Pracowałam dla Uniqa jako agent ubezpieczeniowy. Samozatrudnienie czyli ZUS plus dodatkowe koszty prowadzenia działalności gospodarczej wylądowały na mnie. Dojazdy do klientów, laptop, telefon komórkowy wszytko na moim utrzymaniu. Za wyrobienie planu jakieś marne ochłapy. Zanim człowiek zorientuje się jak w rzeczywiści zarabia się w firmie to już wypstryka się ze wszystkich swoich kontaktów, napodpisuje umów i wtedy do niego dochodzi, że nie da się w tej formie zarobić pieniędzy na życie. Umiejętności menegera na najwyższym poziomie, potrafi mydlić oczy przez miesiące. Na odchodne tylko syczy. Co istotne, polisy po osobach odchodzących z firmy dyrektorzy rozdają po swoich pupilach i biorą na swoje konto, więc powiększają sobie i swoim ulubieńcom dochody pasywne, dając ich potem za przykład: popatrz, XYZ potrafi robić biznes. Taa.. przepracowałam dla nich 4 miesiące, przynajmniej o 2 za dużo. Pozdrawiam anettę
Pracowałam dla Uniqa jako agent ubezpieczeniowy. Samozatrudnienie czyli ZUS plus dodatkowe koszty prowadzenia działalności gospodarczej wylądowały na mnie. Dojazdy do klientów, laptop, telefon komórkowy wszytko na moim utrzymaniu. Za wyrobienie planu jakieś marne ochłapy. Zanim człowiek zorientuje się jak w rzeczywiści zarabia się w firmie to już wypstryka się ze wszystkich swoich kontaktów, napodpisuje umów i wtedy do niego dochodzi, że nie da się w tej formie zarobić pieniędzy na życie. Umiejętności menegera na najwyższym poziomie, potrafi mydlić oczy przez miesiące. Na odchodne tylko syczy. Co istotne, polisy po osobach odchodzących z firmy dyrektorzy rozdają po swoich pupilach i biorą na swoje konto, więc powiększają sobie i swoim ulubieńcom dochody pasywne, dając ich potem za przykład: popatrz, XYZ potrafi robić biznes. Taa.. przepracowałam dla nich 4 miesiące, przynajmniej o 2 za dużo. Pozdrawiam anettę
Cześć,chciałabym pracować na call Center widzę że są ogłoszenia o pracę A jak wogole wygląda praca w Uniqa ?wogole ciężko jest się dostać do pracy ,jaka forma zatrudnienia umowa o pracę czy zlecenie
Postanowiłam aplikować na Specjalista ds. obsługi klienta . Dostałam telefon chyba dnia następnego po aplikacji. Miły Pan powiedział ze są jak najbardziej mną zainteresowani przedstawił mi po krótce stanowisko i wynagrodzeniu podał kwotę jak wspomniałam że inną zaznaczyłam wysyłając aplikację stwierdził że faktycznie nie spojrzał. Zaoferowano ok 4000 zł . Miałam się zastanowić. Jakież było moje zdziwienie gdy na drugiej rozmowie zadzwoniła Pani i podała mi kwotę chyba z 500 niższą . Niestety nie zdecydowałam się choć oferują na ten czas pracę zdalną .
Brak profesjonalizmu. Zaproszono mnie telefonicznie na rozmowę online. Zalogowałam się i czekałam jednak nikt się nie pojawił. Na zapytanie mailowe co się stało nie otrzymałam odpowiedzi. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem szacunku. Nie polecam
.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wyglada sytuacja po połączeniu w lokalizacji Warszawa? Czy są redukcje etatów? Czy na każdym stanowisku są premie?
Uniqa ma najbardziej najbardziej zdrowy / przejrzysty / i przede wszystkim perspektywiczny system wynagrodzeń dla przedstawicieli sieci wyłącznej. A znam tych systemów kilka (z autopsji / tudzież z rozmów rekrutacyjnych)
Jak tam po przejęciu przez Axa? Został tylko brand "unikly", tylko w sumie nie wiadomo po co. Już Wam powiedzieli o redukcjach czy dopiero Was oświecą ? Tak czy inaczej powodzenia w mieście Uć.
Zalana łazienka, sufit popękany, odpadające płytki, 15m2 zniszczeń, a ubezpieczyciel wypłaca 250zł. Unikać takiego ubezpieczenia !!!!
Czy skorzystałeś z odmowy przyjęcia wysokości ubezpieczenia i poprosiłeś o ponowną wycenę? Daj znać, czy w sprawie tej kontaktowałeś się z kimś kto ma decydujący głos w tej sprawie z ramienia UNIQA TU. Może po takim ewentualnym zażaleniu mógłbyś uzyskać wyższą kwotę odszkodowania? Napisz, co zrobiłeś i jaką decyzją podjąłeś.
@Mila Czyżby ta opinia byłą inspirowana przez konkurencję? Dobre opinie firmy bardzo drażnią?
Pracuję już tu od roku i jestem bardzo zadowolony, na chwilę obecną nie myślę o zmianach.Firma poradziła sobie w sytuacji covidowej, a my pracownicy nie byliśmy przy tym stratni. ;)
Hmmm najbardziej pochlebne opinie ferują Ci, którzy z firmy odeszli.. Skoro atmosfera ok, kasa sie zgadzała, to po cóż bylo opuszczać ten raj na ziemi?
Bo może część osób się przebranżowiła lub była zmuszona wyjechać do innego miasta/kraju? :) To, że ktoś zmienił pracę nie oznacza, że było mu źle, inne okoliczności mogły go do tego zmusić.
Pozytywnie oceniam to jak przebiegła rozmowa kwalifikacyjna. Bardzo fajne doświadczenie. Polecam serdecznie firmę.
Rozmowa kwalifikacyjna przebiegła dość szybko, dostałem odpowiedzi na wszystkie interesujące mnie pytania. Wszystko odbyło się w bardzo miłej atmosferze
Na temat pracy w tej firmie nie wypowiem się bo nie miałam przyjemności tu pracować ale proces rekrutacji jest jakąś porażką. Wspaniała miła pani przeprowadzająca ze mną rozmowę kwalifikacyjną zaznaczyła że rekrutacja jest otwarta ale oddzwoni na pewno jaka by nie była decyzja.Kontaktu się nie doczekałam mimo kilkukrotnych zapewnień.Ludzie szanujemy się i czas innych.Totalna antyreklama z takim podejściem do potencjalnego kandydata.
(usunięte przez administratora)obsługa klienta, porażka. otrzymanie jakichkolwiek dokumentów potrzebnych do likwidacji szkody graniczy z cudem. Sami utrudniają swoim klientom dokończenie procesu likwidacji szkody. Rzeczoznawca, który ocenia szkodę NIEPOTRZEBNY, wyplacenie sprawiedliwego odszkodowania- niemozliwe. (usunięte przez administratora)
@Kandydatka kurczę czyli pewnie do mnie też nie oddzwonią..A ile już czekasz?
Pani rekruter z Uniqa obiecywala kilkakrotnie, że oddzwoni z informacja zwrotna a nigdy nie zadzwoniła!
Pozytywne zaskoczenie ze strony Uniqa - zdecydowali się na pracę zdalną w tym czasie. Część konkurencji jeszcze funkcjonuje normalnie, dlatego jako ich pracowniczka jestem tym faktem ucieszona. Ode mnie plus dla nich. :)
zadbanie o bezpieczeństwo pracowników, pośredników i Klientów jest dziś dla nas najważniejsze. Z tego względu podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu pracy zdalnej dla wszystkich pracowników do 29 marca 2020 roku.
Zamykamy także nasze biura regionalne dla Klientów i osób zgłaszających szkody. Informujemy Klientów o rekomendowanych kanałach kontaktu z UNIQA Polska. Dokładamy wszelkich starań by nikt nie odczuł obniżenia jakości świadczonych przez nas usług. Najważniejsze jest jednak dla nas zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, pośrednikom oraz oczywiście Klientom.
Obecnie trwa przesiew ... nowi dyrektorzy nieznający pracowników - zwalniają(usunięte przez administratora)(przykre bo wartościowych ludzi) w Uniqa zostaną tylko młodzi nieznający się na fachu ludzie (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w UNIQA TU S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy UNIQA TU S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w UNIQA TU S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 18 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 10 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy UNIQA TU S.A.?
Kandydaci do pracy w UNIQA TU S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.