Opinie o PARFOIS w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie PARFOIS. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie PARFOIS o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o PARFOIS w Warszawa

Ola Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jaka znizke mają pracownicy?

Ilona Nowy wpis
Inne
@Ola

A mają w ogóle jakąś? Wiesz coś o tym? Bo ja zielona jeszcze, dopiero się rozglądam za opiniami o firmie, żeby podjąć decyzję.

Mrówka Nowy wpis
Były pracownik
@Ola

-30% od ceny regularnej

Hugon Nowy wpis
Inne

Najłatwiej jest narzekać a ja myślę, że chyba nie każdemu jest po drodze z chęciami do pracy bo firma jest ok!

Ali13

NIE POLECAM! Trata czasu, nerwów, słabe zarobki, bałagan Straszny!!!!!! Pani Ewelinka z Krakowa ( area manager) oh nie da się opisać co to za człowiek. Chyba w życiu jej czegoś brakuje. Chyba w głowie tez. Ogólnie to sprawdzają torby jak wychodzisz z pracy( to już zależy od managera ). sprawdzenie kamer, musisz jeść na zapleczu i wszystko leci na głowę. Zero szacunku do pracowników!!!! Robią z ciebie za każdym razem idiotkę. Jedyny plus to zniżki , a poza tym to tylko wybierasz sobie prezent na sylwestra za 89.90. Jeśli dłużej pracujesz to masz szczęście wybrać coś na 100 zł! Chociaż coś???? miałam takie wrażenie ze target na miesiąc zwiększają żeby nikt tej premii nie dostał. Nie polecam !!!!

1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
RaaaaA

W kilku zdaniach, masa obowiązków nie adekwatna do podstawowej pensji. Oczywiście umowa o pracę ( plus ), elastyczny grafik ( plus ), możliwość awansu ( plus, jak wszędzie ), lecz niestety bardzo często targety miesięczne, które wyznaczaj premię ( mocno wysokie) są nie możliwe do wyrobienia , wobec tego premie rzadko są wypłacane, sama podstawa dla sprzedawcy nie jest adekwatna do pracy jaką musi wykonać, co z biegiem czasu widać po przez zmęczenie, ciągła kontrola ( monitoring) jest zrozumiała lecz wszyscy jesteśmy ludźmi więc bez przesady ( aczkolwiek moim zdaniem jest to też nagonka z góry wiec rozumiem kierowników ). Korpo jednym słowem i niestety nie wróżę zmian w tym temacie ponieważ polityka firmy raczej szybko się nie zmieni.

pracownik
@RaaaaA

pracuje tu od kilku miesięcy i z tego co wiem to każdy sklep wyrabia targety ...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zuzanna
Inne
@pracownik

Skoro pracujesz w PARFOIS, to napisz jeszcze proszę coś więcej o możliwościach rozwoju zawodowego w tej firmie. Czy organizowane są dla sprzedawców szkolenia pomagające w codziennej pracy? Wiele osób, swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywa właśnie w sklepach i na pewno wsparcie ze strony pracodawcy jest dla nich nieocenione. Chętnie dowiedzą się one, czy będą mogły na nie liczyć w tym miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Z rekrutacji zrezygnowałam sama z powodu żenująco niskich zarobków rotacji jaka w tej firmie jest na porządku dziennym oraz faktu że rozmowę prowadził kierownik sklepu szukający kogoś na swoje miejsce co dodatkowo w moim odczuciu świadczy o poziomie firmy

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Michał
Inne

@niezainteresowana, bardzo dokładnie przedstawiłaś cały przebieg rozmowy kwalifikacyjnej w jakiej brałaś udział ubiegając się o zatrudnienie w PARFOIS. Z pewnością z informacji wynikających z niego skorzysta wielu użytkowników forum. Czy do swojego wpisu mogłabyś dodać jak długo czekałaś na pierwszy kontakt z firmą po aplikowaniu do niej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niezainteresowana
@Michał

od wysłania CV do spotkania minął tydzień

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niezainteresowana

Na pracę się nie zdecydowałam, ale mogę powiedzieć kilka słów o rozmowie kwalifikacyjnej. Aplikowałam na stanowisko sprzedawcy w Warszawie. Rozmowa miała miejsce w kawiarni, z Panią z firmy, która nawet nie wiem kim była, bo przedstawiła się jedynie z imienia i nazwiska. Pierwsze pytanie - proszę opowiedzieć coś o sobie. Później standardowe pytania o naukę i doświadczenie, takie dopytywanie do CV. Byłam pytana o obecne miejsce pracy, co tam robię, jakie są tam stanowiska, co kto robi, co lubię robić a czego nie, jakie mam w tej pracy problemy, dlaczego chce zmienić pracę i dlaczego wybrałam akurat Parfois. Kilka słów zamienionych po angielsku, w celu weryfikacji czy dałabym sobie radę w galeriach takich jak Arkadia czy Złote. Choć aplikowałam do konkretnego sklepu, Pani ciągle mówiła o innym i w zasadzie moje preferencje mi odradzała. Nie dowiedziałam się w zasadzie jak funkcjonuje sklep Parfois i w zasadzie co się tam robi, o wszystko co usłyszałam musiałam sama się dopytać, dziwne. Padło pytanie jakich zarobków oczekuje, podałam kwotę, na co Pani się mocno zdziwiła, myślałam, że podałam za niską jak na ich progi (bo fakt, nie chciałam wyskoczyć z grubej rury i podałam niższe niż obecnie mam), jednak z opinii tutaj domyślam się, że jednak za dużą... . Gdy zapytałam czy takich mogę się spodziewać, ewentualnie jakie są 'widełki', bo zarobki różnią się od wyrobionych budżetów, Pani powiedziała, że ona nie wie dokładnie, że różne sklepy różnie zarabiają, i musiałaby sprawdzić paski z wynagrodzeniem, bo ONA NIE WIE. Aha... . Generalnie miałam wrażenie, że rozmowa jest bardzo chaotyczna, dodatkowo Pani była bardzo arogancka, kpiąco wypowiadała się o mojej obecnej firmie, wykpiła zarobki (że niby nikt nigdy tam premii nie widział), wykpiła klientów sklepu, funkcjonowanie ("jak to? Nawet kierownik musi u was czasem stanąć na kasie?!" ) itd itp. Bardzo słabe wrażenie Pani zrobiła na mnie, dodatkowo opinie tutaj przekonały mnie do tego, żeby zapomnieć o firmie. Przez pierwszy miesiąc jest umowa zlecenie, później o prace, ewentualnie jak obie strony są zadowolone to niby po tygodniu już można przejść na umowę o prace.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Opinia ta dotyczy rozmowy na kierownika do arkadii w Warszawie dnia 20.02.18 . Słowem słabo. Pytania które zadawał facet z Hr-u co wiesz na temat firmy. Zaczynam odpowiadać po czym wspomniany współrozmowca przerywa w pół zdania " tak tam mamy flagowe sklepy co jeszcze?" "a to czemu akurat Pan nam mówi?"... ponieważ pyta mnie Pan co wiem o firmie... ale dlaczego to, to coś ważnego?". Rozmowa chaotyczna prowadzona w niektórych momentach zwyczajnie po chamsku. Nie wiem jak inne rozmowy ale widać po opiniach że nie dzieje się tam najlepiej. Jeśli tak wygląda pierwszy kontakt z firmą mogę jedynie stwierdzić żeby dwa razy się zastanowić zanim podejmie się współpracę z takimi ludźmi...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
strata czasu

Hmmm byłam na rozmowie na kierownika. Totalna porażka i brak profesjonalizmu rozmowę przeprowadzał obecny kierownik szukający kogoś na swoje miejsce ........ Zarobki dramat w niektórych sklepach sprzedawcy są w stanie dostać więcej . Zresztą firma Modessa ma ogromną rotacje na co wskazuje ciągle obecne ogłoszenie na pracuj.pl Moim zdaniem szkoda czasu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nie polecam
@strata czasu

W skrócie: wymagania są ogromne, nie ma opcji na chwile odpoczynku a pracy cała masa, wynagrodzenie na kierowniczym stanowisku jest śmiesznie niskie a cała masa intryg i dziwnych zagrywek kadry zarządzającej niestety nie pomaga. Niestety jeśli tylko się wymaga a nie potrafi się dać nic więcej od siebie lub docenić starania to niestety nie będzie funkcjonować...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o PARFOIS - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w PARFOIS?

    Zobacz opinie na temat firmy PARFOIS tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy PARFOIS?

    Kandydaci do pracy w PARFOIS napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
PARFOIS
Przejdź do nowych opinii