawdziwe! Wszystkie komentarze które NIE WIDZICIE są NEGATYWNE i również prawdziwe! Firma zamiast tego żeby posłuchać swoich klientów spuszcza się nad tym jaka to ich usługa jest wspaniała i cenzuruje negatywne komentarze. Cenzurują negatywne komantarze swoich klientów! Moja ocena została przez nich zgłoszona do "weryfikacji" i dostałem maila z trustpilot z prośbą o udowodnienie że rzeczywiście korzystałem z ich usług. Najlepsze jest to że po zalogowaniu się do tej bieda apki nie mam nic w historii moich zamówień! Ślad w interfejsie tej aplikacji po wszystkich moich płatnościach zaginął! Zero historii transakcji! Więc nawet gdybym chciał, nie mam jak udowodnić a nie mam zamiaru gdzieś ciężko grzebać w jakichś wykazach bankowych i szukać potwierdzeń tych przelewów. Poza tym nie mam najmniejszego zamiaru komukolwiek udostępniać moje dane! Tak więc ODRADZAM tych (usunięte przez administratora) i krętaczy którzy mają głęboko w czterech literach opinie klientów i liczą tylko i wyłącznie na to żeby ściągnąć od was kasę z konta. PS interviewme jeśli będziecie dalej cenzurować moją negatywną opinię, będę do skutku logować się na coraz nowe konta i ponownie uprzedzać wszystkich o waszych praktykach!
Prawda!!! Mi zabrali kasę wczoraj zauważyłam zgłosiłam do banku swojego jako przestępstwo poprzez wyłudzanie zgłosili problem i przyjęli zgłoszenie i bank będzie odzyskiwał pieniadze i zastrzezyli my karty i zamówiłam sobie nowe jutro będą i każdemu kto ma taki problem radzę robić to samo i już więcej nie wezmą kasy od was nowa karta nowy numer karty stara zablokujcie jak ja i po sprawie a bank się zajmie odzyskaniem a jak nie oddadzą bank zgłosi kradzież tak mi powiedziano :)
A udalo ci sie ostattecznie zrezygnowac z subskrybcji zeby nue naliczalo ci oplat a jak ci sie udalo to powiedz jak bo tez mam ten sam problem z gory dzieki za odpowiedz
Czy w Interviewme Koziej Krawczyk Sosnowski sp.j. występują paczki/bony świąteczne?
Czy komuś z Państwa firma zwróciła środki za rzekomą "subskrybcję" (59.90)?
Co wchodzi w socjal Interviewme Koziej Krawczyk Sosnowski sp.j.?
Olewają w kwestiach problemów z kreatorem , nie można stworzyć cv takiego jak jest na szablonach ,odpowiedzi w stylu: piszą że nie można że nie ma takiej możliwości , więc niech stworzą szablony na bazie narzędzi które udostępnili klientom i wtedy zobaczą jak jeszcze spadnie im sprzedaż usług, bo spadła skoro nagle zmienili cennik z 49,90 za 3 mc na 59,99 za 1 mc różnica jest kolosalna - z trzech miesięcy na jeden miesiąc . Jakość cv po zmianach kreatora jest bardzo niska. Kretor nie jest wart tych pieniędzy bo nie można stworzyć takich cv jak na szablonach . Usuwają wszystkie negatywne wpisy na ich stronach zostawiają pojedyncze komentarze . Wszystkim trolom które im słodzą na stronie dziękuje p. Jerzy. Nie polecam , ludzie szukajcie innego kreatora .
A jak jest platnoscia, za pierwszy miesiąc ściągają te 59.90 i można od razu zrezygnować i za nadtepny juz nie sciągną i nie maz tym problemu .mam stresa pomozesz?