Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk?
Ja ze swojej strony polecam, nie mam im nic do zarzucania. Piękne rzeczy i świetna obsługa :))) Bardzo współczuje, ze na ten sklep posypała się taka fala negatywnych komentarzy. Sklep jest świetny i widzę, ze co niektóre Panie tutaj, nie będę wskazywać imieniem lubią aferki, ale ciekawi mnie.. skoro Pani zgłasza to do rzecznika to po co Pani odpowiada na każdy komentarz innych osób?? Hahaha
W takim razie proszę napisać sobie na czole polecajkę :) życzę Pani ,,mądrej” konsumentce równie udanych zakupów (takich, jakich doświadczyło tutaj 3/4 Pań). Tyle komentarzy ile Pań, w takim razie proponuję wyjście z domu dla przewietrzenia głowy, skoro ma Pani czas na śledzenie każdego po kolei :) bez odbioru rzecz jasna, a sądzę, że pisanie błyskotliwych komentarzy nie jest Pani mocną stroną.
Faktycznie Pani swieci inteligencja i poziomem. Gratulacje również, jest Pani tak błyskotliwa, że aż świeci. Pani żenujące mądrości są na wagę złota. Powodzenia w życiu, miejmy nadzieje, że popisywanie się w internecie nie są Pani jedyną mocna stroną. Pozdrawiam cieplutko
A Pani co tu jeszcze robi? Bo ja chciałabym odzyskać pieniądze. Widzę, ze moje mądrości na wagę złota jednak motywują Panią do dalszej rozmowy ???? niemniej jednak, jaka firma taka wierna ,,konsumentka”. Czekam z niecierpliwością, a za tego typu wiadomości role szybko mogą się odwrócić
A Pani co tu robi? Bo narazie to robi tylko szum. Niech się Pani zajmie swoją (usunięte przez administratora) i skoro ma Pani problem, to chyba wie Pani gdzie to zgłosić. Żenująca rozmowa, na tym ją zakończę. Nie będę z Panią dłużej dyskutować, widać ze jest Pani ciężkim człowiekiem. Żeby się u Pani nie odwróciły :)
Pani Marto i Pani Mileno, bardzo proszę zakończyć tą dyskusje. Wątek został zgłoszony do administratora i będzie usunięty, to nie jest miejsce na tego typu dyskusje. Bardzo Panie proszę, zakończenie ten spór. Dziękujemy Pani Mileno za słowa obrony i rozumiemy Panią Pani Marto, druga cześć zwrotu tez została do Pani już zlecona. Bardzo Panie proszę, każda klientka ma swoją racje, ale nie ma potrzeby, żeby się tak obrażać.
@Pracodawca A kiedy ja otrzymam od Państwa swój zwrot pieniędzy na kwotę ponad 700zł? Zamówienie 198053 złożone 26 kwietnia, brak towaru i brak pieniędzy. Czekam czwarty miesiąc na zwrot swoich środków!! Czy zamierzacie je Państwo zwrócić i w końcu udzielić jakiejś odpowiedzi czy bezprawnie przywłaszczyliście sobie i macie wiele tych komentarzy i klientów w poważaniu? Jestem w stanie przystać na rozłożenie tego zwrotu na dwie części. Proszę o pilny kontakt!
Niestety ta fala negatywnych komentarzy to nie nie pomyłka. Od lipca czekam na zwrot pieniędzy 579 zł. Brak kontaktu i telefonicznego i mailowego.
Kiedy dostanę zwrot pieniędzy, które sobie państwo przywłaszczyli. Oburzające jest jak państwo traktujecie ludzi. Napisaliście że będziecie zwracać pieniądze, miałam w dwóch ratach dostać zwrot już ponad dwa miesiące temu i ani złotówki nie dostałam. A zamówienie złożyłam w styczniu. Jak państwu nie wstyd!!!
Też zero zwrotu. Nowe maile, nowe obiecanki, grają na czas, myślą że ludzie zapomną. Mydlą oczy żeby nie zgłaszać na policję.
Czy Cocomoyo Marek Ogrodowczyk ma ściśle ustalone godziny pracy?
Witam, chciałabym otrzymac zwrot za moje zamówienie lub wysyłke towaru, który zamówiłam. W związku z tym, że firma zamknieta nie moge podać które to z zamówień, 5Y341JN za 271,80 zł czy 6UTJ2KY za 164,90 zł. Prosze o szybka odpowiedź.
Jeśli komuś udało się odzyskać kasę to proszę o info. Także czy zgłaszanie na policję ma sens? Co mówili? Mnie (usunięte przez administratora)na 190zł. Widze strona sklepu usunięta, pan Ogrodowczyk się nahapał i zwiał. Ale za te kłamliwe maile, usuwanie negatywnych komentarzy, brak nr tel i perfidne (usunięte przez administratora)
Czy pracownicy w Cocomoyo Marek Ogrodowczyk dogadują się między sobą?
Należy coś z tym zrobić , coraz więcej osób (usunięte przez administratora) a zero wyjaśnień ze strony sprzedawcy ZERO !!!!!!! LUDZIE na pieniądzach ni spia , towar odbierają że zwrotów a nie oddają pieniędzy , kpina z kupujących , (usunięte przez administratora) jak się patrzy !!! Sprawa zapewne znajdzie miejsce w sądzie ..
Bardzo bardzo polecam, super jakość ubrań, sprawna wysyłka i miły kontakt. Zauważyłam, ze bardzo dużo opinii się powiela, zastanawiam się czy nie wystawia ich jedna osoba? Jest to możliwe na tym portalu? Złożyłam 6 zamówień i w żadnym wypadku nie miałam problemu z zamówienie oprócz opóźnień w pre-orderze. Czy ktoś to weryfikuje?
Właśnie tez się zastanawiam, bo czytam te opinie i widzę, że kilka osób opisuje dokładnie ta sama sytuację dotycząca tych samych produktów. Zdziwiło mnie to trochę, bo tyle razy już zamawiałam i nigdy jie miałam żadnego problemu :oooo Można chyba wystawić kilka opinii pod tym samym adresem, ale one są później usuwane z racji właśnie takiego działania. Było 182 opinie a teraz się pokazuje 127, wiec na pewno admini to usuwają, bo chyba są niewiarygodne skoro jedna osoba pisze je na kilka sposobów
Witam Myślę że opinie nie są od jednej osoby ponieważ sama jestem osobą która zaplacila nie małe pieniądze za ubrania 6 marca dostałam maila że paczka jest w trakcie realizacji i od tego momentu cisza jest 18 zero odp. Na moje maile ( tak wiem pre-order ,czytałam bylam świadoma że po 10.03 ma dopiero zostać wysłana, ale ten czas również już minol ) ..... i dalej nic.. wiec jeśli jest więcej takich osób jak ja to niedziwie się, że piszą negatywne opinie
Właśnie jest grono zadowolonych i niezadowolonych klientów. Ja jestem klientka i na szczęście jeszcze się nie przejechałam :) wiec myśle ze to rożnie bywa. No życzę jak najlepiej, oby Pań problemy się rozwiązały.
Mam podobna sytuację mam zapisana wymianę wiadomości ze sklepem i (usunięte przez administratora) ze wysłali zamówienie a do tej pory go nie otrzymałam
(usunięte przez administratora)
Ja również czekam na zwrot już nie wiem ile dni.. na mejle też państwo nie odpisują.
W dniu dziesiejszym minął 14 dzień na zwrot środków po moim odstąpieniu od umowy. Oczywiście środków na koncie brak. Firma nie odpowiada na moje maile. Jestem juz zablokowana na FB i IG bo upominałam się najpierw o dostawę przesyłki, która nie została zrealizowana w zdeklarowanym przez firmę czasie. Na wysłane maile nie odpowiadają. A wiadomości wysłane pocztą tradycyjna na adres firmy nie są odbierane. Ciekawe zatem, jak realizowane są zwroty. Czy szanowna firma Cocomoyo odpowie na mój komentarz i zwróci należne mi środki??
Nie minął termin zwrotu, chyba ma Pani jakieś błędne informacje :) Zwrot został zlecony w piątek do Pani i proszę nie wypisywać kłamstw, bo na Pani meile odpisaliśmy, za wyjątkiem jednego który przysłała Pani w sobotę. Nie mniej jednak, przepraszamy za niedogodności i nieprzyjemności które Panią spotkały. Nie będziemy dalej odpowiadać na treść, które są tutaj. Proszę kontaktować się meilowo, jeżeli pojawią się jakieś wątpliwości.
Proszę uważać na formułowanie wypowiedzi , szczególnie o oskarżanie o (usunięte przez administratora)! Co do terminu zwrotu środków po odstąpieniu od umowy: - po pierwsze: 14 dni na zwrot środków nie jest liczone od dnia wysłania przelewu (sic!), tylko do terminu zaksięgowania środków na moim koncie, czyli skutecznego zwrotu! - po drugie: jeśli przelew doszedł do mnie w niedzielę, (po 14 dniowym terminie) tzn, że wykonali Państwo tzw. szybki przelew po mojej, kolejnej interwencji. Banki (dla przelewów tradycyjnych) nie mają sesji w dni wolne od pracy :) Ośmieszacie się Państwo na każdym kroku swoją niewiedzą i nieudolnymi tłumaczeniami!
Nie będę z Panią dyskutować tutaj - z pewnością sprawi to Pani przyjemności, ale zwrot został wykonany za pomocą systemu płatności przelewy24 - tutaj nie mamy mocy, aby zrobić „przelew ekspresowy” tak jak się Pani wydaje. Proszę się skontaktować z systemem płatności, potwierdzą to co napisałam. Na ten moment nie widzę sensu dalszej dyskusji z Panią. Życzę wszystkiego dobrego i przepraszam za wszelkie niedogodności. Dziękuje i pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Szanowna Pani, proszę zapoznać się następnym razem z regulaminem sklepu. Produkty pre-order maja prawo mieć opóźnienia.
O Państwo cocomoyo do nas przemówili!!! W takim razie pytam ta drogą, kiedy otrzymam sukienkę zamówiona 29 grudnia 2022 roku ? Albo zwrot pieniędzy. Oczywiście jestem za pozwem zbiorowym jeśli i ta drogą nie dotrze do właścicieli sklepu, że oczekuje, jak każdy, wywiązania się z umowy !
(usunięte przez administratora)
Ja również zwróciłam produkt i nie otrzymałam zwrotu od miesiąca już . Nie wiem co robić
Prosimy o ponowny kontakt, zwrócimy Pani środki.