Nie polecam. Wystawiają zlecenia widmo. Po zapisaniu się na zlecenie cisza, brak umowy, a zlecenie cały czas wisi w systemie. POS TEMP oraz JOBMAN maja nas zleceniobiircow za nic, jesteśmy dla nich złem koniecznym. Omijać ich szerokim łukiem czas aby zniknęli z rynku.
Skończcie (usunięte przez administratora) w kółko jedno i to samo,macie (usunięte przez administratora) na pracowników a na infolinii pracują ludzie niekompetentni i tak naprawdę nie pomagacie pracownikom tylko patrzycie na swoją korzyść.
Dokładnie tak. Na zaakceptowanie każdego zlecenia się czeka-co jest beznadziejne i przedłuża niepotrzebnie proces. Bezpłatny dzień beznadziejnego szkolenia na każde kolejne stanowisko to HIT. Tikrow znacznie lepiej działa i ma często lepsze stawki, bez bezpłatnych dni szkoleń. Jobman to lipa. Nie polecam
Dzień dobry, Zapewniamy, że zlecenia akceptujemy tak szybko, jak to możliwe, natomiast proszę pamiętać, że takich zgłoszeń dziennie mamy setki, stąd może wynikać dłuższy czas oczekiwania. Pominięcie etapu akceptacji jest niemożliwe i wynika z uwarunkowań procesu współpracy z Pracodawcami, do których kierowani są nasi zleceniobiorcy. Bezpłatne dni szkoleń wynikają również z umów zawartych z naszymi partnerami biznesowymi. Pragniemy dodać, że nikt nikogo nie zmusza do współpracy z naszą agencją ;) Życzymy wielu sukcesów zawodowych. Z serdecznymi pozdrowieniami, Zespół Jobman Group
@PracodawcaJobman nie wypłaca ostatnio stawek nocnych z Walstead dlaczego? W otto mają stawki nocne
Pani Ewelino, Nie będę Pani publicznie prosić o podawanie danych osobowych, żeby móc sprawdzić komunikację i wyjaśniać sprawę na forum. Jeżeli nie otrzymała Pani odpowiedzi od konsultantów, prosimy o wiadomość na adres Rzecznika Pracownika, który to wyjaśni. Pozdrawiamy, Jobman Group
Pani Paulino, Dyskusja na ten temat nie ma dalszego sensu - stawki przy wolnych terminach były zawsze ukryte, bo taka jest od lat polityka firmy w tym zakresie i tutaj nic się nie zmieniło, ani teraz, ani kilka miesięcy temu. Pozdrawiamy, Jobman Group
Rzeczywiście nie ma sensu skoro upieracie się przy swoich (usunięte przez administratora) Dostałam 4 polubienia przy moim pierwszym pytaniu i jestem pewna, że więcej pracowników mających konto od minimum kilku miesięcy przyznałoby mi rację. Żałuję, że nie mam zrobionych screenshotów jako dowód. Nauczka na przyszłość.
Jakie narzędzia pracy zapewnia Jobman Group Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Dzień dobry, Niestety, ale fakt potrącania różnic kasjerskich wynika z tego, że my również mamy tę kwotę odjętą od wynagrodzenia dla pracownika i również nie otrzymujemy większej kwoty, jeżeli różnica wychodzi na plus. Nie da się więc tego zmienić. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Drukarnia zaopatrzy Ciebie obowiązkowo w ubranie robocze i buty BHP. Jobman za to skasuje na początek pracy ok. 500 zł ale jeżeli zrobisz (usunięte przez administratora)h to masz za free :) Dostajesz ubiór warty na allegro 100 zł. Takie rzeczy tylko w naszym kraju. Pracowników z Jobmana wpisują na grafik wtedy jak już nie ma kto przyjść w drukarni bo L4 czy wolne lub się zwolni nagle na UZ bo widzi ci się dzieje . Później ściemniają, że nie ma produkcji :)
Dzień dobry, Pragniemy podkreślić, że nie mamy i nie mieliśmy żadnego zlecenia, w ramach którego pobieralibyśmy od zleceniobiorców pieniądze za strój roboczy. Powyższy komentarz jest w całości nieprawdziwy i ma na celu oczernienie naszej Agencji. Pozdrawiamy, Jobman Group
Pracowałam w wakacje i teraz wpadło całkiem ok zlecenie przed świętami. Nie mogę narzekać, wypłaty były zawsze na czas, wszystko zgodnie z umową i formalności ogarnięte bez nerwów. Nie musiałam martwić się załatwianiem wszystkiego i papierami.
Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoim doświadczeniem! Cieszymy się, że mogła Pani skorzystać z naszych usług zarówno w wakacje, jak i przed świętami. Zawsze staramy się, aby wypłaty były na czas i formalności były bezproblemowe. Życzymy powodzenia w kolejnych zleceniach i Wesołych Świąt! Zespół Jobman Group
Zastanówcie się 2 razy przed podjęciem pracy jakiejkolwiek gdyż na koniec miesiąca i tak wypłata się nie będzie zgadzać. Szkoda czasu na nich
Dzień dobry, 23 stycznia w wątkach na GoWork pojawiło się kilkanaście podobnych opinii o rzekomych problemach z wynagrodzeniem dotyczących naszej agencji. Informacje te nie są prawdziwe, prawdopodobnie są autorstwa jednej osoby, lub są działaniami konkurencji. Jesteśmy certyfikowaną agencją pracy tymczasowej, podlegamy kontrolom instytucji państwowych (PIP, ZUS, US) i zapewniamy, że działamy zgodnie z prawem, o czym świadczy choćby fakt, że jesteśmy obecni na rynku nieprzerwanie od ponad 20 lat. Wynagrodzenie jest wypłacane terminowo, albo co tydzień, albo raz w miesiącu. Jeżeli w związku z dniami ustawowo wolnymi od pracy zdarza się przesunięcie w terminie wypłaty wynagrodzenia, informujemy o tym naszych pracowników z wyprzedzeniem i dokładamy wszelkich starań, aby wypłacić wynagrodzenia wcześniej - było tak choćby przed świętami Bożego Narodzenia. Niestety, ale jesteśmy na forum, gdzie użytkownicy nie są weryfikowani i mogą napisać dowolną liczbę jakichkolwiek opinii w tym samym czasie. Naszych zleceniobiorców i pracowników zawsze zachęcamy do tego, aby wszelkie niejasności zgłaszali bezpośrednio do naszych konsultantów lub do Rzecznika Pracownika, który dołoży wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
No właśnie, jak sprawdzałem wasze oferty, to jest info, że wszystkie sprawy administracyjne można załatwić online. Tylko mógłby ktoś dać znać, czy to w miarę sprawnie działa.
Parę agencji pracy już przerobiłam i jak mam być szczera to Jobman sprawdził się najlepiej bo odchodzi zamieszanie z papierami i pomogli zrobić mi to online a jak już znalazłam prace to na jasnych warunkach z umową tak jak trzeba. Jak mam polecić to własnie ich polecam
Co muszę mieć ze sobą żeby u Was mieć oferty? Czy to w jakimś biurze? Czy może przez neta? Jak mam bawić się z tymi papierami to dziękuje bardzo ja wole pracować.Licze że u Was coś znajde
Dzień dobry, Proces zatrudnienia odbywa się w 100% zdalnie - wystarczy mieć dostęp do internetu. Zachęcamy do sprawdzenia ofert na naszej stronie www.jobmangroup.pl. Jeżeli nie znajdzie Pan interesującej oferty - zachęcamy do dołączenia do naszej bazy kandydatów. Nasi rekruterzy odezwą się do Pana, kiedy pojawią się oferty pracy we wskazanej przez Pana miejscowości. Zapraszamy do kontaktu! Zespół Jobman Group
A później różne sprawy administracyjne w kadrach tez można załatwić zdalnie? No bo wasze oferty są na całą Polskę, i zastanawiam się czy później wszystko sprawnie działa.
Panie Kaziemierzu, Tak, wszystko odbywa się online, za pośrednictwem Konta Pracownika. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Chcę mieć od Was zlecenia. Dostałam namiary od znajomego bo sobie bardzo chwali uczciwą i terminową agencję jaką jesteście. Od czego mam zacząć? Co z formalnościami i wszystkimi moimi dokumentami? Jak to wszystko ogarnąć?
Dzień dobry, Zachęcamy do sprawdzenia ofert pracy na naszej stronie internetowej (jobmangroup.pl) i aplikowanie na wybraną ofertę lub przesłanie CV. Nasi konsultanci skontaktują się z Panią telefonicznie. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Współpracuje z nimi ponad rok. Jest do przodu no i każda zmiana ustalana jest ze mną. Koordynator w stałym kontakcie więc nie martwię sie że coś po drodze wyskoczy. Kasa się zgadza, zlecenia wpadają. Dla mnie na plus
Myślałam że będzie jak w innych agencjach byle jak, na zasadzie załatw sobie samam my tylko mamy twoje dane.A tu zaskocznie bo zajeli się wszystkim czyli papierami, ogarnięciem ofert no i konkretnej umowy ze stawką więc jak dla mnie pozytywnie
Uważajcie na tą firmę. Nie wypłacają wszystkich pieniędzy
Dzień dobry, Po raz kolejny w wątkach dotyczących współpracy z naszą Agencją pojawiają się oskarżenia, że nie wypłacamy wynagrodzeń w całości. Autorzy nie podają żadnych szczegółów, nie odpowiadają również na komentarze. Rozumiemy, że takie opinie mogą budzić niepokój wśród osób rozważających współpracę z nami. Chcielibyśmy stanowczo podkreślić, że terminowe i pełne wypłacanie wynagrodzeń jest dla nas priorytetem i fundamentem naszej działalności. Nasza Agencja działa na rynku od ponad 20 lat, współpracując co roku z tysiącami pracowników, a nasze działania są regularnie weryfikowane przez instytucje państwowe takie jak ZUS, Urząd Skarbowy czy Państwowa Inspekcja Pracy. Jeżeli autor komentarza lub inny pracownik ma jakiekolwiek wątpliwości dotyczące rozliczeń, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z naszymi konsultantami lub Rzecznikiem Pracownika. Zapewniamy, że dołożą oni wszelkich starań, aby takie zgłoszenie wyjaśnić. Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do kontaktu, Zespół Jobman Group
Nie zgadzają się wypłaty sprawdzajciecie 2 razy. A to że nie wypłacają ustawowego dodatku nocnego to jest już żenujące. Firma ta współpracuje z innym firmami które są w to zamieszane.
Dzień dobry, 23 stycznia w wątkach na GoWork pojawiło się kilkanaście podobnych opinii o rzekomych problemach z wynagrodzeniem dotyczących naszej agencji. Informacje te nie są prawdziwe, prawdopodobnie są autorstwa jednej osoby, lub są działaniami konkurencji. Jesteśmy certyfikowaną agencją pracy tymczasowej, podlegamy kontrolom instytucji państwowych (PIP, ZUS, US) i zapewniamy, że działamy zgodnie z prawem, o czym świadczy choćby fakt, że jesteśmy obecni na rynku nieprzerwanie od ponad 20 lat. Wynagrodzenie jest wypłacane terminowo, albo co tydzień, albo raz w miesiącu. Jeżeli w związku z dniami ustawowo wolnymi od pracy zdarza się przesunięcie w terminie wypłaty wynagrodzenia, informujemy o tym naszych pracowników z wyprzedzeniem i dokładamy wszelkich starań, aby wypłacić wynagrodzenia wcześniej - było tak choćby przed świętami Bożego Narodzenia. Niestety, ale jesteśmy na forum, gdzie użytkownicy nie są weryfikowani i mogą napisać dowolną liczbę jakichkolwiek opinii w tym samym czasie. Naszych zleceniobiorców i pracowników zawsze zachęcamy do tego, aby wszelkie niejasności zgłaszali bezpośrednio do naszych konsultantów lub do Rzecznika Pracownika, który dołoży wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Miały być cotygodniowe rozliczenia i wypłaty z umowy zlecenia. Tymczasem czekam już 11 dni i kasy na koncie nadal nie ma. Zlecenie pomimo wielu wiadomości do JOBMAN widnieje dalej jako nierozliczone. Uważajcie na tą firmę, bo coś tu jest nie tak
Dzień dobry, Jeżeli wynagrodzenie nie zostało rozliczone, a mimo wiadomości do konsultantów, nie otrzymał/a Pan/Pani odpowiedzi - prosimy o zgłoszenie tej sytuacji do Rzecznika Pracownika, który sprawę wyjaśni. Wynagrodzenie może zostać wstrzymane np. z powodu zajęcia komorniczego, niepotwierdzenia umowy lub statusu ubezpieczeniowego na koncie pracownika. Jeżeli natomiast nie zostało rozliczone, najprawdopodobniej jego wykonanie nie zostało potwierdzone przez Pracodawcę Użytkownika. Prosimy o kontakt w tej sprawie. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
(usunięte przez administratora)
To znaczy? Jakie problemy z wypłacaniem? Nie dostarczają wynagrodzenia na czas czy jest zbyt niskie? Możesz to jakoś rozwinąć?
Dzień dobry, 23 stycznia w wątkach na GoWork pojawiło się kilkanaście podobnych opinii o rzekomych problemach z wynagrodzeniem dotyczących naszej agencji. Informacje te nie są prawdziwe, prawdopodobnie są autorstwa jednej osoby, lub są działaniami konkurencji. Jesteśmy certyfikowaną agencją pracy tymczasowej, podlegamy kontrolom instytucji państwowych (PIP, ZUS, US) i zapewniamy, że działamy zgodnie z prawem, o czym świadczy choćby fakt, że jesteśmy obecni na rynku nieprzerwanie od ponad 20 lat. Wynagrodzenie jest wypłacane terminowo, albo co tydzień, albo raz w miesiącu. Jeżeli w związku z dniami ustawowo wolnymi od pracy zdarza się przesunięcie w terminie wypłaty wynagrodzenia, informujemy o tym naszych pracowników z wyprzedzeniem i dokładamy wszelkich starań, aby wypłacić wynagrodzenia wcześniej - było tak choćby przed świętami Bożego Narodzenia. Niestety, ale jesteśmy na forum, gdzie użytkownicy nie są weryfikowani i mogą napisać dowolną liczbę jakichkolwiek opinii w tym samym czasie. Naszych zleceniobiorców i pracowników zawsze zachęcamy do tego, aby wszelkie niejasności zgłaszali bezpośrednio do naszych konsultantów lub do Rzecznika Pracownika, który dołoży wszelkich starań, aby sprawę wyjaśnić. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Dzień dobry. Nie lubię wystawiać żadnych opinii ale niestety w tym przypadku jestem już zmuszona,ponieważ czuję się bardzo (usunięte przez administratora) przez firmę i naprawdę źle traktowana.Firma posiadająca stronę internetową na której gdy założysz swój profil wyskakują oferty pracy które nie są już aktualne,a widnieją jakby były aktualne.Tak jest od początku stycznia i z tego co przeczytałam większość opinii to tak jest cały czas.Za szkolenia nie są wypłacane pieniądze.Powiem szczerze że podejście jest wręcz dramatyczne.
Beznadziejny kontakt ze strony agencji. Jak oni coś chcą to wydzwaniają i wysyłają smsy, ale jak pracownik o cokolwiek zapyta to jest ignorowany, zbywany albo dostaje odpowiedź tydzień później jak sprawa jest już nieaktualna. Wrzucają zlecenia z ogólnymi nazwami, czasami dziwnymi i nie potrafią (albo z jakiegoś niezrozumiałego powodu nie chcą) wyjaśnić na czym polega dane zlecenie i jakie obowiązki się z nim wiążą. Mają wieczny chaos w systemie, mieszają w grafikach, trzeba wszystkiego pilnować samemu, sprawdzać czy zostało się wpisanym na poprawną zmianę albo czy nie została odwołana bez wcześniejszego powiadomienia. Rzadko przyznają się do błędu, zazwyczaj wmawiają pracownikowi, że to on coś namieszał i jeszcze się wkurzają, że ktoś traci cierpliwość i ma czelność się odezwać i walczyć o swoje. Dość już tego traktowania, czas skończyć z tą agencją.
Dzień dobry, Przykro nam, że ma Pani negatywne doświadczenia ze współpracy z naszą agencją. Zapewniamy, że nieustannie staramy się poprawiać jakość obsługi, dlatego też m.in. rozmowy z naszymi konsultantami są nagrywane, a wszelkie nieprawidłowości można zgłaszać do Rzecznika Pracownika, który ma obowiązek wyjaśnić każde zgłoszenie. Nasi konsultanci każdego dnia obsługują setki pracowników, więc pomyki mogą się zdarzyć, co nie oznacza, iż nie pracujemy nad tym, aby je ograniczyć do minimum. Gorąco zachęcamy do kontaktu z Rzecznikiem, który zweryfikuje pracę naszych konsultantów w Pani przypadku, co pozwoli nam wprowadzić działania naprawcze, jeżeli doszło do nieprawidłowości. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Jakie narzędzia pracy zapewnia Jobman Group Sp. z o.o.? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Dzień dobry, Niestety, ale fakt potrącania różnic kasjerskich wynika z tego, że my również mamy tę kwotę odjętą od wynagrodzenia dla pracownika i również nie otrzymujemy większej kwoty, jeżeli różnica wychodzi na plus. Nie da się więc tego zmienić. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Drukarnia zaopatrzy Ciebie obowiązkowo w ubranie robocze i buty BHP. Jobman za to skasuje na początek pracy ok. 500 zł ale jeżeli zrobisz (usunięte przez administratora)h to masz za free :) Dostajesz ubiór warty na allegro 100 zł. Takie rzeczy tylko w naszym kraju. Pracowników z Jobmana wpisują na grafik wtedy jak już nie ma kto przyjść w drukarni bo L4 czy wolne lub się zwolni nagle na UZ bo widzi ci się dzieje . Później ściemniają, że nie ma produkcji :)
Dzień dobry, Pragniemy podkreślić, że nie mamy i nie mieliśmy żadnego zlecenia, w ramach którego pobieralibyśmy od zleceniobiorców pieniądze za strój roboczy. Powyższy komentarz jest w całości nieprawdziwy i ma na celu oczernienie naszej Agencji. Pozdrawiamy, Jobman Group
@PracodawcaJobman nie wypłaca ostatnio stawek nocnych z Walstead dlaczego? W otto mają stawki nocne
Pani Ewelino, Nie będę Pani publicznie prosić o podawanie danych osobowych, żeby móc sprawdzić komunikację i wyjaśniać sprawę na forum. Jeżeli nie otrzymała Pani odpowiedzi od konsultantów, prosimy o wiadomość na adres Rzecznika Pracownika, który to wyjaśni. Pozdrawiamy, Jobman Group
Pani Paulino, Dyskusja na ten temat nie ma dalszego sensu - stawki przy wolnych terminach były zawsze ukryte, bo taka jest od lat polityka firmy w tym zakresie i tutaj nic się nie zmieniło, ani teraz, ani kilka miesięcy temu. Pozdrawiamy, Jobman Group
Rzeczywiście nie ma sensu skoro upieracie się przy swoich (usunięte przez administratora) Dostałam 4 polubienia przy moim pierwszym pytaniu i jestem pewna, że więcej pracowników mających konto od minimum kilku miesięcy przyznałoby mi rację. Żałuję, że nie mam zrobionych screenshotów jako dowód. Nauczka na przyszłość.
Niestety w Krakowie dzieje się coś niedobrego... Firma powoli traci wszystkich klientów. Pod koniec miesiąca wrzucane były terminy na cały przyszły, a teraz? Na styczeń nie ma nic poza paroma zleceniami dla wybrańców typu glovo, które i tak zostały szybko zabrane. Agencja lekceważy pracowników sugerując im, że mają jak głupki odświeżać swoje konta z nadzieją, że coś się pojawi, zamiast zwyczajnie przyzwoitości powiedzieć jak wygląda sytuacja.
Dzień dobry, Czy na pewno ma Pani na myśli naszą agencję, tzn. Jobman Group? Pytamy, ponieważ nie współpracujemy z klientem, o którym Pani wspomniała w swoim komentarzu. Pragniemy natomiast podkreślić, że nie dzieje się nic niedobrego, ani w Krakowie, ani w żadnym innym mieście, w którym działamy. Mniejsza liczba wolnych terminów w styczniu jest związana z mniejszą liczbą zamówień, co jest typową sytuacją na początku każdego roku kalendarzowego. Zachęcamy do zainstalowania aplikacji i włączenia powiadomień o wolnych terminach, które się z pewnością w najbliższych tygodniach pojawią. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
30 grudnia pojawiły się zlecenia do któregoś Auchana na kompletację zamówień glovo. Dokładnie tak brzmiał tytuł zlecenia: "glovo". Nigdzie nie napisałam, że chodzi bezpośrednio o firmę Glovo. Nie rozumiem co ma na celu przekręcanie mojej wypowiedzi, udawanie, że takich zleceń na koncie nie było i po raz kolejny robienie z drugiego człowieka głupka. No bo to ja mam jakieś problemy z głową, rozdwojenie jaźni czy coś, że nie wiem nawet o jakiej agencji piszę. Porównanie z początkiem zeszłego roku też mam i wtedy było o wiele lepiej. Powiadomienia na aplikacji nie działają. Tyle z mojej strony, szkoda więcej gadać.
Szanowna Pani, Przykro nam, że tak odebrała Pani naszą odpowiedź, która nie miała na celu obrażanie Pani, a jedynie upewnienie się, że ma Pani na myśli naszą Agencję, ponieważ nie współpracujemy bezpośrednio ze wspomnianą firmą. Osoby odpowiedzialne za obsługę tego forum nie zajmują się bezpośrednio obsługą zleceń, dlatego też nie znają wszystkich nazw, jakie pojawiają się w systemie. Jeszcze raz zapewniamy, że nie dzieje się nic złego i w najbliższym czasie zleceń będzie więcej. Z pozdrowieniami, Jobman Group
W czwartek wrzucają zlecenia na weekend, po czym w piątek je odwołują. Mówię tu o pracy w Walstead na Igołomskiej. I tak praktycznie co tydzień. Niepoważne zachowanie z obu stron. Klient powinien się ogarnąć, a agencja zacząć stawiać jakieś warunki, bo dając sobą pomiatać pomiata także swoimi pracownikami.
Dzień dobry, Jak wielokrotnie wyjaśnialiśmy - takie sytuacje nie są zależne ani od nas, ani od naszego Klienta, który ma taką a nie inną specyfikę produkcji. Od początku informujemy osoby zainteresowane podjęciem współpracy o tym, że zmiany mogą być w ostatniej chwili odwoływane i nie zmuszamy nikogo do zapisów. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Pracowałam kilka zleceń przez @Jobman w drukarni Wal**** Praca bardzo ciężka i monotonna. @Jobman na początku "mydli oczy" człowiekowi, wpisuje na grafik i później anuluje zmianę godzinę przed rozpoczęciem pracy. Byłam już w drodze i nikt nie zwrócił mi za dojazd. Anulowali 3 zmiany w tygodniu, szkoda nerwów. W biurze Jobman nie można nic załatwić, bo zbywają pracownika i nawet nagrywają rozmowy jak na komisariacie. Teraz na gwałt szukają ludzi, bo więlkszość zrezygnowała przez takie traktowanie. Lepiej wybrać pracę w innym miejscu gdzie macie pewną zmianę i pieniądze. Chyba, że chcecie być ich (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, Przykro nam słyszeć, że ma Pani negatywne doświadczenia we współpracy z naszą Agencją. Jeżeli chodzi o Pracodawcę Użytkownika, u którego wykonywała Pani zlecenie, to nie jest prawdą, iż nie uprzedzamy o możliwościach odwołania zmiany - wszyscy zleceniobiorcy zainteresowani tą ofertą są informowani o takiej możliwości, na co ani nasza agencja, ani kontrahent nie ma wpływu. Rozmowy są nagrywane po to, abyśmy mogli zweryfikować między innymi takie sytuacje i ustalić, czy zleceniobiorca został o wszystkim należycie poinformowany. Dlatego też prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez komunikator na Koncie Pracownika, abyśmy mogli zweryfikować sytuację. Zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy serdecznie i czekamy na kontakt, Zespół Jobman Group
Rozumiem, że można odwołać dzień wczesniej, ale godzinę przed pracą? Porażka...Jeszcze pracuje większość pracowników z ukry, którzy wykorzystują naszych.
Dzień dobry, Niestety, ale specyfika tego zlecenia jest taka, że zmiany mogą być odwołane na ostatnią chwilę, dlatego kładziemy bardzo duży nacisk na to, żeby poinformować o tym osoby zainteresowane współpracą. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego - łatwiej porozumieć się podczas rozmowy na żywo, niż za pośrednictwem forum. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Pracowałam w wakacje i teraz wpadło całkiem ok zlecenie przed świętami. Nie mogę narzekać, wypłaty były zawsze na czas, wszystko zgodnie z umową i formalności ogarnięte bez nerwów. Nie musiałam martwić się załatwianiem wszystkiego i papierami.
Dzień dobry, Dziękujemy za podzielenie się swoim doświadczeniem! Cieszymy się, że mogła Pani skorzystać z naszych usług zarówno w wakacje, jak i przed świętami. Zawsze staramy się, aby wypłaty były na czas i formalności były bezproblemowe. Życzymy powodzenia w kolejnych zleceniach i Wesołych Świąt! Zespół Jobman Group
Uważajcie, jeśli chcesz współpracować z Dantem Sp. z o.o., wymagają zawarcia umowy, w której nie jest określona stawka, wynagrodzenia. Umowa w tym zakresie odsyła do załącznika Karta Zleceniobiorcy, w którym ma być określona stawka wynagrodzenia. Wskazany załącznik oczywiście tej stawki nie zawiera i nie możesz dotrzeć do jego treści przed zawarciem umowy. Nadużywają pozycji dominującej przedsiębiorcy zleceniodawcy względem zleceniobiorców. Totalna Porażka. Kpina.
Dzień dobry, Przykro nam, że napotkał Pan na problemy podczas współpracy z naszą agencją. Pragniemy podkreślić, że Karta Zleceniobiorcy jest udostępniona na Koncie Pracownika przed zawarciem umowy i - z uwagi na zachowanie poufności - zawiera ona zakodowaną stawkę brutto. Wyjaśnienie kodu znajduje się na Koncie Pracownika. Na tymże Koncie można również podejrzeć stawkę brutto dla każdego zlecenia (te również są widoczne przed zawarciem umowy) bez konieczności pobierania karty. W sytuacji gdy system nie zadziałał prawidłowo i stawka z jakiegoś powodu nie jest widoczna, zawsze zachęcamy do zgłaszania nam tego faktu telefonicznie lub poprzez komunikator na Koncie Pracownika. Wówczas jesteśmy w stanie zareagować, wyjaśnić przyczynę i skorygować działanie systemu. Nie mamy bowiem potrzeby ukrywania wysokości wynagrodzenia przed naszymi Zleceniobiorcami. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Totalna bzdura. Karta Zlecenia nie jest udostępniona przed zawarciem umowy. Zadzwoniłem do osoby, która się ze mną kontaktuje i ona w trakcie (jak Państwo twierdzicie nagrywanej rozmowy, jasno potwierdziła, że nie ma możliwości udostępnienia mi treści karty zleceniodawcy w jakiejkolwiek formie przed zaakceptowaniem treści umowy. Proponuję nie brnąć dalej w te wyssane z palca bajki. Treść Państwa odpowiedzi tylko potwierdza, że jesteście spółką co najmniej nie poważną.
Szanowny Panie, Serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszym Rzecznikiem Pracownika, bo - tak jak sam Pan napisał - rozmowy rzeczywiście są nagrywane i możemy sytuację zweryfikować. Nie możemy się odnieść do Pana zarzutów, nie znając szczegółów i choćby Pana danych osobowych. Nie ma możliwości, że miał Pan wystawioną umowę i nie miał dostępu do karty, bo te dokumenty generowane są w tym samym momencie. Natomiast możliwe, że stawka nie wyświetlała się z innego powodu i na pewno nie było to zamierzone działanie. Tym bardziej zapraszamy do kontaktu. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group
Nawet się zaskoczyłem. Dają wsparcie, od założenia konta przez internet po znalezienie normalnej pracy żadne fejki albo mlmy. Jeśli ktoś się zastanawia to ja od siebie ich polecam
Dzień dobry, Dziękujemy za miłe słowa i polecenie naszej Agencji. Jest to dla nas motywacja do daleszego rozwoju i poprawy jakości świadczonych usług. Pozdrawiamy serdecznie, Zespół Jobman Group


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jobman Group Sp. z o.o.?
+Zobacz opinie na temat firmy Jobman Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 116.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jobman Group Sp. z o.o.?
+Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 97, z czego 29 to opinie pozytywne, 57 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!