Przykro mi dziewczyny, ze taka niemiła sytuacja Was spotkała. Mam do zwrócenia jedna bluzkę, dam Wam znać jak u mnie to wyglądało, ale mam nadzieje, ze nie spotka mnie taka nieprzymneksci COCOMOYO, bo chciałabym od Was zakupić jeszcze jeden zestaw :) Pozdrawiam Monia
(usunięte przez administratora)
Też bardzo długo czekałam na zwrot pieniędzy. Proszę zgłosić sprawę na policję i dodatkowo wystawić wezwanie do zapłaty z wyznaczonym terminem zwrotu pieniędzy. Jeżeli pieniądze nie zostaną zwrócone należy zgłosić do sądu sprawę cywilną. Jeżeli wygra Pani sprawę to koszty sądowe ponosi strona przegrana. W moim przypadku wezwanie do zapłaty zadziałało. Otrzymałam prawie caly zwrot środków bez 6zl...
Dziewczyny pozwy zbiorowe nie działają na sklepy tak jak myślicie i mówię to z doświadczenia. Przedsiębiorca nawet nie będzie miał z tego powodu za bardzo konsekwencji, zdeklaruje się, że odda pieniądze i spraw się zakończy. Zastanawiam się po cholere robić jakieś pozwy zbiorowe, skoro wystarczy zgłosić sprawę do rzecznika? Zrobiłyśmy z dziewczynami pozew zbirowy na butik milagro store, (usunięte przez administratora) było setki i na końcu to wyszło tak ze przedsiębiorca zdekalrował się, że zapłaci i sprawa się zakończyła z kosztami dla nas!!!!!!! :/ Akurat nie mam takich doświadczeń jak wy z tym sklepem, u mnie wszystko ok.. aczkolwiek nie robiłam zwrotu. Chciałam zrobić, ale chyba się trochę zastanowię. Sam zakup ok.. rzeczy piękne, no ale szkoda.
Bardzo polecam, otrzymałam dres Leno i to istne cudo. Jestem bardzo zadowolona, jakość powala. Czytam te opinie i stwierdzam, że miałam dużo szczęścia, ale u mnie kontakt świetny. (: Dziękuje za taką obsługę.
Ten sklep nie realizuje zamówienia. A kontaktu w ogóle nie ma. Nie polecam
Dzień Dobry, przepraszamy za tą niedogodność. Niestety wystąpił błąd systemowy i Pani zamówienie nie było widoczne. Oczywiście zostanie zrealizowane w trybie pilnym.
Nie polecam. Złożyłam zamówienie w cocomoyo.pl 28 stycznia, do tej pory nie otrzymałam zamówionych rzeczy i odpowiedzi na 3 wiadomości z zapytaniem. Dziś wysłałam wiadomość że rezygnuje z zamówienia i chce zwrotu pieniędzy. Pierwszy raz coś takiego mnie spotkało.
(usunięte przez administratora)
Ja również czekam na zwrot już nie wiem ile dni.. na mejle też państwo nie odpisują.
Ja jestem zadowolona z zakupów. U mnie wszystko ok, piękny towar :) mam nadzieje, ze nie będę czekać długo na zwrot
Ja dzisiaj wstawiam pierwszą pozytywną. Po dwóch miesiącach otrzymałam całość zamówienia. Rzeczy są ładne i warte swojej ceny. Mogłabym kupić więcej, ale niestety zbyt dużo kosztowało mnie pisania i denerwowania to zamówienie. Szkoda, że tak to wyglądało i cieszę się, że sprawa zakończyła się pozytywnie.
Absolutnie nie polecam tego sklepu! Będę każdemu odradzała w jakikolwiek w nim zakup. Przy każdej okazji będę opisywać co to za firma. W dniu 11.02. kupiłam garnitur, od razu za niego zapłaciłam. Do dnia dzisiejszego garnituru brak. Na pierwsze zapytanie co z realizacją mojego zamówienia dostałam informację, że czekają na dostawę. Jak zapytałam ile to potrwa ponieważ zbliża się uroczystość na którą go zakupiłam (wskazałam nawet datę) i jeżeli się nie wyrobią to muszę szukać czegoś innego- dostałam odpowiedź dnia następnego, że jeszcze w tym dniu paczka wyjdzie. Kolejnego dnia, z racji tego, że nie dostałam żadnej informacji od kuriera, że paczka została nadana, zwróciłam się z zapytaniem co z moim zamówieniem- dostałam informację, że kurier nie przyjechał, ale ze przyjedzie dnia następnego i dają mi gwarant, że paczka wyjdzie do godz. 10.30 rano. Nie została nadana. Napisałam jeszcze 2 maile, odpowiedzi do chwili obecnej brak. Żenada! NIE POLECAM NIKOMU, (usunięte przez administratora)
Dobry wieczór Pani Paulino, postaramy się odnaleźć meila i w trybie natychmiastowym na niego odpowiedzieć. Przepraszamy za ta niedogodności.
Dnia 12.02 złożyłam zamówienie na bluzę, które oplacilam wraz z przesyłka. Następnego dnia złożyłam jeszcze jedno zamówienie na inną bluzę oraz dwie pary spodni (to zamówienie przekroczyło kwotę, która kwalifikowała do gratisowej przesyłki). Zamówienia o łącznej wartości ponad 700 zł. Jako potwierdzenie zamówienia dostałam nieczytelnego maila z losowymi znakami. Dnia 23.02 skontaktowałam się mailowo ze sklepem z zapytaniem o termin dostarczenia przesyłki. Otrzymałam odpowiedź, że w poniedziałek (27.02), dotrze do magazynu bluza z drugiego zamówienia i wtedy wyślą obydwa zamówienia jako jedna paczka. Zwróciłam się więc z prośba, o wysłanie mi bluzy z pierwszego zamówienia, która według zapewnień Pani ze sklepu była na stanie magazynowym. Od tamtej pory kontakt mailowy urwał się, chociaż na Facebooku firma regularnie zamieszcza posty na temat nowości i dostaw magazynowych. Oczywiście sprawę zgłaszam do odpowiednich ogranów.
Dzień dobry Pani Marto, nie przypominam sobie, żeby kontakt meilowy się urwał i z tego co nam wiadomo, już Pani zamieszczała opinie na ten temat. Tłumaczyłam jak wyglada sprawa zarówno z pre-orderami jak i produktami pod zamówienie. Oczywiście zamówienie wyjdzie do Pani.
Tak samo było u mnie jako potwierdzenie zamówienia e-mail z nieczytelnymi znakami.. sprawa skierowana tam gdzie trzeba. To jest kpina i (usunięte przez administratora) Oby firma w końcu się nie wypłaciła i upadła bo to, że jeszcze funkcjonuje to jest niepojęte…
Nieczytelne meile są wynikiem błędu kodu. Sprawa została poprawiona, przepraszamy za ta niedogodność.
W dniu dziesiejszym minął 14 dzień na zwrot środków po moim odstąpieniu od umowy. Oczywiście środków na koncie brak. Firma nie odpowiada na moje maile. Jestem juz zablokowana na FB i IG bo upominałam się najpierw o dostawę przesyłki, która nie została zrealizowana w zdeklarowanym przez firmę czasie. Na wysłane maile nie odpowiadają. A wiadomości wysłane pocztą tradycyjna na adres firmy nie są odbierane. Ciekawe zatem, jak realizowane są zwroty. Czy szanowna firma Cocomoyo odpowie na mój komentarz i zwróci należne mi środki??
Nie minął termin zwrotu, chyba ma Pani jakieś błędne informacje :) Zwrot został zlecony w piątek do Pani i proszę nie wypisywać kłamstw, bo na Pani meile odpisaliśmy, za wyjątkiem jednego który przysłała Pani w sobotę. Nie mniej jednak, przepraszamy za niedogodności i nieprzyjemności które Panią spotkały. Nie będziemy dalej odpowiadać na treść, które są tutaj. Proszę kontaktować się meilowo, jeżeli pojawią się jakieś wątpliwości.
Proszę uważać na formułowanie wypowiedzi , szczególnie o oskarżanie o (usunięte przez administratora)! Co do terminu zwrotu środków po odstąpieniu od umowy: - po pierwsze: 14 dni na zwrot środków nie jest liczone od dnia wysłania przelewu (sic!), tylko do terminu zaksięgowania środków na moim koncie, czyli skutecznego zwrotu! - po drugie: jeśli przelew doszedł do mnie w niedzielę, (po 14 dniowym terminie) tzn, że wykonali Państwo tzw. szybki przelew po mojej, kolejnej interwencji. Banki (dla przelewów tradycyjnych) nie mają sesji w dni wolne od pracy :) Ośmieszacie się Państwo na każdym kroku swoją niewiedzą i nieudolnymi tłumaczeniami!
Nie będę z Panią dyskutować tutaj - z pewnością sprawi to Pani przyjemności, ale zwrot został wykonany za pomocą systemu płatności przelewy24 - tutaj nie mamy mocy, aby zrobić „przelew ekspresowy” tak jak się Pani wydaje. Proszę się skontaktować z systemem płatności, potwierdzą to co napisałam. Na ten moment nie widzę sensu dalszej dyskusji z Panią. Życzę wszystkiego dobrego i przepraszam za wszelkie niedogodności. Dziękuje i pozdrawiam
Od prawie 3 miesięcy czekam za zwrot pieniędzy za zakup kurtki która nawet do mnie nie trafiła - podobno brak. Maili wysłanych sporo, zero odpowiedzi. Kiedy dodałam komentarz na instagramie od razu zostałam zablokowana a komentarz oczywiście usunięty. Sprawę kieruję do rzecznika.
Pani Oliwio proszę odstąpić od umowy zakupu. Może to Pani zrobić przez ich formularz lub na adres e-mail (dla pewności te dwa sposoby) oraz wnioskować o zwrot środków w ciągu 14 dni i podać numer konta do zwrotu. Jeśli to nie poskutkuje to proszę dać znać. A na wysyłkę zamówionego produktu chyba nie ma co dłużej czekać.
Dzień dobry Pani Oliwio, prosimy o meila z dopiskiem w tytule: pilne - gowork, odpiszemy i na pewno zostanie do Pani zrealizowany zwrot.
Dzień dobry Pani Edyto, prosimy o meila z dopiskiem - pilne gowork Odpowiemy i wykonamy zwrot do Pani.
Dziewczyny weźcie się ogarnijcie!! Ten sklep został okradziony, dlatego ma takie problemy. Wiele razy o tym pisali i informowali. Zamiast szukać pozwów zbiorowych to przecież możecie to zgłosić do rzecznika. I poza tym, to nie widać waszych danych ???? nie wiem czy zauważyliście. Miałam taka sytuacje ze zwrotem w innym sklepie, wystarczy zgłosić sprawę do rzecznika i on pisze pismo, sklep się ustosunkuje i zwrot otrzymany :) Nie bawcie się w pozwy zbiorowe bo to (usunięte przez administratora) pieniędzy kosztuje i jak sklep Wam zwróci kase to Was obciąża kosztami. Tez miałam problem ze sklepem, ale na szczęście udało się sprawę ogarnąć po kontakcie meilowy. Życzę powodzenia i mimo wszystko również dla Was Cocomoyo, byłam z Wami od początku i szkoda, ze Was spotkało takie świństwo i ze tak się pogrążyliście.. ale trzymam kciuki za lepszy czas
Ja wyraziłam swoje zdanie, po co Pani na to odpowiada skoro się Pani to nie podoba? Czy ja mam napisać, ze niezbyt Pani ogarnia, skoro nie wie że 14 dni w niedziele to oznacza, ze zwrot musi być w poniedziałek? I ze należy się dobijać do sklepu o potwierdzenie? Będziemy się kłócić? Niech Pani nie będzie żenująca.
U mnie wszystko ok :) Zamówienie dotarło - co prawda czas jest dość długi, lepiej pytać.. bo ja nie doczytałam J myślałam ze produkty pod zamówienie są realizowane w takim samym czasie, ale sukienka doszła i jest piękna.
2 lutego złożyłam zamówienie na sukienkę do dnia dzisiejszego nie mam ani sukienki ani informacji kiedy ją otrzymam. Nie odpisują na wiadomości na messengerze, otrzymałam maila 16.02 po licznych wiadomościach, ze podobno sukienka wysłana z magazynu. Naciągacze
Dwa opłacone zamówienia o wartości 600zł złożone 12.02 i 13.02. Brak informacji na temat terminu doręczenia paczki, status ,,w trakcie realizacji”. Zero kontaktu ze sklepem. (usunięte przez administratora)
Pani Marto, będziemy wdzięczni za kontakt meilowy, w temacie zamówienia - proszę wpisać: pilne (gowork). Dziekuje
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, proszę zapoznać się następnym razem z regulaminem sklepu. Produkty pre-order maja prawo mieć opóźnienia.
Brak profesjonalizmu z ich strony. Zero kontaktu, zamowienia jak nie było tak nie ma. Jak mają zamiar tak presperowac to lepiej niech zamkną to w p..du. Tylko po oddawajcie ludzi pieniądze!!! (usunięte przez administratora)
Zgłaszam sprawę na policję, a w międzyczasie wybieram się do Piły.
Dzien dobry, proszę zapoznać się najpierw z regulaminem a później wypisywać opinie i komentarze. W Pani przypadku termin zwrotu nie minął :)
Chetnie przyłącze się do zbiorowego pozwu! Również mam problem z uzyskaniem zwrotu za zamówienie!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Cocomoyo Marek Ogrodowczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!