Campaign Manager (ABM and Pipeline Campaigns)

Wrocław
Oferta opublikowana26.02.2024
Oferta wygasa19.05.2024
Tryb pracyhybrydowa
Rodzaj umowyumowa o pracę, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat

Twój zakres obowiązków

Szukamy zdolnego marketingowca, który rozumie, że w marketingu B2B demand generation to za mało, aby skonwertować leada na klienta. Kogoś, kto na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego doskonale rozumie, jak ważny jest spersonalizowany research i późniejsze tworzenie oraz prowadzenie kampanii na małych grupach firm.

Nie musisz mieć praktycznego doświadczenia ABMowego, ale chęć doskonalenia się w tym zakresie oraz wielką chęć do nauki i pracy w ramach tej specjalizacji.

Natomiast niezbędne dla nas będzie Twoje praktyczne doświadczenie w bliskiej współpracy ze sprzedażą, organizowaniu działań, kampanii na tzw. opportunitie, umiejętność nawiązania relacji z handlowcami, analizy pipeline’u, grupowania firm i dobierania odpowiednich taktyk i kanałów, aby pomóc sprzedawcom podpisać więcej umów w szybszym czasie.

Nasze wymagania

  • szeroka perspektywa w rozumieniu marketingu
  • przebojowość i świetne umiejętności budowania relacji z działem sprzedaży (na rozmowie chcielibyśmy usłyszeć konkretne przykłady z Twojego doświadczenia)
  • praktyczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii na tzw. opportunities – przekonaj nas, że wiesz, jak z nimi rozmawiać, jak układać współpracę, jak wspólnie budować kampanie i działania, które bezpośredni wpływ na domknięcie procesu sprzedaży
  • ogromna chęć do samodoskonalenia się w ramach ABM. Po prostu musisz nas przekonać, że to właśnie chcesz w życiu robić
  • bardzo duża samodzielność i umiejętność do budowania współpracy wewnątrz firmy z osobami z różnych działów np. grafików, web developerów etc.
  • doświadczenie i przyzwoite rozeznanie w nowoczesnych narzędziach do marketingu B2B
  • przekonanie nas, że rozumiesz i potrafisz zmierzyć oraz raportować kluczowe wskaźniki związane z ABMem
  • dobry poziom w obszarach: problem solvingu, orientacji na rezultaty, customer focusu oraz continous improvement
  • angielski na poziomie co najmniej C1
  • pozytywne podejście do otoczenia wspartego odpowiednią dozą ekstrawertyzmu
  • doświadczenie w pracy jako marketingowiec w dużym softwarehousie, dużej agencji reklamowej lub średniej wielkości firmie B2B

To oferujemy

  • pyszne śniadania, soki, herbaty, kawy (z mlekiem – od sojowego po klasyczne 2%) – kiedy tylko jesteś w biurze
  • prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport
  • możliwość skorzystania z masaży odciążających kręgosłup
  • budżet szkoleniowy
  • dofinansowanie do doposażenia stanowiska pracy w domu (oczywiście sprzęt zapewniamy na start, ale gdybyś chciał/-a jakąś ekstra “magiczną” klawiaturę – dajemy taką opcję)
  • możliwość skorzystania z programu Mental Health
  • eventy integrujące zespół
  • vouchery podarunkowe i bony świąteczne
  • ośrodek wczasowy nad jeziorem do dyspozycji pracowników
  • możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych w firmie

Benefity

Spotkania integracyjne
Kawa i herbata
Firmowa biblioteka
Inicjatywy dobroczynne
Owoce
Elastyczny czas pracy
Karta sportowa
Napoje
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Dofinansowanie wypoczynku
Dofinansowanie nauki języków obcych
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Nie boimy się latać i mierzyć wysoko! ????????

Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.

Daj się poznać – koniecznie aplikuj!

Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie