Katastrofa. W moim przypadku z odzyskaniem pieniedzy za zakupiony towar jktory okazał sie kartonem ze smieciami, walcze juz 4 tydzien. Kombinacja na kazdym kroku. Wiadomosci rozsyłane po całym internecie aby tylko ich nie odszukac. Juz sie zdecydowałem , ze przy okazji wizyty w Gdańsku odwiedze to cos z ktorego wyszła przesyłka nie wiem z czym ale nie był to towar opisany na stronie sprzedazy i porozmawiamy en face. Skoro firma nie szanuje klienta to kim mtam sa pracownicy????
Dzień dobry, Ta opinia jest ewidentnie wyssana z palca. Zwrotu środków za odesłany towar zwracamy zgodnie z regulaminem - w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W kwestii otrzymanego stolika, proponowaliśmy wygenerowanie etykiety zwrotnej, na co żadnej odpowiedzi z Pańśkiej strony nie otrzymaliśmy. Tym samym problemem był utrudniony kontakt, za co nie ponosimy żadnej odpowiedzialności. Prosimy o nie wprowadzanie w błąd. Pozdrawiamy serdecznie, K&M Marcin Jabłoński
Widzę, że ma Pani ten sam problem. Ja tez zamówiła do firmy fotele, które po prostu nie spełniały żadnej funkcji. Zaczęły się rozpadać, siłowniki nie działały, fotele zaczęły się wykrzywiać w każdą możliwą stronę po 1 dniu użytkowania! A co dopiero korzystać z nich na co dzień. Do dziś każda moja prośba o przyjęcie reklamacji jest odrzucana i kilkanaście tysięcy poszło... Bardzo polecam unikać wszelkiej współpracy z tym Państwem. Chamstwo, dziadostwo (usunięte przez administratora)