Wiecie może jak często firma rekrutuje doradców klientów? Niecały rok temu kogoś szukali, teraz to chyba cisza? No nic, będę uważnie wypatrywać rekrutacji, ale fajnie byłoby się czegoś dowiedzieć od pracowników :) Aplikowalibyście drugi raz do firmy? :D
Bardzo nieprofesjonalne podejście do kandydatów....Panie umawiają się na szkolenie -po czym są zdziwione, że kandydat pojawił się w umówionym miejscu i o konkretnej godzinie... Jedna z Pań podczas szkolenia w salonie wypowiedziała się następująco : " nie zapisuj bo i tak nie zapamiętasz..." Bardzo szkoda, że nie traktują poważnie czasu swoich kandydatów. Bardzo polecam jednak Panie pracujące na wyspach ( Galeria Bronowice :)) - pomimo tego, że kierownik nie daje możliwości przerwy chociażby na obiad- wykazują się pełnym profesjonalizmem i konkretną, ciekawą wiedzą. Produkty piękne i z pewnością warte zakupy- ale proces rekrutacji bardzo nieprofesjonalny.....
nie polecam zakupu w firmie Łoziński, zakupionej przez męża bransoletki nie zdążyłam nawet ponosić ponieważ po założeniu spadła mi z ręki. Bransoletka jest ładna ale wykonanie szajsowne. Zobaczymy co powiedzą jak złożę reklamację.
Nie polecam firmy. Kupiliśmy obrączki w firmie Łodzińscy. Po dwóch tygodniach od ślubu na obrączce widoczne były liczne głębokie zarysowania. (wygląd jak po kilkunastu latach użytkowania ) Nasza reklamacja została oddalona - jubiler tłumaczył to "nieostrożnym obchodzeniem się z biżuterią" oraz "nie przesadnym dbaniem o swoją własność". Sposób przyjmowania naszej reklamacji również nie należał do najprzyjemniejszych. Odsyłano nas z salonu do salonu. O odmowie dowiedzieliśmy się telefonicznie, argumenty przekazano nam na piśmie dopiero po kilku dniach.
dawno nie spotkałam się z tak nieprofesjonalnym przebiegiem reklamacji, oprócz tego, panie tam pracujące wykazały się nikłą znajomością kruszcu... istne okropieństwo, kiedy usłyszałam od nich "zabawną" historię z czyszczeniem obrączek stwierdziłam, że to były moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie