Cześć, chciałbym lbym poznać opinię na temat pracy w dziale finansów. Jak wyglądają zarobki, atmosfera, ilość pracy?
Jakie wartości są cenione w InPost?
Firma PR ma ogarnięty do perfekcji, Prezes zapina guzik od mankietu niczym model Hugo Boss, Posty o wsparciu Ukrainy.... a kandydat całuje klamkę. Szczerze? ODRADZAM TĘ FIRME Z PREMEDYTACJĄ! Lepiej DHL albo UPS, szanujmy się!
Firma poszukuje BI developera. Czy ktoś może więcej powiedzieć o kulturze pracy i zarobkach? Czy rzeczywiście jest to praca w pełni zdalna o elastycznych godzinach pracy?
Dostałem zaproszenie na rozmowę rekrutacyjną, która odbyła się zdalnie. Zaproszenie jak i sama rozmowa odbyta w super atmosferze, był czas na poznanie Pani rekruterki oraz Pana team leadera zespołu. Mili ludzie, w razie nieścisłości powtarzali lub doprecyzowali pytania, a w przypadku niewiedzy chętnie rozjaśniali zagadnienie. Oczywiście czas na zadawanie pytań również miałem, a w razie jakichkolwiek, które nasunęłyby mi się już po rozmowie, byli pod telefonem. Z całego procesu rekrutacyjnego jestem bardzo zadowolony. Feedback po rozmowie otrzymałem szybko, na następny dzień roboczy.
Brak
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Ktos pracuje na Czerniakowskiej w Warszawie czy wszyscy juz uciekli ? xd
Na pierwszej rozmowie telefonicznej i w trakcie rozmowy z Team Leaderem i przedstawicielem HR wszystko pięknie. Fajna stawka, wsparcie Team Leadera, czas w trakcie pracy na odpoczynek, możliwości rozwoju. W praktyce jeden wielki bałagan. Przepracowałam w dziale obsługi klienta 3 miesiące i uciekłam jak tylko nadarzyła się możliwość. Praca na mailach jest ok, ale infolinia to koszmar. Telefony wpadają co chwilę. Absolutnie nie ma czasu nawet na łyka wody lub szybkie zjedzenie czegokolwiek. Na przerwę trzeba się wbić (nawet na toaletę!). O przerwy ludzie się biją - śmiech na sali. Zerowe wsparcie zespołu - gdy masz problem, radź sobie sam. Jest się rozliczanym z praktycznie każdego telefonu, najdrobniejsze potknięcie wiąże się z callem z TL, który ci mówi, że tak nie może być i jak czegoś nie wiesz to masz pytać wszystkich wokół. Stawka totalnie nieadekwatna do obowiązków. Za takie pieniądze mogę pójść do miejsca, w którym nie muszę przez 90% dniówki wysłuchiwać wrzasków, wyzwisk, przekleństw i żalów klientów. Oddziały też lecą sobie w kulki. Jako obsługa klienta próbujesz rozwiązać problem z paczką czy z podjazdem kuriera, a oddziały odpisują lakonicznie i nic nie robią sobie z twoich wiadomości. Telefony rzadko kiedy odbierają. Jedna wielka porażka. Dodam, że jeśli jesteś osobą leczącą się na depresję absolutnie tam NIE IDŹ. Nabawisz się gorszych objawów i niczego więcej.
Początkowo rekrutacja bardzo konkretna, dwuetapowa: najpierw rozmowa telefoniczna z hr-em, następnie spotkanie online z potencjalnym przełożonym i hr-em. Ale profesjonalizm się wyczerpał - brak kontaktu i jakiejkolwiek informacji zwrotnej, pomimo przypomnienia się. Nie polecam.
Gdzie jest moja paczka barany, 3 tygodnie już ją odsyłacie. Kurier zamienił paczki w paczkomacie i od tego mementu nie wiadomo co się z nią dzieje. Dostarczenie paczki was przerasta?!?!?!?
Pierwszy raz z czymś takim u nich się spotykam. A co oni mówią przy kontakcie osobistym na tę sprawę?
Dzień dobry. Czy ktoś może pracuje albo pracował na stanowisku Specjalista ds. Analiz w firmie InPost i może się podzielić doświadczeniami? Jaka jest atmosfera w firmie, jak wygląda współpraca z przełożonymi, czy wynagrodzenie można negocjować przy kolejnym przedłużaniu umowy, czy firma wypłaca premie za osiągnięcie wyznaczonego celu, czy odbywają się szkolenia, czy pracuje się w godzinach nadliczbowych i ogólnie czy firma jest poważna i uczciwa?
Atmosfera - ludzie wporzo, niemniej jest wieczny pożar w (usunięte przez administratora) chaos i bieganina, nikt nic nie wie; jak ktoś lubi porządek i jasne procedury, to nie będzie zadowolony Przełożeni - nie każdy jest taki sam, można trafić lepiej lub gorzej. Natomiast standardem jest brak komunikacji oczekiwań, więc robisz, jak uważasz, a potem słyszysz, że źle, trzeba zrobić inaczej. Zwykle jest kilka takich cykli z każdą robotą. Negocjacja wynagrodzenia - zawsze możesz próbować Premie - tak, co kwartał wypłacana jest premia za 3 miesiące Szkolenia - bywają i to takie z prawdziwego zdarzenia Nadgodziny - niemal codziennie Ogólnie firma całkiem spoko, jakiś 6-7/10 mogę dać.
No to nadgodzin serio sporo chyba wychodzi. To ile średnio w miesiącu można się na nich dorobić?
pracownicy call center wprowadzają w błąd, wymyślając niestworzone historie na temat przesyłki, zero profesjonalizmu, wielka korporacja gdzie nie można żądać rozmowy z przełożonym konsultanta, a skargę na pracownika można złożyć innemu pracownikowi, żenada. Bycie korporacja do czegoś zobowiązuje, a wrażenie jest że rozmowa jest z firmą krzak
Jak wygląda praca na stanowisku specjalisty ds. Obsługi klienta biznesowego ?. Czy to jest sama infolinia,czy i infolinia i odpisywanie na maile na raz ?I najważniejsze jaka kasa na tym stanowisku ?.
Kasa 4700 brutto. Dostępność pod telefonem prawie 24 na dobę. Rozmowy nagrywane musisz gadać jak robot bo wszystko jest sprawdzane. Nie polecam.
Dzięki za odp. To nie dobrze... . Niby w ogłoszeniu piszą 8-16 pon pt. Jak z obsługa w języku ang ? wymagają ?. Jest szansa po okr probnym na nie określony ?? A co z działem reklamacji w Krk ktoś coś wie ??
W związku z kończąca się umowa w innej pracy zaaplikowalem do InPost Bronisze na podobne stanowisko dot. obsługi reklamacji. Otrzymałem odpowiedz pozytywna, zrezygnowałem z tamtej pracy po czym… dano mi do podpisania umowę na inne stanowisko gdzie praca polega na dźwiganiu. Popracowałem 2 tygodnie i nara bo gdzie indziej przyjęto mnie na reklamacje. Gdybym chciał dźwigać to poszedłbym na rozwozy AGD bo z tego przynajmniej są jakieś pieniądze. Po co w ten sposób marnować swój czas? Kto na tym cokolwiek zyskał (kilka dni poszło na szkolenia)? Taką praktyką ze strony firmy która cenie jako nadawca paczek i w której szczerze chciałem pracowac jestem mocno zażenowany i muszę się nią podzielić. Jak takie macie metody rekrutacji to powodzenia - szukajcie dalej - oczywiście aktualnie zarówno do reklamacji z którymi narzekacie ze jesteście do tylu jak i dalej do dźwigania. Na przyszłość życzę więcej uczciwosci i szacunku wobec chetnych do pracy a nie kombinowania. W tej okolicy ciagle przybywa firm i ofert jest tyle że nikomu wielkiej łaski nie robicie.
A ogłoszenia na oba stanowiska dalej wiszą. Jak sytuacja płacowa? Czy uwzględnia się jakoś wysoką inflację przy uzgadnianiu warunków? To dość obrotowe i rosnące polskie przedsiębiorstwo więc teoretycznie powinno być je stać by odpowiedzieć na tę ciężką sytuację która nas wszystkich dotyka. Pracy jest na pewno dużo. Chyba nie są nastawieni jedynie na wyzysk rodaków?
Podstawa 4100 brutto, premia 2300 brutto. Będę zarabiał 6400. Dobre zarobki. Już nie mogę się doczekać tej wypłaty. Wysyłam aplikację. Nawet w ogłoszeniu dali Piastów jakby to na moją miarę szyte. Nie ma co się zastanawiać bo na pewno stoi już kolejka ożarowskich chłopów co z hektara nie wyżyją.
Czy można pracować w 100% zdalnie na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta? W ogłoszeniu na pracuj pl są wpisane 3 tryby pracy: zdalny,hybrydowy,stacjonarny i nie wiem czy są do wyboru?
Jak ja ostatnio zatrudniłem się na stanowisku „specjalista ds. obsługi klienta” to w praktyce okazało się ze to dźwiganie paczek w magazynie. Dźwigania paczek niestety zdalnie wykonać się nie da
jeszcze, już niedługo drony wlecą. ;p No w sumie jakby nie patrzeć jest to obsługa tyle, że fizyczna. A na umowie co miałeś zapisane w zakresie obowiązków?
Na tej którą mi podsunęli na inne stanowisko niż aplikowałem - po tym gdy już zrezygnowałem z poprzedniej pracy po pozytywnej informacji zwrotnej z InPost? :D:D:D Taka praktyka to zupełny brak szacunku dla cudzego czasu i rozwoju. Tak jakby miało mi byc obojętne na jaką pracę zmieniam poprzednią. Takie krętactwo trzeba bezwzględnie tępić i nagłaśniać - np na gowork. Ludzie którzy cos takiego robią to pseudorekruterzy i pseudokierownicy bez grama wstydu. Broń tego dalej, no czekam - przecież wiem ze za to ci płacą. Albo (usunięte przez administratora) o dronach Haha ale dowcipny jestes. Uśmiałem się
Warunki coraz gorsze. To nie ta sama atmosfera co dwa lata temu. - nowy system prowizyjny przez który każdy straci ok. 500 zł albo i wiecej - rozmowa z klientem musi być prowadzona w oparciu o tzw kartę jakości, bardziej przypomina rozmowę bota od fotowoltaiki, a nie handlowca z podobno innowacyjnej firmy - osoby które na forum publicznym skrytykują zmiany mają problem ze swoim kierownikiem, kierownictwo nie życzy sobie jakichkolwiek komentarzy. Po prostu tak musi być i już - burdel przy nowych projektach robienie wszystkiego na hurra a potem mnóstwo poprawek, nikt poczuwa się potem aby przerpsoc -
Biuro obsługi klienta biznesowego- możecie coś napisać o tym stanowisku? Atmosfera, przełożeni, zarobki, rozwój?
Jak oceniacie pracę w oddziale waw? Wcześniej był annopol, teraz faradaya
Praca na magazynie Oddział WAW. Warto aplikować?
Na jakie wynagrodzenie - konkretnie - może liczyć koordynator serwisu kurierskiego w Warszawie?
Konsultanci w biurze obsługi nadają się do roznoszenia ulotek a nie do bycia konsultantem. Umieją sprawdzić tylko status paczki i nic więcej.
A niby co mają jeszcze zrobić. Infolinia to jak nazwa wskazuje, informacja o statusie przesyłki dla tych co nie potrafią w internecie sprawdzić
Po takiej opinii można wnioskować, że „Klient” ma rentgen w oczach, że od razu wie kto jaki jest i jaki zawód powinien wykonywać. Zawodowo się Pani/Pan zajmuje ocenianiem osób po krótkiej rozmowie lub po okładce ? Jeżeli nie jest Pani/Pan jasnowidzem to może warto spróbować. Nie jesteśmy na miejscu tych osób i tak na prawdę nie wiemy jaką politykę firma narzuciła na pracownika i jakie maja procedury. Ja mam szacunek do każdego człowieka, nie zważając jaki zawód wykonuje… pozdrawiam wszystkich konsultantów z biura obsługi - wykonujecie ciężka prace z mocną psychiką. Musicie wysłuchiwać ludzi, a raczej opieprzu za coś czego nie zrobiliście.
Jestem tego samego zdania. Niektórzy najwyraźniej lubią się czepiać.@Klient ma pretensje do garbatego, że ma dzieci proste.
Podobno jest nowa sortownia w Radzyminie. Chciałbym aplikować do pracy na magazynie ( mam spore doświadczenie i blissko). Czy są jakieś opinie bo wiadomo atmosfera w pracy i brak układów to podstawa.
Pracowałem w Radzyminie od samego początku tj. 09.10.21 do 9 grudnia br. Praca z początku wydawała się super. Po 1.5 miesiącu zaczęło mi przybywać obowiązków, doszło do tego że pracowałem po 14h żeby wszystko zrobić. Z planowanych godzin 14-22 zrobiło się 12-01, raz byłem nawet od 15 do 5 rano. Jak tam pójdziesz możesz się spodziewać tego że przez miesiąc robisz jedną rzecz, starasz się robić to jak najefektywniej, przychodzisz następnego dnia i robisz coś z czym nigdy nie miałeś do czynienia a wszystko co robiłeś wcześniej zostawiasz. Bardzo fajny kierownik magazynu (Robert) i jeden z koordynatorów (Michał) z innymi nie można się dogadać. Jak dla mnie praca w InPost jest fajna, ale nie polecam oddziału w Radzyminie. Sam teraz szukam tej samej pracy ale w innym oddziale.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w InPost?
Zobacz opinie na temat firmy InPost tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 124.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w InPost?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 72, z czego 8 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy InPost?
Kandydaci do pracy w InPost napisali 10 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.