Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Incoin Polska Krzysztof Adamczyk?
Uwaga. Złożyłam zamówienie na 100sztuk cebulek tulipanów. (Numer zamówienia 286834( Otrzymałam cebule bardzo złej jakości. Przegniłe,miękkie. Myślę,że Pan Krzysztof Adamczyk jako właściciel zrekompensuje mi poniesione koszta. Próbowałam skontaktować się telefonicznie, ale podany numer nie odpowiada.
Moje zamówienie opiewało na 281 zł, zakupiłam 37 szt kwiatów, i tak z 6 begoni tylko jedna odpowiada zamówieniu, 5 szt - traw, żadna- nie wzeszły, to były suche badyle, 3 szt piwonia, wzeszla 1.Kiedy napisałam maila, Adamczyk zarzyczyl sobie zdjęcia tych roślin, od maja czekam na odpowiedz
Może czeka aż nagle magicznie odżyją i będą rosły? Ogólnie takie coś chyba faktycznie trochę trudno zareklamować, ciekawa jestem co uokik na to
Złożyłem zamówienie na 80 zł. 26.03.2022 r. Na razie jest (06.04.22) jestem bez towaru, bez żadnej informacji, pomimo wysłanych trzech wiadomości z zapytaniem. Telefonów nikt nie odbiera???? Obym się wyrobił z sadzeniem na wiosnę:)
Zamówienie złożone 30.03.2022r.Po 2 tygodniach wyslalam zapytanie gdzie jest moja przesyłka. Po tygodniu była odpowiedź z informacją o czekaniu 18 dni roboczych .Zapłaciłam z góry i wiem ,że jestem zrobiona w pustego bambusa ponieważ wierzę w uczciwość ludzi .Dzisiaj jest 29.04.2022r. a ja czekam na ?
A przy składaniu zamówienia nie podali od razu informacji, że czas oczekiwania jest taki długi? Może przeoczyliście?
Na stronie jest informacja, że czas oczekiwania na przesyłkę jest jakoś 18 dni. Ja dostałam maila po 18 dniach , że mają opóźnienie w związku dużą ilością zamówień. Moje zamówienie było złożone 01.04.2022 a dzią dostałam maila, że zostało wysłane.
Pani Renato, przy zakupie sugerowałam się tym, że sadzonki są dostępne, więc samo nasuwa się, że realizacja nie będzie odległa. Dziwne, że podany telefon nie jest użyteczny. Przed opłaceniem była informacja, że oczekują na wpłatę, a już po wpłacie nikt się nie odzywa. Nie można sprawdzić statusu zamówienia, nie można się dodzwonić, nie ma odpowiedzi na e-mail, czy to jest normalne. Wydałam 300 złotych i mam poważne obawy, czy nie zostałam (usunięte przez administratora)
zamówienie zlożylem kilka tygodni temu na maile nie odpisuja telefony milczą, ciekawe czy mnie wyrolowali
Bo sama czekam już miesiąc na towar.Dobrze że nie zapłaciłam. Wybrałam opcje w paczkomacie IN POST za pobraniem