Od 8 grudnia próbuję rozliczyć zwrot zakupionego towaru a następnie odesłanego do firmy Dinozabawki.pl ( Commercex Sp. z o o) korzystając z płatności PayPo. Dostałam informację zwrotną o doręczeniu paczki a firma nadal nie anulowała płatności i nie odbiera telefonów ani nie odpisuje na email. Do dnia dzisiejszego jest problem z uzyskaniem informacji. Niestety próby pomocy poprzez platformę płatniczą PayPo, też nie przynoszą skutku. Co to są za praktyki?! to zakrawa na (usunięte przez administratora)
Czy pracownicy w Commercex Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Czy urlop w Commercex Sp. z o.o. jest płatny 100%?
Wysłany towar niezgodny z zamówieniem. Chcieli żebym zwrot zrobiła na swój koszt, ale odmówiłam. Wysłali kuriera. Po wszystkim(3 tyg) dostałam zwrot niepełnej kwoty z zamówienia. Za kuriera sobie potracili?! Odpowiedzi na mail już nie dostałam. Dramat nie firma
Nie dostałam faktury za przysłaną paczkę, paczka w porządku. Jakim trybem dostanę fakturę?
witam, ciekawa jestem czy po tylu dniach odezwali się do Pani, bo widzę że mail został podany. Szybko reagują? Zastanawiam się po prostu ile osób teraz na obsłudze może tu pracować skoro jakieś niedociągnięcia występują. Ktoś wie?
Jaki jest czas oczekiwania na dostawę? Miała być wysyłka 7 stycznia do tej pory nie dostałem żadnej informacji
Zrobiłam zamówienie na stronie bloozie, okazało się jednak, że wzór nie do końca mi odpowiada. Oczywiście chciałam wymienić towar, jednak brak jakiegokolwiek nr telefonu uniemożliwia mi nadanie paczki, na mail brak odpowiedzi.
Witam! Zamówiłam w Waszym sklepie ,, Dino sort '' i ,, Kaczka strzelanie'' za łączną kwotę 179,80 zł. Fakturę opłaciłam 8 grudnia 2022 r. po otrzymaniu Pro Formy o numerze 64/12/2022/ PRO/POV do dnia dzisiejszego nie mam żadnych wiadomości o realizacji zamówienia . Proszę o maila co z moim zamówieniem. Marta G.
Mija kolejny tydzień i brak odzewu. Pieniędzy, czyli zwrotu brak. Kontaktu ze mną brak. Tragedia. Kurier podeptał butem? To jego obciążcie, a mnie zwróćcie moje 107 zł.
Próbuję się z Państwem skontaktować od złożenia zamówienia, by zmienić adres dostawy...nie mam odpowiedzi na swoje maile, nie ma do Państwa podanego nigdzie numeru telefonu. W tych czasach to absurd...Proszę o informacje na jaki adres została skierowana moja przesyłka? SztukaElla Eliza Głowacka
Jakiś kontakt telefoniczny do Państwa istnieje???(usunięte przez administratora) Podejście i obsługa klienta to szczyt ignorancji z waszej strony. (usunięte przez administratora) . Gdzie ten formularz zwrotu?
Witam znalazłam pana opinię o sklepie z którym ja próbuję się skontaktować, choć to chyba mało prawdopodobne. Czy udało się coś wywalczyć? ja odesłałam towar pod koniec grudnia i myślę, że zwrotu pieniędzy nie otrzymam . Pozdrawiam
Proszę o wystawienie faktury za zakupiony towar.Pisałam prośbę oraz podałam dane. Faktura powinna być przy paczce. A jest jej brak.
Do każdego zamówienia jest wystawia FV w formacie PDF przesyłana na email podany w zamówieniu. Proszę sprawdzić ponownie.
Witam. Chciałam podzielić się swoją opinią na temat zakupionego produktu. BUILD YOUR OWN DEN. Tam są kulki i plastikowe rurki do wkładania i składania różnych rzeczy. w y=tych kulkach niestety nie są otwory okrągłe tylko kwadratowe lub szesciokątne w które ledwo co wchodzą te rurki. one nie pasują w ogóle do tego! Na rysunku są okrągłe otwory i to miałoby sens. ja nie mogę tego włożyć a co dopiero 6 latek. bardzo zniechęcił się do tego i nie chce w ogóle układać bo się nie da. na reklamie jest to takie lekkie we wkładaniu a tutaj masakra. Czy ja mogę oddać ten towar? Anna 661255525 proszę o kontakt.
Niestety mam podobne obserwacje po zakupie 2 takich zestawów- w j.polskim: Zbuduj fortecę. Produkt jest niezgodny z oczekiwaniami- elementy są zbyt małe. Mylące są zdjęcia reklamujące produkt, gdyż patrząc na nie odnosi się wrażenie, że elementy zestawu są dużo większe. Dodatkowo trudno montuje się rurki - kilkuletnie dziecko nie jest w stanie samo połączyć kulki z rurką, gdyż niektóre otwory są zbyt małe. Właśnie zamierzam odesłać ( do 30 dni można to zrobić wypełniając formularz zwrotu) produkty do COMMERCEX SP. Z O.O. na nazwisko Pani Prezes: Boguszewska Natalia Katarzyna. Numer mojego zamówienia: 19672
Czy istnieje jakiś kontakt telefoniczny do firmy? Bo na maile nie odpowiadają?
Poproszę o info gdzie i jak można zgłosić reklamacje przesyłki -hamak
gdzie mogę zwrócić towar wymienić na dobry nie popsuty