exkurier

Osobiście zdecydowanie odradzam pracę jako kurier u przewoźnika. Praca codziennie przynajmniej 13 godzin, zazwyczaj jednak 14 i 15, codziennie od poniedziałku do piątku. Przyjazd o 5 w poniedziałki i 6 w pozostałe dni tygodnia na magazyn, wyjazd dopiero zazwyczaj koło 8. Osobiście miałem 5 paczkomatów i kurierke. Nie dość, że na paczkomaty dzień w dzień spokojnie 700 paczek, gdzie większość po prostu nie wchodziła do paczkomatów i zwozilem je spowrotem na magazyn za co oczywiście KSK za każdym razem się czepialo. Pierwszy podjazd na paczkomaty zajmował nierzadko do 12 lub 13, dopiero wtedy mogłem zaczynać kurierke gdzie miałem do zrobienia biurowce, galerię, centrum handlowe i kilkanaście ulic. Zazwyczaj kurierka razem z odbiorami przez to schodziła gdzieś do 17-18 i dopiero wtedy można bylo robić drugi podjazd na paczkomaty, który zajmował conajmniej 2 godziny. KSK jedynie potrafiło co chwilę wydzwaniać i kazać nawet po 20 podjeżdżać któryś raz z rzędu pod jeden adres żeby tylko wskaźniki się zgadzały, nie interesowało ich to, że nie ma się czasu nic zjeść czy nawet czasami napic. Na magazynie zazwyczaj o 20, rozładowanie, rozliczenie, po 21 w domu a od 6 znowu to samo. Za zrobienie czegoś nie po myśli KSK, bo często po prostu nie było czasu oczywiście nota. Za spóźnienie się 5 minut na magazyn rano nota. Co z tego, że dzień wcześniej wyjechalo się do domu o 21. Na sam koniec wielce przy ostatniej wypłacie zostałem obciazony kwota 500 zł za rozbity ekran Zebry, podczas gdy podobno pierwsza naprawa jest dla kuriera bezpłatna, 250 zł za rzekomo zgubiona paczkę o której oczywiście nic wcześniej nie było wiadomo i 50 zł noty, której przewoźnik sam mi nie potrafił wyjaśnić. Czyli 800 zł postanowił sobie zainkasowac, co z tego, że się pracowało MINIMUM 260 godzin w miesiącu. Wychodziło mniej więcej 11 zł na godzinę. Skandal.

3
Galadriela

Byłam tu jakiś czas temu na rozmowie (back office). Szybko odmówiłam współpracy. Przedstawiono mi listę wymagań, obowiązków i warunków ogólnych...jak porównałam sobie to z zaoferowanymi zarobkami, to mało co nie parsknęłam śmiechem w Panią rekruterkę. Jeszcze jakieś sprawdziany wewnętrzne, rozliczanie z każdego znaku interpunkcyjnego, odpisywanie na maile jak robot, plus praca zmianowa, brak wolnych weekendów, ludzie ściśnięci jak sardynki w biurze, ramię w ramię obok siebie...No nie jestem przekonana...wszystko niby spoko, ale chyba trzeba mieć ogromne poczucie humoru, żeby tyle pracować za tak śmieszne pieniądze. Mam nadzieję, że jednak się mylę i to było tylko nienajlepsze pierwsze wrażenie.

2
Gość

Absolutnie nie poleam pracy w tej firmie. Obiecują gruszki na wierzbie, szybkie awanse, a po chwili od zatrudnienia zwalaniają używając bezpodstawnych argumentów. Tragiczna atmosfera, sztywni ludzie, gdzie każdy jest ważniejszy od drugiego. Trzeba siedzieć z połkniętym kijem, nie odzywać się, uśmiechać, spełniać wszelkie zachcianki i być Inpostową pluszanką. Wtedy może się do Ciebie nie doczepią. Nie wypłacają należnych pieniędzy używając tak samo bezpodstawnych argumentów, jak przy zwolnieniu. Odbierają Ci prawo wypłacenia pieniędzy za urlop, każą Ci go wykorzystać, bo tak jest w ich regulacjach i w ten sposób mogą Ci podziękować z dnia na dzień. Rotacja spowoowana jest licznymi zwolnieniami ale i tym, że ludzie sami uciekają. Fałsz i obłuda na każdym kroku. Wszystkim odradzam, traktują człowieka jak śmiecia.

1
Gość Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Pracownik
 Pytanie

Specjalista ds. administracji jakie zarobki ???

inka Nowy wpis
Klient

Zdecydowanie nie polecam firmy InPost!! Moja paczka uzyskała status odebranej, chociaż do mnie nie dotarła. Nadawca opłaconej przeze mnie paczki potwierdza właściwy adres dostawy, a firma InPost twierdzi, że w adresie jest błąd. Jaki, tego nie mogę się dowiedzieć, ponieważ jest ochrona danych osobowych. Po opłaceniu przesyłki, to ja jestem jej właścicielem, ale według InPost nie mam do niej żadnych praw! To naprawdę zakrawa na jakiś absurd i kpinę z klienta. W przyszłości wolę dopłacić do przesyłki, niż korzystać z usług tej firmy !!!

Bea
Kandydat
 Pytanie

A jak wygląda praca na stanowisku sortowania i skanowania paczek? Wtedy są 2 zmiany?

Pkk
Pracownik
@Bea

Tak, dwie zmiany w ciągu jednego dnia

Mag Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie
@Pkk

A w jakich godzinach?

Zainteresowany Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy ktos prowadzic POP i moglby dac info ile InPost placi? Ile za odebrana paczke od Klienta z gotowa etykieta np allegro?

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Mateusz
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Kandydat
 Pytanie

Witam Jakie zarobki w dziale serwisant? Chciałbym wiedzieć bo nie wiem czy aplikować

Karola
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki na stanowisku biurowych ?

Maciuś
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Kandydat
 Pytanie

Specjalista da administracji jakie zarobki ?? Ktoś coś ??

Zibi
Użytkownicy czekają na odpowiedź 32 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy u przewoźników paczek inpost jest normalne, że kurierzy pracują bez żadnych umów(na czarno)? pracujące soboty i niedziele? po 13-15h? proszę o opinie

andrzej
Kandydat
 Pytanie

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta. Jakie są zarobki na tym stanowisku, co trzeba umieć, warto w ogóle aplikować ?

Ktosiek
Były pracownik
 Pytanie
@andrzej

Czy trzeba coś umieć? Absolutnie nie, ponieważ pracownik jest wdrażany w nowe obowiązki na podstawie trzy tygodniowego szkolenia. Słowem - wszystko zostaniesz nauczony. I tutaj słowo "wszystko" jest bardzo adekwatne, bowiem na tym stanowisku jest się odpowiedzialnym za - dosłownie - wszystko; udzielanie informacji na temat paczki (ponaglanie Oddziału, gdy zauważalne są jakieś opóźnienia), przyjmowanie reklamacji, otwieranie Klientowi skrytki zdalnie (zakładanie zgłoszenia do Serwisu, gdy ta jednak nie może się otworzyć), wysłanie zgłoszeń do zespołu IT, gdy zostanie stwierdzona jakaś usterka związana z oprogramowaniem, przeszukiwanie Paczkomatu z Kurierem, gdy paczka się zagubi albo "instruowanie" Kuriera, jak powinien zrestartować Paczkomat, gdy ten ulegnie awarii (czyli jak ma dostać się do "wnętrzności" Paczkomatu, co sprawdzić, co nacisnąć i tak dalej). Na ten moment pozostało mi 4 tysiące znaków, więc może nie będę wymieniać dalej, ale nie jest to nawet preludium do postawionych obowiązków. :D Dalej. Pracownik jest rozliczany ze wszystkiego: czasu zalogowania, wylogowania, kiedy poszedł na przerwę i tak dalej. Jeżeli chcesz otrzymać premię, Twoja praca musi być nieskazitelna, co jest do osiągnięcia, ale pewnym kosztem: średnia czasu rozmów, zaliczenie testu (takowe odbywają się co miesiąc) czy zadowalająca średnia z odsłuchanych monitoringów. Tak. Specjalny zespół odsłuchuje przynajmniej 5 rozmów każdego Agenta w miesiącu, oceniając ją w 20-punktowej skali wg zadanych płaszczyzn. Bardzo łatwo jest nie otrzymać satysfakcjonującego wyniku, ponieważ - nie wiedzieć czemu - polityka prowadzenia rozmów jest bardzo rygorystyczna, np. nie możesz użyć słowa "problem" (nawet w rozmowie z Kurierem), gdyż będzie to traktowane jako "negatywny język". Serio? Dzwoni Kurier, zgłasza PROBLEM, wie, że jest usterka, więc trzeba ją (PROBLEM) wyeliminować, zatem naturalnym jest, że podczas rozmowy operuje się na tym słowie, np. "problem z Paczkomatem". O ile zrozumiałym jest, że Klientowi może to słowo wydać się nieco "odpychające", o tyle Kurier - jako pracownik firmy - chyba nie oburzy się, gdy usłyszy, że problem - który de facto, cholera, sam zgłasza - został lub nie został rozwiązany. Tak więc ogólnie rzecz biorąc - i nie będzie to duże wyolbrzymienie - należy dziękować Klientowi/Kurierowi, gdy ten zwyzywa Cię od najgorszych i przy okazji "opluje" przez słuchawkę. Tak więc pracy jest BARDZO DUŻO (zwłaszcza teraz, kiedy przez pandemię zamawiamy dużo paczek, co oznacza, że jest to NAPRAWDĘ telefon za telefonem), atmosfera jest stresująca, ekrany konsultantów są monitorowane, co może odrzucać. Jeżeli komuś podpadniesz, zrobi z Ciebie swojego kozła ofiarnego. Jeżeli dotrwałeś_aś do tego momentu - zarobki. Na dobry początek około 2300 na rękę, ale gdy odbędziesz kolejne szkolenie, które da Ci uprawienia techniczne (następuje to zwykle miesiąc po wdrożeniu w obowiązki), to wówczas możesz otrzymać 2600 na rękę. Słowem - zdobędziesz doświadczenie, ale przestanie Ci się podobać praca na tym stanowisku, i odkryjesz, jak ludzie są głupi.

g
Były pracownik
@Ktosiek

Cudowne i jakże trafne !

Kandynat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca jako kurier obsługujący tylko paczkomaty ? Też od rana do nocy ?

yo
Były pracownik
@Kandynat

Zależy ile paczkomatów jaki podjazd,,ile paczek i jaki rejon ,ciężko stwierdzić bo nic nie wiem na twój temat , możesz trafić całkiem fajnie i po 8-10 godzinach być w domu i na rękę po doliczeniu kosztów 5-6 koła a jak trafisz gorzej no to już nawet 12-13 godzin nie starczy ,robota sorki za stwierdzenie dla (usunięte przez administratora) ,prosta jak drut ,

Wawa
Pracownik
@yo

Prosta ale strasznie czasochłonna. Wymyślają różne idiotyczne rozwiązania typu: do 9:00 umieszczenia ok. 30% paczek a później o 16ej i tak trzeba objechać maszyny i nadania powyciągać. Stąd robi się po kilkanaście godzin pracy - IDIOTYZM

ktosiek
Kandydat
 Pytanie

Witam. Jakich średnich pieniędzy można się spodziewać na stanowisku kuriera i kuriera obsługującego tylko paczkomaty? Pozdrawiam

Wawa
Pracownik
@ktosiek

To wszystko zależy od rentowności rejonu, który obsługujesz. Jeżeli rozliczasz się z przewoźnikiem 50/50 to mażesz zarobić od 3000 do 6000 zł na miesiąc. Ale od razu mówię: praca na paczkomatach to jest prawdziwy (usunięte przez administratora)

G
Kandydat
 Pytanie

Witam, oferta na specjalistę ds. Kadr czy warto aplikować?

Nikita
Klient

Nie polecam kierowców-kurierów z tej firmy Kurier odebrał z magazynu oddziału z Krakowa o godz 9:00 Numer do kuriera dostałam ale nieodbierał,nieodzwaniał zero kontaktu minęło 12 godz dalej przesyłki nieotrzymałam Dzwoniłam kilka razy na infolinię wkońcu po którymś telefonie pani z infolinii poinformowała że kurier był pod wskazanym adresem tylko nikogo nie zastał mimo że byliśmy w domu i cały czas w oknie wypatrywaliśmy kuriera!!!Pani poinformowała że mogę zgłosić reklamacje która trwa 30 dni Ani pieniędzy ani paczki

Pytanie
 Pytanie

Czy InPost zapewnia kartę multisportu?

Stanowisko specjalista
Kandydat
 Pytanie

Witam jakie zarobki na stanowisku specjalista ds. administracji? Czy polecacie takie stanowisko?

Paweł
Kandydat

Praca tylko i wyłącznie dla znajomych znajomych. Niepoważnie traktowane rekrutacje. Stanowiska tylko dla znajomych. Nie patrzy się na umiejętności ani doświadczenie kandydata, nawet jeśli przewyższa ono wymagania na dane stanowisko. Szkoda czasu na rekrutacje w tej firmie jeśli nie ma się kogoś, kto poprze Twoją kandydaturę. Osobiście nie polecam.

exkurier

Osobiście zdecydowanie odradzam pracę jako kurier u przewoźnika. Praca codziennie przynajmniej 13 godzin, zazwyczaj jednak 14 i 15, codziennie od poniedziałku do piątku. Przyjazd o 5 w poniedziałki i 6 w pozostałe dni tygodnia na magazyn, wyjazd dopiero zazwyczaj koło 8. Osobiście miałem 5 paczkomatów i kurierke. Nie dość, że na paczkomaty dzień w dzień spokojnie 700 paczek, gdzie większość po prostu nie wchodziła do paczkomatów i zwozilem je spowrotem na magazyn za co oczywiście KSK za każdym razem się czepialo. Pierwszy podjazd na paczkomaty zajmował nierzadko do 12 lub 13, dopiero wtedy mogłem zaczynać kurierke gdzie miałem do zrobienia biurowce, galerię, centrum handlowe i kilkanaście ulic. Zazwyczaj kurierka razem z odbiorami przez to schodziła gdzieś do 17-18 i dopiero wtedy można bylo robić drugi podjazd na paczkomaty, który zajmował conajmniej 2 godziny. KSK jedynie potrafiło co chwilę wydzwaniać i kazać nawet po 20 podjeżdżać któryś raz z rzędu pod jeden adres żeby tylko wskaźniki się zgadzały, nie interesowało ich to, że nie ma się czasu nic zjeść czy nawet czasami napic. Na magazynie zazwyczaj o 20, rozładowanie, rozliczenie, po 21 w domu a od 6 znowu to samo. Za zrobienie czegoś nie po myśli KSK, bo często po prostu nie było czasu oczywiście nota. Za spóźnienie się 5 minut na magazyn rano nota. Co z tego, że dzień wcześniej wyjechalo się do domu o 21. Na sam koniec wielce przy ostatniej wypłacie zostałem obciazony kwota 500 zł za rozbity ekran Zebry, podczas gdy podobno pierwsza naprawa jest dla kuriera bezpłatna, 250 zł za rzekomo zgubiona paczkę o której oczywiście nic wcześniej nie było wiadomo i 50 zł noty, której przewoźnik sam mi nie potrafił wyjaśnić. Czyli 800 zł postanowił sobie zainkasowac, co z tego, że się pracowało MINIMUM 260 godzin w miesiącu. Wychodziło mniej więcej 11 zł na godzinę. Skandal.

3
Gerwazy
Kandydat
@exkurier

Ta opinia powinna być gdzieś wyżej przyczepiona. Konkret. Takie molochy powinny chyba wprowadzić pracę dwuzmianową na dostarczaniu paczek. Oczywiście kurierzy zarobiliby mniej, ale chyba wystarczająco dużo, aby sobie żyć, a nie być w pracy praktycznie 24h, bo tak to wygląda, bo oprócz pracy i snu nie ma na nic czasu (siły pewnie też).

Magic
Pracownik
@exkurier

Kolego jak ty robiłeś 260h i zarobiłeś ok 3 a nawet 3,5 tyś na rękę to nie wiem gdzie ty masz rozum , Ukraińcy za takie stawki nie pójdą robić bardzo ciekawa twoja historia aż mi się wierzyć nie chcę ...

1
Jacek
Były pracownik
@exkurier

100 procent prawdy, a ten łysy oligarcha z Nędzy jeszcze śmie się chwalić kolejnymi milionami na koncie i przyjmować nagrody dla rekina biznesu, miliony dorobione właśnie na takich biednych zdesperowanych ludziach, u mnie wychodziło niecałe 10 zł, 2 miesiące wyjęte z życia, schudłem 8 kg, miałem problemy z anemią

Gość

Absolutnie nie poleam pracy w tej firmie. Obiecują gruszki na wierzbie, szybkie awanse, a po chwili od zatrudnienia zwalaniają używając bezpodstawnych argumentów. Tragiczna atmosfera, sztywni ludzie, gdzie każdy jest ważniejszy od drugiego. Trzeba siedzieć z połkniętym kijem, nie odzywać się, uśmiechać, spełniać wszelkie zachcianki i być Inpostową pluszanką. Wtedy może się do Ciebie nie doczepią. Nie wypłacają należnych pieniędzy używając tak samo bezpodstawnych argumentów, jak przy zwolnieniu. Odbierają Ci prawo wypłacenia pieniędzy za urlop, każą Ci go wykorzystać, bo tak jest w ich regulacjach i w ten sposób mogą Ci podziękować z dnia na dzień. Rotacja spowoowana jest licznymi zwolnieniami ale i tym, że ludzie sami uciekają. Fałsz i obłuda na każdym kroku. Wszystkim odradzam, traktują człowieka jak śmiecia.

1
pan
@Gość

"Odbierają Ci prawo wypłacenia pieniędzy za urlop, każą Ci go wykorzystać, bo tak jest w ich regulacjach i w ten sposób mogą Ci podziękować z dnia na dzień." Jeśli masz na myśli ekwiwalent za niewykorzystany urlop to tak nie jest w ich regulacjach tylko w kodeksie pracy. Jeśli się zwalniasz, bądź Ciebie zwalniają to zamiast ekwiwalentu, pracodawca może wysłać Cię na zaległy urlop i tyle. On decyduje czy wypłacić ekwiwalent czy nie. Tak stanowi kodeks pracy.

Weronika
@pan

Chyba trzeba byłoby zacząć od tego, jaki okres wypowiedzenia był na umowie. Jeśli nie było możliwości po zwolnieniu wybrania urlopu, to pracodawca powinien wypłacić ekwiwalent. Tak wynika z mojej wiedzy. Swoją drogą - jaki jest okres wypowiedzenia w Inpost?

lolka
Klient
 Problem
@Weronika

To też reguluje kodeks pracy, a nie Inpost. Zależy od tego, jaką masz umowę (czas określony, nieokreślony) i jak długo pracujesz dla danego pracodawcy. Także trudno wywnioskować. Ale wysyłanie pracowników na zaległy urlop, to raczej standardowa praktyka.

Xyz
Były pracownik
@Gość

Ja jestem w szoku jak degradują ludzi z wyższych na niższe stanowisko od tak. Glupim tlumaczeniem że niby reorganizacja. Matołów daja na koordynatorów. I tak zmuszają do urlopu nie płacą. Ścieżka rozwoju nie istnieje. Zero szkoleń.

Jacek
@Xyz

Często mają miejsce w firmie InPost takie sytuacje, że osoby na wyższym stanowisku zostają po prostu zdegradowane niżej? Pytam bo szczerze mówiąc Twój wpis na ten temat bardzo mnie zaciekawił a jednocześnie również zaniepokoił. Mogę dzięki Wam uzyskać informację, jak często do czegoś takiego dochodzi?

AMM
Kandydat
 Pytanie

Witam, jak wyglada obecnie praca jako Specjalista ds. Obsługi Klienta? Jak ustalany grafik, zarobki , liczba nadgodzin, atmosfera? Dzieki za odpowiedzi!

Richard z Krakowa
Klient
 Pytanie

W związku z programem instalowania w niedalekiej przyszłości , paczkomatów. proponuję, lokalizację; Kraków ul. Ostatnia 1E, na ścianie czołowej budynku. Miejsce strategiczne, na krzyżówce, kilku szlaków z różnych kierunków i osiedli. Dojazd samochodowy dobry. W tym, najbliższym rejonie , obecnie brak ich. pozdrawiam. Ryszard Biegański, tel. 605607879

1

Zostaw merytoryczną opinię o InPost - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024