Do czynienia z NC+ a teraz z Canal+, mam od 2016 roku i co dwa lata daję się nabrać. Przedłużałam umowę będąc pewną, że nie zostaną zablokowane kanały, które przez lata otrzymalam w pakiecie i promocji, a tu zonk, płacę wiecej, a mam mniej. I to zabiera sie programy, których używa sie najczęściej. Ostatni już raz, dałam się tak oszukać. Nie polecam!
Witam! Długo męczyłam się z zanikającym obrazem i dźwiękiem na dekoderze canal plus zatelefonowała do punktu obsługi w Kołobrzegu na ulicy Słowińców do Pana Edwarda gdzie zawarłam umowę. Pan był wtedy bardzo grzeczny, dziś gdy zgłosiłam swój problem z dekoderem ( nawet dwoma, bo mam dwie umowy) ów Pan stwierdził, że coś kombinuję, wykręty, podniesiony ton głosu i oburzenie po których doszłam do wniosku, że mam dać mu spokój, człowiek ten potraktował mnie jak naciągaczkę. Jestem ogromnie zawiedziona, nigdy już nie postawię nogi w tym punkcie obsługi! Arogancja, chamstwo, bezczelność i buta Pana Edka z Kołobrzegu to wizerunek tej firmy? Mam nadzieję, że nie, bo problem pomogła mi rozwiązać Pani z infolinii i był to problem z dekoderem gdzie Pan Edek wcześniej obwiniał kable przy antenie i kabel HDMI. Mam nadzieję, że ktoś utrze nosa temu Panu i trafi na podobnego sobie.
Praca w KRK była fajna ale sprzedali nas do Armatisa :)
Nie rozumiem. Jakaś fuzja była? Bo przecież piszesz na profilu Canal plus. Co to ma wspólnego?
Większość osób które dzwonią do abonentów to zewnętrzne cc działające na zlecenie canal. Osoby wypowiadające się negatywnie co do canal są to pracownicy firm zewnętrznych np. wspomniany armatis. O swoich pracowników canal dba bardzo dobrze, a co robią zleceniobiorcy to inna motka. Drodzy abonenci jeżeli dzwoni do was konsultant, to najczęściej jest z firmy zewnętrznej i poza wyuczonymi regułkami ma niewiele do zaoferowania. Zewnętrzne cc musi jak najwiecej osób naciągnąć żeby mieć zapłacona prowizje za zlecenie.
Ku przestrodze tych którzy chcą zacząć korzystać z ich usług. Nie róbcie tego. W przypadku gdy będziecie chcieli rozwiązać umowę, mnożą problemy, działają niezgodnie z prawem. Po odstąpieniu od umowy przywracają jakieś stare warunki tejże umowy i twierdzą że ona trwa nadal. Wysyłają maile z informacją o tym że będzie jeszcze trwała dwa lata. Na koniec już po szczęśliwym uwolnieniu się od tego francuskiego bałaganu przysyłają najpierw mail że jest na koncie nadpłata o później pismo (datowane wcześniej niż mail) że trzeba jeszcze coś dopłacić (mniej niż wynosi nadpłata), mało tego człowiek który kończył moją umowę stwierdził że anuluje rachunek za ostatni miesiąc. A ci (usunięte przez administratora) jeszcze chcą kasę!!! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
te wasze dekodery to (usunięte przez administratora)zacinają się w cholere że nie można kanału przełączyć albo włączają się jakieś booty lipa z tym nigdy więcej nc+
Pan Marcin-pracownik salonu CANAŁ+ we Wrocławiu w Marino to pełen profesjonalizm. Bardzo sympatyczny, kompetentny i pomocny. Pozdrawiam
Absolutnie nie polecam współpracy z tą firmą żadnemu kontraktorowi IT. Dział IT jest zupełnym nieporozumiemiem. Zespoły są kierowane przez rozdygotane emocjonalnie kobiety, a skład osobowy to 7 "kierowników" na 2 programistów. Wewnątrz firmy są prowadzone "rozgrywki polityczne". Są zatrudniane firmy outsourcingowe, które są nastawiane jedna przeciwko drugiej. Przez to nie ma żadnej współpracy a jest tylko toksyczne środowisko i rzucanie sobie kłód pod nogi w imię pozostania przy kontrakcie. Jeżeli chcecie spokojnie pracować i rozwijać się w IT to omijajcie szerokim łukiem tego zleceniodawcę.
Na rozmowie do IT obiecują stabilność - ciągła reorganizacja zespołów i programiści, faktycznie maja nad sobą armię nadzorców, która tworzy tyle spotkań, że pracować się nie da… zagrywki między firmami dostawczymi potwierdzam, architekt, który zamiast tworzyć spójna dokumentacje nieformalnie gdyba sobie na spotkaniach grupowych zamiast przekazać konkretne wytyczne do realizacji. Nie ma co wspominać o delivery menager, która widzi tylko SP, a dla niej jesteś komórka w arkuszu. Firma powinna zacząć stawiać na jakość i stabilizację bo długość stażu pracy programistów w zespołach nie jest przypadkowy (zwykle nie jest liczony w latach). Cieszę się, że od kilku miesięcy jestem w miejscu, gdzie scrum jest ograniczony do miniumum, a członkowie zespołu przeznaczają czas na implementację i wzajemne wsparcie co sprawia, że da się po prostu pracować.
To faktycznie nieciekawa sytuacja. Możesz napisać na jakim kontrakcie pracowałeś? Bo dodałeś ze obiecują stabilność a chyba umowa do takich nie należała. Byłeś na B2B czy o dzieło?
B2B. Umowę wypowiedzieli w trybie natychmiastowym bez jakiejkolwiek bezpośredniej komunikacji o godzinie 16-tej ostatniego dnia miesiąca. Wysłali tylko info do kontraktorni. Chociaż jeszcze w ciągu dnia zarówno PO jak i pozostałe osoby na spotkaniach zachowywały się "jakby nigdy nic". Dodam, że nie zapłacili za miesiąc pracy odrzucając TS.
masz zamiar coś zrobić, z tym że firma nie wypłaciła ci wynagrodzenia za ostatni miesiąc? Jest szansa, że to ich niedopatrzenie?
Ja byłem na b2b, zapłacili za wszystko, ale patrząc na atmosferę tam panująca nie wróciłbym tam za 2 x większe pieniądze
Witam, może firma otworzy oddział w Zamościu bo pracy tutaj brak, a jedyna firma cc zamknęła się z końcem roku 2022
Porażka, pracowałem na wielu infolinia ale to co tu się dzieje jest niedopuszczalne, najniższa krajowa i telefon za telefonem. Podejście do pracownika na poziomie zerowym a osoby z wyższym stanowiskiem wyżej głowę zadzierają niż gwiazdy estrady xd nie trudzulbym się tutaj i nie przechodził szkolenia które zapłacone zostanie po 160 h
Ile trzeba zapłacić pobrania żeby dostać telefon? Wiem że to jest zwrotne ale mimo wszystko trzeba wyłożyć swoje pieniądze. Jeśli chodzi o szkolenie to musisz przepracować prawie miesiąc żeby ci za nie zapłacili? Na rekrutacji o tym informują?
Najgorsza firma z jaką przyszło mi współpracować... Liderzy straszą skracaniem godzin bez uprzedniego zapoznania sie z problemem, a gdy przedstawisz sytuacje to zapominają języka w gębie... Ciągłe telefony i zapytania czy mozna przyjść wcześniej. Nie dziwie sie ze nie ma pracowników ???? stawka najmniejsza jaka moze byc, do tego brak szacunku do pracownika, stad brak poszanowania pracy ???????? na kazdej zmianie sa liderzy ktorzy maja nam podobno pomagac, nie raz mialam sytuacje ze czekalam 10 minut na pomoc z klientem na sluchawce (czas dozwolony to ok 5 minut ????) odpowiedzi byly nie na zadany temat (polecam czytanie ze zrozumieniem i cos takiego jak sumienność ????). Jesli nie masz uczuc i masz w (usunięte przez administratora) wszystko to idealna praca dla Ciebie ????????????
Zaczniecie w końcu pokazywać coś nowego na tych kanałach czy to koniec canal plus?mozna rezygnować?
Pracuje w CANAL+ BOK KRK 14 lat i muszę przyznać, że nie mam żadnych zastrzeżeń. Za każdym razem jak czytam te negatywne opinie to zastanawiam się czy naprawdę pracujemy w tym samym miejscu. Firma jest dobrze zarządzana, dba o pracowników, o komunikację. Daje poczucie bezpieczeństwa. Kierownictwu nie można nic zarzucić. Od 2 lat pracuje zdalnie, codziennie mam krótkie spotkania zarówno z szefem jak i całym zespołem. Nikt mnie nie kontroluje, otrzymuje feedback na bieżąco, zawsze można się dogadać co do godzin pracy. Wynagrodzenie dla mnie ok, a jeśli komuś nie pasuje to przecież nikt go tutaj siła nie trzyma :)
Bardzo zastanawiają mnie takie komentarze... Nie wyobrażam sobie pracy w takim miejscu przez 14 lat, no chyba, że nie jest się zwykłym szarym konsultantem, który odwala całą robotę. Firma dobra na początek, zdobycie doświadczenia, max na 2 lata. Później 0 rozwoju, 0 motywacji. Cały czas wszystko zmienia się na "-". Większość osób, która nie godzi się na takie warunki, a widzi że się nie polepsza, odchodzi. Jeśli ktoś pracuje powyżej 10 lat, to chyba tylko z przyzwyczajenia, strachu przed zmianą i braku perspektyw. Ale i tych ludzi jest już coraz mniej. Tutaj liczą się tylko wyniki, nic więcej. Jeśli ich nie robisz to jest problem. W końcu i tak cię zwolnią. Jeśli je realizujesz, możesz sobie pozwolić na wielokrotne, długie L4 (były już o tym wpisy). Stawka dla konsultanta, niewiele różni się od najniższej krajowej, śmiech na sali. Firma długo zasłaniała się covidem. Bezmyślnie pozwalniali sporo osób, a potem nagle problem, bo przecież nikt nie pomyślał, że będzie za mało ludzi do pracy, zwłaszcza w sezonie urlopowym. Beznadziejne decyzje są podejmowane na górze. Premie nie są małe, ale cały czas jest kombinowanie co by tu zrobić, ale ludzie zarobili jak najmniej. Mało szkoleń, coraz więcej obowiązków. Praca w weekendy, święta, w większości na popołudniu, bez dodatków. Niestety trzeba się przyczepić do sprzętu na którym pracujemy. Przestarzałe komputery,przed pandemią ciągły problem ze słuchawkami, myszkami. Obskurne rozwalające się fotele. Ciągłe problemy z systemem i aplikacjami.
Dokładnie, nikt tam nie pracuje 14 lat jako konsultant. Koleżanka chyba zapomniała napisać, na jakim stanowisku pracuje i komu wchodzi w zadek, żeby je utrzymać. Bo tak to w biurze w Krakowie działa.
jaki staż pracy w większosci mają pracownicy, skoro piszesz ze konsultant tam 14 lat nie może pracowac ?
w BOK anal + nikt nie pracuje dłużej niż pól roku. , po tym okresie musiałby przejść badania psychologiczne , a to niestety jest nie możliwe.
czemu obecność na badaniach miałaby być niemożliwa? czyli utrzymujesz, że średni staż u wszystkich tam mniej więcej te pół roku trwa? To ja ciekawa jestem ile można przez taki czas się tutaj dorobić... Teraz od nowego roku coś w oferowanych stawkach się zmieniło? lub innych warunkach?
Miałem już kilka systemów TV ale ten jest zdecydowanie najgorszy. Klient jest manipulowany tak, żeby oglądał to co podsuwa mu CANAL+ . Jest tylko jedna lista „ulubione” bo przecież CANAL+ wie lepiej co klientowi ma się podobać. Oprogramowanie jest bardzo niewygodne w użytkowaniu nastawione głównie na reklamy. Obsługa klienta jest na tak niskim poziomie, że nie ma sensu z nimi gadać. Jedynie skargi do UOKiK mogą pomóc.
Witam serdecznie Próbuję się dodzwonić od kilku dni do Canal Plus Ciągle trzeba sekretarka wirtualny Oskar mówi że ma poczekać na konsultanta czekam po 40 pół godziny i nikt nie odbiera gdzie możesz się dodzwonić do nich bo zaczyna mnie już to powoli denerwować
witam, ten czas oczekiwania wynika z ogromnych kolejek na linię. jako pracownik podpowiem że najlepiej dzwonić z samego rana, linia jest od 7 i wtedy wpada mało połączeń. największy ruch sie zaczyna po 16 jak wszyscy wracają z pracy;) pozdrawiam
o to akurat dobra porada. czyli najgorsza praca jest o 16? jest w tym momencie więcej osób na zmianie czy jak firma sobie z tym radzi?
Ja mam ten sam problem.Ci pracownicy mają kompletnie TUMIWISISTYCZNY stosunek do człowieka i do pracy.Obrażanie krzyki do słuchawki.Poprostu nie wierzę ze to sie dzieje
To prawda, chamstwo i bezczelność pracujących na infolini to już standard. Odzywki do klienta na poziomie dna. Canal plus zatrudnia chyba najgorszy sort pracownika. A zarządzającym radzę posłuchać jak odzywają się konsultanci do klientow
A czy jest szansa na przytoczenie tego, jakiejś konkretnej sytuacji? Pytam, bo nie rozumiem jak ktoś mógłby krzyknąć na kogoś przez telefon a zwłaszcza do klienta?
Mecz Górnik Zabrze - Widzew Łódź Tak stronniczo komentujących mecz dawno nie widziałem. Zbierało na wymiotny i odechciało się oglądać. Nie powinno tak być , komentarz powinien być bezstronny.
No skoro tak.. A jakiś cytat chociaż, żeby było wiadomo co chodzi? Z czego ta stronniczość wynikała?
Witam wszystkich . Chciałbym się podzielić moja opinia w temacie filozofii firmy co do utrzymania stałych klientów i przedstawianych im niby super ofertą przedłużających umowę . Jestem stałym klientem od 13 lat. Przerobiłem chyba wszystkie pakiety, a od 4 lat mam wykupiony pakiet super premium plus cuda ale nie w tym rzecz . Za dwa tygodnie kończy mi się umowa oczywiście pismo z rezygnacja zostało wysłane z wyprzedzeniem i jest wiążące dla stron na koniec października . Jak wszystkim wiadomo dział utrzymania klienta dzwoni co drugi dzień aby mnie przekonać do zmiany decyzji . Wabią niby super cenami na pakiety, dodają niby gratisy obiecują znów cuda . Ale tak naprawdę chodzi im tylko o to aby klient zgodził się na ta samą kwotę która płacił wczesnej lub wyzsza . A teraz hit , dzwonie na infolinie jako nowy klient, zamawiam wszystkie identyczne pakiety które miałem i te które mi oferowano niby w super cenach i ku mojemu zdumieniu dostaje to wszystko za 10 zł tańsze miesięcznie niż miałem jako stały klient . I gdzie tu logika gdzie stały klient w tym wszystkim chyba w d…e Gratuluje firmie polityki sprzedaży ale wystarczająco długo byłem dymany i kończę z tym . Życzę samych dmuchanych klientów .
Nie jest tak że jeden pracownik wiedział coś o najnowszej zniżce a drugi nie? Próbowałeś potem rozmawiać z kimś z firmy na ten temat? Bo ciekawa jestem jakie jest wytłumaczenie tej sytuacji.. Daj znać jak się czegoś dowiesz!
Od rana trwają zawody tenisowe a wy puszczacie (usunięte przez administratora) powtórki , jesteście beznadziejni i ja oraz inni opuszczamy to (usunięte przez administratora) .Ja wam wystawię taką reklamę w internecie że się nie pozbieracie .
nie polecam !!! podejście do klienta karygodne, jakość usług słaba.
DRAMAT Najbardziej chamska firma z jaką przyszło mi współpracować. Miałem nie pisać tego komentarza bo rzadko zajmuje się takimi pierdołami ale robie tu wyjątek ku przestrodze. Dwa lata temu podpisałem umowę na 24 miesiące na full pakiet za 200 złotych miesięcznie a po miesiącu dołożyłem sobie multiroom za kolejne 10 złotych. Po dwóch latach czyli w tym miesiącu umowa mi się kończy a ja poprostu nie chcę mieć kolejnej umowy za tak duże pieniądze. Nie stać mnie już na to. Nie mówiąc już o tym, że spośród 200 kanałów oglądałem zaledwie 5 może 6 a i to rzadko. Kanały firmowe to dramat. Nie ma tam nic ciekawego, same powtórki. Kanał DOMO plus to jakaś kpina, to samo KUCHNIA plus. Przez dwa lata obejrzałem tam może 3 programy i to wszystko. HBO chodź nie jest kanałem firmowym tej sieciówki to jeszcze większy (usunięte przez administratora) jaki może być. Programy na canal plus ciągle się powtarzają, odnoszę wrażenie że producenci tych programów lub filmów robią je na siłę a platforma cyfrowa na siłe je kupuje żeby czymś zapchać ramówkę. 210 złotych miesięcznie to o wiele za dużo za kilka kanałów, które mi się podobały. Płacisz kosmiczne pieniądze a w zamian dostajesz ramówkę jak z afrykańskiej telewizji. Najgorsze zaczęło się w tym roku w czerwcu, kiedy firma zorientowała się że kończy mi się umowa i czas złowić frajera na kolejne dwa lata. Kiedy po raz pierwszy odebrałem telefon powiedziałem wyraźnie że wszystko załatwię sobie w punkcie CANAL PLUS tam gdzie podpisałem umowę i że zrobię to w listopadzie. Teraz jest czerwiec i nie ma potrzeby podpisywać umowy 5 miesięcy przed jej końcem. Na to pan mi odpowiedział że: UWAGA: W listopadzie to nie będzie aktualne, taka okazja już się nie powtórzy, że promocję mają tu i teraz. Odłożyłem słuchawkę. Siedem dni później znowu to samo. Dzwoni sługus ( inaczej nazwać go nie mogę) i mówi, że może mi mocno zjechać z ceny, ja się pytam ile? a on że będę teraz płacić 170 złotych ( obniżka 30 złotych). MASAKRA. Znowu odłożyłem słuchawkę. Kilka dni później dzwoni Pani i mówię do niej: Czy pani wie czym jest STALKING? A ona do mnie: Rozumiem. Więc ja na to: PRZESTAŃCIE WYDZWANIAĆ DAJCIE MI SPOKÓJ, ZAŁATWIĘ TO WSZYSTKO W PUNKCIE. Następnego dnia- znowu telefon. Zablokowałem ich numer i wiecie co? Mam już na skrytce pocztowej 16 połączeń od nich w ciągu 5 dni. Chciałem teraz zmienić na ich stronie mój numer telefonu, żeby nie dzwonili, i wiecie co? Nie da się. Trzeba osobiście napisać. Chciałem napisać maila, żeby przstali mnie nękać oraz żeby im uświadomić że uporczywe nękanie jest przestępstwem i co? Nie da się. Dodałem swojego maila potwierdziłem link aktywacyjny ale nie da się zaktualizować adresu a bez tego nie da się wysłać wiadomości. Być może jakiś czas temu podpisałbym jakąś umowę ale po tym jak mnie potraktowali nie podpiszę już z nimi żadnej umowy. NIGDY. Dlaczego oni szukają pieniędzy w mojej kieszeni a nie w swojej. Może lepiej niech prezes tego GOOWNA płaci a ja będę oglądać za darmo. Czemu nie? CANAL PLUS: MIEJCIE ODROBINĘ AMBICJI I PRZYWOITOŚCI BYŁY KLIENT
Potwierdzam - dokładnie tak działają - nękają telefonami, nie słuchają, mają w nosie uprzejme prośby o zaprzestanie tego nagabywania - smutna historia co się stało z camal+
Nękają od miesięcy z różnych numerów. Blokuję je więc dzwonią co chwila z innych. To niby nie forum reklamacji ale serio... Jak tak można? Przecież starszą osobę zestresują, zastraszą i na koniec naciągną w ten sposób. Go..niana firma.
Potwierdzam. Też mnie spotkały te praktyki. Dzwonią z różnych numerów, różni konsultanci, z których każdy twierdzi, że nic nie wie o tym, że zakazalam wydzwaniać do siebie i umieścić tę informację w systemie. Mówi, że to już ostatni raz po czym na drugi dzień znowu telefon. Były dni, że połączeń było ok 7. Mówienie im, że to nękanie, że podlega pod paragraf nie robi żadnego wrażenia bo podobno przekazanie danych przy podpisywaniu pierwotnej umowy jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na kontakty telefoniczne. Do tego mam abonament telefoniczny, za który notorycznie są doliczane dodatkowe kwoty z sufity wzięte.
Tak zgadzam sie z tą opinią.Jest to dziadowska firma. Nie odbierają telefonów po podpisaniu umowy.Tragedia.
To jest prawda .Ważne aby płacić a nie oglądać. Otrzymałem nie sprawny sprzęt i nie można się doprosić o jego wymianę. Reklamacja jest odrzucana zanim dobrze jest przeczytana ze zrozumieniem. Nigdy więcej !
Prawdę powiada kolega.
Treść zgłoszenia: Dzień dobry. Próbowałem przedłużyć umowę z Canal+ po wygaśnięciu umowy na zasadzie zmiany abonamentu na tańszy oraz bez Netflix. Poinformowano mnie, że ja tego nie mogę zrobić, gdyż nie ma dla mnie takiej oferty. Proszę o wskazanie mi miejsca w umowie między mną i Canal+, gdzie jest mowa, że po wygaśnięciu umowy ja nie mogę przedużyć umowy na innych warunkach inż przedtem, tym bardziej iż w poprzednich latach to było możliwe. Nie znalazłem nigdzie w naszej umowie z Canal+ , że podpisanie jej przeze mnie, zmusza mnie na utrzymanie podobnych warunków w razie przedłużenia umowy na następne lata. Oferta Canal+ w internecie zawiera różne tańsze pakiety, które jak rozumiem nie przysługują mi ze względu na wcześniej podpisaną umowę. Czy to znaczy, że podpisanie umowy z Canal+, dyskryminuje moją osobę na zawarcie tańszych pakietów po wygaśnięciu poprzedniej umowy? Czy to jest zgodne z prawem konsumenckim? Proszę o możliwość skorzystania z wyboru między wszystkimi ofertami pakietów jakie macie w ofercie Canal+ bez dyskryminowania mnie na podstawie tego iż juz jestem waszym klientem. Po kilkunastu latach bycia waszym klientem, dostaję się do grupy, tak zwanej lojalnościowej, która jest dyskryminowana??!!! Proszę o przesłanie mi podstaw prawnych, związanych z tą sytuacją, oraz popartych w umowie którą podpisałem.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.