Ostatnio szukali elektromontera z uprawnieniami do 1 kV i doświadczeniem w modernizacji i konserwacji wewnętrznej instalacji elektrycznej. Mnie by pasowała taka robota tylko żeby był jeszcze wolny etat. Ktoś wie kiedy wznowią rekrutacje i wrzuca aktualne ogłoszenia? Czemu teraz taki zastój?
Koleje Mazowieckie sięgnęły (usunięte przez administratora). Kilka dni temu na linii do Dęblina bilety sprawdzała jakaś młoda dziewczyna z ukraińskim akcentem. Czego wy uczycie i jak szkolicie tych ludzi, pani kierowniczka pociągu zażądała od mnie ....legitymacji ponieważ rzekomo posiadam bilet ulgowy. Bilet który zakwestionowała to SŁUŻBOWA Warszawska Karta Miejska dla PRACOWNIKA
W jaki sposób wyliczany jest zasiłek chorobowy z tytułu ciąży? Tylko podstawa czy w jakiś sposób liczona jest średnia z kilku miesięcy?
Na Sochaczewie coraz gorzej, ale jak się swoje premie kwartalne buduje kosztem swoich pracowników to niebawem będzie ręka w nocniku.
Kto buduje premie kosztem pracowników, bo nie dopisałeś? Przełożony? Tu tylko płaca dodatkowe pieniądze raz na trzy miesiące? Zwykli pracownicy tez dostają?
Zadzwoniono do mnie. Przedstawiono wszystko w kolorowych barwach. Zaproponowano II opcję, wg nich lepszą, dzieki czemu straciłem możliwość szybkiego zdobywania kolejnych kwalifikacji. Czyli wprowadzono mnie swiadomie w błąd. Naobiecywano, że szkolenie trwać bedzie max rok, trwało 2 lata... A sama rozmowa była nieprzyjemna, bo osoba decyzyjna miała uprzedzenia i non stop po mnie jechała jak po burym psie. Niestety się dostałem... Odradzam....
Znając moje wykształcenie z CV, a nie bylo ono elektryczne, pan dyrektor zadawał mi pytania z tym zwiazane. Odpowiedziałem, że w tej chwili nie jestem w stanie odpowiedzieć na część z tych pytań, ale wydaje mi się, że skoro jest szkolenie, to jest po to, żeby dowiedzieć się tego, czego nie wie się przed szkoleniem. Dowiedzialem się, że nie są im poterzebni tacy ludzie jak ja, bo jest ich na pęczki. Jednak i tak mnie przyjęli. Byłem jednym z lepszych pracownikow, pod wzgledem prowadzenia i obslugi sprzetu.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jestem wciąż jeszcze na "lojalce", ale na razie jestem zadowolony. O tym, że na kolei nie ma lekko wiedziałem zanim złożyłem papiery, więc cudów nie oczekuję. Ale warunki pracy są przyzwoite, wynagrodzenie takie jak obiecywali, podejście przełożonych ludzkie i generalnie wszyscy sobie raczej pomagają. Uważam, że jak na polskie standardy, jest spoko. Zastrzeżenia mogę mieć tylko do kiepskiego poziomu utrzymania taboru. Usterki są niestety plagą, nawet na stosunkowo nowych pojazdach, a to bardzo utrudnia pracę i co tu dużo mówić jest źródłem dodatkowego stresu. Mam nadzieję, że to tylko przejściowa sytuacja, bo jeśli kiedykolwiek rozważałbym zmianę pracodawcy to właśnie przez zły stan taboru.
(usunięte przez administratora)kumoterstwo i łamanie przepisów a to ci się w sekcji Sochaczewskiej dzieje to już dawno powinna prokuratura badać a pana Grajdy co tu wpisy zamieszczenie to wystarczy w internet wpisać i pan jest współodpowiedzialny i kryje to (usunięte przez administratora)i jeszcze bezczelnie umieszcza pan (usunięte przez administratora)wpisy
Proszę o informacje. Czy nadal pracownicy odchodzą na taką skale czy coś się poprawiło. Pytam bo pewien moj znajomy zadał mi pytanie o wartość tej firmy jako ewentualnym pracodawcy. Bardzo proszę o merytoryczną odpowiedz.
Czy nadal w tej firmie władze spółek japitałowych posiadają ubezpieczenie O.C.. Pytając dalej. Czy pracownicy w tej firmie mają również ubezpieczenie O.C finansowane przez spółkę?
Pożądna i Kompetenta firma. Bardzo dobre warunki pracy i benefity dla pracowników.Pozdrawiam Dariusz Grajda
Może Pan odpowiedzieć czy już pracownicy mają mniejsze zaległości urlopowe. Pracując w tej firmie miałem zaległy urlop siegający trzech lat.
Pracownicy w 95% mili, kompetentni. Ale to co się dzieje z opóźnieniami to jakaś parodia...
Opóźnienia to w 95 procentach wina PKP PLK i opóźnionych Intercity które trzeba przepuścić bo mają priorytet a i jeszcze jest taka spółka co nazywa się SKM czyli Spowalniacze Koleii Mazowieckich i przez ich słabą EKO jazdę generowane są opóźnienia, KM same w sobie nie są winne że są opóźnienia...
Bardzo miła obsługa, życzliwa i pomocna. Zgubiony portfel znalazł się w ciągu 30 minut ????. Przejazd tez niczego sobie, najbardziej mi się podoba podróżowanie w piętrowym wagonie. Polecam i pozdrawiam Podróżnik Haju
W Sochaczewie nauczysz się wszystkiego nawet budowy domów i pokrywania dachów spawania schodów łóżek tynkowania i tym podobnych albo będziesz robi swoją robotę i czyjąś
Najlepsi naczelnicy i współpracownicy szczególnie polecam sekcje Sochaczew! Bardzo dobre warunki pracy i dodatki.
Czy w firmie „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. można przejść z umowy o pracę/zlecenie na B2B? Czy ktoś tak zrobił?
Z jakiej w końcu umowy. Umowy o pracę czy z umowy zlecenie bo to są dwie różne kwestie , których nie należy łączyć.
(usunięte przez administratora)
Pytałem. Ale niestety moje pytanie zostało bez odpowiedzi.
Kurs kierownika pociągu finansuje KM. Co jeśli nie „odrobi” się w całości kosztów jakie poniosła spółka? Mogą ubiegać się o zwrot kosztów przez pracownika? Słyszał ktoś o czymś takim?
Firma ma prawo ubiegać się o zwrot kosztów szkolenia jeŝli pracownik wyraził zgodę na szkolenie mające na celu podniesienie kwalifikacji.
Za każde szkolenie jest umowa lojalnościowa czy tylko za te bardziej kosztowne? Wiesz na jak długo się podpisuje? Wystarczy np. na rok?
O wszystkie umowy dopytaj w kadrach u osob kompetentnych. Nie wiem co znaczy bardziej kosztowne. Z tego co słyszałem to maszynisci mieli lojalki podpisywane na kwoty powyżej 50 tysiecy, na okres 3 lata. Pewne jest to że lojalki były stosowane.
W tym przypadku zgodnie z prawem firma może wystąpić o zwrot kosztów szkolenia pomniejszony o część którą sie już odpracowało
W tym przypadku lojalka na 28 miesięcy. Każdy miesiąc to odpracowanie danej kwoty. Niektórzy odchodzą wcześniej i podobno firma nie żąda zwrotów. Jak jest naprawdę trzeba się dowiedzieć.
Jak to nie żąda kosztów? Kto Ci tak powiedział. Jeśli jest to wpisane w umowie to już jest żądaniem kosztów za szkolenie.
(usunięte przez administratora)
Akurat boli mnie to że tacy ludzie do nas przychodzą z których pożytku żadnego nie będzie. Bo za takich inni muszą robić robotę bo ci wiecznie się tylko związkują.
Na jaką kwotę oferowana jest lojalka podczas szkolenia na świadectwo maszynisty?
Czy Koleje Mazowieckie dofinansowują zakup okularów dla Kierowników Pociągu?
Pracujac w tej firmie poraz pierwszy i mam nadzieje ostatni, spotkałem sie z dramatem polegającym na tym że zmiany vel służby były układane w ten sposób że musiałem być kilka godzin wcześniej w pracy i siedzieć za darmo. Po prostu nie było dojazdu. To samo dotyczyło powrotu do domu. Ale już jest po. Wreszcie odrobiłem lojalkę i mam już normalną prace poza tym koszmarem.
Za co miałeś lojalkę w firmie? Byłeś na szkoleniu na ich koszt czy robiłeś jakieś uprawnienia? Nie mogłeś dogadać się z kierownikiem żeby zmiany były inaczej układane bardziej pasujące do twoich dojazdów? Czemu nie poszli ci na rękę?
Kurs na maszyniste. Za to wymagali podpisania lojalki. Pytasz czemu nie mogłem dogadać sie z kierownikiem. Nie ma opcji. Rozmawiałem. Odpowiedz, jesli tobie zabiore to komu mam dać. Rozwiązanie- układać zmiany robocze w taki spisób aby pracownicy nie musieli koczować wiele godzin zanim rozpoczną prace. To samo dotyczy zakończenia pracy. Efekt sytuacji w firmie. Ucieczka pracowników do innych firm.
Od sierpnia już mnie nie ma w tej (usunięte przez administratora)nepotyzm i cynizm że strony Pseudo Naczelnikow nie zna granic... A stado (usunięte przez administratora)z Brzeskiej to już(usunięte przez administratora)
W jaki sposób objawiały się takie pojęcia o których wspomniałeś? Bym Cię prosił o podanie przykładów, abym sam się nie natknął na błąd zawodowy, bo przyznam, że praca w kolejach mazowieckich zaczęła mi chodzić po głowie. Tak to jest, jak człowiek szuka pomysłu na siebie. Długo robiłeś i co możesz o warunkach napisać?
Wybij sobie z głowy tam pracę szkoda życia. To są ludzie ktorzy gardzą pracownikiem karaja za Byle co, straszą a i na Wypłatach opierdzielają kasę.... Banda psycholi żałuję że nie poszedłem do sądu pracy bo już Część by tam nie pracowała z Brzeskiej byłemu już pracownikowi wlepili naganę za To że wystawił mandaty za zatrzymanie pociągu gościom bo się bili na pociągu daj sobie spokuj
Powiem. Tak jeżeli jesteś młody to nie warto a jak trafisz nie daj Boże na Brzeską do tego gniazda żmij to już masz (usunięte przez administratora). Będziesz się meldował n każde skinięcie Wielmożnego dyspozytora tfu.... Zajadą cie nockami i będziesz przyjeżdżał na spanie by rano zacząć a jak podpadniesz to są już tm tcy co umil ci zyco na pociągu w Metro warszawa szukają pracowników lepiej na tym wyjdziesz
To za co karają skoro mówisz "za byle co" i w sumie w jaki sposób? Tam dalej mówisz o naganach, a z tą kasą też nie wiem czy ucinają premie czy po prostu wieczne pomyłki są przy wypłatach. Jak to wygląda? I czy zwolnienia też się zdarzają w takim razie?
Czy stanowiska maszynistów w tej firmie są objęte ubezpieczeniami OC. Wlazłem do tej firmy ale teraz sobie uświadamiam że mogę zostać pociągnięty do odpowiedzialności z powództwa cywilnego. Jesli nie ma takich ubezpieczen to trzeba wiac puki czas.
A nie było szans, aby te dodatkowe godziny odbierać innego dnia lub potraktować jako nadgodziny, żeby jakieś dodatkowe pieniądze mieć z tego?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 340.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 300, z czego 54 to opinie pozytywne, 155 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w „Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.