Jakie narzędzia pracy zapewnia Jobman Group Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Nic nie zapewnia? Chodzi o dodatki płacowe typu podwyżki czy premie, czy nawet podstawowych benefitów nie ma? Podstawowe wynagrodzenie jak wychodzi? Szukają właśnie pracownika dostaw w drogerii i w ofercie napisali, że oferują stawkę godziną 27 brutto na uz, ale niżej ktoś dał znać, że te stawki się różnią :/ Oferta mówi o preferowanych mężczyzna ze względu na dźwiganie, ale podobno kobiety tez są mile widziane. To faktycznie tak ciężka praca fizycznie? Dużo jest kobiet w firmie, dają radę?
Dzień dobry, Nasi Konsultanci otrzymują odpowiedni sprzęt do pracy. Pracownikom przekazywany jest zarówno laptop, jak i telefon wyłącznie do celów służbowych. Pozdrawiamy Jobman Group
Stawki dla naszych Zleceniobiorców oraz ich podwyżki zależne są od zmiennej sytuacji na rynku pracy, wobec czego (w miarę możliwości) staramy się je podnosić. Szanse uzyskania premii zależą od wielu czynników, a także również od tego, dla którego Klienta świadczone jest zlecenie/praca. Stawki pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami mogą się różnić, ale nasi Konsultanci przed rozpoczęciem współpracy przekazują wszelkie szczegółowe informacje co do warunków zatrudnienia. Praca może być wymagająca, ale zatrudniamy wiele kobiet na to stanowisko (w zależności od wymogów Klienta). Pozdrawiamy, Jobman Group
Premia ? Hahahha kolejne kłamstwo z waszej strony. Gdy jest manko na kasie odciągacie z konta, ale jak już ktoś jest na plusie to każecie przelew te pieniądze dla was. Nie polecam nie trzymają się zasad BHP oraz z kodeksem pracy.
Dzień dobry, Kwestie różnic kasjerskich leżą po stronie Kontrahentów, to na podstawie informacji od sklepu odejmujemy braki w kasie. Nie otrzymujemy przelewów w przypadku nadwyżek w kasie na sklepie. Premie przysługujące pracownikom, o których są wcześniej informowani, są naliczane w takiej też formie i widoczne na koncie pracowniczym. Z kolei przestrzeganie zasad BHP leży po stronie sklepu, w którym Pracownik podjął zlecenie. Zgodnie z prawem naszych Zleceniobiorców obsługujemy zgodnie z kodeksem cywilnoprawnym, nie pracy ze względu na rodzaj podpisywanej umowy. Pozdrawiamy, Jobman Group.
Czy ktoś walczył z nimi o rekompensate za to,że zmiana została odwołana a nie zostaliście poinformowani?
Dzień dobry, Po wyjaśnieniu sytuacji bardzo często zwracamy koszt dojazdu w ramach rekompensaty za zmianę, która się nie odbyła. Prosimy tego typu sytuacje zgłaszać na adres mailowy Rzecznika Praw i Obowiązków Pracownika: rzecznikpracownika@jobmangroup.pl. Pozdrawiamy, Jobman Group
Jakie godziny pracy obowiązują w Jobman Group Sp. z o.o.?
Dzień dobry, nasi Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku między godz. 08:00, a 18:00. Ponadto dyżurują w określonych godzinach również w weekendy. Pozdrawiamy, Jobman Group
Na jakie benefity można liczyć w Jobman Group Sp. z o.o.?
Dzień dobry, Dodatki zależą od lokalizacji, w której nasi zleceniobiorcy wykonują zlecenie. Niektórzy klienci uwzględniają dodatkową premię. Ponadto jako agencja organizujemy konkursy dla pracowników. Jeżeli chodzi o pracę wewnątrz firmy, to nasi konsultanci mogą liczyć na dofinansowanie do karty Multisport. Pozdrawiamy, Jobman Group
Mógłbym się coś więcej dowiedzieć o konkursach? Nagrodą są dodatkowe pieniądze do wypłaty? Jak często są organizowane?
Dzień dobry, w naszej firmie regularnie organizujemy konkursy dla Zleceniobiorców. Nagrody mogą się różnić w zależności od konkursu. Często obejmują dodatkowe pieniądze do wypłaty w formie premii. Jeśli chciałby Pan być na bieżąco z aktualnymi konkursami, to zachęcamy do śledzenia naszych social mediów. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dzięki za info. To dofinansowanie do karty sportowej jest w jakim zakresie? Pół na pół z pracownikiem czy firma ponosi większy koszt?
Czy przed podpisaniem umowy a tylko rozmowa telefoniczna z konsultantem wypełnia się formularz rekrutacyjny (taki dostałam na e-mail) i podaje bardzo dużo danych pesel nr konta itp. czy to jest prawidłowe postępowanie.?
Dzień dobry, jeśli nasz potencjalny zleceniobiorca jest zainteresowany ofertą pracy lub po prostu chciałby przeglądać i rezerwować się na konkretne zlecenia, to Konsultant pobiera od takiej osoby podstawowe dane, aby wysłać link do kwestionariusza. Link przychodzi na maila, a następnie należy uzupełnić pozostałe rubryki, aby otrzymać dostęp do osobistego Konta Pracownika on-line, za pomocą którego można załatwić wszystkie formalności. Podpisanie umowy, szkolenie, rezerwacja terminów, rozliczanie czasu pracy, składanie wniosków – wszystko odbywa się drogą on-line. Dane są nam potrzebne po to, aby stworzyć pełny profil pracownika. Posiadanie konta pracowniczego jest bezpłatne i do niczego nie zobowiązuje. Pozdrawiamy, Jobman Group
Co jaki czas w Jobman Group Sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?
Dzień dobry, W Jobman Group staramy się dbać o zadowolenie naszych pracowników. Podwyżki często uzależnione są od zajmowanego stanowiska. Jeśli chodzi o stawki naszych Zleceniobiorców, to zależne są od zmiennej sytuacji na rynku pracy, wobec czego w miarę możliwości staramy się je aktualizować w zgodzie z prawem. Pozdrawiamy, Jobman Group
Niestety, ale tylko gorzej dzieje się w tej agencji. Długi czas oczekiwania na zapisanie w grafik, długi czas odpowiedzi na zadane pytania. Jeśli cos potrzebujesz to maja czas żeby odpowiedzieć, ale żeby wysyłać SMS- nawet w soboty z prośba o wsparcie to są pierwsi do wysyłania. Wsparcia zero- niestety. Często chamskie odpowiedzi. No i oszukują na stawce W wolnych zmianach coraz częściej zdarza się ze zmiana kasa/merch jest dodana na godziny nocne (mniejsza stawka) mimo ze są to dostawy i stawka powinna być wyższa! Zlecenia widmo również tez się z tym spotkałam jesteś wpisany w grafik a na miejscu okazuje się ze nie jesteś potrzebny masz wracać do domu - a co ze straconym czasem i pieniędzmi na dojazd? Nikogo to nie obchodzi … w sklepach przez pracowników tez niestety jesteśmy traktowani gorzej, odgadywani i wyśmiewani. Wiele razy byłam świadkiem sytuacji w której pracownice naśmiewały się z jobow. Wiadomo to zależy od sklepu ale często niestety jest to już norma jak się odezwiesz masz przewalone i najczęściej to ty musisz zmienić sklep a nie szanowne panie pracownice rosmana.
i zamiast rozwiązywać problemy wciskają jakieś pakiety marketingu, to agencja czy sklep? czy Pani też się z takim czymś spotkała?
Dzień dobry, Dokładamy wszelkich starań, by przepływ informacji w naszej agencji był płynny, a niejasności były wyjaśniane na bieżąco. Niestety, z powodu wielu zgłoszeń czas oczekiwania może się wydłużać. Staramy się zapewnić profesjonalną obsługę oraz indywidualne podejście do każdego problemu. W przypadku niestosownego zachowania ze strony pracowników zachęcamy do kierowania zgłoszeń na adres mailowy naszego Rzecznika w celu wyjaśnienia sytuacji oraz wyciągnięcia odpowiednich konsekwencji. Nie mamy jednak bezpośredniego wpływu na naganne zachowanie pracowników danego sklepu, lecz możemy zapewnić wsparcie w kwestiach spornych dla pracowników zatrudnionych z ramienia Jobman Group. W kwestii stawek są one zależne od ustaleń ze sklepem. Kwestie zmian w grafiku są korygowane w miarę możliwości na bieżąco. Nie zawsze otrzymujemy informację o odwołanych zmianach w odpowiednim czasie, by móc przesłać powiadomienia. Pozdrawiamy,
Dzień dobry, Nasza agencja stara się odpowiadać na potrzeby Zleceniobiorców. W tym celu staramy się również modyfikować naszą ofertę, by zapewniała szerszy wachlarz możliwości i była atrakcyjniejsza. Pozdrawiamy
Dokładnie. Startujesz o 17.30 jako dostawa Dostawa od 19 lub 20 przyjmowana a Job sobie najpierw liczy pierwsze 4 godziny jako merch do 21.30 a resztę jako dostawę czyli tylko 2. 5h pracujesz za stawkę wyzsza A (usunięte przez administratora) jak osioł (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, O wszelkich zmianach zachodzących w zakresie pracy lub stawek staramy się informować na bieżąco. Często zmiany działów wynikają z decyzji podejmowanych przez kierowników sklepów w konkretnej lokalizacji, na co nie mamy bezpośredniego wpływu. Wszystkie szczegółowe informacje są zawsze dostępne na koncie pracowniczym oraz w umowie. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dzień dobry, Wszelkie działania podejmowane przez naszą agencję są zgodne z prawem. Pozdrawiamy, Jobman Group
Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w Jobman Group Sp. z o.o.? Umieścili kilka ogłoszeń na InfoPraca.pl.
Dzień dobry, Rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane przez naszych Konsultantów mają na celu szczegółowe przedstawienie oferty oraz zapoznanie się z oczekiwaniami ze strony potencjalnego pracownika. Na podstawie rozmowy weryfikujemy, czy oferta jest dopasowana do potrzeb kandydata. Nasi Konsultanci starają się w sposób jasny i przystępny odpowiadać na pytania podczas rozmowy, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, jeżeli występują. Pozdrawiamy, Jobman Group
Daj sobie spokój, to złodziejska i wyzyskująca ludzi firma. Umowy tylko na miesiąc dają jak jest zapotrzebowanie. Za dostawy nie koniecznie dostaniesz tyle ile powinieneś bo godzinowke sobie robię liczą na swoją korzyść. Teoretycznie zaczniesz o 18.00 jako dostawa A oni sobie policzą do 22 jako merch A resztę jako dostawa po wyższej stawce
Dzień dobry, Jesteśmy agencją pracy tymczasowej, co oznacza, że nie mamy możliwości zagwarantowania zapotrzebowania w danych lokalizacjach w dłuższej perspektywie. Zleceniobiorcy rozliczani są na podstawie ewidencji otrzymywanych od Klienta. W przypadku zaistnienia jakichkolwiek niezgodności w kwestii rozliczenia lub stawki Zleceniobiorca ma możliwość zgłoszenia tego naszym Konsultantom, którzy zawsze służą pomocą. Pozdrawiamy, Jobman Group
A co w razie nagłej choroby? Czy Jobman zna dobrego wróżbitę, który przewidzi mi że za 72h nie będę zdolny do pracy? Bo taki mam czas na zgłoszenie że nie będę w stanie przyjść do pracy, a choroby nie potrafię przewidzieć wcześniej?!
Dzień dobry, oczywiście w przypadku choroby nieobencość jest usprawiedliwiona. Zleceniobiorca ma 7 dni roboczych na dostarczenie pisma od lekarza/placówki medycznej. Pozdrawiamy, Jobman Group
A jak ma lekarz wystawić l4 skoro nie mamy odprowadzanych do zus składek chorobowych?
Dzień dobry, Każdy pacjent może ubiegać się w trakcie wizyty u lekarza o zaświadczenie, potwierdzające niemożność podjęcia pracy z powodów zdrowotnych. Na podstawie takiego zaświadczenia nieobecności w pracy są traktowane, jako usprawiedliwione. Z kolei L4 można otrzymać jedynie w przypadku odprowadzania składek na ubezpieczenie chorobowe. Zleceniobiorca powinien samodzielnie złożyć wniosek poprzez konto pracownicze, by składki na ubezpieczenie chorobowe były uiszczane, jako iż jest to świadczenie dobrowolne. Pozdrawiamy
Jak wygląda ścieżka kariery w Jobman Group Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Dzień dobry, Wewnętrz Jobman Group mamy określoną scieżkę awansu, która jest przedstawiana kandydatom w procesie rekrutacyjnym. Możliwości awansu zależą od indywidualnych umiejętności i zaangażowania konsultanta. Pozdrawiamy, Jobman Group.
Witam. A ja mam takie pytanie. Za dwa dni zaczynam pracę w Rossmann przez Jobman. Jak wygląda kwestia logowania się do systemu w danym dniu. Jest jakiś czas określony do zalogowania się przed i wylogowania po zakończeniu pracy? Nikt chyba punkt o 10.00 i np punkt o 16.00 się nie wylogowuje?
Dzień dobry, pracownicy mogą logować się 15 minut przed i 15 minut po rozpoczęciu zmiany. Pozdrawiamy, Jobman Group
Czy ktoś z was był od nich na zleceniach w rossmannach? Chciałabym sobie dorobić ale nie mam żadnego doświadczenia kasjerskiego i nie wiem czy na "start" byłaby to dobra praca
Dzień dobry, Pani Alicjo, nie musi mieć Pani doświadczenia kasjerskiego, ponieważ nasi zleceniobiorcy przed rozpoczęciem pracy odbywają szkolenie kasjerskie. Pozdrawiamy, Jobman Group
Można do państwa dostać jakiś numer telefonu, ewentualnie mail?
@kolos Dzień dobry, Nasze dane kontaktowe możesz znaleźć na naszej stronie internetowej (https://jobmangroup.pl/) w zakładce Kontakt. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dzień dobry, ze względu na ilość połączeń przychodzących linie naszych konsultantów często pozostają zajęte. W przypadku problemów z kontaktem telefonicznym zachęcamy do skorzystania z Komunikatora na koncie pracownika. Pozdrawiamy, Jobman Group
Pracuję z Państwem już niemal dwa lata i zawsze było wszystko dobrze. Wypłata na czas, ilość godzin w porządku, kontakt z koordynatorką oraz możliwość dogadania się (co najważniejsze), no wszystko na najwyższym poziomie. Od jakiegoś czasu zatrudniona jest nowa koordynatorka, która już zdążyła wiele osób do siebie zniechęcić. Co to ma znaczy, zwykła pracownica mówi do kierowniczki rossmanna, że dany pracownik agencji to powinien być zwolniony, bo się rozchorował i nie mógł przyjść na zmianę? (Pierwszy raz taka sytuacja, w danym rossmannie jest ona na stałe) Druga sytuacja, dlaczego informując, że jestem chora i gorączkuję traktująca mnie z góry paniusia po drugiej stronie słuchawki nie raczy poinformować mnie , że w przypadku choroby kara może być zniesiona, a zamiast tego straszy tylko kara gdy mówię, że bardzo źle się czuje, a zachorowałam pierwszy raz od roku? Niestety nie zapamiętałam nazwiska, ale od niedawna pracuje na Włocławku. Bardzo nieprzyjemna nie tylko zdaniem pracowników agencji, ale i rossmannów. Mam nadzieję, że zbyt długo nie popracuje, bo skutecznie zniechęci nowych pracowników i takimi groźbami o rozwiązaniu umowy wypłoszy obecnych.
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli chodzi o kary finansowe, to nakładane są one w momencie, gdy Klient zgłasza nam nieobecność danego Zleceniobiorcy na zmianie, od którego nie dostaliśmy wcześniej informacji o absencji. W tym przypadku kara mogła zostać nałożona, ponieważ prawdopodobnie nasz Konsultant bezskutecznie próbował się z Panią skontaktować w tamtym dniu. Kary są anulowane w momencie, gdy dostajemy usprawiedliwienie nieobecności w danym dniu (choroba czy inny wypadek losowy). Jeśli ma Pani jakiekolwiek zastrzeżenia co do naszych Konsultantów, to prosimy zgłaszać ja na bieżąco do Rzecznika Praw i Obowiązków pracownika. Postaramy się zareagować od razu. Pozdrawiamy, Jobman Group
czy ktoś wie czy przy inwentaryzacji sa moze koordynatorzy z job impulse?
Dostajesz skaner, mówią ci co i jak i liczysz, czasem 9 godzin czasem 5 to zależy ile do liczenia i ile osób przyjdzie. Plus taki że nie ma dźwigania i robienia kilometrów i jakoś strasznie się nie zmęczysz a 100-150zł zależnie od czasu za nockę wpadnie. Ogólnie da się przeżyć, dużo też zależy od kierownika na którego się trafi - jeden będzie czepiał się o wszystko a drugi oleje sprawę. Jak to z ludźmi...
Polecam współpracę z tą Agencją pod względem zleceń na inwentaryzacje, panie zawsze informują o dojazdach i niezbędnych szczegółach, rozliczenia na czas, sama atmosfera na miejscu różna,ale można zdobyć doświadczenie jesli kogoś to interesuje. Pozdrawiam
Dziękujemy za pozytywną opinię. Zawsze przykładamy szczególną uwagę to tego, aby przekazać wszystkie najważniejsze odnośnie zlecenia naszym Zleceniobiorcom oraz, żeby wynagrodzenie trafiło na ich konto zgodnie z ustaleniami. Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca okaże się owocna. Pozdrawiamy,
Czy przy pracy na inwentaryzacjach można liczyć na ubezpieczenie zdrowotne ?
Dzień dobry, tak, oczywiście. Po wpisaniu na zlecenie (nawet, jeżeli jest to praca jednodniowa, np. inwentaryzacja) generowana jest umowa, którą zleceniobiorca musi zaakceptować przed pierwszym dniem pracy. Do właściwego oskładkowania wynagrodzenia z umowy cywilnoprawnej (zlecenie), niezbędne jest ustalenie statusu ubezpieczeniowego określającego rodzaj ubezpieczeń, którym dana osoba będzie podlegać w trakcie realizacji umowy. Zarówno w przypadku statusu pełny zus oraz tylko zdrowotne pobierana jest składka zdrowotna. Pozdrawiamy, Jobman Group
Nie polecam tej firmy i będę każdemu odradzać pracy w niej !!!! W dniu podpisania umowy było napisane 20 zł netto (czyli na rękę ) Czy przepracowując 9 godzin x 20 zł to powinnam dostać 180 zł netto Czy nie potrafię liczyć ???? Nawet jeśli został wprowadzony Polski Nowy Ład to ja powinnam o tym wiedzieć przy podpisaniu umowy a nie dowiaduję się z informacji,ze mogę sobie wejść w zakładkę FAQ na koncie pracownika gdzie jest to wytłumaczone jak już dostałam wypłatę pomniejszoną o 16,01 zł Jest to kwota śmieszna ,ale pytam się dlaczego mam być stratna ????Przyszłam na czas do pracy ,byłam nawet godzinę dłuzej w pracy a zostałam tak potraktowana !!!!!Żenada I proszę nie pisać,ze mam sie udac do waszego rzecznika gdzie wiadomo będzie trzymał waszą stronę!!!! Zastanówcie się nad tym co robicie bo z tego co wiem to ludzi brakuje do pracy ,więc zacznijcie ich szanować to oni z chęcią do was przyjdą . Ps .I tak na przyszłość proszę na drugi raz do pracownika zadzwonić i przekazać ze mam napisać do rzecznika a nie wysyłac informację smsem . Nie polecam tego pracodawcy
Dzień dobry, Podane kwoty netto są szacunkowe. Finalnie ze względu na nowe rozporządzenie nie uwzględniono początkowo w stawce tego, że część składki zdrowotnej nie podlega już odliczeniu od zaliczki na podatek i dlatego widniała na Pani koncie pracowniczym wyższa kwota. W zestawieniu wypłat na Pani indywidualnym koncie pracownika są wykazane wszystkie składki (w tym podatek) i tam jest wykazana taka kwota, jaką dostała Pani faktycznie. Różnica wynika ze składki zdrowotnej która już nie podlega odliczeniu. Bardzo nam przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Jednak nasi pracownicy nie mają wpływu na zmianę zasad rozliczeniowych, jaką wprowadził Nowy Ład. Pozdrawiamy, Jobman Group
O nowym rozporządzeniu wiedzieliście pod koniec roku 2021 ,więc wystarczyło dopisać do kwota szacunkowa 20 zł Kwota netto to kwota netto a nie jeszcze jakieś odliczanie.Mozna było mnie poinformować wcześniej że będzie zmiana od nowego roku Ja nie muszę o wszystkim wiedzieć ani na wszystkim się znać
Jako obywatel Polski PEŁNOLETNI właśnie powinna Pani wiedzieć takie rzeczy bo jest to Pani OBOWIĄZKIEM. Nikt za rękę nikogo nie bedzie prowadzić, ludzie co z wami, od kogos oczekujecie, a sami chcecie wszystko pod nos...
Czy na inweteryzacje potrzebne są karty zlecenebiorcy?
Dzień dobry, godziny przepracowane na inwentaryzacjach rozliczane są na podstawie potwierdzeń obecności przesłanych przez Klienta. Jednakże zalecamy wydrukowanie i zabranie ze sobą karty zleceniobiorcy na zlecenie, aby uzyskać potwierdzenie przepracowanych godzin w wersji papierowej, którą przechowuje Klient. Pozdrawiamy, Jobman Group
Jaki jest styl zarządzania w Jobman Group Sp. z o.o.?
W Jobman Group stawiamy na spokojną, koleżeńską atmosferę pracy. Działamy według zasady fair-play. Przełożeni oceniają pracę zespołu, więc każdy dostaje feedback, aby wiedzieć, co musi poprawić, a co idzie mu naprawdę dobrze. Ponadto nasi Konsultanci są otwarci na pomoc zleceniobiorcom na każdym etapie współpracy. Liczą się dla nas potrzeby obu stron.
Co jaki czas przeprowadzane są rozmowy z każdym z pracowników na tematy związane z jego pracą/rozwojem/ewentualnymi problemami itp?
Rozmowy ewaluacyjne odbywają się podczas awansów stanowiskowych. Jeśli występuje jakiś problem, wyjaśniany jest on na bieżąco. Nasz management jest otwarty na rozmowy a w firmie panuje otwarta atmosfera zrozumienia i empatii. Pozdrawiamy, Jobman Group
Ludzie! Czytam te opinie i nie moge uwierzyc! Czego wy oczekujecie od polskiej firemki co zatrudnia ze 20 osob? Chcecie miec struktury, jasno okreslone sciezki awansu, szkolenia, benefity to idzcie pracowac do korporacji 5 tys ludzi. Korpo w Krk nie brakuje. Tylko tam trzeba przejsc rekrutacje i cos umiec. Powodzenia!
Nie wie Pan/Pani co pisze, przeczy sam/sobie, przeczy logice. Właśnie dlatego że to mała firemka, która uważa że powinniśmy się traktować jak w rodzinie, powinny być umowy i godna stawka bo ludzi jest mało, to nawet nie podlega dyskusji no chyba że jest Pan/Pani masochistką i takie warunki są SATYSFAKCJONUJĄCE w tym przypadku, ale normalny człowiek naprawdę oczekuje szacunku - nie wierzę że pisze to ktoś pracujący na tych warunkach, piszą podstawione osoby którym, udało się ubłagać umowę, albo są wyżej w hierarchii. Brak empatii WSTYD
Na 8 godzin przysługuje 15 minut przerwy. Jeśli wpiszę więcej, np. 20 minut przerwy to odejmą mi te dodatkowe 5 minut od czasu pracy. To jest nieuczciwe. Bo tam gdzie przychodzę do pracy pracownicy firmy (zatrudnieni bezpośrednio przez pracodawcę firmy) mają 20 minut na każde 8 godzin pracy. Więc uważam, że to jest dyskryminacja ze strony agencji (nie pracodawcy). Czy mam kłamać w kacie pracy i wpisywać zawsze 15 minut przerwy, podczas gdy ja jestem zawsze na przerwie 20 minut (przez całe 8 godzin pracy)? Nie lubię postępować nieuczciwie. Ale nie chcę, żeby agencja płaciła mi tylko za 7 godzin i 55 minut czasu pracy, a nie za 8 godzin pracy, tylko dlatego, że na przerwie byłam o 5 minut dłużej, niż mi na to pozwala agencja. Co mam robić? Nie mam odwagi spytać pracodawcy czy pozwoli abym w karcie zlecenia miała wpisane 15, a nie 20 minut.
W przypadku umowy cywilnoprawnej,zgodnie z kodeksem cywilnym, zleceniodawca nie ma nawet obowiązku zapłacić za przerwę, jest to regulowane przy zawieraniu umowy.Jeśli Zleceniodawca (agencja) określił, że na 8 godzin pracy płatne jest 15 minut przerwy, nie więcej to należy się do tego zastosować.Proszę pamiętać, że inna jest sytuacja osób zatrudnianych przez klienta na umowach o prace a inna osób kierowanych przez agencje na umowach zlecenia. W przeciwieństwie do pracowników klienta nie obowiązuje panią podporządkowanie co do miejsca i czasu pracy (nie ma Pani obowiązku pracowania 5 dni w tygodniu w wymiarze 8 godzin) tylko może Pani, co do zasady swobodnie decydować o swoim harmonogramie. różnica ta występuje także w kwestii przerw. Osoby zatrudnione bezpośrednio przez sklep to osoby na umowach o pracę, a więc podchodzące pod regulacje kodeksu pracy z którego jasno wynikają zasady przerw.