Witam, Widzę, że znów pojawia się wolny wakat serwisanta. Można prosić więcej informacji n/t tego stanowiska?
Hmmm a mogłabym uzyskać trochę więcej informacji na ten temat? W jaki sposób według Ciebie jest się wyzyskiwanym w Faac? Wynagrodzenie nie było dla Ciebie wystarczające? Jest duży natłok obowiązków?
Serwis Faac Polska sp. z o.o., jest fatalny. W mojej sytuacji wysłany siłownik do naprawy (siłowe wejście przez bramę), po 4 tygodniach zwrócony i natychmiast po założeniu przestał działać, druga opinia serwisu; naprawa nie opłacalna, ponieważ przekładnie w obudowie popękane. Zapłaciłem za 1 naprawę i muszę kupić nowy drugi, tak działa serwis? Totalna zlewka kierownika serwisu, zwalenie na użytkownika, wystarczyło za pierwszym razem dać taką opinię a nie narażać na niepotrzebne koszty.
Nie zgadzam się z powyższą opinią. Od lat współpracuję z tą firmą. Wycena darmowa, naprawy szybkie, nie ma problemu by coś dokupić. Kierownik serwisu zna się na rzeczy, zawsze miły i pomocny. Towar przygotowany na czas. Naprawdę nie rozumiem o czym Aprex pisze. Z czystym sumieniem polecam tą firmę
Nie czaję czego tu nie rozumiesz? Po prostu źle go obsłużyli i tyle. To że u Ciebie wszystko spoko poszło to bardzo dobrze no u niego jak widać niekoniecznie. Nawet jak coś tam firmie nie wyjdzie to też przecież nie prowadzi do jej upadku, ale dobrze żeby uczyli się na tego typu błędach nie sądzisz?