Jestesmy hurtownia odzieży która dostarczała odziez dla firmy cocomoyo. Firma jest mi dłużna pieniądze od czerwca, za towar który został już w tej firmie sprzedany czym sama właścicielka mi się chwaliła :) Moje komentarze są skutecznie usuwane. A firma posługuje się sfałszowanymi potwierdzeniami przelewów .
Ja ze swojej strony polecam, nie mam im nic do zarzucania. Piękne rzeczy i świetna obsługa :))) Bardzo współczuje, ze na ten sklep posypała się taka fala negatywnych komentarzy. Sklep jest świetny i widzę, ze co niektóre Panie tutaj, nie będę wskazywać imieniem lubią aferki, ale ciekawi mnie.. skoro Pani zgłasza to do rzecznika to po co Pani odpowiada na każdy komentarz innych osób?? Hahaha
Też zero zwrotu. Nowe maile, nowe obiecanki, grają na czas, myślą że ludzie zapomną. Mydlą oczy żeby nie zgłaszać na policję.
Ooo jak miło wiedzieć, że firma czyta nasze komentarze! I jednak nadal działa i wykonuje przelewy! Także czekamy na swoje zwroty pieniędzy
Podajecie maila, na którego nikt później nie odpisuje. Żenada i mydlenie oczu oszukanym klientkom.
Uwielbiam! Jestem klientka od samego początku, przeżyłam upadki i wzloty ! Życzę jak najlepiej! Ubrania piękne i wspaniałe Panie w obsłudze klienta :) Polecam serdecznie!
Proszę o kontakt do tej obsługi Klienta. Bo do mnie nikt nie odpisuje, pewnie dlatego że oczekuję zwrotu pieniędzy
Czekam na zwrot pieniędzy od roku i nic. Na maila nie odpisują.
(usunięte przez administratora)
Bardzo dziękuję za podpowiedź jeszcze dziś pójdę, bo wciąż mi odpisują tą ściemę że „oni za moją kasę nie balują” że komornik już mi wypłaci, przelew zlecony.. (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora) karma wróci.!
Swoje zamówienie złożyłam 07.03.2023. Próbowałam kontaktować się na milion sposobów. Ciągle zwodzenie. Wysyłane co jakiś czas wiadomości, że zleciliście zwrot środków. Miarka się przebrała, a ja zgłaszam sprawę na policję. Pomimo tego, że zamówienie było warte tylko ok 300 zł, nie będę utrzymywała bandy (usunięte przez administratora). Mam nadzieję, że odpowiecie Państwo za (usunięte przez administratora) których się dopuściliście.
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Niestety ale myślę,że odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Pan Ogrodowczyk to (usunięte przez administratora). Ja straciłam ponad 500 zł i nie odzyskałam nic a minęło już ponad rok.
Dalej brak odzewu, zaraz będziemy obchodzić rocznicę braku pieniędzy... Firma nie wywiązuje się ze swoich obietnic, baa nawet nie raczy odpisać na maila, którego sami podali do kontaktu. Moja cierpliwość się skończyła - zgłaszam to na policję...
Ja ze swojej strony polecam, nie mam im nic do zarzucania. Piękne rzeczy i świetna obsługa :))) Bardzo współczuje, ze na ten sklep posypała się taka fala negatywnych komentarzy. Sklep jest świetny i widzę, ze co niektóre Panie tutaj, nie będę wskazywać imieniem lubią aferki, ale ciekawi mnie.. skoro Pani zgłasza to do rzecznika to po co Pani odpowiada na każdy komentarz innych osób?? Hahaha
W takim razie proszę napisać sobie na czole polecajkę :) życzę Pani ,,mądrej” konsumentce równie udanych zakupów (takich, jakich doświadczyło tutaj 3/4 Pań). Tyle komentarzy ile Pań, w takim razie proponuję wyjście z domu dla przewietrzenia głowy, skoro ma Pani czas na śledzenie każdego po kolei :) bez odbioru rzecz jasna, a sądzę, że pisanie błyskotliwych komentarzy nie jest Pani mocną stroną.
Faktycznie Pani swieci inteligencja i poziomem. Gratulacje również, jest Pani tak błyskotliwa, że aż świeci. Pani żenujące mądrości są na wagę złota. Powodzenia w życiu, miejmy nadzieje, że popisywanie się w internecie nie są Pani jedyną mocna stroną. Pozdrawiam cieplutko
A Pani co tu jeszcze robi? Bo ja chciałabym odzyskać pieniądze. Widzę, ze moje mądrości na wagę złota jednak motywują Panią do dalszej rozmowy ???? niemniej jednak, jaka firma taka wierna ,,konsumentka”. Czekam z niecierpliwością, a za tego typu wiadomości role szybko mogą się odwrócić
A Pani co tu robi? Bo narazie to robi tylko szum. Niech się Pani zajmie swoją (usunięte przez administratora) i skoro ma Pani problem, to chyba wie Pani gdzie to zgłosić. Żenująca rozmowa, na tym ją zakończę. Nie będę z Panią dłużej dyskutować, widać ze jest Pani ciężkim człowiekiem. Żeby się u Pani nie odwróciły :)
Pani Marto i Pani Mileno, bardzo proszę zakończyć tą dyskusje. Wątek został zgłoszony do administratora i będzie usunięty, to nie jest miejsce na tego typu dyskusje. Bardzo Panie proszę, zakończenie ten spór. Dziękujemy Pani Mileno za słowa obrony i rozumiemy Panią Pani Marto, druga cześć zwrotu tez została do Pani już zlecona. Bardzo Panie proszę, każda klientka ma swoją racje, ale nie ma potrzeby, żeby się tak obrażać.
@Pracodawca A kiedy ja otrzymam od Państwa swój zwrot pieniędzy na kwotę ponad 700zł? Zamówienie 198053 złożone 26 kwietnia, brak towaru i brak pieniędzy. Czekam czwarty miesiąc na zwrot swoich środków!! Czy zamierzacie je Państwo zwrócić i w końcu udzielić jakiejś odpowiedzi czy bezprawnie przywłaszczyliście sobie i macie wiele tych komentarzy i klientów w poważaniu? Jestem w stanie przystać na rozłożenie tego zwrotu na dwie części. Proszę o pilny kontakt!
Niestety ta fala negatywnych komentarzy to nie nie pomyłka. Od lipca czekam na zwrot pieniędzy 579 zł. Brak kontaktu i telefonicznego i mailowego.
Kiedy dostanę zwrot pieniędzy, które sobie państwo przywłaszczyli. Oburzające jest jak państwo traktujecie ludzi. Napisaliście że będziecie zwracać pieniądze, miałam w dwóch ratach dostać zwrot już ponad dwa miesiące temu i ani złotówki nie dostałam. A zamówienie złożyłam w styczniu. Jak państwu nie wstyd!!!
Też zero zwrotu. Nowe maile, nowe obiecanki, grają na czas, myślą że ludzie zapomną. Mydlą oczy żeby nie zgłaszać na policję.
Czy Cocomoyo Marek Ogrodowczyk ma ściśle ustalone godziny pracy?
(usunięte przez administratora) uwaga , przywłaszczyli pieniądze a sukienki nawet nie wysłali Jeśli ktoś jest zainteresowany pozwem zbiorowym to proszę o kontakt (usunięte przez administratora) trzeba piętnować.
Ooo jak miło wiedzieć, że firma czyta nasze komentarze! I jednak nadal działa i wykonuje przelewy! Także czekamy na swoje zwroty pieniędzy
Oczywiście nie dość,ze czyta to jeszcze usuwa niewygodne komentarze. Jak dla mnie to (usunięte przez administratora) ta firma. Ponad 500 zł są winni od stycznia i cały czas kłamią,ze zrobią przelew.
Nie, firma nie działa i sklep został zamknięty. Co nie zmienia faktu, że należności jesteśmy zobowiązani uregulować. Nie będziemy się wdawać publicznie z Paniami w dyskusje. Bo to tylko wywoła fale niepotrzebnych komentarzy. Wszystkie Panie które myślą, że jeździmy na wakacje za wasze pieniądze są w błędzie. Firma upadła po kradzieży i skrupulatnie zwracamy środki jak tylko pojawiają u nas jakieś. Oczernianie kogokolwiek nie przyniesie Wam rezultatów które chcecie otrzymać. Zajmuje się zwrotami i naprawdę chętnie z każda z Pań dogadam termin realizacji zwrotów. Nie chcemy abyście zostały bez środków za towary których nie macie u siebie. Nie taki jest cel zakończenia działania firmy. Panie które mają chęć znalezienia jakiegoś rozwiązania, rozmowy czy uzgodnienia jakiegoś terminu zwrotu, podaje meila: realizacjazwrotow@gmail.com Cześć z Was już otrzymała swoje środki, wiec to nie jest tak, że nie chcemy ich zwrócić. i jest to moja ostatnia wiadomość publiczna do wszystkich Pań, które oczekują za zwrot.
Proszę zatem odpisać na maila , adres podajecie , a znowu zero odpowiedzi na wiadomość, jak człowiek ma z wami dojsc do porozumienia!????!!!???
To naprawdę długo nie macie pieniędzy (co średnio mnie interesuje) bo dobijam się mailowo, telefonicznie, przez Instagram i Facebook od września 2022 i prawie 400 zł które jesteście mi winni nadal do mnie nie trafiło.. dno naprawdę i (usunięte przez administratora) na dużą skalę. Wystarczyło odpisać na chociaż JEDNEGO MAILA !!!!
Proszę o zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie ze stycznia. Napisałam do państwa wiadomość na podany adres e-mail, dostałam odpowiedź że do 22 września otrzymam cała kwotę i ani pierwszej ani drugiej raty nie otrzymałam. I zero odzewu. To się robi już bardzo denerwujące, ileż można.
Tak więc nie piszcie już żadnych komentarzy bo się pogrążacie jeszcze bardziej i tracicie szansę których już każdy z nas chyba stracił , że faktycznie zwracacie kasę i idzie to pokolei !!!!! Pisząc odpowiedź a maila , że zwrot na dany dzień a dalej go nie ma uświadamia nas (usunięte przez administratora) , że jesteście tam w tym klamstwie po same uszy !!!!!! Nikogo nie obchodzi że zamkneliscie sklep itd i że was (usunięte przez administratora) w banie , bo nas tez (usunięte przez administratora)
Podajecie maila, na którego nikt później nie odpisuje. Żenada i mydlenie oczu oszukanym klientkom.
Dno i porażka !!!!!!!!! Dostałam maila ze przelew zagwarantowany na 19.09 a tu jak nie było tak nie ma !!!!!! Ludzie pracują nie zarabiają niektórzy milionów monet !!!!!! Liczą się z groszem a wy tak ludzi oszukujecie , okradacie z pieniędzy !!!!!!!!! Ogarnijcie się bo karma wraca !!!!!! Napewno się przekonacie , choć źle się nie życzy aleeeee na to wskazuje ....... Brak słów !!!!!!!!!
Ja również dostałam wiadomość że w dwóch ratach dostanę zwrot pieniędzy, pierwszy miał pójść 15 września drugi do 22 września. Nie dostałam ani jednego przelewu i brak odpowiedzi na moje wiadomości.
Uwielbiam! Jestem klientka od samego początku, przeżyłam upadki i wzloty ! Życzę jak najlepiej! Ubrania piękne i wspaniałe Panie w obsłudze klienta :) Polecam serdecznie!
Proszę o kontakt do tej obsługi Klienta. Bo do mnie nikt nie odpisuje, pewnie dlatego że oczekuję zwrotu pieniędzy
Kontakt i obsługa to jedna wielka masakra. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy z tytułu odstąpienia od umowy
Ten sklep to jakaś żenada! Czekam na swoje zamówienie od lutego, a mamy wrzesień! Wysyłałam wiele próśb o wysyłkę, potem już o zwrot pieniędzy. Kontaktowałam się na różne sposoby, ale to nic nie dało. Z całego serca nie polecam! Nigdy nie spotkałam się z takimi (usunięte przez administratora) jak ten sklep! Żądam zwrotu moich pieniędzy!
Jestesmy hurtownia odzieży która dostarczała odziez dla firmy cocomoyo. Firma jest mi dłużna pieniądze od czerwca, za towar który został już w tej firmie sprzedany czym sama właścicielka mi się chwaliła :) Moje komentarze są skutecznie usuwane. A firma posługuje się sfałszowanymi potwierdzeniami przelewów .
Czy (usunięte przez administratora) hurtowni jest więcej ? My tex staraliśmy się odzyskać pieniądze za towar
czy udało się państwu odzyskać pieniądze? Dzwonie i piszę codziennie, telefonów nie odbierają, na maila odpisują że JUŻ ROBIĄ PRZELEW, dostaliśmy kilka sfałszowanych potwierdzeń przelewów. Panie Marku mam nadzieje że dziś jak pan obiecał puści pan ten EXPRES przelew i on dotrze :)
Życzę Pani wszystkiego dobrego pomijając cała sytuacje. Informując ze firma cocomoyo rozliczyła się ze mną z zaległości finansowej z maja.
Czekam na zwrot 714,70zł od kwietnia b.r. ! Nigdy nie otrzymałam od Państwa firmy towaru, a od 4 miesięcy także i moich pieniędzy. Proszę o pilny kontakt w sprawie.
Witam .W styczniu 20230roku zamówiłam u państwa sukieneczkę za 270zl do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. PROSZĘ o kontakt kiedy państwo wrócą mi pieniądze za towar którego nie mam .Pozdrawiam .Marzena M
Proponuje aby wszystkie Panie, które nie otrzymały zwrotu pieniędzy ani towaru złożyc grupowe zgłoszenie sprawy organom ścigania
Witam, chciałabym otrzymac zwrot za moje zamówienie lub wysyłke towaru, który zamówiłam. W związku z tym, że firma zamknieta nie moge podać które to z zamówień, 5Y341JN za 271,80 zł czy 6UTJ2KY za 164,90 zł. Prosze o szybka odpowiedź.
Witam od maja forma cocomoyo jest mi winna pieniądze. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. W tym momencie zalegają z kwota 228,80 zł
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Zobacz opinie na temat firmy Cocomoyo Marek Ogrodowczyk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!