WITAM SERDECZNIE ...i DZIĘKUJĘ BARDZO ZA PRZESYŁKĘ KTÓRA DOTARŁA DO MNIE DOPIERO PO MIESIĄCU a ZAWARTOŚĆ BYŁA W STANIE agonalnym = WSZYSTKO PADŁO I JEST NIE DO ODZYSKANIA ! SUMA nie jest ważna - drogi panie ale zaangażowanie pańskich pracowników ( prawdopodobnie to są ci , którzy ,,bardzo się śpieszyli z wysyłką ,, ) jest na wysokości czerwonej linii zaufania !!! NIE CHCĘ PSUĆ PANU REPUTACJI opisując wiarygodność pana FIRMY ale mam żal , że zaufałem kolejnemu Polakowi , który mnie (usunięte przez administratora) ! TO tylko 123,85 zł PROSZĘ NIE ZWRACAĆ MI TYCH PIENIĘDZY = ŻYCZĘ POWODZENIA !
Calkowity brak możliwosci kontaktu z firma. Telefon podany na stronie milczy, a na maile nikt nie odpisuje. Nie m mozliwosci dowiedzenia sie co zamowieniem i kuedy realuzacja
Kolejna oszukana osoba. Zlozylam zamowienie 10 marca i zaplacilam i nie ma żadnej informacji na temat dostawy. A o dodzwonieniu do firmy nie ma mowy !!!
To co wysyła ta firma to skandal, mało tego że się czeka mięsiac to wysyłają takie (usunięte przez administratora) że brak slow. Karton przyszedł porozrywany, a sadzonki, nie. Można nazwać tego sadzonkami to jakiś żart. Szkoda tylko ze za to się płaci!!! Wstyd wysyłać coś takiego to jest skandal! !!! NIE PECAM I OSTRZEGAM SZKODA CZASU I KASY!!!!
KUPIŁEM AGA-2-274 DOŁOŻONO GRATIS 3 CEBULKI OKUSÓW . POLECAM SPRZEDAWCĘ
Z tego co tutaj czytam to zdarzają się pomyłki, o co nie tak trudno, gdy po cebulce koloru kwiatu nie rozpoznasz ;) Ale może za to firma szuka magazynierów do kompletowania zamówień? Mam oko do roślin, pickerką byłam za granicą. Ile mogłabym zarabiać tutaj?
Otrzymałam karpy Dali 01.08.....23. Są w b.dobrym stanie. Mila obsługa, Aż chce się zakopywać inne kwiatki. Naprawdę Warto.!!!! I nie jestem w żaden sposób spokrewniona z ta Firma jestem zwykłym klientem!
Jakie warunki trzeba spełnić, by zostać członkiem zespołu Incoin Polska Krzysztof Adamczyk?
Na jesieni kupiłam cebulki mieczyków 20 sztuk teraz wyciągam do sadzenia a tu wszystkie wysuszone na wiór ????
Zamówiłam cebulki tulipanów za ponad 150 zł od początku marca czekam nie polecam!
Jestem chyba kolejną oszukaną osobą bo tez zlozylam zamowienie 15 luty i zaplacilam i nie ma zadnej informacji ani dostawy. Moje zamowienie : PRZELEW ŚRODKÓW ZAMÓWIENIE ID=JOLA.BIALON-1, JOLA BIAŁOŃ Czekam na pilna dostawę
W dniu 04.05.2022 zamówiłam Aster Alice Haslam/niebieskie/oraz Aster Apollo/białe/,Przesłano same niebieskie.Nie polecam tego dostawcy.
Zamówiłem 16 pozycji ,otrzymałem po 2 tygodniach. Wsadzone do doniczek wszystkie rośliny wypuściły listki lub kiełki. POLECAM FIRMĘ
Dzisiaj otrzymałam zamówione piwonie za 82,25zł. porządnie zapakowane korzenie piwoni w torfie i dodatkowo dostałam prezent w postaci 3 cebulek kwiatowych tylko nie wiem jakie to są kwiatki jakby administrator mógł mi odpisać byłabym wdzięczna bo nie wiem gdzie wsadzić czy słoneczne miejsce czy półcień nie czekałam długo zamawiałam 2022.10.04 i dzisiaj otrzymałam jestem bardzo zadowolona POLECAM
Uwaga. Złożyłam zamówienie na 100sztuk cebulek tulipanów. (Numer zamówienia 286834( Otrzymałam cebule bardzo złej jakości. Przegniłe,miękkie. Myślę,że Pan Krzysztof Adamczyk jako właściciel zrekompensuje mi poniesione koszta. Próbowałam skontaktować się telefonicznie, ale podany numer nie odpowiada.
Moje zamówienie opiewało na 281 zł, zakupiłam 37 szt kwiatów, i tak z 6 begoni tylko jedna odpowiada zamówieniu, 5 szt - traw, żadna- nie wzeszły, to były suche badyle, 3 szt piwonia, wzeszla 1.Kiedy napisałam maila, Adamczyk zarzyczyl sobie zdjęcia tych roślin, od maja czekam na odpowiedz
Może czeka aż nagle magicznie odżyją i będą rosły? Ogólnie takie coś chyba faktycznie trochę trudno zareklamować, ciekawa jestem co uokik na to
Zamówione za ok 200 zł cebule przyszły zgniłe i spleśniałe. Firma umywa ręce zrzucając winę na mnie, mimo że w internecie roi się od podobnych doświadczeń Klientów z tą firmą. Nie polecam, to zwykli (usunięte przez administratora)
A czemu zrzuca winę na ciebie? Co takiego Ci powiedzieli, że zgniłe cebule są z Twojej winy bo..?
Oferowane w sprzedaży kłącza są bardzo niskiej jakości: małe, trzeba ich szukać w woreczku z torfem, nadpsute. Cebulki kwiatów z pleśnią. Może i cena w pierwszej chwili wydaje się być atrakcyjna, ale to złudzenie. Większość tych roślin nie przyjmie się.
Zamówiłam trawy za 80 zł, które przyszły w foliowym woreczku. Produkt, w żadnym stopniu nie przypominał, tego który był na zdjęciach. Po kontakcie e-mail, w którym umawiałam się na zwrot pieniędzy, brak jest kontaktu i oczywiście pieniędzy. Odradzam zakupy z całego serca.
A nie mają infolinii żeby zalatwić to telefonicznie? Albo może pomoc rzecznika praw konsumenta coś da?
Zamówiłam 6 szt Funkii 18,03,2022 r. napisałam też maila 30,03,2022r. i do dzisiaj żadnego odzewu ale to dość świeża sprawa więc cierpliwie czekam.
Zamówiłam za przeszło 200 zł. i martwię się ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia zamówienia ani potwierdzenia zapłaty jak to jest przy standardowych zakupach w internecie. Telefonu nikt nie odbiera na maila nikt nie odpisuje, masakra zero kontaktu.
Słabo. :( Ale w sumie nic więcej nie napisała, to może później już było ok? U Ciebie jak aktualnie z tym sytuacja?
Złożyłem zamówienie na 80 zł. 26.03.2022 r. Na razie jest (06.04.22) jestem bez towaru, bez żadnej informacji, pomimo wysłanych trzech wiadomości z zapytaniem. Telefonów nikt nie odbiera???? Obym się wyrobił z sadzeniem na wiosnę:)
Zamówienie złożone 30.03.2022r.Po 2 tygodniach wyslalam zapytanie gdzie jest moja przesyłka. Po tygodniu była odpowiedź z informacją o czekaniu 18 dni roboczych .Zapłaciłam z góry i wiem ,że jestem zrobiona w pustego bambusa ponieważ wierzę w uczciwość ludzi .Dzisiaj jest 29.04.2022r. a ja czekam na ?
A przy składaniu zamówienia nie podali od razu informacji, że czas oczekiwania jest taki długi? Może przeoczyliście?
Na stronie jest informacja, że czas oczekiwania na przesyłkę jest jakoś 18 dni. Ja dostałam maila po 18 dniach , że mają opóźnienie w związku dużą ilością zamówień. Moje zamówienie było złożone 01.04.2022 a dzią dostałam maila, że zostało wysłane.
Pani Renato, przy zakupie sugerowałam się tym, że sadzonki są dostępne, więc samo nasuwa się, że realizacja nie będzie odległa. Dziwne, że podany telefon nie jest użyteczny. Przed opłaceniem była informacja, że oczekują na wpłatę, a już po wpłacie nikt się nie odzywa. Nie można sprawdzić statusu zamówienia, nie można się dodzwonić, nie ma odpowiedzi na e-mail, czy to jest normalne. Wydałam 300 złotych i mam poważne obawy, czy nie zostałam (usunięte przez administratora)
Zamówiłam cebule oraz klacza :mieczyków, lilia, trojsklepka oraz ponad 30 szt dalii, to co otrzymałam to jakaś porażka. Cebule są pokryte plesnia, trojsklepki wogole się nie doszukałam w woreczku z włóknem kokosowym ( bo na to mi wyglądało) poprostu był pusty, cebule mieczyków były miękie i nadawały się tylko do kosza. Usiłuje reklamować towar od 2 tygodni, niestety nikt nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maila. 300zl szlak trafił a ja tylko najadlam się wstydu bo cześć zamówienia była dla bliskich. Nigdy więcej przygody z taką firmą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Incoin Polska Krzysztof Adamczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Incoin Polska Krzysztof Adamczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Incoin Polska Krzysztof Adamczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!