Szukamy zdolnego marketingowca, który rozumie, że w marketingu B2B demand generation to za mało, aby skonwertować leada na klienta. Kogoś, kto na podstawie dotychczasowego doświadczenia zawodowego doskonale rozumie, jak ważny jest spersonalizowany research i późniejsze tworzenie oraz prowadzenie kampanii na małych grupach firm.
Nie musisz mieć praktycznego doświadczenia ABMowego, ale chęć doskonalenia się w tym zakresie oraz wielką chęć do nauki i pracy w ramach tej specjalizacji.
Natomiast niezbędne dla nas będzie Twoje praktyczne doświadczenie w bliskiej współpracy ze sprzedażą, organizowaniu działań, kampanii na tzw. opportunitie, umiejętność nawiązania relacji z handlowcami, analizy pipeline’u, grupowania firm i dobierania odpowiednich taktyk i kanałów, aby pomóc sprzedawcom podpisać więcej umów w szybszym czasie.
Wejdź na nasz pokład i wprowadź nas na jeszcze wyższy level pracując w firmie IT z niezależnym kapitałem.
Daj się poznać – koniecznie aplikuj!