Kontakt z działem obslugi klienta i reakcja na raportowanie przez Helpdesk pozostawia wiele do życzenia, mowiac delikatnie... Internet zostal odcięty ze wzgl.na zaległą płatność, chwilowy problem z przelewem automatycznym z banku, kiedy tylko zostal namierzony, płatność zostala uregulowana. Internetu dalej brak. Nie ma już kompletnie możliwości kontaktu- czy to powazne, zeby trzeba bylo czekac do kolejnego dnia i kolejnych prob kontaku telefonicznego do DOKu? Kolejne 24h bez Internetu ze wzgledu na brak możliwości dodzwonienia sie do kogokolwiek? Absolutnie żenujące i niedopuszczalne. Jakiekolwiek problemy-radz sobie kliencie sam...
Zgadza się w 100% firma nie przyjmuje zgłoszeń już od dawna przez telefon zwłaszcza od kiedy jest tam niunia o nazwisku Lempach! Tragiczna obsługa klienta wręcz do niczego bo nie ma z kim gadać, wszędzie kłody pod nogi i wielka łaska że ktoś wysłucha klienta. Nie tutaj tu się nie słucha klientów tu się im robi tyko łaskę!
Witam, w odpowiedzi wypowiedzi przedstawiciela Pani Lempach. Ta kobieta, ani rzekoma właścicielka, nie odbierają telefonów od ładnych kilku lat. Jestem klientem od mniej więcej 12lat. Po upływie około 5lat firma zaczęła wprowadzać agresywną politykę zdzierania z ludzi pieniędzy za usługę. Nigdy nie słyszałem nawet z za granicy, znam naprawdę dużo ludzi, takich chorych akcji. Od kilku lat zaczeli wysyłać emaiile od 1-go każdego miesiąca, tam informacja że nie zapłacone. Dzwoniłem zgłaszałem że nie każdy ma 1-go wypłatę, myślicie że ktoś mnie posłuchał? NIE nic się nie zmieniło a wręcz od wrotnie później oprócz tego wprowadzili wspaniały komunikat w przeglądarkach że nie zapłacone i internet odcinają co godzinę na parę minut. Ale twardo w regulaminie że szybki stały internet. Jaki stały jak jeszcze nie zdążyłeś oddać im pieniędzy a już płaczą i wyłączają internet (bo masz tylko 15dni na oddanie - super ich regulamin). Nigdy nie słyszałem żeby firma technologiczna traktowała klienta jak (usunięte przez administratora). Na dodatek jak już się łaskawie dodzwonię do tej niby szefiowej, musze ukryć numer bo mnie (usunięte przez administratora) blokuje. To jest operator, i jeszcze słysze to nie jej problem proszę dzownić do technika lub wysłać sms, nic to nie daje proszę panią nie działa naprawcie. A dlaczego nikt w biurze nie odbiera w godzinach pracy? Zgłaszane wiele razy od kiedy pracuje właśnie ten super pseudo pracownik Lempach nikt nie odbiera bo blokują mój numer. W regulaminie jest jeszcze kilka innych wałów które uważają że to ich sprawa i mają w nosie to zmieniać. Przykre, dobrze że jest konkurencja która jest miła, i nie będzie mi sapać że nie mam zapłacone przez 2 miechy. Kiedyś nie zapłaciłem 2 miesiące to od drugiego miesiąca wyłączali internet i blokowali, wyłączja adres IP. Wpłacanie pieniędzy nie jest adekwatne że pojawią się na koncie klienta i spłacą ich głupi dług który odblokuje ich chore blokady. Pełno kłamstw i pomówień ze strony bestgo zwłaszcza Lempach i Szefowa. Przestań kłamać (usunięte przez administratora) jeden! Nigdy więcej nie będę wspierał takich dorobkiewiczów polaczków.
Nieprofesjonalni, oferują usługę której nie mają w swojej ofercie. Na stronie oferują multiroom, jednak nie chcą jej aktywować więc po co oferować coś czego nie ma? Tłumacza że jakość usługi będzie niezadowalajaca, 21 wiek i nie można mieć kablówki na dwóch telewizorach, żenujące.
Wiesz, nie zawsze wszędzie usługi są dostępne. Próbowałeś to jeszcze konsultować z innym działem w firmie?
Witam a jak jest z tv z bestgo? Zacina się czy jest ok?