Witam, nie polecam tej firmy... nie informują pracownika o tym że nie przedłużą umowy, nękają telefonami że są wolne terminy ale wcześniej blokują Ci grafik bez nawet uprzedzenia o takim fakcie, różnice kasjerskie musisz zwracać nawet jak nie masz za co bo to są hieny zwykle. Jak coś potrzebujesz to mają Ciebie w (usunięte przez administratora) byłam dużo razy świadkiem jak przyszła osoba do pracy i kierownik musiał tą osobę trzeci raz wyprosić bo agencja Jobman Group na ostatnią chwilę zrezygnowała z danej osoby a ludzie tracą czas i pieniądze na dojazd a ta firma ma to w (usunięte przez administratora) nie dajcie się nabrać na ich kłamstwa że niby sklep zrezygnował z ludzi do pracy, omijajcie szerokik łukiem.
Dzień dobry, Przykro nam słyszeć, że Pani/Pana doświadczenia ze współpracy z naszą agencją są negatywne. Zapewniamy, że nie mamy wpływu na decyzje podejmowane przez kierownictwo sklepów, ale wszelkie zgłoszone problemy i kwestie sporne staramy się rozwiązywać na bieżąco, jak najlepiej. Naszym Zleceniobiorcom staramy się zawsze przedstawiać warunki w sposób prosty i przejrzysty. Wszelkie niezbędne informacje są dostępne na koncie pracowniczym oraz w umowie, a dodatkowo nasi konsultanci służą pomocą w razie potrzeby. Pozdrawiamy
Nie ośmieszajcie się, jakoś sklepy mówią co innego że to wy robicie ludzi w balona. Także nie zganiajcie wszystkiego na sklepy bo się ośmieszacie, ale to świadczy jedynie o WASZYM PROFESJONALIŹMIE i nie gadacie głupot bo wcale nie pomagacie, jak wy coś chcecie to potraficie włazić w dupę pracownikowi a jak pracownik coś chce to w słuchawce słyszy tylko że nie możecie pomóc i trzeba do WAS dzwonić ze 30 razy jak nie więcej i gówno pomagacie, pracownik pozostawiony jest sam sobie a najgorsze jest to że nie informujecie ludzi o nie przedłużeniu umowy, to jest według Was profesjonalna pomoc i firmia? Bo według normalnych ludzi nie.
Dzień dobry, dotychczas żaden z naszych kontrahentów nie zgłosił nam takiej skargi i nie użył takich słów w stosunku do wykonywanej przez nas pracy. Zapewniam Pana/Panią, że nasi Konsultanci robią wszystko co w ich mocy, aby rozwiązać dany problem. Jeśli chodzi o umowy, to są one zawierane z miesiąca na miesiąc, jeśli Klient złoży zapotrzebowanie na daną lokalizację. Pozdrawiamy, Jobman Group
Może i coś robią ale nie są kompetentni tak jak cała ta agencja, pierwszy raz spotykam się z tak niekompetentną agencją. Wy obrażacie pracowników na magazynie i kasjerów że są niekompetentni a sami na siebie nie sporzycie. Pozdrawiam.
Ta firma to dno i wodorosty, nadaje się do zamknięcia...
Nie polecam, personel cały do wymiany i agencja do zamknięcia.
Panie pracujące w Jobman są chyba najbardziej nieprofesjonalnymi pracownikami jak tylko to jest możliwe, to ile nieprzyjemności spotkało zarówno mnie jak inne koleżanki jest bardzo przykre. Do przyszłych pracowników są plusy oczywiście [ niezbyt dużo ;( ] Lecz dużo więcej minusów potrafią wydzwaniać do ciebie w trakcie pracy czy przyjdziesz do innego sklepu, a wystarczyłoby sprawdzić w grafiku że już gdzieś pracuje w tych godzinach ;) gdy ty próbujesz się dodzwonić to nikt nie odbiera lecz one potrafią zadzwonić z 10 raz, dodatkowo starszą pracownika o karze gdy nie przyjdzie do pracy mimo tego że rezygnacja była złożona 3 dni wcześniej, wiele sytuacji gdy umawiane jest dwóch pracowników na godzinę 7 gdy był potrzebny tylko jeden [stracony czas, paliwo, za który oczywiście Jobmen nie odpowiada wręcz cytując ''interesuje ich to''] pracuje już ponad dwa lata i cóż mimo zmieniającej się kadry żadna z pań nie była elokwentna w swej pracy oraz wątpię żeby kiedykolwiek jakaś się pojawiła.
Dzień dobry, bardzo nam przykro, że ma Pani zastrzeżenia co do pracy naszego teamu. Nasi konsultanci starają się wykonywać swoje obowiązki w sposób rzetelny. Oczywiście z związku z ilością pracowników, których obsługujemy, mogą zdarzać się pomyłki - za co przepraszamy. Jeśli ma Pani zastrzeżenia co do pracy naszych konsultantów, to prosimy o zgłoszenie do Rzecznika praw i obowiązków pracownika, który wyjaśni sytuację z odpowiednim przełożonym. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dokładnie i wiedzę że mój komentarz zniknął ,który wczoraj wystawiałam a był negatywny .Ta firma to porażka.
Dzień dobry, nie mamy możliwości moderowania komentarzy na portalu GoWork.pl. Być może łamał regulamin i został usunięty przez administratorów. Pozdrawiamy, Jobman Group.
Szkoda że tylko Wy tak sądzicie, będziecie się smażyć w piekle za to co robicie ludziom bo tak dobrzy ludzie którzy mają serce a nie kamień się nie zachowują, najlepiej się nażreć za pieniądze innych, idźcie pracować na kasę lub na magazynie to przekonacie się co to ciężka praca. Wami powinien zająć się PIP. Nie pozdrawiam.
Dzień dobry, Przykro nam, że Pani/Pana doświadczenia ze współpracy z naszą firmą były negatywne. Zawsze staramy się dbać o zadowolenie i dobry kontakt z naszymi Zleceniobiorcami, a wszelkie zgłoszone problemy i kwestie sporne staramy się rozwiązywać na bieżąco, jak najlepiej. Pozdrawiamy
Dzień dobry Dokumenty scanem przesłane 04.05.2022 , badania zrobione a (usunięte przez administratora) z firmy Jobman Group uważa , że te dane w formularzu kontaktowym są przez nią podane, ponieważ na pewno sobie dysponuje tymi danymi a informacji o pracy nie ma , kiedy można zacząć. Pracodawca jakby mógł to by zatrudnił od razu pracownika, ale przecież są firmy pośredniczące, które się tym zajmują. (usunięte przez administratora)
Dzień dobry, nasi Konsultanci nie wykorzystują danych osobowych w innych celach, niż te wymagane podczas procesu zatrudnienia. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych (RODO) dla celów zatrudnienia w opraciu o wyrażoną przez kandydata zgodę. Zapewniam Pana/Panią, że nasi Konsultanci nie mają na celu wyłudzenia danych. Zależy im tylko na poprawnym załatwieniu wszelkich formalności przez rozpoczęciem pracy. Jeśli obawia się Pan/Pani o swoje dane osobowe i nie jest Pan/Pani zainteresowany/a pracą przez naszą agencję, to prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem: ochronadanych@jobmangroup.pl w celu usunięcia danych/konta pracownika. Pozdrawiamy,
Dzień dobry, obsługujemy dużą bazę pracowników, często nasze linie są po prostu zajęte. Jeśli nie może się do nas Pani dodzwonić, to prosimy o kontakt przez komunikator dostępny na koncie pracowniczym. Staramy się odpowiadać najszybciej, jak to możliwe. Pozdrawiamy, Jobman Group
Jak wygląda ścieżka kariery w Jobman Group Sp. z o.o.? Czy trudno jest zdobyć awans?
Dzień dobry, Wewnętrz Jobman Group mamy określoną scieżkę awansu, która jest przedstawiana kandydatom w procesie rekrutacyjnym. Możliwości awansu zależą od indywidualnych umiejętności i zaangażowania konsultanta. Pozdrawiamy, Jobman Group.
Dnia 10.05 byłam zapisana na inwentaryzację, umowę podpisałam 5 dni wcześniej. W dniu inwentaryzacji zadzwoniłam aby potwierdzić termin oraz godzinę zlecenia. Potwierdzenie otrzymałam zarówno podczas rozmowy telefonicznej i później smsem. Przyszłam o 20.45, o 21.00 zaproszono do środka. Okazało się, że mnie oraz 3 innych osób nie ma na liście. Kazano nam iść do domu. Sami koordynatorzy mówili, że takie praktyki są bardzo częste w firmie Jobman. Jeśli ktoś ma godność osobistą i jakikolwiek honor, nigdy z tą firmą nie będzie mieć do czynienia. Bardzo nie polecam, szanujmy się.
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby takie zdarzenia nie miały miejsca, jednak nie zawsze jest to zależne od nas. W tym przypadku nie dostaliśmy wcześniej informacji od Klienta o odwołaniu zmian. Oczywiście w takich przypadkach oferujemy rekompensatę za poświęcony czas, aby nasi zleceniobiorcy nie byli stratni. Pozdrawiamy, Jobman Group
Witam. A ja mam takie pytanie. Za dwa dni zaczynam pracę w Rossmann przez Jobman. Jak wygląda kwestia logowania się do systemu w danym dniu. Jest jakiś czas określony do zalogowania się przed i wylogowania po zakończeniu pracy? Nikt chyba punkt o 10.00 i np punkt o 16.00 się nie wylogowuje?
Dzień dobry, pracownicy mogą logować się 15 minut przed i 15 minut po rozpoczęciu zmiany. Pozdrawiamy, Jobman Group
Rezerwuje zmiany w Carrefour. W ostatniej chwili odwołują. A te zmiany są w zakładce wolne terminy. Niepoważni ludzie. Omijać ta agencje szerokim łukiem
Dzień dobry, Pani Anno, niestety odwoływanie zmian nie zależy od nas, a od naszego Klienta. Zdarza się, że dodamy harmonogram zmian, a za jakiś czas Klient poinformuje nas, że musi odwołać zmiany. Zapewniam Panią, że nie stosujemy takich praktyk celowo. Ponadto zmiany widoczne w zakładce wolne terminy są udostępniane wszystkim pracownikom, a to, czy ktoś zostanie zapisany na zmianę, którą zarezerwował, zależy od kolejności przesyłanych do nas rezerwacji. Pozdrawiamy, Jobman Group
Tylko , że ja miałam w grafiku zapisane zmiany i w ostatniej chwili zostały odwołane. Może kogoś innego wzięliście na moje miejsce. Ja mogę się pochwalić, że mam wysoka produktywność i jestem sympatyczną osobą wobec klientów
Dzień dobry, Pani Anno, niestety zdarzają się takie sytuacje, że otrzymujemy informację o odwołaniu zamówienia w ostatniej chwili. Równocześnie chcemy bardzo podziękować za włożone zaangażowanie w wykonywaną pracę. Pozdrawiamy, Jobman Group
Czy ktoś z was był od nich na zleceniach w rossmannach? Chciałabym sobie dorobić ale nie mam żadnego doświadczenia kasjerskiego i nie wiem czy na "start" byłaby to dobra praca
Dzień dobry, Pani Alicjo, nie musi mieć Pani doświadczenia kasjerskiego, ponieważ nasi zleceniobiorcy przed rozpoczęciem pracy odbywają szkolenie kasjerskie. Pozdrawiamy, Jobman Group
Polecam tę agencję. Jasne, przejrzyste warunki, możliwość doboru dni i godzin pracy. Szeroka oferta pracy dla osób chcących pracować w pełnym wymiarze godzin jak i na zasadzie "dorobienia" do budżetu domowego. Na duży plus: wszystkie formalności online!. Polecam polecam
Dzień dobry, pracując przez naszą agencję wszelkie formalności załatwiane są drogą on-line. Oferujemy zarówno bardziej, jak i mniej elastyczny grafik - wszelkie informacje napisane przez Panią z nickiem "Agata" są zgodne ze stanem faktycznym. Przykro nam, że ma Pan takie zdanie na temat naszej agencji. Zachęcamy do zgłaszania nieprawidłowości na bieżąco, w trakcie trwania współpracy. Pozdrawiamy, Jobman Group
Wielkim plusem firmy jest możliwość pracy wg własnej dyspozycyjności. Nikt niczego nie narzuca. Chcesz to zapisujesz się na terminy, nie chcesz to masz wolne. Idealne rozwiązanie :)
Dzień dobry, zależy nam na naszych pracownikach i prawidłowym przebiegu współpracy, dlatego za każdym razem staramy się wyjaśniać nieprzyjemne sytuacje. Jeśli ma Pan/i zastrzeżenia co do jakości naszej obsługi, to bardzo prosimy o zgłoszenie ich do naszego Rzecznika. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dzień dobry, przykro nam, że tak Pan uważa. Jednakże zgodnie z założeniami działalności naszej agencji, każdy pracownik ma dostęp do zakładki "Wolne terminy", gdzie może rezerwować się na zmiany, które mu odpowiadają. Pozdrawiamy, Jobman Group
Można do państwa dostać jakiś numer telefonu, ewentualnie mail?
@kolos Dzień dobry, Nasze dane kontaktowe możesz znaleźć na naszej stronie internetowej (https://jobmangroup.pl/) w zakładce Kontakt. Pozdrawiamy, Jobman Group
Dzień dobry, ze względu na ilość połączeń przychodzących linie naszych konsultantów często pozostają zajęte. W przypadku problemów z kontaktem telefonicznym zachęcamy do skorzystania z Komunikatora na koncie pracownika. Pozdrawiamy, Jobman Group
Polecam Panie od inwentaryzacji i same inwentaryzacje w przypadku dorobienia do budżetu.
Jobman to : Agencja Pracy na +5, Dobra, Miła Ekipa Ludzi: Zawsze : POMOCNI. W krakowie na Brackiej to już deszcz nie Pada. Tylko słońce????.???? Pozdrawiam Grzegorz????????????????????
W tej firmie są jakieś jaja. Rozmawiam z jej pracownikiem o szkoleniu na konkretne stanowisko, po czym dostaję umowę na szkolenie w zupełnie innym kierunku.
Dzień dobry, Prawdopodobnie zaszła pomyłka, dlatego prosimy o kontakt przez komunikator dostępny na koncie pracowniczym, aby wyjaśnić sytuację z Konsultantem, który zapisał Pana/Panią na szkolenie. Jeśli chciałby Pan/i zgłosić uwagi co do jakości obsługi, to prosimy o kontakt z naszym Rzecznikiem: rzecznikpracownika@jobmangroup.pl Pozdrawiamy, Jobman Group
Szlag mnie trafia już z nimi! Ile to nerwów trzeba stracić, żeby cokolwiek wyjaśnić telefonicznie, kłócić się o pieniądze i źle wyliczone wypłaty! A już nie pracuję u nich, ale dalej się z nimi użeram!
@Nie polecam Dzień dobry, jeżeli nie jesteś zadowolony z jakości naszej obsługi zachęcamy do kontaktu z Rzecznikiem Praw i Obowiązków Pracownika (rzecznikpracownika@jobmangroup.pl). Wszystkie zmiany w wysokości wynagrodzenia wynikające ze zmiany potwierdzonych godzin, zmiany stawki lub statusu ubezpieczeniowego staramy się korygować na bieżąco. Pozdrawiamy, Jobman Group
Pracuję z Państwem już niemal dwa lata i zawsze było wszystko dobrze. Wypłata na czas, ilość godzin w porządku, kontakt z koordynatorką oraz możliwość dogadania się (co najważniejsze), no wszystko na najwyższym poziomie. Od jakiegoś czasu zatrudniona jest nowa koordynatorka, która już zdążyła wiele osób do siebie zniechęcić. Co to ma znaczy, zwykła pracownica mówi do kierowniczki rossmanna, że dany pracownik agencji to powinien być zwolniony, bo się rozchorował i nie mógł przyjść na zmianę? (Pierwszy raz taka sytuacja, w danym rossmannie jest ona na stałe) Druga sytuacja, dlaczego informując, że jestem chora i gorączkuję traktująca mnie z góry paniusia po drugiej stronie słuchawki nie raczy poinformować mnie , że w przypadku choroby kara może być zniesiona, a zamiast tego straszy tylko kara gdy mówię, że bardzo źle się czuje, a zachorowałam pierwszy raz od roku? Niestety nie zapamiętałam nazwiska, ale od niedawna pracuje na Włocławku. Bardzo nieprzyjemna nie tylko zdaniem pracowników agencji, ale i rossmannów. Mam nadzieję, że zbyt długo nie popracuje, bo skutecznie zniechęci nowych pracowników i takimi groźbami o rozwiązaniu umowy wypłoszy obecnych.
Dzień dobry, bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Jeśli chodzi o kary finansowe, to nakładane są one w momencie, gdy Klient zgłasza nam nieobecność danego Zleceniobiorcy na zmianie, od którego nie dostaliśmy wcześniej informacji o absencji. W tym przypadku kara mogła zostać nałożona, ponieważ prawdopodobnie nasz Konsultant bezskutecznie próbował się z Panią skontaktować w tamtym dniu. Kary są anulowane w momencie, gdy dostajemy usprawiedliwienie nieobecności w danym dniu (choroba czy inny wypadek losowy). Jeśli ma Pani jakiekolwiek zastrzeżenia co do naszych Konsultantów, to prosimy zgłaszać ja na bieżąco do Rzecznika Praw i Obowiązków pracownika. Postaramy się zareagować od razu. Pozdrawiamy, Jobman Group
czy ktoś wie czy przy inwentaryzacji sa moze koordynatorzy z job impulse?
Dostajesz skaner, mówią ci co i jak i liczysz, czasem 9 godzin czasem 5 to zależy ile do liczenia i ile osób przyjdzie. Plus taki że nie ma dźwigania i robienia kilometrów i jakoś strasznie się nie zmęczysz a 100-150zł zależnie od czasu za nockę wpadnie. Ogólnie da się przeżyć, dużo też zależy od kierownika na którego się trafi - jeden będzie czepiał się o wszystko a drugi oleje sprawę. Jak to z ludźmi...
Polecam współpracę z tą Agencją pod względem zleceń na inwentaryzacje, panie zawsze informują o dojazdach i niezbędnych szczegółach, rozliczenia na czas, sama atmosfera na miejscu różna,ale można zdobyć doświadczenie jesli kogoś to interesuje. Pozdrawiam
Dziękujemy za pozytywną opinię. Zawsze przykładamy szczególną uwagę to tego, aby przekazać wszystkie najważniejsze odnośnie zlecenia naszym Zleceniobiorcom oraz, żeby wynagrodzenie trafiło na ich konto zgodnie z ustaleniami. Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca okaże się owocna. Pozdrawiamy,
Czy przy pracy na inwentaryzacjach można liczyć na ubezpieczenie zdrowotne ?
Dzień dobry, tak, oczywiście. Po wpisaniu na zlecenie (nawet, jeżeli jest to praca jednodniowa, np. inwentaryzacja) generowana jest umowa, którą zleceniobiorca musi zaakceptować przed pierwszym dniem pracy. Do właściwego oskładkowania wynagrodzenia z umowy cywilnoprawnej (zlecenie), niezbędne jest ustalenie statusu ubezpieczeniowego określającego rodzaj ubezpieczeń, którym dana osoba będzie podlegać w trakcie realizacji umowy. Zarówno w przypadku statusu pełny zus oraz tylko zdrowotne pobierana jest składka zdrowotna. Pozdrawiamy, Jobman Group
Nie polecam tej firmy i będę każdemu odradzać pracy w niej !!!! W dniu podpisania umowy było napisane 20 zł netto (czyli na rękę ) Czy przepracowując 9 godzin x 20 zł to powinnam dostać 180 zł netto Czy nie potrafię liczyć ???? Nawet jeśli został wprowadzony Polski Nowy Ład to ja powinnam o tym wiedzieć przy podpisaniu umowy a nie dowiaduję się z informacji,ze mogę sobie wejść w zakładkę FAQ na koncie pracownika gdzie jest to wytłumaczone jak już dostałam wypłatę pomniejszoną o 16,01 zł Jest to kwota śmieszna ,ale pytam się dlaczego mam być stratna ????Przyszłam na czas do pracy ,byłam nawet godzinę dłuzej w pracy a zostałam tak potraktowana !!!!!Żenada I proszę nie pisać,ze mam sie udac do waszego rzecznika gdzie wiadomo będzie trzymał waszą stronę!!!! Zastanówcie się nad tym co robicie bo z tego co wiem to ludzi brakuje do pracy ,więc zacznijcie ich szanować to oni z chęcią do was przyjdą . Ps .I tak na przyszłość proszę na drugi raz do pracownika zadzwonić i przekazać ze mam napisać do rzecznika a nie wysyłac informację smsem . Nie polecam tego pracodawcy
Dzień dobry, Podane kwoty netto są szacunkowe. Finalnie ze względu na nowe rozporządzenie nie uwzględniono początkowo w stawce tego, że część składki zdrowotnej nie podlega już odliczeniu od zaliczki na podatek i dlatego widniała na Pani koncie pracowniczym wyższa kwota. W zestawieniu wypłat na Pani indywidualnym koncie pracownika są wykazane wszystkie składki (w tym podatek) i tam jest wykazana taka kwota, jaką dostała Pani faktycznie. Różnica wynika ze składki zdrowotnej która już nie podlega odliczeniu. Bardzo nam przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Jednak nasi pracownicy nie mają wpływu na zmianę zasad rozliczeniowych, jaką wprowadził Nowy Ład. Pozdrawiamy, Jobman Group
O nowym rozporządzeniu wiedzieliście pod koniec roku 2021 ,więc wystarczyło dopisać do kwota szacunkowa 20 zł Kwota netto to kwota netto a nie jeszcze jakieś odliczanie.Mozna było mnie poinformować wcześniej że będzie zmiana od nowego roku Ja nie muszę o wszystkim wiedzieć ani na wszystkim się znać
Jako obywatel Polski PEŁNOLETNI właśnie powinna Pani wiedzieć takie rzeczy bo jest to Pani OBOWIĄZKIEM. Nikt za rękę nikogo nie bedzie prowadzić, ludzie co z wami, od kogos oczekujecie, a sami chcecie wszystko pod nos...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Jobman Group Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Jobman Group Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 76.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Jobman Group Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 63, z czego 13 to opinie pozytywne, 42 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!