Cóż , dział obsługi klienta nie jest najgorszy, natomiast w firmie człowiek czuje się niechciany , a pewna Pani A, robi innym pod górę , obrabia innych i rozkazuje chociaż nie jest z działu. Firma nieco nieogarnięta
Nie jest tak tragicznie, pracowałem nie tak dawno temu- jedynie ogromne mam zastrzeżenia do współpracy Pani (usunięte przez administratora), taka młoda osoba a wybitnie niekoleżeńska, zajmująca się przede wszystkim intrygami zamiast obowiązkami, współczuje Pani (usunięte przez administratora).
pieprzenie przez 4 minuty o danych osobowych a potem znow to samo, oddajcie mi pieniadze za ten nieprofesjonalizm (celowo nie uzylem przeklenstwa)
Wielkie podziękowania dla oddziału InPost Sosnowiec Modrzewiowa za solidne i szybkie dostarczenie przesyłki w stanie idealnym. Kurier perfekcja.
jak wygląda praca na ciepłowniczej w Krakowie? często pojawia się ogłoszenie na olx że szukają pracownika do Obsługi Klienta. aż tak jest źle że ogłoszenie pojawia się co 3 tygodnie?
Od Twojego wpisu minęło już sporo czasu, czy przesłałeś swoją aplikację do Inpost? Jeśli tak, to zapewne masz już za sobą rozmowę kwalifikacyjną, możesz opowiedzieć, jakie pytania padły? Jakie warunki są oferowane nowym pracownikom? Napisz proszę, jakie jest Twoje pierwsze wrażenie.
Na ciepłowniczej u Szymona robi się 3 dni szkolenia za 50 zł na dzień, a później Ci mówi, że Cię nie zatrudni bo nie ma wolnych miejsc pracy :-) Przybajmniej tak jest w kurierce. :-) za to można przeszkolić celność, bo paczki latają po całym samochodzie :-)
WYZYSK LUDZI!!!! PRACA OD 5-22 A NAWET DŁUŻEJ, OD PONIEDZIAŁKU DO SOBOTY , NIESPRAWNE BUSY, DZWI KIEROWCY OTWIERAJĄ SIĘ PODCZAS JAZDY, PRACODAWCA MA TO GDZIEŚ, BEZ UMOWY, 340H MIESIĘCZNIE , WYCHODZI 7,5 ZŁ ZA H. POLAK POLAKA TAK WYZYSKUJE. NIE POLECAM
Paczka dostała wysłana do mnie firma InPost, niestety żadnego maila potwierdzającego wysłanie paczki nie dostałam, nie wiedziałam kiedy kurier będzie, żadnego telefonu. Jednego dnia był- nie zastal nikogo, zadzwoniłam do firmy z prośba żeby kurier zadzwonił przed dostarczeniem paczki drugiego dnia, znowu nic, żadnych wiadomości, znowu paczka nieodebrana, jutro Wszystkich Świetych i na ten dzień potrzebowałam paczke. Teraz wróci do adresata. Polecam DPD firmę, podane w mailu są godziny, nr tel. do kuriera, możliwość zmiany dnia, rewelacja a InPost - najgorsza firma Moje sugestie dla InPost: W ramach zadośćuczynienia powiedzieli przepraszam, paczka miała trafić później do Anglii busem, był zamówiony na ten dzień, niestety zabierze inne paczki oprócz tej. Gdyby InPost chcieli naprawić swój błąd powinni wysłać paczke do Anglii na swój koszt a nie „przepraszam” tym bardziej ze zadzwoniłam do nich po pierwszej próbie doręczenia i prosiłam żeby kurier zadzwonił drugiego dnia i nic Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Już napisałam ale firmy polskie nie dbają o klinenta jak zagraniczne wiec wątpię żeby coś z tym zrobili
Tragedia. 0 kontaktu - telefony przedstawiciele i kierownicy odbierają od wielkiego dzwonu. Zmieniają się jak rękawiczki ... Firma kogucik
super
Zaczynam od jutra w inposcie w biurze jako specjalista ds obsługi klientów ? Ktoś może się podzielić opinia jak tam jest ?
Witam, byłem na rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko specjalista ds obsługi klienta pierwsze wrażenie nawet nawet , zarobki może bez szału i bolą te niedziele oraz święta pracujące. Widzę, że wiele jest opinii negatywnych może ktoś też podzielić się lub nawet rozwinąć sytuacje że traktują ludzi jak śmieci?
Praca za 1800 nettoo dramat haha nawet na rozrywke by mnie nie bylo stac dramat jak tak dalej bedzie w tej firmie
Czy macie powód żeby nie zaglądać na to forum? Warto szukać tu pracy jakie zarobki?
Jak się pracuje? Może ktoś słyszał o pracy w firmie?
Czy może się ktoś podzielić opinią na temat pracy w dziale marketingu?
@PRACOWNICA, podane przez Ciebie przykłady są obciążające dla firmy InPost. Wydaje mi się, że choć nie powiedziałaś tego wprost, to w niektórych przypadkach sugerowałaś zachowania z pogranicza mobbingu. Jeżeli ktoś uważa, że są to opinie krzywdzące dla tej firmy, to proszę o zabranie głosu i przedstawienie własnej wersji relacji między przełożonymi i pracownikami. Nie warto zostawiać niedomówień w sprawach tak drażliwych.
Ja wiem czy taki mobbing... Po prostu kierowniczka z trudnym charakterem i bez podejscia do ludzi. Stad konflikty i stresowe sytuacje. Bo ot ma zly humor i postanawia pognebic cala zaloge. Obsluga klienta w oddziale LEŻY i kwiczy, co miesiac nowe osoby przychodza i zaraz odchodza. Bo nie oplaca sie. Pieniadze takie sobie a wymagania coraz to wieksze. "Cele" jak w jakims korpo. Na wiele rzeczy nie masz nawet wplywu. Ale to juz raczej odgorne wymogi. Tabelki musza sie zgadzac a Krakow musi blyszczec, co ostatecznie w sumie skutkuje.
@pracownik, czy te wszystkie zmiany o których piszesz wpłynęły znacząco na to jak pracuje się w InPost w Krakowie? @PRACOWNICA, czy próbowaliście zrobić coś z nerwową atmosferą o której mówisz? Czasem spokojna rozmowa może bardzo dużo zmienić, a jeśli ona nie skutkuje i czujesz że jesteś traktowana niesprawiedliwie przez przełożonych to na pewno można zgłosić sprawę gdzieś "wyżej".
Niestety tutaj nie ma czegoś takiego jak spokojna rozmowa, ile kroć nie próbowałabym normalnie rozmawiać ktoś inny zakłada z góry ze nie mam racji,wiec ciężko o jakiś kompromis. Z wielka przykrością muszę stwierdzić tez ze nie mam mozliwosci zlozenia tego gdzies "wyżej" poniewaz w oddziale panuje kumoterstwo przelożeni biorą śluby z kierownikami a koordynator regionu wrzuca sobie wspólne zdjęcia na profil społecznościowy z "podwładnymi" z którymi później chodzi na kawę zwiedzając Kraków. Niestety człowiek pracujący na najniższym szczeblu tej organizacji, nie ma do kogo się zwrócić z prośba o pomoc w firmie czy regionie, to tak jak z nauczycielami w szkole - nigdy nie wygrasz. Lepiej nawet nie próbować zaczynać "wojen" zgłaszając to co się dzieje gdzieś wyżej, ponieważ obawiam się ze zwolnienie dyscyplinarne było by od razu gotowe. Pracownice są poniżane do tego stopnia że płaczą w trakcie pracy. Nikt się tym nie przejmuje. Z głębi serca życzę kierownictwu takiego samego traktowania. Najlepiej po prostu samemu odejść z tej firmy, jak już zrobiłam ja i większość NORMALNYCH ludzi.
@Krzysiek, bardzo cenna jest Twoja opinia dla tych, którzy poszukują informacji na temat relacji firmy InPost z klientami. Tutaj natomiast większość osób poszukuje opinii o firmie jako pracodawcy. Dlatego zachęcam wszystkich, którzy mają za sobą lub są w trakcie takiego doświadczenia, aby pozostawili tutaj swoją opinię o warunkach pracy w tej firmie.
Otrzymałem fakturę błędnie naliczoną. Przedstawiciel mówił abym nie płacił ponieważ w systemie są korekty , a jeśli zapłacę to nie oddadzą. Teraz mam nr korekt lecz dokumentu samego w sobie nie chcą mi przesłać. Firma Inpost nie odpowiada na emaile , telefonicznie odsyłają do przedstawiciela , On nie pozwala płacić pod żadnym pozorem , a windykacja żąda zapłaty. Może ktoś kto to czyta potrafi mi pomóc jak odliczyć swoje i zapłacić pozostałą kwotę ?
Szukają prawnika do centrali, warto startować?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InPost?
Zobacz opinie na temat firmy InPost tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 77.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 0 to opinie pozytywne, 16 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost?
Kandydaci do pracy w InPost napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.