Jeśli wciąż pracujecie- uciekajcie a jeśli składaliście cv to nie idźcie na rozmowę:). Utrzymałam się w jednym Empiku w „centrum” Wrocławia. Na początku wiadomo, wszystko fajnie i miło ale menadżerka szybko zmieniła podejście. Zaczął się terror, wyzwiska, przeklinanie co drugie słowo, wszystko robione było nie tak jak ona sobie życzyła. Akurat mnie jako „młodszemu” pracownikowi przypadł ten niechlubny zaszczyt bycia osobą na którą się wylewa wiadra pomyj. Czarę goryczy przelała sytuacja gdzie zebrałam OPR za całą prace ekipy w tygodniu w którym mnie nie było :). Dosłownie wyszłam wtedy z pracy ze łzami w oczach. Oczywiście byłam zwykłym pracownikiem, żadnym starszym doradca czy kierownikiem. „Nagradzani” premią zostajecie tylko w momencie kiedy sprzedacie odpowiednio dużo premium, w którymś dniu nie sprzedaliście żadnego? Spodziewajcie się miliona przytyków w ciągu dnia na temat i słów żebyście wzięli się w garść bo jako sklep jesteście na ostatnich miejscach rankingu!!!! Ogólnie podejście nieludzkie, zerowy szacunek od menadżera (usunięte przez administratora) Pomimo cieniutkiej ścianki pomiędzy sklepem a magazynem nie miała oporów przed krzyczeniem na pracowników, najwyżej nie brała pod uwagę nawet ze ktoś z klientów to może usłyszeć. Mam nadzieje ze ekipa z którą pracowałam też równie szybko stamtąd uciekła, tylko oni mnie utrzymywali przy tej pracy ???? Także jeszcze raz- wzbraniajcie się rękami i nogami przynajmniej przed tymi salonami w centrum, a reszcie życzę powodzenia w tej niedoli
Chciałbym i to czynię podziękować Pani Zuzi,za bardzo profesjonalną ,miłą i po prostu bardzo dobrą pomoc w dokonaniu zakupów w Państwa Salonie(we Wroclavi) w dniu 23.03.2024r ok. godziny 13-tej!!!. Bardzo sympatyczna i empatyczna osoba Ta Pani Zuzia!!! Osoba na właściwym miejscu!!! Super!!!
Czy w Empik wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Ktokolwiek myśli o podjeciu pracy w empik - nie robcie sobie tej krzywdy. Nie warto. Praca za psie pieniadze z wymaganiami jak byscie pracowali za miliony.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Empik? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Jeśli wciąż pracujecie- uciekajcie a jeśli składaliście cv to nie idźcie na rozmowę:). Utrzymałam się w jednym Empiku w „centrum” Wrocławia. Na początku wiadomo, wszystko fajnie i miło ale menadżerka szybko zmieniła podejście. Zaczął się terror, wyzwiska, przeklinanie co drugie słowo, wszystko robione było nie tak jak ona sobie życzyła. Akurat mnie jako „młodszemu” pracownikowi przypadł ten niechlubny zaszczyt bycia osobą na którą się wylewa wiadra pomyj. Czarę goryczy przelała sytuacja gdzie zebrałam OPR za całą prace ekipy w tygodniu w którym mnie nie było :). Dosłownie wyszłam wtedy z pracy ze łzami w oczach. Oczywiście byłam zwykłym pracownikiem, żadnym starszym doradca czy kierownikiem. „Nagradzani” premią zostajecie tylko w momencie kiedy sprzedacie odpowiednio dużo premium, w którymś dniu nie sprzedaliście żadnego? Spodziewajcie się miliona przytyków w ciągu dnia na temat i słów żebyście wzięli się w garść bo jako sklep jesteście na ostatnich miejscach rankingu!!!! Ogólnie podejście nieludzkie, zerowy szacunek od menadżera (usunięte przez administratora) Pomimo cieniutkiej ścianki pomiędzy sklepem a magazynem nie miała oporów przed krzyczeniem na pracowników, najwyżej nie brała pod uwagę nawet ze ktoś z klientów to może usłyszeć. Mam nadzieje ze ekipa z którą pracowałam też równie szybko stamtąd uciekła, tylko oni mnie utrzymywali przy tej pracy ???? Także jeszcze raz- wzbraniajcie się rękami i nogami przynajmniej przed tymi salonami w centrum, a reszcie życzę powodzenia w tej niedoli
Czy Empik zapewnia kartę multisportu?
Praca nieludzka, grafik mial być lekki i elastyczny ,a szło się (usunięte przez administratora) zero elastyczności, uprzejmości i wyrozumiałości. Udręka psychiczna spowodowana nierealnymi oczekiwaniami wobec pracownika. Brak czasu na swoje życie prywatne. Praca 24/7. A to wszystko za najniższą krajową.
Wytrzymałam 3 dni i nigdy więcej! Zacznijmy od tego ze już drugiego dnia pracy stałam cały dzień na kasie (szkolenie z obslugi klienta miałam mieć dopiero w kolejnym tygodniu). Menadżer przy mnie obsłużyła kilku klientów wciskając im premium a następnie z wielkim wyrzutem zwróciła się do mnie czego nie rozumiem i dlaczego tak nie sprzedaje. Dodatkowo w sklepie panował totalny haos informacyjny, nikt nie wdrożył mnie chociażby w to, że są jakieś dyżury na kasie podczas których nie wolno odejść od kasy nawet na przerwe. Większość pracowników całkowicie miała gdzieś czy wiem co mam robić i gdzie co leży. A już największą porażką pracy tam jest wciskanie na siłę klientom premium i produktów przykasowych. Widziałam, że większość ludzi nie chciało nawet słuchać o promocjach i rabatach zwyczajnie przyszli coś kupić lub odebrać zamówienie a pracownicy byli strasznie nachalni. Cieszę się, że się stamtąd uwolniłam. Empik-zakupy tak, praca-NIGDY!
Jakie godziny pracy obowiązują w Empik?
Praca zmianowa w godzinach 7-21. Ale trzeba brać pod uwagę, że są to godziny umowne - nigdy nie wyjdziesz z pracy punkt 21 a nadgodzin firma nie wypłaca (:
Nie mial*m okazji pracowac w empiku - cale szczescie. Wypowiem sie jednak o kwestii rozmowy rekrutacyjnej, ktora byla nieprofesjonalna. Zaczynajac od tego, ze osoba, ktora prowadziła rozmowe zaczela od narzekania, ze jest strasznie duzo roboty, obowiazkow, nauki - jestem świadom*, ze tak jest, ale mozna to powiedziec w przystępnej formie, a nie wzdychać i narzekac. Osoba prowadząca rozmowe, nie zadala mi ani jednego pytania, by sprawdzic czy pasuje do tej pracy i wlasciwie czul*m sie jakby zaraz miala wyciagnac umowe z szuflady i dac mi ja do podpisania, bo wszystko bylo w takim biegu. Punkt kulminacyjny rozmowy? Wyjechanie z tekstem: "mam nadzieje, ze mnie nie oszukujesz, bo ja nie zatrudniam osob z depresja czy introwertyków", ponadto byly wyciągane kwestie zdrowotne jak mniemam byłego pracownika i przytaczanie, ze praca nie jest dla ludzi z autyzmem. Dosc przykre, bo do tej pory byl*m pewn*, ze Empik kreuje sie na tolerancyjna firme, chociazby po narracji w SM.
Niestety narracja w SM nijak ma się do prawdziwej twarzy tej firmy. Na stanowiskach są ludzie, którzy zupełnie tam być nie powinni - aktualnie nie ma już we Wrocławiu ani jednego salonu z ludzkim menadżerem. Co do opisanej sytuacji to nawet wiem o którym salonie mowa i wielka szkoda, że ta rozmowa nie została nagrana bo to się nadaje do sądu pracy. Ale to jest właśnie przykład niewłaściwej osoby w niewłaściwym miejscu - pani doszła do stanowiska jedynie mobbingowaniem współpracowników i lizaniem D szefostwa.
Co jaki czas w Empik można ubiegać się o podwyżkę?
Dramat. Omijajcie prace w Empiku szerokim łukiem. Stawka najniższa krajowa i to po wyrobieniu premium itd. Namawianie ludzi na zakup wszystkich pierdół plus założenie konta premium. Klienci jak chyba wszędzie są różni, ale zazwyczaj są niezadowoleni i mają do sprzedawców pretensje o męczenie ich zakładaniem kont, kupowaniem umbreli itd. Praca strasznie męcząca, ciagle na nogach. Dużo obowiązków, cały czas trzeba robić zwroty i przyjmować dostawy. Pilnować czy ktoś czegoś nie kradnie. Masz wykonywać w dwie osoby obowiązki za conajmniej cztery. Codziennie na forum są poruszane twoje wyniki i jak nikt nie chce premium, to jest Twoja wina, bo widocznie źle zachęcasz klienta. Wieczne szkolenia z tego jak sprzedawać premium, jak obsługiwać ludzi. Praca do 21:00 ale i tak codziennie pracujesz dłużej i nikt Ci za to nie płaci. Wszędzie kolesiostwo, kierownictwo wiecznie ma jakiś problem o coś. Nigdy nie układali książek, ale wysyłają tabelki jak ma być wszystko poukładane i nie ważne czy Ci się to mieści czy nie mieści, na sklepie wiecznie syf, bo nie ma czasu tego sprzątać, mikro magazyny na których nie ma miejsca na nic. Praca po 8h, 15 min przerwy. Niby elastyczny grafik, ale tak na prawdę nie masz życia, bo wiecznie musisz być pod telefonem.
Zapomniałem dodać, że ciągły mobbing i wyżywanie się na pracownikach to tam norma. Cieszę się, że już tam nie pracuje, bo psychicznie idzie się tam wykończyć.
Czy zdarzają się nadgodziny w Empik?
(usunięte przez administratora)
Co to w ogóle za teksty? Skoro jest obowiązek noszenia masek to się trzeba dostosować do tego. Paczkę z książką można zamówić też paczkomatem i nikt by Pana nie dyskryminował. Poza tym - to jest portal dla pracowników o opiniach o pracy, a nie klientów z pretensjami tego typu.
Za te komentarze powinienes isc siedziec. Widac ze masz spore kompleksy w zyciu ze Twoim najwiekszym problemem jest zalozenie maseczki.
Lecz się człowieku! Ci za (usunięte przez administratora)trzeba być Seby pisać takie rzeczy.Psychiatryk ci zamknęli czy leki już nie działają?moze z ryja ci tak jechało i zwrócono ci uwagę o maskę. Przed wejściem jest info o masce wiec co za problem?a w sumie taki patol może nie umieć czytać.Szanuj ludzi (usunięte przez administratora)
Komentarz został już zgłoszony do odpowiednich instytucji. Jeśli Pan/ Pani nie usunie tego oburzającego komentarza z pewnością zrobi to admin.
Ja się osobiście dziwię, że admini pytają o jakieś dziwne czasem rzeczy, a posta, który jest mocno obrażający i wulgarny, nie usunęli przez półtora tygodnia.
Pracowałam nie w Empiku, lecz Papierniku. Praca zdecydowanie gorsza niż w salonach Empiku. Częste zmiany jednoosobowe, gdzie ma się na głowie cały sklep (obłsługa klienta na sali, dostawa, obługa przy kasie) - nawet nasi klienci zwracali na to uwagę i dziwili się, że jestem sama. Nacisk oczywiście na umbrellę - jak zapewne w każdym salonie - czasem zwyczajnie się o tym nie myśli jak się ma wężyk do jedynej (ówcześnie) kasy w sklepie. Ponadto nie ma się swojego działu, trzeba ogarniać wszystkie. Pod koniec sierpnia/na początku września i w grudniu można oszaleć - i z dostawą i z paczkami i z klientami. Czasem nawet rozumiałam zdenerwowanie klientów, że musieli czekać albo jakaś ich sprawa nie zostałą przekazana, zapomniana - jest to jednak zwyczajnie wina firma, ponieważ jest za mało etatów na sklep, to wszystko czasem nie jest do ogarnięcia dla tylko człowieka. Wyczerpujące psychicznie i fizycznie, na cały etat chyba niedługo można wytrzymać.
Hej, jak aplikwać do empiku we wrocławiu ? na stronie nie ma takie możliwości. Proszę o pomoc
Lepiej poszukać lepiej płatnej pracy, bez takiego nacisku na wyniki za które nic nie masz w obecnej sytuacji i jak z resztą w ogóle.
Czy Wy też macie dość tych koszulek z tandetnego materiału? Zgłaszaliście to gdzies ?...
Czy były zwolnienia w związku z koronawirusem ?
Pracuję w jednym z Empików we Wrocławiu od prawie dwóch lat. Praca jak każda – ma swoje wady jak i zalety. Zarobki są ok – trochę ponad minimalną, dostaję dodatek za staż pracy. Pracuję tutaj tylko na część etatu i traktuję to jako formę dorobienia sobie podczas studiów (grafik mam układany tak, aby nie kolidował z zajęciami). Jestem doradcą klienta, pracuję tylko na określonym dziale + stoję na kasie. Czasem pomagam przy innych działach, ale dzieje się to rzadko, np. podczas inwentaryzacji lub oklejania promocji. Zazwyczaj doradzam klientom na dziale i/lub stoję na kasie, przyjmuję paczki, rozkładam dostawy, uzupełniam braki w towarach na półkach, układam produkty, robię zwroty. Na kasie mamy swoje "zmiany", nie ma sytuacji, by ktoś stał na niej cały czas, staramy się wymieniać. Premie mamy wstrzymane do końca roku, dostajemy aktualnie 80% wynagrodzenia do czerwca, ale właściwie w każdym sklepie teraz tak się dzieje, trudno. Premię mogliśmy wcześniej dostać na święta, za konkursy (gdzie czasem są ciekawe nagrody: wycieczki, kupony do aplikacji), pozytywne opinie klientów, wyrobiony target i sprzedaż przykasową – łącznie za wszystko było to ok. 200-100zł. Umbrella czasem idzie nieźle, czasem gorzej, zależy, co w niej jest w danym czasie. Teraz nie ma parcia na wyniki, ponieważ nic z tego nie mamy. Do tego pracownik może wypożyczać książki i płyty, przysługuje także zniżka pracownicza (-30% na książki, -20% na słodycze i prasę, na resztę też są rabaty, ale dokładnie ich nie przytoczę). Najgorsi w tej pracy są tak naprawdę klienci: z niektórymi można na spokojnie porozmawiać i pożartować (co bardzo lubię), inni traktują nas źle, wyżywają się. Nie jest to moja pierwsza praca w handlu, więc z czasem do tego się przyzwyczaiłam i większość spływa po mnie jak po kaczce. To ich frustracja, nie moja. Ja zawsze zachowuję poziom i każdego traktuję z grzecznością. Przy trudnych sytuacjach wołam kierownika lub ochroniarza i to on rozwiązuje problem. Najgorsze są święta: ilość osób odwiedzających salon jest ogromna, ilość paczek również. Czasem ciężko to ogarnąć, rośnie także ilość poddenerwowanych klientów, bo kolejki często sięgają wyjścia, pomimo dużej ilości pracowników ;) Najlepszą rzeczą w tej pracy jest mój zespół. Nie z każdym się lubię, ale każdego toleruję i akceptuję (i ze wzajemnością). Panuje luźna atmosfera, z każdym można porozmawiać, a store menager jest do dyspozycji pracownika (zawsze pomoże, doradzi, wysłucha, rozwiąże problem; jest wyrozumiała, spokojna, ale równocześnie wymagająca). To dzięki ludziom, z którymi współpracuję, jestem tutaj tak długo (a żeby było śmieszniej: jestem jedną z najkrócej pracujących osób). Nie ma u nas dużej rotacji osób, jedynie na święta zatrudniane są dodatkowe osoby do pomocy. Z pracą w Empiku jest tak, że, niestety, Empik Empikowi nierówny. Praca w salonach partnerskich wygląda zgoła inaczej (podobno gorzej, ponieważ najczęściej nie da się tam wykupić pakietu medycznego, nie ma też tylu premii, kierownicy te bywają tam różni: o różnych salonach we Wrocławiu słyszałam różne rzeczy). Najwięcej zależy od współpracowników, ponieważ to oni kreują atmosferę. Ja swój salon sobie chwalę, odnalazłam się w nim szybciutko. Po studiach raczej znajdę lżejszą pracę, gdzie nie będzie tak mocno goniło mnie wyrabianie wyników, ale do końca ich trwania planuję pozostać w tej firmie.
Praca w handlu nie jest łatwa ani lekka. Jak ktoś decyduje sie na taka pracę niech szanuje klienta bo inaczej zostanie bez pracy!!!
ale wiesz że w polsce nie ma niewolnictwa ani kast? sprzedawca z empiku po pracy jest takim samym klientem jak ten któremu trzeba bić pokłony
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Empik?
Zobacz opinie na temat firmy Empik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Empik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!