Jak się pracuje w Employer Branding Institute Warszawa? Zadaj pytanie

Poniżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Employer Branding Institute Warszawa, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Employer Branding Institute jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Employer Branding Institute w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Czy w Employer Branding Institute występują paczki/bony świąteczne?

Blanka
Były pracownik
@Pytanie

Nie

Alicja Nowy wpis
Inne
@Blanka

A premie, podwyżki? Czy też nie ma na co liczyć?

Maria Nowy wpis
Pracownik
@Alicja

@Alicja Nie

Paulina Nowy wpis
Inne
@Maria

Ej to słabo. :( To czym innym w takim razie motywują tutaj ludzi do pracy?

Maria Nowy wpis
Pracownik
@Paulina

Wypłatą, i darmowymi nagodzinami :D

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Employer Branding Institute podczas okresu próbnego?

curly-sister
Były pracownik
@Pytanie

Z tego co pamiętam, to umowa zlecenie przez cały okres współpracy...

Pytanie
 Pytanie

Jak jest z pakietem medycznym w Employer Branding Institute? Można dołączyć rodzinę?

Pracodawca

@Pytanie

Naszym operatorem medycznym jest Enel-med, który również oferuje pakiety medyczne dla rodzin. Więc tak - można :) Pozdrawiamy.

Zostaw merytoryczną opinię o Employer Branding Institute - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Employer Branding Institute
Przejdź do nowych opinii