Opinie o InPost w Kraków

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie InPost. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w firmie InPost o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników i kandydatów do pracy o InPost w Kraków

exkurier

Osobiście zdecydowanie odradzam pracę jako kurier u przewoźnika. Praca codziennie przynajmniej 13 godzin, zazwyczaj jednak 14 i 15, codziennie od poniedziałku do piątku. Przyjazd o 5 w poniedziałki i 6 w pozostałe dni tygodnia na magazyn, wyjazd dopiero zazwyczaj koło 8. Osobiście miałem 5 paczkomatów i kurierke. Nie dość, że na paczkomaty dzień w dzień spokojnie 700 paczek, gdzie większość po prostu nie wchodziła do paczkomatów i zwozilem je spowrotem na magazyn za co oczywiście KSK za każdym razem się czepialo. Pierwszy podjazd na paczkomaty zajmował nierzadko do 12 lub 13, dopiero wtedy mogłem zaczynać kurierke gdzie miałem do zrobienia biurowce, galerię, centrum handlowe i kilkanaście ulic. Zazwyczaj kurierka razem z odbiorami przez to schodziła gdzieś do 17-18 i dopiero wtedy można bylo robić drugi podjazd na paczkomaty, który zajmował conajmniej 2 godziny. KSK jedynie potrafiło co chwilę wydzwaniać i kazać nawet po 20 podjeżdżać któryś raz z rzędu pod jeden adres żeby tylko wskaźniki się zgadzały, nie interesowało ich to, że nie ma się czasu nic zjeść czy nawet czasami napic. Na magazynie zazwyczaj o 20, rozładowanie, rozliczenie, po 21 w domu a od 6 znowu to samo. Za zrobienie czegoś nie po myśli KSK, bo często po prostu nie było czasu oczywiście nota. Za spóźnienie się 5 minut na magazyn rano nota. Co z tego, że dzień wcześniej wyjechalo się do domu o 21. Na sam koniec wielce przy ostatniej wypłacie zostałem obciazony kwota 500 zł za rozbity ekran Zebry, podczas gdy podobno pierwsza naprawa jest dla kuriera bezpłatna, 250 zł za rzekomo zgubiona paczkę o której oczywiście nic wcześniej nie było wiadomo i 50 zł noty, której przewoźnik sam mi nie potrafił wyjaśnić. Czyli 800 zł postanowił sobie zainkasowac, co z tego, że się pracowało MINIMUM 260 godzin w miesiącu. Wychodziło mniej więcej 11 zł na godzinę. Skandal.

6
Tragedia.
Pracownik

Nie polecam pracy w Biurze na Wielickiej. Jeden wielki bałagan. Dział szkoleń który miał nas przeszkolic do wejścia na infolinię puszczał tylko jakieś slajdy i na końcu test. Zdałeś = możesz pracować Nie zdałeś = nie możesz i znowu oglądasz slajdy. Nie potrafią odpowiedzieć na zadawane pytania tacy z nich szkoleniowcy. Porażka pierwszy raz widziałem taki żenujący poziom szkolenia. Każdy w Inposcie czuje się ważniejszy od każdego. Nowe osoby są rzucane na głęboką wodę i nawet nie mają kogo zapytać o pomoc przy pracy. A gdy coś źle zrobią to dostają opie*** Nie ma porozumienia. Jak o coś prosisz to specjalnie zrobią tak żebyś tego nie dostał żeby ci pokazać że to nie ty dyktujesz tutaj warunki. Przerwy w pracy takie że nie można spokojnie pojsc do łazienki .. a na rekrutacji mowili że nie ma problemow z odejściem od komputera na 5 minut. To mój ostatni miesiąc w tym bałaganie...

Anonim
Pracownik

Ja również nie polecam pracy na infolinii totalna porażka!!! Umowa zlecenie a jak się nie można wstawić w pracy z różnych przyczyn losowych kazują te godziny odrabiać wymyślają jakieś śmieszne kary finansowe żeby się im podporządkować wypowiedzenie umowy trwa aż miesiąc inaczej wysoka kara !! Na szkoleniu mówią co innego w praktyce jest inaczej obiecują że można wziąć 5minut przerwy na toaletę w dowolnym momencie po czym podczas pracy dostaje się informacje ze przerwy 5minutowe zostaje wstrzymane i radź sobie.... ogólnie mieli pomagać a tak nie jest połączenia wpadają jedno po drugim. Ogłoszenie w sprawie pracy jako infolinia paczkomaty i tak informują że jeżeli klient ma problem z paczkomatem to do nas dzwoni po czym odbierając okazuje się że jeszcze obsługujemy kurierke gdzie wiecznie są problemy ze kurierzy nie doręczają paczek i klienci dzwonią wściekli więc obciążenie psychiczne faktycznie jest ogromne. Wszystko im nie pasuje najlepiej jak by się mówiło jak robot ponieważ mówiąc: aha,ok, yyy lub minutkę, chwileczkę, tutaj,poprostu jest wielki problem i ciągle za to robią upomnienia nie pracuje się tam komfortowo. Także jeżeli nie musicie to tam nie pracujcie ...

Specjalista
Kandydat
 Pytanie

Jestem na etapie końca szkolenia wstępnego na stanowisko specjalista ds. Obsługi klienta. Jestem bardzo mile zaskoczona. Mimo negatywnych opinii na tym portalu czuje się zaopiekowana, wyszkolona, poznałam wartościowych ludzi i nie boje się pierwszego zetknięcia z klientem na infolinii. Wszyscy są życzliwi i pomocni. Szkolenie poprowadzone w sposób zrozumiały i z zamiarem przekazania całej wiedzy. Czy została ona przekazana? Dowiem się na egzaminie końcowym. Zaskoczeniem byłoby dla mnie gdybym go nie zdała, ponieważ udzielam się na każdej godzinie szkolenia i odpowiadam na wszystkie zagadnienia. Wiec jeżeli coś pójdzie nie tak to nie będę miała pretensji do siebie na pewno. Na chwile obecna polecam ;) w firmie czuć profesjonalizm i checi pracy od pozostałych pracowników.

1
Gabson Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Kandydat
 Pytanie

Ktoś coś może powiedzieć na temat pracy w kadrach w Inpost? Warto tam aplikować? Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna?

ikonka

Sprawdź 9 opinii klientów firmy InPost w Kraków.

Sprawdź
Pola Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 9 dni.
Kandydat
 Pytanie

Cześć, jak wygląda praca na sortowni i jak atmosfera?

Specjalista
Kandydat
 Pytanie

Jestem na etapie końca szkolenia wstępnego na stanowisko specjalista ds. Obsługi klienta. Jestem bardzo mile zaskoczona. Mimo negatywnych opinii na tym portalu czuje się zaopiekowana, wyszkolona, poznałam wartościowych ludzi i nie boje się pierwszego zetknięcia z klientem na infolinii. Wszyscy są życzliwi i pomocni. Szkolenie poprowadzone w sposób zrozumiały i z zamiarem przekazania całej wiedzy. Czy została ona przekazana? Dowiem się na egzaminie końcowym. Zaskoczeniem byłoby dla mnie gdybym go nie zdała, ponieważ udzielam się na każdej godzinie szkolenia i odpowiadam na wszystkie zagadnienia. Wiec jeżeli coś pójdzie nie tak to nie będę miała pretensji do siebie na pewno. Na chwile obecna polecam ;) w firmie czuć profesjonalizm i checi pracy od pozostałych pracowników.

1
Tomek
Pracownik
@Specjalista

Zapomniałaś się podpisać "specjalista ds. szkoleń". Opinia tak prawdziwa jak istnienie krasnoludków :)

Maja Nowy wpis
@Tomek

A doprecyzujesz czemu tak twierdzisz? Która część tutaj tak mało wiarygodna się wydaje?

Ada Nowy wpis
Kandydat
@Specjalista

"To ja, Jarząbek" ;D

Ja
Pracownik

Nieadekwatnie info od Liderki

Beata
@Ja

O jakim nieadekwatnym info piszesz? Możesz rozwinąć bo jakoś nie bardzo rozumiem?

logo firmy SENIOR NODE.JS BACKEND DEVELOPER
Kraków
Silk Software House Sp. z o.o.
(47 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Poszukujemy Specjalisty ds. Kadr i Płac
Kraków
FINANCIAL CENTER SP. Z O.O.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACA DLA ELEKTRYKA PEŁEN ETAT
Kraków
Victoria Zakład Usługowo-Handlowy Tadeusz Kowalczyk
Wyślij CV
logo firmy Doradca techniczno handlowy
Kraków
Akpo Konstrukcje Aluminiowe Sp. z o.o.
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Julka
Użytkownicy czekają na odpowiedź 46 dni.
Kandydat
 Pytanie

Miałam rozmowę na stanowisko specjalisty ds korespondencj. Pani z HR poinformowała w trakcie rozmowy, że obecnie cyt. "Obecnie infolinia ma pierwszeństwo i pracy przy mailach jest mniej, a więcej pracy na tzw. słuchawce (jakieś 60%) i czy jestem gotowa pracować na sluchawce. Ale jak wszystko wróci do normy to normalnie będę pracować przy obsłudze klienta poprzez pisanie wiadomości!!! " Podziękowałam za rozmowę. To jest śmieszne. Rekrutujesz się na obsługę klienta poprzez czat i maile, a i tak masz wylądować na słuchawce! Żartujecie sobie?! Zmarnowaliście mój cenny czas na tak beznadziejna rozmowę! Po co zamieszczacie ogłoszenia o pracę, które mijają się z prawdą?! Az tak wam pracowników brakuje?! Nie polecam rekrutacji do tej firmy. (usunięte przez administratora)

J.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 47 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Po 1. Szkolenie to puszczanie slajdów po czym wysyłanie na maila prezentacji. Pani od szkolenia bardzo flegmatyczna, można zasnąć. Po co szkolenie tygodniowe po 8godzin jak i tak musze uczyć się później tego w domu? Po 2. Wyjście do toalety wliczane w przerwe o którą musisz się ścigać z innymi. To jest wgl legalne? Po 3. Zanim zaczniesz prace są jakieś teściki, egzamin i jak nie zdasz to cały tydzień szkolenia poszedł na marne bo Ci za to nie zapłacą. Odradzam z całego serca.

kandydatkaa
Kandydat

Rekrutacja na niskim żenującym poziomie ,dziewczynka z HR nie odbiera telefonów , cwaniakowanie i opryskliwość podczas rozmowy dziewczynki z HR, opowiadanie głupot o rekrutacji , zero pojęcia o tym jak ma wyglądać rekrutacja jednym słowem zgadza się obraz firmy i ludzi jaki jest przedstawiany na tym portalu i to co opisują tutaj ludzie pracujący w tej firmie - totalna porażka i gratulacje dla HR za odstraszanie kandydatów i robienie czarnego pijaruuu !!!!!!! osoba z HR ważniejsza niż jakikolwiek Dyrektor, totalna sodówka - masakra Lepszej reklamy HR nie mógł zrobić firmie !!!!

DNO!!!
Pracownik
 Pytanie

Jakiś czas temu pracowałem w firmie Inpost. Apeluje do młodszych osób jak i zainteresowanych pracą w tej firmie - omijajcie szerokim łukiem. Jeżeli znasz call center, to jest to jedno z najgorszych. Przerwa ? Jak wpasujesz się w grafik może Ci się uda na pójście do toalety. Praca gwarantuje Ci stany lękowe, problemy psychiczne. Klienci są roszczeniowi ze względu na procedury firmy, często chciałoby się im pomóc natomiast nastaw się na to, że masz być robotem a nie człowiekiem, śmiech czy wykaz słów który jest zakazany to norma. Obowiązują ścisłe przestrzegane reguły, rozmowy są nagrywane, więc praktycznie co tydzień masz oceny i kary. Oprócz tego masz telefon za telefonem, nie myśl ze uda Ci się złapać łyk wody, nie ma na to czasu. Szczególnie gdy w tygodniu przypada jakieś święto. I najważniejsze!!! Jeśli myślisz, że najniższa krajowa to norma, to przestrzegam Cię,że kary pieniężne są za wszystko co miesiąc! I nie jest to mała kwota DNO!

MAx
Pracownik
 Pytanie
@DNO!!!

A to Ciekawe. Pracuję w firmie około roku, nigdy nie spotkałem się nawet z cieniem plotki, o rzekomych karach pieniężnych. Dlaczego kłamiesz? Chętnie poznamy jakie to kary pieniężne otrzymałeś i za co. Nie ma tego w umowie, i firma nei pozwoliła by sobie na takie zagrywki,

XYZ
Pracownik
@MAx

Kolega pewnie pracował na zleceniówkę w firmie zewnętrznej zatrudnianej przez inpost i nie potrafi tego rozróżnić od bycia zatrudnionym bezpośrednio przez firmę.

Wanda
Pracownik
@MAx

Proszę poczytać wszystkie komentarze. Ty jesteś jedyna osoba, która zaprzecza obciążaniu pracowników karą pieniężna, co stawia raczej twoja wiarygodność pod ogromnym znakiem zapytania ;)

Pracownik
Pracownik
@Wanda

Pracownicy zatrudnieni bezpośrednio w InPost nie są obciążani karami finansowymi.

Maja
@Pracownik

Czy ta kwestia wynika z samej umowy? Bo faktycznie tak jak napisała trochę zastanawiające jest to, że ludzie twierdzą inaczej. Sądzisz, że nie byli zatrudnieni bezpośrednio?

ŻENADA
Kandydat

Odbyłam rozmowe rekrutacyjna z Panią z HR oraz jedna Panią z infolinii. Zapewniano mnie na niej, że za Max 1,5 tygodnia dostanę odpowiedz o pozytywnym lub negatywnym wyniku rekrutacji. Minęły już dobre 3 tygodnie i zero odpowiedzi. Totalnie nie polecam, skoro na starcie pokazują, że nie są słowni to boje się co byłoby po podjęciu współpracy.

Fretka
Kandydat
@ŻENADA

Czyli nie mam co czekać na odpowiedź xd Też jestem po rozmowie

Fretka
Kandydat

Dostałam odpowiedź kilka dni temu. Dobrze że składałam cv też gdzie indziej bo tqk to masakra

Marcelina
Kandydat
 Pytanie
@ŻENADA

Na jakiej stanowisko w Krakowie odbyłaś ta rozmowę ?

Anonim
Pracownik

Ja również nie polecam pracy na infolinii totalna porażka!!! Umowa zlecenie a jak się nie można wstawić w pracy z różnych przyczyn losowych kazują te godziny odrabiać wymyślają jakieś śmieszne kary finansowe żeby się im podporządkować wypowiedzenie umowy trwa aż miesiąc inaczej wysoka kara !! Na szkoleniu mówią co innego w praktyce jest inaczej obiecują że można wziąć 5minut przerwy na toaletę w dowolnym momencie po czym podczas pracy dostaje się informacje ze przerwy 5minutowe zostaje wstrzymane i radź sobie.... ogólnie mieli pomagać a tak nie jest połączenia wpadają jedno po drugim. Ogłoszenie w sprawie pracy jako infolinia paczkomaty i tak informują że jeżeli klient ma problem z paczkomatem to do nas dzwoni po czym odbierając okazuje się że jeszcze obsługujemy kurierke gdzie wiecznie są problemy ze kurierzy nie doręczają paczek i klienci dzwonią wściekli więc obciążenie psychiczne faktycznie jest ogromne. Wszystko im nie pasuje najlepiej jak by się mówiło jak robot ponieważ mówiąc: aha,ok, yyy lub minutkę, chwileczkę, tutaj,poprostu jest wielki problem i ciągle za to robią upomnienia nie pracuje się tam komfortowo. Także jeżeli nie musicie to tam nie pracujcie ...

xxx
Były pracownik
@Anonim

Opinia wystawiona przez zewnętrznego, czyli człowieka nie zatrudnionego w inpost, tylko w zewnetrznej firmie, która dostarczza nam konsultantów. Pracownik InPost nigdy nie usłyszy o wstrzymaniu przerw iNIGDY, NIGDYYY nie ma kar finansowych. powyższe to przeżycia kogoś kto chciałby chyba pracować w inpost ale się nie dostał xd

Maja
@xxx

Ale to aż tak bardzo wam te przerwy tu wciskają, że aż tak negujesz? ;p A jakieś inne zaskakujące aspekty w warunkach?

Żałosna odpowiedź..
Pracownik
@xxx

Nie ważne, czy to pracownik InPost czy firmy zewnętrznej. Pracownik to pracownik, a nie śmieć którego można traktować przedmiotowo. Jeśli tak są traktowani pracownicy firm zewnętrznych to pozostawia to wiele do życzenia i świadczy o pracodawcy oraz kulturze pracy. Co to jest w ogóle za określenie " przeżycia kogoś kto chciałby chyba pracować w inpost ale się nie dostał xd ". InPost nie jest tak cudowny, że wszyscy walą do pracy tam drzwiami i oknami. Obecnie jak jest 5 osób na rekrutacji na infolinię to jest CUD ! Firma nie dba ani o pracowników swoich ani zewnętrznych, a później zdziwienie że ludzie odchodzą i nie chcą pracować w tym pier.dolniku. Jako konsultant infolinii zatrudniony w InPost (nie zewnętrznej firmie) powiem jedno, nie polecam pracy. Przerwy może i nie są wstrzymywane, ale gdy pójdziesz na przerwę podczas kolejki na linii to czeka Cię rozmowa z przełożonym.

Maja
@Żałosna odpowiedź..

Ale to jakiś niedobór konsultantów jest, że kolejki się robią? Nie trzeba ich więcej?

Ja
Pracownik
@Maja

Owszem, jest potrzeba na więcej konsultantów. Problemem jest to, że osoby zarządzające CC nie mają pojęcia jak zarządzać zespołem, jak rozkładać zadania, jak poprawić jakość pracy. Liderzy mają jedynie parcie na wynik, bo są z tego rozliczani - konsultanci obchodzą ich jedynie aby robić wynik i nic więcej. Konsultanci nie mają wsparcia od liderów i odchodza. Na szkoleniu wciskany jest kit o awansach, premiach i gruszkach na wierzbie. Po kilku miesiacach pracy następuje roszczarowanie i zderzenie z rzeczywistością oraz praca, która nijak ma się do tego co było na szkoleniu. Rotacja jest OGROMNA i konsultantów brakuje, proste! :)

Maja
@Ja

No to ciekawe czy jest właśnie tak jak piszesz. Zastanawia mnie skąd ten brak umiejętności zarządzania, bo raczej nie od wczoraj te stanowiska obejmują? Ile lat można śmiało powiedzieć, że mają już za sobą?

ciekawski
Kandydat
 Pytanie

Pojawiło sie stanowisko Koordynator ds. rozwoju sieci PUDO. Zapytam wprost. Czy warto aplikować? Jak wyglada rozmowa rekrutacyjna? Czy bede musiał jechac do Krakowa na rozmowę? Mieszkam na północy Polski i nie wiem czy warto.

Anonim
Były pracownik

Odradzam pracę na cementowej. Pan pseudokierownik robercik wyżej (usunięte przez administratora) niż (usunięte przez administratora) ma. Pomiata ukraincami, pracownikow traktuje jak (usunięte przez administratora) i wydziera sie na nich. O ,,wyzej postawionych" w biurze na gorze nie wspomne i wielkim bracie w oknie ktory mysli ze pracownicy sie go boja hahah :D oddzial cementowa zenada, (usunięte przez administratora) w kierownictwie ktora siedzi mentalnie w latach 90

K1
Kandydat
 Pytanie

Witajcie, Obecnie jest ogłoszenie na stanowisko Specjalisty ds. Zakupów. Zna ktoś może szczegóły ? Miał ktoś już rozmowę na to stanowisko ?

Cukier
Pracownik
 Pytanie

Czy kurier Inpost ma płaconą najniższą krajową plus 2 zł od stopa, czy po prostu liczą się tylo stopy, bez najniższej krajowej ?

Fgfg
Były pracownik

Odradzam prace w zespole back office. Nie dajcie się zwieść ze czasami będziecie wspierać linie . Jest to na porządku dziennym. Zero wsparcia w tej kwestii od liderów. Klienci trudni i musza zacząć Cię wyzywać byś mógł się rozłączyć …

xxx
Były pracownik
@Fgfg

Przykra prawda!! wsparcie linii przez pracowników "z założenia" ma być wyjątkowym zjawiskiem, np. tylko w okresie mega wzmożonego ruchu przed świętami. Niestety obecnie ma miejsce prawie że codziennie. Zatrudniasz się na stanowisko backoffice a itak będzie zmuszanie do obsługi linii. nie masz nic do powiedzienia i możesz sobie to zgłaszać przełożonemu. Nikogo nie obchjodzi że to NIE TWOJE STANOWISKO, nie twoje kompetencje i że nie chcesz tego robić. Jak Ci nie pasuje to się zwolnij. W ciągu dnia możesz być kilka-kilkanaście ściągana na linię, przerzucana w lewo i prawo.

KryptonimSer
Kandydat
 Pytanie

Czy jest ktoś kto może powiedzieć jak wygląda praca na stanowisku Specjalista ds.Obsługi klienta? Jak wygląda praca itp?

dno
Pracownik
@KryptonimSer

Przez 8h odbierasz połączenia jedno za drugim, słuchasz pretensji klientów. Praca totalne dno

Janek
Były pracownik
@dno

Potem dostaniesz karty ocen z działu jakości, na której masz odjęte punkty za to że się zawahasz i powiesz "yy", za to że powiesz "okej" za to że powiesz, że paczka "zostanie" doręczona zamiast "powinna zostać" doręczona, za to że podając ajkiś termin powiesz po psotu "2 dni" zamiast "dwa dni robocze" albo "2 dni kalendarzowe". Będziesz wielokrotnie wiedziec co się stało z pakczką ale będziesz mieć obowiązek okłamać Klienta, że sytuacja nie jest jasna albo są nieprawidłowości i odesłać do nadawcy. Będziesz widzieć że wiele spraw można by rozwiazać bo twoje uprawniena teoretycznie dają taką mozliwość,a le masz mieć Klienta gdzieś i procedura nie pozwoli Ci mu pomóc.. W zależnoścvi od swojej wytrzymałości wytrzymasz dłużej albo krócej i potem zapewne będziesz szukać przeskoku do innego działu, albo tak się zniechęcisz że się zwolnisz.. Z plusów- zwolnienie nie jest jakieś częste. Ludzie po porstu nie wytrzymują i uciekają. Ruch jestpraktycznie bezprzerwy, a w okresie gdy rozmowy się kolejkują, system sam odbiera Ci połączenia i Klient wpada na linię, więc nie masz nawet szansy napić się łyka wody cy wydmuchać nos - bez zmieniania statusu na przerwę, lub specjalny status służący do wykonywania czynności służbowych, który jest limitowany- bo odrazu włącza się rozmowa. Masz być robotem, najlepiej idelanym. Masz wszystko wykonywać idealnie, jaknajszybciej, co do sekundy.

Maja
@Janek

No ładnie. Teraz jak każdy z klientów to przeczyta to już wątpliwości co do takiej rozmowy nie będzie. Bo jeśli tak warunki wyglądają jak opisujesz to faktycznie chyba trudna to praca? Jak takie coś jest wynagradzane?

jan
Kandydat
 Pytanie

praca jako kurier wieczorny - czy ktoś jest w stanie opisać jak to wygląda w praktyce. Plusy, minusy, zakres obowiązków, godziny pracy? zapytałbym inpost ale zakładam, że mi naściemniają jak to ładnie i pięknie jest

Były pracownik
Były pracownik

Jestem w szoku jak wiele osób wspomniało o problemach z psychiką po zakończeniu pracy na infolinii InPost. Jestem w szoku dlatego, że również długo pracowałam w tym miejscu i leczę się psychiatrycznie z powodu zaburzeń lękowych z atakami paniki. Przykre jest to, że firma nie robi nic by ułatwić swoim pracownikom pracę i aby była ona mniej obciążająca psychicznie. Praca z trudnym klientem, odbieranie telefonów za telefonem, brak możliwości wyjścia do toalety, parcie na wynik... wieczne przebodźcowanie i ciągły stres. Nie polecam tej pracy zdecydowanie.

Ewa
@Były pracownik

Czy chociaż to parcie na wynik było wynagradzane jakimiś premiami? Przykro mi, że teraz masz takie problemy :(

rulezz
Pracownik
@Były pracownik

Dostarczajcie przesyłki na czas frajerzy to nie będzie problemów na infolinii, pieprzeni kurierzy zwracaja paczki na magazan bo im się nie chce jezdzic z jedna przesyłka do klienta to czekaja az się nazbiera więcej

1
Justyna
Pracownik
@rulezz

(usunięte przez administratora)nauczcie się czytać regulamin to nie trzeba będzie wam tłumaczyć oczystych rzeczy z doręczaniem przesyłek. A jeszcze gdybyście frajerzy wiedzieli, że paczka zamówiona w czwartek nie dojdzie na piątek to byloby dużo mniej klientów (usunięte przez administratora)wydzwaniajacych "gdzie jest paczka bo tam jest prezent dla dziecka a dziś urodziny". Śmiech na sali.. Ci najbardziej awanturujacy sami sobie zrobili problemy, ale pretensje mają do całego świata.

Kurier
Były pracownik
@rulezz

Tobie to bym nasral do tej przesyłki i z uśmiechem na ustach doręczył:)

Anonim
Pracownik

Napisałam opinie która została usunięta. Ta strona oraz Inpost to banda (usunięte przez administratora)

Maja
@Anonim

Usunięta? A to nie chodzi o tę opinię, która tu wpadła 22 min przed tym, co tu piszesz?

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z InPost? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

dno
Były pracownik
@Pytanie

Różnie, przemiał pracowników w tej firmie jest ogromny. Powiedziałabym jednak, że większość odchodzi sama pod kilku tyg (tak złe są warunki). Zdarzają się również zwolnienia, ale w mniejszym stopniu

Ewa
@dno

A jak zdarzaja sie zwolnienia to z jakich powodow ?

dno
Były pracownik
@Ewa

głównie ze względu na to, że udzielasz złych informacji klientom lub zawalasz ich wygórowane wyniki.

Maja
@dno

No to chyba trzeba się postarać, żeby klientowi coś źle powiedzieć? A te wygórowane wyniki to jakie konkretnie? Z nimi faktycznie są tu problemy?

Zostaw merytoryczną opinię o InPost - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w InPost?

    Zobacz opinie na temat firmy InPost tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 62.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 0 to opinie pozytywne, 11 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie InPost?

    Liczba opinii klientów firmy InPost, to 9, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a, 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost?

    Kandydaci do pracy w InPost napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Październiku 2022r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. pracuj.pl 4 233 060
  2. GoWork.pl 3 490 290
  3. olx.pl 3 219 750
  4. jooble.org 2 432 754
  5. indeed.com 2 324 052
InPost
Przejdź do nowych opinii