Dnia 13.06.2023r.został przez Cocomoyo odebrany zwrot do dnia dzisiejszego mimo e-maili i wiadomości na instagramie nie mam żadnej odpowiedzi,żadnego kontaktu ze sklepem ani zwrotu pieniędzy:(
Polecam, szybka wysyłka, bardzo dziękuje zgodnie z moją prośbą sukienka doszła na wesele :) Piękna!!!
Dzień dobry, proszę o odpisanie na maila odnośnie zamówienia które miało wyjść do mnie w czwartek A już środa i niestety cisza.
Zamówienie dotarło bez przeszkód, pięknie uszyte sukienki, jestem bardzo zadowolona :) Troszkę martwiłam się komentarzami przed realizacja, zamówiłam za pobraniem, paczka doszła po 5 dniach, ale produkty miały wydłużony czas realizacji. Nie zwracam, zostawiam i polecam
Jakiś czas temu wystawiłam negatywna opinie dla tego sklepu, ze względu na to, ze doszło do maksymalnego opóźnienia z dostawa towaru, kontakt był tragiczny.. musiałam dokonać ponownego zakupu spodni do kompletu, ale były dostępne tylko w tym sklepie.. miałam obawy, ale tym razem wszystko przebiegło ku mojemu zaskoczeniu znakomicie. Towar miał opóźnienie, ale dostałam informacje o tym, dodatkowo odpowiedzi na meile pojawiały się w ciągu 12h makysmalnie, zamówiłam dwa rozmiary spodni - jedne zwróciłam i zwrot otrzymałam po tygodniu. Mam nadzieje, ze sklep Cocomoyo na stałe poprawi obsługę do takiego stopnia bo teraz chętnie zakupie drugi komplet :) Polecam Cieszę się ze dałam im szanse ponownie bo sklep ma naprawdę piękne i wyszukane rzeczy.
Kontakt i obsługa tragiczna. Zamówiłam dres 7 marca i opłaciłam go od razu BLIKiem. Wysyłka miała być po 15 marca, tydzień po tym terminie nadal cisza. Korespondowałam ze sklepem na Instagramie i dostałam odpowiedz, ze komplet wyjdzie max we wtorek (28 marca). Minął tydzień i nadal cisza. Napisałam kolejna wiadomość na instagramie, ale tym razem odesłali mnie na maila. Napisałam i kolejna odpowiedz, że dresy wyjdą środa bądź czwartek bieżącego tygodnia. Żenująca firma a w dodatku nie traktują klienta poważnie i rzucają słowa na wiatr. W ogóle nie odnoszą sie do zwrotu pieniędzy. STANOWCZO ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE
Pani Jagodo, prosiliśmy o kontakt meilowy. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć opóźnień. Często transport deklaruje, że tego dnia dojedzie, po czym przesyłka zostaje zatrzymana. Rozumiemy Pani zdenerwowanie, ale nam również nie jest na rękę taka sytuacja i nie jest to kwestia niepoważnego traktowania klienta, tylko sytuacji, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć.
Ja polecam, zamówienie dostałam szybko. Zamówiłam kurtkę w zebrę, kontakt bez zarzutu. Bardzo miła obsługa i piękny asortyment. Chyba się wszystko poprawiło :)
Witam, również do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy oraz dresu. Ponadto widzę, że sklep zamknięto na stałe. Proszę o wyjaśnienie sprawy.
Dobry wieczór Pani Beato, bardzo prosimy o kontakt meilowy na specjalnego meila uruchomionego w ramach wyjaśnienia ewentualnych zwrotów: zwroty.cocomoyo@gmail.com
Witam, Przypominam , że nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za anulowanie zamówienia z dnia 28.02. 14 dni roboczych regulaminowych już dawno minęły, proszę o zwrot moich pieniędzy. Wysłaliście mi Państwo potwierdzenie przelewu dnia 22.03 - lecz przelew nie doszedł. Proszę o uczciwość,
Pani Klaudio, przesłaliśmy Pani dokument z systemu, zwrot jest poprzez BLIK, naprawdę trudno mi powiedzieć dlaczego środki nadal nie pojawiły się koncie, najlepiej proszę skontaktować się z przelewy24 i dopytać. Z tego co nam przekazali, zwroty płatności blik w zależności od banku, mogę trwać do 7 dni.
Polecam, zgodnie z obietnica otrzymałam sukienkę Bellisa na sobotę. Dziękuje za szybka realizacje i pomoc!! Dzięki Wam nie zostałam bez sukienki na ważna uroczystość. Jest przepiękna.
Otrzymałam zamówienia, bardzo dobre jakościowo rzeczy, polecam ciepło - nie miałam właściwie żadnego problemu z zamówieniem ani kontaktem. Chyba miałam farta albo po prostu kontakt się z firmą poprawił po innych komentarzach :) Nie wiem, ale dla mnie wszystko super
Ja zrobiłam zamówienie 8 lutego. Otrzymałam informację że jest w trakcie realizacji .... nic się nie dzieje ani zwrotu gotówki ani przesyłki. Piszę, Piszę I nie otrzymuje odpowiedzi na wiadomości. Jestem zażenowana.
Bardzo bardzo polecam, super jakość ubrań, sprawna wysyłka i miły kontakt. Zauważyłam, ze bardzo dużo opinii się powiela, zastanawiam się czy nie wystawia ich jedna osoba? Jest to możliwe na tym portalu? Złożyłam 6 zamówień i w żadnym wypadku nie miałam problemu z zamówienie oprócz opóźnień w pre-orderze. Czy ktoś to weryfikuje?
Właśnie tez się zastanawiam, bo czytam te opinie i widzę, że kilka osób opisuje dokładnie ta sama sytuację dotycząca tych samych produktów. Zdziwiło mnie to trochę, bo tyle razy już zamawiałam i nigdy jie miałam żadnego problemu :oooo Można chyba wystawić kilka opinii pod tym samym adresem, ale one są później usuwane z racji właśnie takiego działania. Było 182 opinie a teraz się pokazuje 127, wiec na pewno admini to usuwają, bo chyba są niewiarygodne skoro jedna osoba pisze je na kilka sposobów
Witam Myślę że opinie nie są od jednej osoby ponieważ sama jestem osobą która zaplacila nie małe pieniądze za ubrania 6 marca dostałam maila że paczka jest w trakcie realizacji i od tego momentu cisza jest 18 zero odp. Na moje maile ( tak wiem pre-order ,czytałam bylam świadoma że po 10.03 ma dopiero zostać wysłana, ale ten czas również już minol ) ..... i dalej nic.. wiec jeśli jest więcej takich osób jak ja to niedziwie się, że piszą negatywne opinie
Właśnie jest grono zadowolonych i niezadowolonych klientów. Ja jestem klientka i na szczęście jeszcze się nie przejechałam :) wiec myśle ze to rożnie bywa. No życzę jak najlepiej, oby Pań problemy się rozwiązały.
Mam podobna sytuację mam zapisana wymianę wiadomości ze sklepem i (usunięte przez administratora) ze wysłali zamówienie a do tej pory go nie otrzymałam
Nie wiem czy tylko ja źle trafiłam czy to (usunięte przez administratora) ,ale w styczniu złożyłam zamówienie, a do dzisiaj nie dostałam towaru. Zero kontaktu ze sklepem. Masakra
Bardzo fajne produkty i bardzo dobrze jakościowo. Jedyne moje zastrzeżenia, ze czas odpowiedzi na e-mail powinien być krótszy, nie ma kontaktu telefonicznego, wiec byłabym dużo spokojniejsza gdybym odpowiedz otrzymała chociaż po 24h a nie dwóch dniach. Zamówiłam produkt pod zamówienie i brak odpowiedzi mnie bardzo zestresował. Finalnie otrzymałam zamówienie i nic nie zwracam, rzeczy zostają ze mną i są naprawdę przepiękne. Uważam to za wielka zaletę, robię zawsze przemyślane zakupy i nie lubię nic zwracać, uzyskałam pomoc w doborze rozmiaru i widać, ze Pani z obsługi zna produkty oferowane w sklepie. Bardzo polecam, jedyna moja uwaga to czas rekacji na wiadomość.
Świetny sklep z porządnym asortymentem. Nie miałam żadnych problemów ani z dostawa ani z produktem. Pozdrawiam
09.02.2023 firma Cocomoyo anulowala moje zamowienie, do dnia dzisiejszego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Nie ma z nimi żadnego kontaktu, nie odpisują na maile. (usunięte przez administratora) Nie polecam
Podzielę się swoją opinia, bo jestem bardzo usatysfakcjonowana zakupami w sklepie :) Mimo tego, ze sklep miał trochę negatywnych opinii postanowiłam zaryzykować po kosmicznie podobały mi się niektóre artykuły których nie mogłam znaleźć nigdzie: dres leno, marynarka Holly oraz sukienka bellisa i garnitur w kolorze zielonym. Rozmiarowo doradziła mi Pani z obsługi, z racji obaw zamówiłam za pobraniem, przesyłka doszła po ok. 7 dniach, ale były w niej również produkty pod zamówienie, wiec miałam świadomość ze mogę na zamówienie poczekać dłużej. Nie ocenie komunikacji ze sklepem bo nie nawiązywałem z nimi większych kontaktów niż dobór rozmiaru, ale było miło :))) Zwróciłam tylko garnitur bo Nieststy na moje 165 spodnie były zbyt długie - chociaż przepiękny, zwrot otrzymałam po 8 dniach, satysfakcjonuje mnie to. Rzeczy są naprawdę przepiękne, warte ceny i wyjątkowo wyszukane. Polecam:)
Ja jestem mega rozczarowana kontaktem ze sklepem, od 22.02.23r miałam mieć wykonany zwrot za anulowane zamówienie, cisza, pomimo pisania milona maili bylam ignorowana, nikt mi nie odpisywał kiedy pytałam o moje pieniądze których nie mogłam brzydko mówiąc " doprosić się". Nigdy nigdzie nie miałam problemu ze zwrotam środków, w tym sklepie trwało to uwaga prawie miesiąc, dopiero po napisaniu do nich na ig otrzymałam swoje pieniądze w dniu dzisiejszym 16.02.23r. NIE POLECAM, KONTAKT MAILOWY TO DRAMAT, OLEWAJĄ KLIENTA, TRZEBA SIĘ PROSIĆ O SWOJE PIENIĄDZE !! Przestrzegam wszystkich, sama przed zakupem czytałam tu pełno pozytywnych opinii... Jeśli czytasz moją to zastanów się dwa razy za nim coś tu kupisz a nie daj boże zwrócisz lub anulujesz zamówienie...
Dzień dobry, ma Pani racje, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Ogromnie przepraszamy, działamy aby udoskonalić i poprawić kontakt z klientem. Obiecujemy, ze niebawem bardzo się to poprawi. Przepraszamy, ze doszło do takiej nieprzyjemnie sytuacji.
Miło ze odpisujecie na posty a na maile nie … jak można tak (usunięte przez administratora) ludzi?!!!! Czeka na odpowiedz na moje maile i na zwrot moich pieniędzy !!!!!
Dzień dobry, jak przypuszczam produkt który Pani zamówiła jest na pre-order lub pod zamówienie, w związku z czym mogą wystąpić opóźnienia w dostawie. Odnajdziemy Pani meila i odpowiemy. Jeśli jednak mogę prosić, proszę o przesłanie kopii meila na adres cocomoyo.pl@gmail.com - z dopiskiem gowork w temacie. Przepraszamy za niedogodności
Serdecznie polecam, otrzymałam dziś komplet Mia Mocca co prawda z opóźnieniem ale byłam poinformowana. Bardzo ładny komplet, taki jak na zdjęciu. Będę wracać na pewno Można trafić na super rabaciki
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Cocomoyo Marek Ogrodowczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!