Pracowałam niecałe 2m, bo uciekłam przed zakończeniem okresu próbnego. Jest mocno średnio. Z plusow: będąc już dawno w innej firmie dostałam roczny bonus z tytułu przepracowania w Avonie tych 2m (proporcjonalny oczywiście). Więcej plusów niestety nie widzę. Minusy: atmosfera, ludzie nie chcą z tobą rozmawiać, zaszywają się po kątach udajac, że nie istniejesz. Przekłada się to też na pomoc, a raczej jej brak przy wdrażaniu się do nowej roli. Króluje motto: wdrażaj się sam, a jak czegoś nie wiesz (np specyfiki procesów w firmie) to twój problem. Kolejnym problematycznym punktem jest moim zdaniem mikromanagement i tendencja do organizowania długaśnych i niekonstruktywnych spotkań.
Onboarding jest kiepski, ale to trzeba zgłaszać, mówić o tym głośno, bo dla długoletnich pracowników wszystko jest tak jasne, że dla nowego pracownika tym bardziej, a tu wielkie rozczarowanie. Tego już nie zmienisz, taka natura Avonu, jeśli nie ma kryzysu, to jest do przeżycia. Jesli jest kryzys finansowy w firmie, to niestety najmłodsze ogniwo musi odejść z przyczyn nie dotyczących pracownika. Większość ludzi jest dobrych, nie zrobią krzywdy, pomogą, atmosfera sprzyja. Jedyne, co mi się nie podobało, to to, że nie rekrutując wewnętrznie w organizacji na inne stanowisko, miałam wstępną rozmowę i dano mi gwarancję, że będzie kolejna rozmowa. Czekałam do ostatniego dnia, niestety bez odpowiedzi. Szkoda, że komunikacja nie zadziałała tak jak potrzeba, ale rozumiem, że wina jest kryzysowa sytuacja, ale jednak warto napisać, zadzwonic. Komunikacja wewnętrzna jest bardzo istotna. Poza tym bardzo polecam pracę
Dokonałam zakupu jako gość. Zakup był prezentem. Prosiłam aby nie dołączać FA do zakupu ani paragonu. Niestety okazało się że nie ma takiej możliwości i nie można wycofać zamówienia. Skontaktowałam się zaraz po złożeniu zamówienia. W zamówieniu nie było możliwości wybrania opcji nie dołączania fa do zamówienia. Nie polecam zakupów i po raz ostatni byłam klientką. Liczy się tylko zapis cyfrowy wpłaty nie klient. Nie polecam zakupów chyba że chcą Państwo zasilić finansowo firmę na jej warunkach.
Zgadzam się z twoją opinia. Mnie to ostatnimi czasy coraz częściej spotyka. Faktura papierowa wystawiona na całkiem inną kwotę niż jest podana w danych finansowych. Próba wyjaśnienia z panią z obsługi skoczyła się tak jak zawsze czyli z nerwami bo twierdziła oczywiście że to moja wina.
Pracowałam niecałe 2m, bo uciekłam przed zakończeniem okresu próbnego. Jest mocno średnio. Z plusow: będąc już dawno w innej firmie dostałam roczny bonus z tytułu przepracowania w Avonie tych 2m (proporcjonalny oczywiście). Więcej plusów niestety nie widzę. Minusy: atmosfera, ludzie nie chcą z tobą rozmawiać, zaszywają się po kątach udajac, że nie istniejesz. Przekłada się to też na pomoc, a raczej jej brak przy wdrażaniu się do nowej roli. Króluje motto: wdrażaj się sam, a jak czegoś nie wiesz (np specyfiki procesów w firmie) to twój problem. Kolejnym problematycznym punktem jest moim zdaniem mikromanagement i tendencja do organizowania długaśnych i niekonstruktywnych spotkań.
To spoko, że bonus dostałaś, on wleciał dopiero przed zwolnieniem czy po? Czyli tak naprawdę największy problem to ludzie? A te spotkania to jak wyglądały i co na nich robią?
Bardzo pomocne jeżeli się wie w jakim miejscu nie będę pracować. To ważne a nawet mega ważne jaka panuje atmosfera w firmie i czy jest rzetelne przeszkolenie do wykonywania nowych czynności. Ludzie spędza się w pracy ponad polowe swojego życia. Dziękuję w tej firmie nie podejmę pracy.
Masz racje ale czasem samemu warto sprawdzić jakie są warunki i umówić się na rozmowę. Bo może akurat tobie by podpasowało. Ciebie jakie stanowisko interesowało?
Z roku na rok? To od kiedy śledzisz losy firmy? I co konkretnie według Ciebie powoduje to pogorszenie? Zastanawia mnie to opisane podejście ludzi, z czego miałoby wynikać?
Ja miałam bardzo podobne przemyślenia. Okres próbny i poszłam gdzie indziej. Brak onboardingu, godzinę szkolenia i radź sobie sama :) do tego niezbyt lotny TL i nieefektywne procesy biznesowe. Przy próbie zwrócenia uwagi na to, że pewne sprawy można usprawnić dostałam reprymendę:D do tego naprawdę słaba atmosfera. Przez 3m rozmawiałam może z 3 osobami , a nie jestem typem introwertyka. Nie polecam.
Wiem, że od pojawienia się tej opinii minęły prawie 2 lata, niemniej jednak troszkę się odniosę, bo ADP współpracuje z ACP. Świadczenia są super, akurat tu odnoszę się do Garwolina, bo tu Avon nie ma konkurencji jeśli chodzi o systemy motywacyjne. Siedziba ACP znajduje się w Warszawie, więc w innych firmach w Wawie na pewno są super warunki, w końcu to stolica i rzesza innych firm wkoło, nie narzekałabym na brak pracy mieszkając w Warszawie. Odnosząc się do pracy w ADP, to moja sytuacja z końcem kariery była związana z sytuacją ekonomiczną, więc w żadnym wypadku nie mam żalu, z klasą mnie załoga pożegnała, dlatego pewnie chciałabym wrócić, gdyby zaistniała taka możliwość. Co do procesu adaptacji w okresie próbnym i dalszym, to niestety w korporacji tak wygląda wdrażanie, ale jest to ogromny plus, bo naprawdę wiele możesz się nauczyć szukając informacji samodzielnie. Druga sprawa, jeśli pokażesz zespołowi, że Ci zależy na współpracy, to każdy naprawdę pomoze(jeśli to bedzie obszar, w którym pracuje). Trzecia sprawa, negatywny feedback od zespołu to motywacja do rozwiązania każdego problemu, walki z wyzwaniami, które jako nowicjusz spotykasz. Reasumując, nikt nie powiedział, że będzie łatwo, ale na pewno było warto!
Onboarding jest kiepski, ale to trzeba zgłaszać, mówić o tym głośno, bo dla długoletnich pracowników wszystko jest tak jasne, że dla nowego pracownika tym bardziej, a tu wielkie rozczarowanie. Tego już nie zmienisz, taka natura Avonu, jeśli nie ma kryzysu, to jest do przeżycia. Jesli jest kryzys finansowy w firmie, to niestety najmłodsze ogniwo musi odejść z przyczyn nie dotyczących pracownika. Większość ludzi jest dobrych, nie zrobią krzywdy, pomogą, atmosfera sprzyja. Jedyne, co mi się nie podobało, to to, że nie rekrutując wewnętrznie w organizacji na inne stanowisko, miałam wstępną rozmowę i dano mi gwarancję, że będzie kolejna rozmowa. Czekałam do ostatniego dnia, niestety bez odpowiedzi. Szkoda, że komunikacja nie zadziałała tak jak potrzeba, ale rozumiem, że wina jest kryzysowa sytuacja, ale jednak warto napisać, zadzwonic. Komunikacja wewnętrzna jest bardzo istotna. Poza tym bardzo polecam pracę
Dokonałam zakupu jako gość. Zakup był prezentem. Prosiłam aby nie dołączać FA do zakupu ani paragonu. Niestety okazało się że nie ma takiej możliwości i nie można wycofać zamówienia. Skontaktowałam się zaraz po złożeniu zamówienia. W zamówieniu nie było możliwości wybrania opcji nie dołączania fa do zamówienia. Nie polecam zakupów i po raz ostatni byłam klientką. Liczy się tylko zapis cyfrowy wpłaty nie klient. Nie polecam zakupów chyba że chcą Państwo zasilić finansowo firmę na jej warunkach.
Nie polecam zakupów.Po 12 latach bycia konsultantką - księgowość zwracała mi uwagę jak wpłacam swoje pieniądze. Nadpłaty nie można wypłacić, tylko trzeba składać koleje zamówienia.Faktura elektroniczna jest wystawiana tydzień przed wysłaniem paczki, co oznacza krótszy termin płatności. Naliczają obciążenia, pomimo,że wpłaty były dokonywane na czas. Tworzą blankiety z inną kwotą do zapłaty niż faktura. Źle rozliczają, to i złe wpłaty otrzymują, a wszytsko odwraca księgowość do góry nogami, zwalając na klienta,że płaci nie tak jak powinien. Lepiej kupować w konkurencji lub w grogeriach stacjonarnych-nie ma opłat za paczki, nie trzeba czekać na kosmetyki, nie ma braków i użerania się z księgowymi!
Jak zwracasz uwagę w księgowości że źle nalicza to nie ma żadnego odzewu? Przecież w ten sposób tracą klientów. Nie rozumiem czemu nie można dojść do porozumienia które by wszystkich zadowalało?
Zgadzam się z twoją opinia. Mnie to ostatnimi czasy coraz częściej spotyka. Faktura papierowa wystawiona na całkiem inną kwotę niż jest podana w danych finansowych. Próba wyjaśnienia z panią z obsługi skoczyła się tak jak zawsze czyli z nerwami bo twierdziła oczywiście że to moja wina.
Pracowałem w wakacje w operacjach w dziale finansowym. Po niecalych 3m dowiedziałem się, że nie przedluza ze mną umowy. Po czasie dowiedziałem się, że zatrudniają ludzi na okres wakacyjny, zeby odciążyć się w wakacacje, kiedy stali pracownicy są na urlopach. W podobnej sytuacji znalazly sie jeszcze dwie osoby.PIP powinien się tym zainteresować... do tego tak jak ktoś napisał wyżej- fatalna atmosfera, i słaba kasa.
Czy w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. są szkolenia zewnętrzne?
To jak AVON traktuje konsultantki to jakaś porażka. Jestem konsultantką od ponad 20 lat i już wiele razy zdarzały się albo braki w zamówieniach albo opóźnienia dostaw. Ale przedstawię w skrócie sytuację, która zdarzyła się w poniedziałek 2.10.2023 (i do dzisiaj nie została rozwiązana). Do sedna: od poniedziałku 2.10. próbowałam złożyć zamówienie na katalogi, gdzie przy dostawie 48h pojawiał się termin dostawy 06.0, a przy do stawie 72h termin dostawy podany był 09.10. Termin 24h nie był dostępny. To albo Wy nie potraficie liczyć, albo robicie z ludzi wariatów??!!! Gdy chciałam rozmawiać z jakąś osobą decyzyjną z działu reklamacji to Pani Paulina M. z infolinii powiedziała, że nie może mnie przełączyć, ale złoży w systemie takie zgłoszenie i w systemie, a do 48h ktoś do mnie oddzwoni. Do dzisiaj żadnego telefonu z Waszej strony nie było... Gdy dzisiaj ja skontaktowałam się z Wami, podczas rozmowy z Panią Moniką P. z infolinii dowiedziałam się, że ona nie jest w stanie nic na to poradzić i gdybym zdecydowała się na zamówienie, to najwcześniej otrzymałabym je we wtorek 10.10. Tak firma traktuje konsultantki z ponad 20-letnim stażem. Żenada!
Żenada to ty tobisz bo liczyć nie umiesz bo był Weeknd i dlatego było na poniedziałek przeniesione a w Weeknd kto co paczkę dostarczy ? Naucz się liczyć a nie robisz cyrk na forum
Zamawiałam produkt pierwszy raz z ich strony i się rozczarowałam. Zamiast produktu który zamówiłam przyszedł inny którego nie chciałam. Kurczę lipa bo już więcej nie zamówię nic u nich bo się boje ze znów mi przyjdzie coś czego nie chciałam
Zamawiałam szminkę a przyszedł róż. Nie zdziwiłabym się jakby ktoś kolor szminki pomylił. Ale szminkę z różem to dziwne trochę
Czym w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Pragnę dodać iż współpraca z Avon jest coraz gorsza, zmiany które działają na szkodę konsultantek. Co chwilę jakieś warunki które nie ułatwiają a wręcz mocno przeszkadzają. Albo chcą mieć zamówienia albo nie. Obecnie warunek dostania nowości w katalogu lipiec 2023 trzeba składać przez ikatalog na 400 zł -bzdura. Przecież mamy różne formy składania a wpisanie kodu stanowi inną formę niż przez ikatalog, kto to wymyśla i ,,ułatwia,, składanie zamówień. Już nie pierwsza sytuacja kiedy nie dostałam produktu bo ,, nie spełniłam ,, warunków. Zamawiam średnio ok 600-1000 zł mc od 2001 roku i naprawdę nie było tak wcześniej, a teraz warunki i głupie ułatwianie, komu to i po co. Jestem rozżalona bo nie ma tu jakiś korzyści a stawianie problemów dla współpracujących to już głupota. Nr personalny 18521719
Czy w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Jestem stałą klientką,od lat. Mogę więc obserwować zmiany. Począwszy od firmy, która oferowała kiedyś świetne oferty fajnych kosmetyków, poprzez promowanie "na siłę" dość średniej urody zapachów, aż do taktyki ściemniania klientom Super Promocji pisanych wielkimi literami, gdzie cena wyjściowa (ta pisana maleńką czcionką ) jest o np. 2 złote ??!! niższa. A przepraszam, jest jeszcze jeden "kwiatek". W katalogu 03/2023 produkt nr 33514 ze str. 24 (serum p/zmarszczkowe) jest w cenie 34,99- cena regularna 80,00, podczas gdy w kat. 04/23 ten sam kosmetyk ma tylko jedną cenę 54,99. Cudowna obniżka czy traktowanie klientów jak idiotów ???? Wcześniej Oriflame lubiło podobne przewały Może firma chce być taka sprytna, ale chyba jej umknęło, że od czasu wejścia na polski rynek powstała ogromna KONKURENCJA. Jest naprawdę w czym wybierać.....
Witam Czy osoba handlująca w Irlandii a konkretnie w Dublinie może sprzedawać podróbki perfum pod przykryfka Jest to mało profesjonalne sprzedawać podróbki oryginalnych perfum, będąc konsultantem tak dużej korporacji jak avon Radzę kontrolować swoich konsultantów
Nie polecam... Zawiodłam się na tej firmie... Zamówiłam produkty, z czego pięć rzeczy nie dostałam...złozyłam reklamację, po czym stwierdzono, że muszą sprawdzić wagę paczki wyjezdzającej z magazynu z Garwolina ...oczywiście dostałam informacje zwrotną, że im się wszystko zgadza... Ciekawe jakim cudem...bo trzy perfumy, spray dla dzieci i mgiełka to trochę waży... I co najlepsze za wszystko zapłaciłam z góry, blikiem i zwrotu pieniędzy też nie dostałam.Jedno wielkie krętactwo.
Niestety bardzo duży minus za brak odzewu mimo zapewnień niezależnie od decyzji, po rozmowie rekrutacyjnej. Jest to brak szacunku wobec drugiego człowieka oraz jego czasu poświęconego na rozmowie. Z jednej strony cieszę się ze nie musiałam tracić czasu na współpracę ponieważ na starcie pokazują ze są NIEPOWAŻNA firma i maja gdzieś ludzi zapewne tez i już pracujących. Mogło by się wydawać ze firma z jaka wyrobiona już renoma ale jedynie, brakiem empatii i szacunku do człowieka. Na pewno będę przekazywać ta negatywna opinie dalej.
Potwierdzam. HR Manager w ogóle nie była zainteresowana odpowiedziami kandydata, tylko zakończeniem rozmowy na czas. Brak jakiejkolwiek informacji po procesie nawet mailowej. To bardzo niski standard procesu. Nie było to pozytywne doswiadczenie
pytanie na ile to aktualne jest skoro pisane w tamtym roku? wiadomo jak rekrutacja obecne wygląda? był ktoś niedawno?
Dlaczego zostala zakonczona produkcja wody dream life, czy nie mozna wzowic tej produkcji?
Avon, wyłudza pieniądze w każdy możliwy sposób od klientów.
Pierwszy i ostatni raz zamówiłam kosmetyki z Avon . Nie dość że przesyłka szła tydzień to jeszcze dotarła nie kompletna, po moim telefonie do firmy A on okazało się że nie została dodana do przesyłki, i jedyne co bot może zrobić to zwrócić mi pieniądze do tygodnia i mogę zamówić jeszcze raz ???????? Czysta kpina z klientów!!! Nie polecam!!!
nooo brzmi to na jakieś takie zdezorganizowane. Złości Cię tydzień realizacji a na ile się umawiali, podawali ile im to zabiera w sumie? Ale nie rozumiem chyba, czemu nie mogą dosłać tej brakującej rzeczy po prostu? Muszą paczkę przeanalizować czy jak?
Często nie ma produktów z aktualnego katalogu, a co gorsza sprzedają balsamy do ciała po terminie. Nigdy nie zwracałam uwagi na daty, ale od dłuższego czasu się przyglądałam i niestety nie był to jedyny raz kiedy dostarczono mi przeterminowany balsam. Przykład: Kupowałam balsam w grudniu, a data była do 11.2018. Także zniechęciłam się już do kosmetyków i do firmy AVON. Ostrzegam klientów, aby sprawdzali daty na wszystkim co zamawiają. Pozdrawiam
Dobry wieczór Mam pytanie, gdzie są daty ważności na opakowaniach. Pozdrawiam Marta
zazwycaj 12 msc od otwarcia opakowania, na opakowaniu pokazany pojemnik z otwartą nakretką i na nim np 12M
Avon na opakowaniu ma datę produkcji, nie termin ważności. Termin ważności to 12 lub 24 miesiące od otwarcia produktu
W Avon podawane są daty produkcji na opakowaniach, nie terminy przydatności. Kosmetyk ma 3 lata przydatności od daty produkcji, jeśli nie był otwierany. Termin zużycia od otwarcia podany jest na produkcie, rysunek otwartego słoiczka z wpisana liczba miesięcy.
No to dobrze wiedzieć. W sumie to nie powinno się o tym jakoś bardziej klientów informować, żeby właśnie do takiego zniechęcenia nie dochodziło?
Tragedia. Po pierwsze podczas składania zamówienia bardzo często produkty są niedostępne przez co traci się klientów. Po drugie czas dostawy jest tragicznie długi. Nigdy nie dochodzi na czas. Na początku współpracy dostawa zajmowała góra dwa dni robocze. Teraz cztery dni to mało. Według mnie jest to lekceważenie stałych konsultantów.
Serio są nagle takie problemy z dostawą? Ciekawe czemu, oni swoim transportem dowożą czy współpracują z firmą kurierską?
Ja ze swojego doswiadczenia po 2 latach pracy w Avon polecam. Ludzie oraz sama organizacja jak najbardziej na plus!
Miałam rozmowę o prace na stanowisko menedżera zespołu. Spotkanie odbywało się online z jedną z przełożonych. Rozmowa trwała około pół h, patrząc na moje doświadczenie, zamiłowanie do kosmetyków i wykształcenie sama rekrutującą stwierdziła, że się swietnie nadaje na to stanowisko. I że pozwoli sobie oddzwonić czy opinia będzie pozytywna czy tez negatywna. Minęły 2 tygodnie do tej pory brak odzewu. Zdążyła mnie zaobserwować na dodatek na instagramie (od razu dodam, że nie, nie jestem z tych co dodają zdjęcia dupska) a wiec to mnie najbardziej rozśmieszyło w tym wszystkim. Ale pofatygować i oddzwonić o czym sama wspomniała to już czasu nie było.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w :Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.